Zróbcie coś, póki jeszcze nikt nie zginał...

(fot. tcz24)
Zróbcie coś, póki jeszcze nikt nie zginał...
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
W dniu dzisiejszym tuż po godzinie 9 rano na skrzyżowaniu Alei Kociewskiej z ulicą Żwirki doszło do wypadku drogowego z moim udziałem. Jadący Aleją Kociewską w kierunku Alei Solidarności zgodnie z pierwszeństwem przejazdu kierowca VW Golfa IV (ja) uderzył w Forda Focusa, który nagle nie zatrzymując się na znaku STOP nadjechał z prawej strony ulicy Żwirki.

Była policja, straż no i karetka, która zabrała mnie do szpitala. Jestem poobijany, ale chyba mi nic poważniejszego się nie stało. Drugiemu kierowcy także.

Apeluję w tym miejscu do kierowców o rozwagę i zwracanie uwagi na oznakowanie tym bardziej, że organizacja ruchu w tym miejscu została zmieniona już jakiś czas temu. Może też warto aby zarządca drogi pomyślał o wprowadzeniu w tym miejscu jakiegoś bardziej bezpiecznego rozwiązania.... póki jeszcze nikt nie zginał.

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (81)
dodaj komentarz

  • +68

    acdc_gość

    11.04.2016, 12:53

    zgadza sie ja zawsze jak jadę Kociewską to skrzyżowanie przejeżdam w zwolnionym tempie z duszą na ramieniu

    Odpowiedz
    IP: 46.215.xx0.xx9 
  • +15

    As_gość

    11.04.2016, 17:35

    codzienność

    Wynieść przejścia dla pieszych o 10-15 centymetrów wyżej z czerwonej kostki betonowej na ulicy Żwirki, gdzieś przy znaku STOP. Kiedyś myślałem, że będzie tam sygnalizacja świetlna, ale doraźnie wyniesienie powinno dać spodziewany efekt.

    Cytuj
    IP: 95.48.xx2.xx0 
    -3

    swen_gość

    11.04.2016, 21:44

    szkoda focusa...

    Cytuj
    IP: 79.184.xx6.xx7 
  • -104

    Julian_gość

    11.04.2016, 12:56

    ale co?

    "zróbcie coś", ale co? k*pe? co proponujesz?

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx1.xx4 
  • +16

    N0NE

    11.04.2016, 16:31

    Chciałeś być śmieszny, ale nie wyszło - tyle minusów, uraz na całe życie, współczuję. Autor tekstu chciał zaapelować do zarządcy drogi, aby postawił tam np. sygnalizację świetlną w celu poprawienia bezpieczeństwa. Teraz na szczęście nic, poza szkodami materialnymi i ewentualnie ogólnym obtłuczeniu ciała, się nie stało, ale następnym razem ktoś może nie mieć tyle szczęścia i to przez nieuwagę innych..

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    +15

    Aa_gość

    11.04.2016, 17:41

    Rondo

    Rondo!!!!

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx6 
    -9

    _gość

    11.04.2016, 18:35

    ha,ha,ha

    Ja zrobie kupe bynaniej bèdà zwalniać i omijać

    Cytuj
    IP: 94.254.xx2.xx8 
    -23

    Julian_gość

    11.04.2016, 18:42

    żaden

    żaden uraz, ale widać, że ciebie d*pa zabolała. polecam maść. pytaj w aptekach.

    Cytuj
    IP: 83.23.xx6.xx4 
    -16

    Julian_gość

    11.04.2016, 18:49

    info dla leszcza

    info dla ciebie smyku, nie chciałem być smieszny, a współczucie twoje zbędne, bo ja nie zamawiałem. pozdro dzieciaku.

    Cytuj
    IP: 83.23.xx6.xx4 
    +5

    Tomo_gość

    11.04.2016, 21:59

    NO co za bałwan

    Julian...JAPA....koniu! Swoje debilne komentarze wstawiaj pod swoimi sweetfociami na fejsiku

    Cytuj
    IP: 89.200.xx7.xx0 
  • +13

    _gość

    11.04.2016, 13:00

    Po takim czasie od zmiany trudno uznać, że to jeszcze jazda "na pamięć". Po prostu nie zastosował się do znaków i wymusił i poniesie tego konsekwencje.

