Ciąża. Tragedia... Kobiety uważajcie. W jakich czasach my żyjemy?

Ciąża. Tragedia... Kobiety uważajcie. W jakich czasach my żyjemy?
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Nie chce tutaj robić żadnej anty reklamy ale kobiety w ciąży uważajcie! Dla mnie to wielka tragedia wiec dzieżko mi o tym pisać, ale chciałbym się z wami o tym podzielić.

A wiec zacznę od tego że moja żona zaszła w ciąże i po teście było wszystko ok, byliśmy na pierwszej wizycie: zdjęcie i wyniki ok chociaż nic więcej nie można było określić - rozumiem zbyt krótka ciąża! w związku z tym mieliśmy umówioną wizytę za miesiąc - niestety doktor zachorowała wiec przeniesione o tydzień później! (nikt nas nie poinformował) wiec pojechaliśmy w wyznaczonym terminie, doktor powiedziała tylko że ma za słaby sprzęt ale według niej dziecko się nie rozwija i nic nie rośnie ( w pewnym momencie płód się zatrzymał) ale nic żonie o tym fakcie nie powiedziała tylko do szpitala wysłała, aby się upewnić (chociaż w dokumentacji napisała że martwa ciąża) - my tego wyczytać nie mogliśmy!! po rozmowach ze znajomymi okazało się ze ta pani owa doktor już wcześniej nie mogła stwierdzić czy z dzieckiem ok czy coś źle!! ( moi znajomi przeżyli to samo jednak poszli prywatnie do doktora K..... i okazało się wszystko oki) Nie pisałbym o tym wszystkim co my z żoną przeszliśmy ale dopiero teraz się dowiedzieliśmy że u znajomej było podobnie i poszła do lekarza prywatnie i było ok... u nas wysłała do szpitala i nic się nie pomyliła a jednak uważajcie kobiety!! z tego co wiem polimed oddział ginekologii szuka kontraktów a nie spełnia wiele warunków!! tragedia co sie dzieje w tczewie (chociaż malborka też nie polecam) ale przy pierwszej ciąży to jeździliśmy do Elbląga i tam na prawdę wszystko było ok!! mam do siebie wyrzuty sumienia że od początku nie pojechaliśmy po teście do Elbląga!! nie chce was straszyć ale naprawdę w Tczewie nie jest oki!! a pani doktor - to wreszcie kiedyś pozna że ma zły sprzęt że źle robi dla nas wszystkich!! ps od kiedy i w jakich czasach żyjemy że ginekolog w 12 tyg ciąży robi usg przez macice?? ( sama dała do zrozumienia ( coś podobnego powiedziała) że mogła przerwać jakiś pęcherzyk) nie chce robić pani doktor żadnych roszczeń ale kobiety w ciąży zastanówcie sie czy to odpowiednia osoba!!!

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (77)
dodaj komentarz

  • boto_gość

    21.03.2013, 08:06

    no od zawsze wiadomo, że Tczewska służa medyczna nie świeci przykładem, na przykład doktor co wszystko by gipsował :) A ogólnie zauważyłem pare błędów stylistycfznych, rzeczowych i tak jakoś wydaje mi sie to ściemą, jeśli nie to oczywiście współczuję tragedii

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx7 
  • MONIKA_gość

    21.03.2013, 08:18

    PRZYKRO MI, ŻE TAKA SYTUACJA WAS SPOTKAŁA, NATOMIAST LEKARZ LEKARZOWI NIE RÓWNY, JESTEM PO DRUGIM PORODZIE, RODZIŁAM W TCZEWIE I BYŁO BARDZO DOBRZE, W PIERWSZEJ CIĄŻY CHODZIŁAM DO PANA DOKTORA Z ELBLĄGA PRYWATNIE I NIE POLECAM, PRZYJMUJE PRYWATNIE A NAWET NIE MA ODPOWIEDNIEGO SPRZĘTU, NATOMIAST W DRUGIEJ CIĄŻY CHODZIŁAM NA KSIĄŻECZKĘ DO DOKTORA MĘCZYKOWSKIEGO I POLECAM, JEST BARDZO ZASADNICZY I KONKRETNY ALE UWAŻAM ŻE JEST TO BARDZO DOBRY LEKARZ, I TAK JAK WSZĘDZIE W KAŻDYM ZAWODZIE , RÓWNIEŻ WŚRÓD LEKARZY ZDARZAJĄ SIĘ PARTACZE, KTÓRZY NIGDY NIE POWINNI WYKONYWAĆ ZAWODU LEKARZA....WIĘC ZANIM KTOLOLWIEK WYBIERZE SIĘ NA PRYWATNĄ WIZYTĘ POWINNIEN ZROBIĆ DOBRY WYWIAD NA TEMAT LEKARZA, POCZYTAĆ FORA I TEGO TYPU RZECZY.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx3.xx9 
  • ja_gość

    24.03.2013, 10:31

    hmmm

    To miałaś szczęście, bo ja chyba trafiłam na gorszy okres tego lekarza. Potraktował mnie - krótko mówiąc - po chamsku.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx1 

    kasia_gość

    24.03.2013, 18:35

    ginekologia

    wlasnie dr menczykoski nie jest dobrym lekarzem prowadzil moja ciaze i niebyl ani mily ani wyrozumialy poniewaz pierwsze dziecko urodzilam martwe w 9 miesiacu muwilam mu o tym przy drugiej ciazy a on powiedzial to widocznie nie powinna pani wiecej zachodzic przenioslam sie do dr ..... i urodzilam zdrowa cureczke poprowadzil moja ciaze dobrze do konca

    Cytuj
    IP: 109.197.xx7.xx6 

    Oo_gość

    06.10.2016, 10:14

    CAPSLOCK Ci się Monika zaciął cy co ?

