14 października o godz. 11.00 w Szkole Podstawowej nr 11 odbędą się miejskie uroczystości Dnia Edukacji Narodowej. Podczas spotkania wręczone zostaną nagrody prezydenta Tczewa za działalność edukacyjno-wychowawczą.
W 9 szkołach podstawowych zarządzanych przez miasto pracuje 556 nauczycieli oraz 160 pracowników administracji i obsługi, w Przedszkolu nr 8: 24 nauczycieli i 19 pracowników administracji i obsługi.
Według danych Ministerstwa Edukacji Narodowej aż 84,2 proc. nauczycieli w Polsce stanowią kobiety. Średnia wieku nauczycielek to 45 lat, a nauczycieli to 47 lat.
W 9 szkołach podstawowych zarządzanych przez miasto pracuje 556 nauczycieli oraz 160 pracowników administracji i obsługi, w Przedszkolu nr 8: 24 nauczycieli i 19 pracowników administracji i obsługi.
Według danych Ministerstwa Edukacji Narodowej aż 84,2 proc. nauczycieli w Polsce stanowią kobiety. Średnia wieku nauczycielek to 45 lat, a nauczycieli to 47 lat.
Komentarze (51) dodaj komentarz
uczta się głomby_gość
11.10.2024, 09:20
nauka poszła w las...
coraz głupsi młodzi ludzie, czy to wina nauczycieli? może belfry to miernoty nad miernotami.
OdpowiedzWredna baba..._gość
11.10.2024, 09:57
Wręcz przeciwnie...
Nauczyciele są przygotowani do swojego ciężkiego zawodu edukatora, a problem z procesem nauczania rozpoczyna się w rodzinnym domu! Świat mocno przyspieszył, a rodzice nie nadążający za zmianami cała frustrację zrzucają na barki swoich dzieci i nauczycieli uważając, że nie jest rolą matki/ojca pomoc w zrozumieniu materiału. Ich zdaniem, to nauczyciel powinien poświęcić dziecku tyle czasu, aby ono zrozumiało i ogarnęło materiał. W kraju mamy 689 589 nauczycieli oraz ok. 30 000 darmozjadów w postaci tzw. katechetów dziwnym trafem zaliczanych do tej samej grupy zawodowej, co nauczyciel matematyki, fizyki, chemii czy języków obcych. Z tą nienormalnością wiążą się koszty utrzymania pasożytów obciążając budżety nie tylko samorządów, ale i całego systemu finansowania edukacji. Chroniczny brak pieniędzy oddziaływuje na oświatę, a i tak znajdują się kobiety i mężczyźni czujący powołanie do pracy z najmłodszymi. Chwalą im za to i niskie ukłony!
CytujKK_gość
12.10.2024, 15:23
Zmorą szkół są roszczeniowi rodzice, którym się wydaje, że znają się na wszystkim. Przyłazi lub wydzwania taki, jeden z drugim, kierowca, kosmetyczka, dentystka, drobny przedsiębiorca czy inny product menago, poucza nauczycieli, jak mają uczyć, czego wymagać, jak egzekwować wiedzę i jak traktować ich królewicza. To tak jakby nauczyciel wpieprzał się w technikę produkcji pasty do butów, albo wyznaczał trasę kierowcy TIR-a.
CytujTolek _gość
13.10.2024, 09:07
Szkoły
Tylko 1 przedszkole w Tczewie? Zastanawia mnie od zawsze,że często uczniowie korzystają z korepetycji. Z czego to wynika? Głupie dzieci ? Podstawy programowej?Z polecenia kolegi nauczyciela korepetytora,bo będzie ndst? Może ktoś wyjaśni.
Cytujx_gość
11.10.2024, 10:44
powiem tak........
"Nauczyciele są przygotowani do swojego ciężkiego zawodu edukatora, a problem z procesem nauczania rozpoczyna się w rodzinnym domu! Świat mocno przyspieszył, a rodzice nie nadążający za zmianami cała frustrację zrzucają na barki swoich dzieci i nauczycieli uważając, że nie jest rolą matki/ojca pomoc w zrozumieniu materiału. Ich zdaniem, to nauczyciel powinien poświęcić dziecku tyle czasu, aby ono zrozumiało i ogarnęło materiał. W kraju mamy 689 589 nauczycieli oraz ok. 30 000 darmozjadów w postaci tzw. katechetów dziwnym trafem zaliczanych do tej samej grupy zawodowej, co nauczyciel matematyki, fizyki, chemii czy języków obcych. Z tą nienormalnością wiążą się koszty utrzymania pasożytów obciążając budżety nie tylko samorządów, ale i całego systemu finansowania edukacji. Chroniczny brak pieniędzy oddziaływuje na oświatę, a i tak znajdują się kobiety i mężczyźni czujący powołanie do pracy z najmłodszymi. Chwalą im za to i niskie ukłony!"