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx0.xx9 
  • +29

    fghfgh_gość

    11.04.2016, 13:07

    Zróbcie coś z tym skrzyżowaniem.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx1 
  • -33

    Julian_gość

    11.04.2016, 14:23

    ale co?

    co takiego? co proponujesz, może sam coś zrobisz?

    Cytuj
    IP: 83.23.xx6.xx4 
    -1

    _gość

    12.04.2016, 15:55

    Rondo

    Tam powinno być rondo!

    Cytuj
    IP: 165.225.xx8.xx4 
  • +18

    Mario_gość

    11.04.2016, 13:09

    jak to bywa w tym kraju puki nikt nie zginie to nic się z tym nie robi

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx9.xx5 
  • -1

    jola_gość

    11.04.2016, 14:23

    póki "ó" zamknięte kup sobie słownik......

    Cytuj
    IP: 83.25.xx0.xxx 
    -2

    Mario do joli_gość

    11.04.2016, 16:29

    jak masz tyle do powiedzenia to lepiej już nic nie pisz

    Cytuj
    IP: 164.126.xx9.xx5 
    +7

    Kazek_gość

    11.04.2016, 16:58

    się naucz jeździć

    nauczcie się jeździć ciule, sami nie jesteście na drodze, patrzcie po sobie, nie tylko czubek własnego nosa, bo się spieszy - każdemu się śpieszy, to sr*ka jest a później lament, niech ktoś coś zrobi, g*wno zrobi, zapłacisz to zrobi.

    Cytuj
    IP: 83.23.xx6.xx4 
  • +14

    _gość

    11.04.2016, 13:10

    Najlepsza byłaby sygnalizacja.

    Odpowiedz
    IP: 188.252.xx0.xx2 
  • +11

    ss_gość

    11.04.2016, 15:07

    ta i rondo... a wiesz wiadukt byłby najlepszym rozwiązaniem

    Cytuj
    IP: 91.235.xx7.xx0 
  • +36

    _gość

    11.04.2016, 13:12

    Jedynym, bezpiecznym rozwiązaniem, jest w tym przypadku używanie mózgu, ale wiele osób ma z tym problem no i do tego nie można nikogo zmusić.

    Odpowiedz
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • +6

    Kazik_gość

    11.04.2016, 18:42

    Wiadukcik?

    Może dla najlepszych kierowców skrzyżowanie bezkolizyjne, dwupoziomowe z pasami rozpędowymi ????. Przecież to skrzyżowanie jest z doskonałą widocznością tylko trzeba trochę głową ruszyć a niektórym to bardzo ciężko przychodzi.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx7.xx8 
  • +18

    _gość

    11.04.2016, 13:13

    To jest pikuś problem się rodzi w momencie gdy chcesz z kociewskiej skręcić w lewo w strone shella. Auta z naprzeciwka zasłaniają cały pas gdzie auta jadą na wprost i nie wiesz czy możesz ruszyć czy nagle ktoś nie wyskoczy. Żaden "inżynier" nie pomyślał nawet by tam jakieś lustro chociaż zainstalować.

    Odpowiedz
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • +5

    ._gość

    11.04.2016, 14:14

    .

    Dokładnie. O mało co, a sam bym miał tam wypadek. Oczywiście przy budowie skrzyżowania nikt o tym nie pomyślał. Lustro by raczej niewiele pomogło, ale chociaż by mogli o tym pomyśleć.

