Dramat na przebudowie drogi w Knybawie. Nowy wójt - po wyborach już nie warto pamiętać o mieszkańcach?

Dramat na przebudowie drogi w Knybawie. Nowy wójt - po wyborach już nie warto pamiętać o mieszkańcach?
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Tak właśnie wygląda przejazd do domów/działek w Knybawie. Najlepsza reklama to chyba ten baner wiszący notabene przy budowie, gdzie przejechać się nie da. Błoto, przejazd o szerokości, że przejeżdżając musimy składać lusterka, idąc pieszo zabieram kalosze i z nimi jadę do pracy w reklamówce.

Pamiętam jak moja babcia opowiadała mi o tym jak zostawiała kalosze w krzakach, gdy jechała do miasta ze wsi, ale to było w latach 50-tych, a babcia mieszkała na typowej polskiej wsi 1 km w polu. Przed wyborami chętnie Pan przyjechał na Knybawę, a teraz pozostał baner wyborczy i brak dojazdu do domostw. Chętnie zapraszamy na spotkanie ( o ile Pan dojedzie). Jak na początek kadencji to bomba.

ps. W poprzedniej kadencji zaprezentował się Pan jako osoba prawa, dla której przepisy, ustawy są najważniejsze, a Pana komitet o art.71 ust.5 ordynacji wyborczej zapomniał?
Rozumiem, że pełnomocnik Pana komitetu wyborczego dobrowolnie podda się karze za naruszenie prawa - odpowiedzialność za wykroczenie art.199a ust.2 p.1 ordynacji wyborczej? Nadmienię tylko, że film i zdjęcia zostały zrobione 9.12.2018r.



Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (42)
dodaj komentarz

  • +25

    Gość_gość

    10.12.2018, 08:43

    To jest jakaś masakra. Po ostatnich deszczach zrobiła się jedna wielka breja błota. Podczas przejazdu trzeba uważać żeby nie ściągnęło samochodu do 3 metrowego wykopu. A to nie koniec "udogodnień". Droga objazdowa wygląda jak ser szwajcarski, pełno dziur i oczywiście błota. Z tego co pamiętam to remont rozpoczął się w czerwcu. Przez praktycznie całe wakacje nie ruszono nawet palcem. Zabrali się za robotę kiedy zaczęły padać deszcze. Pomijam fakt, że niektóre wykopy są wykonywane 3 raz w tym samym miejscu.

    Odpowiedz
    IP: 91.224.xx9.xx2 
  • +7

    Knywawa_gość

    10.12.2018, 23:48

    Odp

    Dokładnie, to co się tu dzieje to groteska jakaś! Jednego dnia coś robią, drugiego dnia rozbierają, zakopują, odkopują... i tak w kółko! Pół roku to już trwa! Codziennie zastanawiam się czy dojadę do pracy, czy nie ugrzęznę w błocie, czy droga będzie przejezdna. Jedno co trzeba przyznać, że Pracownicy starają się nie blokować drogi i usuwają sprzęty jak tylko zobaczą nadjeżdżające auto. Najbardziej denerwujące jest błoto, auto wygląda jak z Shrekowego bagienka wyjęte! Myślę, że mieszkańcy, szczególnie dolnej części Knybawy wykazują się i tak sporą cierpliwością. Pozdrawiam sąsiadow ????

    Cytuj
    IP: 37.47.xx3.xx8 
    +3

    Gość_gość_gość_gość_gość_gość

    11.12.2018, 21:10

    Dobra zmiana?

    Chcieliście zmiany to macie:):):)):)

    Cytuj
    IP: 83.23.xx4.xx3 
  • -7

    Mieszkaniec_gość_gość

    10.12.2018, 09:05

    Nie robili drogi źle, robią drogę źle. Cierpliwości i trzymamy kciuki za lekka zimę.

