Banery z napisem "Kochajcie mnie, mamo i tato" pojawiły się w ostatnich tygodniach na ulicach całego kraju - także Tczewa. To odpowiedź na wcześniejszą kampanię "Kochajcie się mamo i tato".
Za kampanią stoją organizacje Miłość Nie Wyklucza oraz Grupa Stonewall. Organizacje zebrały na ten cel w internecie ponad 600 tys. zł:
W artykule Miliony na billboardy? Głośna kampania także w Tczewie informowaliśmy o innej kampanii realizowanej także na terenie Tczewa. Pierwsze banery pojawiły się po ogłoszeniu wyroku Trybunału Konstytucyjnego zaostrzającego prawa aborcyjne i związane były z tematyką "pro life". Za kampanią stała fundacja "Nasze Dzieci - Edukacja, Zdrowie, Wiara". W ostatnich miesiącach kampania dodatkowo się nasiliła - w nieco innym kontekście - w miastach i miasteczkach polski pojawiły się billboardy z napisem kreślonym jakby dziecięcą ręką - "Kochajcie się mamo i tato". Całość miała promować stowarzyszenie Sychar, a fundatorem ma być również Fundacja Nasze Dzieci - Edukacja, Zdrowie, Wiara. Jak donoszą wirtualnemedia.pl działająca od 2018 roku fundacja "Nasze Dzieci - Edukacja, Zdrowie, Wiara" ma w swoim zarządzie Mateusza Kłoska (97 miejsce na liście 100 najbogatszych Polaków wg Forbes), prezesa firmy Eko-Okna, która figurowała w 2020 roku na liście magazynu Forbes. Ile fundację kosztowała kampania, która zajmuje obecnie chyba większość powierzchni na przydrożnych tablicach? Dokładne koszty nie są znane, ale dom mediowy Media People na podstawie danych Kantar Media przygotował dane szacunkowe. Według szacunków tamta kampania miała kosztować 5,5 mln zł. Na stronie sychar.org czytamy, "Wspólnota Trudnych Małżeństw SYCHAR zgodziła się na umieszczenie swojego logo na tych plakatach, ponieważ podziela wartości, które Fundacja ma w swoich celach statutowych - "wspieranie rodzin, jako naturalnego i najważniejszego środowiska wychowawczego dla człowieka
Za kampanią stoją organizacje Miłość Nie Wyklucza oraz Grupa Stonewall. Organizacje zebrały na ten cel w internecie ponad 600 tys. zł:
- Naszym zdaniem najważniejsze jest to, żeby w pierwszej kolejności rodzice kochali swoje dziecko. Niestety - coś, co powinno być oczywiste, w przypadku dzieci LGBT+ wcale nie jest normą. 88% wyoutowanych nastolatków LGBT+ nie jest akceptowanych przez swoich ojców. 75% wyoutowanych nastolatków LGBT+ nie jest akceptowanych przez swoje matki. 70% nastolatków LGBT+ ma myśli samobójcze. - piszą organizatorzy akcji.
W artykule Miliony na billboardy? Głośna kampania także w Tczewie informowaliśmy o innej kampanii realizowanej także na terenie Tczewa. Pierwsze banery pojawiły się po ogłoszeniu wyroku Trybunału Konstytucyjnego zaostrzającego prawa aborcyjne i związane były z tematyką "pro life". Za kampanią stała fundacja "Nasze Dzieci - Edukacja, Zdrowie, Wiara". W ostatnich miesiącach kampania dodatkowo się nasiliła - w nieco innym kontekście - w miastach i miasteczkach polski pojawiły się billboardy z napisem kreślonym jakby dziecięcą ręką - "Kochajcie się mamo i tato". Całość miała promować stowarzyszenie Sychar, a fundatorem ma być również Fundacja Nasze Dzieci - Edukacja, Zdrowie, Wiara. Jak donoszą wirtualnemedia.pl działająca od 2018 roku fundacja "Nasze Dzieci - Edukacja, Zdrowie, Wiara" ma w swoim zarządzie Mateusza Kłoska (97 miejsce na liście 100 najbogatszych Polaków wg Forbes), prezesa firmy Eko-Okna, która figurowała w 2020 roku na liście magazynu Forbes. Ile fundację kosztowała kampania, która zajmuje obecnie chyba większość powierzchni na przydrożnych tablicach? Dokładne koszty nie są znane, ale dom mediowy Media People na podstawie danych Kantar Media przygotował dane szacunkowe. Według szacunków tamta kampania miała kosztować 5,5 mln zł. Na stronie sychar.org czytamy, "Wspólnota Trudnych Małżeństw SYCHAR zgodziła się na umieszczenie swojego logo na tych plakatach, ponieważ podziela wartości, które Fundacja ma w swoich celach statutowych - "wspieranie rodzin, jako naturalnego i najważniejszego środowiska wychowawczego dla człowieka
Komentarze (19) dodaj komentarz
adi_gość
29.04.2021, 07:06
Co za mamo i tato. Jaki rasistowski i homofobiczny bilbord. Powinno być "rodzicu 1 i rodzicu 2" ewentualnie odpowiedni numer bo gdzie jest napisane który to partner/erka i którego rodzica. A tutaj od razu sugerują że chodzie o kobietę i mężczyznę. A gdzie reszta płci. Aaaaa. Już rozumie. Twórca twierdzi że do przemocy zdolni są tylko tzw. stare płcie tj. kobieta i mężczyzna. Jeśli tak to się wszystko zgadza.
OdpowiedzOla _gość_gość_gość
29.04.2021, 07:13
Już lewica nie wylicza ile za to by można dzieci wyżywić jak to było w przypadku kampanii "kochajcie sie mamo i tato"?
