Bezpłatne szkolenie pt. "Techniki sprzedaży"

Dom Przedsiębiorcy (fot. UM Tczew)

odbyło się
17
05.2012
Czwartek
Bezpłatne szkolenie pt. "Techniki sprzedaży"
Polska Fundacja Przedsiębiorczości (PFP) - jako instytucja wspierająca rozwój mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MSP), wraz z Domem Przedsiębiorcy w Tczewie działające na rzecz MSP, mają przyjemność zaprosić Państwa na bezpłatne szkolenie pt. "Techniki sprzedaży", które odbędzie się w Domu Przedsiębiorcy w Tczewie w dniu 17 maja 2012 roku godz. 9.00-16.00.

Celem szkolenia będzie nabycie umiejętności komunikowania się i unikania błędów w komunikacji z klientem. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jak zainteresować klienta i nawiązać współpracę, jak zidentyfikować potrzeby klienta, a także jak zaprezentować produkt. Uczestnicy będą mieli także okazję na poznanie profesjonalnych technik sprzedaży.

Szkolenie adresowane jest do osób związanych z organizowaniem sprzedaży produktów i usług w firmie, jak również osób bezpośrednio obsługujących klientów. Szkolenie poprowadzi pani Kamila Czarnuch - certyfikowany trener biznesu, socjolog, doradca psychospołeczny, wykładowca Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości.

Spotkanie to będzie również okazją do zapoznania się z bieżącą ofertą finansową i szkoleniową Fundacji. Na szkoleniu uczestnicy otrzymają komplet materiałów i pomocy szkoleniowych, a po szkoleniu zaświadczenie o uczestnictwie.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Prosimy o zarejestrowanie się pod adresem info@dp.tczew.pl lub pietrzkiewicz@um.tczew.pl .

Ostateczny termin przyjmowania zgłoszeń upływa w dniu 14 maja 2012 roku.

Program szkolenia "Techniki sprzedaży"

09.00-09.15 Powitanie uczestników i wprowadzenie.
09.15-10.30 Etapy procesu sprzedaży:

- Zainteresowanie klienta i nawiązanie współpracy.
- Proces badania potrzeb-typy pytań, pytania dyskwalifikujące.

10.30-10.45 Przerwa.
10.45-12.15 Etapy procesu sprzedaży:

- Prezentacja produktu z wykorzystaniem języka korzyści.
- Metody finalizacji sprzedaży.

12.15-12.30 Przerwa.
12.30-14.00 Techniki sprzedaży dopasowane do danego typu klienta:


- Prezentacja produktu i argumentacja dostosowania potrzeb klienta na poziomie produktowym i psychologicznym.
- Case study - analiza ryzyka i niepowodzenia w sprzedaży.
- Sposoby reagowania na odmowę ze strony klienta.

14.00-14.15 Przerwa
14.15-15.45 Wykorzystanie metod NLP w sprzedaży.

- System reprezentacji jako narzędzie wspierające sprzedaż:
- Implikacje i presupozycje.
- Możliwości i pułapki zastosowania słów takich jak: nie, ale, jeśli, spróbuj.

15.45 Zakończenie szkolenia.

Drukuj
Prześlij dalej
 
KOMENTARZ DNIA