Wyniki wyborów z Tczewa. Zdecydowana wygrana Koalicji Obywatelskiej

Wybory do Europarlamentu (fot. Tcz.pl)
Wyniki wyborów z Tczewa. Zdecydowana wygrana Koalicji Obywatelskiej

zobacz galerię zdjęć: 3
Już czwarty raz wybieraliśmy swoich przedstawicieli do Europarlamentu. Jak głosował Tczew?

W ławach Parlamentu Europejskiego zasiądzie 52 przedstawicieli naszego kraju - trzy mandaty przypadną dla Pomorza. Tczewianie głosowali w 28 obwodach - w tym trzy były zamknięte. Lokale wyborcze czynne były w godz. 7-21. Uprawnionych do głosowania było ponad 45 tys. osób.

Jak głosował Tczew?

(dane ze wszystkich komisji, nieopublikowane jeszcze przez PKW)


Koalicja Obywatelska - 9 613 głosów (47,81 proc.)
Prawo i Sprawiedliwość - 7 576 (37,7 proc).
Wiosna - 1086 (5,4)
Konfederacja - 920 (4,58)
Kukiz - 486 (2,42 proc.)

Największa liczbę głosów zdobyli:

z listy Prawa i Sprawiedliwości:

- Anna Fotyga - 5024 głosów
- Jarosław Sellin - 1406

z listy Koalicji Europejskiej:

- Magdalena Adamowicz 4354 głosów
- Janusz Lewandowski - 2518
- Jarosław Wałęsa - 2453

Frekwencja wyniosła 45,48 proc. W 2014 roku frekwencja wyniosła ok. 25 procent (w 2009 roku 26,35 proc). Wtedy najwięcej - bo ponad 2 tysiące głosów - zdobył Janusz Lewandowski (PO).

Wszystko wskazuje na to, że Pomorze będą reprezentować w PE - Anna Fotyga, Magdalena Adamowicz i Janusz Lewandowski.

Jeśli chodzi o wyniki w skali całego kraju, to zdecydowanie wygrało Prawo i Sprawiedliwość - 46,01 proc. (dane z 95 procent komisji), kolejna była Koalicja Obywatelska - 37,81 proc., a stawkę zamyka Wiosna - 6,02 proc.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (60)
dodaj komentarz

  • stary tczewiak_gość

    27.05.2019, 08:13

    wybory

    Byłe komuchy to cwane bestie. SLD samo nikogo by nie wprowadziły do Parlamentu, a tak mają posłów i to jakich.Schetyna znowu dał się ograć.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx7 
  • EkO_gość

    27.05.2019, 08:25

    nic nie mów

    Znów starzy wyjadacze, znów PRL o sobie przypomina. To taka tragikomedia. Z jednej strony ludzie chcą definitywnego zakończenia czerwonej historii, a jednak głosują na nich. Wystarczy zmienić fartuszek i wsio gra?

    Cytuj
    IP: 85.198.xx9.xx8 

    Edek_gość

    27.05.2019, 10:18

    Dokładnie. Ujadają , że Piotrowicz w PIS na na jedynkach wystawili komuchów z pierwszej ligi PRLu

    Cytuj
    IP: 188.146.xx8.xx5 

    Patriota niezależny_gość_gość__gość

    27.05.2019, 14:10

    Tczewianie w pętli !?

    Tczewianie w pętli 500 plus i trzynastej emerytury 880 !? Tak sprzedaje się dusze ,średniowiecznym myśleniem o teraz, a nie o przyszłości pokoleń ! Młodzi nie myślący z perspektywą ! Państwo które wydaje by utrzymać się u steru , zarządzane przez człowieka ( powiem mądrego !?) ale bez zaplecza inteligencji technicznej , gospodarczej ,ekonomicznej i prawnej !! Zastanowić się trzeba gdzie i kiedy się obudzicie ?!

