Potrącenie rowerzysty na Żwirki

Wypadek na Żwirki (fot. Tcz.pl)
Potrącenie rowerzysty na Żwirki

zobacz galerię zdjęć: 3
Potrącenie rowerzysty na osiedlu Suchostrzygi. Mężczyzna został przewieziony do szpitala w Gdańsku.

Do zdarzenia doszło w środę (19.05) około południa.

- 20-letnia kierująca osobowym autem wjeżdżała z ulicy Jagiełły w Jaworową. Podczas wykonywania manewru potrąciła mężczyznę, który jechał rowerem chodnikiem w ciągu ulicy Żwirki - mówi asp. Anna Kinder z zespołu prasowego tczewskiej policji.


Policja prowadzi czynności zmierzające do ustalenia sprawcy zdarzenia i jego dokładnego przebiegu. 34-letni rowerzysta został przewieziony do szpitala w Gdańsku.


Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (58)
dodaj komentarz

  • qq_gość

    19.05.2021, 13:45

    Policja czynności mające na celu .... redaktorki macie jakiegoś korektora>?

    Odpowiedz
    IP: 87.204.xx2.xx2 
  • :)_gość

    19.05.2021, 14:02

    A czy czasem rowerzysta nie powinien zejsc z roweru i go przeprowadzic? Niektorzy rowerzysci nie zdaja sobie chyba sprawy, ze zatrzymac samochod jest "trudniej" niz rower :)

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx7.xx6 
  • stara_gość

    19.05.2021, 14:54

    A co rowerzystę to obchodzi jeśli ma pierwszeństwo po prostej

    Cytuj
    IP: 109.197.xx9.xx6 
  • Guvfy_gość

    19.05.2021, 14:14

    HCG

    Cytat:,, Policja czynności mające na celu dokładnego ustalenia sprawcy zdarzenia.,, kto to pisze? Jakaś masakra, jak zobaczę ,,ktury,, za chwilę na tcz to umrę

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx1.xx6 
  • Zgred_gość

    19.05.2021, 16:55

    Zaprawdę powiadam Tobie...

    ... wypluj te słowa, bo długo nie pożyjesz ;))

    Cytuj
    IP: 5.173.xxx.xx8 
  • Dziadzia _gość_gość

    19.05.2021, 15:06

    Milicja sie powinna brać za tych co samochodami jeżdżą i nie zwracają uwagi ze rower jedzie i ma pierszeństwo

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xxx.xx7 
  • Karramba_gość

    19.05.2021, 15:37

    Art 33 kodeksu ruchu drogowego sobie doczytaj. Rowerzyście nie wolno jechać po chodniku z drobnymi wyjątkami.

    Cytuj
    IP: 80.52.xx9.xx8 

    Dziunka_gość_gość_gość

    19.05.2021, 16:38

    A rowerzyści to Święte krowy nie mają ocz??!!!jezdza w nie dozwolonych miejscach za takich się trzeba wziąć!dla niego było ważne czy rower jest cały!!

    Cytuj
    IP: 178.235.xx0.xx9 

    Gość_gość_gość

    19.05.2021, 17:52

    ...

    Dziadzia, proponuję korepetycje z polskiego,!

    Cytuj
    IP: 188.147.xx3.xx9 
  • Ta_gość

    19.05.2021, 15:14

    "A co rowerzystę to obchodzi jeśli ma pierwszeństwo po prostej"

    No pewnie, to oczywista sprawa, że rower zjeżdżający z chodnika po którym nie może jechać, na ulicę - gdzie nie ma żadnego przejścia dla pieszych czy przejazdu dla rowerów, ma pierwszeństwo nad samochodem, który jest uczestnikiem ruchu. Gratuluję pomysłu.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx0.xx9 
  • Fgbn_gość

    19.05.2021, 15:24

    To ona wykonywała manewr na chodniku??? Bo napisane jest , że został potrącony jadąc chodnikiem...

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx7.xx7 
  • Dziunka_gość_gość_gość_gość

    19.05.2021, 16:40

    Czytaj ze zrozumieniem!

