Ważne dla tych, którzy pracowali w dawnym PGR Malinowo. Miasto Tczew zamierza wnioskować do konkursu Cyfrowa Gmina - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - "Granty PPGR" . Celem projektu jest wsparcie rodzin popegeerowskich z dziećmi w zakresie dostępu do sprzętu komputerowego oraz dostępu do Internetu. Wsparciem mogą zostać objęte dzieci (także wnuki) osób które pracowały niegdyś w zlikwidowanym, państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej i zamieszkiwały w miejscowości lub gminie objętej PPGR.
Dofinansowanie będzie można otrzymać na:
- ??sprzęt komputerowy z urządzeniami peryferyjnymi i akcesoriami oraz niezbędnym oprogramowaniem, umożliwiających pracę zdalną, w tym niezbędne akcesoria i oprogramowanie dla osób z niepełnosprawnościami (w przypadku zakupu komputera powyżej 3,5 tys. zł oraz tabletu powyżej 1,5 tys. zł niezbędne będzie uzasadnienie przez Wnioskodawcę wysokości kosztów zakupów takiego sprzętu);
- ubezpieczenie zakupionego sprzętu komputerowego;
- usługę zapewniającą dostęp do Internetu na sprzęcie komputerowym zakupionym w ramach projektu, w przypadku gdy opiekun prawny w oświadczeniu wskaże na brak możliwości zapewnienia - - - usługi dostępu do Internetu.
Wsparciem mogą zostać objęte dzieci (także wnuki) osób które pracowały niegdyś w zlikwidowanym, państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej i zamieszkiwały w miejscowości lub gminie objętej PPGR.
W celu ubiegania się o wsparcie należy złożyć stosowne oświadczenie załączone do niniejszej informacji.
W przypadku osób niepełnoletnich oświadczenia składają rodzice, dziadkowie, opiekunowie prawni. Uczniowie szkoły średniej, którzy osiągnęli pełnoletność składają oświadczenie osobiście.
Ważne! Prosimy o dołączenie do oświadczeń dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia w PPGR oraz danych umożliwiających kontakt z osobą składającą oświadczenie.
Oryginały podpisanych oświadczeń należy składać osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Tczewie lub przesyłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Tczewie, Plac Marszałka Piłsudskiego 1, 83-110 Tczew.
Termin składania i nadsyłania oświadczeń mija 3 listopada 2021 r. Liczy się data wpływu dokumentu. Oświadczenia, które wpłyną po upływie terminu nie będą rozpatrywane.
W przypadku pozyskania grantu, Miasto Tczew zakupi sprzęt komputerowy i przekaże go osobom, które spełniły wymogi otrzymania wsparcia. W sytuacji nie otrzymania dofinansowania, projekt nie będzie realizowany.
W razie pytań i wątpliwości można kontaktować się pod numerami telefonów: 58 77-59-413, 58 77-59-492, 58 77-59-379 poprzez e-mail: tkaczyk@um.tczew.pl lub osobiście - Urząd Miejski w Tczewie, plac Piłsudskiego 1, pokój nr 53. Dla zainteresowanych podajemy stronę internetową, gdzie znajdują się wszystkie szczegóły: https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr
- Ponieważ w Tczewie istniało PGR Malinowo, nasi mieszkańcy również mogą się ubiegać o takie wsparcie. Termin składania oświadczeń mija 3 listopada. - mówi Małgorzata Mykowska, rzeczniczka UM Tczew.
Dofinansowanie będzie można otrzymać na:
- ??sprzęt komputerowy z urządzeniami peryferyjnymi i akcesoriami oraz niezbędnym oprogramowaniem, umożliwiających pracę zdalną, w tym niezbędne akcesoria i oprogramowanie dla osób z niepełnosprawnościami (w przypadku zakupu komputera powyżej 3,5 tys. zł oraz tabletu powyżej 1,5 tys. zł niezbędne będzie uzasadnienie przez Wnioskodawcę wysokości kosztów zakupów takiego sprzętu);
- ubezpieczenie zakupionego sprzętu komputerowego;
- usługę zapewniającą dostęp do Internetu na sprzęcie komputerowym zakupionym w ramach projektu, w przypadku gdy opiekun prawny w oświadczeniu wskaże na brak możliwości zapewnienia - - - usługi dostępu do Internetu.
Wsparciem mogą zostać objęte dzieci (także wnuki) osób które pracowały niegdyś w zlikwidowanym, państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej i zamieszkiwały w miejscowości lub gminie objętej PPGR.
W celu ubiegania się o wsparcie należy złożyć stosowne oświadczenie załączone do niniejszej informacji.
W przypadku osób niepełnoletnich oświadczenia składają rodzice, dziadkowie, opiekunowie prawni. Uczniowie szkoły średniej, którzy osiągnęli pełnoletność składają oświadczenie osobiście.
Ważne! Prosimy o dołączenie do oświadczeń dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia w PPGR oraz danych umożliwiających kontakt z osobą składającą oświadczenie.
Oryginały podpisanych oświadczeń należy składać osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Tczewie lub przesyłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Tczewie, Plac Marszałka Piłsudskiego 1, 83-110 Tczew.
Termin składania i nadsyłania oświadczeń mija 3 listopada 2021 r. Liczy się data wpływu dokumentu. Oświadczenia, które wpłyną po upływie terminu nie będą rozpatrywane.
W przypadku pozyskania grantu, Miasto Tczew zakupi sprzęt komputerowy i przekaże go osobom, które spełniły wymogi otrzymania wsparcia. W sytuacji nie otrzymania dofinansowania, projekt nie będzie realizowany.
W razie pytań i wątpliwości można kontaktować się pod numerami telefonów: 58 77-59-413, 58 77-59-492, 58 77-59-379 poprzez e-mail: tkaczyk@um.tczew.pl lub osobiście - Urząd Miejski w Tczewie, plac Piłsudskiego 1, pokój nr 53. Dla zainteresowanych podajemy stronę internetową, gdzie znajdują się wszystkie szczegóły: https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr
Komentarze (5) dodaj komentarz
bm,_gość
25.10.2021, 09:35
Żeby się jeszcze mogło dodzwonić do nich to byłoby dobrze....
OdpowiedzZuza_gość_gość
25.10.2021, 10:29
...
No właśnie, nikt nie odbiera
CytujZuza_gość_gość_gość
25.10.2021, 10:31
...
Na stronie gov jest napisane, że wnioski należy składać przez internet to jak to w końcu jest
Odpowiedzali_gość
25.10.2021, 11:49
cyfrowy pgr
obudzili sie szybko informacji malo zbyt malo prosimy o konkretne informacje a nie ogolniki
OdpowiedzHaha_gość_gość
25.10.2021, 17:05
Haha
"No właśnie, nikt nie odbiera"
OdpowiedzTo czytaj ze zrozumieniem, nie będziesz musiała dzwonić i dopytywać