Szkolenie "Planowanie strategii marketingowej"

Dom Przedsiębiorcy (fot. UM Tczew)

odbyło się
21
06.2012
Czwartek
Szkolenie "Planowanie strategii marketingowej"
Polska Fundacja Przedsiębiorczości (PFP) - jako instytucja wspierająca rozwój mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MSP), wraz z Domem Przedsiębiorcy w Tczewie działające na rzecz MSP, mają przyjemność zaprosić Państwa na bezpłatne szkolenie pt. "Planowanie strategii marketingowej", które odbędzie się w Domu Przedsiębiorcy w Tczewie w dniu 21 czerwca 2012 roku godz. 9.00-16.00.

Rozumienie potrzeb klientów i to, w jaki sposób firma może skutecznie je zaspokajać, żeby długofalowo osiągać zysk, jest podstawowym elementem strategii marketingowej.
Celem szkolenia jest zdobycie praktycznych umiejętności w wykorzystaniu narzędzi i metod marketingowych oraz umiejętności sporządzanie marketing-planu, który pozwala ująć w ramy operacyjne działalność firmy zorientowanej na rynek.
Szkolenie adresowane jest do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw lub osób odpowiedzialnych za przygotowanie planów marketingowych w firmie.
Szkolenie poprowadzi pani Kamila Czarnuch – certyfikowany trener biznesu, socjolog, doradca psychospołeczny, wykładowca Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości.
Spotkanie to będzie również okazją do zapoznania się z bieżącą ofertą finansową i szkoleniową Fundacji. Na szkoleniu uczestnicy otrzymają komplet materiałów i pomocy szkoleniowych, a po szkoleniu zaświadczenie o uczestnictwie.


Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Prosimy o zarejestrowanie się pod adresem info@dp.tczew.pl .
Ostateczny termin przyjmowania zgłoszeń upływa w dniu 18 czerwca 2012 roku.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY !!!

Program szkolenia

"Planowanie strategii marketingowej"
GODZINA TEMAT ZAJĘĆ
09.00 - 09.15 Powitanie uczestników i wprowadzenie
09.15 - 10.30 Instrumenty działalności marketingowej przedsiębiorstwa:
Marketingowa komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna: misja, wizja, cele, wartości firmy.
Integracja działań marketingowych (produkt, usługa, dystrybucja, personel, budowanie wizerunku i marki, promocja, marketing bezpośredni, marketing internetowy, telemarketing).
Neuromarketing - optymalizacja bodźców marketingowych.
10.30 - 10.45 Przerwa
10.45 - 12.15 Opracowanie planu strategicznego:
Audyt marketingowy(otoczenia zewnętrznego, wewnętrznego, potencjału rynku, potrzeb klientów, potencjału firmy).
Analiza SWOT.
12.15 - 12.30 Przerwa
12.30 - 14.00 Opracowanie planu strategicznego c.d.:

Projektowanie strategii marketingowej(cele, narzędzia, czas, kierunek, grupa docelowa, monitoring i ewaluacja)
14.00 - 14.15 Przerwa
14.15 - 16.00 Projektowanie własnych strategii marketingowych
Prezentacja, dyskusja, informacje zwrotne
16.00 Zakończenie szkolenia


Drukuj
Prześlij dalej
 
KOMENTARZ DNIA