Balkony, ach balkony... Jak konstrukcja złożona z szuflad

Balkony, ach balkony... Jak konstrukcja złożona z szuflad

zobacz galerię zdjęć: 1
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Na osiedlu Garnuszewskiego w Tczewie trwa akcja rozbudowywania balkonów w czteropiętrowych blokach. Tego, jak owe bloki wyglądają po całej tej "kosmetyce" nie da się opisać słowami.

Słyszałem jak przechodnie porównywali je do konstrukcji złożonej z szuflad, z których niektóre są schowane, a niektóre wysunięte. Do tego podoczepiane daszki - w niektórych pionach są nawet trzy daszki, co już w ogóle stwarza komiczne wrażenie. Jest to ulubione miejsce przesiadywania licznych gołębi i oczywiście załatwiania na nich swych fizjologicznych potrzeb mówiąc łagodnie.

Można sobie żartować z komicznego wyglądu bloków z lat 70, w których ówczesny architekt nie przewidział tak dużych balkonów lub w niektórych mieszkaniach nie przewidział ich w ogóle, ale wówczas nachodzi poważna refleksja - czy to jest bezpieczne? Czy konstrukcja starych budynków wytrzyma takie obciążenie? Miejmy nadzieję, że kwestia bezpieczeństwa wygląda o wiele lepiej niż kwestia estetyczna...

Kwestią bezpieczeństwa nie przejmują się natomiast panowie montujący nowe balkony - nie mają założonych kasków. Czy więc można zaufać ludziom podchodzącym tak niefrasobliwie do swego życia i zdrowia w kwestii tego, czy montowane przez nich balkony rzeczywiście są solidne i bezpieczne?


Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (58)
dodaj komentarz

  • +7

    Xxx_gość

    24.10.2023, 20:35

    Marudzisz. Dozór techniczny jest

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx3.xx6 
  • +13

    _gość

    25.10.2023, 15:53

    chyba raczej nadzór budowalny

    Cytuj
    IP: 159.205.xx0.xx1 
  • +8

    Klasyk_gość

    24.10.2023, 20:57

    Cytat

    Cytując klasyka, kto Wam tak to s.... Zaczyna wyglądać jak na byłych osiedlach pgr.

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx5.xx0 
  • +4

    Ann_gość

    24.10.2023, 21:33

    Nie przesadzaj.

    Odpowiedz
    IP: 46.113.xxx.xx9 
  • +15

    Dydek_gość_gość

    24.10.2023, 21:43

    No wygląda to tragicznie... A kiedyś słyszałem z administracji, że ważny jest wizerunek i wygląd zewnętrzny budynku...

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx5.xx1 
  • +18

    a_gość_gość

    25.10.2023, 11:04

    Wygląda to jak wyciągnięte z d....y powinno być tak albo cały blok robi albo nikt wtedy by to jakoś wyglądało ,ale to tczew tu wszystko jest możliwe ktoś na to wydał zgodę .Zamiast bezmyślnie wymieniać drzwi w piwnicach ,albo zawory w kaloryferach i wiele innych bzdur ta kasa z funduszu powinna iść na balkony i każdy by dostał równo ,ale prezesik wydaje fundusz na bzdury .Stare pokomunistyczne myślenie dziadka .

    Cytuj
    IP: 176.111.xx4.xx5 
  • +10

    Filip_gość

    24.10.2023, 21:46

    Ze 3 rodzaje daszków... Tu są, tam nie ma wcale, tu balkon, tam nie ma. Fakt, jak po byłych PGR, v gdzie każdy robi sobie co chce.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx9.xx1 
  • +15

    Anna_gość

    24.10.2023, 23:05

    Bezpieczeństwo

    Pracownikami bez kasków są Ukraińcy, a wykonawca dostał zgodę i zatwierdzenie projektu od... swojej żony bądź siostry bo to samo nazwisko widniało. Oby nikomu na głowę nie spadł taki balkon. Raczej łudziłam się, że balkony będą podparte filarami od góry do dołu. Dziwię się, że ludzie mieszkający wyżej robią te balkony. Trochę wątpliwe to zawieszenie przez styropian...

