Bijatyka na dworcu w Tczewie. Padł strzał [AKTUALIZACJA]

Na dworcu postrzelono agresywnego mężczyznę (fot. Tcz.pl)
Bijatyka na dworcu w Tczewie. Padł strzał [AKTUALIZACJA]

zobacz galerię zdjęć: 6
Na tczewskim dworcu padły strzały. Z naszych niepotwierdzonych informacji wynika, że najpierw doszło tam do bijatyki - a jeden z jej uczestników miał rzucić się na interweniujących policjantów.

Do zdarzenia doszło po godzinie dwunastej. Jak ustaliśmy na miejscu zdarzenia, na dworcu miało dojść do bijatyki - na miejsce wezwano policję, jednak mężczyźni nie stosowali się do poleceń funkcjonariuszy - jeden z nich miał też próbować naruszyć nietykalność cielesną, wyrwać pojemnik z gazem - i próbować uciekać. Wtedy miał paść strzał - jeden z mężczyzn trafił pod opiekę Zespołu Ratownictwa Medycznego - który udziela mu pomocy.

Czekamy na komentarz policji.

Aktualizacja:


Jak informuje asp. sztab. Anna Kinder z zespołu prasowego tczewskiej policji do zdarzenia doszło około południa:

- Tczewscy policjanci zauważyli jak w rejonie dworca jeden mężczyzna bije drugiego. Funkcjonariusze natychmiast podjęli interwencję. Jeden z mężczyzn swoją agresję skierował wobec policjantów, dlatego funkcjonariusze zostali zmuszeni do użycia broni wobec agresora. Mężczyzna został postrzelony w nogę i został przewieziony do szpitala - informuje policjantka.


Trwają czynności pod nadzorem prokuratury.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (120)
dodaj komentarz

  • Elo bęc!_gość

    13.06.2019, 13:59

    I bardzo dobrze

    Jak głąb nie rozumie jak się do niego mówi to jego problem, do bandytów trzeba strzelać.

    Odpowiedz
    IP: 78.133.xx9.xx0 
  • Polismajster_gość

    13.06.2019, 17:05

    uliczne śmieci społeczne

    A prawie każdy kibol i hip-hop`owiec to bandyta, więc jest ich dużo. Nawet teledyski kręcą ;-P Dużo amunicji potrzeba na patałachów w dresach!

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx3 
  • On..._gość

    13.06.2019, 13:59

    rozumiem...

    rozumiem, że ten strzał był niestety ostrzegawczy, a nie eliminujący kretyna z naszej tczewskiej społeczności! Trochę szkoda, ale musimy się z tym jakoś oswoić! Patologia posiada większe prawo do życia, niż ich ofiary...

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx5.xx9 
  • kln_gość

    13.06.2019, 14:34

    Ta kałuża krwi na zdjęciu to raczej nie od strzału ostrzegawczego.

    Cytuj
    IP: 89.200.xx7.xx0 

    qq_gość

    13.06.2019, 16:42

    Do kln - właśnie od ostrzegawczego. Policjant strzelił w sufit a bandzior się przestraszył i przewrócił uderzając głową o posadzkę

    Cytuj
    IP: 5.173.xx8.xx8 

    gosc_gość

    14.06.2019, 09:02

    Niezle sie w glowe walnal jak krew mu z nogi leciala od rany XD

    Cytuj
    IP: 37.47.xx7.xx9 
  • Tczew_gość

    13.06.2019, 14:06

    Prawidłowe zachowanie

    Po to funkcjonariusz na przy dupie broń by jej używać, a nie po to by wyglądała na pasku groźnie. Niestosowanie się do poleceń Policji = użycie środków przymusu bezpośredniego, a jeżeli delikwent zachowuje się agresywnie lub jest uzbrojony, to strzelać jak do kaczek.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx6 
  • Fresh_gość

    13.06.2019, 14:40

    Drogi faszysto

    Są przepisy. One wszystko regulują. Była bójka i dlatego ktoś miał zginąć? Jestem ciekaw przebiegu interwencji. Mają pałki, gaz i przeszkolenie. Nie wystarczyło do obezwładnienia typa?

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx8 

    mk_gość

    13.06.2019, 15:19

    strzal

    Ale ja z tego artykułu nie wyczytałam żeby to właśnie policjant strzelał.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx8.xx7 

    observeur_gość

    14.06.2019, 00:41

    O to ciekawa sytuacja. Strzelono w budynku (obiekt o zamknieej kubaturze, wiec niebezpieczny bo stwarzajacy efekt rykoszetu) ??? A mnie jak dawano broń do łapy to mowiono, ze w budynkach nie strzelamy? Oj czuję, że bedzie proukrator sie krecil przy dupce strzelającego, oj będzie .

    Cytuj
    IP: 31.0.xx5.xx0 

    Gość _gość

    14.06.2019, 06:56

    Do observour

    Co takiego zrobił? Najpierw zaatakował przypadkowego mężczyznę a następnie kiedy policjanci zareagowali rzucił się na nich. Inne spb nie wystarczyły wiec policjantka użyła broni palnej. I nie wiem gdzie cię uczono, ze w budynkach się nie strzela? Większej bzdury nie słyszałem. W budynkach nie oddajemy strzału ostrzegawczego aby uniknąć rykoszetu. Także radzę się douczyć observatour i poczytać przypadki użycia broni.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx0.xx9 
  • dziennikarka _gość

    13.06.2019, 14:08

    cenzura

    plama krwi powinna być ocenzurowana.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx1.xx8 
  • ZST_gość

    13.06.2019, 15:38

    XD

    Czemu niby?????

