Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Dnia 26.01.2016r. byłam umówiona z 15 miesięcznym dzieckiem do przychodni na Czyżykowie na godz. 14.20 czekałam do godz. 15 i mnie nie przyjęto. Chciałabym opisać, jak nas tam potraktowano.
W gabinecie gdzie zawsze przychodziłam z chorym dzieckiem odbywało się USG, nikt mnie nie poinformował że dzieci chore są przyjmowane w gabinecie, gdzie zawsze odbywają się SZCZEPIENIA dzieci!
O godz. 15 spytałam się gdzie jest lekarz dr. Noworolska to się dowiedziałam że już wyszła...
Udałam się do domu, po czym znalazłam numer do doktor i gdy do niej zadzwoniłam okazało się że już przyjmuje na ul. Kościuszki 11. Pojechałam tam i zostałam potraktowana tak:
Gdy spytaliśmy doktor kiedy nas przyjmie to powiedziała, że jeszcze ma dużo pacjentów i też szczepienia.
Po czym niezwłocznie skontaktowaliśmy się z doktorem niedaleko lecz prywatnie... Gdyż była potrzebna pomoc dziecku natychmiastowa. Okazało się że dziecko ma zapalenie krtani. I wymaga natychmiastowego leczenia!
Czy takie zachowanie pani doktor jest normalne?
Czy człowiek musi płacić za prywatne wizyty bo pani doktor nie ma czasu zbadać małego dziecka...?
Zdjęcie poglądowe dodane przez redakcję.
W gabinecie gdzie zawsze przychodziłam z chorym dzieckiem odbywało się USG, nikt mnie nie poinformował że dzieci chore są przyjmowane w gabinecie, gdzie zawsze odbywają się SZCZEPIENIA dzieci!
O godz. 15 spytałam się gdzie jest lekarz dr. Noworolska to się dowiedziałam że już wyszła...
Udałam się do domu, po czym znalazłam numer do doktor i gdy do niej zadzwoniłam okazało się że już przyjmuje na ul. Kościuszki 11. Pojechałam tam i zostałam potraktowana tak:
Gdy spytaliśmy doktor kiedy nas przyjmie to powiedziała, że jeszcze ma dużo pacjentów i też szczepienia.
Po czym niezwłocznie skontaktowaliśmy się z doktorem niedaleko lecz prywatnie... Gdyż była potrzebna pomoc dziecku natychmiastowa. Okazało się że dziecko ma zapalenie krtani. I wymaga natychmiastowego leczenia!
Czy takie zachowanie pani doktor jest normalne?
Czy człowiek musi płacić za prywatne wizyty bo pani doktor nie ma czasu zbadać małego dziecka...?
Zdjęcie poglądowe dodane przez redakcję.
Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Komentarze (32) dodaj komentarz
losiem_gość
26.01.2016, 19:40
mam wrazenie ze Pani doktor czekała na Pańśtwa w innym gabinecie, a że nie zjawilsicie sie o czasie to wyszła uznajac, ze sie juz nie pojawicie. Tak troche nad wyrost te żale
Odpowiedzpacentka_gość
26.01.2016, 20:28
.
GDY Lekarz dziecięcy zmienia gabinet przyjmowania pacjentów(małe dzieci) to powinien zostawić widoczną informacje pod którym numerem pokoju jest i przyjmuje. To wymaga rzetelnej informacji ponieważ pacjent nie będzie szukał lekarza w przychodni jak powinien być . Ale w TCZEWIE to powszechne zjawisko lekceważenia pacjentów.
Cytujachhh_gość
27.01.2016, 07:39
matko ludzie jak juz cos piszecie to chociaz poprawnie. Co znaczy "nad wyrost"?
Cytujlosiu_gość
28.01.2016, 13:36
nad
Nie dość że wyrost, to jeszcze nad :D
Cytujłoś_gość
28.01.2016, 19:28
myslalem ze nikt tego nie zauwazy. ale widze czepaicie sie wszystkiego cwaniaczki. No, ale faktycznie powinna być widoczna informacja na drzwiach tego pokoju przyjęć, kajam sie ........
Cytuj_gość
26.01.2016, 19:47
Jak zacząłem czytać to byłem zbulwersowany, ale jak tak się sprawiedliwie nad tym zastanowiłem to twierdzę, że niekoniecznie w przychodni Pani doktor chciała źle. Może trochę źle zareagowała prywatnie, ale może była zmęczona i miała dużo pacjentów... miała prawo. Tak wyszło, problem by był jakby się to zdarzało notorycznie, ale tego nie wiemy.
Odpowiedz**_gość
26.01.2016, 19:52
Lub może wcale Pani dr. nie było w tej przychodni o tej godzinie?! Dziecko chodziło i krzyczało po korytarzu ( było bardzo widoczne) a Pani doktor nie było wcale widać. Wszystkie pielęgniarki go widziały tylko Pani pediatra nie .. ciekawe..
