Prokuratura Rejonowa w Tczewie prowadzi postępowanie w sprawie usiłowania zabójstwa dwumiesięcznego dziecka (dziewczynki). Podejrzany jest już w areszcie, na razie na okres 3 miesięcy.
O sprawie poinformowała nas jedna z naszych czytelniczek.
Z jej relacji wynika, że dziecko miało zostać pobite, kiedy matki nie było w domu. Relacjonuje, że płacz dziecka miał irytować konkubenta matki. Dziecko w ciężkim stanie miało trafić do szpitala w Tczewie, a rodzice - udać się taksówką do jednego z pobliskich miasteczek - tego jednak nie potwierdza nam prokuratura.
Samo pobicie miało jednak miejsce - i według naszej czytelniczki - konkubent miał uderzać dzieckiem o ścianę.
Prokuratura Rejonowa potwierdza jedynie, że zdarzenie miało miejsce:
Na wniosek prokuratora sąd tymczasowo aresztował podejrzanego na okres 3 miesięcy.
O sprawie poinformowała nas jedna z naszych czytelniczek.
Z jej relacji wynika, że dziecko miało zostać pobite, kiedy matki nie było w domu. Relacjonuje, że płacz dziecka miał irytować konkubenta matki. Dziecko w ciężkim stanie miało trafić do szpitala w Tczewie, a rodzice - udać się taksówką do jednego z pobliskich miasteczek - tego jednak nie potwierdza nam prokuratura.
Samo pobicie miało jednak miejsce - i według naszej czytelniczki - konkubent miał uderzać dzieckiem o ścianę.
Prokuratura Rejonowa potwierdza jedynie, że zdarzenie miało miejsce:
"Prokuratura Rejonowa w Tczewie prowadzi postępowanie dotyczące usiłowania zabójstwa dwumiesięcznego dziecka. W oparciu o zebrany materiał dowodowy zarzut popełnienia tego czynu przedstawiono konkubentowi matki dziecka. Podejrzany nie przyznał się do popełnienia zarzuconego mu przestępstwa. Postępowanie pozostaje w toku" - mówi nam rzeczniczka Prokuratury Okręgowej w Gdańsku, Grażyna Wawryniuk.
Na wniosek prokuratora sąd tymczasowo aresztował podejrzanego na okres 3 miesięcy.
Komentarze (100)
Cwelu*h_gość
14.02.2023, 11:36
Dojechać
Gnoja powinno się dojechać i obdzierać ze skory, a później sypać sól. Tak się kończy wspieranie tczewskiej patologii
Ziomek z Tczewa _gość_gość
14.02.2023, 11:39
w tym Tczewie to...
Nic dobrego nie dzieje sie. Cora zwięcej bandziorów. Mam nadzieje że tego świniopasa przywitaja "ładnie" w pierdlu.
Gość _gość
14.02.2023, 11:58
Matkę też jest winna jedno dziecko zabrali a teraz że niby winna nie jest. O wszystkim wiedziała z tego co słyszałam to cały czas kłamie.
Thjj_gość
14.02.2023, 12:17
Daj
Napisz kto to jest
Ztcz_gość
14.02.2023, 16:06
Tak ta kur** też jest winna !!
Nina._gość
14.02.2023, 12:27
.....
Co za skur....... No tak co można po nim było się spodziewać .. pół życia chodzi naćpany!!!!!!!parę lat temu pobił swoją kobietę i groził że ja zabije.. a teraz niewinne dziecko przez gnoja by straciło życie.. Matka tej dziewczynki wiedziała dobrze z kim się wiąże..
..._gość
14.02.2023, 12:38
...
nadal nie wiemy o kim mowa ...
fghjk_gość
14.02.2023, 12:28
Konkubinat... i wszystko jasne.
Gość bez ślubu_gość
14.02.2023, 14:25
Konkubinat
No tak, bo gdyby byli po ślubie to by do tego nie doszło xdd gościu zmień leki
Madzia_gość
14.02.2023, 14:37
Taaaa
Dokładnie
Ello_gość
14.02.2023, 18:55
Konkubinat = patologia
Urlopowiczka..._gość
14.02.2023, 18:58
bzdury wypisujesz!