OdpowiedzW latach 50-tych była jedna lekcja religii w szkole pożniej system wycofał tą lekcję i nauka o religii poszła do salek ,gdzie każda diecezja zaczęła edukować dzieci i młodzież w własnych lokalach przy każdej parafii. Za czasów premierowania PANI Suchockiej i pontyfikatu Jana Pawła II wprowadzono tą naukę do szkół ,ale już w innym wymiarze ,gdyż katecheci w tym 70% Księży (nierobów),którzy wykonywali tylko to co kościół potrzebował nie mogło dalej funkcjonować.Więc episkopat szedł z Nierządem w parze i ustalili to,że księża katecheci będą w oświacie wynagrodzeni jako etatowi nauczyciele, ponieważ żadna parafia nie utrzyma ich bez takiego wynagrodzenia i tak spowodowali,że obecnie mają wszystko co nauczyciel innych przedmiotów w tym ( wynagrodzenie według tabeli wynagrodzeń nauczyciela , ubezpieczenie , ferie i wakacje, 13-stki, urlopy zdrowotne również dla tych co za dużo nadużywa alkoholu, nagrody na dzień nauczyciela oraz staż do emerytury) zatrudniano ich nawet w przedszkolach. Zmieniają się czasy i takie zatrudnienie nie powinno być w szkole publicznej, a i to dlatego, że bardzo dużo rodziców dzieci nawet w przedszkolach rezygnuje bądz niechętnie ich posyła na te lekcje.Dlaczego niechętnie, a to dlatego pedofilia ,bogactwo i obłuda w wierze spowodowała ,że nastąpił dystans do propagatorów religii w szkołach ,a młodzież lekceważy to towarzystwo, co często przychodzi do pracy po wczorajszym. Pedofilia , była zawsze , nawet od lat ,ale ciemnogród nie znał prawdy co taki ksiądz robi jak zaprasza młodzież bądz dzieci(ministrantów) do swojego mieszkania (ks. Jankowski , ks. Jan Dominik w Pelplinie )to nie tylko oni których wymieniam ,ale jeszcze wiele innych co po cichu wykorzystywali i wykorzystują dzieci.STOP z nauką religii ponieważ ta nauka w szkole nie ma nic wspólnego z praktykowaniem wiary.
KK_gość
11.10.2024, 12:29
Życzę Nauczycielom powodzenia i sukcesów. Róbcie swoje!
Odpowiedzolo_gość
11.10.2024, 16:00
Cała budżetówka do odchudzenia dzieci coraz mnie nauczycieli dwa razy więcej a dzieci 5 razy glupsi
OdpowiedzHaha_gość
12.10.2024, 15:12
"Dzieci 5 razy głupsi", ale na pewno nie od ciebie. Hahaha
Cytujgosc_gość_gość
11.10.2024, 16:55
nauczyciele
TO SA NAJWIEKSZE NIEROBY W POLSCE 2 MIESACE WAKACJI I JESZCZE NARZEKAJA
OdpowiedzArt_gość
11.10.2024, 19:19
Oj
Włączył ci się Caps Lock i nie wiesz jak wyłączyć . Biedny ty, tak to jest jak się kończy edukację w wieku 18 lat na szkołę podstawowej.
Cytujgość_gość_gość
14.10.2024, 14:33
TAK ZGADZA SIĘ
Cytuj......_gość
11.10.2024, 17:52
ciężka praca....
Współczuje obecnym nauczycielom system nie wydolny , dzieci i młodzież bezczelna , a rodzice jeszcze gorzej. W świetlicach szkolnych bałagan brak tam kadry bo system zabrania zatrudnić odpowiednią kadrę w opiece poza lekcyjnej.