    Cytuj
    IP: 178.235.xx0.xx9 

    tczewianin_gość

    19.05.2021, 17:28

    jak nie znasz tego rejonu miasta, wystarczy spojrzec na foty dodane do artykułu...mysle ze nie trudno bedzie wywnioskowac o co tam tak naprawde chodziło...zrozumiesz moze nawet co tzn ze ktos jechał w ciągu ul. zwirki po chodniku, chociaz moze nie wiec posłuchaj...dziadzia jechał chodnikiem obok ulicy zwirki ale tam gdzie jest ulica prostopadła do zwirki (czyli przedmiotowa jagiełly - wyjazd i ul jaworowa - wjazd) chodnika juz nie ma, wiec dziadzio powinien zejsc, PRZECZEKAC i ewentualnie po przejechaniu wszystkich pojazdów przeprowadzic rower przez ulice, a i to nawet nie do końca leganie bo tam nawet pasów nie ma...ale po co...lepiej jechac na pałe a potem miec pretensje do całego swiata tylko nie do siebie...aha, a redakcja znowu dziwnie manipuluje plusami i minusami, fgbn dostal minusa - wyskoczył plus natomiast u dziunki odwrotnie, dziwne rzeczy

    Cytuj
    IP: 178.183.xx4.xx5 
  • miszt _gość

    19.05.2021, 15:35

    krety-nka

    "A co rowerzystę to obchodzi jeśli ma pierwszeństwo po prostej"

    Nie , jadac po chodniku niema pierszenstwa, nie powinno go tam nawet byc.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx3.xx1 
  • olka_gość_gość

    19.05.2021, 16:28

    no nie

    a co kierowca robił na chodniku on/ona miał/a prawo tam być ? od kiedy kierowcy mają prawo jeździć chodnikiem ?????

    Cytuj
    IP: 83.21.xx6.xx7 

    Czytanie ze zrozumieniem _gość

    19.05.2021, 16:36

    A gdzie jest napisane, że kierowca był na chodniku? Jasno zrozumiałem, że rowerzysta zjechał sobie na ulicę z chodnika i tam nastąpiło zderzenie.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx7.xx0 

    tczewianin_gość

    19.05.2021, 17:30

    boszzzzz jacy wy wszyscy jestescie głupi, prostego teksty pisanego nie potraficie zrozumiec? i wy chodzicie na wybory decydujac o całym kraju? wstyd!!

    Cytuj
    IP: 178.183.xx4.xx5 

    tczewianin_gość

    19.05.2021, 17:32

    ...wszyscy znaczy tak na prawde olka bo tylko ona farmazoni, pozostali dwaj oczywiscie maja racje, po prostu poniosło mnie...

    Cytuj
    IP: 178.183.xx4.xx5 
  • Dziunka_gość_gość_gość_gość

    19.05.2021, 16:34

    Jakie pierwszeństwo ?!!! jechał na chodniku gdzie nie było ścieżki rowerowej i wjechał jak idiota na ulicę nie patrząc czy coś jedzie czy nie !

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx0.xx9 
  • Hegemon_gość_gość

    19.05.2021, 21:03

    Po co komu piesi i rowerzyści?!

    Nie po to ktoś mądry wymyślił samochód, by ludzie przemieszczali się inaczej! Wytnijmy wszystkie drzewa, rozjedźmy starców, dzieci i tych niedorozwiniętych pedalarzy i zamieńmy świat w jedną wielką autostradę! Po co to chodzi i kręci pedałami?! Przepustowość kurła!

    Cytuj
    IP: 84.38.xx5.xx2 
  • Rumcajs_gość

    19.05.2021, 17:22

    apel i przestroga

    Oby nic poważnego się nie stało poszkodowanemu. Mimo wszystko to kolejna przestroga dla pedalarzy. Nawet jak macie pierwszeństwo to myślcie trochę! bo z samochodem macie marne szanse. No i przy okazji apel do tych kolarzy w opścisłych kolorowych strojach : jak jest obok droga rowerowa to wypad z ulicy bo stwarzacie niebezpieczeństwo !

