Czy stadion na Bałdowskiej zostanie zlikwidowany?

Stadion od lat wymaga modernizacji (fot. tcz.pl)
Czy stadion na Bałdowskiej zostanie zlikwidowany?
Temat kompleksowej modernizacji stadionu lekkoatletycznego przy ulicy Bałdowskiej powraca w Tczewie od lat. W miejskiej kasie jednak wciąż nie ma środków na jego przebudowę. Aby zaspokoić potrzeby lekkoatletów, miasto planuje m. in. wybudować dwa nowe obiekty przy szkołach. Urzędnicy zastanawiają się też na tym, czy nie sprzedać działki, na której znajduje się stadion z przeznaczeniem na zabudowę mieszkaniową.

Boisko przy ulicy Bałdowskiej powstało jeszcze w dwudziestoleciu międzywojennym. Odkąd piłkarze mają do dyspozycji dwa nowe pełnowymiarowe boiska - przy ulicy Elżbiety i na Ceglarskiej - obiekt stoi nieco zapomniany. Korzystają z niego lekkoatleci - odbywają się tam m. in. zawody szkolne - grają tam także jurorzy i rezerwy Gryfa 2009. Obiekt wymaga teraz sporych nakładów w istniejącą tam infrastrukturę. Miasto takich środków nie posiada, ale ma inny pomysł na polepszenie infrastruktury, z której korzystają lekkoatleci - w przyszłym roku chce rozpocząć budowę boiska lekkoatletycznego, które funkcjonowałoby przy szkole podstawowej nr 10. Zadanie kosztowałoby ok. 1,2 mln zł.

- Chcielibyśmy też w przyszłym roku przygotować projekt infrastruktury lekkoatletycznej przy gimnazjum nr 3. Tutaj budowa kosztowałaby też około milion złotych. - mówi wiceprezydent Tczewa, Zenon Drewa - Czy miasto będzie stać na modernizację stadionu przy ulicy Bałdowskiej, to jest dobrze postawione pytanie. Chodzi o olbrzymie pieniądze.

Na nowych boiskach sportowcy mieliby dobre warunki do trenowania, jednak planowana 200-metrowa bieżnia nie pozwoliłaby na organizację wszystkich zawodów:


- Generalnie w Tczewie odbywają się tylko zawody szkolne. Na ważniejsze nasi zawodnicy wyjeżdżają do Słupska, Gdańska, czy Sopotu. Nawet gdyby powstał w naszym mieście stadion z pełną infrastrukturą lekkoatletyczną i bieżnią ośmiotorową, to pojawia się pytanie, ile zawodów podwyższonej rangi jesteśmy na nim w stanie w ciągu roku zorganizować? Podejrzewam, że niewiele. - uważa wiceprezydent.

Teraz coraz częściej padają głosy, że działka, na której znajduje się stadion przy ul. Bałdowskiej (blisko 27 tys. m/kw) zostanie przeznaczona na sprzedaż pod przyszłą zabudowę mieszkaniową. Żadne konkretne decyzje w tej sprawie jednak jeszcze nie zapadły:

- To są bardzo dalekosiężne plany. - mówi Zenon Drewa.

Na razie stadionem administruje Tczewskie Centrum Sportu i Rekreacji.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (51)
dodaj komentarz

  • tjaaa_gość

    15.09.2011, 00:13

    Postawcie Kościół

    A może by tak Kościół w końcu na Czyżykowie postawić? Na Suchostrzygach są już dwa, a Czyżykowo to co? wyalienowane z katolickiego społeczeństwa?

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx2 
  • _gość

    15.09.2011, 06:59

    a może na czyżykowie bardziej potrzebny jest sklep , bo jeden lidl nie zapewnia całego asotrymentu, a nie wycieczki objazdem żeby zakupy zrobić

    Cytuj
    IP: 78.88.xx7.xx7 

    po co to komu_gość

    15.09.2011, 11:08

    pff po co komu kościół ?

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx4 

    q_gość

    15.09.2011, 11:58

    po 1 - jest kaplica na cmentarzu --------------------- po 2 - masz kilka sklepów na czyżykowie (spożywka, chemia, nawet ciuchy) ---------------------------- po 3 - może coś czego jeszcze u nas nie ma np. stację metra albo pole golfowe, ewentualnie drugi dworzec :p

    Cytuj
    IP: 83.25.xx4.xx6 

    Mieszkaniec Czyżykowa_gość

    15.09.2011, 15:54

    ...