OdpowiedzIdź sprawdź _gość
12.10.2024, 12:15
Hmmm
Współczuję nauczycielom. Kiedyś ten zawód to było coś, teraz to jedynie kij od parasola. Prestiż upadł, młodzież często bezczelna , brak kultury osobistej. Rodzice wszystko zrzucają na szkołę, wychowawców. Zarobki zatrważająco niskie. Nie ma mowy o 18 godzinach tak jak twierdzą inni. Sprawdzanie sprawdzianów, codzienne przygotowanie do zajęć, rady pedagogiczne, szkolenia zebrania. Spokojnie ponad 40 godzin tygodniowo. A wakacje???? Hmmm cóż myśleć o wakacjach kiedy nie ma za co wyjechać. Z drugiej zaś strony ceny wycieczek zagranicznych w tym okresie są ekstremalnie wysokie. Nie zazdroszczę. A niedowiarków zapraszam do pracy w szkole. Nauczyciele bądźcie dzielni. 3 mam kciuki za was. I najważniejsze - Wszystkiego Najlepszego dla Was.
Odpowiedzgość _gość_gość
14.10.2024, 14:38
Od razu widać, że pisał nauczyciel...... ludzie nie głupi i widzą jak jest.... weźcie się do roboty i tłumaczcie dzieciom jak należy.
CytujB._gość_gość
12.10.2024, 14:38
Do idź sprawdź
To są jakieś żale, które z pewnością nie przysłużą się lepszemu postrzeganiu nauczycieli. Tak, to bardzo trudny zawód, jednak może też przynieść zadowolenie. Tak więc proszę nie łkać. A i te urlopy nauczycieli wcale nie u babci na wsi. Po co kreować taki obraz?
Odpowiedzxxxo_gość
12.10.2024, 15:18
Chcesz zupełnie nowych wrażeń w seks? Następnie musisz spróbować tego--- tnij.tcz.pl/?u=29615c
OdpowiedzTytan_gość
12.10.2024, 19:23
Współczuję nauczycielom. Rodzice są bardzo roszczeniowi. Sami nie potrafią wychować swoich dzieci, bo też są nie wychowani. Znają się na wszystkim, donoszą do Kuratorium. Dzieci coraz głupsze, bo nie ma się kto nimi zająć. Opinie, orzeczenia wyrastają jak grzyby po deszczu. Horror!
Odpowiedzgość_gość_gość
14.10.2024, 14:40
Tytan to zapewne pracy z Ciebie .... nauczycielu.
CytujBk_gość
12.10.2024, 20:10
.
Powinna nastąpić totalna zmiana w zatrudnieniu nauczyciela. Płatna każda godziną. 8 godzin przepracowałeś tyle też zarobisz. W wakacje również powinni mieć rozporządzenie godziny pracy. Podwyżki po tym jak opinie wystawia rodzice, inni nauczyciele jak i dzieci. Nauczyciele by musieli się spiąć i porządnie wykonać pracę a rodzice by spali spokojniej że nauczyciel się stara. Żadna praca nie jest łatwa. A taki policjant to ma łatwo z różnymi typami ma styczność, nawet pani na kasie w Biedronce nie dość że się narobi fizycznie to i z różną patologią ma do czynienia ale godzinowo swoje muszą wyrobić.
Odpowiedz... _gość
13.10.2024, 12:45
No nie wiem. Ja sobie nie wyobrażam, żeby moje dziecko było nauczane przez nauczyciela, który pracuje po 8 h dziennie. Jego system nerwowy wysiada po około 5 lekcji. Na kim to się odbije? Na moim dziecku.
Cytujolo_gość
13.10.2024, 14:49
To może lekarzowi tez pacjent powinien wystawić opinię, od której będzie zależna jego wypłata? Puknij się w głowę. Tego jeszcze brakowało, aby roszczeniowy rodzic wystawiał opinię o pracy nauczyciela? I on będzie decydował ile ma zarobić? Co jeszcze wymyślicie? Żenująca wypowiedź.
CytujB._gość_gość
13.10.2024, 08:19
Jeden z głównych grzechów nauczycieli
Gdy jeszcze pracowałam, obserwowałam to często.I było mi wstyd za moje koleżanki i kolegów. Rozmawiali z rodzicami z pozycji: " ja, człowiek wykształcony, wytłumaczę ci biedaku, o co chodzi". Bardzo często okazywało się, iż tenże rodzic jest o wiele lepiej wykształcony, niż ten lekceważony rodzic. Tak, tak, drodzy nauczyciele. Warto czasem spuścić z tonu, by się nie ośmieszać. To już nie te czasy, że nauczyciel najbardziej wykształcony we wsi. Taka refleksja. Życzę spokoju i zadowolenia z tej przecież niełatwej pracy.
OdpowiedzB._gość_gość_gość
13.10.2024, 08:20
Poprawa
...niż ten nauczyciel.
