Strefy płatnego parkowania na sesji

Parkometr (fot. tcz.pl)
Strefy płatnego parkowania na sesji
Na czwartkowej sesji Rady Miasta rajcy zajmą się strefami płatnego parkowania. Po konsultacjach na łamach komisji rady, pierwotny projekt został zmieniony i nie będzie znacznego rozszerzenia strefy.

Jak mówił na poniedziałkowej konferencji prasowej Przemysław Boleski, dyrektor Zakładu Usług Komunalnych, pierwotny projekt był efektem analiz i rozmów z firmą prowadzącą system. W początkowym projekcie uchwały zmieniającej Uchwałę w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania na drogach publicznych na terenie Gminy Miejskiej Tczew - wpisano nowe płatne lokalizacje - cała Aleja Zwycięstwa (pomiędzy ul. Gdańską, a ul. Wojska Polskiego), ul. Franciszka Żwirki (przy Targowisku miejskim "Manhattan"), parking za sądem w pobliżu SP11 i miejsca postojowe przy basenie. Ostateczny projekt, który trafi w czwartek pod głosowanie rady jest jednak całkiem inny.

- Wprowadzimy pewne kwestie porządkujące - mowa o możliwości zakupu abonamentów dla mieszkańców ulic Krótkiej i Mickiewicza. Strefa zostanie poszerzona tylko na ulicy Żwirki - dotąd część parkingu koło targowiska Manhattan była bezpłatna (mowa o odcinku wzdłuż starej hali) - a część osób i tak płaciła, bo myślała, że te kilka miejsc należy do płatnej strefy. Na komisjach radnym przedstawiliśmy więcej propozycji dotyczących rozszerzenia strefy, ale po konsultacjach i dyskusji z członkami rady miasta, zdecydowaliśmy się na przygotowanie projektu uchwały w takim kształcie, jak ma to miejsce obecnie - mówi Przemysław Boleski.


Dodajmy, że płatne parkowanie na terenie Tczewa dotyczy dni roboczych w godzinach 8.00 - 17.00 - (wyjątkiem jest płatny całodobowo parking kiss and go przy dworcu). Wysokość opłat za postój pojazdów samochodowych w zależności od czasu postoju jest następująca: pierwsze pół godziny 1,00 zł, pierwsza godzina 2,00 zł, druga godzina 2,40 zł, trzecia godzina 2,80 zł, czwarta i każda kolejna rozpoczęta godzina 2,00 zł, opłata za Bilet Dzienny w wysokości 14,00 zł za cały dzień postoju. Stawki opłat za postój pojazdów dla osób posiadających Kartę Mieszkańca Tczewa wynoszą 50% opłaty podstawowej.


Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (64)
dodaj komentarz

  • -35

    Janek_gość

    30.08.2023, 09:50

    Dobrze że Słowackiego dalej bez abonamentu ?? dobry ruch panie prezydencie

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx3 
  • +32

    Paweł_gość

    30.08.2023, 14:16

    I BARDZO DOBRZE! W okolicy Słowackiego, są sklepy, pub, restauracja, sanepid i szkoła. Tam są potrzebne miejsca do parkowania dla wszystkich mieszkańców, a nie prywatny parking jaśnie-wielmożnych mieszkańców kamienic.

    Cytuj
    IP: 195.80.xx0.xx4 
    -29

    Y&_gość

    30.08.2023, 15:43

    Groteska

    Fakty nastąpią wiosną - przewietrzymy radę w 99%, zarząd w 100 %! Z płatnych parkingów żadnych korzyści dla mieszkańców i miasta, bezpłatna komunikacja - utopia! W dalszym ciągu bezład w mieście - to miasto z wizerunkiem menela i nadmiarem sklepów monopolowych, tu nie zraża się władza iż w pobliżu szkoła, przedszkole, kościół!! Ławki które wymagają napraw i konserwacji, skwerki obsadzone przez meneli - matka z dzieckiem nie siądzie, gdyż zapach, łacina i dym papierosów!! Szanowni radni w teren i wysłuchać głosu elektoratu! Turysto do Tczewa WIOSNĄ!