    Cytuj
    IP: 188.146.xx4.xx5 
  • Narodnacpanylata_gość

    27.05.2019, 08:14

    I to jest dramat proszę państwa. W tym kraju nie będzie nigdy dobrze jeżeli głosujemy ciągle na te same ryje z PO, kod, PiS, PSL, SLD, nowoczesna, petru, biedronie i Michnik. Cytując najsłynniejszego kociewiaka: "głupie ludzie, głupie ludzie"

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx4.xx0 
  • Jagna_gość

    27.05.2019, 11:50

    Twoja ulubienica "Wiosna" ma jeden albo dwa mandaty.... Ale czy to czuć świeży powiew wiosny czy też zgniliznę palikociarni?

    Cytuj
    IP: 186.96.xx1.xx8 
  • ik_gość

    27.05.2019, 08:16

    Chociaż Tczew sie spisał, a króluje u nas disco -polo :)

    Odpowiedz
    IP: 31.61.xx5.xx2 
  • czepialski_gość

    27.05.2019, 08:19

    koalicja

    Koalicja Obywatelska to była w 2018 w trakcie wyborów samorządowych, teraz była Koalicja Europejska...

    Odpowiedz
    IP: 153.19.xx8.xx1 
  • Edek_gość

    27.05.2019, 10:20

    Co się dziwisz pomyłkom. Tyle razy zmieniają barwy i nazwy. Można uprościć i pisać Koalicja komuszo- lewacka

    Cytuj
    IP: 188.146.xx8.xx5 
  • EkO_gość

    27.05.2019, 08:22

    to się Tczewianie nie popisali

    Ciekawi mnie, co kierowało osobami, które oddały głos na Adamowicz? Przecież ona nie była żadną działaczką polityczną. Wystarczy fakt, że była żoną Pawła Adamowicza? To stanowi o kwalifikacjach? A może przemawia do ludzi program walki z hejtem, cokolwiek ma on oznaczać? Pytanie też czy o to chodzi w PE. Nie dorośliśmy chyba do demokracji, skoro kierujemy się kwestiami nieistotnymi przy urnie wyborczej. Trochę to smutne

    Odpowiedz
    IP: 85.198.xx9.xx8 
  • Alex_gość

    27.05.2019, 08:37

    racja

    Racja, wesoła wdówka załatwiła sobie immunitet

    Cytuj
    IP: 88.199.xx2.xxx 

    fty_gość

    27.05.2019, 08:40

    uh

    zryte łby mają uhaaa

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx1 

    Wyborca_gość

    27.05.2019, 08:46

    Mondrypajonk

    A co zła? Młoda, wdowka, tragedyje przeżyła człowieku, jej się należy, w TVN muwili że to super babka to głosuje!!

    Cytuj
    IP: 178.235.xx4.xx0 

    Natenczas Wojski_gość

    27.05.2019, 08:50

    Taka prawda.

    Gdyby na liście kandydatów wpisano postać fikcyjną, na przykład "Miś Uszatek" to tczewscy wyborcy tez by zagłosowali na takiego kandydata. Wystarczyło by aby bajka o tym misiu leciała na okrągło w TVN.

    Cytuj
    IP: 83.23.xx4.xx5 

    BeKO_gość

    27.05.2019, 08:58

    No to Ci odpowiem.

    To samo można powiedzieć o dwóch wdowach po Przemysławie Gosiewskim - jedna pani w sejmie, druga w senacie. Czy też o córce Zbigniewa Wassermanna - szefowej komisji d/s Amber Gold. Wszystkie te Panie dostały się do parlamentu wyłącznie dzięki nazwiskom oraz tragedii w Smoleńsku. Czym kierowali się ich wyborcy ? A mimo to wolę jak idą po nazwisku, niż głosowanie "dla jaj", najpierw na Palikota, potem na Kukiza.

    Cytuj
    IP: 158.116.xx5.xx1 

    zyl_gość

    27.05.2019, 08:59

    Ten program Adamowicz walki z hejtem polega na hetjowaniu ludzi którzy myślą inaczej niż ona. :)

    Cytuj
    IP: 91.212.xx2.xx0 

    Były student Pani Adamowicz_gość

    27.05.2019, 09:06

    Pani dr Adamowicz jest specjalistką prawa morskiego a w PE to bardziej przydatne niż bycie filozofem jak Legutko, czy Krasnodębski.

    Cytuj
    IP: 78.31.xx6.xx0 

    pl_gość

    27.05.2019, 10:24

    Nie no lepsza pani Powiatowa, co jej się należy. Porównaj wykształcenie obu pań, podobno jesteś obiektywny.