CytujKk_gość
13.10.2024, 12:36
Nie znam takich sytuacji, za to znam odwrotne. Rodzice lubią pouczać nauczycieli, jak powinni wykonywać swój zawód. To tak jakbyś dentyście wskazywała narzędzia, których ma użyć, by zaplombować ząb.
Cytujgość_gość
14.10.2024, 09:47
Od dawien dawna panuje opinia, że jak nie dostałeś się na inne kierunki studiów to idź na pedagogikę ..... nikogo nie chcę urazić. Druga sprawa jak mówi sama nazwa nauczyciel ..... powinien uczyć i nauczyć a jak jest ??? Wszystkiego najlepszego dla prawdziwych nauczycieli, których trzeba szukać ze świecą.
CytujB._gość_gość
13.10.2024, 14:42
Ależ to zdarza się często
"Nie znam takich sytuacji, za to znam odwrotne. Rodzice lubią pouczać nauczycieli, jak powinni wykonywać swój zawód. To tak jakbyś dentyście wskazywała narzędzia, których ma użyć, by zaplombować ząb."
OdpowiedzRodzice są fizykami , lekarzami , inżynierami , dziennikarzami np.po filologii polskiej itd. No i polonistka, która poleca młodzieży czytanie Coelho, to jednak obciach. Znam tych przykładów więcej , więc drodzy nauczyciele, trochę pokory.
Ewa_gość
13.10.2024, 15:31
Cynizm
I to z jednej i drugiej strony! Faktem iż nie każdy powinien być nauczycielem jak i rodzicem!!!
CytujKk_gość
13.10.2024, 17:24
Ale co właściwie chcesz powiedzieć? Że nauczyciel nie jest alfą i omegą? To jasne. Oczywiste jest też, że do szkół chodzą dzieci rodziców mniej lub bardziej wykształconych, mniej lub bardziej ambitnych i nadambitnych. Z rodzin patologicznych. Zamożnych i słabo sytuowanych. W którym momencie nauczyciel ma się wykazywać ową pokorą? Co to właściwie znaczy? Ma być kompetentny i obiektywny.
CytujKk_gość
13.10.2024, 19:06
"I to z jednej i drugiej strony! Faktem iż nie każdy powinien być nauczycielem jak i rodzicem!!!"
OdpowiedzPodobnie lekarzem, fryzjerem, mechanikiem itd itp
Ewa_gość
13.10.2024, 23:16
Powagi
Nie każdy ma predyspozycje bycia wykładowcą i z tą mertoryką nauczania bywa różnie! Podobnie rola rodzica nie kończy na poczęcia, a wspólnym przygotowaniu dziecka do życia z pedagogiem który powinien go edukować! Polska szkoła jest przeładowana zbędnym materiałem, nauczyciele lansują sposób nauki uwiecznione od lat, bez pozostawienia do twórczego myślenia, samodzielnego - czasem odrębnego i przygotowania do życia!!!
CytujB._gość_gość_gość
14.10.2024, 03:36
Tak, nauczyciel nie jest alfą i omegą
"Ale co właściwie chcesz powiedzieć? Że nauczyciel nie jest alfą i omegą? To jasne. Oczywiste jest też, że do szkół chodzą dzieci rodziców mniej lub bardziej wykształconych, mniej lub bardziej ambitnych i nadambitnych. Z rodzin patologicznych. Zamożnych i słabo sytuowanych. W którym momencie nauczyciel ma się wykazywać ową pokorą? Co to właściwie znaczy? Ma być kompetentny i obiektywny."
OdpowiedzNie jest , ale nazbyt często wydaje mu się, że jest. Co do tych kompetencji, to ja je rozumiem szeroko, a więc nie tylko posiadanie wykształcenia kierunkowego.Na przykład dobra nauczycielka fizyki, nie mająca niestety wyposażenia kulturowego ( w tym potrzeb kulturalnych) , nie ma moim zdaniem pełnych kompetencji do tego zawodu. Od dawna nauczyciele nie są żadna elitą intelektualną, bo nią się staje przez swoje potrzeby.
B._gość_gość
14.10.2024, 05:24
Charyzma
Cechą poszukiwana u nauczycieli,czy często znajdowana?