    Cytuj
    IP: 188.147.xx4.xx2 
  • -27

    Tczewiak _gość_gość

    30.08.2023, 10:13

    Płatne parkingi

    Ja mieszkaniec i podatnik bardzo dziękuję RM Tczew za strefy płatnego parkowania w bogatym mieście Tczew. Komunikacja miejska za darmo to kosztami utrzymania trzeba obciążyć zmotoryzowanych przez opłaty parkingowe . Rajcy tczewscy wyjdźcie ze strefy komfortu i przejdźcie się po mieście Tczew , z foteli gabinetów dużo nie zobaczycie

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx1 
  • +33

    Kay_gość_gość

    30.08.2023, 11:12

    Są prywatne parkingi można tam w abonamencie parkować albo jeździć po tej metropolii autobusem. Pieszo najzdrowiej ????

    Cytuj
    IP: 37.47.xx7.xx9 
    +36

    Ola_gość

    30.08.2023, 14:14

    Ja jako mieszkanka i podatnik tego miasta, też bardzo dziękuję, za oddanie parkingów wszystkim mieszkańcom, a nie jak do tej pory, mieszkańców okolicznych budynków traktowany jak ich prywatny. Ja płacę takie same, a może nawet większe podatki i chce mieć takie same prawa dostepu do miejc parkingowych jak mieszkańcy np. bloków czy kamienic.

    Cytuj
    IP: 156.146.xx0.xx4 
    +36

    Jack_gość

    30.08.2023, 14:25

    system FALA

    "Ja mieszkaniec i podatnik bardzo dziękuję RM Tczew za strefy płatnego parkowania w bogatym mieście Tczew. Komunikacja miejska za darmo to kosztami utrzymania trzeba obciążyć zmotoryzowanych przez opłaty parkingowe . Rajcy tczewscy wyjdźcie ze strefy komfortu i przejdźcie się po mieście Tczew , z foteli gabinetów dużo nie zobaczycie"

    Może czas wyjść zza ekranu komputera.... Wpływy z parkometru są groszowe i nie chodzi o łatanie budżetu miasta, ale wpłynięcie na zachowania mieszkańców i kierowców, w ten sposób mamy dostępne miejsca parkingowe dla wszystkich mieszkańców na równych zasadach. Co do darmowej komunikacji, to jest darmowa, aby nie trzebabyło wprowadzać ultradrogiego systemu FALA, który kosztował by dużo więcej niż darmowa komunikacja.

    Cytuj
    IP: 191.101.xx7.xx3 
    +3

    Y&_gość

    31.08.2023, 06:51

    Skansen

    Tu nie myśli się o pokolenia - nie inwestuje się w szkolnictwo, przedszkola, żłobki, kluby sportowe, place zabaw! Egoizm! Brak klubów dla młodzieży i seniorów! Dlaczego w szkołach brak szafek by odciążyć młodzieży tornistry! Dlaczego nie zatrudnia się higinistek, gdy dzieci z wadami kręgosłupa, gdzie szerzy się wszawica! Tu potrzebna radykalna zmiana warty, zmiana rady miasta, zarządu! Likwidacja straży miasta, a zyski przenieść na w/w placówki!

    Cytuj
    IP: 188.147.xx4.xx2 
  • +33

    Wiola _gość

    30.08.2023, 10:16

    Parkometry są ok. W końcu jest miejsce. Jest jak w innych miastach. Z tym że u nas jest wiele razy taniej.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx0 
  • -33

    Tczewianin_gość

    30.08.2023, 13:05

    do Wioli

    Ty chyba poza Tczewem to najdalej w Miłobądzu byłaś. Tu jest beznadziejnie drogo!

    Cytuj
    IP: 193.200.xx1.xx8 
    +33

    Ick_gość

    30.08.2023, 14:12

    W końcu w tym mieście choć jedna rzecz jest normalna. Jadąc do miasta, normalnie parkuje, płacę apką i ide załatwiać sprawy. Lepszej rzeczy dawno nie było w Tczewie jak parkometry.

    Cytuj
    IP: 181.214.xx8.xx3 
    +3

    Gość_gość

    31.08.2023, 06:53

    Wiola!?