Od 12 lat dziele zycie z mezczyzna, podobnie do mnie, niezainteresowanym bieganiem po urzedach w celu "zalegalizowania" naszego zwiazku! Jestesmy szczesliwi i nie majacy nic wspolnego z patologia! Zaden slub nie gwarantuje godnosci zachowan, a nawet wrecz przeciwnie! Jest czesto powodem frustracji, wzajemnej nienawisci oraz konfliktow rzutujacych na cale otoczenie! Sadziedzka posesje zamieszkuje takie wlasnie malzenstwo! Wulgarne, nieprzyjazne wszystkim dookola, ale po slubie koscielnym. Zreszta w kazda niedziele znikaja na kilka godzin, co pozwala nam domniemywac, iz udali sie na chrzescijanskie gry i zabawy.... Klucz oceniania ludzi wg formy ich zwiazku jest niewlasciwy!
..._gość
14.02.2023, 12:38
...
"Napisz kto to jest"
właśnie, jakiś link do fejsa np ... namiar ... chętnie pozdrowimy :)
Inny_gość
14.02.2023, 12:44
Patola. +500 ,niech więcej paltologii dają będzie jeszcze więcej,, szczęśliwych dzieci''
Xxx przemocy _gość
14.02.2023, 12:44
Matka
Matka dziecka to S.L
Gość _gość
14.02.2023, 12:46
Matka która nic nie wiedziała??!!! Chyba coś nie tak. A może wcale lepsza nie jest. A mało tego wiedziała z kim jest i raczej jej nie przeszkadzało. Dzieckiem trzeba się zajmować A nie latać wszędzie tylko z dzieckiem nie siedzieć. Przykre bardzo bo biedne dziecko niczemu winne . Poprostu ćpuny i tyle oboje .
Gość _gość
14.02.2023, 13:04
Racja wydaje mi się że wiedziała, tylko razem ćpali to dziecko przeszkadzało, oby dwóch do pierdla
Gość specjany_gość
14.02.2023, 12:46
Powiesić drania za jaja i niech zdycha!!!
Gość _gość
14.02.2023, 12:47
Ujawnić dane i zdjęcia najlepiej !!! Nie ma litości dla takich ludzi!
plus_gość
14.02.2023, 12:54
500
500 plus.
Ja_gość
14.02.2023, 12:57
Obyś zgnił A łapy op***ił przy samej dupie. Takich powinni podawać dane
Gość _gość
14.02.2023, 13:01
Kara śmierci dla takich ludzi!!
wiwi_gość
14.02.2023, 13:33
zwykl patologia, wiecej dawac 500 plus dziadom, jemu uciac interes i wykastrowac babe
Gość wśród gosci_gość
14.02.2023, 14:49
Masakra
Profile przejrzałam, wystarczy poczytać Komentarze i namiary na tych zwyrodnialcow są. Nie ma tłumaczenia że nie wiedziała. Wiedziała dokładnie, nie ma tłumaczenia. Boże takie bezbronne maleństwo, mniej je w swojej opiece????
Gosc_gość
14.02.2023, 15:01
Zdjecia
Przykre jaki los potrafia zgotowac dorosli dzieciatku nic niewinnemu. Weszlam w zdjecia matki dziecka podane w komentarzach.na jednym ze zdjec jest chlopczyk ma siniaki na główce.prosze aby ktos dokladnie przyjrzał się tej rodzinie.
yhy_gość
14.02.2023, 15:29
próba usiłowania jak masło maślane
Nie ma czegoś takiego jak próba usiłowania. Samo usiłowanie jest próbą dokonania, więc nie można próbować usiłować. Kto w tej redakcji pracuje???
