Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Od 3 dni mam / jest problem z siecią T-Mobile. Konsultanci mówią, że jest to problem ogólny. Usłyszałem, że został on już naprawiony: przedwczoraj, wczoraj (dostałem wczoraj smsa, że jest już wszystko naprawione). Prawda jest taka, że problem z siecią 3G i 2G (w moim przypadku) trwa nadal.
Jestem odłączony od świata "Abonent czasowo niedostępny" i przyznam, że jest to bardzo irytujące tym bardziej, że moja żona jest w zaawansowanej ciąży i mam wiele innych ważnych, "życiowych" spraw na głowie. T-Mobile twierdzi, że naprawa może potrwać 10 godzin, może nawet i 60 godzin... nie wiadomo dokładnie. Zaproponowano mi rabat do abonamentu, odmówiłem stanowczo - chodzi o coś cenniejszego niż pieniądze i oto by wszystko działało jak należy.
Ze smutkiem stwierdzam, że w Erze takie coś się nie zdarzało. Przynajmniej nie pamiętam by trwało tak długo.
Czasami sieć zadziała na krótki, dostaję wtedy sms o tych, którzy do mnie dzwonili i to koniec użytkowania mojego telefonu.
P.S> telefon jest sprawny, karta także...
Jestem odłączony od świata "Abonent czasowo niedostępny" i przyznam, że jest to bardzo irytujące tym bardziej, że moja żona jest w zaawansowanej ciąży i mam wiele innych ważnych, "życiowych" spraw na głowie. T-Mobile twierdzi, że naprawa może potrwać 10 godzin, może nawet i 60 godzin... nie wiadomo dokładnie. Zaproponowano mi rabat do abonamentu, odmówiłem stanowczo - chodzi o coś cenniejszego niż pieniądze i oto by wszystko działało jak należy.
Ze smutkiem stwierdzam, że w Erze takie coś się nie zdarzało. Przynajmniej nie pamiętam by trwało tak długo.
Czasami sieć zadziała na krótki, dostaję wtedy sms o tych, którzy do mnie dzwonili i to koniec użytkowania mojego telefonu.
P.S> telefon jest sprawny, karta także...
Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Komentarze (40) dodaj komentarz
karolka_gość
29.08.2012, 09:12
kup sobie karte z play`a i po kłopocie....
OdpowiedzQlka1983
29.08.2012, 09:19
Chyba nie tylko w Tczewie. W weekend byliśmy w okolicach Ocypla i od soboty do niedzieli cały czas zero kresek na wyświetlaczu (na dwóch telefonach w T-Mobile), nigdzie nie mogliśmy zadzwonić, nikt nie mógł dodzownić się do nas. Wróciliśmy do Tczewa - zasięg wrócił. Może robią jakieś modernizacje...
OdpowiedzFotons_gość
29.08.2012, 09:21
Miałem to samo
Zmień pasmo na inne i będzie działać
OdpowiedzDuszek89_gość
29.08.2012, 09:25
Problem z T-Mobile
Ja mam bardzo podobny problem z T-Mobile już od dwóch miesięcy, telefon ciągle bez zasięgu a bezprzewodowy internet blueconnect jak zadziała to tylko w jednym pokoju w całym domu. i do tego z najniższą prędkością wiec i tak nic się nie da zrobić. w punkcie byłam kilka razy i ciągle słyszałam jeszcze tydzień to potrwa. to jest jakaś przesada, mam małe dziecko i gdyby się coś działo to nawet nie mam jak zadzwonić na pogotowie czy po taksówkę.
Odpowiedztmobile_gość
04.09.2012, 23:20
Na pogotowie zadzwonisz bez problemu, gorzej po taksówkę.
CytujArbiter_gość
29.08.2012, 09:30
Nadajnik na Jagielońskiej
Niby to nadajnik na Jagielońskiej a od miesiąca są problemy z telefonami i z łączeniem się blueconecta do internetu. Jak tylko mi się umowy pokończą spadam do Playa. za Ery wszystko chodziło i zero problemów od kiedy T-M przejeło non stop coś....
Odpowiedzagnieszka_gość
29.08.2012, 10:08
t-mobile
Mam ten sam problem! Najwidoczniej t-mobile chce jak najszybciej pozbyć się swoich klientów.
OdpowiedzLUXOR_gość
29.08.2012, 10:10
Podobno utrudnienia mają potrwać od końca sierpnia. W Elblągu jest to samo, zobaczymy co dalej , hm?
OdpowiedzHitm3n
29.08.2012, 10:25
Na pogotowie, to się akurat dodzwonicie - czy nie zauważyliście, że wyświetla się wtedy komunikat "tylko alarmowe"? Dziwne, że mam w domu 4 telefony z T-Mobile i wszystkie działają (no, może poza okresem, kiedy jest jakaś większa burza, wtedy zasięg wariuje, ale to można rzec - normalne).
