Aż 10 nowych przypadków koronawirusa na terenie powiatu tczewskiego

Koronawirus, COVID-19 (fot. tcz.pl)
Tczew - Aż 10 nowych przypadków koronawirusa na terenie powiatu tczewskiego
Nowe przypadki zakażenia SARS- CoV-2 w naszym regonie. Służby poinformowały o środę (30.09) o kolejnych 10 przypadkach choroby na terenie powiatu tczewskiego - cztery związane są z ogniskami szkolnymi.

Już 173 osoby zachorowały na COVID-19 od początku pandemii w powiecie tczewskim (dotąd wyzdrowiało 121 osób). Pomorski Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny poinformował w środę, że zakażenie SARS-CoV-2 zostało stwierdzone u 194 osób z terenu województwa pomorskiego:

51 osób miasto Gdańsk

20 osób miasto Gdynia


16 osób powiat kartuski

16 osób powiat wejherowski

13 osób powiat pucki

11 osób powiat gdański

10 osób powiat tczewski

9 osób powiat słupski

9 osób powiat starogardzki

9 osób powiat kościerski

7 osób miasto Sopot

6 osób powiat nowodworski


6 osób powiat bytowski

4 osoby powiat lęborski

3 osoby powiat chojnicki

2 osoby powiat malborski

1 osoba miasto Słupsk

1 osoba powiat kwidzyński

Organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej prowadzą działania przeciwepidemiczne.

Zgony - Pomorski Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny z przykrością informuje o zgonie 2 osób z potwierdzonym zakażeniem SARS-CoV-2 z terenu województwa pomorskiego - 1 osoby z powiatu kartuskiego, lat 63, 1 osoby z powiatu nowodworskiego, lat 70.

Ten artykuł jest częścią bloku tematycznego:
Koronawirus
Nowy koronawirus SARS-CoV-2 wywołuje chorobę o nazwie COVID-19. Choroba najczęściej objawia się gorączką, kaszlem, brakiem smaku i/lub węchu, dusznościami, bólami mięśni, zmęczeniem. Wirus przenosi się drogą kropelkową. Ciężki przebieg choroby obserwuje się u ok. 15-20% osób. Do zgonów dochodzi u 2/3% osób chorych. Najbardziej narażone na rozwinięcie ciężkiej postaci choroby i zgon są osoby starsze, pacjenci onkologiczni, z obniżoną odpornością, którym towarzyszą inne choroby.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (27)
dodaj komentarz

  • +36

    lolek 123_gość

    30.09.2020, 11:23

    informacja

    Prosimy o podanie jakich ognisk szkolnych to dotyczy , bowiem ukrywanie nikomu nie pomoże.

    Odpowiedz
    IP: 79.163.xx2.xx0 
  • +8

    U_gość

    30.09.2020, 11:38

    U

    Mechanik wykryto jedno zakażenie

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx5 
    +2

    lalalu_gość

    30.09.2020, 12:40

    hmm

    SP10 klasa 6e

    Cytuj
    IP: 109.197.xx9.xx3 
  • +6

    Gosc_gość

    30.09.2020, 12:07

    Covid

    Proszę o szczegóły, jakie szkoły tym razem?

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx4.xx8 
  • +5

    gola_gość

    30.09.2020, 12:46

    szkola

    SP10

    Cytuj
    IP: 109.197.xx9.xx3 
  • +16

    On_gość

    30.09.2020, 12:36

    Tcz nic nie wie. Artykuły przepisują z innych stron

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx2.xx4 
  • +17

    .._gość

    30.09.2020, 13:07

    ...

    ...będzie po kilka tysięcy zakażeń na dobę, skoro służby nakładają kwarantannę na potencjalnie niebezpiecznych, dopiero po 7-8 dniach od kontaktu z zakażonym, przecież to jest jakaś farsa....

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx2 
  • +1

    zibi_gość_gość_gość

    30.09.2020, 14:14

    europis

    Farsa to jest teraz, ledwo z jednej kwarantanny wyszedlem a juz mi druga nalozyli. Interes sie sypie, brak pewnosci na cokolwiek. Juz wole zejsc na tego koronawirusa niz zeby bylo tak jak teraz.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx9.xx0 
  • +4

    Anx_gość_gość

    30.09.2020, 13:08

    Mamy komenatxe i możemy wymieniać się informacjami.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx1.xx8 
  • +2

    Wew_gość

    30.09.2020, 13:35

    Czy to pewna informacja ?

