Złe parkowanie, przepisów łamanie, ludzi przepłaszanie

Złe parkowanie, przepisów łamanie, ludzi przepłaszanie
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Problem, którym chciałbym się podzielić ze wszystkimi czytelnikami i (mam nadzieję) również ze Służbami
Porządkowymi naszego miasta dotyczy nagminnego łamania przepisów ruchu drogowego przez
kierowców oraz stwarzania zagrożenia dla pieszych korzystających z chodników (czyli czegoś, co niby zdaje się
czymś oczywistym). Czy aby jednak na pewno?


Jako, że na zdjęciach ciężko byłoby wytłumaczyć całą sytuację - sporządziłem rysunek pomocniczy. Myślę,
że jest on wystarczająco jasny i przejrzysty - więc legenda nie będzie potrzebna.


Problem polega na tym, iż praktycznie non stop - wielkie rzesze kierowców traktuje chodnik przed
Polomarketem jako parking, lub jako... skrót do takowego.

Jak widać na załączonym obrazku - kierowcy kierujący się ulicą Żwirki w stronę skrzyżowania z Armii
Krajowej pomiędzy Polo Maketem i Tesco robią sobie "skrót" wjeżdżając na parking przez chodnik - po
którym notabene przemieszczają się ogromne rzesze ludzi, którzy zmuszeni są odskakiwać i uciekać, żeby
zrobić miejsce dla takich "cwaniaczków". Ostatnio maszerując ze słuchawkami w uszach od przejścia w
stronę przystanku zostałem nieomal potrącony przez Pana, który chciał właśnie skorzystać z tego "skrótu" i
dostać się z parkingu pod Polo Marketem na ulicę Żwirki i zdenerwowany tym, że nie zauważyłem go i nie
usłyszałem od razu (bo przecież powinienem odskoczyć i ustąpić mu miejsca!) znudził się czekaniem i
śmignął dosłownie centymetry ode mnie jak tylko zauważył trochę miejsca. Zagrożenie to jedno - ale
zwróćcie uwagę, że manewr taki pociąga za sobą jeszcze parę innych wykroczeń drogowych - jak choćby
przekraczanie linii ciągłej, jazda pod prąd itp. (ŻÓŁTY samochodzik idealnie obrazuje tą sytuację).

Druga sprawa dotyczy osób parkujących wzdłuż przystanku autobusowego na parkingu. Rozumiem, że na
Polomarketowym parkingu brakuje miejsc, a parkować gdzieś trzeba - ale nie zmuszać stojących na
przystanku osób do tańcowania i odskakiwania co i rusz kiedy ktoś będzie chciał wjechać albo nie daj
Boże - wyjechać. Ludzie stoją na przystanku/chodniku i co chwile oglądają się za siebie czy ktoś się
przypadkiem nie cofa - albo muszą robić miejsce wjeżdżającym. A wiadomo - jak tylko zwolni się jedno

miejsce to zaraz ktoś na nie wjedzie. (CZERWONY samochodzik idealnie obrazuje tą sytuację).

Pieszy na chodniku powinien czuć się pewnie - to nie jest ulica ani parking - idąc chodnikiem nie mam
zamiaru oglądać się ciągle wokół siebie aby nie zostać potrąconym - po to istnieje rozróżnienie pomiędzy
chodnikiem i jezdnią, żeby kierowcy i piesi mogli "chadzać swoimi ścieżkami".

Po drugie - rozumiem opcję braku miejsc - ALE ! - tu nie ma o niej mowy - najśmieszniejsze jest to, że po
drugiej stronie ulicy od zaimprowizowanego parkingu na chodniku jest parking TESCO, który chyba nie
zdarzyło się jeszcze nigdy, żeby był pełny! Ale wiadomo - po co przechodzić na drugą stronę, w końcu to
jakieś 5 metrów do przejścia - koszmar...

Dlatego apeluję do Was niecierpliwi kierowcy - stosujcie się do przepisów, nie wywołujcie u niewinnych
przechodniów palpitacji serca bo w końcu ktoś zostanie potrącony - a wtedy nie będzie już zabawnie.
Dodatkowo za coś takiego można znając życie otrzymać całkiem pokaźny mandat - co też nie jest chyba
zbyt ciekawe.

Więcej pomyślunku!

