Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
O dnia 17.12.2022 r. mieszkańcy bloku przy ul. Wojska Polskiego 30 w Tczewie mają odcięty gaz. W związku z tym nie mają możliwości ogrzewania mieszkań, brak jest ciepłej wody i możliwości przygotowania ciepłych posiłków.
Z uzyskanych informacji gazu do świąt Bożego Narodzenia nie będzie , a co dalej, też nie wiadomo. Dobrze chociaż, że temperatura na zewnątrz jest jest jeszcze dodatnia. Przykre jest to , że zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej " Wspólnota" to nie interesuje. Brak jest numeru telefonu do pana Prezesa na stronie internetowej , aby poinformować go o tej sytuacji (szczerze mówiąc nawet nie wiemy, czy zna sytuację) . Bezsilność zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej oraz administratora Nieruchomości "Szenrok" w związku z tą sytuacja jest przerażająca. No trudno, pozostaje spędzić święta w chłodzie, bez ciepłych posiłków i ciepłej wody. Oby sytuacja nie przeciągnęła się do nowego roku.
Od redakcji:
Wysłaliśmy zapytanie w tej sprawie do administratora budynku - opublikujemy ją niezwłocznie po otrzymaniu. Jeśli chodzi o spółdzielnię "Wspólnota", niestety, w sieci nie udostępniła żadnych danych do kontaktu.
Aktualizacja, godzina 20.01:
Poniżej komentarz administratora do zaistniałej sytuacji
Aktualizacja, 23.12
Poniżej stanowisko nadesłane przez spółdzielnię "Wspólnota", na stronie której po publikacji w naszym serwisie, pojawiły się dane do kontaktu:
"Po zapoznaniu się z artykułem napisanym na temat sytuacji związanej z zaprzestaniem dostarczania gazu do budynku przy ul. W. Polskiego 30, wyrażam swoją dezaprobatę dla krzywdzących i nie uprawnionych treści w nim zawartych, a dotyczących wszystkich osób zaangażowanych w usunięcie awarii, które zostały napisane bez szczegółowego rozeznania sytuacji.
Kontakt do biura Spółdzielni i Zarządu Spółdzielni jest umieszczony na stronie Internetowej, aczkolwiek telefony możemy odbierać tylko w środy i czwartki w godz. od 17:00 do 19:00.
Przy tej okazji przytaczam dane kontaktowe:
1. tel. 58 532 06 86 - środy i czwartki od godz. 17:00 do 19:00;
2. adres e-mailowy: smwspolnota.tczew@wp.pl ;
W uzupełnieniu informacji jakie przesłał administrator - "Nieruchomości-J. Szenrok", który działa w imieniu naszej Spółdzielni informuję, że od dnia 17. 12. - sobota jesteśmy w bezpośrednim kontakcie w tej sprawie i uważam, że administrator reaguje każdego dnia na zmieniające się warunki wokół awarii z należyta uwagą i starannością. Mam tez kontakt z niektórymi z mieszkańców poprzez prywatne telefony .
Awaria sieci gazowej jaka ma miejsce w tym budynku jest uciążliwa i dyskomfortowa dla wszystkich mieszkańców tego budynku, szczególnie przed Świętami Bożego Narodzenia, niemniej dotyczy ich bezpośredniego bezpieczeństwa co związane jest z zachowaniem wszystkich koniecznych zasad przy naprawianiu sieci gazowych. Niestety nie można jej usunąć w sposób krótkotrwały, bo na czas jej usuwania mają wpływ: dostępność fachowców z uprawnieniami do pracy na instalacjach gazowych, dostępność służb P.G.N i G. do zdjęcia gazomierzy, bo tylko oni mogą zdejmować urządzenia pomiarowe rozliczające dostawę gazu do mieszkań oraz dostępność mieszkańców, ponieważ gazomierze zlokalizowane są wewnątrz lokali mieszkalnych. Awaria ma charakter bardzo poważny z uwagi na ujawnioną ilość przecieków po kolejnej próbie ciśnieniowej. Administrator będzie informował mieszkańców o efektach działań związanych z przywróceniem dostaw gazu.