    "SP10"

    C Skąd taka informacja ? Bo szkola na chwilę obecną milczy.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx6.xx7 
  • +4

    nono_gość

    30.09.2020, 14:09

    szkola

    tak jak wiadomo zostały poinformowane klasy mające kontakt ale dzieci zostały tylko obięte nadzorem mogące mieć kontakt

    Cytuj
    IP: 109.197.xx9.xx3 
  • +13

    Wsxystko tajne/poufne_gość

    30.09.2020, 13:35

    Sanepid-dodzwonienie się graniczy z cudem. Covid jest w Zst i na Baldowskiej. Oczywiście na stronach szkoły wszystko pozamiatane pod dywan. Jeśli nadal będzie przyzwolenie na to by dzieci, młodzież,dorośli chorzy. ( katar,kaszel,gorączka itp) będą uczęszczali do szkół badz pracy - to Covid bedzie szalał a my wiecznie na kwarantannach. Ale skoro tak można i wszyscy mają to gdzieś to róbmy tak dalej

    Odpowiedz
    IP: 37.109.xx3.xx6 
  • Bezsrejtu_gość_gość

    01.10.2020, 06:16

    Czyli nie ma przeziębień

    Ani zwykłej grypy. Jest tylko srovid.

    Cytuj
    IP: 5.173.xx1.xx4 
  • +2

    Wew_gość

    30.09.2020, 14:46

    Dziekuje

    "tak jak wiadomo zostały poinformowane klasy mające kontakt ale dzieci zostały tylko obięte nadzorem mogące mieć kontakt"

    Dziękuję za informację.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx6.xx7 
  • +1

    Adrian_gość

    30.09.2020, 15:01

    "Farsa to jest teraz, ledwo z jednej kwarantanny wyszedlem a juz mi druga nalozyli. Interes sie sypie, brak pewnosci na cokolwiek. Juz wole zejsc na tego koronawirusa niz zeby bylo tak jak teraz."

    To po co się szlajasz po Wietnamach i Hiszpaniach zibi. Jesteś uzależniony od wycieczek zagranicznych. Nie mogłeś się powstrzymać?

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx0.xx1 
  • +2

    .._gość

    30.09.2020, 15:42

    ..

    "tak jak wiadomo zostały poinformowane klasy mające kontakt ale dzieci zostały tylko obięte nadzorem mogące mieć kontakt"

    ..jeżeli klasa jest tylko w nadzorze a nie w kwarantannie, to nikt nie był z uczniów zarażony tylko dany uczeń lub osoba z którą uczeń mieszka, miał kontakt z osobą chorą.....

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx2 
  • -6

    Janusz_gość

    30.09.2020, 16:44

    Aż 10? A ilu w Tczewie mamy mieszkańców? 60.257. To ile to procent? Cały 0.016%! No nie mogę. Tragedia :D

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx4 
  • +16

    Adrian_gość

    30.09.2020, 17:32

    A kiedy będzie przekroczony próg tragedii wg ciebie? Jak będzie 100 nowych zarażonych w Tczewie? 200? Wg mnie chodzi o to że jeżeli do tej pory było średnio 2 czy 3 potwierdzone osoby dziennie a teraz jest 10 to znaczy że jest aż 10 czyli wyraźnie więcej niż 2 czy 3. I tylko tak należy to odczytywać.

    Cytuj
    IP: 83.21.xx0.xx1 
    -10

    XD_gość

    30.09.2020, 17:53

    xd

    No tragedia trzeba zamknąc gospodarkę bo wszyscy zginiemy, ludzie to jednak są debile masakra...

    Cytuj
    IP: 185.167.xx2.xx0 
    +2

    Bezsrejtu_gość_gość

    01.10.2020, 06:17

    Bieda

    Obudzą się jak zobaczą puste półki.

    Cytuj
    IP: 5.173.xx1.xx4 
  • -11

    _gość

    30.09.2020, 20:31

    A ja mam to wszystko w dupie

    I śmieszą mnie wasze zaściankowe lęki i pytania w stylu gdzie, kto i jak...

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx9 
  • +16

    Anx_gość_gość

    30.09.2020, 21:26

    Powiedz to swoim rodzicom, dziadkom, rodzinie, znajomym, z obciążeniami chorobowymi :"Zachorujecie, a może i nawet umrzecie, bo tacy ludzie jak ja - mieli Was w dupie" ... Odwagi internetowy bohaterze!

    Cytuj
    IP: 37.47.xx7.xx3 
  • -2

    Romek_gość_gość

    01.10.2020, 07:41

    "Powiedz to swoim rodzicom, dziadkom, rodzinie, znajomym, z obciążeniami chorobowymi :"Zachorujecie, a może i nawet umrzecie, bo tacy ludzie jak ja - mieli Was w dupie" ... Odwagi internetowy bohaterze!"