    Lidl jest tani i do bani, Wolę iść do Zielika który jest vis a vis, Dlatego że ma lepszy towar pod względem jakości a ceny nie są dużo wyższe, Poza tym w lidlu nie ma porządnego piwa...

    Cytuj
    IP: 109.197.xx9.xx8 
  • Gość_gość

    15.09.2011, 02:03

    A może?

    A może NAJPIERW miasto zbuduje nowe obiekty, a DOPIERO WTEDY zacznie się rozbiórka starych i sprzedaż działek?

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx5 
  • ? _gość

    15.09.2011, 16:49

    Gdzie na Czyżykowie można kupić ciuch ??? -aaa jest 1 lumpeks

    Cytuj
    IP: 109.207.xx2.xx9 
  • _gość

    15.09.2011, 06:57

    a działkę kupi i wybuduje na niej blok -Resex czysty przypadek:P

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx2.xx0 
  • _gość

    15.09.2011, 07:05

    Miasto niedługo sprzeda wszystko pod budowę domów i Tczew będzie cały zabetonowany. No i jeszcze kościołów rzeczywiście trzeba byłoby więcej pobudować. Proponuję, żeby dla każdego mieszkańca zbudować 1 kościół. Po co nam przedszkola i szpitale. A działki na kościoły miasto powinno oddawać za symboliczną złotówkę.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx3 
  • _gość

    15.09.2011, 15:28

    popieram ten komentarz w 100% wszystko pod zabudowę, a miało tam być lodowisko i co ???? Wybudujcie coś dla ludności dla rozrywki , aby dzieci miały co robić w wolne dni tak jak we ferie i wakacje.

    Cytuj
    IP: 87.96.xx6.xx5 

    krzychu_gość

    16.09.2011, 13:22

    lodowisko powstanie przy sp 11.

    Cytuj
    IP: 83.11.xx3.xx3 
  • ZZ_gość

    15.09.2011, 07:09

    DZIAŁA MA PRZEZNACZENIE- BUDOWNICTWO JEDORODZINNE

    JAK W TEMACIE - WIĘC NIE PISZ GŁUPOT AGENCIE TOMKU!

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx9.xx8 
  • Julia_gość

    15.09.2011, 07:12

    Boisko

    Czy ktoś kontroluje artykuły w Gazecie zadłużony proboszcz , na boisku grają jurorzy Ludzie trochę profesjonalizmu na tej prowincji

    Odpowiedz
    IP: 153.19.xx9.xx2 
  • krew z krwi_gość

    15.09.2011, 07:27

    Tak kościół moherze jeden...Na Suchostrzygach budują kościół z wielką plebanią i czterema garażami na osiedlu,zaraz przy blokach.Dziękuje za takie sąsiedztwo.Won z kościołami!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx3 
  • gość 22_gość

    15.09.2011, 07:28

    trzeba sprzedać

    Rzeczywiście temat sprzedaży wraca od kilku lat. Przygotowaniem do sprzedaży działki było spalenie trybuny. Aby uniknąć podejrzeń działki nie sprzedano od razu. Czas goi rany, więc można wydać ponad 2 mln zł na nowe obiekty zamiast dostosować już istniejący. Polska ekonomia.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx1 
  • taa_gość

    15.09.2011, 07:34

    bez historii

    Najpierw Pan Drewa i spółka zniszczyli historie dwóch klubów, teraz stadion miejski na którym wiele się działo.Nie pojęte że były wf-ista niszczy sport w tym mieście.Przynajmniej mu nie pomaga.Mieszkania budujcie w Bałdowie i Czarlinie np.Zostawcie temu miastu choć troche sportowej historii.Lub zacznijcie ją tworzyć.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx9 
  • stary tczewiak_gość

    15.09.2011, 07:37

    a jednak podpalacze trybuny osiągnęli to co chcieli ,można zabetonować tak elegancko położone tereny deweloperzy już zacierają ręce

    Odpowiedz
    IP: 178.56.xx0.xx0 
  • obywatel_gość

    15.09.2011, 09:06

    jestem na tak pod warunkiem, że powstanie w tym miejscu Aquapark. Żadna stacja benzynowa, supermarket czy domki "jednorodzinne" jak na Sportowej.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx9 
  • _gość

    15.09.2011, 15:31

    jestem też za aquaparkiem w 100 % super pomysł to by była super atrakcja dla dzieci i dorosłych i to przez cały rok :)

    Cytuj
    IP: 87.96.xx6.xx5 
  • jack _gość

    15.09.2011, 09:09

    ...