Pragnę zaznaczyć że zaistniała sytuacja ma swój rys historyczny i dotyczy wszystkich budynków w Tczewie, które były budowane w latach 50-tych i 60-tych, a które wyposażono w instalacje gazowe skręcane. Dla gazu miejskiego jaki wtedy dostarczono do mieszkań z węglowej wytwornicy gazu zlokalizowanej przy ul. Kołłątaja taka instalacja była zadowalająca. Niestety po zamianie gazu miejskiego na gaz ziemny, którego skład chemiczny jest inny wraz z kolejnymi latami dochodzi do wysychania stosowanych w połączeniach skręcanych uszczelnień i rozszczelnienia instalacji.
W ubiegłym roku na budynkach naszej Spółdzielni przy ul. Jedności Narodu i ul. Orzeszkowej miały miejsce podobne awarie ( 2 x po 75 mieszkań ) i naprawa instalacji trwała kilka miesięcy, koszty takich generalnych napraw są niemałe i mam nadzieję, że w przypadku tego budynku Zarząd Spółdzielni też się z nimi upora mimo iż wpłaty uzyskiwane z czynszów na fundusz remontowy w skali roku nie pokrywają zapotrzebowania na te środki.
Sięgając pamięcią kilka miesięcy wstecz ubolewam, że mieszkańcy budynku nie wyrazili zgody na partycypowanie w kosztach przyłączenia ich mieszkań do miejskiej sieci ciepłowniczej G.P.E.C. w Gdańsku co na dzień dzisiejszy złagodziłoby dyskomfort w części związanej z ogrzewaniem mieszkań i brakiem ciepłej wody. Mamy w zasobach budynek konstrukcyjnie bliźniaczy, który został podłączony do ciepła systemowego, więc kolejne podłączenie mogło korzystać z tych samych rozwiązań i doświadczenia wykonawcy.
W imieniu Zarządu wyrażam ubolewanie dla mieszkańców budynku przy ul. Wojska Polskiego 30 z uwagi na zaistniała sytuację i zapewniam że dostawy gazu zostaną przywrócone jak tylko instalacja w budynku stanie się bezpieczna i dostawca gazu na powrót zainstaluje gazomierze.
Z poważaniem
Prezes Zarządu
Piotr Zacharek "
Z uzyskanych informacji gazu do świąt Bożego Narodzenia nie będzie , a co dalej, też nie wiadomo. Dobrze chociaż, że temperatura na zewnątrz jest jest jeszcze dodatnia. Przykre jest to , że zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej " Wspólnota" to nie interesuje. Brak jest numeru telefonu do pana Prezesa na stronie internetowej , aby poinformować go o tej sytuacji (szczerze mówiąc nawet nie wiemy, czy zna sytuację) . Bezsilność zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej oraz administratora Nieruchomości "Szenrok" w związku z tą sytuacja jest przerażająca. No trudno, pozostaje spędzić święta w chłodzie, bez ciepłych posiłków i ciepłej wody. Oby sytuacja nie przeciągnęła się do nowego roku.
A zarządowi Spółdzielni Mieszkaniowej "WSPÓLNOTA " oraz administratorowi życzymy ciepłych, radosnych spędzonych w miłej radosnej atmosferze świąt. Może po świętach sobie o nas przypomną.
Od redakcji:
Wysłaliśmy zapytanie w tej sprawie do administratora budynku - opublikujemy ją niezwłocznie po otrzymaniu. Jeśli chodzi o spółdzielnię "Wspólnota", niestety, w sieci nie udostępniła żadnych danych do kontaktu.
Aktualizacja, godzina 20.01:
Poniżej komentarz administratora do zaistniałej sytuacji
Tczew, dnia 22 grudnia 2022 r.
INFORMACJA
W dniu 17 grudnia 2022 r. podczas corocznego przeglądu instalacji gazowej wykryto wyciek gazu przy gazomierzu w jednym z lokali mieszkalnych. O fakcie tym sprawdzający za pośrednictwem właściciela lokalu poinformował dostawcę gazu PGNiG. Służby gazowe z uwagi na zagrożenie bezpieczeństwa mieszkańców odłączyły wewnętrzną instalację gazową budynku od sieci gazowej zamieszczając jednocześnie stosowaną informację na drzwiach wejściowych budynku mieszkalnego. Nadmieniam, iż do budynku gaz jest dostarczany na podstawie indywidualnych umów z dostawcą gazu. Budynek nie jest wyposażony w centralną kotłownię gazową zasilającą wszystkie lokale mieszkalne w ciepło i ciepłą wodę użytkową. W tym samym dniu służby techniczne administratora podjechały na budynek, gdzie fizycznie stwierdzono nieszczelność wewnętrznej instalacji gazowej
w lokalu mieszkalnym przed zaworem odcinającym przed gazomierzem. Przeciek został zlokalizowany
w części wspólnej instalacji gazowej. Następnie administrator podjął w tym samym dniu działania mające na celu zapewnienie grzejników elektrycznych w celu zapewnienia ogrzewania lokali mieszkalnych. Liczba grzejników była ograniczona z uwagi na obawy przeciążenia instalacji elektrycznej w budynku.