    Cytuj
    IP: 94.40.xx9.xx3 
  • angel_gość

    21.03.2013, 08:30

    przykre

    Bardzo to przykre o czym napisałeś, szczerze wam współczuję. Ja po zrobieniu testu chciałam umówić się do lekarza na w.polskiego a pani w rejestracji (telefonicznie) ostentacyjnie z nutą uśmiechu, "..aleee proszę pani, niech pani jeszcze poczeka, przecież to może być pusty pęcherzyk, może jeszcze pęknąć itd..." Nie zapomnę tego, wstrętnej kobiecie, która w ogóle nie powinna tam pracować. Wiele jest takich osób, które nie nadają się do pracy gdzie jednak trzeba mieć odrobinę taktu.... na szczęście można wybrać sobie innego lekarza i udałam się do rogowskich, gdzie zostałam baardzo mile zaskoczona. Dziś Malutka ma 7miesięcy i ma się świetnie :) Życzę powodzenia!

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx4.xx7 
  • gosssc_gość

    21.03.2013, 08:42

    Bo tak jest, nie dosc ze wredne, to nie umia czlowieka dokladnie zbadac.

    Odpowiedz
    IP: 213.158.xx6.xx2 
  • Czytelnik_gość

    21.03.2013, 08:43

    Czytajac to troche dziwnie zdania skladasz ciezko cokolwiek zrozumiec trzeba przeczytac 3 razy, ale wydaje mi sie ze jak napisales o Malborku no to chyba miales Ty pecha co do lekarza (bo wiem ze moje znajome nie narzekaja) chociaz w to watpie jakos nie pasuje mi to wszystko a jesli tak bylo to zwracam honor :) i wspolczuje :(

    Odpowiedz
    IP: 81.190.xx2.xx5 
  • ona_gość

    21.03.2013, 11:08

    nie dziw sie jemu, sama to przezylam i ja w takim momncie nie potrafoilam nawet klawiatury dotknac

    Cytuj
    IP: 89.200.xx3.xx8 
  • ja_gość

    21.03.2013, 08:46

    ciaza

    ja polecam doktora W.KNUROWSKI chodzilam do niego 9miesiecy prywatnie i jestem zadowolna.i choc bym byla teraz w ciazy nie poszlabym do innego lekarza tylko i wylacznie do W.Knurowskiego.pozdro

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx4.xx3 
  • Była Pacjentka_gość

    18.08.2017, 10:56

    W. Knurowski

    A ja tego lekarza nie polecę nikomu, może tak trafiłam, lekarz wmawiał mi że mam nadżerkę i dał wizytówkę abym umówiła się prywatnie za 300zł, nadżerki nie było nigdy - to była blizna po porodzie ;)

    Cytuj
    IP: 89.250.xx8.xx8 

    stanowczo nie_gość

    12.03.2018, 07:31

    a ja stanowczo odradzam ! byłam u niego na potwierdzeniu ciąży w 6 tyg, badanie wykonał strasznie boleśnie, bałam się ze mógł uszkodzić pęcherzyk. dodatkowo usłyszałam słowa wypowiedziane tonem jakby robił badanie z łaską " cos tu jest ale ja bym się nie łudził ze to się utrzyma"... skandal! dzień później byłam u innego lekarza i wszystko było w porządku. to był pierwszy i ostatni raz u tego "lekarza" .

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx6 
  • mama_gość

    21.03.2013, 08:46

    Przykra sprawa...sama po urodzeniu zdrowego dziecka kolejne dwa stacilam w taki właśnie sposób- niby zdrowiutka a ciąże obumarły...niewiadomo dlaczego. Ale nie jest to winą lekarza, jakkolwiek by nie badał... W 12 tyg. ciąży usg robi się jeszcze przez pochwę... Sama obwiniałąm lekarzy i wszystkich, a teraz wiem,że to mój organizm odrzucał ciąże, bo odkryłam ukrytą chorobę tarczycy, przez którą straciłam te dwie ciąże i straciłąbym każdą kolejną tak samo...Nieszczęścia nikt nie cofnie, żałoba trudna do przeżycia, ale warto sprawdzic swoje zdrowie-samemu, nie czekając na lekarzy..szukać, badać, nie poddawać się, a na pewno się uda...

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx5.xx1 
  • lady_gość

    29.08.2016, 09:12

    ciąża - choroby

    tak ... skoro wszyscy tacy świetni to ldlaczego żaden z tych lekarzy nie zlecił Ci w przeciągu tych 2 ciąąż badań które by to już dawno zdiagnozowały... sory ale to oni są lekarzami i powinni zlecić badania na tarczyce w pierwszej kolejności to podstawa

    Cytuj
    IP: 88.156.xx2.xx1 
  • majka_gość

    21.03.2013, 08:50

    potwierdzam

    kobieta która pracuje w rejestracji do ginekologa na wojska polskiego jest strasznie nie miła ;/

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx6 
  • aga_gość

    25.03.2013, 13:12

    wcale nie

    a ja właśnie uważam że jest bardzo miła i ze świetnym może ale dość specyficznym poczuciem humoru. dla mnie zawsze była milutka z uśmiechem na twarzy

    Cytuj
    IP: 31.11.xx4.xx2 
  • m-ka_gość

    21.03.2013, 08:57

    A co z malborkiem jest nie tak?

    Od początku ciąży jeżdżę do Malborka chociaż tam nie mieszkam i jestem bardzo zadowolona. Kilku lekarzy do wyboru, rzetelnie prowadzona dokumentacja. Miałam możliwość być przy porodzie siostry i jakość sprzętu mnie zadziwiła!!! Nowe łózka, nowa aparatura do monitorowania tętna dziecka, nawet muzyczki można sobie posłuchać. Cały budynek z odziałem ginekologiczno-położniczym jest odnawiany. To już nie ten sam szpital co kilka lat temu. To u Was w Tczewie z porodówki wraca się z gronkowcem!!!!

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx4.xx2 
  • gtfmk_gość

    21.03.2013, 10:48

    prosba do "kierofcuf" z malborka i okolicznych wio

    nie przyjezdzajcie do Tczewa samochodem. Zostawcie go w garazu, na obrzezach, czy na dworcu... albo nauczcie sie jezdzic.