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (49)
dodaj komentarz

  • +8

    q_gość

    20.12.2011, 21:59

    popieram autora. To samo jest w wielu innych miejscach np przy Biedronce (w dawnym Retmanie) jest spory parking ale....na chodniku zmieszczą się jeszcze ze dwa auta więc po co jechać na wyznaczone miejsce niech sobie matka z wózkiem biega do okoła w końcu ważne że taki kierowca ma bliżej. MY MATKI Z MAŁYMI DZIEĆMI DZIĘKUJEMY ZA MOŻLIWOŚĆ CHODZENIA CHODNIKIEM kto ma trochę oleju w głowie zrozumie, może trochę się zawstydzi i zacznie parkować na parkungu nie chodniku

    Odpowiedz
    IP: 178.42.xx8.xx4 
  • -8

    :)_gość

    20.12.2011, 22:00

    :)

    :)

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx6.xx8 
  • +2

    _gość

    20.12.2011, 22:02

    Noo ci kierowcy to zmora jakaś. Albo tacy którzy się ścigają autami nieopodal mcdonaldu a zwłaszcza tacy (taki) z pobliskich miejscowości - Szpęgawa... !! Dużo bym mógł mówić na ten temat...

    Odpowiedz
    IP: 82.145.xx7.xxx 
  • _gość

    04.01.2012, 11:03

    Klo MC duzo ludzi sie sciga i tego nie zmienisz :)

    Cytuj
    IP: 78.88.xx4.xx6 
  • +15

    Latro_gość

    20.12.2011, 22:45

    Szkoda że nie ma tylu miejsc parkingowych w tym rejonie jak na rysunkach autora.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx9.xx5 
  • -13

    _gość

    21.12.2011, 11:51

    tyle w temacie

    Autor bez wyobrazni ,korzystający z usług Veolia

    Cytuj
    IP: 80.50.xx5.xxx 
    +1

    asdf_gość

    21.12.2011, 15:27

    Miejsc jest tak sie sklada od cholery - poza parkingiem pod Sakorem, Tesco, Polo Marktem jest nawet parking zwirowy vis a vis Manhatanu. Wiec przestancie pieprzyc takie farmazony.

    Cytuj
    IP: 178.235.xx0.xx5 
    +2

    q_gość

    23.12.2011, 11:09

    do IP 80.50.xx5.xxx

    autor właśnie ma wyobraźnię ale czy ty jako kierowca zdajesz sobie sprawę z tego że jesteś jak bomba zegarowa - pieszy na chodniku nie musi na ciebie uważać więc jak ci jakiś dzieciak wleci pod koła to będziesz miał dużo wolnego za kratkami. czy my piesi łazimy środkiem drogi??? kierowcy chcecie żebyśmy używali jezdni jako chodnika??? jeśli nie to uszanujcie nas i won z chodnika na ulice!!! bo kiedyś się w końcu zdziwicie jak się ludzie dogadają i w całym mieście zaczną spacerować ulicami-"jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie" (mówi wam to coś?)

    Cytuj
    IP: 178.42.xx3.xx0 
  • -10

    jarq

    21.12.2011, 06:29

    Gdyby była wystarczająca ilość miejsc parkingowych, to problem by się rozwiązał. Czasami znalezienie wolnego miejsca parkingowego graniczy w tym rejonie z cudem.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • +14

    mieszkaniec suchostrzyg_gość

    21.12.2011, 08:16

    jakby ludzie nie jezdzili czasem po 400 metrow samochodem na zakupy to tez by to wszystko wygladalo inaczej (a znam takich ludzi)!!!

    Cytuj
    IP: 79.190.xx7.xx4 
    +6

    pierre.dzoncy

    21.12.2011, 19:03

    Często brakuje tam miejsca, ale wielokrotnie widziałem jak kierujący wjeżdżają na parking (legalny) skrótem przez chodnik i przystanek na Żwirki. W takich wypadkach to nie brak miejsca, ale cwaniactwo i lenistwo. Sam często podjeżdżam na parking samochodem, ale jak człowiek - wjazdem od AK - no ale jeśli Jaśnie Pan(i) kierowca się śpieszy, to uważa że może wszystko...