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx8 
  • Dziunka_gość_gość_gość

    19.05.2021, 18:15

    Nic mu nie jest . Bardziej się zmartwił że dostał od mamusi rower nowy ,który jest zniszczony , przez własną głupotę !

    Cytuj
    IP: 178.235.xx0.xx7 
  • Hegemon_gość_gość

    19.05.2021, 18:51

    Pewnie nie miał odblasków?

    Trudno takiego zauważyć, jak się zaiwania drogą expresową po chodniku pod słońce. Rowerzyści i piesi to zło! Przez nich co roku jest niszczonych tyle niewinnych samochodów! Kierowcy nie dajcie się ogłupić: drogi są wasze, wy jesteście idealni i nie zwalniajcie pod żadnym pozorem! P rzepustowość kur... dę bele!!!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx2 
  • Jpd_gość

    19.05.2021, 19:18

    Debil... W najczystszej wersji debil. Wiesz że jest coś takiego jak przepisy ruchu drogowego? No tak pedalarze o tym nie mają pojęcia.

    Cytuj
    IP: 78.88.xx5.xx8 

    do jpd_gość

    20.05.2021, 10:34

    a wiesz co to jest trolling? to nie jest debilizm, tylko chęć wywołania kontrowersji i czerpanie radości z tego, im więcej ludzi się wypowie i będzie hejtować. takie opinie najlepiej zlewać.

    Cytuj
    IP: 83.8.xx4.xx1 
  • Obserwator _gość

    19.05.2021, 19:26

    Miasto pedalarzy

    Rozdmuchanie tematu rowerowego w mieście, spowodowało, że rowerzyści jeżdżą jak przysłowiowe święte krowy. Wszystko im wolno. Mają ścieżki rowerowe a jeżdżą chodnikami. Uprawiają slalomy między samochodami. Słuchawki na uszach albo co gorzej komórka w łapie. Tak to wygląda. Jeżdżą jak chcą i po czym chcą. A ten pajac widząc jadący samochód powinien zejść z roweru, zjeżdżając z chodnika na ulicę. Tam nie ma pasów przez które byłby usprawiedliwiony. Szkoda gadać na takie bezmózgowie. Sama bym była potrącona przez rowerzystę co śmieszniej na chodniku, gdzie po drugiej stronie byla ścieżka rowerowa. Zero komentarza na bezmózgowie.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xx0 
  • Hegemon_gość_gość

    19.05.2021, 19:49

    Rozjechać rowerzystów!

    Po co to komu?! Jakieś biedaki na dwóch kołach. Kierowcy są królami szos i oni powinni rządzić terenem! Precz z pieszymi i pedalarzami!

    Cytuj
    IP: 84.38.xx5.xx2 

    Pan_gość_gość_gość_gość

    20.05.2021, 00:16

    Znajomość Przepisów

    Obrażasz innych a sama nawet na przepisach się nie znasz , nieważne czy była by to kobieta z dzieckiem , pedalarz czy samochód, poruszając się ulicą Żwirki ma się pierwszeństwo od ul. Armii Krajowej aż do skrzyżowania z Kociewską włączając w to pieszych znajdujących się na chodniku . Rowerzysta powinien otrzymać mandat za poruszanie się po chodniku a kierująca pojazdem za wymuszenie pierwszeństwa i spowodowanie kolizji .I tyle w temacie...

    Cytuj
    IP: 84.38.xx4.xx8 
  • Richert_gość

    19.05.2021, 19:42

    Richert ty ćpunie sie nie wypowiadaj tylko proszki wąchaj dalej narkomanie bo tylko to umiesz nawet na rowerze jeździć nie umiesz pedalarzu

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx0.xx2 
  • miro_gość

    20.05.2021, 10:35

    kim jest ten Richert? ciągle się tu o nim wypowiadacie ludzie, ale kto to jest i co wam zrobił?

    Cytuj
    IP: 83.8.xx4.xx1 
  • Dziunka_gość_gość_gość_gość

    19.05.2021, 21:38

    "Nie po to ktoś mądry wymyślił samochód, by ludzie przemieszczali się inaczej! Wytnijmy wszystkie drzewa, rozjedźmy starców, dzieci i tych niedorozwiniętych pedalarzy i zamieńmy świat w jedną wielką autostradę! Po co to chodzi i kręci pedałami?! Przepustowość kurła!"