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx9.xx3 
  • -10

    ja_gość_gość

    10.12.2018, 10:03

    Ojeju, jakiś/aś Ty biedny/a. Taaak, Wójt koniecznie musi przyjechać na spotkanie! Na czas remontu powinien Wam osobiście asfalt rozwinąć! Jednak wiocha tak łatwo nie da się wyplenić, siedzi od lat 50-tych i zaraża kolejne pokolenia :) Jeżdżę tędy codziennie i jakoś nie muszę składać lusterek. I wiem, że przebudowa nie jest robiona na złość mieszkańcom, tylko w celu polepszenia im warunków transportu. Żebyście już nie musieli łazić w gumiakach jak babcia. Polecam wizytę u psychoanalityka albo jakąś grupę wsparcia, oni pomogą w problemach.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xxx.xx9 
  • +2

    Gość_gość

    10.12.2018, 19:27

    No fajnie by było gdyby obecny Wójt przyjachał na spotkanie, bo poprzedni pomimo tego, że drogi nie miał rozgrzebanej to mało kiedy pojawiał się na spotkaniach mieszkańców Knybawy i Bałdowa.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx0.xx0 

    Andy2321_gość

    07.01.2019, 14:42

    Tak

    W końcu ktoś normalny popieram

    Cytuj
    IP: 94.254.xx9.xx6 
  • +33

    Ann_gość_gość_gość_gość

    10.12.2018, 10:36

    Banner

    Czy banery wyborcze nie powinny być usunięte w ciagu 30dni po wyborach...?

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx8.xx1 
  • +19

    gośćmieskaniec_wsi_knybawa_gość

    10.12.2018, 11:02

    Dokładnie i to chyba miał autor na myśli, przytaczając artykuły ordynacji wyborczej.

    Cytuj
    IP: 83.23.xx9.xx1 
  • +18

    mieskaniec_wsi_knybawa_gość

    10.12.2018, 10:59

    W 100% popieram autora. Jestem za budową, niech robią remonty, drogi itp. itd. Dlaczego tylko nie można zapewnić przejazdu drogą w normalnych warunkach? Moim zdaniem całą winę za taką sytuację ponosi inspektor budowy od strony UG skoro on się zgadza na taki stan rzeczy to po co wykonawca ma utrzymywać drogę w lepszym stanie. Apeluję aby poprawić stan drogi do przejezdnych warunków!!! Codziennie muszę w błocie wsiadać do samochodu przejechać przez trasę offroadową na myjnię i do pracy. Mamy już tego dosyć tej sytuacji.

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx9.xx1 
  • +6

    Mieszkaniec knybawy _gość

    10.12.2018, 14:26

    Droga

    To jest jalies nieporozumienie ci budowlancy nie dość ze robia ta droge pare miesiecy to jeszcze notorycznie ja blokuja i trzeba czekac z 10 min az łaskawie pan budowlaniec przestawi auto

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx4.xx5 
  • +5

    gosc gosc_gość

    10.12.2018, 14:53

    nie tylko tutaj

    Nie tylko tutaj tak wyglada dojazd do domów, jest niestety wiele miejsc w gminie gdzie przejazd jest po błocie, czesci drog gmina nie chce, czesci nie rusza. Niestety tak pozostanie pewnie jeszcze dlugo zanim ktos nie posmaruje gdzie trzeba...

    Odpowiedz
    IP: 195.117.xx5.xx7 
  • +9

    fvgbh_gość

    10.12.2018, 15:14

    tghj

    hahahahah ten baner :D dali sie nabrać i wybrali odpowiednia osóbkę" coz za naiwni! teraz czekaja az przjedzie !

    Odpowiedz
    IP: 95.90.xx1.xx8 
  • -13

    Wyborca_gość

    10.12.2018, 15:26

    Wyborca

    Chwila chwila Panie redaktorze.... Jestem mieszkanką Knybawy i co Pan pisze za bzdury że wisi tam jakiś baner chyba że powiesił Pan go do zdjęcia. Nowy wojt rządzi zaledwie parę tygodni a wy już chcecie mieć wszystko zrobione. Brawo wy i BRAWO panie redaktorze

    Odpowiedz
    IP: 159.205.xx9.xx8 
  • +19

    KNYBAWIANIN_gość

    10.12.2018, 15:42

    No teraz to już jest przegięcie - zdjęcie było zrobione wczoraj i każdy kto tam mieszka to potwierdzi, że baner wisiał. Nie wiem jak teraz i wcale się nie zdziwię jak dzisiaj baneru dzisiaj już nie będzie. Nie ma to zresztą takiego wielkiego znaczenia jak fakt, że gdy wybory się zbliżały to Pan Augustyniak na Knybawę się pofatygował, może jakby teraz przyjechał zdjąć baner - tak jak nakazuje prawo wyborcze to zobaczył by co się dziej na drodze.