    Cytuj
    IP: 77.115.xx9.xx0 

    Ava_gość

    22.03.2013, 15:22

    gronkowiec

    Zgadzam się!!!, Mój synek urodził się na początku 2011r. W szóstej dobie życia trafił na oddz. dziecięcy, tam m.in. zrobili mu wymaz z nosa...i co się okazało....gronkowiec złocisty. Ja nie byłam i nie jestem nosicielem.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xx2 
  • czytelniczka_gość

    21.03.2013, 09:03

    Szczerze współczuje...Rozumiem ze nie chcesz podawać nazwiska lekarze ale mogłeś napisać gdzie przyjmuje.

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx1.xx1 
  • Zażenowana._gość

    21.03.2013, 09:22

    Współczucia ...

    Bardzo chaotycznie napisałeś to wszystko ... Nie uważam, że nie ma w Tczewie dobrego ginekologa. Niestety jest różnica miedzy wizytami prywatnymi a NFZ - Płacimy te cholerne składki a strach korzystać z tego co nam się należy ! Osobiście polecam dr Zwirbulisa ma bardzo dobry sprzęt, wyjaśnia opowiada szczegółowo na pytania. Dużo osób chwali dr Knurowskiego niestety jestem uprzedzona po tym jak prowadził ciąże dwóch moich znajomych jedną prywatnie drugą na NFZ. Niestety dziecko koleżanki prowadzonej przez p. Knurwoskiego na NFZ urodziło się z poważnymi wadami serca o których nikt nic nie wiedział nawet sam doktor - przeżyło rok ;-( Oczywiście współczuję Tobie i Twojej Małżonce.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx0.xx0 
  • _gość

    21.03.2013, 13:11

    Sami robicie sobie bariery wypowiadając się w taki albo inny sposób. Co to do ciężkiej cholery znaczy prowadzenie ciąży prywatnie i prowadzenie ciąży na NFZ??! Nie wiecie, że chodzi tylko o pieniądze??! Jeśli ten sam lekarz robi coś na NFZ i prywatnie robi dokładnie to samo, tylko bardziej pościemnia, powie kilka miłych słówek i 3 razy się uśmiechnie, to o co może chodzić? Robi dokładnie to samo, tylko że w drugim przypadku jeszcze mu się za to płaci. I to do kieszeni, bo przecież nie zarządacie paragonu za wizytę...

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx9 

    dana_gość

    18.01.2021, 11:53

    ginekolog

    Ja też polecam dr Zwirbulisa miły i dobry lekarz

    Cytuj
    IP: 217.171.xx1.xx8 
  • iiii_gość

    21.03.2013, 09:55

    HEJ! Muszę przyznać Wam rację, trzeba to grubo z 3 razy przeczytać aby zrozumieć co się stało i co z ciążą...bo piszesz, że doktor się pomyliła u znajomych u innych też i w końcu można oszaleć...ponadto tyle błędów, że nie wiem czy to pisze jakieś dziecko i sobie robi żarty-bądź antyreklamę, czy faktycznie takie zdarzenie miało miejsce..jeśli wizyta odbyła się z tego co wyliczyłam po 5 tygodniach-trzeba było iść prywatnie, gdy tamta została odwołana. To Wasza ciąża i trzeba było iść do konkretnego lekarza. Nie chcę nikogo reklamować ale osobiście chodzę do dr. Zwirbulisa który ma z pewnością najlepszy sprzęt i diagnozy też stawia konkretne i nie muszę wypytywać tylko sam wyczerpuje temat i wszystko super tłumaczy! Dr Wasilewskiego też dużo kobiet chwali aczkolwiek tak jak mówię lubię mieć wszystko wyjaśnione a taki jest właśnie Zwirbulis. A pisząc ta osoba.. ta doktor uważajcie na Nią.. nadal nie wiadomo o kim mówisz..

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xxx.xx4 
  • slon_gość

    21.03.2013, 10:18

    dr Zwirbulis

    oilecam z czystym sercem doktora Zwirbulisa. Bardzo dobry sprzęt i wielka wiedza. Jest to człowiek, który się cały czas dokształca i ie stoi w miejscu jak reszta. Knurowski to może ciąże bydła chlewnego prowadzić a nie kobiet - nierówne traktowanie.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx8.xx5 
  • ona_gość

    21.03.2013, 11:11

    popieram wypowiedz, jeszcze dr Wojcik jest b.dobry

    Cytuj
    IP: 89.200.xx3.xx8 
  • //_gość

    21.03.2013, 10:24

    //

    ZWIRBULIS U MOJEJ SĄSIADKI CIĄŻY NIE ROZPOZNAŁ, POWIEDZIAŁ, ŻE TO TORBIEL...DOBRZE, ŻE NIC SIĘ NIE STAŁO Z CIĄŻĄ, PRZEREKLAMOWANY...DZIŚ GRZES TO PRZEDSZKOLAK, DOBRZE, ŻE ŻYJE PO DIAGNOZIE ,,DOHTORA"...

    Odpowiedz
    IP: 83.238.xx8.xx0 
  • ona_gość

    21.03.2013, 11:12

    kazdy sie myli to tylko ludzi mi szybko postawil diagnoze i powiedzial nawet co bedzie:) my sami sie mylimy... nikt nie jest idealny

    Cytuj
    IP: 89.200.xx3.xx8 
  • Gosia_gość

    21.03.2013, 11:01

    ...

    Wiem chyba nawe jaka p. doktor ma pan na mysli z polimedu i sama moze potwierdzic bo tez podejrzewam kim jest p. doktor K... chodzilam do niego prywatnie i byla rewelka :D obecnie jestem w ciazy i tez mam zamiar do niego chodzic. z polimedu nie polecam zadnego ginekologa, tam nawet sprzetu nie ma a ta pani doktor takze potrafi takim tekstem walnac ze pacjentki wybiegaja z placzem, byl taki przypadek u mojej siosty ...