    Ścieżki rowerowe są ,niech zaczną używać mózgu

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx6.xx8 
  • Hegemon_gość_gość

    19.05.2021, 23:05

    No tam akurat nie ma ścieżki...

    A i ta droga nie jest taka jakby główna, gdzie można wdepnąć i pierwsza kosmiczna! Nikt nie zwrócił uwagi na kierującą: 20 lat i może tak chciała się szybko przebić przez zapchaną Żwirki robiąc przy okazji manicure i rozmawiając przez srajfona, a prawko to za piękne oczka dostała?

    Cytuj
    IP: 84.38.xx5.xx2 
  • Dziunka_gość_gość_gość_gość

    19.05.2021, 21:40

    "Po co to komu?! Jakieś biedaki na dwóch kołach. Kierowcy są królami szos i oni powinni rządzić terenem! Precz z pieszymi i pedalarzami!"

    Precz z pedałami którzy nie używają mózgu ,takich mi nie szkoda !

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx6.xx8 
  • Dziunka_gość_gość_gość_gość

    19.05.2021, 21:42

    "A co rowerzystę to obchodzi jeśli ma pierwszeństwo po prostej"

    Puknij się w łeb

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx6.xx8 
  • Dawid_gość_gość

    19.05.2021, 22:44

    Wypadek

    Proszę osobę poszkodowaną w wypadku lub jej rodzinę o kontakt, przekażę istotne informacje w sprawie. Dawid Petrus tel.579925890

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx2.xx6 
  • ....._gość

    20.05.2021, 06:46

    do dawida

    JAKIE istotne informacje w sprawie naciąganie na ofertę usług odszkodowawczych?

    Cytuj
    IP: 83.8.xx7.xx6 

    ty hieno_gość

    20.05.2021, 08:15

    Chcesz jeszcze pomagać kretynowi który wjechał rowerem w czyjś samochód? Prawdziwą poszkodowaną jest dziewczyna, która ma kłopoty przez pedalarza, który niezgodnie z przepisami jechał rowerozłomem.

    Cytuj
    IP: 80.52.xx9.xx8 

    Dziunka_gość_gość_gość_gość_gość

    20.05.2021, 08:30

    Masz pecha , bo osoba poszkodowana to kierowca ,tyle w temacie !

    Cytuj
    IP: 37.47.xx5.xx0 
  • No _gość

    20.05.2021, 07:32

    "A co rowerzystę to obchodzi jeśli ma pierwszeństwo po prostej[/cytuj Dokładne jak mam pierszenswto to jadę nie patrze czy ktoś zna znaki czy nie i to samo jak mam ustąp pierszenstwa to ustępuje i tyle to nie jest trudne ale widze ze nie dla wszystkich

    Odpowiedz
    IP: 46.15.xx2.xx2 
  • Dziunka_gość_gość_gość_gość_gość

    20.05.2021, 08:27

    "A i ta droga nie jest taka jakby główna, gdzie można wdepnąć i pierwsza kosmiczna! Nikt nie zwrócił uwagi na kierującą: 20 lat i może tak chciała się szybko przebić przez zapchaną Żwirki robiąc przy okazji manicure i rozmawiając przez srajfona, a prawko to za piękne oczka dostała?[/c Widać masz niezle zryty łeb

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx5.xx0 
  • Hegemon_gość_gość

