Godziny pracy restauracji dworcowej


wydarzyło się
24
05.2018 20:15
Czwartek
Godziny pracy restauracji dworcowej
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Od pewnego czasu na drzwiach wejściowych do restauracji dworcowej w Tczewie widnieje informacja: czynne Poniedziałek-Środa do 20:00

Czwartek-Niedziela do 22:00 niestety jest to informacja niezgodna ze stanem faktycznym ponieważ przez kolejne Czwartki które chciałem skorzystać z restauracji była ona zamknięta po godzinie 20:00 a wiec informacja o godzinach otwarcia wprowadza w błąd potencjalnych klientów.

Może w takiej sytuacji warto by było pomyśleć o zmianie najemcy lokalu skoro nie radzi sobie z zatrudnieniem odpowiedniej ilości personelu aby zapewnić ciągłość pracy restauracji.

Sławek


Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (50)
dodaj komentarz

  • beka_gość

    25.05.2018, 11:00

    beka

    Normalnie szok, co za informacja.Weź to jeszcze Pan zgłoś do PIP-u

    Odpowiedz
    IP: 178.37.xx2.xx0 
  • pracownik_gość

    25.05.2018, 22:06

    Nie dziwi mnie to ogłoszenia sa wystawiane od tygodni ale za ile 2100 brutto kto pójdzie jak można bluzki,spodnie podawać za tą samą kwotę lub więcej i połowę dnia siedzieć na dupsku ,a nie zapier..w gorącym cały czas na nogach .Zapłacicie dobrze to ludzie będą, czasy niewolników już się skończyły teraz są czasy pracownika ma wybór zacznijcie od 3000 brutto to i ludzie się znajdą .Kolejna sprawa 500+ która pójdzie za 1600 na rękę jak ma 1000 za siedzenie z dupą w domu dzięki PIS to mamy, to jest drugie dno rozdawnictwa.Wiem bo mam firmę ale płace pracownikom więcej zamiast zmieniać co rok auto i nie mam problemu z pracownikami w cv można wybierać, ale płace zaczynają się na witaj od 3000 tyś uwierzcie że pracownik opłacony to dobry pracownik mała rotacja jakie zaangażowanie warto dać coś od siebie żeby mieć efekty a też nie było łatwo

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx7 

    Xxx_gość_gość

    26.05.2018, 07:27

    Właśnie tcz.pl wstawia takie głupie tematy bo np gdy ja chciałem wstawić temat o świątecznych ozdobach które cały czas wiszą lub o tym dlaczego w Tczewie nie ma biletu miesięcznego i z tego powodu komunikacja miejska jest droższa niż w Gdańsku to te artykuły zostały odrzucone

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • dhgf_gość

    25.05.2018, 11:03

    Po tym co przeczytałem to dziś nie zasnę...

    Odpowiedz
    IP: 46.215.xxx.xx3 
  • Kasia_gość

    25.05.2018, 11:19

    Pracownicy

    Pytanie do autora : A myśli Pan, że zmiana najemcy coś poprawi? Raczej nie. Z brakiem personelu boryka się bardzo wielu pracodawców - i niestety problem zaczął się od momentu słynnego 500+. Kobiety zwyczajnie mają gdzieś prace , skoro dostają kase za siedzenie w domu |(a jednak pracownicy barów , restauracji czy sklepów to głównie kobiety) - nadmienię że jestem kobietą , ale ja pracuje. Widzę co się dzieje ....co 4 sklep ma wywieszki , nie ma ludzi do pracy....to jest katastrofa ....co będzie dalej ....strach pomyśleć....młodzi ludzie czy nawet starsi nie myślą o tym co będzie za jakiś czas, ważne jest co tu i teraz "teraz dostaje kase i tylko to się liczy"katastrofa!!!!

    Odpowiedz
    IP: 213.199.xx2.xx8 
  • ......_gość

    25.05.2018, 12:34

    Myślę że brak personelu jest spowodowany podejściem właścicieli lokalu do pracowników, absurdalna kwota 8 zł na godzinę lub 9 zł na godzinę w zależności od miejsca pracy bufet/bemar. Praca tam nie należy do lekkich, a za taką stawkę jest zwykłym wykorzystywaniem. Dodatkowo zatrudnianie młodych (niepełnoletnich) dziewczyn z Ukrainy, trzymanie ich na dwóch zmianach od 6 do 22 jest bulwersujące zarówno dla ludzi odwiedzających to miejsce, jak również dla personelu. Nikomu nie polecam pracy w tym miejscu, choć jedzenie się broni, gdyż jest naprawdę robione po domowemu, to atmosfera i podejście do personelu/klienta ze strony szefostwa bardzo zniechęca.

