Tcz.pl logo

Szukaj

Logowanie

Nie pamietasz hasła: przypomnij hasło
Nie masz konta: zarejestruj się
TCZ.PL w Twoim telefonie
Pobierz aplikację Tcz.pl z Google Play

Nowe składy rad nadzorczych miejskich spółek

Skatepark powstanie obok kompleksu TCSiR (fot. tcz.pl)
Nowe składy rad nadzorczych miejskich spółek
Przetasowania w radach nadzorczych spółek. Kto teraz będzie zasiadał w radach ZWiKu, ZUOSu i TTBS?

Po ostatnich wyborach w Tczewie doszło do zmiany ekipy zarządzającej miastem - z ratuszem pożegnało się Porozumienie na Plus, a władzę przejął Samorząd od Nowa. O tym, że zmiana dokonuje się także na poziomie rad nadzorczych miejskich spółek poinformował były przewodniczący Rady Miasta, a obecnie radny Zenon Drewa.

Pojawiła się taka informacja, że pan prezydent odwołał rady nadzorcze w tczewskich spółkach i powołał już nowe rady. Czy jest taka możliwość, aby pan prezydent zechciał poinformować radę, kogo w skład tych rad nadzorczych powołał - pytał radny z PnP. - Jeżeli jest taka potrzeba, wszyscy radni dostaną ode mnie na maila skład nowych rad nadzorczych. - odpowiedział prezydent Łukasz Brządkowski.

Biuro Prasowe tczewskiego ratusza zapytaliśmy jak obecnie wyglądają składy spółek.


W dniu 7 czerwca 2024 roku odbyły się Zgromadzenia Wspólników Spółek komunalnych w których Gmina Miejska Tczew posiada 100 procentowy udział doszło do odwołania oraz powołania nowych członków rad nadzorczych. - informuje Małgorzata Mykowska, rzeczniczka Urzędu Miejskiego w Tczewie.


Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. powołano:
- Andrzeja Czapiewskiego, któremu powierzono funkcję przewodniczącego RN
w latach 2001 - 2015 pełnił już funkcję przewodniczącego RN spółki ZWIK, posiada wykształcenie wyższe techniczne kierunek mechanika, absolwent Politechniki Gdańskiej
- Piotra Antczaka, któremu powierzono funkcję zastępcy przewodniczącego RN
w latach 2004 - 2015 pełnił już funkcję zastępcy przewodniczącego RN spółki ZWIK, posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne, absolwent Politechniki Koszalińskiej
- Jakuba Czapskiego
w latach 2018-2019 pełnił funkcję członka RN spółki REKNICA sp. z o.o. w której reprezentował Gminę Kolbudy, posiada wykształcenie wyższe prawnicze, absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, od 2016 roku prowadzi własną kancelarię adwokacką
odwołano:
- Marcina Cejera
- Tomasza Bronka
- Mariusza Wiórka

Zakład Utylizacji Odpadów Stałych Sp. z o.o. powołano:
- Krzysztofa Kuczyńskiego, któremu powierzono funkcję przewodniczącego RN
w latach 2004 - 2015 pełnił już funkcję zastępcy przewodniczącego RN spółki ZUOS, posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne, absolwent Uniwersytetu Gdańskiego
- Roberta Draszyńskiego, któremu powierzono funkcję zastępcy przewodniczącego RN
w latach 2019-2020 pełnił funkcję wiceprezesa zarządu LOTOS SERWIS sp. z o.o., posiada wykształcenie wyższe techniczne kierunek mechanika, absolwent Politechniki Gdańskiej

- Rafał Barcikowski
prowadzi własną działalność gospodarczą dotyczącą m.in. pozyskiwania środków unijnych dla przedsiębiorstw, posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne, absolwent Wyższej Szkoły Morskiej w Gdyni
odwołano:
- Katarzynę Tomczak
- Tomasza Kajzera
- Romana Rezmerowskiego

Tczewskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. powołano:
- Wiesława Michalaka
w latach 2011-2015 członek rady nadzorczej Szpitale Tczewskie S.A., posiada wykształcenie wyższe techniczne kierunek mechanik budownictwa okrętowego, absolwent Politechniki Gdańskiej
- Monikę Trowską
w latach 2012-2022 pełniła funkcję prezesa zarządu spółki INP sp. z o.o., posiada wykształcenie wyższe humanistyczne kierunek pedagogika, absolwentka Wyższej Szkoły Społeczno - Ekonomicznej w Gdańsku
odwołano:
- Magdalenę Kazjer
- Adama Modrzyńskiego

Tczewskie Centrum Sportu i Rekreacji Sp. z o.o. powołano:
- Adama Steinke, któremu powierzono funkcję przewodniczącego RN
od 2019 roku dyrektor ds. Rozwoju w spółce Business Mind sp. z o.o. w Gdańsku, w latach 2013-2018 pełnił funkcję prezesa zarządu spółki Blokfit sp. z o.o. w Gdańsku, posiada wykształcenie wyższe prawnicze, absolwent Uniwersytetu Szczecińskiego, ukończył aplikację adwokacką w Niemczech - Landgericht Hamburg
- Ewę Katarzynę Skrodzką - której powierzono funkcję zastępcy przewodniczącego RN
radca prawny, prowadzi sprawy klientów indywidualnych, firm, a także podmiotów samorządowych. Specjalizują się w sprawach m.in. związanych z nieruchomościami.
- Mariusza Liegmanna
od ponad 15 lat, jako adwokat, świadczy pomoc prawną osobom fizycznym i podmiotom gospodarczym, posiada wykształcenie wyższe prawnicze, absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, ukończył aplikację prokuratorską.
odwołano:
- Przemysława Boleskiego
- Renatę Połomską
- Romana Szulca
- Jarosława Krzemińskiego.