    a może wkońcu zrobicie orlika na górkach czy jakieś boiska wielofunkcyjne bo ani pograć w kosza ani w ,, noge,, .... a wszystkie osiedla już mają taką infrastrukture tylko górki nie mają i trzeba jeżdzić na nowe miasto by sobie pograć w cokolwiek

    Odpowiedz
    IP: 83.30.xx1.xx8 
  • migacz_gość

    15.09.2011, 16:41

    jak będzie na górkach szkoła to będzie i orlik, bo te można tylko przy szkołach budować. Możesz też wyjść z inicjatywą obywatelską, zebrać podpisy i uderzyć do UM i monitować, monitować, monitować

    Cytuj
    IP: 87.205.xx1.xx2 
  • TCZEW_gość

    15.09.2011, 09:15

    ORŁY

    My tu gramy, wszystkie mecze wygrywamy i stadionu nie oddamy, nigdy nigdy nigdy !

    Odpowiedz
    IP: 83.30.xx4.xx3 
  • gośc_gość

    15.09.2011, 09:30

    Drewa likwiduje tczewski sporty

    no to mammy Drewa nie zostal wybrany na radnego,Prezydent zrobił go zastepcą i były pilkarzyk rozwala tczwewski sport- to nieudacznik i karierowicz

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx0.xx2 
  • _gość

    15.09.2011, 09:30

    panie Drewa czas już z Tobą na głęboką emeryturę zamknij się w domu i nie szkodź tczewskiemu sportowi. Na sporcie młodzieży się nie zarabia bezpośrednio. ZAROBKIEM i wielkim ZYSKIEM jest za to jej stan fizyczny i zdrowotny, proszę o tym nie zapominać panie mgr od W-F, chyba to na zajęciach mówili, a może ma pan trudności z pamięcią. Na komunikacji miasto zaoszczędziło min 4 ml. Złotych i proszę nie wykręcać się ciągle brakiem środków, słyszę to już 2 kadencję mam nadzieję, że ostatnią tej ekipy. Trenowanie na obiektach LA typu orlik to można skakać wzwyż, w dal, biegać na 100,110 pp., ale konkurencje biegowe wymagające długiej bieżni to już trudniej, bo w głowie może się zakręcić. Historię piłki na Pomorzu (UNIA, WISŁA) zlikwidowali, wioślarzy olewają, bokserów też, LA z największymi osiągnięciami indywidualnymi też zostaje z boku, koszykówka nie istnieje. Mówi się wiele o tym żeby młodzież ruszyć z domów z przed telewizorów i komputerów, ale chyba nie z takimi władzami odpowiedzialnymi za sport młodzieżowy. W Gryfie zespół JMB trenuje człowiek, którego kwalifikacje moralne i sportowe go dyskwalifikują, ale przecież warto przytulić pieniądze miejskie. Dlaczego w Tczewie powstał nowy klub piłkarski Orzeł Tczew? Odpowiedz jest prosta, bo nie ma nadzoru nad wydawaniem pieniędzy przez Gryfa. Aby osiągać dobre wyniki w pracy z młodzieżą należy zatrudniać wykwalifikowanych trenerów, a nie ludzi z pod budki z piwem. Zatrudnienie trenera przez OSIR a nie klub gwarantowałoby prawidłowy rozwój młodzieży. W LA jest w Tczewie paru doświadczonych trenerów z osiągnięciami, co jakiś czas ich podopieczni osiągają bardzo dobre wyniki w MP swoich kategorii wiekowych. Rozwijają się do jakiegoś czasu a potem to już po prostu nie ma środków na ich szkolenie. Szkolenie lekkoatlety to często praca jednego trenera z zaledwie paroma podopiecznymi. Wybudujmy stadion LA, a te obiekty proponowane przez UM to oczywiście się przydadzą tym szkołom, ale nie mówmy, że to załatwi sprawę sportowców i trenerów LA.