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx0 
  • -3

    Zbigniew _gość

    26.10.2023, 18:16

    Balkon

    Ty być głupi ????????

    Cytuj
    IP: 91.96.xx7.xx3 
    +1

    Bloefeld_gość

    26.10.2023, 23:04

    No właśnie mnie to powstrzymało bo w innych miastach na filarach są.

    Cytuj
    IP: 178.235.xx1.xx2 
  • -1

    balkonowa dzidzia_gość

    25.10.2023, 04:26

    konserwa w tczewie

    Konserwator w Tczewie wstrzymał możliwość zbudowania takich balkonów na budynkach przy ulicy Sobieskiego 12-15 . Stwierdził ,że to już zabytkowe kamienice . Czyżby to rodzina tego z Gdańska od przęsła mola z Lisewa.Tczew to jednak wieś i trzeba zmienić sołtysa.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx3 
  • +1

    Sokrates_gość

    25.10.2023, 14:28

    balkon

    Na Sobieskiego 31 bez problemu zbudowano od nowa taki balkon od strony podwórka.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx1 
  • +35

    Gość _gość

    25.10.2023, 05:29

    Balkony

    Przepraszam bardzo ale balkony mają być dla przechodniów czy dla lokatorów? Skoro nadzór budowlany wydał zgodę to co się czepiacie ? Może jeszcze chcielibyście zajrzeć ludziom pod kołdrę co?

    Odpowiedz
    IP: 164.92.xx2.xx1 
  • -8

    Po rozum do glowy_gość

    25.10.2023, 10:20

    mnie nie interesuje co ty robisz pod koldra to, jest twoja prywatna sprawa, a ulica jest publiczna, wiec pewne reguly musza byc zachowane, bo to drazni oko ! powoli robia z Polski Indie syf i brud !

    Cytuj
    IP: 95.223.xx0.xx9 
    +1

    Joanna Górska _gość

    26.10.2023, 16:56

    Balkon

    Maja być bezpieczne ale na to nie wygląda

    Cytuj
    IP: 178.235.xx0.xx2 
  • +13

    TERMINATOR_gość_gość_gość

    25.10.2023, 07:06

    Balkony

    Przecież marudom zawsze coś się nie podoba!.Nie było balkonów zle,balkony są tez nie pasuje.Szkoda słów.A tym co sądzą że Tczew to wieś niech wyprowadzą się do Trójmiasta zobaczą jak się tam,,fajnie,, mieszka.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx2 
  • +2

    Tczewiak_gość

    25.10.2023, 07:52

    Balkony

    .... Chodzi o estetykę, a nie że żałuję komuś balkonu. Spółdzielnia powinna wszystkim zamocować balkony, aby blok wyglądał jednolicie i estetycznie. A tak to wygląda jak siedlisko w pgr.

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx5.xx0 
  • +3

    Biedny_miś_gość

    25.10.2023, 08:13

    BÓL D..Y

    To już przynajmniej wyjaśniło się o co chodzi. Nie stać cię na balkon i masz ból d..y.

    Cytuj
    IP: 85.76.xxx.xx1 
    -10

    Tczewiak_gość

    25.10.2023, 09:03

    Biedny miś

    Wyobraź sobie że nie każdy mieszka w bloku, i w życiu bym nie zamienił 1500 m2 mojego zielonego trawnika na balkon. Komentuje to co widzę z ulicy, a widzę pgr.

    Cytuj
    IP: 83.8.xx5.xx0 
    +5

    Kom_gość

    25.10.2023, 10:01

    Cóż za esteta z Ciebie. Pokaż jaki masz balkon :)

    Cytuj
    IP: 5.173.xx5.xx4 
    +2

    typ_gość

    26.10.2023, 23:33

    balkon

    komuna że każdy miał tak samo . Jesteś z poprzedniej epoki. Przejdź się na bajkowe i popatrz.