OdpowiedzAgaaa_gość
29.08.2012, 10:47
Hm trzeba zmienic w ustawieniech sieci bo macie jeszcze na erze a jest juz T- Mobile w ustawieniach swojego telefonu oczywiscie i powinno byc juz Okejjj ;) Pozdrawiam ;)
Odpowiedzytymyty_gość
29.08.2012, 11:23
jak masz problem z połączeniami i wysyłaniem smsów przełącz z 3 i 2G na GSM i problem zniknie przyjeżdżam do tczewa do pracy i tak właśnie rozwiązuję ten problem pozdrawiam
OdpowiedzAnonim_gość
29.08.2012, 11:26
Brak słów
Ja mam to samo od paru dni masakra dziecko chce wejść pograć internecie i łączy a za chwilę rozłącza światełko zamiast zielone jest czerwone ale abonament 100 % płatny ŻAL I SZKODA SŁÓW Żeby mieć internet w abonamencie a dokupować internet na kartę z Playa Pozdrawiam szanowny t-mobile
Odpowiedzfazi85
29.08.2012, 12:28
:)
t-mobile to szwabskie gowno
Odpowiedzslasho_gość
29.08.2012, 12:46
Faktycznie jest problem i mogę tylko powiedzieć że nie jestem użytkownikiem tej sieci ale w mojej pracy często muszę kontaktować się z klientami telefonicznie i gdy już się uda dodzwonić to informują mnie że t-mobile ma problemy, które już dawno miały być naprawione.
Odpowiedzdavid_gość
29.08.2012, 13:58
wcale nie Play na bajkowym jest taki slaby że przerywa rozmowy chyba cos się dzieje z Tczewskimi przekaznikami Pozdrawiam
Odpowiedzrozmowy_gość
04.09.2012, 23:22
Rozmowy na bajkowym działają dobrze ;d mi działa bynajmiej
Cytujsiec_gość
29.08.2012, 15:56
siec
zmienić tryb pracy sieci na GSM900/1800 a później t-mobile na jakąś inną sieć :) tylko oni mają takie problemy bo jak mówią zmieniają nadajniki hehe
Odpowiedzf_gość
29.08.2012, 17:57
fed
Ale to już trwa 3 tygodnie... ile można wymieniać nadajniki??? masakra to mój ostatni abonament w tej sieci!!!!!
Odpowiedz..._gość
29.08.2012, 18:10
aaa
Play Fresh i tyle !
OdpowiedzMOBAJL_gość
29.08.2012, 19:15
Problem
z zasięgiem mam ponad tydzień pomaga zmiana trybu na 2g , ale co z tego skoro się płaci za pełen zakres... :)
Odpowiedz_gość
29.08.2012, 20:54
to jest już naprawdę irytujące, od lipca mamy ten problem - ja, mąż rodzice.. koszmar jakiś, ciągle nieosiągalni, albo brak zasięgu, dzwoniliśmy do nich kilkanaście razy, ciągle ta sama wersja..proszę czekać na smsa.. sms przychodzi że problem rozwiązany i znowu to samo;....;dwa miesiące walczymy z nimi- tak byc nie może!!!!!!!!!!
OdpowiedzModnE-palenie_gość
29.08.2012, 21:01
3G a abonament
Skoro ma działać w 3G, to nie mam obowiązku zmieniać na GSM. Na GSM nie chodzi dobrze choćby połączenie z Internetem (w abonamencie paczka!). Wiem, że jeśli nie dokonają rekompensaty albo nie usuną problemu w pewnym czasie, to można zerwać umowę bez kary. I pewnie tak zrobię...
Odpowiedzużytkownik t-mobile_gość
29.08.2012, 21:28
problem dotyczy nie tylko Tczewa, w Malborku dzieje się podobnie. W ostatnim czasie jakby zliczyć około tygodnia bez możliwości połączeń.... biuro obsługi, wysyła zgłoszenia do działu technicznego, jednak problem nadal jest. Wczoraj dzwonili w sprawie dodatkowych minut za "niewielką" dopłatą, to powiedziałam co myślę:)
OdpowiedzMaly_gość
30.08.2012, 07:03
Ja też tak mam
Też mam problem z zasięgiem wszystko spowodowane jest tym że robią wymianę anten i ogólne prace konserwacyjne. Wystarczy zmienić z trybu 3g na 2g i wszystko działa jak powinno. Pozdrawiam
Odpowiedz_gość
30.08.2012, 09:01
Dolączam sie do narzekań - mam to samo 3 tel w domu i ani jeden nie dziala prawidłowo w T-Mobile
Odpowiedz:(_gość
31.08.2012, 11:24
Mam ten problem od miesiąca...Tel działa tylko na gsm więc używanie 3g jest niestety niemożliwe.
Odpowiedzklientka_gość
31.08.2012, 12:18
a ja mam problem z T-mobile
Moj problem z tym operatorem to od poczatku po przejeciu od Ery ma dopisywane uslugi z ktorych nie korzystam otrzymuje SMS- y od ich partnerow oszustow w biznesie ( CT Creative SA) za ktore mnie obciaza operator , zlodziejstwo minut z uslugi wszedzie rozmawiaj. tak na obecny czas pozew przeciwko temu operatorowi zlozylam w sadzie w Warszawie
Odpowiedz2B_gość
03.09.2012, 07:22
Reklamacja
A ja składam reklamacje nie zapłace abonamentu za internet ,którego nie miałem okazji wykorzystać...
