Czy te blokady spełniają swoją funkcję?!

Czy te blokady spełniają swoją funkcję?!

zobacz galerię zdjęć: 2
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Droga rowerowa WTR (wiślana trasa rowerowa). Odcinek od Knybawy do znanego skrzyżowania. Wszystkie blokady dla samochodów (4 szt.) śmiało można objechać. Są nawet ślady kół, więc jest to praktykowane.

Temat już był na tcz.pl. Miały być blokady - to są, ale że nie blokują to już nie ważne. Jeden z lepszych odcinków pieszo-rowerowych z dala od miasta, a zawsze znajdzie się ktoś, żeby to zniszczyć.

Proszę osoby odpowiedzialne za ten odcinek o zabezpieczenie go we właściwy sposób.

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (27)
dodaj komentarz

  • Oj_gość_gość_gość

    08.06.2020, 11:52

    hahaha

    Ahhaa to jakiś żart, naprawdę Tczew to jest... resztę można sobie dodać...

    Odpowiedz
    IP: 46.171.xx7.xx2 
  • kaaa_gość

    08.06.2020, 12:27

    to nie Tczew, gmina Tczew - a dokładnie wieś knybawa

    Cytuj
    IP: 78.31.xx7.xx2 

    Tczew _gość

    09.06.2020, 09:43

    Karta parkingowa dla niepełnosprawnych

    Znak B1 pozwala na wjazd samochodem osobom posiadającym kartę parkingową osób niepelnosprawnych

    Cytuj
    IP: 5.184.xx6.xx8 

    Tczew_gość_gość

    09.06.2020, 10:08

    Sprostowanie

    Knybawa to nie wieś tylko osada. W internecie nic o takiej ,wsi' nie ma.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx0.xxx 

    AA_gość

    09.06.2020, 10:57

    inwalidzi na wozka inwalidzkich, a nie w samochodach moga korzystac z tej sciezki

    Cytuj
    IP: 5.173.xx8.xx4 

    Piotr_gość

    09.06.2020, 15:59

    Z tego wniosek że była potrzebna tam droga a nie ścieżka rowerowa.

    Cytuj
    IP: 31.186.xx5.xx4 
  • Ja_gość

    08.06.2020, 13:00

    Wtr

    Wieś w której sołtys nie zgodził się na budowę drogi rowerowej przed swoim domem i teraz wygląda to komicznie . Część drogi super a część wcale . A ziemia przed jego domem nawet do niego nie należy. Beka co ??

    Odpowiedz
    IP: 195.117.xx5.xx0 
  • dick_gość

    08.06.2020, 15:29

    Brawo dla światłego Pana Sołtysa ;)

    Cytuj
    IP: 195.191.xx0.xx2 
  • Normalny z tamtej strony Wisły_gość

    08.06.2020, 18:36

    Tak poj**anej nacji jak te kociewiaki , jojki lub krotkie ryjki to nie widziałem jak żyje

    Odpowiedz
    IP: 89.230.xx8.xx3 
  • Zbynio_gość_gość

    08.06.2020, 21:29

    .

    Niestety nie spełniają swojej funkcji. Rowerzyści nadal jeżdżą po tej ścieżce :P

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx3.xx6 
  • Chyba żartujesz?_gość

    09.06.2020, 07:45

    Chyba żartujesz?

    Jeden z lepszych odcinków pieszo-rowerowych z dala od miasta, - nie jest to żaden odcinek dla pieszych marszy. To jest trasa rowerowa ale widzę, że Cie to przerasta.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx2 
  • an1ab_gość

    09.06.2020, 08:57

    ze znaków wynika inaczej, spójrz na zdjęcie, jest to ciąg pieszo/rowerowy!!!

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx4 

    m_gość

    09.06.2020, 09:09

    zgadzam się z an1ab ustawiony znak informuje o tym że jest to trasa pieszo rowerowa.jest to znak c-13/c-16 informuje o tym że na całej powierzchni tej trasy mogą poruszać się zarówno piesi jak i rowerzyści

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx5 
  • ZNAK B1 niepełnosprawni _gość

    09.06.2020, 09:40

    Karta parkingowa dla niepełnosprawnych

    Znak B-1 oznacza że osoby posiadające kartę o niepełnosprawności mogą wjeżdżać na tą drogę rowerową

    Odpowiedz
    IP: 5.184.xx6.xx8 
  • AA_gość

    09.06.2020, 10:55

    inwalidzi owszem tak, ale tylko na wózka inwalidzkich, nie samochodami!!!

    Cytuj
    IP: 5.173.xx8.xx4 
  • cyklista_gość_gość

    09.06.2020, 10:59

    ścieżka rowerowa

    Ścieżka rowerowa dwukierunkowa, powinna mieć szer. 2.0 m. Ścieżka pieszo - rowerowa, powinna mieć szer. 2,5 m. Przy szer. 2,5 m, bo taka chyba jest, jeżdżą po niej samochody osobowe, a wszelkie blokady, są i będą omijane. Samochody osobowe, to pół biedy. Po tej ścieżce, jeżdżą i będą jeździć rolnicy, swoim ciężkim sprzętem i nikt im tego nie zabroni. Żadnych kluczyków do blokad, nie powinni przyjmować, i nikt ich do tego też nie zmusi i nie może za odmowę przyjęcia karać. Wszystko trzeba zacząć, od wadliwego projektu tej ścieżki, który Zastępca Wójta nazwał bublem technicznym. Za kilka tygodni okaże się, jaki jest stan techniczny tej ścieżki. Ścieżka będzie zabłocona i nikt rolników też nie zmusi, do czyszczenia tej ścieżki. Nie zmusi dlatego, że ścieżkę przeprowadzono przez ich grunty uprawne. Ścieżkę niech czyści projektant.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx5 
  • cyklista_gość

    09.06.2020, 11:23

    ścieżka rowerowa

    Problemy związane z tą ścieżką, co jakiś czas się pojawiają i będą pojawiać. Czas najwyższy, żeby projektant zabrał głos i wszystko wyjaśnił. Wyjaśnił fachowo, śmiało i odważnie. O kogo chodzi, to wiadomo. Panie Projektancie, czekamy!!!!