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx3.xx1 
  • Aska_gość

    21.03.2013, 11:01

    Polcam

    Witam. Polecam z całą pewnościa dr. Adama SZulca ktory przyjmuje w Medice na armii krajowej. Pierwsza ciaze chodzilam do niego i druga rowniez do niego chodze. Lekarz ktory poswieca pacjentce tyle czasu ile ona potrzebuje. Polecam na 200 %.

    Odpowiedz
    IP: 188.33.xx3.xx4 
  • sandacz_gość

    21.03.2013, 11:04

    wedlug mnie

    jak ten lekarz zdiagnozowal martwą ciąże i w szpitalu potwierdzili to o co chodzi/ moim zdaniem z tego co czytam lekarz chcial sie upewnic i napisal specjalnie niewyraźnie zeby rodzice nie panikowali tak od razu ,wedlug mnie tamten lekarz byl w porzadku,a jak kobiety maja cos ze zdrowiem to zaraz wola wine na lekarza zwalic bo sie krzywo spojrzal

    Odpowiedz
    IP: 5.185.xx1.xxx 
  • Kasia_gość

    04.05.2013, 23:47

    Lekarze czy rakarze?

    Od tego jest lekarzem specjalistą GINEKOLOGIEM, żeby wiedział co kobiecie dolega, rozumiesz? Nie po to chodzę przez kilka lat do lekarza W., żeby nie zaczął drążyć zadanego przeze mnie tematu: "dlaczego nie zachodzę powtórnie w ciążę". Robi się diagnostykę cyklu, odpowiednie badania wykluczające, bądź potwierdzające choróbska, anomalie mogące ciąży zagrozić, przypisuje leki...To tak trudno ogarnąć? Paragony, jak na ironię, otrzymuję, ale co mi po nich? Dziecku życia nie zwrócę. Niby doktor nie jest winien, a jednak...grzech zaniechania - znasz Ty takie określenie? I właśnie tego nie daruję. Niech ci "lekarze" wezmą się za wywalanie basenów w szpitalach, a nie za leczenie/prowadzenie ciąż. PRIMUM NON NOCERE.

    Cytuj
    IP: 83.21.xx7.xx5 
  • ona30_gość

    21.03.2013, 11:06

    co sie dzieje

    Witaj przykro mi... sama mialam identyczna sytuacje, ale wtedy moj lekarz byl na wakacjach...mwoil ze cos nie tak jest akcji serca nie bylo, na skerowaniu do szpitala napisal obumarla ciza???? niestety lekarz w szpitalu potwierdzil ;( sama stracilam dziecko w identyczny sposob .. tez w 12 czy 13 tyg.. wspieraj zone bardzo jej to jest potrzebne teraz wiem , ze sam rowniez to przezywasz trzymajcie sie i nie poddaajcie.. ja po 3-4 miesiacach po łyżeczkowaniu staralam sie nadal o dziecko udalo sie choc ciaza byla zagrozona teraz mam 4ro letniego synka pozodzenia;)

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx3.xx8 
  • to jest chore_gość

    21.03.2013, 11:30

    Zamknąć NFZ!!! Jak będę miał kiedyś chwilkę napiszę jaką ja miałem sytuację z wynikami, pokrótce, pomylili w jednym laboratorium z Armii Krajowej - (oni chyba wysyłają do Gdyni) złe badania dali dla niemowlaka i wylądwałem z synkiem w szpitalu, w szpitalu zrobili nowe i okazało się wszystko ok, ale procedura już wdrożona , cewnikowanie, antybiotyk itp... niepotrzebnie.... szkoda gadać. UNIKAĆ NFZ :(

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx7.xxx 
  • _gość

    21.03.2013, 11:33

    Niestety, autor nie pisze o jaką lekarkę chodzi. Ja byłam parę lat temu w Polimedzie u Pani doktor z kilkunastoletnią córką. Jako świadoma i odpowiedzialna matka wyraziłam zgodę na przyjmowanie przez nią pigułek antykoncepcyjnych. Pani doktor odmówiła wypisania recepty. Zrezygnowałam z wizyty, gdy usłyszałam teksty w stylu "córka jest za młoda, nieletnia, jak w przyszłości będzie chciała mieć dzieci, to przez długie przyjmowanie tabletek będzie miała z tym problemy" itd. Opowiedziałam o tym w recepcji, dr Zwirbulisowi jako ówczesnemu zastępcy ordynatora, dzwoniłam nawet do NFZ (pomóc mogłaby tylko oficjalna skarga). Później córka chodziła do dr Chylickiego na Wojska Polskiego, żadnych problemów. Osobiście polecam dr Zwirbulisa. Autorowi bardzo współczuję.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx0 
  • belzebub_gość

    21.03.2013, 15:55

    żenada

    PANI DOKTOR MA RACJĘ, tabletki antykoncepcyjne mają poważne skutki uboczne, im później kobieta zacznie testować na sobie tę chemię, tym lepiej....dziewczyny rozpoczynające życie seksualne przed ukończeniem szkoły średniej to puszczalska patologia...w wieku 40 lat będzie w najlepszym razie po rozwodzie z przychówkiem na karku, bezrobotna bieda... współczuję takiego asa- córeczki, jaką średnią ma lala- 2,2??

    Cytuj
    IP: 83.238.xx8.xx0 
  • J@_gość

    21.03.2013, 11:35

    Ja również polecam prywatnie dr Knurowskiego. Za nic na świecie bym nie chodziła do ginekologa na NFZ. Sama straciłam ciąże dwa razy i znam ten ból. Chodziłam do dr Męczykowskiego i pamiętam ten jego sprzęt co sam ledwo cokolwiek widział. Tak właśnie straciłam ciąże (obumarły płód). Po stracie drugiej ciąży nawet nie dał mi żadnych badań które miały stwierdzić przyczynę poronień. Wszystko sama załatwiłam na własną rękę. Jeździłam do Gdańska do kliniki Invicty. Tam zrobiłam wszystkie badania i się okazało że jestem zdrowa i mam szanse na dziecko. Z trzecią ciąża od razu leciałam prywatnie do dr Knurowskiego. Ciąża była zagrożona i brałam leki na podtrzymanie. Bardzo dobrze prowadził moją ciąże i gdyby nie on to bym dzisiaj nie miała mojego synka, który już ma 3 latka.