W dniu 19 grudnia 2022 r. skontaktowano się z potencjalnymi wykonawcami, którzy mieliby usunąć przeciek, jednak z uwagi na inne zobowiązania tych firm zmuszone były one odmówić. Udało się jednak pozyskać ofertę jednego z wykonawcy, który przeprowadził wizję lokalną. Stwierdził, że do usunięcia przecieku niezbędne będą działania służb gazowych PGNiG polegające na demontażu gazomierzy we wszystkich lokalach mieszkalnych. Niezwłocznie został złożony do dostawcy gazu wniosek o demontaż urządzeń pomiarowych. Został wyznaczony przez pogotowie gazowe termin demontażu urządzeń pomiarowych na dzień 21 grudnia br. od godziny 14:00. Prace niniejsze zakończyły się w dniu 22 grudnia br. Następnie firma wybrana przez spółdzielnię doszczelniła wewnętrzną instalację gazową w miejscu zlokalizowanego przecieku i przystąpiła do wykonania ciśnieniowej próby szczelności instalacji, wskutek której ujawniono kolejnych kilkanaście przecieków. Z uwagi na "starą" skręcaną instalację gazową istnieje duże prawdopodobieństwo, że naprawa wszystkich nieszczelności będzie trudna do przeprowadzenia w konsekwencji czego trzeba będzie wbudować nową wewnętrzną instalację gazową. Aktualnie trwają prace zmierzające do ujawnienia i naprawy wszystkich nieszczelności. O ich wynikach będziemy na bieżąco informować.
Jednocześnie latem br. Zarząd spółdzielni mając na uwadze doświadczenie z poprzednich budynków zaproponował mieszkańcom podłączenie budynku do ciepła systemowego zasilanego przez GPEC Tczew. Niestety na przedstawioną propozycję przystało jedynie kilku właścicieli.
Wspólnie z zarządem spółdzielni czynimy wszystko, co w naszej mocy aby jak najszybciej przywrócić dostawę gazu. Za zaistniałą sytuację przepraszamy i liczymy na zrozumienie oraz współpracę w przedmiotowej sprawie.
Jakub Szenrok
INFORMACJA
W dniu 17 grudnia 2022 r. podczas corocznego przeglądu instalacji gazowej wykryto wyciek gazu przy gazomierzu w jednym z lokali mieszkalnych. O fakcie tym sprawdzający za pośrednictwem właściciela lokalu poinformował dostawcę gazu PGNiG. Służby gazowe z uwagi na zagrożenie bezpieczeństwa mieszkańców odłączyły wewnętrzną instalację gazową budynku od sieci gazowej zamieszczając jednocześnie stosowaną informację na drzwiach wejściowych budynku mieszkalnego. Nadmieniam, iż do budynku gaz jest dostarczany na podstawie indywidualnych umów z dostawcą gazu. Budynek nie jest wyposażony w centralną kotłownię gazową zasilającą wszystkie lokale mieszkalne w ciepło i ciepłą wodę użytkową. W tym samym dniu służby techniczne administratora podjechały na budynek, gdzie fizycznie stwierdzono nieszczelność wewnętrznej instalacji gazowej
w lokalu mieszkalnym przed zaworem odcinającym przed gazomierzem. Przeciek został zlokalizowany
w części wspólnej instalacji gazowej. Następnie administrator podjął w tym samym dniu działania mające na celu zapewnienie grzejników elektrycznych w celu zapewnienia ogrzewania lokali mieszkalnych. Liczba grzejników była ograniczona z uwagi na obawy przeciążenia instalacji elektrycznej w budynku.