    Cytuj
    IP: 178.235.xx8.xx9 
  • +9

    jakaja_gość

    25.10.2023, 08:37

    szuflandia, szuflandia...

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx0.xx6 
  • +3

    Kometa_gość

    25.10.2023, 09:59

    Boli?

    Ty zazdrosny trollu

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx5.xx4 
  • +11

    Marco_gość

    25.10.2023, 12:09

    "Wygląda to jak wyciągnięte z d....y powinno być tak albo cały blok robi albo nikt wtedy by to jakoś wyglądało ,ale to tczew tu wszystko jest możliwe ktoś na to wydał zgodę .Zamiast bezmyślnie wymieniać drzwi w piwnicach ,albo zawory w kaloryferach i wiele innych bzdur ta kasa z funduszu powinna iść na balkony i każdy by dostał równo ,ale prezesik wydaje fundusz na bzdury .Stare pokomunistyczne myślenie dziadka ."

    Otóż to, wymiana termostatów, których skala zaczyna się od 2. Muszą pokazać, że coś robią, a to ciągle jest pewnie tak, że ktoś za to bierze kaskę...i się kręci... a jak człowiek coś potrzebuje to musi sobie sam załatwić, albo podpisy zbierać, by była zgoda innych. Z wrakami sobie nie radzą, z gołębiami też. Zamiast zainwestować w czystość, więcej ludzi do sprzątania zatrudnić, albo nawet kampanie informacyjnie by nie śmiecić, nie dokarmiać ptaków, zgniatać butelki plastikowe przed wyrzuceniem...to tak na szybko pomysły. A oni wciskają kity, że zimna ściana i trzeba wymienić termostaty srutututu. Banda nieudaczników. Powinni robić takie rzeczy albo wszystkim, albo nikomu. Swego czasu montowali półokrągłe daszki, teraz je demontują. Jakaś dyrektorka mówiła, że teraz tak się robi, by niższe kondygnacje osłaniać. Tylko, że zrobili to na kilku blokach a na pozostałych nie. Rozgonić ich na cztery wiatry.

    Odpowiedz
    IP: 80.54.xx0.xx0 
  • +7

    Ktoś_gość

    26.10.2023, 19:11

    Sprzątaczki

    Nie zgodzę się, że trzeba więcej ludzi do sprzątania. Wystarczy, że panie sprzątające będą uczciwie pracować. Są takie, które mają czyste klatki, parkingi i okna. I są też takie, które udają, że pracują a czas w pracy spędzają na siedzeniu w piwnicach i piciu kawy. I wiem co piszę bo mamy taką właśnie sprzątaczkę. Zieleń wkoło bloków zarośnięta, klatki myte od święta itp. Pani ta "sprząta" na Kasztanowej 15-17. Może w końcu ktoś zrobi z nią porządek bo posadzili przy jednym z bloków żywopłot i praktycznie zrównał się z chwastami

    Cytuj
    IP: 37.47.xx4.xx0 
  • +2

    Gość 1_gość

    25.10.2023, 12:31

    Te balkony po skręcane że szparami to wyglądają jak skrzynki od cebuli albo jak podnosniki do wymiany lamp i za to płacić 10 a środkowe mieszkania około 14 tys śmieszne za darmo tego bym nie chciał jeden drugiemu zagląda ciekawe kiedy będą się zrywać i spadać koryta.Tylko prezesi spółdzielni się bogacą kiedyś to okna nie można było zrobić w jednej tafli a teraz taki cyrk

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx4.xx1 
  • +7

    Saracen_gość

    26.10.2023, 11:14

    Nie wiem skąd te ceny masz - ale balkon środkowy kosztuje 8,5tyś, a balkon skrajny ok 9,5tyś widzę że większość tu narzeka, przyzwyczajeni chyba do socjała że wszystko należy się za darmo... nie chcesz nie kupuj i nie narzekaj, estetyka kwestią gustu a o gustach się nie dyskutuje. ciekawe jak mają u siebie Ci co tu narzekają na estetykę - wklejcie zdjęcia swoich domów to zobaczymy i ponarzekamy razem ;-)

    Cytuj
    IP: 165.225.xx6.xx5 
    -1

    Bloefeld_gość

    26.10.2023, 23:10

    Mi nie przeszkadzają te balkony .sam bym chciał taki mieć,ale rzeczywiście okna muszą być takie same,dziury do okapu na zewnątrz nie można wywalić,anteny nie można a balkony można i daszki z różnych parafii.