Odpowiedzspoko_gość
03.09.2012, 10:18
badania poziomu zadowolenia
zbadano ponad rok temu poziom zadowolenia klientów z korzystania z sieci komórkowych: wygrał Play zaraz potem był Plus, potem długo nic i Orange wraz Erą na szarym końcu. Krótko potem Era przemalowała się na T-Mobile i spiskuje po cichu jak tu połączyć się z innym nieudacznikiem - czyli z Orange. Tworzą powoli wspólną infrastrukturę techniczną, ale ta współpraca zawodzi. Przyszłość należy do Play :)
OdpowiedzMak_gość
04.09.2012, 15:42
Patriotycznie wybieraj Polskie produkty
Patriotycznie wybieraj Polskie produkty. Z polskim internetem z Plusa, Aero2 i Polsatu nie ma kłopotów. Po za tym zyski zostają w kraju;)
OdpowiedzPablos_gość
10.09.2012, 16:20
Amber
Gold też należał do Polaka :)
Cytujdziala_gość
04.09.2012, 23:18
Mi z Heyah (na łączach t-mobile) działa normalnie, dzwonienie, odbieranie, pisanie esów wszystko działa jak należy.
Odpowiedzjarq
09.09.2012, 09:48
w play nie ma żadnego problemu mam zasięg 3 sieci do wyboru ;]
Odpowiedzmor_gość
21.10.2012, 00:46
T-Mobile robi mnie w bambuko ... od 6 miesięcy
Przez T-Moblile niedługo wyląduję w wariatkowie - mają przebudowy nadajników.. W firmie w ..... od pół roku nie ma zasięgu - a oni - wpierają mi, że jest, albo, że wnet będzie. (W Wawce - Centrum Wszechświata) mam 2kreski. Na tarasie przez biurem i na podjeździe w Firmie mam narysowane Xsy (miejsca gdzie JEST zasięg) NIENAWIDZĘ ICH - PARANOJA!!!!!!!! Zerwałąm 1wszy abonament 1,5 roku przed końcem, zapłaciłam 1800,00 kary i planuję zerwać sukcesywnie wszystkie - po porstu PURE HATE .... ;/;/;/ no i nie mogę podać ich do rzecznika praw konsumenta... Abonentowi Firmowemu nie należą się ŻADNE prawa.. Czyli - T-Mobile może podpisać ze mną umowę na 4 telefony na 3 lata (abonament ponad 1000,00/mies. za wszystkie) i NIE Wywiązać się z "dostarczenia podstawowych usług telekomunikacyjnych" BEZKARNIE ....
Odpowiedzon_tam_byl_gość
29.01.2013, 14:18
co sie dzieje...
Na poczatku stycznia, mialem ten sam problem, gdy tylko wjechalem pociagiem do Tczewa, odrazu brak internetu i sieci... Bylem umowiony i nawet nie mialem jak sie skontaktowac. Siec moze przez ok 4-5h pokazala sie tylko raz max 2 razy i wtedy wszystkie nieodebrane i smsy przychodzily. Chyba czas najwyzszy wziac sie za robote??
Odpowiedzgość _gość
29.01.2013, 15:44
Równiez posiadam telefon w sieci T-mobile i problemy z połączeniem miałam już w sierpniu ubiegłego roku. Nidgy na zasieg nie narzekałam, ale bardzo rozczarowałam się kiedy dzwoniąc z tym problemem do biura obsługi powiedziano mi, że trwa wymiana nadajników i za parę dni to ustąpi. Niestety dopiero kiedy udałam się do salonu, konsultant zmienił mi w telefonie zasięg na stare nadajniki problem został rozwiązany. Nie ukrywam kosztowało mnie to wiele nerwów i czekam do momentu wygaśnięcia umowy, aby z tej sieci uciec. Widocznie nie zależy im na klientach, bo z tego co ludzie opisują problem trwa nadal.
OdpowiedzMaciej_gość
22.05.2013, 16:31
zaiseg
NIE POLECAM T-MOBILE! Jeżeli nie chcesz odbierać sieci 3g, jeżeli nie chcesz korzystać z internetu, a płacić 250zł abonamentu - wybierz t-mobile.
Odpowiedz._gość
22.05.2013, 23:39
uslugi T-mobile
Problem zT-mobile to oszustwa i manipulacje przysylanie od zlodziejskich firm SMS-y za ktore kaza placic. Oszustwo w T-mobile to piorytet. Konsultanci to marna kadra .
Odpowiedzmariola_gość
24.05.2013, 15:24
Witam,od dwoch dni nie mam zasiegu z t-mobile,dziwne ,bo w domu jeszcze dwie osoby maja z tej sieci w wszystko dziala. mieszkam a Tczewie. co robic?
Odpowiedzads_gość
26.05.2013, 15:13
Spróbuj
zmienic w ustawieniach z 3g na gsm
Odpowiedz