W dniu 19 grudnia 2022 r. skontaktowano się z potencjalnymi wykonawcami, którzy mieliby usunąć przeciek, jednak z uwagi na inne zobowiązania tych firm zmuszone były one odmówić. Udało się jednak pozyskać ofertę jednego z wykonawcy, który przeprowadził wizję lokalną. Stwierdził, że do usunięcia przecieku niezbędne będą działania służb gazowych PGNiG polegające na demontażu gazomierzy we wszystkich lokalach mieszkalnych. Niezwłocznie został złożony do dostawcy gazu wniosek o demontaż urządzeń pomiarowych. Został wyznaczony przez pogotowie gazowe termin demontażu urządzeń pomiarowych na dzień 21 grudnia br. od godziny 14:00. Prace niniejsze zakończyły się w dniu 22 grudnia br. Następnie firma wybrana przez spółdzielnię doszczelniła wewnętrzną instalację gazową w miejscu zlokalizowanego przecieku i przystąpiła do wykonania ciśnieniowej próby szczelności instalacji, wskutek której ujawniono kolejnych kilkanaście przecieków. Z uwagi na "starą" skręcaną instalację gazową istnieje duże prawdopodobieństwo, że naprawa wszystkich nieszczelności będzie trudna do przeprowadzenia w konsekwencji czego trzeba będzie wbudować nową wewnętrzną instalację gazową. Aktualnie trwają prace zmierzające do ujawnienia i naprawy wszystkich nieszczelności. O ich wynikach będziemy na bieżąco informować.
Jednocześnie latem br. Zarząd spółdzielni mając na uwadze doświadczenie z poprzednich budynków zaproponował mieszkańcom podłączenie budynku do ciepła systemowego zasilanego przez GPEC Tczew. Niestety na przedstawioną propozycję przystało jedynie kilku właścicieli.
Wspólnie z zarządem spółdzielni czynimy wszystko, co w naszej mocy aby jak najszybciej przywrócić dostawę gazu. Za zaistniałą sytuację przepraszamy i liczymy na zrozumienie oraz współpracę w przedmiotowej sprawie.
Jakub Szenrok
Aktualizacja, 23.12
Poniżej stanowisko nadesłane przez spółdzielnię "Wspólnota", na stronie której po publikacji w naszym serwisie, pojawiły się dane do kontaktu:
"Po zapoznaniu się z artykułem napisanym na temat sytuacji związanej z zaprzestaniem dostarczania gazu do budynku przy ul. W. Polskiego 30, wyrażam swoją dezaprobatę dla krzywdzących i nie uprawnionych treści w nim zawartych, a dotyczących wszystkich osób zaangażowanych w usunięcie awarii, które zostały napisane bez szczegółowego rozeznania sytuacji.
Kontakt do biura Spółdzielni i Zarządu Spółdzielni jest umieszczony na stronie Internetowej, aczkolwiek telefony możemy odbierać tylko w środy i czwartki w godz. od 17:00 do 19:00.
Przy tej okazji przytaczam dane kontaktowe:
1. tel. 58 532 06 86 - środy i czwartki od godz. 17:00 do 19:00;
2. adres e-mailowy: smwspolnota.tczew@wp.pl ;
W uzupełnieniu informacji jakie przesłał administrator - "Nieruchomości-J. Szenrok", który działa w imieniu naszej Spółdzielni informuję, że od dnia 17. 12. - sobota jesteśmy w bezpośrednim kontakcie w tej sprawie i uważam, że administrator reaguje każdego dnia na zmieniające się warunki wokół awarii z należyta uwagą i starannością. Mam tez kontakt z niektórymi z mieszkańców poprzez prywatne telefony .
Awaria sieci gazowej jaka ma miejsce w tym budynku jest uciążliwa i dyskomfortowa dla wszystkich mieszkańców tego budynku, szczególnie przed Świętami Bożego Narodzenia, niemniej dotyczy ich bezpośredniego bezpieczeństwa co związane jest z zachowaniem wszystkich koniecznych zasad przy naprawianiu sieci gazowych. Niestety nie można jej usunąć w sposób krótkotrwały, bo na czas jej usuwania mają wpływ: dostępność fachowców z uprawnieniami do pracy na instalacjach gazowych, dostępność służb P.G.N i G. do zdjęcia gazomierzy, bo tylko oni mogą zdejmować urządzenia pomiarowe rozliczające dostawę gazu do mieszkań oraz dostępność mieszkańców, ponieważ gazomierze zlokalizowane są wewnątrz lokali mieszkalnych. Awaria ma charakter bardzo poważny z uwagi na ujawnioną ilość przecieków po kolejnej próbie ciśnieniowej. Administrator będzie informował mieszkańców o efektach działań związanych z przywróceniem dostaw gazu.