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • -4

    Darek_gość

    21.12.2011, 08:04

    Gdyby były łamane przepisy to byłyby mandaty. Nie ma wtym miejscu zakazu zatrzymywania. Dlaczego autor zakłada że plac przed polomarketem jest chodnikiem?czy tylko dla tego że wykonany jest z płytki chodnikowej?Dozwolone jest przejeżdżanie po chodniku, ale należy zachować ostrożność i ustąpić pierwszeństwa pieszym. Czy wyjeżdżając ze swojej posesji i przejeżdżając po chodniku łamię prawo?Pozdrawiam.

    Odpowiedz
    IP: 178.183.xx4.xx9 
  • +3

    _gość

    21.12.2011, 10:17

    zakaz zatrzymywania jest przed tymi krzakami na ul. żwirki. dlatego SM wlepia mandaty za parkowanie przed oknami rossmana.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx4 
    +3

    Piotrek_gość

    21.12.2011, 18:20

    Chodnikiem jest część oddzielona krawężnikiem od drogi. Poza tym chodnikiem nie można jeździć, można na niego co najwyżej najechać dwoma kołami w celu zaparkowania i zjechać od razu by nie prowadzić jazdy po drodze dla pieszych.

    Cytuj
    IP: 193.200.xx1.xx3 
    -3

    kb_gość

    23.12.2011, 10:21

    parking-chodnik

    Jeśli jest zachowane przejście dla pieszych o szerokości 1,5m i nie ma znaku zakaz parkowania lub zakaz zatrzymywania się, autem o dmc 3,5T można zaparkować. Jak by mi SM wlepiła mandat - wyśmiał bym ich i spotkalibyśmy się w Sądzie.

    Cytuj
    IP: 77.253.xx7.xx1 
    +1

    q_gość

    23.12.2011, 11:18

    do kb trochę przecwaniakowałeś

    więc przypuśćmy, że zaparkowałbyś tak, że razem z dzieckiem nie mogłabym przejść to zgłosiłabym, że np. delikatnie mnie potrąciłeś i co prawda nie ma uszczerbku na ciele ale tak się przestraszyłam, że teraz serce mnie boli (więc podejrzenie, że może być zawał), boję się wychodzić z domu, dziecko wpada w histerię gdy tylko słyszy jadące auto itp. tak więc: dobry adwokat (na koszt sprawcy) i jeszcze odszkodowanie bym od ciebie dostała - byłoby to najdroższe parkowanie twojego życia - trochę wyobraźni i sam sobie odpowiedz czy warto skracać sobie drogę i utrudniać życie innym? Cwaniaków na tym świecie wielu i kiedyś trafisz na bardziej kumatego od ciebie i popłyniesz jak ta lala

    Cytuj
    IP: 178.42.xx3.xx0 
  • +2

    koko_gość

    21.12.2011, 09:20

    SM do roboty!

    SM tam bywa i wlepia mandaty!

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx2.xx5 
  • +10

    mlody_gość

    21.12.2011, 10:39

    haha

    Ja p***dole komu chciało sie to rysować? Ten znak autobusu też ręcznie jest narysowany?;)

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx2 
  • XCerber_gość

    03.01.2012, 16:05

    nie, nie tu autor zastosował technikę kopiuj - wklej, dobrze ze znaki nie sa chornione prawami autorskimi:) Cierpliwosc tworca przecudnej urodny schematycznego rysunku to mial;) znajomość programu Paint chyba zaawansowany, wszystko estetyczne i rowne, tylko strzałek za wiele i te linie oznaczajace zjade samochodow mogly byc ladniejsze. Rysunek na 4+ Pozdrawiam Was Kochane Robaczki :)

    Cytuj
    IP: 46.112.xx8.xx4 
  • +4

    Renifer_gość

    21.12.2011, 11:14

    Sytuacja przed sklepem jest sporna z jednej strony zakaz parkowania na całej długości zatoki autobusowej z drugiej strony prawo własności- pojazdy nie parkują na terenie zatoki lecz za nią. Wskazany teren przed sklepem jest własnością Polo Market nie ma tam znaku strefa ruchu czyli jest to droga wewnętrzna i Straż Miejska według mojej oceny nakłada mandaty bezprawnie. Załóżmy że zamiast sklepu jest dom prywatny ,czy ja jako właściciel czy moi goście nie mogę na swojej posesji parkować tak jak mi się podoba ?. Miejsca przed sklepem jest dosyć właściciel ternu powinien wydzielić przed sklepem miejsca parkingowe i prawidłowo je oznakować.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx0 
  • +1

    q_gość

    22.12.2011, 11:47

    ale tego nie zrobił zakładając, że kierowcy potrafią myśleć i nie będą pchać się na chama....ale jak jest każdy widzi