    Cytuj
    IP: 31.61.xx5.xx2 

    Kit_gość

    27.05.2019, 10:57

    A jakie trzeba mieć kwalifikacje przecież większą połowę naszej elity stanowią ludzie nie mający pojęcia o polityce tj Kukiz Liroy oj przepraszam Pan marzec ???? i wielu innych żeby być politykiem wystarczy mieć dar przekonywania i klamania i obiecywania złotych gór a polski naród kupi wszystko

    Cytuj
    IP: 85.255.xx5.xx5 

    Kit_gość

    27.05.2019, 11:04

    A co kierowalo ludźmi kiedy na prezydenta wybierali Celebryte Trumpa który ma dostęp do broni atomowej

    Cytuj
    IP: 85.255.xx5.xx5 

    EkO_gość

    27.05.2019, 11:55

    BeKO

    Pozwolisz, że nie będę prowadził dyskusji na trumnach. Tak nie wypada w kulturze do której się odwołuję. Powiem Ci tylko tak-szybko zrobiła karierę. A swoje za uszami też ma. Taka jest różnica.

    Cytuj
    IP: 85.198.xx9.xx8 

    Fakty nie Mity_gość_gość_gość__gość

    27.05.2019, 14:29

    EKO ???

    Po pierwsze Magdalena Adamowicz jest doktorem nauk prawnych i radcą prawnym , ukończyła Szkołę Prawa Angielskiego i Europejskiego na Uniwersytecie Cambridge oraz Szkołę Prawa Niemieckiego na Uniwersytecie w Bonn! Zacytuję Hołdysa - żeby nie przypisywać lewactwa ,robactwa ... innych dziwnych zachowań. Jeżeli to się w świecie spełni to będziemy żyli w lepszym świecie! I myślę , że to może się spełnić jeśli ambasadorem w Europie w tej sprawie została Magdalena Adamowicz !!! EKO WRACAJ DO ŚREDNIOWIECZA I NIE CIĄGNIJ TAM POKOLEŃ !!!

    Cytuj
    IP: 188.146.xx4.xx5 

    Lopez_gość

    27.05.2019, 15:03

    Tak jest!!!

    W podobnym tonie chciałem napisać, ale się spóźniłem... Niech o poziomie wyborców KE świadczy to, kogo wybierają. Zero przygotowania, zero kompetencji, zero programu. Ale jest coś... nazwisko / znajomości (niepotrzebne skreślić). Żenada!!!

    Cytuj
    IP: 188.147.xx5.xx3 
  • człowiek bez nicka_gość

    27.05.2019, 09:08

    żałosne miasto, żałośni wyborcy...to wystarczy za cały komentarz

    Odpowiedz
    IP: 178.183.xx4.xx5 
  • Tczewianin _gość_gość

    27.05.2019, 14:22

    Żałosny człowiek.

    Nie bez nicka i rozumu.

    Cytuj
    IP: 83.25.xx3.xx2 
  • Loi_gość

    27.05.2019, 09:11

    Na szczęście te złodz...je z PO i reszty bandy nie wygrali. Odetchnąć z ulgą można.

    Odpowiedz
    IP: 157.25.xx7.xx6 
  • eh_gość

    27.05.2019, 09:23

    wrrrr

    Jak ktos madry powiedzial, demokracja jest systemem dla ludzi madrych. Na Pomorzu ludzi madrych jak na lekarstwo. Kiedys mowili, ze babciom trzeba zabrac dowod osob. Nie, dowod trzeba zabrac wszystkim tym, ktorzy nienawidza uzywac bezcennego daru jakim jest mozg. Ale co sie.dziwic po Tczewie, 3.zawodowki, pelno fabryk, normalnie inteligencja ze.ho ho ho. Cos tu jest nie tak, skoro sam Nergal powiedzial, ze nigdy by nie chcial miec dziewczyny z Tczewa. No, ja rowniez bym nie chcial. Nie trawie PISu, Biedroniow, Po i innych postkomuchow, bo kto na tych ludzi glosuje,, ten niszczy swoj kraj. Wczoraj wielka "patriotka" Gdanska byla z siebie dumna, ze uczestniczyla w manifestacji, ktora podeptala wszelkie wartosci. Glosujcie, glosujcie na tych, ktorzy maja w d. chrzescijanstwo a potem robcie.katolickie sluby, katolickie pierwsze.komunie, chrzty etc. Jak to.powiedzial kiedys pewien madry czlowiek: to.sie.nazywa.schizofrenia.