    Odpowiedz
    IP: 77.254.xx8.xx6 
  • a moze syla_gość

    21.03.2013, 23:46

    a moze

    a moze to byla tarczyca,badalas hormon tarczycy TSH

    Cytuj
    IP: 37.228.xx7.xx2 

    J@_gość

    22.03.2013, 12:34

    Jak pisałam miałam zrobione wszystkie badania jakie były możliwe. Na tarczycę dwa razy co drugie badanie dokładnie wykazywało poziom hormonu. Nie mam tarczycy więc napisałam jasno że jestem zdrowa.

    Cytuj
    IP: 77.254.xx8.xx6 
  • angel_gość

    21.03.2013, 11:56

    przykre_sprzęt

    wiele z tych komentarzy opiera się o SPRZĘT jakim dysponuje lekarz... Owszem to ważne, ale nie najważniejsze skoro lekarz sobie z takim sprzętem może nie poradzić. Ferrari nie zrobi z każdego rajdowca... Najważniejsze jest podejście lekarza i wiedza!

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx6.xx1 
  • Patii 21_gość

    21.03.2013, 12:22

    Polecam

    Ja tak samo polecam dr Zwirbulis byłam u niego prywatnie bo chodziłam do Polimedu do pana doktora i nic mi nie mowił czy dziecko jest zdrowie i wogóle . Nawet nie miałam zrobionych dobrze badań jak powinno być zrobione ..

    Odpowiedz
    IP: 178.180.xx6.xx9 
  • aga_gość

    21.03.2013, 12:56

    Ja polecam dr Abramowicza super lekarz i na książeczkę

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx4.xx0 
  • iiii_gość

    21.03.2013, 13:21

    do angel

    .. jak sprzęt nie jest najważniejszy? a czym ma badać palcem?? albo zdjęcia usg mają być tak niewidoczne, że nawet płci dziecka nie widać? jeśli ma porządny sprzęt to podstawa, a wiedza musi być skoro to lekarz z doświadczeniem

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xxx.xx4 
  • Mm_gość

    29.05.2016, 09:02

    No wlasnie sprzet.

    Ja chodzę do dr.Knurowskiego.z lekarza jestem zadowolona ale niestety ze sprzętu który udostępnia mu przychodnia w Gniewie niestety nie.2 wcześniejsze ciąże prowadziła mi pani doktor w Sztumie było to 8 i 10 lat temu i już wtedy wiedziałam dokładną płeć dziecka w 16 tygodniu.a tu 21 tydz i narazie nie wiem nic.sam doktor mówi że po prostu sprzęt za słaby.Ale to już nawet nie o płeć dziecka chodzi chciałabym wiedzieć czy dzidziuś zdrowy jest.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx6.xx3 
  • Polecam:)_gość

    21.03.2013, 13:25

    Dla przyszłych matek polecam serdecznie lekarza z Pelplina. Pan doktor Moses Nande prowadził mi dwie ciąże i po ciążach również dalej jest moim lekarzem, zawsze bardzo kompetentnie podchodzi do pacjenta i nie wymieniłabym go za żadne skarby na innego lekarza ;)

    Odpowiedz
    IP: 213.216.xx6.xx7 
  • marczelka_gość

    21.03.2013, 13:26

    a ja nie polecam pana dr Knurowskiego. wciazy chodzilam do przychodni rogowskich to pani doktor i nie narzekam, a pielegniarka bardzo sympatyczna:) prywatnie chodzilam do doktora Zwirbulisa i naprawde polceacam :)

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx9.xx0 
  • --_gość

    21.03.2013, 13:40

    PO PROSTU WSTYD DLA TCZEWA !!!!!!! WYOBRAŻAM SOBIE CO PRZEZYWAŁA TA RODZINA !! MOJĄ PIERWSZA WIZYTĘ U GINEKOLOGA PAMIĘTAM JAK DZIŚ ZOSTAŁAM POTRAKTOWANA JAK ŚMIEĆ, I TAK NIC SIE NIE DOWIEDZIAŁAM PO ZA TYM , ZE WSZYSTKO DOBRZE MOZE PANI JUZ IŚĆ. POSZŁA DO INNEGO LEKARZA I OKAZAŁO SIE ZE MAM POWAŻNE PROBLEMY. ZANIM PÓJDZIECIE DO JAKIEGOŚ GINEKOLOGA TO SIE ZASTANÓWCIE 100 RAZY .W DZISIEJSZYCH CZASACH KAŻDY ZA BARDZO GRUBE PIENIĄDZE ALBO PO ZNAJOMOŚCI MOŻE ZOSTAĆ LEKARZEM . DZISIEJSZA SŁUŻBA ZDROWIA POZOSTAWIA DUŻO DO ŻYCZENIA !

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xx8 
  • ula_gość

    21.03.2013, 13:42

    no

    jakie szefostwo w polimedzie tacy lekarze!

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx9.xx9 
  • aneta _gość

    21.03.2013, 14:14

    ciaza martwa

    jezeli ciaza byla martwa ,to nie wina lekarza.... i nie rozumie jak byscie chcieli zrobic usg w 12 tyg.dopochwowo????trzeba miec taka sonde...moj doktor przez brzuch w 12 tygodniu rozpoznal juz plec dziecka ,w 6 tygodniu widac pecherzyki ,wiec doczytajcie o rozwoju ciazy ...