    Potrzebujesz odmrożenia i przewietrzenia umysłu!

    Cytuj
    IP: 188.147.xx4.xx2 
  • a z kartą działa?_gość

    30.08.2023, 11:25

    a działa Wam wybór opcji "3" w parkometrze, czyli z kartą mieszkańca Tczewa?

    Odpowiedz
    IP: 45.128.xx8.xx2 
  • +9

    j23_gość

    30.08.2023, 13:27

    korzystaj z apki Flowbird - działa bez zarzutu - równiez z opcją z kartą mieszkańca - no i nie trzeba podchodzić do parkometru

    Cytuj
    IP: 83.8.xx6.xx3 
    +2

    Magi_gość

    30.08.2023, 14:57

    Karta mieszkańca

    Na Dąbrowskiego nie ma opcji wcisnąć 3

    Cytuj
    IP: 5.173.xx5.xx3 
  • +37

    marian_gość

    30.08.2023, 12:00

    co z Gdańską

    znowu ktoś zapomniał o Gdańskiej?????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx2.xx3 
  • +34

    Hyu_gość

    30.08.2023, 14:10

    Ja mam nadzieję, że na Gdańskiej wprowadza jak najszybciej!

    Cytuj
    IP: 45.133.xx3.xx2 

    fdbd_gość

    30.08.2023, 17:00

    Tam nie wprowadzą bo działają układy

    Cytuj
    IP: 83.23.xx6.xx2 
  • -7

    Tadeusz _gość

    30.08.2023, 12:28

    ___

    Czas zmienić prezydenta.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx9.xx8 
  • +39

    Uk_gość

    30.08.2023, 14:18

    Niby na kogo. Jak patrzę na naszą lokalną opozycję to co kolejny to większy idiota. Jak będzie jakakolwiek alternatywa, to można myśleć nad zmianą.

    Cytuj
    IP: 46.246.xx1.xx3 
  • -34

    Magda_gość

    30.08.2023, 13:48

    A obrońców westerplatte dalej bez abonamentu dla mieszkańców?

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx6.xx6 
  • +35

    Lol_gość

    30.08.2023, 14:21

    Sytuacja jak ktoś opisywał na Słowackiego, tam są sklepy, szkoła, sanepid. To nie może być prywatny parking okolicznych mieszkańców. TO SĄ PARKINGI WSZYSTKICH MIESZKAŃCÓW, A NIE TYLKO MIESZKAŃCÓW OBR. WESTERPLATTE!! Jestem przeciwnikiem, jakichkolwiek abonamentów dla wybranych mieszkańców. Wszyscy płacimy takie same podatki i chcemy równy dostep do miejsc parkingowych.

    Cytuj
    IP: 191.101.xx1.xx1 
    +35

    O451_gość

    30.08.2023, 14:22

    Ja też jestem przeciwnikiem faworyzowania wybranych mieszkańców. Ja też płace podatki w mieście i chce mieć dostęp do miejsc parkingowych na równych zasadach jak reszta podatników.

    Cytuj
    IP: 181.214.xx6.xx3 
  • -34

    Obiektywnie_gość

    30.08.2023, 14:30

    Rada i Prezydent do zmiany. Miasto jeżeli chce zarabiać na parkingach to niech sobie najpierw te pobuduje za swoje pieniądze i potem wynajmuje.

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx7.xx0 
  • +27

    Karol_gość

    30.08.2023, 14:31

    SPRAWDZAM!

    "Ty chyba poza Tczewem to najdalej w Miłobądzu byłaś. Tu jest beznadziejnie drogo!"

    Takiemu taniemu trollingowi dziękujemy! Warszawa 4,50zł; Gdańsk 5,50zł; Kościerzyna 3,50zł; Chojnice 3,00zł, Elblag 3,00zł - TCZEW 1zł (z kartą mieszkańca 2zł bez).

    Odpowiedz
    IP: 192.166.xx5.xx3 
  • -34

    Kolega_gość

    30.08.2023, 14:49

    Tak się opłaca miastu to platne parkowanie że aż muszą poszerzyć strefę płatna. Bo miejsca płatne stoją puste.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx1 
  • +23

    Wojo_gość

    30.08.2023, 17:34

    Ale po to są strefy płatnego parkowania, aby zmienić nawyki kierowców. Jak są puste, to widocznie były zajęte przez auta, które nie musiały tam stać.