    Cytuj
    IP: 77.253.xx6.xx2 
  • Świadek._gość

    13.06.2019, 14:10

    Policja była tam przypadkiem. Kobieta z mężczyzną. Napastnik prawdopodobnie zabrał gaz pieprzowy policjantce. Naprawdę wcześniej nie miałam nic przeciwko kobietom w policji, ale po dzisiejszej akcji jestem przeciwna. Dlaczego w imię równouprawnienia mam być chroniona gorzej? Co kobieta może zrobić przeciwko takiemu psycholowi? Nic. Brawo dla policjanta, że nie bał się interweniować strzałem, kto wie co mogłoby się dalej wydarzyć.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xxx.xx0 
  • AB_gość

    13.06.2019, 14:50

    Policjantka jest niezbędna gdy trzeba przeszukać inną kobietę.

    Cytuj
    IP: 217.153.xx5.xx8 

    Tczewiak_gość

    13.06.2019, 15:32

    Xx

    Tak się składa koleżanko, ze to właśnie policjantka oddała ten strzał. I brawo dla niej. Oby więcej takich kobiet w policji!

    Cytuj
    IP: 5.173.xxx.xx0 

    Gość Tczew_gość

    13.06.2019, 15:36

    Tyle tylko, że to Policjantka ratowała swojego kolegę strzelając do napastnika. TAK TO KOBIETA ODDAŁA STRZAŁ.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx2 

    Tamara_gość

    13.06.2019, 18:07

    A co mezczyzna policjant zrobil przeciw temu psycholowi? Zostal pobity. Drugi mezczyzna zamiast kobiety jako partner moze byc slabszy niz kobieta fizycznie, jest duzo mezczyzn slabych fizycznie w policji tez. I dzieki reakcji pani policjant zostal powstrzymany.

    Cytuj
    IP: 188.147.xx3.xx4 
  • ona_gość_gość_gość_gość

    13.06.2019, 14:11

    nie ratowac

    Nie ratowac patusow i strzelac tak aby zabic, w koncu normalnie sie zachowala

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx4 
  • gdsth_gość

    13.06.2019, 14:16

    Brawo policja, było chwasta odstrzelić!

    Odpowiedz
    IP: 46.77.xx0.xx4 
  • tak_gość_gość_gość_gość

    13.06.2019, 14:36

    czekam na dalsze doniesienia odnosnie stanu trzezwosci badz zazywanych srodkow . nie jestem w stanie sobie wyobrazic aby osoba poczytalna i trzezwa mogla byc az tak glupia jak ten delikwent

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx6.xxx 
  • tak_gość_gość_gość

    14.06.2019, 09:35

    halooo aktualizacja nastapiła a informacja odnosnie poziomu alkoholu badz srodkow odurzajacych w organizmie ????

    Cytuj
    IP: 78.88.xx6.xxx 
  • Fresh_gość

    13.06.2019, 14:36

    Wstyd

    Większość komentarzy to mowa nienawiści. Nie bronię postrzelonego, ale te komentarze to przegięcie! Pomorze bastionem PO, a wpisy cuchnące faszyzmem. Narzekanie na mowę nienawiści, a tu takie kwiatki... Sprawa jest ciekawa. Co takiego ten gościu zrobił, ze trzeba było strzelać? Policja nie może w inny sposób obezwładnić napastnika? Strzał ostrzegawczy był?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx8 
  • Ja_gość

    13.06.2019, 15:16

    A może policjant miał grzecznie poprosić napastnika by oddał gaz pieprzowy? Przepraszam powinien sie jeszcze przedstawić i podać stopień Sluzbowy - i poczekać na reakcję ? Policja ma działać skutecznie i tak sie właśnie stało

    Cytuj
    IP: 94.254.xx1.xx0 

    Gość_gość

    13.06.2019, 15:30

    Nie no, lepiej czekać aż skopie inne osoby. I tak robili wszystko co mogli by go obezwładnić. A raczej: policjant robił wszystko by go obezwładnić.

    Cytuj
    IP: 89.200.xx6.xx4 

    gb_gość

    13.06.2019, 15:35

    wez skoncz juz chlopie bo pierniczysz jak maly kazio po duzym piwie. bys dobrze raz dostal to by Ci sie te filozofie pozmienialy

    Cytuj
    IP: 5.173.xx5.xx7 

    Gość Tczew_gość_gość

    13.06.2019, 15:42

    Tak Policjanci najpierw użyli gazu ale okazał się nie skuteczny Najpierw Napastnik kopał innego faceta po głowie interweniujący funkcjonariusze zostali zaatakowani przez agresora. Napastnik był tak agresywny i zawzięty, że broń okazała się jedynym skutecznym środkiem przymusu.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx2 

    Gosc _gość

    13.06.2019, 16:01

    X

    Policjantka strzelała

    Cytuj
    IP: 5.173.xxx.xx0 

    Tamara_gość

    13.06.2019, 18:10

    Jakto co zrobil? Prawie zatlokl policjanta na służbie

    Cytuj
    IP: 188.147.xx3.xx4 
  • Aron_gość_gość

    13.06.2019, 15:06

    Brawa dla policjanta! Jeszcze kilka takich interwencji i przynajmniej policja w Tczewie bedzie miala respekt a nie ze na ulicach rzadzi banda pijakow, cpunow i zlodziei.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx8 
  • juzew_z _kozenu__gość_gość_goś_gość

    13.06.2019, 21:27

    stawiam dolary przeciwko orzechom że policjantka już jest zawieszona w obowiązkach

    Cytuj
    IP: 89.200.xx6.xx8 
  • Xxx_gość

    13.06.2019, 15:20

    Mno

    Ciekawe kto to? :)

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx6.xx3 
  • On..._gość

    13.06.2019, 15:43

    zwykly...