    Odpowiedz
    IP: 195.205.xx3.xx6 
  • Profilaktyki Zdrowotnej_gość

    15.09.2011, 12:18

    Programy

    pan Drewa zapomina, że miasto regularnie co roku płaci za różne badania dzieci i młodzieży miasta Tczewa w ramach programów profilaktyki zdrowotnej min: http://www.tcz.pl/index.php?p=1,47,0,wiadomosci&item=fda4edfaa91e3852&title=Miasto-przyzna czy-50-tys-na-profilaktyke-Kto-skorzysta . Jak sugeruje tytuł, z badań tych korzysta najwidoczniej tylko ZOZ (który nie wiem) bo i bez wizyty lekarza wiadomo, że kondycja fizyczna i zdrowotna naszego społeczeństwa jest FATALNA. Zamiast więc rozbudowywać istniejącą infrastrukturę oraz budować kolejne obiekty pozyskując pieniądze z programów UE, rządowych czy innych najlepiej LIKWIDOWAĆ sprzedać, zapomnieć. Tłumaczenie, że nie odbywają się ważniejsze zawody jest żałosne. To tak jakby powiedzieć zlikwidujmy amfiteatr i park bo nie dzieje się tam nic ważnego, a największe gwiazdy występują na ErgoArenie , PGE arenie czy chociażby w hali Olivii, po co rewitalizować stare miasto skoro najwięcej turystów przjeżdża do Gdańska, Malborka czy Gniewu.

    Cytuj
    IP: 83.30.xx4.xx3 
  • GryFFF

    15.09.2011, 09:39

    Nie rozumiem polityki władz naszego miasta. Dlaczego jeśli jest plan przeznaczyć tereny pod zabudowę mieszkaniową to nie szuka się sposobu by Tczew się rozrastał, tylko likwiduje się przestrzeń jeszcze wolną od betonu? Dlaczego władze Tczewa mają tak słabą pozycję? Miasto powinno wchłonąć okoliczne małe miejscowości i postawić na rozwój. Mieszkańcy tych wiosek boją się, że wtedy wzrosną różne opłaty itd., ale dlaczego ja mieszkając w mieście mam płacić za nich? Prosty przykład: opłaty mają niższe, ale śmieci i tak trafiają na wysypisko w Tczewie.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • _gość

    15.09.2011, 09:46

    do postawcie kościół

    mieszkam na przeciw stadionu igdyby powstał tu kościól bym chyba sie powiesila a stadion byl jest i mam nadzieje ze bedzie a nie wyjące dzwon kościoła albo może okna gigantycznego wiezowca który nie pasuje do architektury starego miasta bo nie stety tojest jeszcze stare miasto i może zostawic troche historii bo jak powstanie kolejne blokowisko to powstanie wiocha w mieście

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx4 
  • Tczewianin_gość

    15.09.2011, 11:53

    Nie dla pomysłu miasta

    TEN STADION TO DLA TYSIĘCY TCZEWIAN MIEJSCE SZCZEGÓLNE. NIE MOŻNA GO ZAORAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 62.233.xx4.xx2 
  • MTTczew

    15.09.2011, 13:40

    Skoro stadion świeci pustkami i tylko wtedy kiedy są jakieś zawody jest użytkowany, to może bulwar tez przeznaczyć na domki jednorodzinne a może bloki od razu. Przecież tam są ludzie wtedy kiedy jest ciepło...

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • _gość

    15.09.2011, 14:23

    Stadion ?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx4 
  • tczewiak_gość

    15.09.2011, 14:50

    czego nie ma w Tczewie

    Pomyślmy czego w Tczewie nie ma: -od wielu lat kina ( to chyba jedyne miasto w Polsce pow.50 tyś mieszkańców) no ma być? -aqaparku w zamian jest krioterapetyczny basen odkryty -miasto nie posiada hali sportowo-widowiskowej ( ta przy II LO należy do starostwa i nowoczesna była 25 lat wstecz) ścieżek rowerowych choć mieni się miastem przyjaznym rowerzystom -za chwile nie będzie stadionu który wybudowano 4 pokolenia wstecz ( w trudniejszych ekonomicznie czasach) a wydaje się, że celowo zdegradowano by sprzedać korzystnie mega drogi teren developerovi proszę o propozycje czego jeszcze nie ma

    Odpowiedz
    IP: 178.182.xx3.xx3 
  • _gość

    15.09.2011, 15:45

    Na budowę nowych boisk kasa się znajdzie tak czytając tu a na odnowienie istniejącego to nie? Co lepiej betonem plac zapchać.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx7 
  • też tczewiak_gość

    15.09.2011, 16:02

    czego nie ma w Tczewie

    W Tczewie nie ma merytorycznej władzy ta wybrana to nie spełnia oczekiwań mieszkańców. W władzach Tczewa i w Radzie Miasta to przewaga W-fistów co nie mają pojęcia o zarządzaniu miastem.każdy dyrektor szkoly to w-fista. Więc kto rządzi w Tczewie ???