    Cytuj
    IP: 37.46.xx5.xx9 
    +23

    Felek_gość

    30.08.2023, 17:42

    Człowieku wróć do szkoły! Miasto jakieś drobne ma z tego parkowania, tutaj nie chodzi o zarobek. Ludzie mają zostawiać auta nie w centrach miast!

    Cytuj
    IP: 91.90.xx4.xx3 
  • -31

    Tczew bez parkometrów_gość

    30.08.2023, 14:58

    Pokazać listę radnych kto i jak będzie głosował, a wyborcy sami zdecydują czy chcą takich włodarzy. Na pewno nie zagłosuję na osobę która będzie za poszerzeniem strefy płatnego parkowania.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx1 
  • +24

    Jacek_gość

    30.08.2023, 17:37

    To żyj we własnej bańce informacyjnej. Ja jak i większośc moich znajomych popiera strefy płatnego parkowania!

    Cytuj
    IP: 212.102.xx7.xx6 
    +3

    mieszkaniec_gość

    30.08.2023, 21:37

    popieram upublicznić jak kto glosował

    Cytuj
    IP: 178.37.xx6.xx7 

    Kolega_gość

    01.09.2023, 11:28

    Znalazłem wyniki głosowania z31.08.2023

    tnij.tcz.pl/?u=bab3b9 Generalnie za było 15 z 22 ZA głosowali Głosów: 15 z 22 (69%) 1) Antczak Piotr, 2) Chylicka Bożena, 3) Cichon Józef, 4) Drewa Zenon, 5) Genca Brygida, 6) Ickiewicz Kazimierz, 7) Korda Wojciech, 8) Kucharski Roman, 9) Misiewicz Krzysztof, 10) Mokwa Kazimierz, 11) Nitza Iwona, 12) Pierzynowska Gertruda, 13) Roczyński Czesław, 14) Tobiański Tomasz, 15) Ziółek-Radziszewska Ewa Przeciw byli PRZECIW głosowali Głosów: 4 z 22 (19%) 1) Brządkowski Łukasz, 2) Ciesielski Michał, 3) Kussowski Marcin, 4) Skiberowski Maciej WSTRZYMALI SIĘ od głosu Głosów: 2 z 22 10% 1) Dzwonkowski Tadeusz, 2) Matysiak Mieczysław Nieobecni na sesji 1 z 23 (5%) z wszystkich radnych 1) Borzyszkowski Wojciech, 2) Cieśnik Krystian

    Cytuj
    IP: 78.88.xx5.xx1 
  • +38

    patryk_gość

    30.08.2023, 15:36

    a ja na przekór powiem, że strefa płatnego parkowania działa, podjeżdżam, jest gdzie zaparkować, płacę niską kwotę, załatwiam sprawę i odjeżdżam, kiedyś było to nie do pomyślenia i trzeba było się naszukać miejsca zawsze oczywiście jest to perspektywa osoby, która mieszka poza strefą płatnego parkowania

    Odpowiedz
    IP: 198.160.xx3.xx8 
  • +37

    yubh_gość

    30.08.2023, 17:02

    No i tak to powinno działać a nie ktos na godz 8 przyjechał do roboty autem i cały dzien okupował miejsce do parkowania

    Cytuj
    IP: 83.23.xx6.xx2 
  • -9

    ...._gość_gość

    30.08.2023, 16:54

    ....

    "Niby na kogo. Jak patrzę na naszą lokalną opozycję to co kolejny to większy idiota. Jak będzie jakakolwiek alternatywa, to można myśleć nad zmianą."

    Mirek, pobudka. Zesrałeś się.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx2 
  • +3

    JaJa_gość

    30.08.2023, 22:22

    "Mirek, pobudka. Zesrałeś się."

    Odpowiedż na poziomie standardowego oponenta z opozycji rumcajsa. Smutne, jak wybór między grypą a HIVem.