    ...zwykły śmieć niewarty wspomnienia. No może przez rodzinę przy okazji "uroczystości" pogrzebowych...

    Cytuj
    IP: 37.47.xx5.xx9 

    Klein_gość

    13.06.2019, 18:50

    Odbywal Ukrainy

    Cytuj
    IP: 5.173.xx5.xx2 
  • Xxx_gość

    13.06.2019, 15:20

    Nie wystarczył gaz

    "Są przepisy. One wszystko regulują. Była bójka i dlatego ktoś miał zginąć? Jestem ciekaw przebiegu interwencji. Mają pałki, gaz i przeszkolenie. Nie wystarczyło do obezwładnienia typa?"

    Byłam na miejscu zdarzenia. Gaz nie wystarczył, trzeba było szybko zareagować, bo stwarzał zagrożenie. Na dworcu są dzieci, osoby starsze, gaz też był ryzykowny. No ja się dusiłam niesamowicie.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx3 
  • kik_gość

    13.06.2019, 15:37

    I jak super, że nam polikwidowali posterunki policji, na co komu posterunki jak mozna sobie nie wiem np likwidować darmowe słupy ogłoszeniowe by w to miejsce stawiać szpetne jak listopadowa noc czarne sklejkowe tablice, któe za rok będzie trzeba wymienić.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx2.xx2 
  • kik_gość

    13.06.2019, 15:40

    A ta krwe to jak posprzątano? Czy szmaty poddano utylizacji specjalistycznej? Może ma HIV, żółtaczkę czy inną powązną chorobę. Czy normalnie Panią sprzątająca z mopem posłano by sobie rozmazała po wszystkim i roznosiła

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx2.xx2 
  • mk_gość

    13.06.2019, 15:44

    po aktualizacji

    "Ale ja z tego artykułu nie wyczytałam żeby to właśnie policjant strzelał."

    dopiero teraz po aktualizacji zostało dodane

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx5 
  • JARO_gość

    13.06.2019, 15:50

    Brawo,tak powinno być !

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx4.xx6 
  • Tczewianin_gość

    13.06.2019, 16:13

    ratownictwo

    Czy ratowników nie obowiązuje jakiś konkretny ubiór "umundurowanie" ? krótkie spodenki co to jest? To jest to nasze super ratownictwo które nie potrafi się trzymać standardów :)

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx1.xx4 
  • kl_gość

    13.06.2019, 18:05

    sam się kiś w takim upale w umundurowanie. może ci przyjemnie jak Ci pot po tyłku scieka

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx5 
  • Gość 1234_gość

    13.06.2019, 16:24

    A co z tym co ten agresor żucil nim o dzwi i to kopal żyje?

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx0.xx2 
  • Ktoś _gość

    13.06.2019, 22:17

    Tak żyje

    Cytuj
    IP: 5.173.xxx.xx9 
  • Tczewianka _gość

    13.06.2019, 16:29

    Brawo za skuteczną reakcję policji. Najważniejsze, że agresywny napastnik został powstrzymany.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx6.xx9 
  • Onataka_gość

    13.06.2019, 16:34

    Ps

    Jakim trzeba byc furiatem zeby zaatakowac czlowieka bez powodu jeszcze od tylu. Abys mendo zgnil we wziezieniu za to co zrobiles mojemu szwagrowi!!

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xxx.xx2 
  • //_gość_gość

    13.06.2019, 21:22

    szwagier okazał się być za cienki żeby na dworzec wejść?

    Cytuj
    IP: 89.200.xx6.xx8 
  • XxX_gość

    13.06.2019, 16:34

    Od kiedy

    Zastanawia mnie jeden fakt, że przy dzisiejszym artykule nie pojawiają się wpisy typu: HWDP, po co policja rozwiązać ich i tym podobne... Praca w policji jest bardzo niewdzieczną pracą, ja im akurat współczuję tej patologicznej, chorej służby.

    Odpowiedz
    IP: 89.200.xx7.xx0 
  • Kuba_gość_gość_gość

    13.06.2019, 16:37

    Brawo dla Policji

    Odpowiedz
    IP: 78.20.xx6.xx1 
  • Patostan Poland_gość

    13.06.2019, 16:53

    Ale kowbojka!

    I to w samo południe :-) Zastanawiają się włodarze jak wypromować miasto filmem gangsterskim.... A gangsterka tczewska sama się promuje wraz z szeryfem ;-)

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx3 
  • co to za paź_gość

    13.06.2019, 17:09

    kto to byl, i kto oberwal ze takiemu krecikowi dal sie uderzyc, gdzie ci mezczyzni prawdziwi tacy eh

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx6.xx9 
  • jdm_gość

    13.06.2019, 17:38

    BRAWO POLICJA!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx8.xx0 
  • Gosc_gość

    13.06.2019, 17:50

    Ijh

    To Ukrainiec się rzucał oni się rządzą u nas jak trzeba myślą że wszystko im wolno

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx1.xx8 
  • RealTrueTchevianin_gość

    13.06.2019, 17:58

    SOK

    Skoro trwała bójka to gdzie była wtedy Służba Ochrony Kolei ? Zamiast interweniować pewnie stała i patrzyła czy nikt nie pali w miejscu niedozwolonym. A co do strzału to nie ma się do czego przyczepić. Funkcjonariusz wykorzystał nadane mu prawo. Jakby użył gazu albo pałki i dostał w pysk to by były śmiechy, że miał broń palną i jej nie wykorzystał więc dobrze, że nic mu się nie stało.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx9 
  • Gość _gość_gość

    13.06.2019, 20:36

    Wszystko rozgrywało się bardzo szybko i trwalo równie krótko. Policji nikt nie wzywał poprostu byli na miejscu jeszcze przed "bójką", a właściwie napaścią. Dlatego podjęli interwencję tak błyskawicznie. Ciekawe jakich obrażeń doznał Policjant i jak trzyma się jego współpartnerka po oddaniu strzału bądź co bądź jednak do człowieka?