    Odpowiedz
    IP: 5.185.xx9.xx9 
  • zaciekawiony_gość

    21.03.2013, 14:59

    "tragedia wiec dzieżko mi o tym pisać, " nie istnieje takie słowo jak dzieżko. chyba , że chodzi o nazwisko ale w takim przypadku powinno być z dużej litery :P

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx5 
  • op_gość

    22.03.2013, 19:27

    nie dużej, a WIELKIEJ :P

    Cytuj
    IP: 84.38.xx0.xx7 
  • aferek13

    21.03.2013, 15:28

    Ja w tym roku rodziłam w Malborku i bardzo byłam zadowolona!!! A z Tczewskich lekarzy mogę polecić jedynie dr Knurowskiego, ale i tak jestem zdania że jeśli dzieje się coś nie dobrego to Tczewscy lekarze nie wiele potrafią pomoc ......

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • agnieszka_gość

    21.03.2013, 16:06

    przeszlam to samo

    Dzis mija rowne 5 lat od mojej tragedii 21 marca 2008 roku udalam sie na ostatnia rutynowa wizyte w 38 tyg do jednego z lek dr w.....i...cala ciaza przebiegala ksiazkowo do dnia 20 marca w ktorym to moj swiat zaczal rozpadac sie na kawalki to co przezylam potem to horror...na wizycie podczas bad usg lek zaobserwowal cos niepokojacego...nic konkretnego jednak nam nie powiedzial....okazalo sie ze skieruje mnie do szpitala poniewaz podejrzewa u dziecka hypotrofie plodu tzn zbyt niska mase urodzeniowa mial wazyc miedzy 1800g bylam w szokubo podczas dotychczasowych badan nic nie pokazywako ze moze dziac sie cos niedobrego z. Moim synkiem... pojechLismy do szpitala tam nie zrobiono mi zadnych!!!!!!!!!!!badan zostalam polozona na patologie w celu obserwacji zadnego usg badania wynikow nic!!!!!!!!!!!a ja wierzylam w szczesliwe zakonczenie jakze sie mylilam lekarz nie poinformoeal ani nas ani personel med ze moja ciaza jest zagrozona gdybym to wiedziala ealczylabym o zdrowie mojego xynka....21 marca w godz wczesno porannych zostalM poddana bad ktg nadmienie iz caly poprzedni dzien skarzylam sie ze slabo czuje ruchy dziecka....bad z trudem wychwicilo gasnacy puls mojego malenstwz zostala podjeta dec o cesarskim cieciu niestety zbyt pozno o 16 godzin za pozno tyle bowiem spedzilam na oddziale i czekalam amoje malenstwo dusilo sie pod moim sercem po odcieciu pepowiny. I godzinnej reanimacji moj synek odszedl...piekny malenko kochany synek wazyl 2500kg wystarczajaco by mogl zyc przez niedopatrzenie lakarza dzis jestesmy osobno dzis obchodze 5 rocznice jego smierci a winni nie nie poniesli konsekwencji zostalam sama ze soba ze swoim problemem....mam zal...mimo to znalazlam w sobie sile by pomagac innym...utworzylam grupe wsparcia jesli potrafie i moge to sluze pomoca....uwazam ze temat smierci dzieci w naszym miescie jest tematem tabu nikt nie chce o tym mowic......a jest o czym o naszych dzieciach ktore chcialy zyc a nie bylo om to dane...czesto przez kogos......

    Odpowiedz
    IP: 109.243.xx0.xx6 
  • _gość

    21.03.2013, 17:03

    A lala to skończyła liceum ze średnią 5,3. Studiuje prawo na Uniwersytecie Gdańskim - praktyka w znanej gdańskiej kancelarii. Trzy języki, tłumaczka włoskiego. Ten sam chłopak od trzech lat, ślub w listopadzie. Coś jeszcze? Daruj sobie chamskie teksty o patologii.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx0 
  • gosc_gość

    21.03.2013, 20:39

    piszesz nie na temat zenada jaka patologia?

    Cytuj
    IP: 164.127.xx4.xx9 
  • mama2,5 latka_gość

    21.03.2013, 17:44

    polecam

    Najwazniejsze dmuchać na zimne! Cos niepokoi do lekarza! Ja do doktora Wasilewskiego dzwonilam nawet w wekendy z pytaniam zawsze powiedzial co i jak nigdy nieodprawil z kwitkiem a jak trzeba bylo sprawdzic czy wszystko ok po bardO zlych badaniach sam przyjerzdzal jak najszybxiej się dalo do gabinetu,skierowal do szpitala do gdanska a podczas pobytu w szpitalu rozmawialismy telefonicNie pytal oo badania polecam lekarza naprawde z reka na sercu

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx7.xx4 
  • _gość

    05.05.2013, 00:06

    Doktor Wasilewski nie jest niestety już "number one"Proszę przeczytać post Agnieszki - co lekarz może zrobić, jaką krzywdę wyrządzić przez zaniechanie. O tym trzeba mówić głośno.Niedawno i mnie przyszło się przekonać, że nie każda ciąża u niego ma szczęśliwy finał. Mówiłam mu o plamieniach, zignorował to, a w trzy tygodnie później mojego dziecka już nie było...O ciśnieniu mi nawijał, tymczasem ciśnienie mi skoczyło, bo spieszyłam się na wizytę, pierwszy raz w jego nowym gabinecie (nie wiedziałam dokładnie, gdzie się mieści, stąd stres i podwyższone ciśnienie). Tutaj nie ma co ściemniać. Doktor popadł w rutynę i chodzenie do niego jest jak gra w rosyjską ruletkę - albo się uda albo nie. W przypadku ciąży to niedopuszczalne. I proszę mi tu nie wyjeżdżać z tekstami, że tak bywa. Bywać to sobie mogło 20 lat temu. Teraz mamy XXl wiek, mają drogą aparaturę ( i ponoć dokładną ), a mimo to strzelają takie babole. Ja już wyrosłam z hurraoptymizmu w kierunku lekarzy. Oni są by nam pomagać i nie inaczej.

