Trwają prace remontowe na przebudowywanym odcinku "berlinki". Prawdopodobnie pod koniec marca wykonawca wprowadzi nową, tymczasową organizację ruchu.
Na odcinku drogi krajowej nr 22 między Czarlinem a Knybawą trwa remont.
Na razie zarządca trasy nie zdradza, jakie rozwiązanie wchodzi w grę - i czy brany jest pod uwagę np. ruch wahadłowy. O szczegółach będziemy informować na bieżąco.
Wykonawca ma czas na zakończenia zadania do listopada br. Inwestycja, prowadzona według formuły projektuj i buduj polega na rozbudowie skrzyżowania z ul. Lipową i pobliskim węzłem Czarlin w postaci dwóch rond, rozbudowie skrzyżowań o pasy do lewoskrętów na skrzyżowaniach. Dodatkowo skrzyżowanie z drogą Bałdowo - Gorzędziej zostanie wyposażone w sygnalizację świetlną. W ramach inwestycji poddane remontowi lub rozbudowie będzie pięć obiektów mostowych nad drogą krajową nr 91, linią kolejową, nad rzeką Drybok, przejście pieszo-rowerowe w okolicy mostu knybawskiego i przyczółek zachodni tego mostu. Wzdłuż całego odcinka pojawi się ciąg pieszo-rowerowy po północnej stronie drogi. Dla obsługi okolicznych posesji w Czarlinie zostanie wybudowana droga serwisowa. Koszt prac projektowych i budowlano-montażowych wynosi ok . 35 mln zł.
Na odcinku drogi krajowej nr 22 między Czarlinem a Knybawą trwa remont.
- Obecnie wykonawca porządkuje teren po przeprowadzonej wycince drzew. Mimo przerwy zimowej prowadzone są prace przy układaniu sieci elektrycznych i usuwaniu kolizji. Wykonawca przygotowuje równocześnie projekty tymczasowej organizacji ruchu ze względu na zamiar podjęcia w drugiej połowie marca br. dalszych prac budowlanych na odcinku drogi krajowej nr 22 od Czarlina w kierunku mostu Knybawskiego. - mówi Piotr Michalski, st. specjalista ds. komunikacji społecznej gdańskiego oddziału GDDKiA.
Na razie zarządca trasy nie zdradza, jakie rozwiązanie wchodzi w grę - i czy brany jest pod uwagę np. ruch wahadłowy. O szczegółach będziemy informować na bieżąco.
Wykonawca ma czas na zakończenia zadania do listopada br. Inwestycja, prowadzona według formuły projektuj i buduj polega na rozbudowie skrzyżowania z ul. Lipową i pobliskim węzłem Czarlin w postaci dwóch rond, rozbudowie skrzyżowań o pasy do lewoskrętów na skrzyżowaniach. Dodatkowo skrzyżowanie z drogą Bałdowo - Gorzędziej zostanie wyposażone w sygnalizację świetlną. W ramach inwestycji poddane remontowi lub rozbudowie będzie pięć obiektów mostowych nad drogą krajową nr 91, linią kolejową, nad rzeką Drybok, przejście pieszo-rowerowe w okolicy mostu knybawskiego i przyczółek zachodni tego mostu. Wzdłuż całego odcinka pojawi się ciąg pieszo-rowerowy po północnej stronie drogi. Dla obsługi okolicznych posesji w Czarlinie zostanie wybudowana droga serwisowa. Koszt prac projektowych i budowlano-montażowych wynosi ok . 35 mln zł.
Komentarze (9) dodaj komentarz
Marek _gość
12.03.2019, 12:04
Mogę przygarnoć tego drzewa trochę
OdpowiedzAdam Piotrowski GDDKiA_gość
12.03.2019, 14:55
drzewo można zarać
TAK proszę!
Cytujbez nicku_gość
12.03.2019, 12:32
droga serwisowa
Poprawka. Dla posesji w Bałdowie zrobią drogę serwisową. To już nie jest Czarlin.
OdpowiedzCzarlin_gość
13.03.2019, 16:45
droga serwisowa
Czarlin ul. Słoneczna
Cytujco to _gość
12.03.2019, 13:16
Kaczka
Prędzej pisaliście że remont ma być wykonywany przy utrzymanym ruchu dwukierunkowym i nie ma być wahadła a teraz co? zmiana planów? Przecież to będzie totalny paraliż...
OdpowiedzTw23_gość
12.03.2019, 13:48
A w Czarlinie wydawało się ze już kończą przy rondzie,ale niestety coś zapomnieli i znowu wykopy. Kiedy droga dla pieszysz będzie zrobiona od ligowej przez przejście dla pieszych i na Klonowa.
Odpowiedzkierowca_gość
12.03.2019, 19:25
co by tu jeszcze sp...
Niemcy wybudowali szeroką i bezkolizyjną berlinkę a teraz będzie wąsko i niebezpiecznie. O debilnym rondzie w Czarlinie nie wspominając.
OdpowiedzDrewno_gość
13.03.2019, 05:09
Gratuluję pomysłu składowania drewna przy skrzyżowaniu Bałdowo-Gorzędziej totalny brak widoczności brawo!
Odpowiedzjanek kos !!!_gość_gość_gość
05.06.2019, 11:35
Niech mi ktoś odpowie kiedy wreszcie zostanie zakończony remont w tym nieszczęsnym Czarlinie i kto za to odpowiada ? Odnoszę takie wrażenie że wykonawcom zależy by trwało to dlużej niż remont calej trasy 22 . Bo zawsze jest tak że rodzina ma zajęcie, ponieważ przeważnie tak jest że podwykonawcy to zawsze ktoś z rodziny. Dlatego przeciągaja ile się da
Odpowiedz