    Cytuj
    IP: 178.36.xx7.xx5 
  • +9

    _gość

    11.04.2016, 13:19

    _whatever_

    Widziałem tego Forda tam jeszcze po wypadku. Wina ewidentnie po stronie Forda niemniej jednak zawsze kiedy tam jadę bardzo mocno zwalniam aby zapobiec takim właśnie sytuacjom. Ewidentnie powinny być tam światła. Póki to się nie stanie musimy wszyscy zachować wyjątkową ostrożność na tym skrzyżowaniu.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx0.xx2 
  • -25

    _gość

    11.04.2016, 13:28

    przestań płakać , też mogłeś uważać po przez ograniczone zaufanie skoro dobrze wiedziałeś że to niebezpieczne krzyżowanie

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx1 
  • -4

    Kalafior_gość

    11.04.2016, 18:54

    dobrze napisane

    może to bydlaków za kółkiem dotrze, a Ci od "może coś ktoś zrobi", to wymyślą co, bo wynika że pusto we łbie, sami nie wiedzą czego chcą, ale niech ktoś coś zrobi.

    Cytuj
    IP: 83.23.xx6.xx4 
  • +8

    kierowca_gość

    11.04.2016, 13:43

    dlaczego tak jest...?

    witam, Kazdego dnia jezdze ta droga i przejezdzam przez to skrzyzowanie i powiem szczerze, ze za kazdym razem mam obawy bedac w tym punkcie. Pomimo znajdowania sie na drodze z pierszenstwem mam duze obawy, czy za chwile nie oberwe od kierowcy poruszajacego sie ulica Zwirki :(. Wiem Wiem, oznakowanie jest widoczne ale slysze o czesto wystepujacych tam sytuacjach i obawy mam...

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx2 
  • +8

    Mimi_gość

    11.04.2016, 13:45

    Znaki

    Tak to właśnie jest jak się jezdzi na pamięć KIEROWCO PATRZ NA ZNAKI

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx1.xx7 
  • +9

    toja_gość

    11.04.2016, 13:47

    Fakt

    Też jadąc Aleją Kociewską pewnego razu musiałem tak hamować, że gdyby nie pas to moja córka by chyba przez przednią szybę wyleciała. Jak by tego było mało to osoba, która wymusiła mi pierwszeństwo jeszcze pokazała mi gestem pukania w głowę co o mnie myśli - dziwne, bo to mieszkaniec powiatu, a może i naszego miasta „GTC” więc powinien wiedzieć o zmianie organizacji, a poza tym przecież są znaki. Na tym skrzyżowaniu kiedyś dojdzie do poważnej tragedii!!!

    Odpowiedz
    IP: 87.204.xx7.xx1 
  • ..._gość

    11.04.2016, 13:47

    ...

    czwórka a wygląda jak trójka :)

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx3.xx7 
  • +6

    xyz_gość

    11.04.2016, 13:50

    ulica kociewska miała zminiejszyć korki szczególnie odciązyć ul. armii krajowej. Niestety sparaliżowała Żwirki oraz Jagielońską (droge łączącą Tczew z A1). Ruch na kociewkiej minimalny. a na żwirki i jagielońskiej korek.

    Odpowiedz
    IP: 158.116.xx4.xxx 
  • +8

    s_gość

    11.04.2016, 13:51

    minęło 5 miesięcy od oddania całej trasy do użytku. Ma ktoś rozeznanie ile przez ten czas było wypadków i kolizji na skrzyżowaniu ze Żwirki? wiem że budżet miasta nie jest studnią bez dna ale na co czekają nasze władze? na powtórkę z wiaduktu przy 1 maja? (tyle że tam odpowiadał powiat). Jak coś jest zrobione w sposób nieprzemyślany i powoduje kolizje i wypadki to chyba na logike trzeba to naprawić... Szanowni Włodarze - samo się to nie naprawi więc nie ma na co czekać.

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx6.xx0 
  • +5

    tczewianka_gość

    11.04.2016, 13:58

    Zgadzam sie z autorem

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx3 
  • +7

    Heesvelt._gość

    11.04.2016, 14:09

    Jak widzę niektóre komentarze, które chylą się ku sygnalizacji świetlnej to nóż w kieszeni się otwiera. Po co skrzyżowanie? Żeby kolejne drogi zamieniły się w wiecznie trwający korek? Nie dziękuje. Po prostu niech kierowcy nauczą się jeździć nie na pamięciówce, tylko zgodnie z zasadami ruchu drogowego.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xx2 
  • +5

    _gość

    11.04.2016, 14:12

    Duże oznaczenia poziome na jezdni tak jak tu: tnij.tcz.pl/?u=f7cd55 Zastanawiam się czy imbecyl który widzi ile tam jest zdarzeń, a w jego kompetencji jest wprowadzenie zmian śpi spokojnie i czeka na śmierć?