    Cytuj
    IP: 178.235.xx1.xx2 
  • +11

    Ee_gość

    25.10.2023, 13:25

    Przynajmniej coś robią... zapraszam zobaczyć budynek 21 na jedności narodu od 50 lat nic się nie zmienił tynk się sypie... z balkonów tynk też odpada nie ważne dla nich że może komuś spaść tynk na głowę... mają to gdzieś a ich tłumaczenie zawsze jest takie same... nie ma pieniędzy... więc moje pytanie brzmi tak... Jak od 50 lat nie uzbierali żadnych pieniędzy, gdzie one są?

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx8.xx7 
  • +9

    lokator_gość

    25.10.2023, 13:52

    co robią? Lokator płaci za wszystko ,także taki balkonik + okno za własną kasę .Lub na raty z odsetkami :)

    Cytuj
    IP: 217.254.xx6.xx1 
  • +7

    Biedny_miś_gość

    25.10.2023, 14:42

    Ulica

    "mnie nie interesuje co ty robisz pod koldra to, jest twoja prywatna sprawa, a ulica jest publiczna, wiec pewne reguly musza byc zachowane, bo to drazni oko ! powoli robia z Polski Indie syf i brud !"

    A blok stoi na ulicy, czy na prywatnej działce przy ulicy ?? (Pytanie retoryczne) Nie podoba się? To idziesz przed siebie i się nie rozglądasz.

    Odpowiedz
    IP: 85.76.xxx.xx1 
  • +8

    Biedny_miś_gość

    25.10.2023, 14:51

    Adres

    "Wyobraź sobie że nie każdy mieszka w bloku, i w życiu bym nie zamienił 1500 m2 mojego zielonego trawnika na balkon. Komentuje to co widzę z ulicy, a widzę pgr."

    Daj adres. To podjadę , zrobię zdjęcia domu i na tcz.pl opiszę co mi się nie podoba (jest nieestetyczne). Rozumiem że to zmienisz bo mi się to nie podoba. HAHAHA. W d..ach się wam ludzie przewraca.

    Odpowiedz
    IP: 85.76.xxx.xx1 
  • -5

    Zocha 123_gość_gość

    25.10.2023, 17:12

    porażka

    balkony w sam raz dla złodziei ,można po nich wędrować w różnych układach ,szkoda lokatorów... a jak powrócą czasy pandemii to będą się wspólnie wirusami wymieniać ,ale to już ich problem... no i dla tych co płuca odświeżają dymem papierosowym to doskonałe rozwiązanie , tylko dlaczego są na to narażeni sąsiedzi , którzy nie palą papierosów i stają się biernymi palaczami wdychając smród papierosowy - totalna porażka

    Odpowiedz
    IP: 188.47.xx6.xx4 
  • +4

    qq_gość

    25.10.2023, 18:14

    ładne w ciul...albo wszystkie albo żaden bo tak to dziadostwo aż w oczy szczypie

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xx9 
  • +4

    Ania_gość_gość

    26.10.2023, 23:02

    Balkony za duże

    Przede wszystkim te balkony to brak poszanowania dla drugiego człowieka i jego własności bo jeśli ktoś nie robi balkonu (nie chce lub nie ma pieniędzy lub boi się, że niesolidny) a sąsiad nad nim zrobi balkon, to zasłoni światło dzienne temu poniżej, który balkonu nie robi. I to bardzo zasłoni światło bo balkon jest długi i szeroki. Nikt nie pyta czy chcesz mieć taki dach nas swoimi oknami. Po prostu perfidnie i tak ciemne mieszkania jeszcze bardziej zasłonią. Dlatego albo wszyscy albo nikt, ale mniejsze balkony i bezpieczniejsze oraz bardziej estetyczne. Te to są najgorsze jakie mogą być.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx8.xx0 
  • dziwna propozycja _gość