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx2 
  • gosc_gość_gość_gość_gość_gość

    13.06.2019, 18:15

    po co tego bandziora ratowali takiego to tylko do piachu jednego debila by było mniej.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx5.xx1 
  • Obywatel _gość_gość

    13.06.2019, 18:21

    Dla mie jest dziwne żeby to był 1 policjant to rozumiem że użył broni ale ich było 2 i są szkoleni samo obrony to ja bym się zastanawiał czy policjanci nie byli pod wpływem narkotyków że padły strzały to po co w 2 osoby jeżdżą w radiowozie żeby obezwladnic leszcza a nie strzelać to nie Ameryka że szary Kowalski lata z bronią.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xxx.xx7 
  • gosc_gość

    13.06.2019, 19:01

    odp

    no chyba po to policjanci mają broń jako środek przymusu, żeby z niego korzystać... poza tym czasami nawet niepozornie wyglądające osoby będące pod wpływem różnych substancji lub z zaburzeniami psychicznymi potrafią mieć siłę kilku rosłych mężczyzn i policjanci o tym wiedzą bo mają z takimi ludźmi doczynienia,

    Cytuj
    IP: 83.20.xx6.xx2 

    hb_gość

    13.06.2019, 19:11

    dla Ciebie dzieciaku to pewnie jeszcze wiele rzeczy jest dziwnych. Dlatego tak jest zebys sie glupcze pytal

    Cytuj
    IP: 84.38.xx3.xx7 

    Ja pier..._gość

    15.06.2019, 16:18

    Jak czytam niektóre komentarze to zastanawiam się jaka szkoła wypuściła takich analfabetów... Na prawdę tak ciężko skleić zdanie z sensem?

    Cytuj
    IP: 84.38.xx6.xx0 
  • Luki_gość

    13.06.2019, 18:46

    Brawo

    Wybić całą Patole i pseudokiboli !

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx1.xx4 
  • dziennikarka _gość_gość

    13.06.2019, 18:50

    "Czemu niby?????"

    takie jest prawo, radze się zapoznać.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx1.xx8 
  • Redaktor _gość_gość

    13.06.2019, 19:30

    Gówno wiesz

    "Do kln - właśnie od ostrzegawczego. Policjant strzelił w sufit a bandzior się przestraszył i przewrócił uderzając głową o posadzkę"

    . kad masz takie zj**ane info wyraźnie policjant postrzelił go w kolano widać na zdjęciu że ma głowę rozbita bo nie widzę nic takiego ale widzę jak klęka skuty przy ratownikach i kolano ma od krwi. Pajacu

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx5.xx6 
  • Gość _gość

    13.06.2019, 20:21

    Nie kolano tylko konkretne udo lewe. Byłem na miejscu tuż po oddaniu strzału Napastnik został trafiny w lewą mogę w około 3/4 długościu uda bliżej bidra niż kolana. Poza tym jakie to ma znaczenie. Zaatakował Policjantów rozjuszony jak byk na rodeo Gaz nie pomógł więc Policjantka mosiała strzelić.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx2 
  • Damian _gość

    13.06.2019, 19:43

    Nie dla broni

    Nie popieram przemocy ale policja tak jak w Irlandia Garda nie powinna nosić broni. A bardziej ćwiczyć techniki obezwladniania. Ikary finansowe dla agresorow. W UK chuligani płacą wielkie kary finansowe nic nie motywuje jak pieniądz.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx3.xx4 
  • ja_gość

    13.06.2019, 22:45

    kara finansowa

    jak egzekwować karę finansową od śmiecia bezrobotnego narkomana co żyje z MOPS JEGO tylko motywuje agresja aby napadać na niewinnych i przypadkowych ludzi.

    Cytuj
    IP: 79.163.xx8.xxx 
  • Olgierd_gość

    13.06.2019, 19:43

    za oceanem to byłoby rach ciach...

    W USA taka osoba już by została zastrzelona przez mówiąc tamtym językiem oficera federalnego i nikt by nie płakał (prócz rodziny) za awanturnikiem i mogłoby jedynie być gdzieś w mediach podane, że miała miejsce taka sytuacja i koniec. Tutaj naprawdę policja jest zbyt łagodna, łaskawa i system dziwaczny, żeby w ogóle miała miejsce sytuacja, że interweniujący policjant staje się ofiarą nie "mogącą" się bronić czyli zastanawiać się czy użyć środków przymusu bezpośredniego żeby zapobiec tragedii. Według mnie jeżeli przebieg sytuacji był taki jak powyżej redakcja tcz.pl opisała i oficer prasowy policji się pod tym podpisał to policjant/ka powinien dostać wyróżnienie za wzorową prace i zapobiegnięcie możliwej tragedii w miejscu publicznym i to na masową skale dlatego chociażby, że to dworzec kolejowy dosyć rozwiniętego węzła komunikacyjnego na pomorzu.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx8 
  • ADAM_gość