    Cytuj
    IP: 83.21.xx7.xx5 
  • gość_gość

    21.03.2013, 18:17

    DR Chylicki na Wojska Polskiego-bardzo polecam!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx0 
  • gosc_gość

    21.03.2013, 20:45

    dr wa...i

    dr wa....i nie polecam!!minely jego dobre czasy kiedy skupial sie nad pacjentka....idie na ilosc nie na jakosc swiadczonych uslug a jak zaczelo sie cos dziac to bez slowa wyjasnienia dzis mam dziecko na cmentarzyu a ciaze wlasnie prowadzilam u niego kasa wzieta i z glowy a co potem z taka mama sie dzieje to ju sie pan doktor nie interseuje i tydzien po smiertelnym porodie zaprasza mnie na rozmowe na porodowke szczyt bezczelnosci i wyczucia taktu panie doktorze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 164.127.xx4.xx9 
  • SYLA_gość

    21.03.2013, 23:48

    ja tez poronilam

    ja tez poronilam i jakos nie obwiniam lekarza nie rozumiem cie kobieto,skad u was obwinianie lekarzy,

    Cytuj
    IP: 37.228.xx7.xx2 
  • sandacz 2_gość

    21.03.2013, 23:41

    powiem ze

    ja leczylam sie u różnych lekarzy ginekologów i przy 4 dzieci chodzilam do roznych ginekologow i w Tczewie,i Gdańsku I Pruszczu Gdańskim i nie zdażyło mi sie zeby ktorys z tych lekarzy pomylil sie stawiając diagnoze..wiadomo,że lekarz tez czlowiek i pomylic sie moze .poniewaz ta strona internetowa dotyczy raczej okolic tczewa to ja leczylam sie u Meczykowskiego ,a teraz lecze sie w Gdansku u Jagiełłowicza w przychodni na Mickiewicza. W Pruszczu u jakies babki ale nie pamietam nazwiska ,ale obu panów bym polecila z calym przekonaniem

    Odpowiedz
    IP: 37.228.xx7.xx2 
  • _gość

    22.03.2013, 09:03

    do syla

    czemu????bo w moi przypadku to jego wina moje dziecko nie zyje wlasnie przez tego lekarza mowie o jednym konkretnym ktory nie weim jakim sposobem nadal jest lekarzem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!uwazajcie kobiety na lekarzy badzcie czujne chodzi o wasze dzieci

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx8.xx0 
  • _gość

    22.03.2013, 12:37

    Podsumowując - tyle samo pozytywnych, co negatywnych opinii o wymienionych wyżej lekarzach. Jednej przypasuje ten, innej drugi. Tylko po co rozpisywać się jakiej to ja nie przeszłam ciąży i ile miałam poronień. Totalny bezsens. Kogo to obchodzi? Gorzkie żale to w kościele...

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx9 
  • angel_gość

    22.03.2013, 13:38

    do ~ iiii

    Czytaj proszę ze zrozumieniem... Nie piszę, że nie ma być wcale sprzętu,że ma badać palcem. Wiadomo,że musi być, ale jak wszystko inne martwe w naturze obsługuje człowiek - lekarz, który musi potrafić to obsługiwać. Sprzęt to nie wszystko jeśli po drugiej stronie siedzi niezdara!!! A wiedza nie zawsze idzie w parze z latami przepracowanymi na odwal.... Niestety, przykre ale prawdziwe. Miałam do czynienia z lekarzem, który nie potrafił obsłużyć własnego sprzętu... ! Także i to musi się zgrywać jak zawsze, wszędzie i ze wszystkim!

    Odpowiedz
    IP: 79.184.xx0.xx8 
  • Ava_gość

    22.03.2013, 15:36

    Abramowicz, Abramowicz i jeszcze raz...Abramowicz. Przyjmuje tylko dwa razy w tygodniu no i niestety długie kolejki, ale na dobrego lekarza warto poczekać. Prowadził moje dwie ciąże i wszystko ok.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx2.xx2 
  • polecam ci._gość

    23.03.2013, 09:54

    dr chylicki na wojska polskiego tczew, bylam u niego prywatnie ale przyjmuje na ksiazeczke , jest niedrogi ale bardzo dobry ma profesjonalny sprzet a nie jak co niektorzy sprzed epoki. mily profesjonalny. idz a nie pozalujesz odpowiada na kazde pytania. ja sie do niego teraz przepisalam bo mialam tez problemy z gin ekolog pania z tczewa a nie chcialam sie klocic. POlecam dr CHYLICKIEGO GINEKOLOGA:)POCZYTAJCIE O NIM SAME POZYTYWY:)

    Odpowiedz
    IP: 109.243.xx0.xx8 
  • Arbiter_gość

    25.03.2013, 07:43

    Lekarze

    A ja z koleji odradzam Pana Knurowskiego, specjalnie odwracał monitor by żona nie mogła zobaczyć dziecka na usg, gdy ,żona spytała czy może dostać chociaż zdjęcie powiedział ,ze ma do niego prywatnie przyjść... od 14 tygodnia całą ciąże chodziliśmy do doktora Wasilewskiego i było miło, fachowo. Człowiek czuł zainteresowanie ze strony lekarza, a wizyta nie trwała 10min i wypad.

    Odpowiedz
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • mika..._gość

    26.03.2013, 15:08

    Witam jak moge polecic ginekologa z Wojska Polskiego -Dr.Chylickiego ...Ale 10 lat temu trafiłam na doktora Knurowskiego i naprawde miał podejscie -dzieki nie mu zrobiono mi cesarkie cięcie i moja córeczka urodziła sie zdrowa -nie wiem jak dzis jest -ale slyszałam o tym co w artykule -takie sprawy nie powinny miec miejsca - DLACZEGO SIĘ NIE DBA O PACJETKI I ICH DZIECI ....DLACZEGO!!!!