    25.10.2023, 20:44

    To była bardzo dziwaczna propozycja ...wysokie koszty inwestycji , rozchwiana plandemią i zadymą na Dzikich Polach, sytuacja gospodarcza i finansowa Polski i SPOŁECZEŃSTWA BYŁA wtedy , i dziś nadal JEST NIEPEWNA. Wysoka inflacja, niepewność (raczej pewny wzrost) wysokości odsetek ewentualnych kredytów , w zasadzie przerzucenie większości zobowiązań na lokatorów, zniechęciła potencjalnych chętnych. Mało kto ma zanadrzu takie zasoby gotówki, aby nie brać kredytu, który udzielany przez banki na b.wysokich stopach procentowych może zrujnować lekkomyślnego kredytobiorcę. Jeszcze długo odpowiedzialni konsumenci zachowają ostrożność w zaciąganiu zobowiązań. W kryzysowych czasach nikt nie szasta gotówką, raczej zachowuje zasoby na gorsze czasy i czeka na wyklarowanie sytuacji.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx1.xx8 
  • +3

    Drażni oko_gość

    26.10.2023, 07:35

    "mnie nie interesuje co ty robisz pod koldra to, jest twoja prywatna sprawa, a ulica jest publiczna, wiec pewne reguly musza byc zachowane, bo to drazni oko ! powoli robia z Polski Indie syf i brud !"

    Jak drażni oko to odwróć głowę

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx4.xx2 
  • +7

    ..._gość

    26.10.2023, 09:40

    ....

    Z tego co wiem jest odbiór budowlany i póki go nie ma to właściciele mieszkań nie mogą z balkonu korzystac. Już na prawdę nie ma żadnych istotnych informacji, o których tcz może napisać. Mieszkam na tym osiedlu i wcale to źle nie wygląda, a przynajmniej nie tak jak opisuje autor. Balkon zresztą nie ma spełniać funkcji estetycznych. Ogólnie chciałabym, żeby nam w wieżowcach takie balkony zrobili.

    Odpowiedz
    IP: 79.163.xx9.xx5 
  • +6

    Judge_gość_gość

    26.10.2023, 15:39

    Kiedyś rozmawiałem z jedną ze sprzątaczek, która zajmowała się usuwaniem chwastów na parkingu i powiedziała mi, że najważniejsza jest estetyka osiedla i wygląd z, zewnątrz... Chodzą i sprawdzają. A niemyte okna przez 3 lata na klatce to mało ważne. Także estetyka zewnętrzna jest bardzo ważna.

    Cytuj
    IP: 31.0.xx8.xx9 
    +4

    qq_gość

    28.10.2023, 10:18

    @ judge Estetyka mówisz....a te balkony to to tam...i do tego te daszki ( np na tym zdjeciu z nr 15 . ten balkon ma daszek zaraz nad 'sobą' to po co jeszcze jeden tam na szycie?....estetycznie w ciul

    Cytuj
    IP: 109.197.xx2.xx9 
  • +5

    Saracen_gość

    26.10.2023, 11:28

    Balkony ok kto chce ten zakłada.....,tylko te daszki... one powinny być zakładane nad ostatnim balkonem, a nie daszek tu i daszek tam to wygląda dopiero tragicznie ;-)