Pragnę zaznaczyć że zaistniała sytuacja ma swój rys historyczny i dotyczy wszystkich budynków w Tczewie, które były budowane w latach 50-tych i 60-tych, a które wyposażono w instalacje gazowe skręcane. Dla gazu miejskiego jaki wtedy dostarczono do mieszkań z węglowej wytwornicy gazu zlokalizowanej przy ul. Kołłątaja taka instalacja była zadowalająca. Niestety po zamianie gazu miejskiego na gaz ziemny, którego skład chemiczny jest inny wraz z kolejnymi latami dochodzi do wysychania stosowanych w połączeniach skręcanych uszczelnień i rozszczelnienia instalacji.
W ubiegłym roku na budynkach naszej Spółdzielni przy ul. Jedności Narodu i ul. Orzeszkowej miały miejsce podobne awarie ( 2 x po 75 mieszkań ) i naprawa instalacji trwała kilka miesięcy, koszty takich generalnych napraw są niemałe i mam nadzieję, że w przypadku tego budynku Zarząd Spółdzielni też się z nimi upora mimo iż wpłaty uzyskiwane z czynszów na fundusz remontowy w skali roku nie pokrywają zapotrzebowania na te środki.
Sięgając pamięcią kilka miesięcy wstecz ubolewam, że mieszkańcy budynku nie wyrazili zgody na partycypowanie w kosztach przyłączenia ich mieszkań do miejskiej sieci ciepłowniczej G.P.E.C. w Gdańsku co na dzień dzisiejszy złagodziłoby dyskomfort w części związanej z ogrzewaniem mieszkań i brakiem ciepłej wody. Mamy w zasobach budynek konstrukcyjnie bliźniaczy, który został podłączony do ciepła systemowego, więc kolejne podłączenie mogło korzystać z tych samych rozwiązań i doświadczenia wykonawcy.
W imieniu Zarządu wyrażam ubolewanie dla mieszkańców budynku przy ul. Wojska Polskiego 30 z uwagi na zaistniała sytuację i zapewniam że dostawy gazu zostaną przywrócone jak tylko instalacja w budynku stanie się bezpieczna i dostawca gazu na powrót zainstaluje gazomierze.
Z poważaniem
Prezes Zarządu
Piotr Zacharek "
Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Komentarze (28) dodaj komentarz
mirek_gość
22.12.2022, 14:59
Siły i ochoty do walki z administratorem życzę. A kiedy minie już najgorszy czas i gaz wróci, to radzę zastanowić się nad zmianą Szenroka. My w jednym z budynków na Andersena zrobiliśmy to półtorej roku temu i nie żałujemy, ponieważ Szenrok nie jest dobrym administratorem, jemu zależy tylko na regularnym czynszu, a kiedy miał coś zrobić, to przekładał w nieskończoność, na tzw. świętego nigdy. Dlatego zmieniajcie! I oby gaz powrócił przed BN, w końcu to czas cudów.
OdpowiedzGosc_gość
22.12.2022, 16:54
Zmiany
A jak przeszła zmiana? Obyło się bez problemów? Teraz jesteście zadowoleni? Pytam bo też się u nas w bloku zastanawiamy.
CytujPolonistka_gość_gość
22.12.2022, 18:18
?
Półtorej roku...uwielbiam
CytujMirek_gość
22.12.2022, 18:57
Zmiana bezproblemowo, przegłosowana większością (nikogo przeciw). Zaś pani polonistka raczy wybaczyć, prosty człowiek jestem, ledwo zdałem zawodówkę. Jeszcze raz pokornie błagam o wybaczenie i obiecuję, że tegoż sakramenckiego błędu nie popełnię.
CytujSzenrok szenrok_gość
22.12.2022, 15:35
Napiszcie opinie na Google Szenrok jedna gwiazdka hah Szenrok to zło same nie kompetety tam pracują
OdpowiedzGazownik_gość
22.12.2022, 16:17
Remonty !
Trzeba było za wczasu wymienić starą instalację np.latem,a teraz jak się ulatniał Gaz to lament....
OdpowiedzBudowlaniec _gość
22.12.2022, 17:26
Ty sobie ku...wa głowę wymień:)
CytujMDM_gość
22.12.2022, 17:08
polecam Nieruchomości Śmiałek, najlepszy"zarządca" w rejonie jak nie w naszej galaktyce.