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx5.xx7 
  • Tcuew/Koln _gość

    27.05.2019, 20:37

    Hm ale twoja inteligencja emocjonalna jest na poziomie rozwiazywania krzyzowek

    Cytuj
    IP: 37.201.xx5.xx9 

    ja-mieszkaniec_gość_gość

    27.05.2019, 22:25

    Na kogo więc głosowałeś

    Cytuj
    IP: 83.23.xx4.xx2 
  • stary tczewiak_gość_gość

    27.05.2019, 09:36

    wybory

    Pono ma PiS Tczewiakom którzy głosowali na KE. zabierać dodatki do emerytury i 500 na dzieci. Ci którzy mają mieszkania spółdzielcze i dostali je za grosze od Kaczyńskiego nie nie Jarka mają dopłacić do pełnej wartości. Odwoływać mają się do Tuska po rekompensatę

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx7 
  • Gość_gość_gość_gość_gość

    28.05.2019, 03:50

    Stary tczewiak ?!

    Zastanawiam się jaki jest iloraz inteligencji u ciebie ! Pewnie beretka i pod pusto ! Idąc tokiem twojego myślenia ,należy zwolenników pis obciążyć kosztami zobowiązań zaciągniętych przez to ugrupowanie na wypłaty 500 plus z banków komercyjnych niemieckich i chińskich ( chodzi o kwotę 10 miliardów euro przez Beatę Szydło ) Bawić się i rozdawać , to proszę za swoje !!!!

    Cytuj
    IP: 188.146.xx2.xx4 
  • xxx_gość_gość

    27.05.2019, 09:46

    .... porażka .....

    Nie ma się co cieszyć, to porażka KE niestety !!! Jeżeli "głupi lud" dał się kupić ponownie kiełbasą wyborczą obietnicami socjalnymi to skończyć się to może jak za Gierka, jeżeli jeszcze ktoś go pamięta. Zwolennicy KE pójdźcie na wybory jesienią, bo po kolejnych rządach "tzw dobrej zmiany - haha !!! " nie będzie co dzielić na 500+ i co wtedy ??? Powrót do stagnacji, w Unii nas nie będzie. Puste haki i bezrobocie i całe 30 lat wolności i demokracji zmarnowane.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx1.xxx 
  • Edek_gość

    27.05.2019, 10:08

    Wygrali nie 500+ tylko tym, że dotrzymują obietnic i są zwyczajnie w świecie wiarygodni patrząc na czyny i słowa. PO wsadziło na listy starych komuchów i nie robiło nic więcej oprócz szczucia na PIS. Dziwne, że tylu ludzi jeszcze głosuje na PO i lewactwo

    Cytuj
    IP: 188.146.xx8.xx5 

    Wtf_gość

    27.05.2019, 10:57

    Obie partie są socjalistyczne

    Przecież to KE miała pierwsza pomysł by rozszerzyć 500plus na pierwsze dziecko. No to nie rozumiem gdzie tu jest opozycja dla pisu.

    Cytuj
    IP: 5.173.xx4.xx8 
  • Edek_gość

    27.05.2019, 10:05

    W śród młodych wygrał PIS. Śmiać mi się chce z tych, którzy kiedyś wyzywali starszych od mocherów. Teraz elektorat POKO to głównie starsi. Jak to jest być mocherem wyśmiewanym przez młodych? Karma wraca :)

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx8.xx5 
  • Alex_gość_gość

    27.05.2019, 11:12

    nie ta nazwa

    Koalicja Europejska a nie Obywatelska

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx6.xx4 
  • Edek_gość

    27.05.2019, 12:18

    A może Koalicja UBywatelska.