Malutka_gość
14.02.2023, 15:33
Dziecko
Wypisujecie takie bzdury ze się srac chce, nigdy nie ma jednego winnego jak są to oboje !!! Swoim dzieciom nic nie zrobil a cudzemu mialby zrobić weźcie się ogarnijcie !!! Tu coś jest nie tak !!
Terrex_gość_gość
14.02.2023, 20:21
Ty Jesteś nie tak. Egzekucja dla tego śmiecia byłaby przywilejem :-/ :(
zenek_gość
14.02.2023, 15:42
: (((
:(((
Yyyy ja _gość
14.02.2023, 15:43
Zdarzenie
Tczew powinien zniknąć z mapy polski i świata więc proponuję wysadzić w p***u zalać wodą powstała dziurę i otworzyć kurorty plaże itp
Ala_gość
14.02.2023, 15:44
Podobno dziecko zmarło
Gosc_gość_gość
14.02.2023, 16:17
:((
:((((((((
Ona--gosc _gość
14.02.2023, 16:07
Ludzie nie znacie sprawy a gadacie dziecko nie żyje , a matka co taka nie winna ? Jedne dziecko zabrali konkubent dziecko bil a ona nie widziała ? Ku** ćpała razem z nim chłop na mleko pożyczał dla tego mały bo jak poszła w tango to i o dziecku zapominala ! Taka prawda sory Sandra ale cienie hejt nie ominie dodałs do redakcji post żeby winne na matiego zwalić , cpaj dalej s*** ludzie wiedzą kim jesteś i jaka z ciebie była matka , syna ci bez powodu też zabrali ? Mati cię w końcu przestanie bronić i sprawiedliwość cię też dosięgnie .
Gość _gość
14.02.2023, 16:29
To skoro wiedzialas/es To czemu tego nie zglosilas/es do specjalnych służb ? Może teraz dziecko by żyło i byłoby szczęśliwe w rodzinie zastępczej... Nie rozumiem takich ludzi którzy widzą że krzywda się dzieje że patologia wychowuje dzieci a siedzą cicho. Wstyd!
Lena_gość
14.02.2023, 17:18
Dziecko jeszcze żyje
Yyy_gość
14.02.2023, 16:24
Czy ktoś wie z jakiego osiedla pochodzi matka albo ten "konkubin"?
Tczewianka_gość_gość
14.02.2023, 16:26
Odp
Pan ze starego miasta
Mala_gość
14.02.2023, 16:26
Dziwne że matka jest na wolności a konkubent dostał areszt on o swoje dzieci dbał i krzywdy nie robił a matka jedno ma już zabrane chyba coś jest nie tak
Gość _gość
14.02.2023, 16:29
Matka też jest winna dlaczego zostawiła dziecko z konkubentem jeśli była przemoc i jeszcze zamiast z dzieckiem do szpitala to z konkubentem jechała poza tczew
Gość _gość
14.02.2023, 16:30
"Pamiętam jeszcze tą rodzinę z podgórnej. Ogólnie rodzeństwo było bardzo zaniedbane przez matkę i ojca, na pewno były tam problemy z alkoholem i brudem. Ogólnie nic dobrego nie rokowało na przyszłość..."
Jakoś co nie którzy wyszli na prostą, więc jeśli nie masz informacji to nie wypowiadaj się.
Gość _gość
14.02.2023, 17:13
Co z tego że pamiętasz?? Ile rodzin niby normalnych a dzieci mordercy i różne inne rzeczy robią złodzieje itd. Są też tacy co dążą do tego czego nie mieli w dzieciństwie. Znam wielu takich . !! Nieraz 2 razy trzeba się zastanowić zanim ocenisz .
Lola _gość
14.02.2023, 16:30
Mati trzymaj się nie wierzę że to zrobiłeś znam cie za matkę się wziąść
Dikembe_Mutombo_gość_gość_gość_gość
14.02.2023, 17:09
Ty się weź za słownik, amebo.