    Cytuj
    IP: 5.173.xxx.xx5 
    +13

    Hmmm_gość

    10.12.2018, 15:46

    Cud w Knybawie

    Dzisiaj o godzinie 10 rano wisiał baner, czyżby pojawienie się artykułu spowodowało, że cudownie zniknął.... Droga tragedia...nią się nie jedzie, nią się płynie. Wąsko jest i to bardzo, a jak wyglądają samochody, to szkoda gadać. Lecz nie o błoto chodzi, a o bezpieczeństwo, którego podczas tego półrocznego remontu raczej zabrakło.

    Cytuj
    IP: 5.173.xxx.xx0 
  • -11

    Asia_gość

    10.12.2018, 15:56

    Kto jest autorem tego artykułu? Poprzez takie pisanie iw taki sposób niszczy się kulturę i społeczeństwo. Byle śrubę wkręcić komuś, a nie roziązać problem. Byle jadu sobie spuścić. Przykro się czyta.

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx3.xx4 
  • +1

    ja_gość_ponownie_gość

    10.12.2018, 16:13

    Artykuł jest o drodze, tak odebrałem to ja, i tak odebrała to większość. Baner i paragrafy to tylko taki szantaż. Widzę, że napłynęło do nas dużo nowobogackiego, małomiasteczkowego cebulactwa z rozbuchanymi wymaganiami :/ Oni tu kredyty nabrały a muszo po błocku jechać. Żenujące! Jak komuś nie pasuje błoto, to może wjechać do wsi bezpośrednio w ul. Spacerową od strony Hotelu nad Wisłą lub od strony Bałdowa objechać błotko ul .Spokojną. Niestety, żeby znaleźć takie rozwiązanie, to trzeba pomyśleć, łatwiej jest bić pianę i wołać o asfalt na czas remontu. A ten ktoś co musiał czekać 10 min na pojazd budowy, to już normalnie "miszcz", cóż za bezczelna budowa, przez 10 min go przetrzymała :) Ludzie! Opamiętajcie się! Ta budowa jest po to, by żyło się lepiej...

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xxx.xx9 
  • +12

    ja_gość

    10.12.2018, 18:07

    ....

    Bardzo proszę nie uskuteczniać tutaj swojej frustracji i nie nazywać mieszkańców Knybawy nowobogackimi i małomiasteczkowymi z rozbuchanymi wymaganiami. Ludzie pracują bardzo ciężko na to co mają. Kwestia kredytów to chyba także prywatna sprawa każdego mieszkańca. Zawsze można pójść i także zaciągnąć kredyt. Kto komu broni, ale ten jad zazdrości jest NIEDOPUSZCZALNY ! Nikt nie neguje tego, że jest robiona kanalizacja, a nie droga, tylko to, W JAKI SPOSÓB JEST ROBIONA. Prosi się jedynie o najzwyklejszą możliwość przejazdu. A drogi gościu, droga na Gościniec nad Wisłą wygląda podobnie ... i nie "objedzie się w ten sposób błotka". Kolejną sprawą jest kwestia bezpieczeństwa. Tam także nie ma jak się minąć ... Nie ma sposobu na ominięcie strefy budowy. Zwykły dojazd do domu jest już wisienką na torcie, czy tak ? Czy to takie górnolotne wymagania ?? I nikt nie prosi o asfalt. Sugeruję czytać i myśleć przy tym. Oraz ... pamiętać, że zazdrość to brzydka cecha. A kwestia wyboru takiej czy innej władzy to już naprawdę drugorzędna sprawa.

    Cytuj
    IP: 77.114.xx6.xx3 

    Ewa_gość

    12.12.2018, 00:44

    Hmmm. Ale od strony hotelu tez nie da się przejechać a o Spokojnej nie wspomnę. Myślę że każdy z mieszkańców juz tego rozwiązania próbował. Ałć zaboli twórcę wpisu jeśli kiedyś znajdzie się w podobnej sytuacji. A tak przecież może być zakopać się w błotku ????