    Cytuj
    IP: 94.156.xx4.xx0 
  • +12

    Janek_gość_gość

    30.08.2023, 17:06

    "I BARDZO DOBRZE! W okolicy Słowackiego, są sklepy, pub, restauracja, sanepid i szkoła. Tam są potrzebne miejsca do parkowania dla wszystkich mieszkańców, a nie prywatny parking jaśnie-wielmożnych mieszkańców kamienic."

    Ale teraz żeś j****ł jak łysy o beton. Pub otwarty 19 w piątek, tak samo restauracja otwarta po godzinie 17. Jak ktoś pracuje na zmiany to ma płacić codzienie 7 zł za cały dzień. Weź się rozpędza a ścianą cię sama znajdzie

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx3.xx8 
  • -22

    Oko_gość

    30.08.2023, 17:35

    Codziennie do pracy autem, co za bogactwo. Jeśliś taki bogaty, to płać za parking!

    Cytuj
    IP: 165.231.xx2.xx3 
  • -22

    kolega_gość

    30.08.2023, 17:45

    "Ale po to są strefy płatnego parkowania, aby zmienić nawyki kierowców. Jak są puste, to widocznie były zajęte przez auta, które nie musiały tam stać."

    To po to będą robić płatne parkingi pod blokami? Rotacja na parkingu za sądem po co? Prawdopodobnie sie nie kalkuluje więc rozszerzają strefę.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx1 
  • +24

    Paul_gość

    30.08.2023, 18:08

    Rotacja jest raczej przykładem. Jeśli pod blokiem jest miejski to jest to tak samo miejsce dla mnie jak i mieszkańca bloku. Jak jest za mało miejsc parkingowych to jest to problem spółdzielni, która bierze chore pieniądze, a nic nie inwestuje. Na osiedlach powinny być budowane parkingi podziemne z naziemną częścią zieloną/rekreacyjną. Ale to nie rola miasta, a spółdzielni właśnie.

    Cytuj
    IP: 191.96.xx5.xx7 
    +26

    Tomek_gość

    30.08.2023, 18:12

    Spółdzielnia do ROBOTY!

    Ludzie, egzekwujcie od spółdzielni co do niej nalezy. Czynsze są tak wysokie, że szkoda gadać. A ludzie nie mają gdzie parkować. Gdzie inwestycje spółdzielni mieszkaniowej w tym zakresie? Gdy ludzie przed domem nie mają podjazdu, garażu czy czegokolwiek innego, to też miasto ma budować? To jest tylko i wyłącznie Wasz interes! Marsz do spółdzielni i wymusić swoje, a nie płakać, że miasto parkometry stawiać!

    Cytuj
    IP: 185.94.xx0.xx6 
    +16

    Bart_gość

    30.08.2023, 18:28

    Parking na węzle komunikacyjnym zawalony po brzegi, Gdanska zawalona po brzegi, strefa przy dworcu mimo ze platna to zawalona. A Ty się serio pytasz czemu parking przy sądzie jest płatny??? To miejsce dla ludzi z Galerii, Dworca, Gdańskiej czy sądu właśnie, a nie prywatny parking mieszkańców okolicznych bloków!

    Cytuj
    IP: 154.6.xx1.xx5 
  • Aga_gość

    30.08.2023, 18:18

    Dzięki

    Dzięki parkometrom przy medyku praktycznie nigdy nie ma miejsc, bo osoby które pracują na pl. Hallera tam stawiają swoje auta. Druga rzecz... Powinno się płacić dopiero opuszczając parking, skąd mam wiedzieć ile czasu mi zajmie wizyta u lekarza czy w urzędzie. I jeszcze jedna rzecz... Szkoda że nie można kupić jednego biletu no. Na godz i korzystać na np 3 parkingach, bo wszędzie idziemy na chwilę..

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx2.xx7 
  • +15

    Yark_gość

    30.08.2023, 18:31

    A w jakim miejscu płaci się opuszczając parking przy opłatach parkometrowych? Na całym świecie dokładnie tak samo to działa. Jak nie wiesz ile bedziesz parkować, to wystarczy aplikacja, jak kończy sie czas, dokupujesz dodatkowy.

    Cytuj
    IP: 31.171.xx4.xx2 

    Gość_gość_gość_gość

    30.08.2023, 18:41

    Czy wiedza szkodzi?