Skład Rady Nadzorczej TCSiR został zmniejszony o 1 osobę.

Za co odpowiada rada nadzorcza? Do jej obowiązków należy pełnienie funkcji nadzoru - rozumianego zazwyczaj jako sprawowanie bieżącej pieczy nad funkcjonowaniem osoby prawnej, nie może jednak bezpośrednio ingerować w kompetencje Zarządu.

Dodajmy, że na nadzwyczajnej sesji czerwcowej doszło też do zmian w składzie Rady Miejskiej - do grona radnych dołączył Michał Wieczorkowski (Samorząd od Nowa), który przejął mandat po Łukaszu Brządkowskim.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (92)
dodaj komentarz

  • +13

    Prztomny _gość_gość

    18.06.2024, 08:03

    Paranoja

    Panie radny, może podeślij pan mailem info gdzie robotę dostał były już pana pryncypal.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx3.xx3 
  • +3

    Okolus_gość

    19.06.2024, 23:08

    3 miesiace

    Jeżeli były prezydent pracuje w zwik to co tam robi jeszcze prezes

    Cytuj
    IP: 138.199.xx9.xx5 
  • +14

    Przytomny_gość_gość

    18.06.2024, 08:15

    Paranoja

    Panie radny D. Proszę o informację publiczną. Gdzie obecnie jest zatrudnieniony były prezydent?

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx3.xx3 
  • +1

    logiczny_gość

    18.06.2024, 08:45

    każdy ma problem

    na swoją miarę tnij.tcz.pl/?u=a2ec9b

    Cytuj
    IP: 185.167.xx5.xx5 

    X_gość_gość_gość_gość

    08.10.2024, 14:51

    Radny. "D"

    Radny 'D" czyli P.Zenon Drewna nie jest upoważniony do przekazywania informacji o osobach zatrudnionych

    Cytuj
    IP: 83.25.xx3.xx1 

    xx_gość

    06.03.2025, 21:19

    a co to ma zaznacenie na dziś....

    Były Prezydent obecnie nie jest już urzędnikiem samorządowym tylko osobą prywatną i po co komu informacja ,gdzie pracuje i jakie ma stanowisko.KTO DO CZEGO I DLACZEGO taką informację potrzebuje .

    Cytuj
    IP: 83.8.xx4.xx0 
  • +8

    Gość _gość_gość_gość

    18.06.2024, 08:38

    !

    Nareszcie czystki, a co z dyrektorami: Fabryka Sztuk, Biblioteka i CKIS. Można by też nowych, świeżych, z nowymi pomysłami. Czekamy na zmiany! A póki co, brawo p. Brządkowski.

    Odpowiedz
    IP: 212.8.xx3.xx3 
  • +14

    obserwator_gość

    18.06.2024, 10:28

    oby chociaż niestety p. wiceprezydent zarzekała się że w ckis nie będzie zmian personalnych, słabo to wygląda z jej strony.....

    Cytuj
    IP: 77.111.xx7.xx6 
    +6

    a_gość_gość

    18.06.2024, 11:24

    Wywalić Bolka i tą co przelewa gorsze alko do ładnych butelek i daje w prezencie

    Cytuj
    IP: 178.235.xx0.xx5 
    +4

    WYBORCA 2024_gość

    18.06.2024, 13:12

    EMERYCI NA EMERYTURĘ

    dyrektor Fabryki SZTUK EMERYTKA , niech odpocznie ponieważ takie kompetencje w zarządzaniu Placówką posiadają bardziej wykształcone kandydaci , tym bardziej ,że w tej placówce pewnego czasu zaistniał mobbing . Natomiast PAN Wiesław Michalak to doświadczona osoba wieloletni RADNY MR który był niewygodny w zakresie ,kompetencji władzom poprzedniej kadencji.

    Cytuj
    IP: 79.163.xx6.xx2 
    +14

    Obietnica wyborcza_gość

    18.06.2024, 15:20

    Brządkowski połącz CKIS z Fabryką

    Czas zwolnić obydwu kierowników tych placówek. Połączyć je w jedną i ogłosić konkurs na dyrektora. Do roboty

    Cytuj
    IP: 192.166.xx4.xx1 
    +10

    No_gość

    18.06.2024, 16:33

    Faktycznie brawo. Pani z wykształceniem.humanistyczym wprost idealnie pasuje do TTBS

    Cytuj
    IP: 109.197.xx7.xx2 
    +11

    Look_gość

    18.06.2024, 19:32

    Czystki? Wymiana ichnich na swoich. Tyle. Dobrze, że ktoś zapytał, bo dzięki temu wiadomo kto, dlaczego i gdzie. PiS dostał swoje za lojalność wobec SoN. Zwłaszcza Antczak, który myślał, że jest tak dobry, że wzmocni PiS w powiecie... A tu du.... pa Jasiu, haha. Dostał radę nadzorczą na otwarcie łez.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx0.xx9 
    +14

    Patrze i nie wierze_gość

    18.06.2024, 19:38

    Brządkowski bez zaplecza

    Zastępca prezydenta po HUMANUM tumanum to polonistka pasuje do tbs. Ta od kateringu w przedszkolach jest git.

    Cytuj
    IP: 192.166.xx4.xx1 
  • +4

    Obserwuje _gość_gość

    18.06.2024, 09:01

    Znikające komentarze

    Dlaczego znikają komentarze? Zmiany rad nadzorczych powinny być tylko wstępem do dalszych zmian. Dość tych patologicznych układów! I czekamy na wieści o byłym prezydencie - miejska spółeczka (czyli my) będzie go utrzymywać???