    Odpowiedz
    IP: 77.254.xx9.xx9 
  • +5

    Kira_gość

    11.04.2016, 14:14

    Ja byłam swiadkiem jak rowerzysta nie zatrzymał się przed znakiem stop i śmignął kierowcy przed maską.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx4.xx8 
  • +18

    tcz45

    11.04.2016, 14:27

    Tylko rondo

    dlaczego nikt z ,,mądrych urzędników ,, nie pomyślał o wybudowaniu tak ronda....

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +7

    Adam_gość

    11.04.2016, 14:47

    Złe oznakowanie

    jadąc Kociewską w stronę jagielońskiej nadal znajduje sie oznakowanie o terminie zmiany organizacji ruchu - jest ono jednak w mojej opinii zbędnei i przedewszystkim mylące.

    Odpowiedz
    IP: 158.116.xx4.xxx 
  • +2

    As_gość

    11.04.2016, 17:46

    Mylącym jest wymalowany pas wzdłuż Żwirki przez środek skrzyżowania. I to on wprawia ludzi w poczucie pierwszeństwa dla kierujących pojazdami wzdłuż Żwirki.

    Cytuj
    IP: 95.48.xx2.xx0 
    +1

    sp 12_gość

    12.04.2016, 09:24

    dokładnie!

    Jest znak informujący o zmianie pierwszeństwa ze znakiem "ustąp pierwszeństwa" postawiony na drodze z pierwszeństwem przejazdu.Już większość się przyzwyczaiła.Samo skrzyżowanie nie jest tragiczne.Dopóki się człowiek rozejrzy to wszystko gra.

    Cytuj
    IP: 188.146.xx9.xx3 
  • +4

    oki_gość

    11.04.2016, 14:54

    prędkość

    Na tej ulicy bite są rekordy prędkości przez auta i motocykle. Chcesz przejechać przeż skrzyżowanie, widzisz pojazd z daleka, ale gdy porusza się on 100 km/h to zaraz jest już przy tobie i bumm!! Moje dzieci przechodzą tam przejściem idąc do szkoły, zawsze jestem pełen obaw. Może radar tam ustawić? Czy ktoś widzi problem oprócz internautów? Czy urzędnicy i policja nie mogą się tym zająć?

    Odpowiedz
    IP: 195.33.xx4.xx0 
  • +1

    Aliv_gość

    11.04.2016, 22:12

    Zgadzam sie

    Sa bite rekordy predkosci widze to czasami z okna az strach pomyslec co bedzie latem jak wyjadą dawcy wielu ma racje tez jestem kierowca nie od dzis i widze jezdza na pamiec bo mysla ze zdaza bez obrazy ale sa tacy kierowcy ktorzy nigdy nimi nie powinni sie stac mysle ze jada powoli tzn bezpiecznie a juz nie wspomne o braku zdecydowania ,pewnosci siebie masakra.polska sie zmienia przybywa nam drog i autostrad ale polakowi wiecznie mało i zle niech patrza na znaki a z domu wyjada 5 min szybciej a w takich miejsach jak skrzyzowanie lekko noga z gazu i jest ok acha i co moge powiedziec niektorzy cierpia na slepote bo nie widza i chyba nie zaja znaku stop