    Cytuj
    IP: 188.146.xx8.xx5 
  • adi_gość

    27.05.2019, 11:24

    Przyznaję się. Głosowałem na PIS. I jeśli jeszcze wczoraj miałem wątpliwości to już dzisiaj ich nie mam. Postąpiłem słusznie. Jak przeczytałem że do PE pojadą Adamowicz, Cimoszewicz, Belka to mi ręce opadły. A dobiła mnie wiadomość że Kopacz się załapała. Pewnie będzie opowiadać Timermansowi swoje przygody z dinozaurami.

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx2.xxx 
  • Edek_gość

    27.05.2019, 11:26

    Serio !? A ja pamiętam słowa Rostowskiego i innych którzy nie widzieli jak Polska jest okradana z VATu - "nie ma pieniędzy na program 500+" . Propozycja że na pierwsze dziecko była czysto złośliwą zagrywką by tylko podzielić ludzi. Jak inaczej wytłumaczyć sskoro mówią , że nie ma na 500+ dla drugiego i kolejnego dziecka, a na pierwsze i kolejne już jest? Szczeny im opadły gdy kasa z przekrętów poszła na polskie rodziny i teraz udają idiotów.

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx8.xx5 
  • Pomorzanin_gość_gość_gość

    27.05.2019, 11:55

    Dzięki Tczewianie,że nie daliście ...

    się kupić pisobolszewii.PiS może kraść,PIS może łżeć,Rydzyk może mordę drzeć,ale po tej stronie Wisły "ciemny lud tego nie kupuje".Tu nie Podkarpacie ,tu nie Podlasie,tutaj ludzie potrafią myśleć samodzielnie.Chociaż wstyd za tę pisobolszewicką "reprezentację" spadnie na wszystkich.Trudno ,tak wybrali NIEDOUCZENI LENIE .

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx3.xx2 
  • Edek_gość

    27.05.2019, 12:23

    Ta buta i arogancja z jaką traktujecie ludzi o innych poglądach politycznych jest straszna. Mam nadzieję, że nie wrócicie do władzy choćby z tego powodu. Jak można poniżać ludzi, którzy w demokratycznych wyborach oddają głos na inną partię? Programy socjalne działają w całej europie ale u nas to jest beee?

    Cytuj
    IP: 188.146.xx8.xx5 

    stary tczewiak_gość_gość

    27.05.2019, 13:06

    Dlaczego ludzi myślących obrażasz? Pomorzanin ładny nick

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx7 
  • Alex_gość

    27.05.2019, 14:02

    Wybory

    No tak komunistyczna "NAFTALINA" jest jak zwykle na topie. Dziwie sie Polakom, zeby Kwasniewski i Cimoszewicz byli glosami doradczymi i opiniotworczymi. A donosiciele z PO autorytet?????

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx1.xx1 
  • europejczyk_gość

    27.05.2019, 14:12

    PODZIAŁ

    Mam taką propozycję: na przykładzie ścieżek dla pieszych że kładzie się je w tym miejscu gdzie ludzie sami wydeptali trawę. A więc jeżeli jest taka wola narodu (w końcu mamy demokrację) to usystematyzujmy podział który jest tak bardzo widoczny na Polskę wschodnią i zachodnią, na przykładzie RFN - NRD. Sądzę że szybko obudziliby się Polacy ze wschodniej części widząc że nie ma już skąd brać na wszystkie +..... Bo nie wiem jak bardzo trzeba być upośledzonym aby nie rozumieć skąd są brane pieniądze na te wszystkie +, ale jestem przekonany że ludzie dobrze zarabiający i przez to najwięcej oddający w podatkach - szybko opuszczą ten kraj.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx2 
  • Edek_gość

    27.05.2019, 14:55

    Ściągalność podatku jest dużo wyższa. Sprzedaż dużo wyższa, ograniczono karuzele VATowskie. To wystarczy na te 500+ i jeszcze zostanie. Jak się miało władzę, to trzeba było umiejętnie rządzić a nie przymykać oczy na złodziejstwo. Pomysł dzielenia Polski to z centrali POKO czy autorski? Smutne. Mówisz o demokracji, ale nie respektujesz jej warunków w postaci wyborów.