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx4.xx6 
  • Lll_gość

    20.06.2024, 08:01

    Prawda kole w oczy, to trzeba wszystko usuwać i wymazywać, tylko w tak małym Mieście jakim jest Tczew, to już ludzi nie da się oszukać.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx3.xx0 
  • +16

    gsv_gość

    18.06.2024, 09:17

    A co z ZUK? czas Pana Bolewskiego bezpowrotnie minął!

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx7.xx8 
  • +23

    Miś_gość

    18.06.2024, 09:22

    A Ubrany z niczym i nie liczą się pionki nigdzie.

    Odpowiedz
    IP: 45.94.xx1.xx8 
  • +8

    Harry_gość

    18.06.2024, 14:27

    Jakby Urbany cokolwiek dostały to zero szacunku dla Brzadkowskiego. ZU już się pos.. rał z niedowartościowania przez ŁB. Nie pojmuję, że nikt kto się ceni nigdy z nim pracować nie będzie. Co biedak zrobi jak mu zlikwidują to dziadostwo, gdzie teraz pracuje?

    Cytuj
    IP: 37.47.xx0.xx2 
    +4

    Gość _gość_gość_gość

    20.06.2024, 08:01

    !

    Rzeczywiście URBANY są teraz nikim. Żeby tylko do starostwa się teraz nie pchał jeden z nich A.U.

    Cytuj
    IP: 149.102.xx4.xx8 
  • +14

    Tutenchamon _gość

    18.06.2024, 09:27

    oooo

    Jest i Kajzer. A co z panem Pobłockim w ZWiKU?

    Odpowiedz
    IP: 195.94.xx7.xx5 
  • xxx_gość_gość

    18.06.2024, 10:59

    Cała prawda .....

    Mirek schowany głęboko. Nie znajdziecie go. Zostawcie w spokoju, był fajny !

    Cytuj
    IP: 178.235.xx8.xx8 
  • +29

    .x_gość

    18.06.2024, 09:31

    i co dalej ??

    Pani IWONA KWIACIARKA z zawodu wykonywanego, w Radzie Nadzorczej Szpitali Tczewskich SA jakimi kompetencjami się legitymuje,aby w Radzie nadzorczej zajmować i wykonywać zadania nadzorcze w zakresie ,administracji i ekonomii w tej Spółce.

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx7.xxx 
  • +3

    Lll _gość

    20.06.2024, 07:39

    Jak to jakie ma przygotowanie? Żeby interes się kręcił, to dużo ludzi musi umierać i po kwiatki do niej. Także nie zależy jej na dobrym leczeniu pacjentów , bo to dla niej żaden interes.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx3.xx0 
  • +19

    Mięczysław_gość_gość_gość_gość_gość

    18.06.2024, 09:36

    Gość

    A co z Misiewiczem w Zwiku i jego nierobami

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx2.xx4 
  • +5

    a_gość_gość

    18.06.2024, 11:33

    Kiedy rowerowy Dżony w ciasnych gatkach poleci ,potrzebny nam jak

    Cytuj
    IP: 178.235.xx0.xx5 
    +3

    Rowerowy_johny_gość_gość

    18.06.2024, 12:39

    Zostaw w spokoju Rowerowego Joe....

    ..... Ty .... niemyta!

    Cytuj
    IP: 157.25.xx0.xx6 
    +1

    Gość _gość_gość_gość_gość_gość_gość

    19.06.2024, 00:21

    A co z rada nadzorczą Micha?

    Ponoć też gdzieś jest:(((schowany:(((

    Cytuj
    IP: 83.25.xx0.xx6 
    +4

    Lll_gość

    20.06.2024, 07:43

    Z nim to won z tego Miasta, nie powinien się dostać do RM w ogóle, choć i tak malutko głosów dostał..

    Cytuj
    IP: 37.47.xx3.xx0 
  • +9

    Nestor62

    18.06.2024, 09:41

    Panie Brządkowski Łukaszu

    Dokonuje pan roszad w spółkach? Pańskie prawo. Proszę jednak zdobyć się na taktowne zachowanie i publicznie powiedzieć jaki był ich powód? Kto i czym zawinił? Czym zaskarbili sobie pańską przychylność nowe persony? Skąd np. wziął się pan Liegmann? Czy panowie Steinke i Michalak posiadają lepsze kompetencje od dotychczasowych przewodniczących?

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +33

    sami swoi_gość

    18.06.2024, 10:21

    zamiast od nowa jest po staremu

    dzielenie łupów miedzy PIS i stowarzyszenie od nowa i jeszcze prawników od sporów sądowych w kampani wyborczej

    Cytuj
    IP: 87.205.xxx.xx0 
    -9

    Wredna baba..._gość

    18.06.2024, 11:01

    Ale o co te nerwy?