    13.06.2019, 19:58

    x

    Nie widziałem tego zdarzenia więc się nie wypowiadam , większość popiera policje czy konieczne było użycie broni ? Co pewien czas media informują o zabójstwach zatrzymanych przez policję , bulwersujące jest to że prokuratura kwalifikuje to jako przekroczenie uprawień a sąd uniewinnia sprawców W czerwcu ubiegłego roku w Kauflandzie zatrzymano dwóch oszustów którzy na podrobionych dokumentach kupowali sprzęt RTV na raty Co do zatrzymania nic nie mam to im się należało ale byli katowani już po skuciu ,posadzka i ściany były we krwi ,rozprawiali się z nimi w tym korytarzyku gdzie jest automat do skupu butelek Czy to było konieczne ? w mediach nie było zadnych informacji na ten temat

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx8 
  • Bagieta_gość

    13.06.2019, 20:01

    Dodatkowe info.

    Postrzelony mężczyzna miał być obywatelem Ukrainy. Zamykać granice i czyścić Państwo wewnątrz a nie narażać ludzi na niebezpieczeństwo. Wielkie brawa dla Policji. Naprawdę bardzo ciężko jest trzeźwo i szybko myśleć gdy jest się osobą zagrożoną. Przynajmniej nikt nie powie że Policja nic nie robi. Pytanie do ludzi: Zanim napiszesz swoją falę hejtu, pomyśl co by było gdyby ten człowiek zaczepił właśnie Ciebie w nieobecności patrolu na ulicy?

    Odpowiedz
    IP: 185.167.xx5.xx1 
  • QQ13_gość

    14.06.2019, 09:42

    Jesteś hipokrytą, czy z ONR?

    Zanim napiszesz swoją falę hejtu, pomyśl, czy napastnik jest debilem, bo jest Ukraińcem? Zamknij swoje mieszkanie i czyść sobie wewnątrz. Granice były zamknięte do 2004 roku. Lepiej Ci było? Mnie też wkurza, jak czytam, że co drugi potencjalny morderca za kierownicą, czyli na promilach, jest obywatelem Ukrainy, ale to nie narodowość robi z człowieka debila. Trafiają się tacy, bo po prostu tu są. Ja wolę 100 Ukraińców u nas niż trzech "uchodźców" z łódek na Śródziemnym. Idąc Twoim tokiem myślenia, równie dobrze można stwierdzić, że napastnik był mężczyzną - wszystkich do pieca! Albo dalej, był człowiekiem - zróbmy samozagładę. W każdym cywilizowanym kraju są obcokrajowcy, ale to nie czyni ich przestępcami. Za wyjątkiem tych, dla których normalnym jest życie w dziczy i próbują to stosować, gdziekolwiek się znajdą.

    Cytuj
    IP: 193.59.xx7.xx0 
  • Gość 1234_gość

    13.06.2019, 20:17

    To co tutaj opisali to jest nic w porównaniu do tego co się tam działo w życiu jeszcze nie widziałam tak kogoś agresywnego żeby żucac się na policjanta on tylko do niego podszedł a ten agresor dał policjantowi w pysk jakiś psychol albo narkoman a tego chłopaka jak bił to było coś strasznego jego głowa udeżył w te dzwi i on padł i dalej to kopał .

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx6.xx5 
  • Nieprzeszkolony_gość

    13.06.2019, 20:21

    "Są przepisy. One wszystko regulują. Była bójka i dlatego ktoś miał zginąć? Jestem ciekaw przebiegu interwencji. Mają pałki, gaz i przeszkolenie. Nie wystarczyło do obezwładnienia typa?"

    Ty za to masz przeszkolenie... do p...lenia głupot

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xxx.xxx 
  • Alfons_gość

    13.06.2019, 20:30

    Ukrainiec myślał że jest u siebie a ty zonk :D

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx4.xx4 
  • Xxx_gość

    13.06.2019, 20:32

    Xxx

    Za dużo przeżywacie jak ktoś popełnia przestępstwo to niech jest świadomy że coś mu się może stać gdyby tak nie było ludzie by latali na lewo i prawo i zabijali się na wzajem...

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx9.xx3 
  • Tczewianin_gość

    13.06.2019, 21:27

    Standardy

    "sam się kiś w takim upale w umundurowanie. może ci przyjemnie jak Ci pot po tyłku scieka"

    Policjanci, strażacy się pocą bo takie umundurowanie ich obowiązuje w ratownictwie jest tak samo. W bazie niech chodzą jak chcą ale nie należy zapominać że są w pracy a nie na wczasach. Oj turbo ratownicy się odezwali :)

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx1.xx4 
  • gb_gość_gość

    13.06.2019, 22:35

    przestan pierd.dolic glupoty

    Cytuj
    IP: 94.254.xx1.xx6 

    mk_gość

    14.06.2019, 07:11

    mnie to bawi naprawdę. weź się człowieku lepiej przyczep do tego że 13 latki chodzą z tylkami odkrytym a nie czepiasz się w upał ponad 30 stopni że chłop miał spodenki za kolano ubrane.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx5 
  • x_gość_gość

    13.06.2019, 21:31

    Na parkingu przed Kauflandem przed 17 też jakiś psychol przewrócił i bił pałką teleskopową drugiego gościa.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx5.xx5 
  • Ktos_gość

    13.06.2019, 22:19

    "szwagier okazał się być za cienki żeby na dworzec wejść?"

