Energa wprowadza nowy system - będą utrudnienia

(fot. mat. prasowe)
Energa wprowadza nowy system - będą utrudnienia
Już w marcu kolejni klienci Energi Obrotu będą mogli korzystać z platformy Energa24. To elektroniczne biuro obsługi klienta, które zastępuje eBOK. Modernizacja systemu, która potrwa od 1 do 18 marca, może wiązać się z utrudnieniami - problem z dostępem do niektórych usług Energi mogą mieć zwłaszcza mieszkańcy Tczewa i okolic.

Po zakończeniu prac wszystkie faktury wystawiane klientom z tego rejonu będą miały:

- nowy numer klienta
- nowy numer konta bankowego, na który dany klient opłacać będzie faktury
- nową numerację faktur (inne oznaczenia)

Uwaga! Będą utrudnienia

W trakcie prac modernizacyjnych nie będą wystawiane faktury papierowe, a także eFaktury. Klienci mogą mieć ograniczony dostęp do:

- usług w elektronicznym biurze obsługi klienta,
- sprawdzenia bieżącego salda, także w salonie sprzedaży
- wprowadzenia odczytu i realizacji rozliczenia zużytego prądu w ramach usługi Rozliczenie Rzeczywiste

Między 15 marca (od godz. 18) a 19 marca (do godz. 7) utrudnienia mogą wystąpić także dla pozostałych klientów Energi Obrotu. W tych dniach nie będzie też możliwe doładowanie licznika przedpłatowego PbR.

Jak się przygotować?

Osoby, które korzystają z tego typu liczników, mogą je doładować wcześniej. Można to zrobić na dwa sposoby:

w elektronicznym biurze obsługi klienta,
w punktach sieci Moje Rachunki, Payland Net i Epay.
Istnieje też możliwość doładowania licznika przez stronę internetową www.energa.pl/doladowanie.

Przygotować można się również w zakresie usługi Rozliczenie Rzeczywiste. Zużycie prądu można rozliczyć wcześniej w punktach sieci Moje Rachunki lub także w elektronicznym biurze klienta.

Informacje przypominające o modernizacji i czasowych utrudnieniach klienci Energi Obrotu otrzymają drogą elektroniczną i poprzez wiadomości sms.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (4)
dodaj komentarz

  • babcyn wnucek_gość

    27.02.2019, 16:33

    Wyjątkowo, bardzo prostym i zrozumiałym językiem napisane. Tylko jeden raz, przeczytałem mojej babci w bereciku, z antenką skierowaną na Toruń i wszystko zrozumiała.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx4 
  • xxx_gość_gość

    27.02.2019, 17:49

    Brawo ......

    Gratuluję inteligencji. Trafne spostrzeżenie, tylko czy ktoś je zrozumie ?

    Cytuj
    IP: 178.235.xx1.xx4 
  • Aga_gość_gość

    28.02.2019, 07:28

    Lol

    Utrudnienia dla mieszkańców, ale również dla tych czytajacych artykuł. I znowu rachunki beda po czasie, i odsetki pójdą dla wszystkich. No tak ale trzeba kombinowac. Przeciez całkiem nie dawno zmienił sie nr konta dlq klineta, po co co chwile to zmieniac

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xx0.xx6 
  • Em_gość

    01.03.2019, 19:04

    Moze wazniejsza bylaby we wiadomosciach informacja o warunkach ofert przedstawianych klientom do podpisania, a raczej ich ukrywanie i wprowadzanie w blad? To jest temat.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx6.xx8 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.