    Odpowiedz
    IP: 165.225.xx6.xx5 
  • +10

    Bez glejtu _gość

    26.10.2023, 12:42

    Spółdzielnia powinna

    Spółdzielnia powinna się postarać o to by wszyscy mieli balkony dofinansowując w maksymalnym stopniu taką budowę albo nie zezwalać na taką partyzantkę bo efekt jest taki, że wygląda to fatalnie. I nie ma w tej opinii nic do rzeczy czy pisze to ktoś z tych bloków czy zwykły przechodzień, bo ta niesymetryczność balkonów jest ohydna obiektywnie czy się to komuś podoba czy nie. Krytyka jaka się pojawiła w dyskusji jest zasadna, zasiedzeni urzędnicy spółdzielni wymyślają działania kompletnie zbyteczne uderzające we wszystkich biorąc za to kasę, a to co rzeczywiście miałoby sens - jak choćby balkony dla wszystkich - to już umywają ręce, godząc się na taki pasztet jaki teraz na tych blokach widzimy, grunt że astronomiczna kasa od chętnych się zgadza. Ta sprawa to parodia.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx4.xx3 
  • -2

    Asik_gość

    26.10.2023, 16:58

    Balkon

    "Maja być bezpieczne ale na to nie wygląda"

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx0.xx2 
  • -4

    W.SZ_gość

    26.10.2023, 19:03

    I co o

    A może tak zajmujecie for swoim życiem niż cudzym. Wygląd to rzecz względna a BHP to wiadomo. Są ważniejsze tematy niż balkony. Np. Segregacja śmieci która nie istnieje, zanieczyszczenie powietrza pala czym się da, problemy gastryczne w przepełnionych autobusach, zbierający na ratowanie umierających szczególnie dzieci. Kiedy hula i hula dobie obecny i stary na wiejskiej.

    Odpowiedz
    IP: 79.163.xx9.xx9 
  • +7

    Obi_gość_gość

    26.10.2023, 21:05

    Kto to zatwierdza

    Kto to zatwierdza taki balkon to tragedia co za architektura na bank niedługo Tczew będzie w ogólnopolskich mediach . To się nazywa patodeweloperka

    Odpowiedz
    IP: 31.60.xx3.xxx 
  • +4

    oko_gość

    27.10.2023, 16:03

    oko

    "mnie nie interesuje co ty robisz pod koldra to, jest twoja prywatna sprawa, a ulica jest publiczna, wiec pewne reguly musza byc zachowane, bo to drazni oko ! powoli robia z Polski Indie syf i brud !"

    pleciesz bzdury, chcą mieć to mają ... w domkach ludzie też sobie robią różne dziwadła i co ? też cie kłuje w oko ?

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx9.xx5 
  • +7

    M._gość

    27.10.2023, 17:25

    Mnie bardzo ciekawi kwestia, kto będzie dbał o konserwację tego balkonu po 5 latach gwarancji, które miną? Właściciel czy może spółdzielnia? Bo jak dzwoniłem z takim pytaniem to sami nie wiedzieli, co jest śmieszne.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx7.xx2 
  • -3

    Anna_gość

    27.10.2023, 18:38

    .

    Ważne że mają balkony . Co za różnica jak wygląda . Nie podoba się to nie patrzeć.

    Odpowiedz
    IP: 46.113.xx2.xx3 
  • -2

    Andriu_gość

    27.10.2023, 22:41

    Balkon

    Ludzie kto ma kasę to se balkon kupi a ten kto nie ma to beczy i marudzi że brzydki albo że za darmo ma być a w takich blokach każdy dodatkowy metr na wagę złota

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx0.xx4 
  • -3

    .._gość

    28.10.2023, 11:38

    Ty na prawdę masz nudne życie.. autor to chyba elektorat lewicy

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx1.xx6 
  • +1

    prawicowygej_gość

    28.10.2023, 20:52

    Balkony są spoko, może wygląda troche jak szuflandia ale komu to przeszkadza? Mieszkańcy bloku chcieli mieć balkon lub też nie ich wybór nie przechodniów. Ale w naszym kochanym mieście niema ważniejszych tematów i co by nie było zawsze komuś coś przeszkadza.

