Już w marcu kolejni klienci Energi Obrotu będą mogli korzystać z platformy Energa24. To elektroniczne biuro obsługi klienta, które zastępuje eBOK. Modernizacja systemu, która potrwa od 1 do 18 marca, może wiązać się z utrudnieniami - problem z dostępem do niektórych usług Energi mogą mieć zwłaszcza mieszkańcy Tczewa i okolic.
Po zakończeniu prac wszystkie faktury wystawiane klientom z tego rejonu będą miały:
- nowy numer klienta
- nowy numer konta bankowego, na który dany klient opłacać będzie faktury
- nową numerację faktur (inne oznaczenia)
Uwaga! Będą utrudnienia
W trakcie prac modernizacyjnych nie będą wystawiane faktury papierowe, a także eFaktury. Klienci mogą mieć ograniczony dostęp do:
- usług w elektronicznym biurze obsługi klienta,
- sprawdzenia bieżącego salda, także w salonie sprzedaży
- wprowadzenia odczytu i realizacji rozliczenia zużytego prądu w ramach usługi Rozliczenie Rzeczywiste
Między 15 marca (od godz. 18) a 19 marca (do godz. 7) utrudnienia mogą wystąpić także dla pozostałych klientów Energi Obrotu. W tych dniach nie będzie też możliwe doładowanie licznika przedpłatowego PbR.
Jak się przygotować?
Osoby, które korzystają z tego typu liczników, mogą je doładować wcześniej. Można to zrobić na dwa sposoby:
w elektronicznym biurze obsługi klienta,
w punktach sieci Moje Rachunki, Payland Net i Epay.
Istnieje też możliwość doładowania licznika przez stronę internetową www.energa.pl/doladowanie.
Przygotować można się również w zakresie usługi Rozliczenie Rzeczywiste. Zużycie prądu można rozliczyć wcześniej w punktach sieci Moje Rachunki lub także w elektronicznym biurze klienta.
Informacje przypominające o modernizacji i czasowych utrudnieniach klienci Energi Obrotu otrzymają drogą elektroniczną i poprzez wiadomości sms.
Po zakończeniu prac wszystkie faktury wystawiane klientom z tego rejonu będą miały:
- nowy numer klienta
- nowy numer konta bankowego, na który dany klient opłacać będzie faktury
- nową numerację faktur (inne oznaczenia)
Uwaga! Będą utrudnienia
W trakcie prac modernizacyjnych nie będą wystawiane faktury papierowe, a także eFaktury. Klienci mogą mieć ograniczony dostęp do:
- usług w elektronicznym biurze obsługi klienta,
- sprawdzenia bieżącego salda, także w salonie sprzedaży
- wprowadzenia odczytu i realizacji rozliczenia zużytego prądu w ramach usługi Rozliczenie Rzeczywiste
Między 15 marca (od godz. 18) a 19 marca (do godz. 7) utrudnienia mogą wystąpić także dla pozostałych klientów Energi Obrotu. W tych dniach nie będzie też możliwe doładowanie licznika przedpłatowego PbR.
Jak się przygotować?
Osoby, które korzystają z tego typu liczników, mogą je doładować wcześniej. Można to zrobić na dwa sposoby:
w elektronicznym biurze obsługi klienta,
w punktach sieci Moje Rachunki, Payland Net i Epay.
Istnieje też możliwość doładowania licznika przez stronę internetową www.energa.pl/doladowanie.
Przygotować można się również w zakresie usługi Rozliczenie Rzeczywiste. Zużycie prądu można rozliczyć wcześniej w punktach sieci Moje Rachunki lub także w elektronicznym biurze klienta.
Informacje przypominające o modernizacji i czasowych utrudnieniach klienci Energi Obrotu otrzymają drogą elektroniczną i poprzez wiadomości sms.
Komentarze (4) dodaj komentarz
babcyn wnucek_gość
27.02.2019, 16:33
Wyjątkowo, bardzo prostym i zrozumiałym językiem napisane. Tylko jeden raz, przeczytałem mojej babci w bereciku, z antenką skierowaną na Toruń i wszystko zrozumiała.
Odpowiedzxxx_gość_gość
27.02.2019, 17:49
Brawo ......
Gratuluję inteligencji. Trafne spostrzeżenie, tylko czy ktoś je zrozumie ?
CytujAga_gość_gość
28.02.2019, 07:28
Lol
Utrudnienia dla mieszkańców, ale również dla tych czytajacych artykuł. I znowu rachunki beda po czasie, i odsetki pójdą dla wszystkich. No tak ale trzeba kombinowac. Przeciez całkiem nie dawno zmienił sie nr konta dlq klineta, po co co chwile to zmieniac
OdpowiedzEm_gość
01.03.2019, 19:04
Moze wazniejsza bylaby we wiadomosciach informacja o warunkach ofert przedstawianych klientom do podpisania, a raczej ich ukrywanie i wprowadzanie w blad? To jest temat.
Odpowiedz