Tczewska młodzież szkolna w Sejmie RP


wydarzyło się
26
04.2022, 18:00
Wtorek
Tczew - Tczewska młodzież szkolna w Sejmie RP

zobacz galerię zdjęć: 2
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Uczniowie Zespołu Szkół Branżowych im. księcia Sambora II w Tczewie licznie odwiedzili Sejm Rzeczypospolitej na zaproszenie posła Michała Urbaniaka.

Poseł Urbaniak bardzo pozytywnie skomentował tczewską młodzież szkolną pisząc:

"Dziś moje biuro poselskie, we współpracy z Wszechnicą Sejmową miało przyjemność organizować wycieczkę szkolną do Sejmu RP dla młodzieży szkolnej z Tczewa . Zwiedzanie przebiegło w bardzo sympatycznej atmosferze, a uczniowie zdawali ciekawe pytania i sprawiali wrażenie zadowolonych wycieczką.
Pozdrawiam Zespół Szkół Branżowych im. księcia Sambora II w Tczewie i liczę na ponowne odwiedziny."

Poseł podziękował, również lokalnemu działaczowi Młodzieży Wszechpolskiej, Rafałowi Bucy za pomoc w organizacji wyjazdu, który pozwolił ponad 50 młodym Tczewianom pierwszy raz zwiedzić Sejm RP.

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (20)
dodaj komentarz

  • -34

    Stefek_gość

    28.04.2022, 13:30

    Bardzo ładna dziewczyna na pierwszym planie w jasnej bluzce :)

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx5.xx5 
  • -39

    Boobs lover_gość

    29.04.2022, 08:11

    ma swoje atuty, nawet dwa duże ;)

    Cytuj
    IP: 37.30.xx9.xx2 
    -42

    qq_gość

    30.04.2022, 08:58

    ma czym oddychać :D

    Cytuj
    IP: 46.175.xx6.xx8 
  • +2

    Sławek_gość

    28.04.2022, 13:37

    Bardzo fajna wycieczka. Pozdrawiam Pana posła!

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx6.xx9 
  • -4

    Gość _gość

    28.04.2022, 14:09

    Wycieczka.

    Fajnie że młodzież interesuje się polityką. I przy okazji współpracy z biurem poselskim Michała Urbaniaka organizuje wycieczki ;) oby takie akcie były cykliczne pozdrawiam.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx2.xx2 
  • +18

    Dikembe_Mutombo_gość_gość

    28.04.2022, 14:21

    i nikt 5 piw nie zamówił???

    Pozdrowienia dla "eleganta" w granatowej marynarce i biało-czerwonych jordanach - Jacykow byłby dumny z Ciebie, mordo!

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx6.xx0 
  • +8

    Jacykow_gość

    02.05.2022, 14:35

    Już lepszy taki strój niż, Pani z pierwszego planu. Idealnie pasuje na taką wycieczkę.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx4.xx7 
  • +5

    dth_gość

    28.04.2022, 15:51

    uuu no pan poseł wpisał sobie, że ukończył Akademię Marynarki Wojennej, tylko nie dodał, że cywilny g. warty licencjat.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xx7 
  • +12

    fhr_gość

    29.04.2022, 12:47

    Wow, też byłem w latach szkolnych na wycieczce w sejmie ale nikt nie pisał o tym artykułów xd. Tu chyba bardziej chodzi o wylansowanie tego posła.

    Odpowiedz
    IP: 205.201.xx5.xx8 
  • Miro_gość

    29.04.2022, 14:32

    XD

    Ta bo na pewno wycieczki sponsorowane przez posłów odbywają się codziennie. Już widzę jak robi to Smoliński albo Kulas. Dzieciaki miały fajny wypad za free a wy się czepiacie.

    Cytuj
    IP: 188.47.xx4.xx4 

    błażej_gość

    11.05.2022, 17:34

    opinia

    Twoje wycieczki w stanie wojennym się nie liczą

    Cytuj
    IP: 83.20.xx3.xx6 
  • +2

    the_gość

    29.04.2022, 19:40

    "Ta bo na pewno wycieczki sponsorowane przez posłów odbywają się codziennie. Już widzę jak robi to Smoliński albo Kulas. Dzieciaki miały fajny wypad za free a wy się czepiacie."

    Ja właśnie miałem za czasów Kulasa, Komorowski był wtedy jeszcze marszałkiem sejmu. Na Kulasa nigdy bym głosu bym nie oddał ale z wycieczką pomógł.

    Odpowiedz
    IP: 205.201.xx5.xx2 
  • -2

    Ons_gość

    30.04.2022, 23:18

    Ale....

    To żadna wyjątkowa inicjatywa, ponieważ nie tak dawno tczewskie dzieci uczestniczyły w takiej samej wycieczce na zaproszenie posłanki Pani Beaty Maciejewskiej.

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx7.xx9 
  • +4

    XD_gość

    02.05.2022, 03:06

    XD

    To ta poseł z lewicy która na TikToku zachowuje się jak nienormalna? XDD

    Cytuj
    IP: 188.47.xx4.xx4 
  • +11

    qq_gość

    03.05.2022, 14:20

    a ja sie pytam gdzie był ich nauczyciel od WOS-u czy tam inny który pozwolił jechać do sejmu w dziurawych spodniach i w adidasach. Toż to wstyd na całego i wioską ciągnie na kilometr..dziadostwo

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx1.xx8 
  • -1

    ups_gość_gość

    04.05.2022, 12:20

    wstyd to jak Balbina w malym pogniecionym w garniturze pokazuje sie i do tego pluje bo czlonkowie partyjni nie kupili do dzis nowych blotnikow, poza tym to jest wycieczka a nie pracownicy sejmu, wiec ubieraja sie tak aby bylo to wygodnie i w czym dobrze czuja sie i nikomu nic do tego a propo macie lustra w domu to wiec popatrz jeden z drugim imbecyl na siebie

    Cytuj
    IP: 37.201.xx3.xxx 
    +5

    Aier_gość

    09.05.2022, 22:25

    re re ubiór

    To prawda, młodzież w tym wieku powinna wiedzieć, jak ubrać się stosownie do sytuacji. Wstyd tak się pokazywać w Sejmie i wcale nie chodzi o czepianie się ale o szacunek dla miejsca i ludzi tam pracujących.

    Cytuj
    IP: 31.135.xx2.xx0 
  • +2

    a_gość

    09.05.2022, 21:12

    A ja z Wszechpolakami nawet do Miłobądza bym nie pojechał

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xx2 
  • Fux_gość

    08.06.2022, 16:05

    Nikt z tobą nie chce nigdzie jeździć gościu xd

    Cytuj
    IP: 153.19.xx2.xx8 
  • +5

    żaba_gość_gość_gość

    14.05.2022, 08:48

    abc

    Czy nikt ich nie uczy kultury, jak powinni ubrać się stosownie do sytuacji? Jak oni wyglądają? Wstyd. Nikt nie każe garniturów ubierać, ale raczej spodnie bez dziur, bluzki nie tak obcisłe, zwłaszcza na takie obfite kształty, wyglądają jakby wyszli z jakiejś tandetnej imprezy. Porażka.

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx9.xx5 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.
 
KOMENTARZ DNIA