Odpowiedztak_gość_gość_gość_gość_gość_gość
29.04.2021, 23:17
bo lewaki to obłuda
CytujMarek_gość
30.04.2021, 00:37
Może dlatego, że kampania "kochajcie mnie mamo i tato" została sfinansowana w 100% ze zbiórki pieniędzy, na którą złożyły się prywatne osoby ze swoich kieszeni... Za to kampania "kochajcie się mamo i tato" została sfinansowana z podatków :) Ale to tylko hipotetyczny argument, ponieważ... autorka tych grafik została z tego rozliczona w taki sam sposób przez lewicę i musiała wielokrotnie oficjalnie odpowiadać dlaczego zajmuje się tym konkretnym tematem i robi tą konkretną akcję. Więc cóż, lewica jednak wylicza to wszystkim bez wyjątku, nawet sobie.
Cytujdo Marek_gość
01.05.2021, 15:17
Kampania kochajcie się mamo i tato została sfinansowana z prywatnych pieniędzy Prezesa Fundacji Nasze Dzieci - Edukacja, Zdrowie, Wiara - Mateusza Kłoska, właściciela firmy Eko-Okna w Kornicach, jednego z wiodących producentów stolarki okienno-drzwiowej w Europie. To olbrzymia firma, warta ok. miliard złotych. Za to banery z napisem "Kochajcie mnie, mamo i tato" ufundowały aborcjonistki i wspierający je ruchy aborcyjne aborcyjny.
CytujJulki_gość
29.04.2021, 07:32
Super
OdpowiedzGandalf_gość_gość_gość
29.04.2021, 07:35
Za równowartość kwoty wydanej na kampanię tą kampanię billboardową można byłoby na przykład sfinansować roczne dożywienie 1255 dzieci (wg stawek poznańskiego MOPR z czasu pandemii: 200 zł/mc, tj. 1200 zł/rok).
Odpowiedzk_gość_gość
29.04.2021, 08:43
2400 zł/rok, chyba że mój rok ma więcej miesięcy :)
Cytujk_gość_gość
29.04.2021, 08:47
Jak Pan policzył 1255 dzieciaków, bo mi przy 1200 zł wychodzi rocznie 500 dzieciaków, a przy 2400 zł 250 dzieciaków
Cytuj***** ***_gość_gość
29.04.2021, 09:01
A ile za kasę...
wydaną na "wybory kopertowe"?A,ile za kasę ,ktora inm się "poprostu należała"?,a ile za kasę ,ktora trafiła do handlarza broniai handlarza grillami,itd.itd.A ile za kasę ,ktora poszła na kampanię homofobiczną- 6 mln.?
CytujUlka_gość
01.05.2021, 15:40
Taką stawkę MOPR przedstawiają wszystkie lewackie media oburzone plakatami. tnij.tcz.pl/?u=944da1 tnij.tcz.pl/?u=d3861a i portal tcz.pl tnij.tcz.pl/?u=85c846
Cytujqq_gość
29.04.2021, 08:38
Jestem zażenowany, że Tcz.pl sprzedaje ten temat jako "Odpowiedź na kampanię ". Prawdziwą odpowiedzią byłyby wizerunki usuniętych dzieci z napisem "Dziękuję, że mnie zabiliście" - w końcu są oni za pełnym i nieograniczonym prawem do aborcji.
OdpowiedzZenek_gość_gość
29.04.2021, 09:17
W punkt.
CytujEkO_gość
29.04.2021, 09:04
Dlaczego tcz.pl nie pyta teraz ilu dzieciom za te pieniądze można byłoby pomóc? Kolejna kwestia, skąd dane na tych bilbordach? Może tcz.pl poda źródło? Tego wymaga rzetelne dziennikarstwo. Ja też mogę sobie podać dane z palca...
OdpowiedzGość _gość_gość
29.04.2021, 09:14
...
Znowu kombinujecie z plusami i minusami? Zdarza się to coraz częściej przy artykułach, których czytelnicy mają bardzo odmienne od siebie poglądy.
OdpowiedzGosc_gość_gość
29.04.2021, 09:40
Stwierdzam
Tcz.pl staje sie propagandowym szmatlawcem!
Cytujxxx_gość
29.04.2021, 15:36
tsar
lewactwo wszystko stara się kopiować na wspak, wbrew zdrowemu rozsądkowi. I takie tępaki są za socjalizmem, lgbt, blm, acab, anarchią i twierdzeniu, że wszyscy są równi, a skoro wszyscy są równi to można narzucać im swoje poglądy, opierając się na wyimaginowanym, spaczonym, obrazem rzeczywistości, gdzie baba to chłop, a chłop to baba
OdpowiedzRumcajs_gość
29.04.2021, 19:53
STOP
Zastanawiam się co się stało z tym portalem. Tematy LBGT czy proaborcyjne stały się sztandarowymi informacjami. Czy nie ma nic ważniejszego. Tczew nie żyje tylko podkręcany sztucznie tematami.
OdpowiedzPan_gość
29.04.2021, 20:22
"wydaną na "wybory kopertowe"?A,ile za kasę ,ktora inm się "poprostu należała"?,a ile za kasę ,ktora trafiła do handlarza broniai handlarza grillami,itd.itd.A ile za kasę ,ktora poszła na kampanię homofobiczną- 6 mln.?"
OdpowiedzKiedyś mówili piniendzy nie ma i nie bendzie.. a teraz pieniądze są a wiesz skąd? Bo nie ma mafii watoskich gdzie miliardy ginęły i poprzedni złodziejski rząd który znów pcha się do koryta, okradał jak tylko mógł