    Cytuj
    IP: 83.20.xx3.xx3 
  • +2

    marektczew_gość

    21.12.2011, 11:38

    już nie musisz się martwic dziś bylem na zakupach w polo i stawiają betonowe jak ja to nazwę donice bo jest w nich ziemia i kwiatki mogą rosną he nawet mierzyli w jakich odległościach musi byc aby samochod nie przejechał ale czy to się sprawdzi zobaczymy

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx6.xx2 
  • +5

    xxx_gość

    21.12.2011, 11:43

    no rysunek konkretny jest :D gz ze Ci sie chcialo :D

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx8.xx2 
  • -7

    ja15_gość

    21.12.2011, 11:46

    ??

    Od kiedy żwirki jest drogą trójpasmową????

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx0 
  • -2

    _gość

    21.12.2011, 11:56

    Mi nie przeszkadzają te samochody

    Na potrzeby powściągliwości autora usunąłbym podwójną ciągłą ulicy żwirki by nie było podstaw do zjawiska jakie ma miejsce ,tzw "uprzejmie donosze" uzasadniając to "nie" bo ja tak chce! PoloMarket niech wymaluje na chodniczkach miejsca parkingowe i temat zniknie.

    Odpowiedz
    IP: 80.50.xx5.xxx 
  • +2

    K_gość

    21.12.2011, 13:22

    I bardzo dobrze - chamstwo i buractwo nalezy karac a nie udwac ze problem nie istnieje

    Cytuj
    IP: 178.235.xx0.xx5 
  • +2

    gosc_gość

    21.12.2011, 18:40

    Popieram autora i ma racje w pelni policja i straz miejska niec nie robi sa lenie jak maja sie ruszyc

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx6.xx2 
  • +2

    tczewek_gość

    21.12.2011, 20:07

    Widocznie Śłużby porządkowe zadziałały i i postawiono już coś aby kierowcy nie skracali drogi.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx4.xx0 
  • -2

    Gostek._gość

    22.12.2011, 01:40

    O stary !!! Ty albo problemów żadnych nie masz, albo się nudzisz. W tczewie jest cała masa innych rzeczy które należałoby zmienić by zwiększyć przepustowość ulic a nie zawracanie głowy bo jakiś samochód przejechał przez chodnik :/ Ważniejsza jest zmiana znaku -> nakaz skrętu w prawo dla włączających się do ruchu z paderewskiego czy pomysły na usprawnienie idiotycznego ronda na przeciwko Urzeduu Miasta (tczewiacy ni epotrafią jeździć przez ronda).

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx4 
  • +4

    q_gość

    22.12.2011, 11:53

    a może został tam potrącony dlatego się tym zajmuje. Masz rację dużo jest takich miejsc gdzie kierowcy skracają sobie drogę utudniając życie pieszym i zagrażając ich życiu i zdrowiu - bo niby skąd wiesz, że ktoś kogo prawie potrąciłeś (czyli niby nic się nie stało) może choruje na serce i za parę metrów umrze na zawał??? Włączyć wyobraźnię panie i panowie za kierownicą

    Cytuj
    IP: 83.20.xx3.xx3 
  • +3

    mieszkaniec_gość

    22.12.2011, 08:15

    straz miejska

    witam.zobaczcie jak teraz wygląda wjazd do rosmana.interwencja straży miejskiej przyniosła skutek!!! wesołych świąt!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx9 
  • +1

    Adam - kierowca_gość

    22.12.2011, 09:10

    DZIĘKUJĘ!