    Cytuj
    IP: 88.156.xx4.xx5 
  • +3

    Bart_gość

    11.04.2016, 15:01

    rondo

    Nie wiem czy ktoś zwrócił uwagę, ale os jezdni na skrzyżowaniu jest wyrysowana wzdłuż ulicy żwirki i to myli kto ma pierwszeństwo!! Przy takim natężeniu ruchu powinno być rondo na i po sprawie. Wystarczyło by je nawet tylko wyrysować na jezdni.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx5 
  • -1

    x_gość

    11.04.2016, 15:02

    x

    tyle jeżdżę czekam i nic... a temu to od razu

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx2 
  • -2

    MIESZKANIEC_gość

    11.04.2016, 15:12

    przywrocic pierszenstwo na Zwirki i to rozwiaze problem, o wiele wiecej samochodow jezdzi zwirki niz Kociewska, wystarczy poczekac do godzin szczytu 12 czy 15-16 i zobaczyc gdzie jest ile pojazdow korek murowany od skrzyzowani z kociewska do wigury czy tez w druga strone od Jagielly do Kociewskiej, na dodatek gdy autobus musi sie zatrzymac na zwirki aby ustapic pierwszenstwa ( a dodam ze przystanek jest tuz za skrzyzowaniem) to za nim zmieszcza sie 2-3 samochody i korek do wigury lub dalej, kto wogole wpadl na pomysl zmiany pierszenstwa ....? od kiedy glowna ulica osiedla jest mniej wazna od jakisch poboczny ulic do centrum osiedla, to tak jakby zmienic pierszenstwo z Jagiellonskiej na Zygmunta Sarego z Braci Grimm - skrzyzowanie MC Donalda i Lidla, kazdy kto dojechac od stronyt Gdanskiej czy Jagielonskiej szybciej do centrum osiedla i tak pojedzie Kociewska i nie bedzie mial problemui aby ustapic pierszenstwa jadacym na Zwirki, a moze by tak zrobic referendum....

    Odpowiedz
    IP: 83.13.xx9.xx0 
  • +7

    _gość

    11.04.2016, 15:18

    Rondo... powinno wystarczyć...

    Odpowiedz
    IP: 83.14.xx0.xx9 
  • +7

    kolololo_gość

    11.04.2016, 15:18

    a co z pieszymi

    a przejścia dla pieszych - ich lokalizacja jest fatalna - zasłonięte są częściowo przez samochody czekające przed skrzyżowaniem. Ten co projektował to całe skrzyżowanie chyba w realu nic własnego nie oglądał, bo by płakał ze wstydu !!!!

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx4.xx1 
  • -2

    gość _gość

    11.04.2016, 15:19

    rozwiązanie

    Najtańsze i najłatwiejsze rozwiązanie zamontować progi zwalniające dla zapominalskich .

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx3.xx1 
  • -2

    kierowca_gość

    11.04.2016, 15:33

    a czyja to wina jest?

    dostaniesz z ubezpieczenia za tego starego klamota to będziesz mógł kupić normalne auto.  Ile jechałeś że nie zdążyłeś zobaczyć wymuszającego pierwszeństwo kierowcy? Przepisy są jasne, znaki są że kierowcy nie uważają to czyja to wina garbatego mnicha?

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx7.xx3 
  • +2

    McK_gość

    11.04.2016, 15:41

    I tak i nie

    Czytając komentarze (z wyjątkiem tego jełopa) to fakt. Kierowca wymusił, nie zastosował się do znaków, ale... z drugiej strony na tym skrzyżowaniu powinno być jakiś dodatkowe oznakowanie. Bo intuicyjnie tam nie jest. Niby znaki są, ale skoro można poprawić bezpieczeństwo tanim kosztem, to dlaczego ludziom nie podrzucić jakiejś topornej informacji? (Byle nie zagrażac życiu kierowców, jak PZD).