    Cytuj
    IP: 212.8.xx0.xx9 
  • -4

    Nieznajomy_gość

    28.10.2023, 23:58

    "Nie zgodzę się, że trzeba więcej ludzi do sprzątania. Wystarczy, że panie sprzątające będą uczciwie pracować. Są takie, które mają czyste klatki, parkingi i okna. I są też takie, które udają, że pracują a czas w pracy spędzają na siedzeniu w piwnicach i piciu kawy. I wiem co piszę bo mamy taką właśnie sprzątaczkę. Zieleń wkoło bloków zarośnięta, klatki myte od święta itp. Pani ta "sprząta" na Kasztanowej 15-17. Może w końcu ktoś zrobi z nią porządek bo posadzili przy jednym z bloków żywopłot i praktycznie zrównał się z chwastami"

    To jak jest zrośnięte to rusz dupę i powyrywaj chwasty a nie siedzisz pewnie w oknie i obserwujesz co robią sprzątaczki,mało mają do roboty!!! cwaniaku żebyście tak nie brudzili to by było wszystko zrobione chwasty zrobione itp.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx3.xx5 
  • +1

    Nieznany _gość

    29.10.2023, 00:06

    Słyszałem że Kasztanowa całą to bandą brudasuw tylko śmiecić potrafią i na wszystkich gadać.i na kładkach srac potrafią ????????

    Cytuj
    IP: 37.47.xx3.xx5 

    Ktoś _gość

    29.10.2023, 13:38

    Kładki są sprzątane co 2tygodnie z tego co wiem,to ludzie nie potrafią uszanować czyjejś pracy,panie z administracji chodzą i sprawdzają kładki jak by nie sprzątała to już dawno by nie pracowała,to ty masz jakiś problem koleś!ludziom nie dogodzisz zawsze o czymś benda gadać,i nic im nie bendzie się podobało.sero nara!!!

    Cytuj
    IP: 188.147.xx5.xx7 
  • +1

    Lokatorka_gość

    02.11.2023, 14:56

    Jakoś na Jaworowej i Jodłowej sympatyczne panie ciągle się kręcą sprzątają zamiatają klatki czysciutkie...myślę że to też uzależnione jest od administracji bo panie administratorka mała uśmiechnięta czarna spr swoje podopieczne jaki i przyjazny do ludzi pan kierownik . Myślę że panie sprzątaczki są przez nich mimo wykonywanego zawodu szanowane dlatego tak sumiennie wykonują swoją pracę. Ludzie dajcie spokój to że zejdą do piwnicy się ugrzać czy ma śniadanie które każdemu się należy jak psu buda zaraz afera. Aferę to można kręcić z nami lokatorami za to jak nie szanujemy pracy tych pań chociażby tym że niesprzatamy po swoich 4nogach

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx4.xx2 
  • +3

    jeden taki_gość

    03.11.2023, 19:56

    ...lepsze te szuflady niz te co były ,male i nie praktycznie a krytykowac kazdy moze ale po co ? ! NIC NIE ZMIENI ! ale ja wiem swoje ze balkon musi byc wlasnie taki szkoda ze taki drogi ! to dobry pomysł z balkonami !... psy szczekaja a karawane jedzie dalej hi hi

    Odpowiedz
    IP: 89.64.xx0.xx3 
  • +1

    Pola_gość

    05.11.2023, 12:13

    Balkoniada

    Ile głosów tyle krytyki . W innych miastach są wysuwa balkony i jest artystyczny ,, nielad" I nikomu to nie przeszkadza a w Tczewie komunistyczne bloki i klocki ????

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx4.xx2 
  • +1

    mieszkaniec_gość

    06.11.2023, 08:06

    zabudowa balkonu

    A jak sąsiad w takim bloku zabuduje sobie balkon na własną rekę to jest dopiero wiocha. Jakies deski, kawałek pleksy i ma budkę na balkonie. To dopiero wygląda wieśniacko i nieestetycznie.

    Odpowiedz
    IP: 81.219.xx6.xx1 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.