    Odpowiedz
    IP: 213.238.xx4.xx8 
  • Kasia_gość

    27.03.2013, 21:44

    dr Zwirbulis

    Współczucia dla autora tekstu, chociaż faktycznie po jednym przeczytaniu ciężko zrozumiec o co dokładnie chodzi. Ja osobiście polecam dr Zwirbulisa, który prowadził moją pierwszą ciążę prywatnie. Według mnie dr Zwirbulis jest profesjonalistą, chociaż słyszałam też negatywne opinie na jego temat, ja byłam bardzo zadowolona. Dobre podejście do pacjentki, gabinet czysty, sprzęt bardzo dobry, wszystko wytłumaczy dokładnie, w razie pytań wyjaśni. Polecam!

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xx4 
  • niezadowolony_gość

    17.05.2016, 17:37

    moses nande

    odradzam tego czlowieka. nie ma czasu,braki w slownictwie polskim,wyniki badan oglada jak sie go o to poprosi.moze w pelplinie jest lekarzem ale w pszczolkach pomylka

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx4.xx6 
  • pszczółki_gość

    29.06.2016, 00:35

    Moses Nande

    Pan Doktor przyjmuje w przychodni Medical w Pszczółkach. Teoretycznie od 8:00, a w praktyce zjawia się po 10:00 i tak jest za każdym razem. W dniu wizyty należy sobie wziąć urlop i pokornie czekać na swoją kolej. Totalny brak szacunku dla pacjentek! Zapytałam czy mogę dostać skierowanie na USG genetyczne pomiędzy 11 a 13 tyg. ciąży z uwagi na mój wiek (powyżej 35 lat) i usłyszałam, że raczej nie. Nie udzielił jednoznacznej odpowiedzi, ale wyraźnie był niechętny. Mówił, że musi sprawdzić, że nie wie itd. Po tylu latach praktyki to już z marszu powinien wiedzieć, czy może mnie skierować czy nie. Wcześniej powiedziałam, że byłam prywatnie na wizycie u innego lekarza z powodu plamienia w pierwszych tygodniach ciąży i usłyszałam, że jak chcę USG genetyczne to mam tam wrócić i zapłacić. W pierwszym trymestrze ciąży kazał mi zrobić tylko badanie krwi i moczu :-) Do tego pracuje na archaicznym aparacie USG. Domyślam się, że to właściciel przychodni zapewnia sprzęt, ale lekarz nie powinien wyrażać zgody na wykonywanie badań na czymś takim.

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx1.xx4 
  • ciąza`_gość

    29.08.2016, 09:24

    martwa

    napisz co to za lekarze lepiej niech wiedza wszyscy nie rozumiem dlaczego nie piszesz którzy to

    Odpowiedz
    IP: 88.156.xx2.xx1 
  • Po_przejściach_gość

    03.10.2016, 21:43

    Brak wiedzy tczewskich lekarzy

    Współczucie dla autora, sama kilka razy przechodziłam podobne tragedie. Moim zdaniem większość ginekologów w Tczewie nie ma pojęcia o związku np. chorób tarczycy czy trombofilii z poronieniami. Mnie po dwóch poronieniach dr Was.... kszał się porostu dalej starać "bo Pani jest młoda" - bez dodatkowych badań czy ewentualnych leków. Kiedy tragiłam do specjalistów z Trójmiasta i wybadałam mutację genetyczną protrombiny i Hashimoto, wiedziałam już, że gdybym słuchała dr Was..., mogłabym tracić ciąże w nieskończoność... Wszystkim starającym się o dzieci polecam Gametę w Gdyni. Pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx2 
  • janka_gość

    11.03.2018, 00:35

    ust 2008 r art 21 Prawo Pacjenta!!!

    Najważniejsze jest by podczas każdego badania przy pacjent ce była osoba bliska.Tylko lekarze na zacofanej prowincji z bardzo niskimi poziomem wiedzy chcą się dowartosciować posiadają w sobie chamstwo i dużą agresją. Odnoszę się do wpisów poniżej chodzi o krzyki ordynator wypraszanie z badań ginekologicznych osobę jak męża czy siostrę itp... Chce taki niedouczony tępy lekarz pokazać swoją wyższość gdzie łamie prawo! Wystarczy nagrać bez pytania lekarza taką odmowę osobie bliskiej z badania np. ginekologiczno i złożyć pozew odszkodowawczy płaci odszkodowanie.

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx3.xx0 
  • kazia _gość

    11.03.2018, 17:26

    gin wypraszający osobę bliską PRZESTĘPCA

    Ginekolog który wyprasza osobę bliską z badań i zabiegów nawet w szpitalu to zwykły przestępca, gdyż ubezwłasnowalnia pacjenta. Za kogo się ma taki śmieć i zboczeniec co decyduje o intymności innej osoby! !! Nagrywać i składać pozwy i skargi na kanalje

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx3.xx0 
  • Janka _gość

    11.03.2018, 17:55

    dlaczego tępi ginekolodzy nie chcą mieć.

    Dlaczego brak jest NORMALNYCH GINEKOLOGÓW którzy powinni zachęcać pacjetkę do obecności jej partnera podczas badan i porodów dla jej dobra! ? Tak właśnie czynią w cywilizowanym zachodnim świecie. Pokazuje ginekolog podczas badań krocza jej partnerowi jak osłuchiwać tętno płodu dziecka kilka razy dziennie.A wypraszanie przez ginginekologa osoby bliskiej z badań czy zabiegów świadczy o bardzo złych zamiarach! !!!

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx3.xx0 
  • Goscniedzielny_gość

    20.01.2019, 08:56

    Uwaga

    Ja tylko chcialbym aby uwazac na Nande. Moze ma tytul lekarski ale nigdy tak go nie nazwe bo nie ma wedlug mnie odpowiedniej wiedzy i podejscia. Nie pierwszy nie ostatni aby tylko pieniadze brac.

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx5.xx6 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.