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx8 
  • +3

    dziadek

    11.04.2016, 15:43

    jazda na pamięć 😕

    Te skrzyżowania ogólnie są nie przemyślane,ja poruszam się pojazdem około 13m długości,nie da się wykonać odpowiedniego manewru skrętu w niektóre kierunki,trzeba przecinac na wprost i wczesniej planować którędy jechać,a co z kierowcami z obcych miast? Poprostu zaskakuje ich ciasnota i są zdezorientowani , prowadzi to do spowolnienia ruchu, szukania innych aternyw, ukłony do projektantów i tych co zatwierdzają dokumentacje.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx3.xx6 
  • gragol_gość

    11.04.2016, 15:51

    Taka sama sytuacja jest na skrzyżowaniu ul.Gdańskiej i JednościNarodu.Zainstalowano sygnalizację(ale nie działa). Były już wypadki śmiertelne, i co ? Dale NIC

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx7.xx2 
  • +2

    Alamos15_gość

    11.04.2016, 16:21

    Proste i skuteczne

    Rondo rondo i jeszcze raz rondo

    Odpowiedz
    IP: 88.156.xx2.xx2 
  • -1

    adr_gość

    11.04.2016, 16:35

    Progi zwalniające plus odpowiednie oznakowanie tych progów.

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx2.xxx 
  • +3

    _gość

    11.04.2016, 17:23

    jeżdżą na pamięć nie patrzą na znaki i oto skutki

    Odpowiedz
    IP: 95.40.xx5.xx0 
  • +5

    Navsheheh_gość

    11.04.2016, 17:24

    Większość tczewiaków to fatalni i bezmyslni kierowcy. Nie raz tego doświadczyłam, jeżdżą jak idioci a w dodatku jak im nie zjedziesz albo siedzi ci taki na dupie i przychamujesz to bezczelnie Ci faka pokaże. Chamstwo i tyle ;)

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx5 
  • QQ13_gość

    12.04.2016, 09:06

    Taaa, większość Tczewiaków...

    A akurat Nie-Tczewiacy, to już jeżdżą doskonale! Wyprowadź się z Tczewa, zostań kierowcą doskonałym! Co za bzdurne pierdzielenie. A wg. mnie najgorsi w okolicy, to kierowcy GMB, ale to moje subiektywne zdanie. Leczą mnie takie teksty. Ostatnio przysapał się do mnie jakiś pseudo-motocyklista (sam też jeżdżę na dwóch kołach) i zgłaszał pretensje, że jeżdżę jak wariat (bo najpierw na DK 91 go przepuściłem (jadąc autem) a później ośmieliłem się go wyprzedzić, bo Mr. Rossi utknął przede mną za ciągnikiem! ) i płakał, że przez takich jak ja LUDZIE Z GDAŃSKA uważają GTC za piratów. Klękłem. LUDZIE Z GDAŃSKA... Następnym razem widzę tego Instruktora, jak skręca z włączonym kierunkowskazem i wyciągniętą ręką! Ha! Ha! Ha! Ciekawe czy ma też dzwonek, lub trąbkę na kierownicy i aż dziwne, że jeździ bez bocznych kółek. A do Vavsheheh: To po co, durniu, nie zjeżdżasz, jak możesz komuś ułatwić jazdę a tym bardziej, hamujesz przed kimś??? Właśnie; HAMUJESZ! Nie od Chama, tylko Hamulca. Idź do szkoły, naucz się języka ojczystego, potem dopiero możesz zacząć pouczać na drodze! .l..

    Cytuj
    IP: 94.40.xx4.xx0 
  • Gosc

    11.04.2016, 17:49

    Rondo

    0 Proponuję zastosowanie ronda i po temacie

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx4 
  • Koerowca_gość

    11.04.2016, 17:52

    Ludzie bez mozgu..wiekszosc jezdzi na pamiec nie patrzac na znaki. Na przejedzie kolejomym juz dawno szlabany stoja,a oni dalej sie zatrzymuja,pomimo braku znaku stop...a ta kociewska to wgl jakas porazka..kto ten ruch ustalil..

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx0.xx1 
  • Pepe_gość

    11.04.2016, 17:53

    Progi???

    Tu żadne progi nie rozwiążą tego problemu. Osobiście widziałem jak kierowca jadac w stronę biedronki zatrzymał auto na lini znaku stop następnie przez to skrzyżowanie przejechał jak by miał pierwszeństwo. Od znaku do krawedzi skrzyżowania jast około 15m i dochodzą jeszcze ogrodzenia z posesji. Aż dziwne ze do niczego nie doszło.