    Ciekawe jak by ty się broniłes jak byś od tyłu został napadniety żal mi ciebie

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xxx.xx9 
  • Gosc_gość_gość

    13.06.2019, 23:54

    Gosc

    Szwagier za cienki??? A może ktoś miał pomóc w tym aby nie dotarł na salę rozpraw???

    Cytuj
    IP: 5.173.xx5.xx7 
  • Gosc_gość

    13.06.2019, 22:23

    Napastnik

    "Są przepisy. One wszystko regulują. Była bójka i dlatego ktoś miał zginąć? Jestem ciekaw przebiegu interwencji. Mają pałki, gaz i przeszkolenie. Nie wystarczyło do obezwładnienia typa?"

    Nie wystarczyło bo napastnik wyrwał gaz policjantce i rzucił się na policjanta. Ludzie piszą głupoty i swoje wielkie mysli nie mają o niczym pojęcia!!!

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx5.xx5 
  • abccc_gość

    13.06.2019, 22:53

    powinien płacić za leczenie

    Oczywiście będzie teraz sobie leżał w szpitalu i zajmował łóżko i personel, nie płacąc ani grosza za to. Powinna być odpowiedzialność finansowa w niektórych przypadkach za marnowanie publicznych pieniędzy

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx7 
  • Gość Tczew_gość_gość

    14.06.2019, 22:08

    A skąd Ci przyszło do głowy, że jest ubezpieczony i nie zapłaci za leczenie?

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx2 
  • Gosc_gość_gość

    13.06.2019, 22:54

    Wypadek

    Szwagier czy nie szwagier co to za różnica....skąd u Was tyle jadu i nienawiści bo co nie którzy to widać mają dużą wyobraźnię....tylko osoba poszkodowana w tym incydencie mogła by być każdym z nas no chyba że to tylko jakaś ironia aby nie dotarł tam gdzie powinien...

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx5.xx7 
  • gosc_gość_gość_gość

    13.06.2019, 23:24

    sami znawcy

    kiedys widzielismy bujke chłopaków od strony Zatorza na dworcu.Cała zgraja była i tłukła ,kopała jednego.Potem przyjechało pogotowie .Nie było o tym w tcz.Pobic jest cała masa bo sankcje nawet za pobicie ze skutkiem smiertelnym są słąbe. A tu nie wiadomo o co chodzi bo z reguły przeciez Ukraincy są dosyc grzeczni.Przynajmniej w Tczewie.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx5 
  • obywatel tcz_gość

    14.06.2019, 00:27

    Jesteście żałośni tam gdzie prawo słabe tam to co widzicie i istnieje ale prawo obiektywne sprawiedliwe i dotyczące wszystkich bez wyjątku a to co zrobił czy zrobiła osoba która ma nas chronić nie podlega dyskusji bo w tym kraju jest za dużo w prawie furtek i to jest błąd co teraz kto co i jak jest ubrany fanaberie bez pokrycia każdy z nich ma być skuteczny a wy ich od razu rozliczacie to nie jest koncert życzeń to jest po prostu życie brutalne bez zasad i co wy jesteście wyrocznią ... nie zgniłym społeczeństwem bez samo oceny idącym tyko za sukcesem abym tylko nie stracić tak zwany wyścig szczurów mądrować to nie sztuka ale odpowiednio się zachować w danych sytuacjach lub coś zrozumieć to już wysiłek POLACY TO NARÓD BUTNY HISTORIA JEST NA TO DOWODEM .

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx0.xx5 
  • Kri$_gość

    14.06.2019, 00:34

    Padł strzał, padł człowiek. Nikt nie jest kuloodporny. Proste.

    Odpowiedz
    IP: 178.164.xx5.xx6 
  • Uuulala_gość

    14.06.2019, 01:05

    FTP

    Łup łup, policji faja na pysk!

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx9.xx9 
  • Dyamyiany_gość

    14.06.2019, 05:21

    A co z kapsuła

    A ja do dzis nie wiem co znajdowalo sie w kapsule czasu i czy wgl. Ją otworzono, bo bym chcial zobaczyc np. Ciupakabre albo pra pra pra pra babke swinki pepe

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx0.xx2 
  • ghost_gość

    14.06.2019, 07:16

    spudłowała z takiej odległości......ehhh.... szkoda jednego chwasta by było mniej.... a tak przy okazji co to za akcja była koło Kauflandu wczoraj po południu - podobno jakiś typ okładał drugiego pałką teleskopową ???

    Odpowiedz
    IP: 195.117.xx5.xx7 
  • Parkingowy_gość

    14.06.2019, 07:48

    Ponoć to jakiś zboczeniec dostał, obmacywal kobiety w obrębie sklepu, pewnie ktoś nie wytrzymał i pogonił gnoja.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx1.xx2 

    Gość gosc_gość

    14.06.2019, 07:51

    Pudlo

    No właśnie trafiła idealnie w udo. Strzał miał go obezwładnić a nie zabić. Pełna profeska

    Cytuj
    IP: 83.23.xx5.xx9 

    Jakiś_gość

    14.06.2019, 08:17

    Jakiś typ chodził i łapał kobiety za pośladki. Więc ktoś mu pokazał gdzie raki zimują. I dobrze. Uczyć starych pałką bo edukacją już się nie da.

    Cytuj
    IP: 5.173.xx7.xx2 

    ghost_gość_gość

    14.06.2019, 13:29

    "ponoć obmacywał" - ciekawe czy tym się policja zajmie (monitoring tam jest), no i kto normalny nosi przy sobie palkę teleskopową.....coś mi tu nie pasuje.... a nie lepiej było zadzwonić po policję a nie lać bądź co bądź człowieka pałką .....