    20.05.2021, 17:33

    Dobra, bo widzę, że większość

    komentujących ma ropę zamiast mózgu! Głupia, nieogarnięta, 20letnia pinda rozjeżdża rowerzystę na chodniku/czy ulicy - obojętnie! A wy głąby jej bronicie! Wy nie jesteście kierowcy! Wy jesteście ruscy kierowcy, królowie szos w dojczszrotach. Prawda jest taka, że Polacy są jednymi z najgorszych kierowców w Europie. Kultura jazdy jest żadna, ale za to samozachwyt nad swoimi "umiejętnościami i pogarda dla wszystkiego co się choć kręci w okolicy drogi wprost kosmiczna! Wy nawet autostradą nie potraficie jeździć (największa liczba wypadków w Europie)! Co roku, regularnie ginie około 30 pieszych NA CHODNIKACH! Wy do kierownicy?! Ja takiej 20 letniej paniusi bym nawet hulajnogi nie dał do poprowadzenia! No i oczywiście życzę wam z całego serca, by taki gamoń rozjechał wam: żonę/męża/matkę/dziecko - odpowiednie skreślić. Może wtedy przejrzycie na oczy amatorzy kierownicy.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx2 
  • Dziunka_gość_gość_gość

    20.05.2021, 17:57

    Ojjj ktoś się tu bardzo zdenerwował,człowieku na szczęście dla tego kierowcy są kamery ,ten idiota popełnił wykroczenie ,zjeżdżając z chodnika na drogę nie patrząc ,bo zapewne myślał że zdarzy .Takich niestety nie jest szkoda ,martwił się swoim nowym rowerem już tym co odwalił ,oby kara finansowała była dla niego dość pouczająca ,co nawet nie będzie go stać na naprawę koła,no i oczywiście niech się liczy z tym że będzie pokrywał koszty uszkodzenia auta !Może nawet to ty jesteś ,który pisze ten post ,bo bardzo nerwowy jesteś ,jak wczoraj

    Cytuj
    IP: 178.235.xx0.xx5 

    Fz_gość

    20.05.2021, 17:59

    Gamoń,człowieku to jest z Ciebie ,a od głupich ,To możesz wyzywać sobie swoją pinde ,o ile taki tępy typ posiada .

    Cytuj
    IP: 178.235.xx0.xx5 
  • Tczew_gość_gość_gość_gość

    20.05.2021, 18:48

    Przepisy

    Do Dziunka_gość_gość_gość Nie wiem gdzie uczyłeś sie przepisów ale nie masz o nich pojęcia zostaw w domu samochód czy co tam masz w garażu bo jeszcze kogoś zabijesz.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx4.xx8 
  • Dziunka_gość_gość_gość_gość

    20.05.2021, 19:26

    Naucz przepisów rowerzystę!

    Cytuj
    IP: 178.235.xx0.xx5 
  • Hegemon_gość_gość

    20.05.2021, 19:24

    A ty co? Monitoring?

    "Ojjj ktoś się tu bardzo zdenerwował,człowieku na szczęście dla tego kierowcy są kamery ,ten idiota popełnił wykroczenie ,zjeżdżając z chodnika na drogę nie patrząc ,bo zapewne myślał że zdarzy .Takich niestety nie jest szkoda ,martwił się swoim nowym rowerem już tym co odwalił ,oby kara finansowała była dla niego dość pouczająca ,co nawet nie będzie go stać na naprawę koła,no i oczywiście niech się liczy z tym że będzie pokrywał koszty uszkodzenia auta !Może nawet to ty jesteś ,który pisze ten post ,bo bardzo nerwowy jesteś ,jak wczoraj"

    Boli was, że przepisy zaraz się zmienią na korzyść pieszych i rowerzystów i przestaniecie szaleć jak ruscy za Uralem :) Zasada w cywilizowanych krajach jest jedna i konkretna: piesi i rowerzyści to świętość! I statystyki to potwierdzają: Polska przoduje w wypadkach (w tym śmiertelnych). Macie wschodnią, rosyjską mentalność i po waszej wściekłości i nienawiści to wyraźnie widać.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx2 
  • Dziunka_gość_gość_gość_gość

    20.05.2021, 19:37

    Chyba cie chłopie posrało rowerzyści to świętość ???takich co jezdza po chodnikach nie dozwolonych dla rowerów majá ulice , lub ścieżki rowerowowe , do tego ,to nie jest żal takich co ładuja się pod samochody i,niech ich wożą na chirurgię i składają

    Cytuj
    IP: 178.235.xx0.xx5 

    Dziunka_gość_gość_gość_gość_go_gość

    20.05.2021, 19:39

    Ty może się wyprowadz do Rosji ,bo coś widać że cię boli ta Rosja !!!Obudź sie to jest Polska miasto Tczew ,a jak nie odpowiada ,To wypad

    Cytuj
    IP: 178.235.xx0.xx5 
  • gość _gość_gość

    20.05.2021, 21:19

    "A gdzie jest napisane, że kierowca był na chodniku? Jasno zrozumiałem, że rowerzysta zjechał sobie na ulicę z chodnika i tam nastąpiło zderzenie."