    Cytuj
    IP: 83.21.xx8.xx9 

    8888_gość

    25.05.2018, 12:55

    Musimy przyjac wiecej siostr i braci z ukrainy!!

    Cytuj
    IP: 178.235.xx1.xx0 

    sss_gość

    25.05.2018, 15:49

    Kasia słabo doinformowana jesteś. Kobiety wolą teraz iść na produkcję gdzie mają tyle samo kasy ale pracują 8h i do domu a w takim barze wiadomo jak jest z czasem pracy, siedzisz 10-12h. A to że brakuje rąk do pracy jest wynikiem sporej ilości miejsc dzięki czemu pracownik może sobie w końcu pozwolić na swobodną zmianę pracy a nie tyranie tam gdzie tylko go łaskawie przyjmą. Osobiście też nie jestem za tym aby patole dostawali 500+ (chociaż sama idea programu jest bardzo dobra) ale akurat ten program tutaj nie ma nic wspólnego z brakiem pracowników.

    Cytuj
    IP: 91.212.xx2.xx0 

    Pracownik_gość

    26.05.2018, 12:06

    Twój komentarz słońce to katastrofa. Czy problemem są większe zarobki i wybór pracy dla tych co chcą pracować? Nie sądzę:)Pozdrawiam

    Cytuj
    IP: 193.213.xxx.xx7 

    KOLO_gość

    26.05.2018, 18:24

    zmiana najemcy

    Właśnie, że w tym przypadku zmiana najemcy moze pomóc. Nikt nie chche tam pracować ze względu an właścicieli. Są nieznośni i źle traktują personel. Jeśli będzie najemca, który zadba o ludzi to będzie czynne 24 h.

    Cytuj
    IP: 83.23.xx8.xx1 

    jul_gość

    30.05.2018, 10:14

    przestańcie z tym 500+

    Ja jakoś pracuje, i otrzymuje 500+ a nie siedzę z dupą w domu !

    Cytuj
    IP: 94.254.xx1.xx0 
  • gdzie_gość

    25.05.2018, 18:53

    ?

    Gdzie przyjmuja do pracy dorywczo ? chce dorobic do pensji.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx7.xx5 
  • tcz_gość

    25.05.2018, 22:10

    Waćmierek godziny do uzgodnienia praca na akord

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx7 
  • d_gość

    25.05.2018, 22:22

    "Kasia słabo doinformowana jesteś. Kobiety wolą teraz iść na produkcję gdzie mają tyle samo kasy ale pracują 8h i do domu a w takim barze wiadomo jak jest z czasem pracy, siedzisz 10-12h. A to że brakuje rąk do pracy jest wynikiem sporej ilości miejsc dzięki czemu pracownik może sobie w końcu pozwolić na swobodną zmianę pracy a nie tyranie tam gdzie tylko go łaskawie przyjmą. Osobiście też nie jestem za tym aby patole dostawali 500+ (chociaż sama idea programu jest bardzo dobra) ale akurat ten program tutaj nie ma nic wspólnego z brakiem pracowników."

    a co niby dobrego w tej idei ? Że biedniejsi (co mają jedno dziecko) płacą na bogaczy mających 3 dzieci (biznesmenów, inżynierów, lekarzy) ?

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx4 
  • Zbyszek_gość

    26.05.2018, 12:11

    Mam również jedno dziecko i nie twierdzę ,ze dopłacam:). Mam większy wybór pracy i większe zarobki. Nie wszyscy co mają więcej niż jedno dziecko to patologia , a właściwie max 20 procent. Nie wolno mierzyć jedną miarką bo ktoś i Ciebie zmierzy.Powodzenia

    Cytuj
    IP: 193.213.xxx.xx7 

    dovista 2400-3 netto_gość

    26.05.2018, 22:16

    sluchajcie kobiety..ja wczesniej podawalam ciuchy w galerii kociewskiej za 1500 i mialam wywalone w tamta robote za taka kase..(wczesniej we Flexie za 1500 i za taka kase mialysmy wywalone) pracuje od 3 mies w Wedkowach i po 3 mies mam 2400 na reke (w tym 300zl premi nie chorowanie i inne) plus nadgpodziny do woli..w tym mies 30 nadg. z mej wlasnej nieprzymuszonej woli i 2950 na rękę..fakt..ze zap..na maxa ..ale wiem za co robie..a ktos tu pisze o robocie w barze zsap,,,ol za 8 zl BUUHAHAAAAAA

    Cytuj
    IP: 37.47.xx8.xx1 
  • qq_gość

    26.05.2018, 06:56

    Dawno dawno temu to po imprezie szło się o 2-3 na pomidorowke :)

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx1.xx1 
  • Lubię to_gość

    27.05.2018, 21:36

    Tak było... ?