    Przecież tak jest. To nie jest tajemnicą, że kupujesz bilet na godzinę i można ni anim przemieszczać się gdzie chcesz:):) po cały mieście tam i z powrotem....

    Cytuj
    IP: 83.21.xx2.xx5 
  • -8

    Mariusz_gość

    30.08.2023, 19:11

    Jak zwykle

    Ktoś manipuluje przy plusach i minusach !!!!

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx0.xx3 
  • +9

    Allegoria_gość

    30.08.2023, 22:18

    Tak, w tej bajce żyły smoki. Tak, zawsze jest jak TCZ opublikuje artykuł na Facebooku, a temat jest dość nośny.

    Cytuj
    IP: 212.102.xx9.xx6 
  • -28

    Łupaszko_gość_gość

    30.08.2023, 20:23

    "a 'la long"

    Precz z Pobłockim !!!!! Ktoś wyżej dobrze napisał -brakuje miejsc ,więc władze miasta powinny budować parkingi ,a nie parkomaty stawiać i umywać rączki.Co za głąby ....lenie śmierdzące na łatwiznę idą.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx4.xx2 
  • +27

    El_gość

    30.08.2023, 22:13

    Tak, niech wszystko zabetonują. To nie jest wielka metropolia, są autobusy, dużo osób jeździ hulajnogami, można pieszo. Jedyne co by się przydało to duże parkingi na przedmieściach i tam poprowadzić linie autobusowe, aby ludzie z poza miasta zostawiali auta poza nim.

    Cytuj
    IP: 188.214.xx2.xx6 
  • +1

    mieszkaniec_gość

    30.08.2023, 21:24

    witam wprowadzic parkingi w calym miescie miedzy blokami gdzie sie da niech wszyscy zaznaja oplat 7zeta na dzien obecnie tak place bo niema wyboru zlikwidowac abonamety niech wszyscy mieszkancy sa rowno traktowani

    Odpowiedz
    IP: 178.37.xx6.xx7 
  • -25

    Mieszkaniec_gość_gość_gość_goś_gość

    30.08.2023, 21:29

    "Ale po to są strefy płatnego parkowania, aby zmienić nawyki kierowców. Jak są puste, to widocznie były zajęte przez auta, które nie musiały tam stać."

    Niech postawią u Pana. Parkometr przed domem To może nie będzie musiał pan tam stać tylko tam gdzie niema opłat

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx8.xx9 
  • +24

    M2M_gość

    30.08.2023, 22:16

    Niech stawiają, nie mam z tym problemu. Po to budując dom, buduje garaż. A spółdzielnia nic nie inwestuje! Totalnie ZERO! Powinny być podziemne parkingi z terenami zielonymi nad nimi! Mają całe połacie terenu i mase kasy!

    Cytuj
    IP: 185.253.xx2.xx9 
    +27

    Aloi_gość

    31.08.2023, 10:04

    Taka prawda. Ludzie płacą coraz większe czynsze i inne opłaty do spółdzielni. Ale wymagać czegokolwiek to nie.... Wystarczy zobaczyć jakie inwestycje robi spółdzielnia, raz na 40 lat odmaluje klatki schodowe i elewacje, ocieplenie (i to jeszcze z dotacji). A ludzie sobie policzcie, ile od Was wszystkich w sumie ma pieniędzy!

    Cytuj
    IP: 196.245.xx4.xx8 
  • +1

    nowy_gość

    30.08.2023, 21:44

    "korzystaj z apki Flowbird - działa bez zarzutu - równiez z opcją z kartą mieszkańca - no i nie trzeba podchodzić do parkometru"

    a są jeszcze dostępne inne aplikacje? czy tylko ta jedna?

    Odpowiedz
    IP: 45.128.xx8.xx2 
  • +28

    Yurek_gość

    30.08.2023, 22:14

    Nie tylko ta jedna, ale za to bardzo fajna i intuicyjna.