    A gdzie jest napisane, że zjechał z chodnika na ulicę? Faktycznie nie powinien jechać chodnikiem, ale nigdzie nie jest napisane, że z niego zjechał. "- 20-letnia kierująca osobowym autem wjeżdżała z ulicy Jagiełły w Jaworową. Podczas wykonywania manewru potrąciła mężczyznę, który jechał rowerem chodnikiem w ciągu ulicy Żwirki"

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx2 
  • Wr_gość

    20.05.2021, 22:00

    Byłeś tam widziałeś?bo ja byłem i wina jest ewidentnie rowerzysty który jechal jak szalony i zjeżdżał z chodnika na ulicę jak auto już było na ulicy,więc jak nie wiesz nie pisz bzdur !

    Cytuj
    IP: 37.47.xx5.xx0 
  • gość _gość_gość

    20.05.2021, 21:34

    "Ojjj ktoś się tu bardzo zdenerwował,człowieku na szczęście dla tego kierowcy są kamery ,ten idiota popełnił wykroczenie ,zjeżdżając z chodnika na drogę nie patrząc ,bo zapewne myślał że zdarzy .Takich niestety nie jest szkoda ,martwił się swoim nowym rowerem już tym co odwalił ,oby kara finansowała była dla niego dość pouczająca ,co nawet nie będzie go stać na naprawę koła,no i oczywiście niech się liczy z tym że będzie pokrywał koszty uszkodzenia auta !Może nawet to ty jesteś ,który pisze ten post ,bo bardzo nerwowy jesteś ,jak wczoraj"

    Czyta i widzę, że po pierwsze nie umiejcie czytać. Ponieważ nigdzie nie jest napisane, że rowerzysta zjeżdżał z chodnika. Po drugie: "Art. 27. 1. Kierujący pojazdem, zbliżając się do przejazdu dla rowerzystów, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustąpić pierwszeństwa rowerowi znajdującemu się na przejeździe. 1a. Kierujący pojazdem, który skręca w drogę poprzeczną, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustąpić pierwszeństwa rowerzyście jadącemu na wprost po jezdni, pasie ruchu dla rowerów, drodze dla rowerów lub innej części drogi, którą zamierza opuścić." Oczywiście rowerzysta nie powinien jechać chodnikiem. Komentarze większości z was sprowadzają się do jednej konkluzji nie powinien jechać chodnikiem więc to wyłącznie jego wina, a nie kierowcy pojazdu. Czyli krótko mówiąc waszym zdaniem wykosić wszystkich rowerzystów i będzie spokój. To żenujące. To, że ktoś łamie przepisy w żaden sposób nie zwalnia od odpowiedzialności innych użytkowników ruch.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx2 
  • gość _gość_gość_gość

    20.05.2021, 21:36

    "Ojjj ktoś się tu bardzo zdenerwował,człowieku na szczęście dla tego kierowcy są kamery ,ten idiota popełnił wykroczenie ,zjeżdżając z chodnika na drogę nie patrząc ,bo zapewne myślał że zdarzy .Takich niestety nie jest szkoda ,martwił się swoim nowym rowerem już tym co odwalił ,oby kara finansowała była dla niego dość pouczająca ,co nawet nie będzie go stać na naprawę koła,no i oczywiście niech się liczy z tym że będzie pokrywał koszty uszkodzenia auta !Może nawet to ty jesteś ,który pisze ten post ,bo bardzo nerwowy jesteś ,jak wczoraj"