    Cytuj
    IP: 37.47.xx8.xx1 

    Tczew_gość

    28.05.2018, 06:38

    Dworcowa

    Racja w środku nocy można bylo co przegrywać.Ach to byly czasy ???? Niezapomniane lata 80-te

    Cytuj
    IP: 78.55.xx1.xx8 
  • Doktor Strange_gość_gość

    26.05.2018, 07:06

    Normalność na tak dużym dworcu

    Otworzyć tam KFC czy Burger Kinga i będzie i coś "lepszego" do zjedzenia niż zapiekanka z mikrofalówki czy pomidorowa z paczki

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx0 
  • marta_gość

    26.05.2018, 08:12

    sam/sama jestes z mikrofali przypatrz sie skad wyciagane sa zapiekanki bo gadasz glupoty az sie smiac chce z twojego koma

    Cytuj
    IP: 94.254.xx7.xx0 

    Doctor Strange_gość

    28.05.2018, 17:16

    To się śmiej, nikt Ci nie zabrania. Tylko się nie gotuj tak dziewczynko :)

    Cytuj
    IP: 109.207.xx8.xx0 

    Gonia_gość

    19.06.2018, 17:22

    Popieram. Lokale typu KFC i inne tego typu nie maja problemów z personelem.

    Cytuj
    IP: 78.88.xx4.xx2 
  • wiecznie marudzacy_gość

    26.05.2018, 15:07

    sprawa prosta

    Najemca ani nowy pracownik nic nie zmieni ! Aby lokal przynosił dochody musi być klient ! Nie jeden a cała masa .... Otwieracie biznes i płacicie komuś 3000 tys jak w jednym z komentarzy ? Żart ! Nie od pierwszego dnia pracy a z czasem. Wolę zarabiać 8, 9 czy 10 zł na godzinę i dostać tygodniowo np. 100 zł premii za to, że dałem coś od siebie a nie, że mi się należy. Skąd wiecie ile płacą w popularnych fast foodach ? Tam jest tak samo ... nie jest tam gorąco ? nie ma presji ? Widać jakie ktoś ma pojęcie. Zupę za 5 zł czy obiad za 10 zł ma podać ktoś kto będzie zarabiał 15 zł / h ?? Pomyślcie trochę. Lokali do wynajęcia jest pełno. Ludzi za 3000 tys ponoć też więc śmiało :) Aha bez spiny :)

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx3.xxx 
  • Fresh_gość

    27.05.2018, 10:30

    Pogadaj sobie

    Praca w tym barze dworcowym,którzy niektórzy nazywają "rzygodajnią" to nie jest lekki chleb! Praca w kuchni to ciężka praca i płacenie ochłapu jest wyzyskiem. Dziwi cię, że tam się ludzie nie garną do pracy? Mnie nie!

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx8 
  • Oo_gość_gość

    26.05.2018, 15:45

    .

    "Waćmierek godziny do uzgodnienia praca na akord"

    Widzę ze bardzo doinforowany w tymtczewie temacie hahahha kozystasz z uslug tych pań hahah

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xx5 
  • gość_gość

    26.05.2018, 16:10

    praca na dworcu

    !!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx2 
  • gość_gość_gość

    26.05.2018, 19:08

    praca na dworcu

    zgadzam się z Kolo zmiana najemcy to najlepszy pomysl.Są emerytami niech idą na emeryturę.Zobaczą jak się żyje emeryturki bo pracownikom pensje dawali najniższe, przez wiele lat wogóle nie dawali podwyżek a teraz chcą pracowników przecież tam cały Tczew pracował.i doskonale każdy wie o co tam .Wyzysk,wyzysk!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx2 
  • debil?_gość

    26.05.2018, 22:07

    "Musimy przyjac wiecej siostr i braci z ukrainy!!"

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx8.xx1 
  • Jony_gość_gość

    27.05.2018, 00:18

    Wentyl

    No k***a normalnie szok weź to zgłoś do tvn24

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx2.xx3 
  • ADE_gość

    27.05.2018, 22:55

    dla mnie sprawa WAŻNA... nie pozinno sie placic ludziom 7zl na godz i walic w uja z otwarciem godzin..