    Cytuj
    IP: 188.147.xx5.xx4 
    +1

    ja_gość_ponownie_jeszcze_raz_gość

    13.12.2018, 22:33

    No to po kolei. Jaka frustracja? Nie pisałem o wszystkich, a jedynie o tych z roszczeniami wylewanymi w internetach niczym gorycz z woreczka żółciowego :) Z tego co pamiętam: budowali Śródmieście II - było błoto, budowali Sychostrzygi - było błoto, budowali Bajkowe - było błoto, budowali/ją osiedle przy Głowackiego - było i jest błoto, budowali/ją Nowe Rokitki - było i jest błoto, Buduje się osiedle domków na Knybawie - jest błoto. I nic w tym nadzwyczajnego. Każda nowa inwestycja wymaga rozbudowy infrastruktury, a to pociąga za sobą remonty, które tworzą BŁOTO. Radzę podjechać sobie na Nowe Rokitki po deszczu, ale tam nikt nie płacze, że błoto. Przypadek? Nie sądzę. Te remonty nie są robione nikomu na złość. Mają one poprawić jakość życia na następne kilkadziesiąt lat. Nie zrobił tego na złość ani poprzedni, ani obecny wójt. Taka jest po prostu kolej rzeczy. Bez komentarza pozostawię działalność hien politycznych, które chcą przy okazji dorobić do tego błota ideologię. Dobrze Wam chociaż za to płacą?

    Cytuj
    IP: 5.173.xx7.xx5 
    +3

    nik_gość

    14.12.2018, 11:24

    do ja_gość_ponownie_jeszcze_raz_gość

    Najgorzej jak za komentarz bierze się ktoś, kto nie ma pojęcia o problemie! Nie chodzi o to, że jak trwają prace drogowe to jest błoto, chodzi o to ile te prace trwają i jaką cierpliwością muszą wykazać się mieszkający tam ludzie. Ułożenie 100 metrów odwodnienia i tyleż samo rur pod kanalizę. Jeśli wg ja_gość_ponownie_jeszcze_raz_gość taka inwestycja powinna trwać 7 miesięcy to gratuluję wiedzy budowlanej i umiejętności zarządzania czasem pracy!

    Cytuj
    IP: 195.47.xx1.xx0 
  • -11

    Gość _gość

    10.12.2018, 16:17

    Knybawa

    1. Ludzie mieszkający na Knybawie to mieszczuchy którzy się przeprowadzili na wieś. 2. dojazd prowadzi też druga droga więc nie wiem czemu się tak irytują. 3. Budowa trwa więc w tydzień tego nie zrobią A oni by chcieli na wczoraj. Cała prawda niech się cieszą że w ogóle mają robiona drogę. Pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx1.xx5 
  • +3

    ZU_gość

    11.12.2018, 10:32

    Czy jechał Pan już tą drugą drogą? Nedługo będzię podobnie nieprzejezdna.

    Cytuj
    IP: 165.225.xx4.xx4 
    +3

    Ewa_gość_gość

    12.12.2018, 00:58

    Ja bardzo proszę o namiary na tą drugą drogę gdzież ona. Pewnie chodzi o tą od strony hotelu ....cóż zapraszam proszę tylko uważać bo niczym się nie różni a koleiny straszne błoto ostatnio też. Chodzi o czas w jakim to robią ,tragedia uważam ze nikt tego nie kontroluje panowie stoją oparci o łopaty . Wykop straszny a ślisko przez to błoto ze szok mam nadzieje że nie dojdzie do tragedii by zauważyć problem

    Cytuj
    IP: 188.147.xx5.xx4 
  • -6

    Mieszkaniec _gość

    10.12.2018, 16:27

    Ludzie!!!

    Ten kto pisał ten artykuł jest śmieszny. Co najmniej przez najbliższy rok, będziemy odczuwać decyzję i widzieć efekty podjęte jeszcze przez poprzedniego wójta. Więc jaki prawem oskarzacie kogoś, kto tak naprawdę dopiero rozpoczyna swoje rządy. To poprzedni wójt planował te roboty,a nie nowy. Ludzie trochę logiki, wiadomo że budżet był wcześniej zatwierdzony.

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx3.xx5 
  • +10

    Mieszkaniec_gość_gość

    10.12.2018, 17:13

    :)

    Niech teraz nowy wójt zobaczy , jak łatwo oberwać za "niewinność", tak łatwo jest krytykować, kiedy samemu się nie jest za nic odpowiedzialnym. Łatwo jezdzić, pokazywać palcem, co i gdzie jest niedobrze zrobione. No więc nadszedł czas, aby się wykazać i co? I nie da się od razu, nie ma cudu? A miał być, tyle się obiecywało .... I co? A udowodnij Pan, że nie jesteś wielbłądem i to nie twoja wina? Niełatwo? A ludzie będą punktować za najmniejsze potknięcie i pewnie już nie będzie tak fajnie przyjeżdżać do nich i obiecywać? To tak ku przestrodze.