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx6.xx9 
  • migacz_gość

    15.09.2011, 16:50

    oj chyba spełnia skoro została przez tychże mieszkańców wybrana. Ja jestem zadowolony ze swojego reprezentanta w RM. Czego jeszcze nie ma w Tczewie - zadowolonych internautów - bo każdy informacja której źródłem jest UM jest krytykowana, nie ma poszanowania do cudzej własności, nie ma uprzejmości i pewnie nie ma jeszcze wielu innych rzeczy jak pewnie w każdym inny mieście.

    Cytuj
    IP: 87.205.xx1.xx2 

    _gość

    15.09.2011, 16:55

    zgadzam się -w - fiści górą, wszędzie ..

    Cytuj
    IP: 109.207.xx2.xx9 
  • Bartek_gość

    15.09.2011, 17:44

    Śmieszne

    Jak to śmiesznie wygląda, miasto nie ma 1,2 mln zł na stadion, ale 600tys na fontanny znaleźli bez problemu. Nieco komiczna sytuacja.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx0.xx0 
  • piotr147

    15.09.2011, 17:53

    przyszłośc

    władze twierdzą ze lepiej wybudować nowe. Według mnie to boisko dało by się odnowić ale po co skoro lepiej budować inne mniej potrzebne rzeczy i dzielić pieniądze między polityków. Ja na tym obiekcie spędziłem większość swojego dzieciństwa i na moje powinni odnowić i ten stadion by służył jeszcze przez kilka pokoleń .Tczew niedługo stanie się betonową dżunglą

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • chemik_gość

    15.09.2011, 17:58

    widzę że chemiczek się obruszył, menzurka się podniosła...

    Odpowiedz
    IP: 62.152.xx7.xx9 
  • tcz45

    15.09.2011, 18:13

    Wykorzystać to miejsce jako

    miejsce dla uprawiania sportu, ale dla takich dyscyplin jak sporty rowerowe, deskorolkowe i inne uprawiane przez młodych ludzi. W zimie dobre lodowisko. Nawet jak by wejście miało być płatne na taki obiekt i tak przyciągnie ludzi. Ale musi być zrobiony na dobrym poziomie, bezpieczny i z wygodami. Można przeprowadzać zawody. I sprawić by to miejsce było kolejnym miejscem często odwiedzanym przez mieszkańców. Piłka nożna to przeżytek, niszowa dyscyplina.A jej poziom to...co widać...

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • Dyzio_gość

    15.09.2011, 18:19

    W sprawie zamiaru zlikwidowania stadionu.

    Komuś bardzo zależy, żeby w miejscu obecnego stadionu postawić sobie domek w centrum miasta, gdyż władze Tczewa chcą przeznaczyć ten teren pod zabudowę domków jednorodzinnych. Tymczasem budowa nowego - dobrej jakości - stadionu może pochłonąć znacznie wiecej niż przewidują rajcy miasta. Budowa dobrego stadionu to przede wszystkim: odpowiedni drenaż terenu, jego wypoziomowanie, położenie nawierrzchni trawiastej, tartanowych bieżni, wyznaczenie miejsc do rzutów, trybun, pomieszczeń dla zawodników (szatni, umywalni itp.). Na to wszystko przy Gimnazjum nr 3 nie ma miejsca i pieniedzy w kasie miasta. Jesli ktoś twierdzi, że za te same pieniadze co modernizacja - wybuduje nowy stadion, to nie ma o tym zielonego pojęcia, albo ma w tym jakiś interes, albo też jest to czysta demagogia. Wystarczy zapytać o cenę budowy nowego stadionu władze np. Chojnic, gdzie wybudowano taki obiekt. Znacznie prościej i taniej jest zmodernizować obecny stadion. Chyba, że radnym chodzi o namiastkę stadionu - budując obiekt stadiono-podobny.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx6.xxx 
  • DINA_gość

    15.09.2011, 18:45

    BIEDRONKA!!!!!!!

    ja proponuje zeby na tym miejscu powstala Biedronka mysle ze duzo osob by sie ucieszylo z tego powodu:):):)pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xxx 
  • tczewiak_gość

    15.09.2011, 19:40

    stadion vs fontanna

    nie maja pieniedzy na renowacje stadionu po ktorym zostaly tylko wspomnienia? Niech lepiej 2 fontanne wybuduja za niby 700,000 zl ... nie chce mi sie w to wierzyc ze az tyle ale nie wnikam. Z. Odya niech wroci . lepiej gospodarzyl.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xxx 
  • MTTczew