Odpowiedzgość_gość_gość
14.10.2024, 14:27
największe lesery w społeczeństwie
Obecnie większość preferuje leserstwo 2 miechy wakacji, ferie, 18 godzin tygodniowo, 10 przerw dziennie w tym ta obiadowa - można zjeść obiadek za grosze a panie kucharki i tak dołożą coś ekstra bo dzieci tyle nie zjedzą. Roczne płatne urlopy zdrowotne z przepracowania. Pytam kto nie chciał by 2 rocznych pełnopłatnych urlopów zdrowotnych w czasie swojej pracy. Jak budowlańca boli .... głowa to najwyżej zimna cegłówkę może sobie do skroni przyłożyć.
CytujMiklas _gość
14.10.2024, 05:49
jałowe dyskusje
Lekarz ma wyleczyć, mechanik naprawić, a nauczyciel nauczyć. Czy zapłacicie mechanikowi za samą próbę naprawy, a może dopiero wtedy, gdy naprawi? To pytanie retoryczne. Nauczyciele są jedną z najbardziej uprzywilejowanych grup zawodowych, a ciągle stękają. Jeszcze dać im emeryturę po 15 latach... Dziesiątki tysięcy dzieci po szkole muszą korzystać z płatnych korepetycji. Coś jest nie tak.
OdpowiedzKk_gość
14.10.2024, 11:50
Nieprawda. Lekarzowi nie płacisz za wyleczenie, ale za leczenie. Mechanik też nie zawsze jest w stanie naprawić grata, próbuje, a ty bulisz za robotę. Podobnie jest z nauczycielem. Pracuje z 30 osobową klasą, nie ma opcji, żeby osiągnął doskonały efekt edukacyjny z wszystkimi. Choćby się skichał. Korki to inna historia. Na ogół nadambicja rodziców, lenistwo i wymówka dziecka, nieumiejętność samodzielnego uczenia się.
CytujB._gość_gość_gość
14.10.2024, 06:53
Do Miklasa
Zgadzam się, że to ciągle stękanie jest irytujące. Zresztą, paradoksalnie uwłacza samym nauczycielom. Co do korepetycji, to pewnie są różne powody. Dzieci, młodzież mają coraz większe problemy ze skupieniem się w grupie klasowej, liczącej na przykład 30 osób.Jednak 1 na 1 z korepetytorem, to już zupełnie co innego.A może rodzice tych dzieci powinni pomyśleć o szkole w chmurze? Druga sprawa, to jednak większe docenianie wykształcenia. Rodzice, niekoniecznie bardziej zasobni, ale wybierający wydatek na dodatkową edukację zamiast nowej niepotrzebnej lodówki, to też już nie nowe zjawisko. No i na koniec, nie wiem, czy należy się tu doszukiwać winnego. Czas nie jest łatwy, życie bardzo, bardzo trudne. Z pewnością brak zaufania na linii nauczyciel- dziecko- rodzic nie ułatwia tego zadania, jakim jest edukacja.
Odpowiedzeryka_gość
14.10.2024, 09:38
Dzień edukacji Narodowej
Szkoda że nie pomyślano o pracownikach przedszkoli którzy są również osobami zajmującymi się edukacją.
OdpowiedzB._gość_gość_gość
15.10.2024, 07:15
Do Pani Eryki
Proszę Pani, ja już zawsze będę pamiętać moja nauczycielkę w przedszkolu. To było przedszkole na Bałdowskiej. Pani Bogusia na zawsze ma miejsce w moim sercu. Mam 68 lat, jeszcze rok temu widziałam Ją pomykająca na rowerze. Już nie widzę.
CytujKto pamięta ten pamieta_gość
15.10.2024, 11:04
Generalnie jest tak że kto chce ten pamięta- a inni udają że tematu nie ma- to świadczy tylko o kulturze czytaj braku .
CytujB._gość_gość_gość
14.10.2024, 10:22
Do Pani Eryki
Wszystkiego najlepszego. No
OdpowiedzB_gość
14.10.2024, 10:23
Bez no
Tak się jakoś dziwnie znalazło.
OdpowiedzB._gość_gość_gość
14.10.2024, 11:28
To nieporozumienie
"Od dawien dawna panuje opinia, że jak nie dostałeś się na inne kierunki studiów to idź na pedagogikę ..... nikogo nie chcę urazić. Druga sprawa jak mówi sama nazwa nauczyciel ..... powinien uczyć i nauczyć a jak jest ??? Wszystkiego najlepszego dla prawdziwych nauczycieli, których trzeba szukać ze świecą."
