Turystyczna końcówka roku z LOT KOCIEWIE

Turystyczna końcówka roku (fot. LOT Kociewie)
Turystyczna końcówka roku z LOT KOCIEWIE

zobacz galerię zdjęć: 2
Końcówka 2020 roku to zawsze czas podsumowań i refleksji nad zakończonymi projektami. Jednak nie dla Lokalnej Organizacji Turystycznej KOCIEWIE, która listopad i grudzień poświęciła na intensywną współpracę oraz realizację nowych, a także dopracowanie odrobinę starszych zadań.

W listopadzie Biuro LOT KOCIEWIE rozpoczęło przedsięwzięcia dofinansowane przez miasto Starogard Gdański, którymi były tablice małej architektury. Widząc zapotrzebowanie mieszkańców Kociewia i turystów zwiedzających Starogard Gdański, zamontowano tablice z planem miasta w najczęściej odwiedzanych przez nich miejscach. Plan jest jednym z ważniejszych elementów informacyjnych dla osób przyjezdnych. Mapa zachęca do zwiedzania miasta, jak również pomaga odnaleźć najważniejsze zabytki i instytucje miejskie.

- Do realizacji tego zadania zaprosiliśmy starogardzką artystkę Martynę Pazerę. Dzięki tej współpracy powstały bardzo ciekawe plansze, którego oryginalnym elementem są fragmenty starogardzkich legend - mówi Piotr Kończewski, Dyrektor Biura LOT KOCIEWIE. - Rezultaty naszych działań, czyli tablice z planem miasta i kodami QR do pełnej wersji opowieści możecie zobaczyć przy Dworcu PKP, w Parku Nowe Oblicze oraz na Rynku.


W 2020 roku został również wydłużony szlak turystyczno-pielgrzymkowy z Pelplina do Piaseczna, który od 2019 roku upamiętnia koronację Matki Boskiej Piaseckiej oraz wizytę Jana Pawła II w Pelplinie. Dodatkowa tablica z przemówieniem papieża przed modlitwą Anioł Pański stanęła przy górze jego imienia. Podobnie jak na pozostałych tablicach na nowej można wysłuchać oryginalnego nagrania z 1999 roku skanując telefonem kod QR.


Jeszcze pod koniec 2020 roku Lokalna Organizacja Turystyczna KOCIEWIE przy wsparciu Polskiej Organizacji Turystycznej zorganizowała webinar dla branży turystycznej oraz jednostek samorządowych z terenu Kociewia pn. "Marketing w social mediach i zarządzanie marką turystyczną w czasach pandemii - przykłady, sposoby, dyskusja...", podczas którego eksperci poruszyli temat kierowania marką turystyczną w czasie trudnej sytuacji na rynku oraz marketingu turystycznego w internecie.

- Do przeprowadzenia szkolenia dla członków LOT KOCIEWIE i parterów z branży turystycznej zaprosiliśmy specjalistów w swoim fachu. Dra Jarosława Górskiego z Fundacji Best Place Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc oraz Marcina Nowaka współtwórcę bloga turystycznego gdziewyjechać.pl oraz kanału w serwisie YouTube Wędrowne Motyle. - mówi Piotr Kończewski.


Podczas szkolenia online uczestnicy dowiedzieli się jak pandemia wpłynęła na wybór form odpoczynku i rekreacji przez turystów, a także jak przy pomocy prostych narzędzi zarządzać marką turystyczną. Na webinarze został poruszony również temat aktywności w social mediach, które przez ostatni rok stały się szczególnym kanałem komunikacji z mieszkańcami regionu i turystami.
Już z początkiem 2021 roku LOT KOCIEWIE rozpoczęła przygotowania do działań, które będą realizowane w kolejnych miesiącach.

Aktualne informacje z działań stowarzyszenia znajdziecie w mediach społecznościowych www.facebook.com/lot.kociewie, www.instagram.com/kociewie

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (2)
dodaj komentarz

  • ***** ***_gość

    05.01.2021, 13:48

    zastanawiam się...

    Zastanawiam się, ile osób jest w stanie zrozumieć potrzebę istnienia i funkcjonowania takich organizacji, jak LOT-y! Nie mam na myśli tylko tej lokalnej "Kociewie", ale w skali ogólnokrajowej! Skromność środków do dyspozycji jest żenująco niska, jak na skalę dokonań promocyjnych! Zresztą u nas w kraju brakuje na wszystko z wyjątkiem zaspokajania oczekiwań beneficjentów licznych programów socjalnych promujących nieróbstwo, lenistwo, pogardę dla edukacji i idei zaspokajania głodu wiedz. W ciągu 6 ostatnich lat społeczeństwo mogło skonfrontować się ze smutną rzeczywistością!

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xxx.xx4 
  • Przodownik Gender _gość

    05.01.2021, 15:03

    No tak... kiedyś było lepiej.

    Środki do dyspozycji były ogromne, na nic nie brakowało; była to kraina mlekiem i miodem płynąca dla przedsiębiorczych. Dla pracowitych, pięknych i wykształconych deszcz pieniędzy, a dla nierobów, leniów i nieuków policyjna pała i więzienie; brakowało jeszcze przymusowej sterylizacji, bo się rozmnożyli i zagłosowali na ***. Ale nadejdzie czas, że będzie jeszcze normalnie, będzie jeszcze przepięknie. Nierobów i nieuków zastąpią doktorzy i inżynierowie o czekoladowej karnacji, a Wisłą będzie płynąc forsa, która oblepi cały zabytkowy most. Z tej okazji wyjdźmy na ulicę już dziś!

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx2.xx9 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.