    Odpowiedz
    IP: 185.225.xx8.xx7 
  • +1

    nowy_gość

    30.08.2023, 22:42

    dzięki

    Cytuj
    IP: 45.128.xx8.xx2 
    -27

    Magda_gość

    31.08.2023, 06:12

    Aplikacja

    Nie jest fajna i intuicyjna. Są wiele lepsze, ale tylko ta dziala w Tczewie.Za pomocą tej nie można płacić blikiem, trzeba dopisać kartę płatniczą.

    Cytuj
    IP: 178.235.xx0.xx3 
    +27

    Zbyszek_gość

    31.08.2023, 09:58

    "Nie jest fajna i intuicyjna. Są wiele lepsze, ale tylko ta dziala w Tczewie.Za pomocą tej nie można płacić blikiem, trzeba dopisać kartę płatniczą."

    Klasyczny maruda. Aplikacja jest bardzo fajna, uzywana w wielu krajach jak Francja, Belgia, Niemcy, UK. Wszędzie sobie chwalą, ale Tczewiakowi nigdy nie dogodzisz...

    Cytuj
    IP: 94.156.xx4.xxx 
    +27

    BNK_gość

    31.08.2023, 10:00

    "Nie jest fajna i intuicyjna. Są wiele lepsze, ale tylko ta dziala w Tczewie.Za pomocą tej nie można płacić blikiem, trzeba dopisać kartę płatniczą."

    Blik jest polski, a ta aplikacja działa międzynarodowo. Do tego jeśli chodzi o płatności w internecie to tylko kartą. Każda transakcja jest do cofnięcia i kasa do odzyskania. Jak ci hakerzy podstawią stronę z BLIK to nic nie zrobisz, kasy nie odzyskasz... Blik jest tylko dobry aby robić przelewy ekspresowe miedzy znajomymi, do niczego innego.

    Cytuj
    IP: 46.246.xx2.xx9 
  • -27

    Janek_gość_gość

    31.08.2023, 09:39

    "Codziennie do pracy autem, co za bogactwo. Jeśliś taki bogaty, to płać za parking!"

    Nie no z buta do Pruszcza będę chodził

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx3 
  • +27

    U_gość

    31.08.2023, 10:01

    Masa ludzi, jeździ pociągiem do Pruszcza, Gdańska, czy Gdyni. Książe nie może? A jak już musisz mieć auto, bo jest to gdzieś poza miastem, to nikt nie zmusza nikogo, aby parkował klasycznie po polsku, czyli najlepiej pod swoim oknem. Wystarczy zaparkować dalej i problem z głowy.

    Cytuj
    IP: 143.244.xx4.xx0 
  • -27

    Sterfan_gość_gość

    31.08.2023, 10:25

    "Codziennie do pracy autem, co za bogactwo. Jeśliś taki bogaty, to płać za parking!"

    Kamil? To ty? Ciagle zazdroscisz innym samochodu? Przypomnij sobie, kto ci przewozil samochodem graty jak sie przeprowadzales.

    Odpowiedz
    IP: 158.116.xx8.xx1 
  • rtyrtu_gość

    31.08.2023, 12:27

    Pragniesz nowych doznań w SEKSIE? To po prostu magiczne krople, które przeniosą Twoje życie seksualne na nowy poziom. Po prostu spróbuj, a nigdy nie pożałujesz ----- tnij.tcz.pl/?u=3c5508

    Odpowiedz
    IP: 45.87.xx2.xx7 
  • Gość _gość

    05.09.2023, 09:07

    Parkowanie pod sklepami

    Może jeszcze doprecyzować przepisy odnośnie parkowania, mianowicie , tam gdzie parking tam stawia się auta, a nie pod sklep czy punkt usługowy i idzie się do pracy na ponad 9 godz. Jak klienci lub osoby z niepełnosprawnością poruszające się przy chodziku lub o kulach mają podjechać blisko sklepu lub punktu usługowego , jak stoją auta po 8 - 9 godz i nie ma gdzie zaparkować auta na kilka minut , aby załatwić swoje sprawy. Dotyczy to Starego Miasta , gdzie i tak jest już mało sklepów, a w takiej sytuacji to klienci odjeżdżają w inne miejsca , gdzie mogą swobodnie zrobić zakupy i podjechać pod dane miejsce .

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx8.xx2 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.