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx2.xx6 
  • -1

    _gość

    11.04.2016, 17:58

    Zamiast zmarnowanych pieniędzy na niepotrzebne ekrany i bariery, trzeba było zrobić sygnalizację świetlną.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx1.xx4 
  • +1

    Joanna_gość

    11.04.2016, 18:01

    Zawsze , kiedy przejeżdzam przez to skrzyżowanie czuje strach i niepewność . Boje się ,ze inny jadący koerowca wpadnie w zapomnienie .....

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx9.xx9 
  • +3

    Robert_gość

    11.04.2016, 18:03

    od czego jest straż miejsca i policja ??

    Witam, sam miałem okazje zapomnieć się, że jest zmieniona organizacja ruchu na tym skrzyżowaniu. Nie wiem po co w tym mieście straż miejska i gdzie jest policja.... To oni powinni tego typu problemy zgłaszać. Tak jak od lat na osiedlu suchostrzygi są bezsensownie pozostawione stare znaki drogowe (kiedyś jeździły tam autobusy jak była zamknięta droga koło cariny), tak teraz to skrzyżowanie. Przecież rozwiązań jest od cholery... Chociażby: 1. montaż migającego pomarańczowego światła informujący o tym, że trzeba zachować uwagę 2. instalacja sygnalizacji świetlnej 3. lepsze oznakowanie drogi, a w szczególności znaków poziomych 4. namalowała na drodze wypukłe pasy ostrzegające kierowców, że zbliżają się do miejsca szczególnie niebezpiecznego !!!!!!!!!!! Teraz niech jeden z drugim urzędasem podziękuje... => Opcja 4 już jest wystarczająca !!!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx5 
  • +1

    Robert_gość

    11.04.2016, 18:04

    od czego jest straż miejsca i policja ??

    Witam, sam miałem okazje zapomnieć się, że jest zmieniona organizacja ruchu na tym skrzyżowaniu. Nie wiem po co w tym mieście straż miejska i gdzie jest policja.... To oni powinni tego typu problemy zgłaszać. Tak jak od lat na osiedlu suchostrzygi są bezsensownie pozostawione stare znaki drogowe (kiedyś jeździły tam autobusy jak była zamknięta droga koło cariny), tak teraz to skrzyżowanie. Przecież rozwiązań jest od cholery... Chociażby: 1. montaż migającego pomarańczowego światła informujący o tym, że trzeba zachować uwagę 2. instalacja sygnalizacji świetlnej 3. lepsze oznakowanie drogi, a w szczególności znaków poziomych 4. namalowała na drodze wypukłe pasy ostrzegające kierowców, że zbliżają się do miejsca szczególnie niebezpiecznego !!!!!!!!!!! Teraz niech jeden z drugim urzędasem podziękuje... => Opcja 4 już jest wystarczająca !!!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx5 
  • -2

    PIS PO_gość

    11.04.2016, 18:04

    trzeba powołać komisje śledczą !

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx5.xx8 
  • +3

    _gość

    11.04.2016, 18:41

    Wybudować ronda przy ŻWIRKI i JAGIELOŃSKIEJ na koszt urzędnika,który zatwierdził głupie rozwiązania tych skrzyżowań.

    Odpowiedz
    IP: 37.7.xx6.xx0 
  • abel_gość

    11.04.2016, 19:42

    TO SĄ TCZEWSCY KIEROWCY tnij.tcz.pl/?u=0e8198

    Odpowiedz
    IP: 88.156.xx9.xx6 
  • Edi_gość

    11.04.2016, 19:43

    STOP

    W tym miejscu przydałyby się święcące znaki stop lub coś w tym stylu.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx7.xx0 
  • -1

    Mistrzu BMW_gość

    11.04.2016, 19:58

    Ciach ciach

    Czekam tylko aż mi ktoś wymusi :)

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx5 
  • +1

    nl_gość

    11.04.2016, 20:22

    znak STOP

    po pierwsze znaki Stop powinny być zamontowane bliżej osi jezdni a nie za chodnikiem, i po drugie można zamontować znak STOP które na przemian włączają się i wyłączają ( takie podświetlone). najszybsze i najtańsze rozwiązanie.