Ta_gość
14.02.2023, 17:21
Ooo przestań bronić tego cpuna dobrze wiadomo jaka to patologia jest i on i ona zwykle cpuny patologiczne nic więcej obydwoje siebie warci tfu
Justice_gość
14.02.2023, 17:03
Kara śmierci dla tego śmiecia byłaby przywilejem.... Powiesić za nogi w miejscu publicznym i każdy z mieszkańców powinien mieć prawo rzucić kamieniem... tyle razy ile chce. Dla tej p*** która nie dopełniła obowiązku matki kara dożywotnich robót. Rodzice razem z patusiarą do ciężkich robót bo to oni pośrednio są odpowiedzialni za wychowanie tych śmieci (bo ludźmi tego nazwac nie można :-/) TAKICH PATUSÓW SIĘ UTYLIZUJE ! NIE UTRZYMUJE !
Gg_gość
14.02.2023, 23:17
Uu
Idę tez
Gość _gość
14.02.2023, 17:06
Dużo rzeczy można powiedzieć o nim , ale ze rzucał dzieckiem ??? Coś mi się nie wydaje . Teraz piękna dama udaje że się przejmuje a taka prawda że jej to na rękę dalej będzie biegać po imprezach .. matka na medal . Pierwsze dziecko też zabrali bo była za opiekuńcza zapewne !!! Sznurek ma 2 końce i na nią też przyjdzie czas . Każda matka by zauważyła gdyby coś się działo z jej dzieckiem . A poza tym nikt nie kazał jej siedzieć u niego .
Dikembe_Mutombo_gość_gość_gość_gość
14.02.2023, 17:17
Tobie się nie wydaje a prokurator ma materiał dowodowy. I co to za tekst, że nikt jej nie kazał siedzieć u niego??? A jemu ktoś kazał j**@#$ 2-miesiecznemu dziecku??? Zamknij dooope lepiej i się nie odzywaj!!!
Generalnie_gość
14.02.2023, 17:41
sandra
Ona sie nigdy nie przejmowała pamietam jak mieszkała z moim kuzynem na limanowskiego w Pelplinie to płakała jak jej zabierali syna ale mi sie wydawało ze tak do szpicu jak pierwszy raz przyszła ze swoim synem to asz żal mi sie go zrobiło body brudne spodnie tez a tym bardziej nie miała ubrań na przebranie .Jej powinni odrazu wziasc małego przy porodzie a pi.....zaszyc.
Kokes_gość
14.02.2023, 17:41
I ta tempa pinda i ten śmieć powinni dostać karę śmierci tyle że pod wpływem tortur :-/
Marian_gość
14.02.2023, 17:14
Szok
tnij.tcz.pl/?u=5b0c1d
Dikembe_Mutombo_gość_gość_gość_gość
14.02.2023, 17:30
Super express podaje że dziecko zmarło więc to już nie jest usiłowanie:( Mam nadzieję że oby dwoje zgniją w pudle
Kasia _gość
14.02.2023, 18:22
Kto to zrobił ??
Imię i nazwisko kto to zrobił ?? No podajcie ??? I palić na stosie !!!!!
Yerrex_gość
14.02.2023, 20:18
Nie zgodzę się, palić na stosie to za mało. Za brutalne zamordowanie dziecka powinna być egzekucja publiczna. I nie że stryczek tylko za nogi i kamienowanie ! Patusow powinno się utylizować, nie utrzymywać !!!!
Teges _gość
14.02.2023, 18:47
P.W
A skąd oni są z Tczewa czy z okolic z jakiejś wioski
Xyz_gość
14.02.2023, 18:54
Dziecko
Biedne dziecko..Czy ktoś wie jak nazywa się ta patola ?
Gość_____gość
14.02.2023, 19:02
Tą całą firmę budowlaną powinni zamknąć tam się roi !!
Gość _gość
14.02.2023, 19:40
Jaka ?? On chyba nie pracował
Lala_gość
14.02.2023, 22:14
.