    Cytuj
    IP: 37.47.xx9.xx2 
  • Fresh_gość

    27.05.2018, 10:33

    Nie rozumiem

    Nie rozumiem tego oburzenia artykułem. Autor skarży się na to, że jest niepoważnie traktowany i ja go rozumiem. Jak jest napisane , tak powinno być, a jeśli się coś zmieniło to należy również poinformować

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx8 
  • j23_gość

    27.05.2018, 12:17

    "Właśnie tcz.pl wstawia takie głupie tematy bo np gdy ja chciałem wstawić temat o świątecznych ozdobach które cały czas wiszą lub o tym dlaczego w Tczewie nie ma biletu miesięcznego i z tego powodu komunikacja miejska jest droższa niż w Gdańsku to te artykuły zostały odrzucone"

    A to, to co? Przecież było tu o tych ozdobach... tnij.tcz.pl/?u=fbc16f

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx7.xx2 
  • debil_gość

    27.05.2018, 23:05

    "Musimy przyjac wiecej siostr i braci z ukrainy!!"

    ,,pier..sie w łeb''' ..nikt tu ich nie chce..braci siostr..BUHAHA...to pisala zapewne jakis Ukrainiec lub Ukrainka w lumpach z lat 80tych i szukajaca męża dla OBYWATELSTWA !!! UWAZAC

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx9.xx2 
  • prawy_lewak_gość_gość_gość_gość

    28.05.2018, 08:32

    Treść komentarza odpowiednia do nicka komentującego.

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx0 

    Zmielony Dżony_gość

    28.05.2018, 09:54

    poznam robotną Ukrainkę, ładna miłą i powabną, bo od tych polskich leniwych buł to już się rzygać chce...

    Cytuj
    IP: 188.146.xx8.xx7 
  • uij_gość

    28.05.2018, 15:32

    Chciałbym zapytać tych wszystkich, którzy tak chętnie dałoby zarobić swoim pracownikom duże pieniądze, to czy tak samo chętnie kupują tam gdzie ta sama rzecz jest droższa? Najlepiej nowi modeli u Bułgarów na manhatanie, albo szukać najtańszego usługodawcy. Zatrudniam ludzi, dobrze płacę, alevodbija się to na ilości klientów, szukają najtaniej. To jest problem, chcemy dużo zarabiać a kupujemy najczęściej tylko ceną, nie jakością i nikogo nie interesuje, jak opłacani są moi pracownicy, albo czy mają wodę do picia w upały. To każdy konsument ma gdzieś, niestety to się łączy ze sobą. Kiedyś tłumacztłem klientce czemu drożej, ale powiedziała że jej to nie obchodzi, ważne żeby dla niej było taniej. Co by było gdyby pracował u mnie jej syn?

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx7.xx0 
  • gosć_gość

    30.05.2018, 07:47

    masakra co piszecie ,dam podwyżkę ale podniosę ceny ? to jest tak abyś Ty nic nie stracił ,aby czasem Twój zysk nie zmalał a nie że musisz podnosić ceny. wcześniej już w dwóch sklepach te same rzeczy były w dwóch różnych cenach i to miało się jak 2 do 3. a z kupowaniem bo moje dziecko tam pracuje to chore - mam dać nowobogackiemu który tylko czeka na zyski więcej za tańszy artykuł? najpierw trzeba zainwestować ,wyrobić sobie markę ,klienci sami przyjdą jak będzie po co. A wodę to wg kodeksu pracy pracodawca musi zapewnić pracownikom.

    Cytuj
    IP: 89.200.xx8.xx8 

    uij_gość

    30.05.2018, 09:37

    Bardzo mało wiesz o prowadzeniu działalności, nie mierz wszystkich jedną miarką. Oczywiście są nowobogaccy z Audi w leasingu, ale to nie oznacza że to dobry pracodawca. Nie mam zamiaru się z tobą spierać na ten temat, to jest podobnie jak kłótnia między kierowcami a pieszymi, którzy nigdy nie prowadzili pojazdów. Załóż firmę, daj socjale, pensje wysokie i wyrób sobie markę po taniości :) Co z tego że mam markę, jak klienci coraz bardziej pretensjonalni a do płacenia ostatni. Chcieć wiele a kasy dać jak najmniej. Niestety prawda, którą znają normalni przedsiębiorcy.

    Cytuj
    IP: 31.61.xx5.xx2 

    Niesamowici pracodawcy_gość

    06.06.2018, 09:08

    No to nieźli z was pracodawcy. Nie od dzisiaj wiadomo, że jak ma się dobry produkt to sprzeda się on nawet po wysokiej cenie :) Ale widocznie januszowicie nawet na reklamie skoro pracownikom nie potraficie dać normalnej pensji.