    Cytuj
    IP: 109.207.xx2.xx5 
  • Tczew gość _gość

    09.06.2020, 12:52

    Wózki znak B1

    "inwalidzi na wozka inwalidzkich, a nie w samochodach moga korzystac z tej sciezki"

    Tczew to rzeczywiście patologia zarządca pozwala wiechać samochodem osobom niepełnosprawnym. Ale nasi drodzy mieszkańcy najlepiej by inwalidów zamknęli w zakładach opieki albo do Wisły zepchnęli... Może jeszcze pozwolicie im się czołgać co za wyrozumiały patologiczny naród. Pretensje do zarządcy dróg a nie do inwalidów.

    Odpowiedz
    IP: 5.184.xx6.xx8 
  • B_gość

    09.06.2020, 15:58

    zarzadca nie pozwala na wjazd aut osob niepelnosprawnych, to nie jest jezdnia, tylko sciezka pieszorowerowa. gdyby to byla ulica to faktycznie znak zakaz ruchu nie dotyczylby inwalidow

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx3 
  • Manti 83_gość

    09.06.2020, 14:52

    A jaką funkcję spełni Twój komentarz? Wylewanie żalu w internecie nic nie zmieni , pomyśl i zgłoś gdzie trzeba .

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx9.xx0 
  • typ_gość_gość

    09.06.2020, 16:04

    a gdzie

    No właśnie nie wiem gdzie. Ale Ty jesteś taki ogarnięty i pewnie napiszesz gdzie. Chyba że pisanie takich komentarzy poprawia Ci humor. Mądrowanie się z za klawiatury .

    Cytuj
    IP: 178.235.xx8.xx3 
  • Tymon_gość_gość_gość

    09.06.2020, 16:06

    "zgadzam się z an1ab ustawiony znak informuje o tym że jest to trasa pieszo rowerowa.jest to znak c-13/c-16 informuje o tym że na całej powierzchni tej trasy mogą poruszać się zarówno piesi jak i rowerzyści"

    Ale przecież rowerzyści nie znają znaków i przepisów ruchu drogowego

    Odpowiedz
    IP: 31.186.xx5.xx4 
  • m_gość

    09.06.2020, 21:46

    to nie powinni poruszać się w ruchu publicznym skoro przepisów nie znają. zresztą każdy z nas miał to w szkole mnie uczyli podstaw w 4 klasie SP jakieś 25 lat temu.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx5 
  • Gwiazdor 12_gość

    09.06.2020, 21:42

    Ścieżka rowerowa

    Te blokady to śmiech na sali. Nie raz widziałem jak są one traktowane. Legalnie wjeżdżają.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xxx.xx9 
  • Mieszkaniec_gość

    10.06.2020, 13:56

    Ludzie, naprawdę nie ma cie innych zmartwień niż ścieżka rowerowa w Knybawie? W przeciągu chyba 2 tyg. to już 3 post w tym temacie. Macie problem to idźcie do Gminy Tczew i tam wylewajcie swoje skargi i zażalenia, a nie uzewnętrzniacie się na portalu internetowym.

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx8 
  • typ_gość_gość

    10.06.2020, 16:45

    boli Cie

    Boli Cię że ktoś pisze o takich tematach to nie czytaj tego , nikt Cie nie zmusza. A twoim zdaniem o czym mają pisać ludzie na portalu??? Pewnie byś chciał usłyszeć coś o koronawirusie albo innym gvwnie .I dobrze że ludzie tu piszą o różnych rzeczach. TCZ24 po to jest !!!!!!!!

    Cytuj
    IP: 178.235.xx8.xxx 
  • fan_milf_gość_gość

    13.06.2020, 22:47

    "Problemy związane z tą ścieżką, co jakiś czas się pojawiają i będą pojawiać. Czas najwyższy, żeby projektant zabrał głos i wszystko wyjaśnił. Wyjaśnił fachowo, śmiało i odważnie. O kogo chodzi, to wiadomo. Panie Projektancie, czekamy!!!!"

    Ogólnie to wszystkie ścieżki rowerowe są źle zaprojektowane, pieszy może wtargnąć, niema możliwości zjazdu na drugą stronę za asfaltem bo są albo trawniki albo duży uskok z krawężnika, samochodziarze nie widzą rowerzystów, rowerzyści samochodziarzy, rowerem szosowym idzie przebić oponę bo są za duże uskoki na krzyżówkach. Lepsze były by zwężone chodniki i szersze ulice z wyznaczonym pasem dla rowerzystów i do tego taniej by wyszło! A z tą ścieżką w temacie.. czy nie lepiej było by zakopać ten topór wojenny i pociągnąć asfaltówke ze znakiem ciąg pieszo rowerowy, zakaz ruchu pojazdów silnikowych obustronnego z dopiskiem nie dotyczy mieszkańców?

    Odpowiedz
    IP: 185.135.xxx.xx3 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.