OdpowiedzLudzie kończą matematykę, biologię, fizykę, anglistykę itd. To nie pedagogika, pedagogika to oddzielny kierunek. Po biologii pracowałam w laboratorium , zanim zdecydowałam na szkołę. Miałam małe dziecko, tak mi pasowało. I tak dzieje się z wieloma nauczycielami, także tych moich znajomych ze stopniem doktora. Pracują na uczelni i równocześnie w liceum, technikum, szkole policealnej. Ja także pracowałam w szkole policealnej, więc proszę nie pisać bzdur.
XYZ_gość
14.10.2024, 11:55
Pamiętam czasy, kiedy nie istniały w Pl prywatne pseudouczelnie. Pedagogikę studiowało się na uniwersytetach. Zdawało się dwustopniowy egzamin wstępny. Liczba kandydatów na 1 miejsce oscylowała wokół 10. Rok liczył np. 50 osób, studia kończyło 30.
CytujB._gość_gość_gość
14.10.2024, 12:24
Bardzo dobra uwaga
"Pamiętam czasy, kiedy nie istniały w Pl prywatne pseudouczelnie. Pedagogikę studiowało się na uniwersytetach. Zdawało się dwustopniowy egzamin wstępny. Liczba kandydatów na 1 miejsce oscylowała wokół 10. Rok liczył np. 50 osób, studia kończyło 30."
OdpowiedzTo prawda, te pseudouczelnie zepsuły edukację.Wystarczy zdać maturę na 30 procent, zapłacić i już się studiuje. Nie tak było za naszych czasów. My to wiemy. No ale teraz są polonistki, które to zwracają się: " proszę panią". To prawdopodobnie absolwentki takich pseudouczelnie. Więc co, Rodzicu masz prawo dowiedzieć się, jakie wykształcenie ma nauczyciel Twojego dziecka. Gdy dawno temu po studiach szukałam pracy, dyrektor zapytał mnie gdzie kończyłam studia. Po czym powiedział, proszę złożyć podanie.
HEGEMON_gość_gość
14.10.2024, 17:29
Pasożyty mają święto
Żądam parytetów w edukacji! Dlaczego ponad 80% kadry nauczycielskiej, to kobiety?! To jest sexizm i jawne łamanie praw człowieka!
Odpowiedzrozum_gość
14.10.2024, 18:52
.
To weź wyjdź na ulicę i zacznij namawiać mężczyzn do tego, żeby zostali nauczycielami. Myślisz, że dyrektorzy szkół wybierają sobie pracownika ze względu na płeć, czy biorą z radością tego, który w ogóle zgłosi się do pracy? Pomyśl trochę człowieku...
CytujIdź sprawdź _gość
14.10.2024, 19:20
Odp
"Od razu widać, że pisał nauczyciel...... ludzie nie głupi i widzą jak jest.... weźcie się do roboty i tłumaczcie dzieciom jak należy.[/cytuj Nie jestem nauczycielem - zajmuje się porządkiem w szkole. Wiem co mówię, wiem co widzę i co słyszę na korytarzach.
Odpowiedzeryery_gość
14.10.2024, 21:20
Chcesz zupełnie nowych wrażeń w seks?!!! Następnie musisz spróbować tego--- tnij.tcz.pl/?u=9efa49
OdpowiedzEla_gość
15.10.2024, 11:01
"Od razu widać, że pisał nauczyciel...... ludzie nie głupi i widzą jak jest.... weźcie się do roboty i tłumaczcie dzieciom jak należy."
OdpowiedzOczywiście że tak. Skoro jest aż tak źle to do jasnej anielki dlaczego pracujecie w szkole ??? Bo doskonale wiecie że nigdzie nie dostaniecie angażu + dodatków , za przepracowane lata, 13-tka, na święta, a prz DEN to i na konto coś co nie coś wpadnie aaaa i marża od jakiś polecajek też wleci, bezpłatne bilety do heliosa, kolacja firmowa ehhh Wy naprawdę myślicie że ludzie są głupi ... Reasumując dalej tak źle? To na taśmę do flexa albo na kasę do biedronek dawać :) cwaniaki
gość_gość_gość
15.10.2024, 12:28
Ela zapomniałaś o 2 pełnopłatnych rocznych urlopach zdrowotnych w czasie kariery.... itd.
CytujOsa tcz_gość
15.10.2024, 21:36
UCZYCIELE
Gdyby w tych czasach byli nauczycielejak dawniej a nie uczyciele młodzież napewno by mlodziez szła w ślady nasze a nie " wywyższanie się bo ja jestem uczyciel to mnie sluchaj'to mają gdzieś taka naukę .Tak samo by teraz podchodził do nauki.
Odpowiedz