    Przyszło nowe i dokonuje zmian na osoby sobie przychylne lub rokujące nadzieję na sukces w perspektywie czasu, a więc następnych wyborach! Kilka tysięcy złotych w uposażeniu członków Rad Nadzorczych nie płynie z portfela prezydenta, ale podatników! Tak było, tak jest i tak będzie.... Uszanujmy obowiązujące prawo nawet, jeśli coś się nam nie podoba.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx9.xx6 
    +4

    pierdu pierdu_gość

    18.06.2024, 12:43

    wredna baba i do tego glupia

    Cały wist polega na tym, żeby w końcu znalazł sie taki prezydent, który będzie się kierował kompetencjami, a nie układami. Jak taki leśny dziadek Czapiewski ma pilnować interesów mieszkańców miasta w zwiku jak 14 lat pełnił już funkcję przewodniczącego rady nadzorczej i zna Fornalika jak własną kieszeń... a na funkcje przewodniczącego rady w latach 2001 - 2015 powoływał go Odya albo Pobłocki? No jaki to Tczew od Nowa sie pytam? Blamaż Brządkowskiego całkowity z tym Czapiewskim i Ostrowskim. To jakby splunąć wyborcom w twarz. Nowe idzie powidacie aha. Nowy to jest prezydent, ale koryto i ... PREZYDENCIE BRZĄDKOWSKI WZYWAM CIĘ DO OGŁASZANIA KONKURSÓW NA NAJWAŻNIEJSZE STANOWISKA W MIEŚCIE. Przejrzyste miasto, transparentny urząd i Szlicht na sekretarza miasta. Tego chcemy.

    Cytuj
    IP: 87.205.xxx.xx0 
    +9

    xxx_gość

    18.06.2024, 17:03

    To jest ta zapowiadana współpraca ponad podziałami, buhahaha.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx3.xx7 

    Gość _gość_gość_gość_gość_gość_gość

    19.06.2024, 00:23

    Oczywista , oczywistość chyba?

    Jest praca jest zapłata:(

    Cytuj
    IP: 83.25.xx0.xx6 
  • +19

    wezyr_gość

    18.06.2024, 10:20

    tragedia! jak te wszystkie odwołane nieroby teraz zmieszczą się w starostwie, które zostało PnP? czy pod drzwiami Mirka Augustyna stoi już kolejka żałobników wiedziona przez radnego Drewę z pianą na ustach?

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx8.xx1 
  • +12

    Godc_gość_gość

    18.06.2024, 11:40

    Prezesi

    A co z prezesami tych spółek, też powinni być wymienieni na innych.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx8.xx3 
  • +5

    Obserwuje _gość_gość

    18.06.2024, 12:08

    Poczekajmy

    Pewnie i prezesów pogonią, szczególnie tych najwierniejszych byłemu prezydentowi i zaślepionych jego zarąbistością ???? stawiam na tego z szadółek jak pierwszego

    Cytuj
    IP: 5.172.xx4.xx6 
    +6

    Rozsądny _gość

    18.06.2024, 12:55

    Prezes

    Ten z Szadółek to już ma pełne gacie. Wyjątkowa kanalia i cham. Leń do potęgi i straszny kłamczuch. Potrafi tylko ludzi gnoić.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx3.xx3 
  • +12

    TCSIR_gość

    18.06.2024, 12:57

    TCSIR

    prokurator radca i adwokat???? kolesie od sportu :) brawo idealny wybór cwaniaczków

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx4.xx7 
  • +10

    Fircyk Tczewski_gość

    18.06.2024, 13:51

    Doookładnie

    To są te nowe zasady pana bobra. Liegmann pomagał Brządkowskiemu w czasie kampanii...

    Cytuj
    IP: 185.177.xx6.xx4 
    +9

    ale w koło jest wesoło_gość

    18.06.2024, 14:17

    szykuje się pozew przeciwko Liegmannowi

    w końcu miasto wstaje z kolan i marazmu

    Cytuj
    IP: 87.205.xxx.xx0 

    Alonso Murning_gość_gość

    08.10.2024, 21:23

    xxxxxrudego

    A czym zasłużył się Roman Szulc?

    Cytuj
    IP: 84.38.xx0.xx4 
  • +9

    wyborca 2024_gość

    18.06.2024, 13:00

    ci dwaj z dawnych czasów 1990-2015

    "Cały wist polega na tym, żeby w końcu znalazł sie taki prezydent, który będzie się kierował kompetencjami, a nie układami. Jak taki leśny dziadek Czapiewski ma pilnować interesów mieszkańców miasta w zwiku jak 14 lat pełnił już funkcję przewodniczącego rady nadzorczej i zna Fornalika jak własną kieszeń... a na funkcje przewodniczącego rady w latach 2001 - 2015 powoływał go Odya albo Pobłocki? No jaki to Tczew od Nowa sie pytam? Blamaż Brządkowskiego całkowity z tym Czapiewskim i Ostrowskim. To jakby splunąć wyborcom w twarz. Nowe idzie powidacie aha. Nowy to jest prezydent, ale koryto i ... PREZYDENCIE BRZĄDKOWSKI WZYWAM CIĘ DO OGŁASZANIA KONKURSÓW NA NAJWAŻNIEJSZE STANOWISKA W MIEŚCIE. Przejrzyste miasto, transparentny urząd i Szlicht na sekretarza miasta. Tego chcemy."

    Kim ten OSTROWSKI już nie był w Tczewie,Vice-prezydentem, Dyrektorem Szpitali Tczewskich,Dyrektorem Zakładu Usług Mieszkaniowych z siedziba na Osiedlu Czyżykowo, Radnym bezradnym i w Ratuszu i w Starostwie, czy taki spadochroniarz wędrowca bez kompetencji dalej łapie się teraz za dobrą posadkę ,gdyż Rada NADZORCZA to dla niego dobre wynagrodzenie nie tylko na kawałek chleba z smalcem. Tak samo CZAPIEWSKI ten się buja od czasów jeszcze istnienia Banku Własności Pracowniczej ,którym zarządzał Pan Sosnowski i w tym Banku rozwijał karierę nieudolnym kolegom jak Czapiewskiemu i Kuczyńskiemu. TERAZ jeden i drugi nadal łąpią się na stanowiska nie wiem ,kto za tym stoi. Bez przetargu do SPÓŁEK miejskich. CZAPIEWSKI OSTATNIO zatrudniony w TBS .