    Cytuj
    IP: 188.146.xx8.xx5 

    Pl_gość

    27.05.2019, 17:48

    Przeprowadzki analize zanim coś napiszesz, zdajesz sobie sprawę np. z tego, że że ściągalnością vatu wcale nie jest tak różowo, a wyzsze wpływy pochodzą głównie ze wzrostu gospodarczego, niskiego bezrobocia i konsumpcji sztucznie rozsyłanych socjali. Nie wiesz tego, bo mało się tym interesujesz, przecież gdyby było tak, że jest tak świetnie, to nie trzeba by było rozważać powiększenia długu do 3 procent PKB. A to zapowiedział premier mówiąc i piątce Kaczyńskiego.

    Cytuj
    IP: 5.173.xx3.xx2 

    Hoody77_gość_gość

    27.05.2019, 22:36

    Ty być głupi tak sam z siebie czy wszyscy tacy w rodzinie? Jak ci socjale wszarzu nie pasują to nie bierz jak i cała twoja rodzinka niech nie bierze, ale pewnie jako pierwsi stoją w kolejce PO.... dodatki stoją.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx8.xx3 
  • Alex_gość

    27.05.2019, 14:51

    Wybory

    A gdzie pojada? Teraz Polacy wracają do Polski a nie wyjeżdżają. Zarabiają dużo więc w jakim celu wyjadą? Wykształcili się w tym kraju i nabyli doświadczenie i są u Siebie więc jaki cel. Ludzie mieszkający ponad 30 lat poza krajem ciągle za nim tęsknią. Polacy tylko narzekają. Jak nie dostają kasy źle, ale jak dostają też źle. Dlaczego biorą trzeba się zbudować i nie brać tych +. Ci co narzekają pierwsi wypełniali wnioski na te plusy. Polacy to dziwny naród. Lepiej nieprawdziwe obietnice otrzymywać niż coś namacalnego. Kocham Polskę, ale nie wszystkich Polaków , przewrotnych!

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx1.xx1 
  • rumcajs_gość

    27.05.2019, 16:24

    ......

    Elektorat pisu ciemny lud znowu wygrał. Dobrze że nie na pomorzu.

    Odpowiedz
    IP: 85.164.xx2.xx6 
  • Po PO_gość

    27.05.2019, 17:36

    Wybory

    Wstyd mi za Tczew, który głosuje na Janusza Lewandowskiego sprzedawcę majątku narodowego za bezcen, za co miał zarzut sądowy, a,że przy władzy była Unia Wolności prekrusorka PO został oczywiście uniewinniony.

    Odpowiedz
    IP: 94.78.xx7.xx9 
  • Jarba_gość

    27.05.2019, 18:29

    Wybory

    Tczewiacy glosowali na zdrajcow karierowiczow i ormowcow A I TAK WYGRALI NAJLEPSI BRAWO

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xxx.xx2 
  • mar_gość

    27.05.2019, 21:35

    frekwencja

    43% frekwencji w wyborach jasno pokazuje że Polacy mają w głębokim poważaniu kto ich reprezentuje na arenie międzynarodowej. Dlatego rządzi nami partia której elektorat jet bardzo zdyscyplinowany i uczestniczy w każdych wyborach. Tyle w temacie...

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx6.xx7 
  • załamany _gość

    27.05.2019, 22:20

    co za ludzie...

    Jedna połowa zagłosowała na złodziei, a druga połowa na oszołomów. Brawo wy...

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx4 
  • ja-mieszkaniec_gość_gość

    27.05.2019, 22:29

    "Ściągalność podatku jest dużo wyższa. Sprzedaż dużo wyższa, ograniczono karuzele VATowskie. To wystarczy na te 500+ i jeszcze zostanie. Jak się miało władzę, to trzeba było umiejętnie rządzić a nie przymykać oczy na złodziejstwo. Pomysł dzielenia Polski to z centrali POKO czy autorski? Smutne. Mówisz o demokracji, ale nie respektujesz jej warunków w postaci wyborów."

    A ceny rosną jak szalone , a te różne dopłaty -opłaty, a ceny energii dla firm i samorządów, a podatek solidarnościowy, a obzusowanie wszelkich umów zlecenia (ma być od 2020 ), a ozusowanie wszystkich wynagrodzeń bez limitów .