    dziękuję temu kto postawił przed Polo donice betonowe - to w końcu przerwie proceder nagminnego łamania przepisów przez pseudo kierowców CWANIAKÓW. i nie jest to problem z ilością miejsc parkingowych tylko z super wygodnictwem i lenistwem kierujących. nawet w godzinach porannych przy pustym parkingu były tam takie akcje. A MOŻE BYŚMY ZAOSZCZĘDZILI NA ZNAKACH I ZACZĘLI BUDOWAĆ KRAWĘŻNIKI PO 50CM - PO CO ZAKAZ PARKOWANIA - WYSTARCZY KRAWĘŻNIK, A W MIEJSCACH WYBITNIE NARAŻONYCH NA TAKIE ZACHOWANIA ZATOPIONE KOLCZATKI W BETONIE???? CO MYŚLICIE! TO JEST ZWYKŁE BURACTWO I BRAK POSZANOWANIA PRAWA. A JEŚLI KTOŚ MÓWI O JEGO PRZESTRZEGANIU W TYM KRAJU POWINIEN ZACZĄĆ OD SIEBIE I OD "DROBNYCH " WYKROCZEŃ KTÓRE SAM ROBI. A PO ZA TYM WESOŁYCH ŚWIĄT.

    Odpowiedz
    IP: 87.96.xx3.xx7 
  • -6

    _gość

    22.12.2011, 09:55

    Ciężko odsunąć sie o poł metra

    umożliwiając zaparkowanie? Tczewiacy co sie z Wami dzieje. Wstyd mi za takie absurdy

    Cytuj
    IP: 80.50.xx5.xxx 
    +1

    q_gość

    22.12.2011, 23:05

    a tobie widać cięzko jeździć poprawnie-może mandacik tuż przed świętami otworzyłby ci oczy - lenistwo z ciebie wyłazi ooo a jak się ciągnie...

    Cytuj
    IP: 178.42.xx3.xx0 
  • -3

    ja. ....._gość

    22.12.2011, 11:59

    do autora

    no i juz masz problem z głowy postawili donice betonowe a tak na marginesie jak bys jeździł autem tez bys tak jeździł i gdyby muzykę troche sciszyc to by bylo słuchać czy cos nadjezdza bo karetki pewnie bys nie usłyszał

    Odpowiedz
    IP: 82.145.xx1.xx5 
  • +2

    _gość

    23.12.2011, 09:05

    Tak sie sklada ze jezdze - i nigdy nie zdarzylo mi sie zrobic czegos takiego. A po drugie karetka nie jezdzi po chodniku :) Wiec argumentacja chybiona calkowicie.

    Cytuj
    IP: 178.235.xx0.xx5 
  • -1

    ludź_gość

    23.12.2011, 23:13

    co za bzdura

    co za bzdura .Ciekwe czy wszyscy co to popierają przechodzą przez tą ulicę na pasach.Jakiś czas temu jak bym nie miał dziecka w sam. to bym takich co przebiegają przed sam. na hama lał po łbie.i zaciągnął na pasy a parkowanie nie było tam złe .Jak się nie podoba to na wieś ....

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx2.xx7 
  • +1

    asd_gość

    24.12.2011, 14:10

    No to mamy jednego delikwenta, ktoremu zabrali miejsce parkingowe :) Laczymy sie w bolu.

    Cytuj
    IP: 178.235.xx0.xx5 

    lol_gość

    01.01.2012, 23:12

    A przepisy Ty znasz? "Prawo o Ruchu Drogowym Art. 13 Pkt.2 2. Przechodzenie przez jezdnię poza przejściem dla pieszych jest dozwolone, gdy odległość od przejścia przekracza 100 m. Jeżeli jednak skrzyżowanie znajduje się w odległości mniejszej niż 100 m od wyznaczonego przejścia, przechodzenie jest dozwolone również na tym skrzyżowaniu."

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xx4 
  • -3

    typ_gość

    24.12.2011, 09:14

    szkoda mi ciebie

    pewnie nie masz auta biedaku i z zazdrości narzekasz na zmotoryzowanych. Z buta biegasz po mieście i Cie to boli.Veolia transport górą palancie hehehe Ale z tym rysunkiem to pojechałeś--chyba ci się nieźle nudzi w domku.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx9.xx9 
  • _gość

    25.12.2011, 09:57

    A Ty Panie Kierowco chyba musiales pare razy zaryc bania o kierownice podczas takich manewrow bo chyba cos Ci sie z mozgiem delikatnie pomieszalo :) Pozdro 600