OdpowiedzJan _gość_gość_gość_gość_gość__gość
22.12.2022, 17:54
x
Śmiałek to jest tam gdzie zniknęły pieniądze wspólnot
CytujGość_gość_gość_gość
27.12.2022, 13:21
Powinna gnić w więzieniu. Jeszcze nie ma wyroku?
CytujGazownik_gość
22.12.2022, 17:56
Do Budowlańca
Jak piony są skręcane to prędzej czy później pokażą się przecieki i takie remonty się planuje. Ps.zmień lekarza albo bierz połowę...
OdpowiedzTcz_gość
22.12.2022, 18:14
Zenada
Żenada tcz.pl nie ma numeru telefonu ani maila to nie jesteście nic w stanie zrobić bo trzeba się ruszyć i stanąć przed kimś twarzą w twarz ? Nie No masakra. Siedziba ul. Kusocińskiego 1 83-110 Tczew
OdpowiedzWera_gość
22.12.2022, 18:57
21 wiek mamy. Hello
CytujMieszkaniec _gość
22.12.2022, 19:43
Ma Pan rację , z tym ,ze na stronie spółdzielni widnieje następującą informacja : "Członkowie Zarządu Spółdzielni przyjmują interesantów w każdy pierwszy czwartek miesiąca w godzinach 17:00-19:00" . Będziemy czekać cierpliwie na pierwszy czwartek miesiąca.
CytujJakub Szenrok_gość
22.12.2022, 19:33
Wyjaśnienie
Sprostowanie Zarząd spółdzielni latem br. mając na uwadze doświadczenie z poprzednich budynków zaproponował mieszkańców podłączenie budynku do ciepła systemowego. Niestety w wyniku przeprowadzonej akcji jedynie kilka osób wyraziło zgodę na przyłączenie budynku do GPECU. Fakty Służby gazowe z uwagi na zagwarantowanie bezpieczeństwa mieszkańcom budynku spółdzielni przy zaworze głównym odcięły gaz dając stosowaną informację na wszystkich tablicach ogłoszeniowych. Przeciek wykryto w dniu 17 grudnia 2022 r. w wyniku corocznego przeglądu instalacji gazowej. W tym samym dniu administrator dostarczył grzejniki indywidualne. Liczba grzejników musi być ograniczona z uwagi na możliwość przeciążenia instalacji elektrycznej w budynku. W dniu 19 grudnia 2022 r. pozyskany przez administratora wykonawca stwierdził, że do usunięcia przecieku niezbędne będą działania służb gazowych PGNiG polegające na demontażu liczników gazu we wszystkich lokalach mieszkalnych. Prace zakończyły się w dniu 22 grudnia br. Następnie firma wybrana przez spółdzielnię usunęła pierwotnie ustalony przeciek. Niestety ciśnieniowe próby szczelności instalacji gazowej wykazały kolejnych kilkanaście przecieków będących następstwem starej skręcanej konstrukcji instalacji gazowej. Aktualnie trwają prace naprawcze i w tym zakresie. Jednak jedynym sensownym rozwiązaniem jest wybudowanie nowej instalacji. Wszelkich informacji dotyczących tej sytuacji na bieżąco można uzyskać kontaktując się z wykorzystaniem danych kontaktowych znajdujących się na stronie internetowej szenrok.pl oraz pod numerem telefonu 58 777 58 58 lub 608 653 325 .
OdpowiedzPrawda Czasu _gość
23.12.2022, 23:25
Książka budowy się kłania
Należy dokonać przeglądu książki budowy - kiedy i kto dokonywał przeglądu instalacji gazowej budynku! Sprawdzić czy dokonywano wpisu co do stanu technicznego instalacji, jeśli tak - czy były podjęte kroki w celu usunięcia nieprawidłowości? Sytuacja taka nie stała się raptownie, chyba że ktoś nie dopełnił obowiązku wynikającego z przepisów Prawa budowlanego! To wówczas jest obowiązkiem Powiatowego Inspektorat Nadzoru Budowlanego dokonać kontroli oraz powiadomienie prokuratury o przestępstwie polegającym na narażeniu lokatorów na utratę zdrowia i życia!
CytujGard_gość
22.12.2022, 19:50
Patryk , firma jest z Tobą !!!! Jeżeli będziesz chciał , to pierogi i barszcz możesz odgrzać w mikrofali na stołówce...