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx4.xx2 
  • Hoody77_gość_gość

    27.05.2019, 22:30

    Wybory

    Nie wiedziałem że Tczewianie tacy tępi. Koalicja? POważnie? Jestem Tczewianem z krwi i kości. Nie myślałem że będę musiał ludzi ze swojego miasta obrażać, wyzywać od debili i kretynów. Już nie wspomnę o całym POmorskim debilnym województwie. Ja w następnych wyborach będę głosować też na PO. Z nadzieją że wygrają i zabiorą 500plus, emeryturę plus, POdniosą wiek emerytalny do 67 dla kobiet. Najważniejsze że wprowadzą do Polski OJRO i małżeństwa homozboczone.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx3 
  • Gość_gość_gość_gość_gość

    28.05.2019, 04:10

    Urojenia !?

    Polecam tym którzy oddali głos na pis by zobaczyli nie tylko film Sekielskiego ,ale i film Kuby Wątły - O Tym Jak Kościół Okrada Polaków !!! Zastanówcie się jak pogrąża się suwerena gdzie 500 plus dostaje rodzina o dochodzie 1 tys.zł i 10 tys. zł !? Podobnie znaczenia otrzymania 880 zł przez emeryta o dochodzie 900 zł i 10 tys.zł emerytury !? Przy tym należy zauważyć wzrost cen art. żywnościowych , leków i opłat za prąd ,gaz itp. Dla poprawy waszego humoru z horrorem powiem że komuna podniosła cenę cukru o 1 zł i podniesiono larum ! Dobrej zabawy !!

    Cytuj
    IP: 188.146.xx2.xx4 

    ik_gość

    28.05.2019, 11:25

    Oj jeszcze zapłaczecie za PO, juz niedługo koniunktura się skończy, konspumpcja zmniejszy i lud zawoła WIĘCEJ !!! Wtedy zobaczycie jak ludziom odechce się pracować, uczciwi będą musieli zarobić krocie, ceny poszybują, złotówka mocno stanieje, dług się powiększy i wtedy będziecie piać z zachwytu. Najgorzej dostaną ci najbiedniejsi i ci którzy najwięcej socjalu pobierają, źródełka się skończą i będziecie chcieli jareczka na taczce wynosić, wtedy jak to w przysłowiu Polak głupi przed i po szkodzie. Czy wy naprawdę jesteście tak ograniczeni, że nie wiecie skąd pochodzą pieniądze, które oni rozdają?? Z żadnych mafii vatowskich tylko z podatków firm, ludzi, vatu, akcyzy itp.itd. Żeby wydawać więcej, trzeba więcej mieć, proste jak budowa cepa. Już widać kto najbardziej dostał za kupowanie głosów, najbiedniejsi bez jakichkolwiek dodatków. Uczciwi emeryci z niską emeryturą, samotne matki z jednym dzieckiem pracujący powyżej pensji minimalnej itp. Wszystko drożeje w zastarszającym tempie, ale tak to się odbywa, kiedy pieniadz traci wartość, koszty parcy rosną zamiast maleć przy minimalnym bezrobociu i braku rąk do pracy.

    Cytuj
    IP: 31.61.xx5.xx2 
  • Alek_gość

    28.05.2019, 16:40

    Wybory

    Polacy tak pojmują demokrację, jesteśmy tolerancyjni, szanujemy inne zdanie pod warunkiem, że będzie takie jak moje! Trzeba szanować wszystkie poglądy . Chociaż ciągle trudno jest mi zrozumieć PZPR-owskie sympatkie i poparcie dla Kwaśniewskiego, Belki, Cimoszewicza i im podobnych. Przecież im jest zawsze dobrze za komuny i współcześnie jeszcze lepiej. Media pytają ich o ocenę sceny politycznej i jeszcze wchodzą do PE. To co najmniej niezrozumiałe.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx1.xx0 
  • gw_gość

    05.10.2019, 22:46

    Tczewiani

    ale głosowały poj..y z tczewa

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx9.xx9 
  • loki55_gość_gość

    14.10.2019, 10:01

    Wyborcy PO

    To w Tczewie mamy 9613 poj**ów XD

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx3 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.