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx8.xx3 
  • +6

    Janka gość_gość_gość

    10.12.2018, 22:31

    Jasne

    droga miala nabyć skończona we wrześniu. W lipcu przerwano pracę na 2 tyg. później kopali zasypałi i kopali znowu to samo 4 razy.jesteśmy naprawde cierpliwie ale zawinił jeszcze stary wójt A ten artykuł jest pisany wlasnie pod niego.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx9.xx7 
  • +10

    obserwator_gość

    11.12.2018, 08:48

    Panie Wójcie zdejmować baner tak po nocy ;) W dzień jest lepszy widok

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx9.xx1 
  • +3

    gość z Knybawy_gość

    11.12.2018, 15:07

    Cud nad Wisłą

    Cud nad Wisłą w Knybawie ! Pod osłoną nocy pomiędzy godziną 21 dnia wczorajszego a godziną 5 dnia dzisiejszego- baner cudownie zniknął... Szkoda, że tak szybko potrafią zareagować w tak banalnym temacie, a nie potrafią udzielić prostej informacji, jak długo to potrwa i czemu ta przebudowa wygląda tak, a nie inaczej.

    Cytuj
    IP: 83.23.xx9.xx1 
  • +4

    Rych_gość

    11.12.2018, 08:49

    ccc

    a czy nie jest tak że Rezmer w taki sposób zaplanowal roboty i podpisał umowę aby prowadzić je w najbardziej niekorzystnych warunkach. Kto planuje roboty drogowe na drogach gruntowych w listopadzie grudniu ???? Kpina i tyle Chyba kogoś pogrzało i to nieźle

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx0.xx5 
  • +4

    Janka gość_gość_gość_gość

    11.12.2018, 19:00

    planowane były tak żeby trwały jak będą wybory zeby ludzie pamiętali ze wójt taki dobry i drogę nam robi

    Cytuj
    IP: 37.47.xx0.xx6 
  • +10

    gość_gość

    11.12.2018, 16:07

    droga

    Rezmera już nie ma. Teraz rządzi łysy.

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx1.xx8 
  • -1

    obserwatorrr_gość_gość

    14.12.2018, 14:50

    knybawa

    Dobrze zauważyłeś kol. że nastąpił CUD i w końcu nie ma Rezmera ( czas aby pozbyto się jego sługusów). Przypuszczam że długo jeszcze będzie trwało sprzątanie po tym co ten nieodpowiedzialny człowiek ZA SYF po sobie zostawił !!! Przypuszczam że należysz do gatunku ludzkiego i trochę chociaż myślisz , a więc wiesz że pewne sprawy , podpisane umowy muszą być dokończone a kto za ile i jak długo to wykonuje to odpowiedź możesz uzyskać w Turzy u pana R.R. Żeby nie było tak pięknie to do wiadomości obecnego wójta - przyjdzie czas też zdać rachunek ze swojej działalności. Tamten już dawno by poległ gdyby tak pięknie nie promował Gminy (siebie) w środkach masowego przekazu dzięki swojemu zaufanemu ( niedawno jeszcze głównemu wrogowi TAFLI ) człowiekowi .Całe szczęście że ten duecik wypadł z gry .

    Cytuj
    IP: 79.188.xx3.xx5 
  • +3

    Michał_gość

    11.12.2018, 16:24

    Wstyd

    Tam jest tragedia!!! Dziwie się, że ktoś ma czelność podważać słowa, autora. Pewnie taka osoba te przysłowiowe "gumofilce" ujęte w tekście nosi 24/h i wtedy taki stan rzeczy, który jest na tej drodze mu nie przeszkadza. Ludzie nie marudzą z powodu tego, że ta droga jest robiona. Tylko dlaczego to tak długo trwa i ile czasu jeszcze będą tam takie spartańskie warunki?! Jak mam ochotę na offroad to jadę do lasu lub miejsc do tego przystosowanych, a nie wjeżdżam z pod domu osobówką do bagna...

    Odpowiedz
    IP: 87.251.xx4.xx6 
  • +5

    Marian_gość

    11.12.2018, 21:49

    Tak z przekąsem..na wsi, a od razu chcecie asfaltu, marketu, szkoły, salonu fryzjerskiego dla psa i światłowodu. To jest Polska, nie tak szybko. Jest wiele innych pewnie "słomianych" inwestycji, które trzeba wykonać najpierw. A droga poczeka. Mimo wszystko życzę Mieszkańcom szybkiego rozwiązania sprawy, oczywiście ze skutkiem pozytywnym.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx4.xx5 
  • +8