OdpowiedzAndersen_gość
22.12.2022, 19:51
Szenrok
Szenrok dbał o inną wspólnotę na Andersena dopóki tam mieszkał. Później już olewka.
OdpowiedzMieszkaniec_gość
22.12.2022, 21:31
Prawda jest taka, że administrator bez zgody zarządu SM nic nie zrobi (decyzje związane z dodatkowymi wydatkami). Może SM "Wspólnota" da oficjalny komentarz czy zostanie wymieniona instalacja, właśnie m. in. na takie przypadki jest opłacany fundusz remontowy... Zrobić raz i porządnie, po naprawach starej instalacji znow może temat wrócić.
OdpowiedzSuper Mario_gość
23.12.2022, 00:01
SZENROK NIERUCHOMOSCI THE BEST
Nie oskarżajcie teraz Pana Szenroka zazdrośni FAŁSZYWCY. Może oczekujecie by na tzw. "krzywy ryj" załatwił dostawę gazu do budynku w nieszczelnej instalacji, a jak stara buda wyleciałaby w powietrze jak w 1995 roku wieżowiec na Wojska Polskiego w Gdańsku to facet trafiłby do kryminału. Opamiętajcie się i myślcie racjonalnie ZAZDROŚNICY
OdpowiedzDokładnie _gość
23.12.2022, 12:16
Ludzie...
Nikt nie odcina gazu dla żartu. To jest dla bezpieczeństwa mieszkańców tego bloku i najbliższej okolicy. Ludzie są przeciwni wydawaniu pieniędzy na potrzebne inwestycje, a później mają pretensje do wszystkich tylko nie do siebie.
OdpowiedzPrawda Czasu _gość
24.12.2022, 13:58
Przeglądy!
Prawo Budowlane określa - precyzuje w jakim czasookresie dokonuje się przeglądów technicznych instalacji gazowych - odrębnym tematem jest czy takowe były i czy wyciągnięte zostały wnioski! Sugeruję by zerknąć do książki budynku, tam wina być notatka i kto dokonywał przeglądu i kiedy!
CytujPatrzący z boku_gość
23.12.2022, 15:44
Wokół Wspólnot mieszkaniowych i awarii
Po przeczytaniu niektórych komentarzy widzę, że mamy typowy przekrój hejciarstwa internetowego w Polsce. Zeby sie wypowiadac na niektóre tematy to trzeba trochę nieco wiedzieć i nie chodzi tu o wykształcenie. Zmienianie administratora też przeżyłem i wygladało to tak, że "zamienił stryjek siekierke na kijek ". Administrowanie to nie zmiana zarówki czy klamki w drzwiach i z takich powodów się administratora nie zmienia . Dobra umowa z administratorem powinna bronić interesy stron. Więcej pokory i rozumu w komentarzach.
OdpowiedzGość_gość
23.12.2022, 23:34
Administrator portalu
Administrator portalu usuwa rzeczowe wypowiedzi - należy się zastanowić nad obiektywizmem informacyjnym!
CytujObserwator_gość
27.12.2022, 22:39
Przegląd instalacj gazowej
Mieszkańcy powinni dać na msze i podziękować ze wykryto przeciek i nie doszło do tragedii . Kto robił przeglądy wcześniej i czy były robione czy tylko podbijane? O instalacje dba się na bieżąco kochani mieszkańcy i Zarząd c
OdpowiedzPrawda Czasu _gość
02.01.2023, 22:45
Hipokryzja
To na zarządcy spoczywa obowiązek okresowej kontroli instalacji gazowej i to on da na mszę że nie doszło do tragedii nie lokatorzy! Patrz Prawo Budowlane! Dziwię się że nie podjęto kroków prawnych w związku z tą informacją prasową!!!!!!!
Cytujotwórz umysł_gość
07.01.2023, 18:50
Unia Europejska zarządziła długoletni plan na najbliższe kilka- kilkanaście lat zaczynając od 2025 roku .Wszystkie stare budynki mają być zmodernizowane ,mają być zainstalowane panele fotowoltaiczne i pompy ciepła . Nie ma być emisji CO2 ma być EKO .Kto nie wierzy niech biernie czeka a potem narzeka ,że zapłaci podwójnie w czynszu .
Odpowiedzxxx_gość
09.01.2023, 13:18
pozbądźcie się pana zacharka to nie będziecie mieli takich problemów. nie chce płacić wykonawcą a dodatkowo nie znając realiów sam narzuca ceny wykonywanych usług
Odpowiedz