    Cytuj
    IP: 195.117.xx5.xx7 
  • Gość_gość

    14.06.2019, 07:16

    Cena

    Z powodu reglamentacji amunicji oraz wysokich cen tejże strzały ostrzegawcze będą oddawane w głowę????

    Odpowiedz
    IP: 185.241.xx9.xx6 
  • RIC_gość

    14.06.2019, 07:56

    "jak egzekwować karę finansową od śmiecia bezrobotnego narkomana co żyje z MOPS JEGO tylko motywuje agresja aby napadać na niewinnych i przypadkowych ludzi."

    Pozbawić go wszelkiej pomocy finansowej , dla bandytów MOPS powinien skreślić go z listy uprawnionych do jakiejkolwiek zapomogi.

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx6.xx4 
  • JAN_gość_gość

    14.06.2019, 08:25

    x

    Co z tym bandziorem co pobił gościa w parku ? Dlaczego komentarze zostały zablokowane Jezeli jest na wolności to zadziałały układy Żona lub konkubina jednego ze Smoków jest sędzią okręgowym

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx8 
  • Komandos _gość

    14.06.2019, 08:32

    Wstyd

    Cóż za wyszkolony policjant że dał sobie zabrać gaz z ręki. Byście się wstydził to pisać.... Brawa dla napastnika może trochę ich postawi na nogi że trzeba cały czas w tym zawodzie się szkolić... Pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xxx.xx0 
  • Gość Tczew_gość_gość

    14.06.2019, 22:12

    Taki z Ciebie komandos? Gaz nie zadziałał, dziewczyna dostała kopa w rękę i gaz jej wypadł ot i cała filozofia mądralo.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx2 
  • gg_gość

    14.06.2019, 08:38

    e tam, to pewnie Milowicz...

    e tam, to pewnie Milowicz kręcił ten nowy film w Tczewie a Wy się podniecacie _::::::))))))

    Odpowiedz
    IP: 195.117.xx5.xx7 
  • Alina40_gość

    14.06.2019, 09:22

    Postrzał

    Czytam te komentarze i jestem załamana emocjonalnie. Dlaczego w tych czasach popiera się i broni taką patologię? Później narzekania, że Polska taka i sraka. Każdy ma obowiązek przestrzegania zasad. Zrobili aferę w miejscu publicznym, do tego doszła agresja, po co się przymilać i tłumaczyć? Moim zdaniem strzał był uzasadniony i popieram w zupełności taką kolej rzeczy. Zwykły obywatel nie będzie się bić w miejscu publicznym, tak zachowują się ludzie którzy z policją musieli mieć już wcześniej na pieńku. Czytaj - patologia. A wy zamiast się bawić w psychologów odnośnie zachowania Pani policjantki zagłębcie się bardziej w chory łeb tego delikwenta. Więcej takich akcji może w końcu wyjdziemy na prostą w tym kraju, w którym więcej praw ma patologia niż policja.

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx8.xx3 
  • AG

    14.06.2019, 09:39

    Hehe

    Jesteś świadkiem zdarzenia i znasz się na procedurach, że uważasz strzał za w pełni uzasadniony??? Ja tylko pytam

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • AG

    14.06.2019, 09:37

    wieś tańczy i śpiewa

    To chyba największa sensacja w historii tego smutnego miasta. Rzeczywiście jest się czym podniecać. Napiszę pewną anegdotkę. Lata temu wraz ze znajomymi piliśmy sobie piwko pod blokiem. Przyjechał patrol prewencji. Jeden z moich kolegów postanowił "błysnąć" i rzucać się do policjantów. Ci chcieli go zabrać, ale nie potrafili w żaden sposób go obezwładnić. Biedni wezwali posiłki. Drugi patrol przyjechał i odjechał. Po 10 minutach wjechali kryminalni. Cała akcja trwała 10 sekund. Rozłożyli go na ziemii i założyli bransoletki. Po co to opisuje? Dla wniosków! Wyszkolenie jest ważne!!! Dwóch nie dało rady wtedy 18latkowi, a jeden kryminalny odstawił akcję jak Steven Seagal i po kłopocie. Większy nacisk powinno się kłaść na przygotowanie praktyczne do służby! A teraz akcja z dworca. Przyjeżdża dwóch funkcjonariuszy i..? Dają sobie zrobić kuku jakiemuś typowi, że konieczne jest użycie broni?! Przecież powinni go złożyć na ziemii w pół minuty! Oni są przecież szkoleni! Jeszcze ktoś pisze, że dali sobie gaz zabrać. Serio?

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • Gosc_gość

    14.06.2019, 10:12

    X

    No właśnie pokazali, ze nie dali sobie zrobić kuku tylko zareagowali tak jak trzeba. A naćpanego furiata nie jest łatwo złożyć w pół minuty cwaniaku. Znalazł się znawca.

    Cytuj
    IP: 83.21.xx1.xx2 

    rrr_gość

    14.06.2019, 11:33

    Ty Steven Seagal jestem prawie pewny, że lali cię za dzieciaka, leją teraz i będą lać w przyszłości....wracaj do filmów na video amatorze...

    Cytuj
    IP: 178.36.xx4.xx3 

    stop-srejt_gość_gość_gość

    16.06.2019, 09:03

    To był policjantka!

    Czyli jedynym wyjściem było użycie broni bo kobieta nie ma innych możliwości. Słaba płeć!!!