    Cytuj
    IP: 89.200.xx6.xx4 
  • alex_gość

    30.05.2018, 07:48

    tczewiak

    Moi drodzy problem tkwi z Szefostwem dworcowej lata 90,i 2000 przewinelo się wiele praktykantów jak i pracowników,niestety szefowa była bardzo nie miła do pracowników i ludzie pracowali za minimalna Swatki Piątki czy Niedziele.Ten kto pamięta jak była otwarta 24H na dobe to był mały dodatek za noce,ale dzięki za taki dodatek stojąc w weekendy kiedy wszyscy zjeżdżalni się z dyskotek do dworca,a wtym czasie trochę ich bylo,i trzeba było wysłuchiwać pijanych klijenów tak było kiedyś, i do dzisiaj się nic nie zmieniło.Szefostwo traktuje pracownika jak złodzieja.Nawet z Ukrainy nikt nie chce pracować.

    Odpowiedz
    IP: 188.66.xx9.xx0 
  • Jula_gość

    30.05.2018, 10:12

    obóz

    To jest obóz pracy dlatego tam nikt nie chce pracować,

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx1.xx0 
  • jaaaa_gość

    30.05.2018, 14:50

    odnosnie szefostwa to:

    odnosnie szefostwa to jest porazka ci ludzie nie potrafia nawet po polsku sie poprawnie wyslowic... na drzwiach lokalu wisi ogloszenie: "przyjme uczni"...A POWINNO BYC: PRZYJME UCZNIOW!! - O ZGROZO!! a druga rzecz: to ich wspaniale podejscie rowniez wyartykulowane: nie masz prawa w tym lokalu zjesc czegos, co kupiles gdzie indziej...np. zjesz hotdoga od.nich, ale jak wypijesz sok z innego sklepu, tu wylecisz z lokalu a najfajniejsza jest tam taka pani po 40 kolo 50, ktora tam pracuje od wielu, wielu lat... jak ta otworzy buzke, to uszy wiedna...jest tylko pozornie mila nie dziwie sie, ze caly czas tam szukaja pracownikow, skoro oni non stop.sie sami kompromituja i nawet o tym nie wiedza

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx2.xx8 
  • ..._gość

    30.05.2018, 15:29

    odnosnie szefostwa to:

    zdjeli juz: przyjme uczni :D, ktos pewnie im dal lekcje z j. pl

    Cytuj
    IP: 37.248.xx2.xx8 
  • Buntownik z Tczewa _gość_gość

    31.05.2018, 19:43

    Chcesz więcej kasy to wypierdalaj do Waćmierka 1500 złoty za noc jako k***a pracuj a jak jesteś dobra 2500 za noc i h** kasa jest

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx0.xx7 
  • sebastian_gość_gość

    01.06.2018, 09:07

    Wkrótce pojawi się nowqy najemca gdy zostanie zmodernizowany dworzec to nowy przetarg wyłoni nawego najemcę

    Odpowiedz
    IP: 185.241.xx9.xx9 
  • nick_gość

    06.06.2018, 09:05

    Moja ciocia przepracowała tam chyba z 10 lat. Zawsze jej współczułam, głodowa stawka, okropna szefowa każąca przychodzić do pracy w wolne święta, bo obsada się wykruszyła, a potem strasząca ciocię zwolnieniem. Wredne babsko nie ogarniające, że czasy niewolnictwa dawno się skończyły, ale ta Pani tego nie widzi.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx6.xx4 
  • Twój nick_gość

    12.06.2018, 23:32

    Temat

    Coraz drożej, mniej, gorszej jakości jedzenie i wczesniej zamykane. To jest problem tej knajpy. Skończy się jak millenium.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx0.xx9 
  • _gośćTwój nick_gość

    12.06.2018, 23:39

    Temat

    Chyba, że geslerowa przyjedzie hahahahaa

    Cytuj
    IP: 94.254.xx0.xx9 

    Dj_gość

    22.06.2018, 14:58

    Hheehe

    Oj pamiętam te czasy jak kumpel się wk... na jakość zapiekanki i cisnął nią o ścianę ze słowami "Takie g...to sobie sama jedz":D Sam przestałem tam chodzić po imprezie w Atrium, gdy dostałem łagodnie mówiąc biegunki po wieprzowince za 5 zł

    Cytuj
    IP: 79.188.xx0.xx4 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.