    15.09.2011, 21:44

    Uwaga, prośba Nie podoba Ci się brak parku, skwerku. Chcesz aby Twoje osiedle się zazieleniło, stało się miejscem rekreacji pomóż NAM. Czy ktoś mieszka w blokach wokół tych terenów: - skrzyżowanie ulicy Wojska Polskiego z Aleją Zwycięstwa (duży wolny plac) - ulica Żwirki/koło polomarketu, tam gdzie zawsze jest wesołe miasteczko i obecnie parking. - aleja prowadząca od Armii Krajowej do Szkoły Podstawowej nr 12 i teren na prawo ulica Topolowa. Jeśli ktoś chce aby teren się zazielenił i stał się miejscem do odpoczynku i rekreacji i mieszka w bloku sąsiadującym z którymś z placów proszę o kontakt na zielentczew@interia.eu

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • Tczewiak stary od urodzenia_gość

    15.09.2011, 21:58

    Urodzilem i wychowalem sie na starym miescie dzisiaj ogladalem po raz pierwszy fontanne to jest zwyczajne badziewie .Te pieniadze i jeszcze troszke i bylo by na modernizacje boiska naBaldowskiej.Panie vice Drewa mysle ze powinien pan uszanowac swoj pot ktory tam wylales.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx1.xx7 
  • lekkoatletyczne_gość

    15.09.2011, 21:59

    zawody

    "...Generalnie w Tczewie odbywają się tylko zawody szkolne..." bo inne nie mogą się odbywać obiekt od lat nieremontowany, nie spełnia żadnych wymogów regulaminowych czy bezpieczeństwa pytanie komu na tym zależy ?

    Odpowiedz
    IP: 194.169.xx6.xx5 
  • gość_gość

    15.09.2011, 22:47

    miasto nie dla młodzieży

    pewnie zamiast rozwijać pełnowymiarowy stadion wolą budować małe 200 metrowe,bo przecież i tak mało zawodów jest organizowanych to pewnie lepiej zamknąc! Co za bzdura!!!!!! a wtedy dziwić się że zdolni młodzi ludzie nie mają żadnych szans na rozwój bo Tczew to żenada pod względem sportu wiem bo trenowałam, na starych sprzętach i żużlowej nawierzchni, szkoda tych dzieciaków

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xx5 
  • BUCA_gość

    15.09.2011, 23:13

    ŻENADA

    KTO ZROBI NA TYM INTERES ŻYCIA??????????????????????????

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xxx.xx6 
  • _gość

    15.09.2011, 23:29

    asdfghjkl

    przecież ten stadion dobrze funkcjonuje ,duzo meczy sie tam rozgrywa i wgle ;;o zostawcie w spokoju stadion :)

    Odpowiedz
    IP: 109.243.xx7.xx6 
  • kkk_gość

    16.09.2011, 11:31

    DREWA - NIEKOMPETENTY GOŚCIU - NA KSIĘŻYC Z TOBĄ !

    DREWA - NIEKOMPETENTY GOŚCIU - NA KSIĘŻYC Z TOBĄ !

    Odpowiedz
    IP: 195.117.xx9.xx0 
  • abc_gość

    16.09.2011, 16:14

    marny v-ce prezydent

    nie wiem dlaczego Pan Drewa po raz drugi jest v-ce prezydentem miasta Tczewa. W-efista powinien zająć się tym czego się nauczył ,a nie zarządzaniem miasta to jego przerasta . W szkole podstawowej nr 4 też nie wykazywał się żadnymi zdolnościami mgr W-efu więc szukał posadki wśród koleżków też W-fistów ,kórych w radzie miejskiej nie brakuje.można wyliczyć ile jest radnych bezranych w-fistów.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx5.xx6 
  • klof_gość

    16.09.2011, 17:18

    Wspomnień czar

    Lata 80 lokalnego futbolu to były czasy kiedy na Bałdowskiej bawiło towarzystwo z pomorskiej gminy jak Elbląg 500 chłopa,Malbork 1000 chłopa,Bydgoszcz,Inowrocław oczywiście Gdańsk no i Wierzyca Starogard do której szacunek.Policja była brutalna,jako 13-latek 2 tygodnie leczyłem siniaki jak spuścili manto na komisariacie.Teraz skręciłbym kark temu ubekowi co tak potraktował dzieciaka.Suma sumaru przeważała zabawa i dobry humor z tutejszych ziomków,Nic nie zastąpi tamtego klimatu.

    Odpowiedz
    IP: 188.33.xx8.xx2 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.