Jaką firmę zamknąć człowieku ? Czy ty wierz co ty piszesz ? ! Co ma wspólnego firma do tego której on nie jest założycielem ???? Ludzie ogarnięcie się przestańcie robić nagonkę na firmę i na dalszą rodzinę . To czy on jest winny to osądzi sąd . Chcecie robić na niego nagonkę róbcie ale rodzinę zostawcie w spokoju co oni mają z tym wspólnego oni za jego czyny nie odpowiadają zastanówcie się ludzie !!!! Trochę opamiętania !!!!!
Adams_gość_gość
14.02.2023, 19:07
Śmierć dla zwyrodnialca
Więźniowie powinni go tak samo potraktować , niech cierpi jak to małe niewinne dziecko. Niech błaga żeby go dobić w więzieniu. Powinna być wprowadzona kara śmierci.
Jbg_gość
14.02.2023, 19:13
Frajer
Co za zwierze, matka nie wiedziała ??? Yhhhy ... dożywocie dla matki i dla konkubenta ???? szkoda ,że nie ma kary śmierci !!! Tacy" ludzie "powinni być ukarani uczciwie za to co zrobili . Sprawdzić czy dziecko już wcześniej nie było bite i pociągnąć całą najbliższą rodzinę do odpowiedzialności, jeśli widziała ślady lub podejrzewała co się dzieje i nie reagowała !!! Dlaczego mamy płacić podatki na utrzymanie morderców , kara śmierci byłaby najlepszym rozwiązaniem, może inny czub że strachu zastanowiłby się 3 razy zanim zrobiłby komukolwiek krzywdę!!!
Dlaczego ?_gość_gość
14.02.2023, 19:29
Dlaczego jak się wszystko układa to jest " partner/ka" a jak jest mowa o patologii to mówi mówi " konkubent/ka"? Bez zbędnej nienawiści proszę, pytanie z czystej ciekawości .
Gość Garnuszewskiego _gość
14.02.2023, 19:42
Dziecko
Po pierwsze nie Wiecie Nie Oceńajcie Nie Wierze w to Że to Mati.bardzo Dobrze Go Znam Na Moje Sandra Zwaliła Na niego Wszystko Mati z dziecmi swoimi ma dobry kontakt I nigdy by nie dał dziecku krzywdy zrobic! Powiem tyle Jak wyjdzie Że to nie on to Zastanowcie sie co piszecie bo nic nie udowodnili a wtedy osobiscie przeproscie pisze sie takie rzeczy jak sie komus udowodni bo za h** w to nie wierze!!!
Ona _gość
14.02.2023, 21:56
A czy przypadkiem nie ma on praw odebranych i zakazu zbliżania się? Nie wyszedł z odsiadki? Tak tylko pytam
Poligon_gość
14.02.2023, 19:50
Droga redakcjo
Czy ktoś się wg zastanowił, pisząc ten artykuł , jakie konsekwencje może ponieść rodzina skazanego ? Póki co , chciałbym zaznaczyć że sprawa jest w toku i nie ma jeszcze wyroku prawomocnego , czyt. dowodów ;> Jakim prawem zamieszczacie taki artykuł ? narażając rodzine , najbliższych na hejt ze strony ludzi ;) czytając te wszystkie komentarze, zastanawiam się nad empatią , raczej jej braku i nad kulturą komentujących ;) Będą dowody , będzie prawomocny wyrok , piszcie jakie są fakty a nie spekulacje . Sami wywołujecie gównoburze , no tak kliknięcia muszą się zgadzać ;) nie sądź innych nie będziesz sądzony . Nie pozdrawiam tej całej patologii komentujących , jak i również tej osoby , która to jawnie puściła
Q113_gość
14.02.2023, 20:17
Skazany
Chłopie, wiesz, co piszesz, czy piszesz, co wiesz? Póki co, jako jedyny użyłeś słowa "skazany", więc jako pierwszy i jedyny osądziłeś i uznałeś słownie winę podejrzanego. Fajnie. A co do prawa umieszczania artykułów, to informuję, że to jest misja i obowiązek prasy. Coś się stało, to trzeba o tym informować. A jak się nie podoba, wolność słowa, to goń do Putina albo pisowych cenzorów.