    Te wypowiedzi paranoikow sa smieszne ...negatywne opinie wobec ludzi ,ktorzy maja racjonalne podejscie...powtarzacie jak papugi co zaslyszycie w tv...pomyslcie zamknieto nas na poczatku pseudopandemii tak bardzo ,ze bardziej sie nie dalo,dzieci nie mogly nawet wychodzic z domu!!!,i co dalo sie wyplewic wirusa nie dalo !nie dalo i nie da,zrozumcie,ze zyliscie z nim w nieswiadomosci dluzej nizeli myslicie,testy wychodza pozytywnie tylu osobom nawet tym bez objawow po czesci bo sa blednie opracowane a po czesci bo nosimy przeciwciala w sobie na danego wirusa bo wiekszosc z nas przechodzila go juz nawet kilka razy przez ostatnie 2 lata !!!i to sa owi bezobjawowi!!!naprawde wierzycie ze maska pomaga ?pomaga ograniczyc dostep powietrza nie ma mozliwosci zatrzymania wirusa a odwrotnie wrecz!ostatnia deska ratunku by zachowac zaklamana twarz jest to ,ze ci u wladzy powiedza ,ze ktos nie ubierze maseczki i mamy pandemie!!!,a co powiedza zmasokrowalismy gospodarke wywolalismy panike na wyrost,sprawilismy by ludzie zaczeli palac nienawiscia do siebie!!!nie bo byloby po nich !!!...po co te gatki o dziadkach i babciach kiedy na nich patrzylo sie z podzieem bo nawet w czasie poczatkowej paniki wychodzili mowiac w dup..mamy wirusa co ma byc to bedzie ,to tamto sie przezylo to tego sie bac nie bedziemy!!czego chcecie jesli tak podchodzic to trzeba zamknac szpitale ,apteki,markety szkoly,wszystko i kazdy niech umrze w domu z glodu i innych chorob ,myslec waszym mysleniem tylko tak trzeba zrobic!ale nie ciezko by bylo bez cieplych bulek psnie niech do lidla przyjda pracowac i ryzykowac?!!!zrozimcie ze wirus nie jest taki jak mowiono,rozejrzyjcie sie dookola siebie pomyslcie ilu waszych bliskich znajomych itd.zachorowalo na to ilu ciezko ,ilu umarlo??wylaczcie tv.i zaklamane statystyki z ktorych media czerpia kase ,pomyslcie samodzielnie i przestancie panikowac

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx5 
  • +1

    szygalew_gość

    01.10.2020, 08:54

    Klepiesz głupoty wyssane przez kogoś z palca i powielane bezmyślnie przez podobnych Tobie mędrców internetu. Jak chcesz być na "nie" to zawsze znajdziesz gołosłowne pseudo argumenty niby potwierdzające Twoją najnaj "rację"... Ale weź chociaż klep coś oryginalnego..

    Cytuj
    IP: 79.187.xx6.xx3 
  • -1

    Romek_gość_gość

    01.10.2020, 09:25

    "Klepiesz głupoty wyssane przez kogoś z palca i powielane bezmyślnie przez podobnych Tobie mędrców internetu. Jak chcesz być na "nie" to zawsze znajdziesz gołosłowne pseudo argumenty niby potwierdzające Twoją najnaj "rację"... Ale weź chociaż klep coś oryginalnego.."

    Mam takie samo zdanie o tobie tyle,ze calkiem odwrotnie...nie ty nie masz zadnych dowodow na podtrzymywanie pseudopandemii ,procz tego co przeczytasz w internecie lub zobaczysz w tv!!!!,ja kieruje sie tym co naprawde sie dzieje ...ludzie tez widza jaka jest prawda ,gdyby wierzyli w to co przedstawiaja srodki masowego przekazu nie wyszliby z domu ...

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx5 
  • +1

    Szygalew_gość

    01.10.2020, 12:48

    :) Życzę zdrowia Tobie i twojej rodzinie.

    Cytuj
    IP: 31.0.xx0.xx1 
  • +4

    Romek_gość_gość_gość

    01.10.2020, 09:29

    A na tym portalu jest tak duza manipulacja i ingerencja w minusach i plusach przy wypowiedziach,ze glowa mala...ale to takze podtrzymywanie strachu przez redakcje za kase wszystkie media zarabiaja na tym temacie a to ciepla posadla wielu osob ...to tez ludzie tu"zauwazyli juz dawno,ale coz napewno sie mylimy

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx5 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.
 
KOMENTARZ DNIA