Odpowiedz_gość
26.01.2016, 20:37
bzdura chodze z moim dzieckiem do przychodni na armii krajowej gdzie rownierz przyjmuje dr Noworolska super lekarz w porównaniu z dr łazarskim .
OdpowiedzYaYeti_gość
26.01.2016, 20:42
Pojecie natychmiastowej pomocy
"Gdyż była potrzebna pomoc dziecku natychmiastowa" - to tak powaznie brzmi, ze matka malego dziecka w takim przypadku pojechalabym na pogotowie...
OdpowiedzBarbara_gość
26.01.2016, 22:14
YaYeti
W Tczewie pogotowie przyjmuje po godzinie 18 , a dla tych konowałów najważniejsza jest prywata - a gdzie są paragony ?
Cytuj_gość
27.01.2016, 08:00
Pani Barbaro - lekarze nie są vatowcami, więc nie muszą mieć kasy fiskalnej żeby wydawać paragony. Jak Pani poprosi lekarz wystawi rachunek.
Cytuj_gość
27.01.2016, 10:34
GOŚĆ - doucz się. VAT-owcami nie są faktycznie, ale KAŻDY LEKARZ MUSI mieć kasę fiskalną. Jeśli próbuje wystawiać rachunki albo daje jakiś wydruk niebędący PARAGONEM FISKALNYM to jest oszustem podatkowym i już.
Cytujha_gość
27.01.2016, 00:03
hm
moja córka ma też problemy na Czyżykowie ale zmieniła lekarza lub idzie prywatnie i mam to gdzieś mimo iż składki są.Jak bym tak miała czekać to nie raz by była w szpitalu przez czyjąś głupotę.POWODZENIA!!!
Odpowiedz_gość
27.01.2016, 08:04
Czy z Panią czekały pod tym gabinetem inne dzieci??? Jeśli nie to po godz. 14.20, kiedy przyszła Pani kolej, nie wpadła Pani na pomysł, żeby zapytać w recepcji czy pediatra przyjmuje w tym miejscu??? Wydaje mi się, że jest Pani mało zaradna.
Odpowiedzbenkolo_gość
27.01.2016, 09:15
natychmiastowa pomoc
to gdyby dziecku np. urwało rękę
Odpowiedzlux_gość
27.01.2016, 10:16
Autorka tego artykułu także powinna się udać do lekarza. Ma trochę problemy z logicznym myśleniem... Taka w stylu "pokaż paluszkiem, zaprowadź, przypilnuj" :)
Odpowiedz**_gość
27.01.2016, 11:14
lux_gość uważaj żebyś zaraz nie trafiła do lekarza ;-)
Odpowiedzaga_gość
27.01.2016, 11:16
no fakt
służbie zdrowia w Tczewie można dużo zarzucić np to że nie odbieraja telefonów w "białym domku" , nie odbierają te w sekretariacia, ale w tym przypadku to sama sobie kobieo jesteś winna. Wchodzisz na poczekalnię i się nie pytasz nikogo kto teraz wchodzi, któr godz? Jak nikogo nie ma pukasz i wchodzisz do gabinetu. Jesli wiesz że było USG to chyba masz jezyk w gębie żeby w okienku zapytać gdzie przyjmuje lekarz jak jest jakaś zmiana. Wile razy kiedy byłam z dzieckiem u lekarza była jakaś zmiana a to remont, a to jakiś inny specjalista przyjmował w pokoju gdzie zawsze chodziłam. Ale umiem iść się zapytać co i jak do rejestracji lub chociaż ludzi w poczekalni. Jakaś nie rozgarnięta kobieto jestes.
Odpowiedzenio _gość
27.01.2016, 12:36
Jak widać autora język w gębie ma ale potrafi go używać tylko w necie :)
Cytujpacjent_gość
27.01.2016, 15:17
W przychodni na Czyżykowie jak lekarz zmieni gabinet to Pani w recepcji zawsze informuje gdzie lekarz przyjmuje. Poza tym pierwszy raz słyszę że w gabinecie gdzie przyjmowane są dzieci chore robi się USG.Też chodzę z córka do tej przychodni i nigdy nie było problemu. Trzeba było podejść do recepcji i się spytać.