    Odpowiedz
    IP: 79.163.xx6.xx2 
  • +10

    "zawsze gotowi, zawsze blisko"_gość

    18.06.2024, 14:02

    wywal tego Czapiewskiego z rady

    Odya wybrał Czapiewskiego do rady nadzorczej wodociągów. Czapiewski wybrał Fornalika na prezesa wodociągów. Potem Pobłocki wybrał Czapiewskiego do rady nadzorczej wodociągów. Czapiewski wybierze pewnie Kowalskiego za Fornalika. Pan Czapiewski był przewodniczącym rady nadzorczej wodociągów od 2001 do 2015 jak piszą redaktory. Teraz mówią, że Fornalik zatrudnił Pobłockiego w wodociągach na umowę zlecenie za 5k. A Brządkowski wybrał Czapiewskiego do rady nadzorczej wodociągów, gdzie głównym energetykiem jest radny Misiewicz zarabiający tam 137 000 zł. + 41 400 za zasiadanie w radzie nadzorczej + 28 980 nieopodatkowanej diety radnego. To ja sie zapytam, co w kółeczku Odya-Czapiewski-Fornalik-Pobłocki-Misiewicz robi Brządkowski? Tylko najwięksi wiedzą, jak wiele trzeba zrobić by nic się nie zmieniło...

    Cytuj
    IP: 87.205.xxx.xx0 
    +11

    idzie nowe !!!_gość

    18.06.2024, 14:12

    Brawa dla prezydenta Brządkowskiego

    z tych nowych, to jeszcze jest Pan Grzegorz Sobieralski - 77 lat sekretarz w radzie nadzorczej zakładu śmieciowego kojarzony ze Smolińskim i Pobłockim. Zerknąłem na stronę urzędu miasta z niedowierzaniem... Może gdzieś Panią Gertrudę dasz radę Łukaszu jeszcze ... no wiesz, ulokować?

    Cytuj
    IP: 87.205.xxx.xx0 
  • -3

    Wredna baba..._gość

    18.06.2024, 13:40

    ....może i głupia.

    "Cały wist polega na tym, żeby w końcu znalazł sie taki prezydent, który będzie się kierował kompetencjami, a nie układami. Jak taki leśny dziadek Czapiewski ma pilnować interesów mieszkańców miasta w zwiku jak 14 lat pełnił już funkcję przewodniczącego rady nadzorczej i zna Fornalika jak własną kieszeń... a na funkcje przewodniczącego rady w latach 2001 - 2015 powoływał go Odya albo Pobłocki? No jaki to Tczew od Nowa sie pytam? Blamaż Brządkowskiego całkowity z tym Czapiewskim i Ostrowskim. To jakby splunąć wyborcom w twarz. Nowe idzie powidacie aha. Nowy to jest prezydent, ale koryto i ... PREZYDENCIE BRZĄDKOWSKI WZYWAM CIĘ DO OGŁASZANIA KONKURSÓW NA NAJWAŻNIEJSZE STANOWISKA W MIEŚCIE. Przejrzyste miasto, transparentny urząd i Szlicht na sekretarza miasta. Tego chcemy."

    ..... a pomimo to, nie tylko posługująca się językiem ojczystym w sposób nienaganny, ale również znająca przepisy obligujące wszystkie instytucje na różnym szczeblu ich funkcjonowania! Oczekiwania zaś, można było postulować w okresie kampanii wyborczej. Mieszkańcom miasta wystarczyły deklaracje, a nie zaduma nad możliwością ich realizowania! Przecież to przypominało casting do programu "Ziarno", gdzie wierzący w mity chórzysta "W niebo wpatrzonych" ogłaszał swoje hobby, jako merytoryczne przygotowanie do decydowania o przyszłości Tczewa w najbliższej perspektywie czasowej! Ale przysłowiowe mleko się rozlało i teraz możecie tylko utyskiwać!

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx2.xx0 
  • +8

    Fircyk Tczewski_gość

    18.06.2024, 13:55

    Ważne pytania

    Ja mam kilka pytań do mości pana Brządkowskiego. 1) Jaka będzie wysokość odpraw prezesów? 2) Dlaczego wprowadzony do r.n. został Liegmann? 3) Co z panem Pobłockim w ZWiKU? Kilka dni temu na profilu SoN pojawiło się oświadczenie radnych że nie mają nic wspólnego z lobbowaniem na rzecz byłego prezydenta. Po kilku minutach zostało usunięte.

    Odpowiedz
    IP: 185.177.xx6.xx4 
  • +13

    JJ_gość

    18.06.2024, 14:20

    Ważne pytania

    Odpraw? Co poniektórzy powinni być wdzięczni, że nie zostaną pociągnięci do odpowiedzialności karnej. Niech znikają i to jak najszybciej. Aha, niech spadają razem ze swoimi akolitami.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx3.xx3 
    +9

    acqua rescue_gość

    18.06.2024, 18:10

    Magia układów i zależności...

    ...może żeby m.in. "podratować sytuację" ratowników. Liegmanna synowie oprócz tego, że pracują w Starostwie Powiatowym to też świadczą pracę na basenie w tej spółce TCSiR w której będzie teraz zasiadać w Radzie Nadzorczej.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx4.xx9 
  • +9

    Harry_gość

    18.06.2024, 14:32

    Ważne, że Zbysława U nigdzie nie ma i nie będzie. Brawo prezydent!