    Czytam i widzę, że po pierwsze nie umiejcie czytać. Ponieważ nigdzie nie jest napisane, że rowerzysta zjeżdżał z chodnika. Po drugie: "Art. 27. 1. Kierujący pojazdem, zbliżając się do przejazdu dla rowerzystów, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustąpić pierwszeństwa rowerowi znajdującemu się na przejeździe. 1a. Kierujący pojazdem, który skręca w drogę poprzeczną, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustąpić pierwszeństwa rowerzyście jadącemu na wprost po jezdni, pasie ruchu dla rowerów, drodze dla rowerów lub innej części drogi, którą zamierza opuścić." Oczywiście rowerzysta nie powinien jechać chodnikiem. Komentarze większości z was sprowadzają się do jednej konkluzji nie powinien jechać chodnikiem więc to wyłącznie jego wina, a nie kierowcy pojazdu. Czyli krótko mówiąc waszym zdaniem wykosić wszystkich rowerzystów i będzie spokój. To żenujące. To, że ktoś łamie przepisy w żaden sposób nie zwalnia od odpowiedzialności innych użytkowników ruch.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx2 
  • Jop_gość

    20.05.2021, 22:03

    Przepisy złamał tylko i wyłącznie rowerzysta ,u zakończcie ta jałowa dyskusje ,bo cwaniak myślał że,zdárzy przed autem ,i się pomylił !

    Cytuj
    IP: 37.47.xx5.xx0 
  • Hegemon_gość_gość

    21.05.2021, 17:18

    "Przepisy złamał tylko i wyłącznie rowerzysta ,u zakończcie ta jałowa dyskusje ,bo cwaniak myślał że,zdárzy przed autem ,i się pomylił !"

    Dobra, bo takiego wysypu idiotyzmów i nienawiści do wszystkiego, co porusza się na świeżym powietrzu, a nie jest samochodem, już dawno nie widziałem! Opcja pierwsza: tu się mocno udziela rodzina i znajomi tej głupiej dziuńki, co to normalnie nie potrafi przejechać przez ulicę, nie zabijając przy okazji jakiegoś rowerzysty, czy pieszego. Opcja druga: Naprawdę macie mocne ubytki w biomasie mózgu i jeszcze większe kompleksy, by tak zaciekle zwalczać wszystko co się rusza na WASZEJ drodze! Oczywiście nie dotrze do was fakt, że wśród pieszych, rowerzystów i kierowców zdarzają się w takim samym odsetku zwykli idioci, ale to samochody zabijają tych pozostałych, więc w całym cywilizowanym świecie pod szczególną kontrolą i szczególnie mocno karani są właśnie kierowcy. I to działa - pod względem statystyk wypadków Polska jest naprawdę dalekim wschodem.Jeśli Julka rozjeżdża kogoś na chodniku, to nie powinno być żadnej dyskusji! A jeśli negujecie jej winę, to... no tu już się nie będę brzydko wyrażał.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx2 
  • Dziunka_gość_gość_gość_gość

    21.05.2021, 19:42

    Ile masz jeszcze opcji ???wyczerpaly ci się już pomysły?? Rowerzysta nie był na chodniku tylko wjechał na ulicę pod koła auta ! Masz błędne info,zapis kamer i świadkowie niestety masz pecha ,potwierdzają że ciele które jechalo na rowerze jest winne i odpowie za to. Zapewne zaraz 90% komentarzy ktore ci nie odpowiadają bo są na nie korzyść gościa z rowerku ,to pewnie rodzina!zabawny jesteś ! Jak widzisz ,większość tu ma mózg i nie snuje domysłow tak jak ty,więc się nie ośmieszaj już !

    Cytuj
    IP: 37.47.xx4.xx1 
  • Hegemon_gość_gość

    22.05.2021, 13:42

    Jesteś żałosna...

    To ty prowadziłaś?

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx2 
  • Dziunka_gość_gość_gość

    22.05.2021, 15:01

    Tak ,ale rower ????????????????

    Cytuj
    IP: 178.235.xx0.xx8 

    Wr_gość_gość

    22.05.2021, 15:02

    Chłopie żałosny to jesteś ty ,i już zakończ to pisanie ,bo nudny jestes

    Cytuj
    IP: 178.235.xx0.xx8 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.