Odpowiedzagnieszka266@vp.pl _gość
27.01.2016, 16:31
Pani doktor Noworolska jest bardzo dobrym lekarzem zarówno w przychodni jak i w białym domku -opieka nocna
Odpowiedzgosc_gość
27.01.2016, 17:48
Przychodnia Czyzykowo
Jakosc uslug w Przychodni Czyzykowo pozostawia duzo do zyczenia .Po pierwsze rejestracja.Pacjeci sa rejestrowani na wyznaczona godzine, Nie byloby w tym nic zlego, gdyby te odchylenia od tej godziny byly kilkunasto minutowe. Ale te opoznienia siegaja od 1,5 godz. do 2 godz. zwlaszcza u pana doktora Struczynskiego. Po drugie dlaczego w przychodni na Czyzykowie nie mozna zostawic kartek z nazwami stalych lekow do wypisania na recepte w innych przychodniach mozna.Pacjeci , ktorzy przyjmuja stale leki niepotrzebnie zajmuja kolejke tym , ktorzy musza pilnie skorzystac z porady lekarza.l
OdpowiedzAsia_gość
27.01.2016, 18:15
normalnie się nie da
Czyli nie da się grzecznie i normalnie poczekać na swoją kolej. Od wejścia trzeba krzyczeć,bić pianę i biegać, płakać, skarżyć się i straszyć! Wtedy jesteśmy obsłużeni w pierwszej kolejności szybko i grzecznie. A na dowodzenia można jeszcze na odczepnego rzucić że złożysz skargę do NFZ, Prokuratury, Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej, Rzecznika Praw Pacjenta. Zawsze działa, powodzenia!
Odpowiedzrobson_gość
27.01.2016, 18:47
lekarze nie mają czasu dla pacjentów, bo przyjmują przedstawicieli handlowych, dla których zawsze mają czas i którzy nie muszą się nigdy rejestrować
Odpowiedzty_gość
29.01.2016, 23:34
ty
ty jesteś mało zaradna gówno wiesz mało zrobiłaś.Co ty wiesz o życiu?
Odpowiedzgość _gość
30.01.2016, 19:38
Przechodnia na Czyżakowie to porażka tam wciąż są lata70 a panie w rejestracji po co one tam są jak i tak niemożliwe jest żeby się zarejestrować
Odpowiedzeelll_gość
01.02.2016, 18:16
...
Nie ma co się skarżyć, tylko po prostu zmienia się przychodnię to nic trudnego. Po za tym u mnie nawykiem jest , że wchodząc do przychodni idę do rejestracji i pytam w którm gabinecie będę przyjęta. :)
Odpowiedzwiesiołek_gość
02.02.2016, 16:57
Niecierpliwa??
Z opisu nie wynika, że lekarz odmówiła Pani pomocy. W kolejce, jak zrozumiałem ,czekało wielu innych pacjentów. Pani domagała się natychmiastowego przyjęcia, gdyż dziecko "wymagało natychmiastowego leczenia". Szanowna Pani czego się Pani spodziewa opisując własną nieudolność ? Współczucia, a może gratyfikacji finansowej, może zwrotu kosztów poniesionych na prywatną wizytę ????? Dzisiaj w Polsce sytuacja w Służbie Zdrowia jaka jest każdy wie - kolejki, kolejki, kolejki. Ale Pani musi być przyjęta NATYCHMIAST, NATYCHMIAST,NATYCHMIAST. To nie wina dr. Noworolskiej, że wśród pacjentów zdarzają się nierozgarnięte buraki. Uwaga : w bankach też są kolejki !!!!!!!! Przy kasach w supermarketach również. I wszyscy w nich oczekujemy na swoją kolejność. Panią też to czeka. Życzę więc cierpliwości.
Odpowiedzno_gość
05.02.2016, 18:35
hi
nie mam problemu jak coś nie tak to inaczej załatwiam takie sprawy bo inaczej to się nie da. NARA
OdpowiedzAdam_gość
06.02.2016, 21:11
Pobłocka
NIE POLECAM LEKARZ ZABŁOCKIEJ W PRZYCHODNI NA UL WOJSKA POLSKIEGO. POZJADALA ZMYSLY,PACJENTA TRAKTUJE JAK PSA!!! NIE JESTEM JEDYNY CO PACJENT TO TA SAMA OPINIA!!!! MYSLI ZE JEST KIMS LEPSZYM. tRARA PRUKWA.
OdpowiedzMuki_gość
08.02.2016, 21:22
Zgadzam sie obsługa i funkcjonowanie przychodni na czyzykowie pozostawia wiele do życzenia! Tam naprawdę mimo odnowionego wnętrza czas zatrzymał się w miejscu.
OdpowiedzGosc_gość
23.05.2017, 07:12
Bardzo cenię dr Noworolska. Jest dobrym i miłym lekarzem. Chodze do niej do medipolu.Nie raz gdy Dzwoniłam kazali mi poprostu przyjechać i najwyżej troszkę poczekać jak będzie taka potrzeba. Wchodząc do gabinetu idę do okienka zapytać się gdzie zostane przyjęta. Ufam dr Noworolskiej. Panie przy tel są mile i zawsze służą rada i pomocą. Jestem bardzo zadowolona.
Odpowiedz