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx0.xx2 
  • Gall_gość

    19.06.2024, 09:04

    Pisz Zbigniew Urban

    Dla byłej ekipy pnp to najważniejsze że go nie ma. Dzięki temu mogą spać spokojnie

    Cytuj
    IP: 5.173.xx0.xxx 
  • +16

    Gosc_gość_gość

    18.06.2024, 14:51

    Pytanko

    Co z prezesem TCSiR zostaje no i z pozostałymi? Może ktoś odpowie. A jeśli chodzi o panią dyrektor z Fabryki Sztuk to ile czsu ma zajmować stołek skoro ma emeryturę, tak samo i ksiegowa.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx8.xx3 
  • Lll_gość

    05.01.2025, 00:40

    Dlatego wy młodzi, wykształceni nie możecie dostać odpowiedniej pracy, skoro nie ma wymiany pokoleniowej, nawet za komuny było lepiej pod tym względem.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx1.xx9 
  • +2

    x_gość

    18.06.2024, 15:34

    pytanie gdzie???

    "z tych nowych, to jeszcze jest Pan Grzegorz Sobieralski - 77 lat sekretarz w radzie nadzorczej zakładu śmieciowego kojarzony ze Smolińskim i Pobłockim. Zerknąłem na stronę urzędu miasta z niedowierzaniem... Może gdzieś Panią Gertrudę dasz radę Łukaszu jeszcze ... no wiesz, ulokować?"

    Myślę ,że z powodu zdrowotnych PREZYDENT jako długoletniej radnej pomoże w ulokowaniu i pomocy geriatrycznej i leczeniu schorzeń wieku podeszłego(zaburzenia równowagi i lokomocji)

    Odpowiedz
    IP: 79.163.xx6.xx2 
  • sława_gość_gość_gość_gość

    18.06.2024, 21:44

    chamidło

    Cytuj
    IP: 37.47.xx0.xx9 
  • +4

    xxxx_gość

    18.06.2024, 15:39

    czy to nie???

    "w końcu miasto wstaje z kolan i marazmu"

    Czy to nie konflikt interesów Pana MECENASA??

    Odpowiedz
    IP: 79.163.xx6.xx2 
  • +3

    Łapa_gość

    19.06.2024, 17:10

    Etyka

    Teraz nie, ale wkrótce rzecznika okręgowej Izby zawiadomimy. Dzieci nie szkoda?

    Cytuj
    IP: 192.166.xx4.xx1 
  • +6

    Majka_gość

    18.06.2024, 15:44

    Brak słów ........

    "Pewnie i prezesów pogonią, szczególnie tych najwierniejszych byłemu prezydentowi i zaślepionych jego zarąbistością ???? stawiam na tego z szadółek jak pierwszego"

    "Ten z szadolek" jako pierwszy zaczął prawidłowo zarządzać tym burdlem jaki był w zuosie. Przez lata kradli na potęgę, odwołano poprzedniego "prezesa" , rozpoczely sie rozprawy , placz i zgrzytanie zebow bo dobre czasy dla zlodzieji skonczyly sie. Nowy prezes postawił wszystko na nogi ,aby ten zaklad po wielu latach funkcjonował jako uczciwa instytucja - ten fakt przedstawia go raczej w dobrym swietle. Uczciwości mógłby się uczyć od tego Pana cały Tczew. Całe szczęście "szajka z zuosu " zniknęła - brzydzę się tymi ludźmi, oby dostali to na co zasłużyli. OBY ZLODZIEJSTWO NIE WROCILO DO ZUOSU !!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx0.xx2 
  • +8

    Predator _gość

    18.06.2024, 16:40

    Szajka

    Szajka ma, a raczej miała się dobrze. Trochę się pokomplikowało chłopakom. Co do profesjonalizmu w zarządzaniu, to spuśćmy zasłonę milczenia. Konformizm w czystej postaci.

    Cytuj
    IP: 5.172.xx4.xx6 
    +15

    Expander_gość

    18.06.2024, 16:54

    Zuos

    Niektórzy złodzieje do dziś pracują w tej spółce kradli przez tyle lat i dalej pracują brali lewe faktury na swoje cele zwolnić ich tych zlodzieji

    Cytuj
    IP: 109.197.xx3.xx3 
    +5

    Surowy tato_gość

    18.06.2024, 16:55

    aaa .... spadochroniarze z Szadółek się uaktywnili w końcu... tylko dlaczego z taką pogardą dla Tczewa (całego) w tym co napisane to nie nic z faktów, z tym stawianiem... i znikaniem.... to też nie tak do końca, a jak ten typ dba o majątek i interesy spółki, również z rozliczeniem tych którzy tak szkodzili to miejmy nadzieję że caaaałłłłły Tczew się dowie; dziękuję za wypowiedź

    Cytuj
    IP: 188.47.xx5.xx4 
    +5

    dor_gość

    18.06.2024, 17:07

    Lepiej się dopytaj za co go wywalili z Szadółek :)))))

    Cytuj
    IP: 109.197.xx3.xx7 
    +2

    ._gość

    19.06.2024, 10:26

    Proszę wymienić co dobrego pseudo prezes zrobił w zuosie. Co się zmieniło na lepsze? Ciekawy jestem efektów pracy pseudo prezesa.

    Cytuj
    IP: 89.200.xx4.xx4 
    +1

    wet_gość

    19.06.2024, 11:43

    zmiany w zuos konieczne

    szef związków zawodowych w zuosie dostarcza śmieci do zuosu czy to zbieżność nazwisk?