    Cytuj
    IP: 178.235.xx0.xx5 
  • +2

    maxwolos_gość

    24.12.2011, 13:32

    kierowca

    ok rozumiem małe oburzenie. ale z punktu widzenia nas jako kierowców sytuacja jest patowa bo: 1. aut w Tczewie jest coraz więcej 2. parkingów nie ma wcale w porównaniu do ilości zarejestrowanych aut (przykład os. bajkowe gdzie przejechać nie idzie po obu stronach auta) 3. nasi radni którzy zajmują się planem zagospodarowania przestrzennego dalej wciskają bloki mieszkalne gdzie popadnie tudzież markety itp itd a parkingów jak nie ma tak nie ma. jak plan zagospodarowania przestrzennego jest jaki jest a Barany leniwe nie chcą nic zmieniać to ja jako kierowca niestety będę stawał auto na trawnikach albo przejeżdżał przez przystanki aby móc zaparkować auto. skoro radni sprawiają nam taki los jako kierowcom to my niestety musimy jakoś sobie radzić. Auta są duże - większe niż pieszy i trzeba też je gdzieś ustawiać. skoro mam samochód to chce z niego korzystać! Więc życzę wam drodzy piesi i nam drodzy kierowcy powodzenia i Szczęśliwego Nowego Roku

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx4 
  • +3

    _gość

    26.12.2011, 08:39

    Brak miejsc nie upoważnia do parkowania gdziekolwiek! Są tacy, bezmyślni dla których nie jest przeszkodą zaparkować nawet na trawniku, rozjeździć go i zniszczyć. Niestety, ale to świadczy o kulturze człowieka:((

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xxx 
  • +2

    jan_gość

    26.12.2011, 16:37

    parkowanie

    teraz wiem dlaczego nie mogę przejść od Polomarkietu do apteki.Tam narysowane są miejsca parkowania.Kierowcy daltoniści parkują właśnie na czerwonym polbruku wyznaczającxym miejsca rochu pieszych

    Odpowiedz
    IP: 178.37.xx8.xx5 
  • aaa_gość

    29.12.2011, 21:35

    Ja mimo tego ze jestem kierowcą to jestem za autorem. Mnie takze wkurzaja ci co nie potrafia parkowac. Normalnie styzoryk sie w kieszeni otwiera. Wogole w naszym kraju nie ma sprawiedliwosci - ja osobiscie jestem za wiekszymi mandatami i karami a w szczególnosci dla tych co jezdza po alkoholu. Niech nie zabieraja prawka na 2 lata tylko całkowicie i d tego kare pieniezna moze w koncu naucza sie jezdzic.

    Odpowiedz
    IP: 46.134.xx5.xx0 
  • woj_gosc_gość

    30.12.2011, 20:49

    parking

    Według mnie parking powinni zrobić na dużym placu przed manhatanem i polo market nic z tym nie robią a cyrk albo wesołe miasteczko tez 2 razy w roku przyjeżdżają wiec teren można wykorzystać . Tylko pewnie nasuwa się pytanie skąd pieniądze ale to już nie mój problem . Sprawa została już chyba rozwiązana bo jakiegoś dnia postawili duże betonowe "donice" z kwiatkami .

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx6 
  • +1

    popieram_gość

    31.12.2011, 21:36

    bankomat

    Dodam tylko, że co bardziej leniwi kierowcy, to podjeżdżają samochodem pod sam bankomat, bo przecież po kasę to im nie wypada chodzić piechotą. Jakby mogli to do poloMarketu autem na zakupy wjechali. Im lepsze auto tym gorsza kultura na drodze!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx5 
  • +1

    Delis_gość

    01.01.2012, 17:58

    Popieram

    Sama widzialam jak wlasnie z tego miejsca cofała autem kobieta i potrącila reklamowki z zakupami pewnej pani, ktora stala na przystanku. 20 cm dalej i potracilaby nie siatki z zakupami a ludzi stojących na przystanku.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx1.xx2 
  • kierowca i pieszy_gość

    02.01.2012, 14:01

    Ogolnie w Tczewie jezdzi sie, parkuje i CHODZI gdzie i jak chce! Mysle ze na szczegolny komentarz zasluguje ciag ulicy Gdanskiej od skrzyzowania z ul. Sobieskiego do skrzyzowania przy dworcu. Piesi łaża jak "święte krowy" wzdłuż i wszerz... ha mysle tez ze wychodzi na tym odcinku znajomosc wsrod kierowcow przepisow oznakowania poziomego (tzw. linie na jezdni) bo jak jest ciagla to sie raczej jej nie przekracza i na chama nie skreca bo "jest miejsce na chodniku"

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx1.xx2 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.
 
KOMENTARZ DNIA