    Odpowiedz
    IP: 143.176.xx2.xx6 
  • +4

    Senator_gość

    11.04.2016, 20:30

    Rozwiazanie

    Proponuję,aby znak STOP był stale podświetlony.Dodatkowe te poprzeczne zwalniacze predkosci(budziki kierowcy)lecz nie śpiące policjanty tylko te jak mają na autostradzie jak zjezdzasz z pasa ruchu na pobocze-cos na styl jak w Anglii tylko bez odblaskow może być w kolorze czerwonym.

    Odpowiedz
    IP: 93.105.xx8.xx8 
  • +1

    sykut_gość

    11.04.2016, 21:03

    s

    przeciez to skrzyzowanie to bomba, zawsze jezdze tam w stresie

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx8 
  • +2

    Benek_gość

    11.04.2016, 22:02

    Bardzo

    dobre miejsce na wyłudzenie odszkodowania. Wystarczy kilka razy przejechać się tą trasą ,a zawsze ktoś się znajdzie co skasuje Ci auto.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx4 
  • kobieta_gość

    11.04.2016, 23:10

    Trzeba jeździć z głową i zgodnie z przepisami to nie będzie dochodziło do wypadków.Byłam świadkiem tego wypadku.Zachowanie prędkości na skrzyżowaniach jest najważniejsze o czym nie wszyscy wiedzą chyba?

    Odpowiedz
    IP: 88.156.xx4.xx4 
  • kurdupel_gość

    12.04.2016, 11:43

    Włączyć myślenie!!!

    Zróbcie coś,żeby nikt nie zginął-kto ma coś zrobić ,jak nie kierowcy.Najlepiej wyciąć wszystkie drzewa przy drogach ,bo przeszkadzają,na każdym skrzyżowaniu światła itd,itp,a wystarczy włączyć myślenie i ograniczyć zaufanie.

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx3.xx3 
  • 13_Kwietnia_gość

    13.04.2016, 08:37

    Długo nie czekaliśmy

    Dzisiaj tj. 13-04-2016 około 8,00 kolejne auta zderzyły się na tym skrzyżowaniu. Czy ktoś prowadzi statystyki?

    Odpowiedz
    IP: 159.205.xx7.xx2 
  • gwajer_gość

    13.04.2016, 19:11

    Norma na tym skrzyżowaniu. Wielokrotnie byłem tam obtrąbiany, kiedy zatrzymywałem się na stopie. Kierowcy jakoś nie bardzo tolerują znak stopu w tym miejscu i strasznie fisiują, jak ktoś się zatrzyma ;) Hitem jest sytuacja, kiedy kierowca (chyba Passata, nie jestem pewien, ale na pewno miał znaczek VW) wyprzedził mnie z prawej strony, a następnie skręcił w lewo, wymuszając pierwszeństwo pojazdowi jadącemu z przeciwka i nie ustępując pieszemu na pasach.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx3 
  • +1

    Mifftari_gość

    13.04.2016, 22:39

    Zapewne to Paserratti

    Obstawiam na 100%, że to było Passeratti. Kierowcy tych aut NIE MYŚLĄ. Czasami mam wrażenie, że mają mniemanie o sobie jako Bogach w tych szpachelwagenach

    Cytuj
    IP: 89.200.xx7.xx0 
  • ala_gość

    15.04.2016, 14:14

    Julian wiosna idzie weź łopatę i sobie ziemię przekop, albo mózg...

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx6.xx0 
  • Robert_gość

    20.04.2016, 21:27

    MONTAŻ WYPUKŁYCH PASÓW OSTRZEGAJĄCYCH

    MONTAŻ WYPUKŁYCH PASÓW OSTRZEGAJĄCYCH - jedyne słuszne rozwiązanie !!!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx5 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.
 
KOMENTARZ DNIA