    Cytuj
    IP: 87.205.xxx.xx0 
    +3

    Taran_gość

    19.06.2024, 14:02

    ZUOS

    Proszę wymienić co dobrego pseudo prezes zrobił w zuosie. Co się zmieniło na lepsze? Ciekawy jestem efektów pracy pseudo prezesa. Proszę bardzo: Dobrego w ZUOS nic, ale przy pomocy ZUOS to już inna kwestia.....

    Cytuj
    IP: 165.225.xx6.xx2 
  • +3

    ._gość

    18.06.2024, 15:44

    SORY SĄDOWE

    "dzielenie łupów miedzy PIS i stowarzyszenie od nowa i jeszcze prawników od sporów sądowych w kampani wyborczej"

    Te spory sądowe to może być w tej sytuacji konflikt interesów Mecenasa.

    Odpowiedz
    IP: 79.163.xx6.xx2 
  • +4

    Tomek _gość

    18.06.2024, 15:56

    Już swoi i ich znajomi na stanowiskach Ich rodzinki mogą spać spokojnie kaska będzie płynęła szerokim strumieniem

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx6 
  • +1

    U_gość

    18.06.2024, 16:35

    "Kiedy rowerowy Dżony w ciasnych gatkach poleci ,potrzebny nam jak"

    Chyba cie kiedyś rower najechał

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xx2 
  • Predator _gość_gość

    18.06.2024, 17:07

    Szajka

    "aaa .... spadochroniarze z Szadółek się uaktywnili w końcu... tylko dlaczego z taką pogardą dla Tczewa (całego) w tym co napisane to nie nic z faktów, z tym stawianiem... i znikaniem.... to też nie tak do końca, a jak ten typ dba o majątek i interesy spółki, również z rozliczeniem tych którzy tak szkodzili to miejmy nadzieję że caaaałłłłły Tczew się dowie; dziękuję za wypowiedź"

    A co tam robią ci spadochroniarze? A Tczew się dowie.... jeszcze trochę. Cierpliwości.

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx4.xx6 
  • +2

    Tylko prawda_gość

    18.06.2024, 19:14

    Tczew się dowie....

    Dokładnie, zgadzam się ..... Tczew się dowie o tym kto stosował mobbing i kradł - całe szczęście to już przeszłość.

    Cytuj
    IP: 31.0.xx0.xx2 
  • Predator _gość_gość

    18.06.2024, 19:49

    Tczew się dowie....

    IP:31.0xx0.xx Pełna zgoda. Tczew już sporo wie i ma apetyt na wiedzę. Coś mi się zdaje nerwowo:) Jak to powiedział klasyk: " A kto umarł, ten nie żyje " Pożywiom, uwidziem.

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx4.xx6 
  • -1

    Predator _gość_gość

    18.06.2024, 20:15

    Tczew się dowie....

    W sumie znamienne, że tyle o ZUOS. Dobrej nocki:)

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx4.xx6 
  • +9

    Likwidator_gość

    18.06.2024, 20:50

    Zuos

    Ktoś tu piszący non stop o firmie ZUOs nie może się pogodzić z tym że został zwolniony z tej pracy. Wiadomo za co było zwolnienie za namawianie pracowników do tego aby byli przeciwko prezesowi i za złe traktowanie pracowników Nic nie zdziałasz Jesteś już przeszłością zuosu Przyjmij to do siebie i pogódź się z tym

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx3 
  • +2

    X_gość

    18.06.2024, 22:35

    Nadużycie finansowe

    z tego co pisał tu ten portal Tcz.pl było tam nadużycie finansowe więc Prezesina wraz z finansistką zostali odwołani, nie ma tu żadnego bojkotu pracowniczego. Pan CEJER jako już podejrzany nadal istniał w radzie nadzorczej jako pełnoprawny a członek co jest zjawiskiem w tym układzie miejskim.

    Cytuj
    IP: 83.25.xx2.xx2 
  • +2

    Gość _gość_gość_gość_gość_gość_gość

    19.06.2024, 00:13

    Ale psą się teraz PISIORY i SON

    "Dokładnie! Piękny widok, nareszcie Kajzery przestały się paść w radach nadzorczych :))))"

    Kajzery przestaly ala za to PIS plus SON dają radę zapłacić za pomoc w kampanii Prawicowa całą świta:((( Dobrze ,że w powiecie się nie udało i ptaszysko padło na pysk pod swoimi intrygami:((( Pięć lat z koleżanką mogą teraz bajać i knuć...

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx0.xx6 
  • +2

    Telkab wycięty._gość

    19.06.2024, 17:03

    Demony intelektu

    Ten budzet zrobił jeszcze Poblocki. Problemy pojawią się w przyszłym roku. Helenka olej ich szybciej niż obiecałaś. Niech społecznicy rządzą do czasu aż ich na taczkach wywiozą. Kiedy podwyżki za zajęcie pasa drogowego?

    Cytuj
    IP: 192.166.xx4.xx1 
  • +2

    Gość _gość_gość_gość_gość_gość_gość

    19.06.2024, 00:32

    Jooo

    "z tych nowych, to jeszcze jest Pan Grzegorz Sobieralski - 77 lat sekretarz w radzie nadzorczej zakładu śmieciowego kojarzony ze Smolińskim i Pobłockim. Zerknąłem na stronę urzędu miasta z niedowierzaniem... Może gdzieś Panią Gertrudę dasz radę Łukaszu jeszcze ... no wiesz, ulokować?"

    Ale jeszcze Brygidka i Adaś wierni żołnierze w kampanii.Starcy po okolo 75 lat ale ponoć jeszcze żwawi:))))

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx0.xx6 
  • +10

    Tczewiak_gość_gość

    19.06.2024, 08:32

    Tczewskie Centrum Sportu..