Terrex_gość_gość
14.02.2023, 20:46
Sprawa jest tak w toku że Patoka zakatowała na śmierć niewinne dziecko. Jedno jest pewne, takie śmieci nie powinny chodzić po ziemii ! :-/
qq_gość
14.02.2023, 20:50
@ Q113 Tak. Od tego sa media ale powinni poinformować i w tym wypadku wyłączyc komentarze a nie że tu sa rozpisywane różności od ćpania/polityki/500plusa/poprzez kare smierci i inne bzdury...jakby pseudoadminki były ogarniete to by wyłączyły...jakos w innym bzdurnych artykułach czy reklamach to wiedzą jak to się robi...
12779927_gość_gość
14.02.2023, 19:55
Lamusy do wora.
W jakim celu mieszacie z błotem całą jego rodzinę ? Czym zawinił brat który całe życie ciężko pracuje na budowie dla swojej rodziny o która dba i wkłada w to całe serce ? Nie znacie człowieka a takim hejtem tylko robicie krzywdę innym . Weźcie się ogarnijcie. Jeśli winny był Mateusz to za to odpowie i tyle. Matke też powinni do odpowiedzialności karnej pociągnąć. Znając życie oboje na siebie będą sypać w sądzie i prawda wyjdzie na jaw na pierwszej sprawie bo będą bronić swoich tylkow żeby tylko wyroki złagodzić. Pół metrowy CH... tym którzy za plecami smarują tyłek. Nie pozdrawiam
Gość _gość
14.02.2023, 20:05
Mam nadzieję że Sandra czyta
Mam nadzieję że ona tak samo jak i ten chłopak zgniją za to w więzieniu , to co ta dziewczynka przechodziła nie było jednorazowe , sińce od duszenia i bicia to chore ( dowiedziałam się dopiero po tym całym artykule popytalam i wiem ) tak wielce szanowna pani lemke cieszyła się że będzie miała następne dziecko , najpierw biedny Mateuszek o którym (z samych sm widać) zapomniała po odebrania jej praw a teraz to mam nadzieję że policja przyjrzy się jej bardziej i wyciągną konsekwencje. A gdzie w tym czasie byli dziadkowie jeżeli jej mamusia teraz tak bardzo broni swojej córeczki , gdzie był mops który napewno uczestniczył przy odbieraniu jej praw do Mateusza I teraz tak już prosto do Sandry Mam nadzieję że zrozumiesz wkońcu to że jesteś potworem tak samo jak i ten twój facet to było twoje dziecko a ty pozwalałaś i krzywdzilaś je razem z tym twoim pożal się Boże się Boże facetem
Gość _gość
14.02.2023, 20:11
Przestańcie robić hejt na jego bracie to po żądny człowiek on ma też rodzinę czy ktoś pomyślał jak czuję się jego rodzina dzieci co oni mogą za brata będzie sprawa to się wyjaśni wszystko a nie oczernianie firmy
Terrex_gość_gość
14.02.2023, 20:14
Słusznie ... cała rodzina do 3 pokoleń wstecz na dożywotnie roboty z kulą u nogi ! Po części są winni że nie zainteresowali się losem dziecka wychowywanych przez naćpanego brajana to imprezowa dżesike ! Szmaty - obydwoje powinni być co najmniej ukamienowanie bo kara śmierci bliźniąt Łaby dla niego CH przywilejem !!!!
Dza _gość
14.02.2023, 20:13
Co do cholery
"To wina PiS bo nie pozwolił na aborcję. A jak już się dziecko urodziło to co mieli zrobić? Chodzili na czarne marsze i strajki kobiet ale nikt im nie pomógł . Ojciec nie zaatakowany by nie oddał dziecku. Nie był agresywny."
Jak już się dziecko urodziło to mogli oddać do okna życia a nie znęcać się nad niczemu winna istotą....