    Mieszkaniec_30lattam_gość

    12.12.2018, 07:44

    Artykuły do poprawki

    To może napiszę inaczej , nie mieszkają tam tylko "mieszczuchy" dużo starszych osób .Pan ,który ma 95 lat jak on ma dojechać do lekarza ,jak się niemyle jest on najetarszy . Chodził pieszo do pewnego miejsca gdzie odbierał go autobus ,mieszka sam .Polecam porozmawiać z starymi mieszkańcami trochę mogą powiedzieć o tej drodze prawdy. Karetka nie przejdzie tamtędy ,nie ma szans komuś się coś stanie i co wtedy , też objazdem ma jechać. Jakim ? Droga od Hotelu przez lata, była dojazdem do pola i nagle droga gminna czy inna się stała. Zawsze tam było błoto,po deszczu to wgl . Więc proszę w komentarzach nie pisać bzdur! Bo widać nie piszą to mieszkańcy . Nie chcemy asfaltu , tłuczeń wystarczy co kolwiek . Wyobraźmy sobie sytuację wracam z pracy po 22 ciemno , ślisko no popadało .Koła się ślizgają i wpadam w dół .Kto mnie wyciągnie ? Nikt telefon spadł ,niedosiegam i tak w wykopię do godziny 8 jestem ,bo o tej się pojawiają robotnicy.. Właśnie tego się boję wracając z pracy ,a jest to możliwe niestety .

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx1.xx1 
  • +3

    ciekawy_gość

    12.12.2018, 23:17

    uwagi

    Poprzedni wójt podjął decyzję o przebudowie, zrobił projekt i ją rozpoczął. Nowy wójt przejął pałeczkę tej sztafety i prowadzi ją dalej.

    Odpowiedz
    IP: 89.64.xx4.xx8 
  • +2

    z Tczewa_gość

    13.12.2018, 09:27

    Knybawa!!

    Kto jest wykonawcą tych robót i inspektorem nadzoru?! Od tego zacznijcie. Wójt nie jest od wykonawstwa i pilnowania jego jakości. Przebudowy są uciążliwe dla mieszkańców. Przy dobrym wykonawstwie i nadzorze, uciążliwość ta może być mniejsza. Wójt może tylko takiej firmy i takiego inspektora nie brać dla innych remontów dróg. Kto to wykonuje?!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx8 
  • +1

    ciekawy_gość

    13.12.2018, 17:21

    pytanie

    A kto tam jest od inwestycji i nadzoru?

    Odpowiedz
    IP: 89.64.xx5.xx2 
  • ja_gość

    13.12.2018, 22:50

    "Czy jechał Pan już tą drugą drogą? Nedługo będzię podobnie nieprzejezdna."

    Nie miałem okazji. Jadę z kierunku Tczewa i błoto, o którym tutaj tyle napisano mi nie przeszkadza. Dodatkowo jestem z natury odważny więc nie boję się również o lusterka, ani wpadnięcia w poślizg i bliskiego spotkania III stopnia z rowem. Wierzę, że droga ta z czasem będzie nieprzejezdna, bo nie jest przystosowana do obsługi takiej liczby samochodów. Będzie pewnie kiedyś remontowana, a potem opisana w internetach przez dojeżdżających od strony Malborka, z racji wszechobecnego błota. Przy okazji poruszy się temat wójta, plakatów i takich tam politycznych dyrdymałów, a Knybawianie będą mieli czym żyć...

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx7.xx5 
  • +4

    Mieszkaniec_30lattam_gość_gość

    14.12.2018, 00:26

    Błoto

    To gratuluję , że nie przeszkadza. Może Panu nie ,ja jeżdżę Lupo i dla mnie to jest koszmar .. Ale proszę pamiętać , że są ludzie bez samochodów jeszcze. Dzieci już nie wspomnę jak, one przechodzą nadrabiają drogi . Całe lato stało to nic ,nie robili piwo pili chociaż co ja piszę nadal piją. W Knybawie są też prowadzone firmy ,niedawno otworzył się tam mechanik ,elektromechanik i oni na tym tracą. Jaki klient chce się przez błoto przedzierać , chyba żaden. Artykuł jest po prostu źle napisany o banerach plakatach ..zamiast o konkretach. Mało to mnie obchodzi kto tam wisi. Obchodzi mnie to czy dojadę do pracy ,czy karetka przyjedzie na czas, może to nie są ważne sprawy dla innych ludzi , ale dla mnie tak .

    Cytuj
    IP: 195.191.xx1.xx1 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.