    A co z nieudacznikiem Piotrem , którego mianował Mirosław ? ten nieudacznik nawet w Pelplinie jako Dyrektor nic nie zrobił . To typowy karierowicz, cwaniak i buta. Startował z PnP do Rady Powiatu - z miernym skutkiem . Panie Prezydencie a inni kandydaci - urzędnicy , pracownicy spółek którzy startowali w wyborach samorządowych popierając pana Mirosława P. ??? CZAS NA ZMIANY - SAMORZĄD MA BYĆ ODNOWA

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx4.xx5 
  • +10

    ..._gość

    19.06.2024, 09:02

    ...

    Czystki, wszędzie czystki. Tylko ciekawe dlaczego dyrektorzy jednostek dostali polecenie natychmiastowego (bez wynikającego z umowy okresu wypowiedzenia) rozwiązania umów z informatykami obsługującymi jednostki gminy? Może i firma to nie pracownik na etacie ale czy to znaczy, że rozwiązywanie umów z dnia na dzień jest w porządku? Tak, domyślam się że zaufany prawnik znalazł "dobrą" podstawę. Ale takie traktowanie czy firm czy ludzi świadczy tylko o nowej władzy...

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx4.xx0 
  • +12

    Cuw do rozwiazania_gość

    19.06.2024, 10:31

    Dyrektor odpowiada za szkole

    Nikt nie może kazać dyrektorom rozwiązać umów nawet bóbr. Dyrektor jest autonomiczny i sam zarządza szkołą. Jak bóbr tego nie rozumie niech mu kussy ogier podpowie.

    Cytuj
    IP: 5.173.xx0.xxx 
  • +3

    Gtc03_gość_gość_gość_gość

    19.06.2024, 11:24

    Gratulacje!

    No proszę - co za sprawczość nowych włodarzy!!! Idą jak taran- usuwają ludzi- a nielegalnych i niebezpiecznych prac na działce przy Czerwonego Kapturka nie potrafią zatrzymać. Ciekawe.

    Odpowiedz
    IP: 195.164.xx4.xx9 
  • Ooo _gość

    19.06.2024, 12:02

    Ooo a ja myślałam że to ludzie katoliccy - tacy ludzcy - cholerka znowu się pomyliłam- nie dobrze. Nie dobrze się dzieje, chyba siedzą jak na igłach pracownicy. Miało być fajnie i cholipka nie jest Co tam się wyrabia

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx3.xx7 
  • +2

    .._gość

    19.06.2024, 12:58

    ...

    "Nikt nie może kazać dyrektorom rozwiązać umów nawet bóbr. Dyrektor jest autonomiczny i sam zarządza szkołą. Jak bóbr tego nie rozumie niech mu kussy ogier podpowie."

    Jak najbardziej w teorii masz rację. A w praktyce... dyrektorzy szkół, każdy zapewne niezależnie, usiadł i pomyślał- "a, chyba pozbędę się informatyka..." Szkoda gadać...

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx4.xx0 
  • +8

    gośc_gość

    19.06.2024, 14:53

    nie dajcie sobą pomiatać

    Jak dyrektorzy wykonają rozkaz z CUW, to znaczy że są tylko marionetkami i żadnego szacunku wśród grona pedagogicznego nie powinni mieć. Przecież następny rozkaz może dotyczyć właśnie ich i moga być pewni, że zostanie przez dyrektora wykonany. Kiedyś dyrektor, to był gość i kręgosłup miał, a nie za miskę ryżu na szmatę sprowadzony. To jest TEST, czy będziecie mu ulegli, a w budżecie na ten rok kasę macie. Radny informatyk Kussowski coś w tym miesza?

    Cytuj
    IP: 87.205.xxx.xx0 
  • +1

    ..._gość

    19.06.2024, 15:25

    No pod kogoś to jest przygotowywany grunt. Nic się nie dzieje bez przyczyny. Kogoś trzeba przepchnąć, upchnąć to najpierw trzeba zrobić miejsce, obojętnie czyim kosztem.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx4.xx0 
  • +2

    Lll_gość

    20.06.2024, 07:58

    "Niektórzy złodzieje do dziś pracują w tej spółce kradli przez tyle lat i dalej pracują brali lewe faktury na swoje cele zwolnić ich tych zlodzieji"

    Z innej strony trzebaby rozliczyć tych, co inwigilowali ludzi. i współpracowali z bandami.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx3.xx0 
  • +2

    Lll_gość

    20.06.2024, 08:05

    Ale dobrze, że wyjechali z tymi bułkami i innymi.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx3.xx0 
  • +1

    Lll_gość

    20.06.2024, 17:27

    "Ponoć też gdzieś jest:(((schowany:((("

    Pewnie na Niepodległości.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx3.xx0 
  • +1

    anty_gość_gość

    08.10.2024, 23:29

    Swoi etatowi w radach

    Jak spojrzę na nazwiska w poszczególnych radach nadzorczych to są sami swoi.etatowe nazwiska. Trzeb a dać zarobić swoim.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx4.xx9 
  • aaa_gość

    06.03.2025, 21:29

    rady nadzorcze

    "Jak to jakie ma przygotowanie? Żeby interes się kręcił, to dużo ludzi musi umierać i po kwiatki do niej. Także nie zależy jej na dobrym leczeniu pacjentów , bo to dla niej żaden interes."

    BĘDĄC w radzie nadzorczej w danym podmiocie należącym do samorządu trzeba znać jego zadania , natomiast tu bez pojęcia do weryfikacji budżetu i administracji otrzymuje mianowanie do RADY Nadzorczej z klucza partyjnego.

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx4.xx0 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.