Olo_gość
14.02.2023, 20:22
Wrrr
Świetna Pato rodzinka ,wzorcowy elektorat PIS, robić dzieci,chlac, ćpać i pobierać zasiłki, prymitywy
Matka _gość
14.02.2023, 20:38
Troszkę nie zrozumiałe w jakim kraju żyjemy.. Będąc młoda matka po porodzie w domu odwiedziła mnie 3 razy pani kurator sprawdzając czy mam wszystko potrzebne dla dziecka czy mam warunki czy jesteśmy normalni, a tu? Widać że dziewczyna nieodpowiedzialna pierwsze dziecko jej zabrali i dlaczego nie kontrolowali jej? Winić teraz można każdego, ale nie oszukujmy się masze państwo chce dużo dzieci, dużo chcą dawać na te dzieci, ale bezpieczeństwa dzieciom już nie zapewnia... Jak można nosić dziecko pod sercem 9 miesięcy, męczyć się aby je urodzić i to dziecko zabić?
Zainteresowany _gość
14.02.2023, 20:41
Facebook
Widzę że Sandra usunęła konto na Fb. Chyba prawda w oczy kole. Ciekawe gdzie był mops jeśli to co piszą inni jest prawda . Może prokuratura i tym powinna się zainteresować. Szkoda że cały szum zrobił się po fakcie jak dziecko ucierpiało. Typowe dla wsi Tczewa
Następny dzban _gość_gość
14.02.2023, 20:48
Aż mi ciebie żal
Brak słów _gość
14.02.2023, 21:41
Jeśli inni piszą teraz to co wiedzieli to czemu nie zgłosili tego nigdzie, na policję, do mopsu ??? Moze niech każdy zacznie od siebie, Bo póki co to sami mądralińscy tu są ..
Marta_gość
14.02.2023, 23:21
Dziecko
Popieram usunęła konto na Fb wiec raczej czegoś się obawia!! Każdy wiesza psy na tym chłopaku niech trochę o niej się każdy wypowie !! Bo nikomu normalnemu nie zabierają dziecka jak jej !!! Niech nie robi ona z siebie takiej nie winnej !!! A policja itp niech się dobrze jej przyjrzy i posprawdza !
Jaki dzban _gość
14.02.2023, 20:47
"To wina PiS bo nie pozwolił na aborcję. A jak już się dziecko urodziło to co mieli zrobić? Chodzili na czarne marsze i strajki kobiet ale nikt im nie pomógł . Ojciec nie zaatakowany by nie oddał dziecku. Nie był agresywny."
Weź rozbieg i zaj** lbem o ścianę idioto
Kibole _gość_gość
14.02.2023, 20:51
TPAG
Pamiętaj w pudle masz p.....e szmato j....a już to załatwimy
Gość _gość
14.02.2023, 20:51
,iii
".. ty jak z rodzinka związany to jak dla mnie również powinieneś być wykastrowany żeby tych debilne CH genów nie powielać :-/"
Skoro umiesz tak komentować i hejtowac to też masz ch geny. Nie zawsze rodzina ma wpływ co się dzieje. Każdy ma swój rozum i każdy odpowiada za siebie.
rzx_gość
14.02.2023, 21:15
Taa ? to gdzie byli rodzice tych patusów jak urodziła się córeczka ? Ile razy ją widzieli ? Ile razy widzieli syf w którym mieszkała ta patola ? Jak często widzieli naćpaną matkę i przećpanego ojca ? Jaką uwagę poświęcili temu co się dzieje ? ŻADNĄ ?! Dlaczego ? Czyżby wieczna bania !? To są właśnie geny, zaniedbanie wychowania i ich efekt. A pseudo matka patusiara tak samo winna jak ten śmieć !! Hejtować ?! Bo życzy się źle ludziom którzy skatowali 2 miesięczne dziecko !? W takich przypadkach dopuszczalna powinna być kula w łeb i wysypisko bez długich spraw sądowych na koszt podatników! Miejsce tych śmieci jest na śmietniku a winna jest cała patusowa rodzinka ! :-/
Mala_gość
14.02.2023, 21:53
Nigdy nie zrozumiem
Straszna patologia... matka tak samo jak konkubent. Bo kto normalny się z kimś takim wiąże? Nie rozumiem jak cała rodzina mogła nie widzieć dramatu tego dzieciątka. Nie wierze w to, ze nikt nie widział. Nie ma usprawiedliwienia dla takich patusów. Jak się coś dzieje, trzeba to zgłaszać. Miejmy oczy szeroko otwarte !!!