    Cytuj
    IP: 178.235.xx0.xx8 
  • Dawid_gość

    14.06.2019, 09:45

    Ma szczęście że to nie USA bo już by nie żył według mnie słuszna reakcja bandytyzm trzeba tepic

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xxx.xx9 
  • chwileczka_gość

    14.06.2019, 13:18

    Bijatyka na dworcu w Tczewie. aktualizac

    Bravo Pani z policji:) kobieta wiedziała jak się zachować:) nie nosi zabawki w kaburze:) Bravo i nie słuchać debilnych komentarzy w stylu : po co czy w budynku:)

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xx3 
  • stop-srejt_gość_gość_gość

    16.06.2019, 09:04

    Brawo bo to było jedyne wyjście?

    Fizycznie nie miała szans więc co miała zrobić?

    Cytuj
    IP: 178.235.xx0.xx8 
  • Gosc_gość

    14.06.2019, 15:03

    Ja ostatnio byłem u znajomych na baletach to Te szesnastki się trzepaly jak dywany jedna to trzech obsluzyla na raz to się zawinalem od razu z baletow

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx6.xx6 
  • Marcin Lewandowski _gość

    14.06.2019, 17:34

    Strzał w głowę!

    Policjantka powinna odj... chwasta! Zaatakował ratowników? Uspać gnoja! Nie potrzebny na tym świecie taki pasożyt!!!

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx8.xx9 
  • Nokt_gość

    14.06.2019, 19:42

    Padł strzał ostrzegawczy izarazem w noge Zostali wezwani i jednocześnie zauwarzyli Trochę niespójne to ale oszczędności są

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx5.xx2 
  • Jo _gość

    14.06.2019, 19:45

    Aty Lewandowski jesteś porebny

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx5.xx2 
  • Komandos _gość_gość

    14.06.2019, 22:39

    Wstyd

    "Taki z Ciebie komandos? Gaz nie zadziałał, dziewczyna dostała kopa w rękę i gaz jej wypadł ot i cała filozofia mądralo."

    Kolejny wstyd że mają niesprawny sprzęt....

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xxx.xx0 
  • normalna inaczej_gość

    15.06.2019, 01:23

    a może i zupełnie nienormalna

    Ludzie, czy wy siebie słyszycie? Cały Tczew jest za PO a policjantka na pewno była z PIS-u dlatego strzelała. Co 2 był na miejscu wszystko widział i nie zrobił nic by pomóc. Zamknąć granice ...ale tylko nasze dla obcych, czy naszych też wszystkich odesłać do domu? Zabić, zniszczyć, wyrwać chwasty ! Co niektórzy ta chyba luster nie mają... bo akurat chwastów tu sporo.No i oczywiście zabrać policji broń. Pewnie, dać im dopalacze i narkosie, będą równe szanse. Ogólnie po co nam oni. A... i jeszcze więcej luzu w internecie i więcej mszy, żeby na chwilę stać się "czystym" katolikiem. Jezu, gdyby głupota miała skrzydła... Ja się was boję!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx2 
  • gosc_gość

    15.06.2019, 11:12

    jeszcze raz

    policjanci byli na miejscu ,sami ocenili sytuacje i zrobili to co konieczne.Natomiast co bylo przyczyna szału napastnika to jest na razie nieznane.Czasem gwałtowny spadek cukru ,lub inna gwałtowna choroba a czasem np zlecenie na kogos a innym razem poprostu demoralizacja .Od tego jest sąd by to ustalić .Niemniej pobic jet stanowczo za dużo i tu szczescie ,że policja była na miejscu.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx5 
  • Gość_gość

    15.06.2019, 13:58

    No i przechlapame, przekroczenie uprawnień, uszkodzenie ciała, proces odszkodowawczy, niekończące się wokandy, odwołania....

    Odpowiedz
    IP: 46.77.xx7.xx5 
  • Ktoś _gość

    15.06.2019, 22:27

    Odp

    "Ponoć to jakiś zboczeniec dostał, obmacywal kobiety w obrębie sklepu, pewnie ktoś nie wytrzymał i pogonił gnoja."

    K***a ty się daj leczyć na głowe bo pierd.... Takie głupoty skoro nie wiesz co się tam wydarzyło

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xxx.xx9 
  • Tczewiak_gość_gość

    17.06.2019, 09:14

    Brawo Policja! Oby więcej tak skutecznych interwencji. Mam nadzieję, że z funkcjonariuszami wszystko ok. 3mam kciuki za Was! Hejtować każdy potrafi...ale interweniować to już nie bardzo. Nie przejmujcie się negatywnymi wpisami. Bardzo dobre zachowanie. Brawo!

    Odpowiedz
    IP: 153.19.xx3.xx9 
  • observeur_gość

    18.06.2019, 19:40

    "Co takiego zrobił? Najpierw zaatakował przypadkowego mężczyznę a następnie kiedy policjanci zareagowali rzucił się na nich. Inne spb nie wystarczyły wiec policjantka użyła broni palnej. I nie wiem gdzie cię uczono, ze w budynkach się nie strzela? Większej bzdury nie słyszałem. W budynkach nie oddajemy strzału ostrzegawczego aby uniknąć rykoszetu. Także radzę się douczyć observatour i poczytać przypadki użycia broni."

    Zasady posługiwania sie bronią o tym mówią oraz prawo uzycia broni palnej posrednio. Skoro nie wiesz gdzie tego ucza to po co pytasz, Tobie niepotrzebne. A jesli potrzebne to zapytaj sie kolegów po fachu zanim sobie biedy napytasz.

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx2.xx2 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.