Dorota_gość
14.02.2023, 21:59
...
Gdzie była matka? może mi jeszcze powiedzcie że o niczym nie wiedziała? Czy matka usłyszała już zarzuty prokuratorskie i grozi jej np: 25 lat więzienia?
Pewko_gość
14.02.2023, 23:05
Łii
Pewnie zamkną matkę do psychiatryka, bo przeżyła taka sytuację, traumatyczna że chcieli jej dziecko zabić , a potem jak wyjdzie będzie paczki mu wozić do kibla
Gosccccc_gość
14.02.2023, 22:42
Co za matka
Zaj**... Szmatę co za patola jak i cała rodzina
_gość
14.02.2023, 23:02
"@ Q113 Tak. Od tego sa media ale powinni poinformować i w tym wypadku wyłączyc komentarze a nie że tu sa rozpisywane różności od ćpania/polityki/500plusa/poprzez kare smierci i inne bzdury...jakby pseudoadminki były ogarniete to by wyłączyły...jakos w innym bzdurnych artykułach czy reklamach to wiedzą jak to się robi..."
Ale właśnie chodzi o to że od 3 lat były tam narkotyki , picie i mieli wy***ane w dzieci
Heks_gość
14.02.2023, 23:06
Rodzinki tych degeneratów nie uciskaj tl
Pisze ktoś z rodziny tych patoli....
Marta_gość
14.02.2023, 23:06
Dziecko
"A czy przypadkiem nie ma on praw odebranych i zakazu zbliżania się? Nie wyszedł z odsiadki? Tak tylko pytam"
Nie nie ma odebranych praw ! Z dziećmi się widuje i ma kontakt !! Ch.... masz info ! Pozdrawiam
Nikt_gość
14.02.2023, 23:08
Maleństwo
Może niech pani Wiktoria która była z Sandra na porodówce niech się wypowie a nie udostępnia na Fejsie
Q113_gość
14.02.2023, 23:16
Też nie masz racji.
"@ Q113 Tak. Od tego sa media ale powinni poinformować i w tym wypadku wyłączyc komentarze a nie że tu sa rozpisywane różności od ćpania/polityki/500plusa/poprzez kare smierci i inne bzdury...jakby pseudoadminki były ogarniete to by wyłączyły...jakos w innym bzdurnych artykułach czy reklamach to wiedzą jak to się robi..."
Wyłączało się komentarze, (czytaj: zamykało gęby) obywatelom do 89-tego. Demokracja polega na wolności słowa, ale za te słowa ponosisz odpowiedzialność. Na poniżanie w sieci też są paragrafy. Też byłem ciekawy personaliów podejrzanych, ale zostały tu wyłożone na tacy (niektóre już usunięte), czego nie popieram bo ujawnianie danych osobowych jest wysoce karane. Mimo wszystko, piszcie co i ile chcecie, tylko, żeby później z tego pisania nie było płaczu. Myśleć przy tym polecam.
Tczewiak_gość
14.02.2023, 23:30
"To wina PiS bo nie pozwolił na aborcję. A jak już się dziecko urodziło to co mieli zrobić? Chodzili na czarne marsze i strajki kobiet ale nikt im nie pomógł . Ojciec nie zaatakowany by nie oddał dziecku. Nie był agresywny."
Jak nie byli w stanie wychować dziecka to mieli dwa wyjścia mniej wypić i kupić kondony albo oddać dziecko do okna życia a nie k***a zabijać . No chyba że stary nie miał co w nos przyje**ć i z braku wyżył się na dziecku bo nie miał kto staremu w ryj oddać.