Oto nowy, ogromny maszt - być może to 5G

Oto nowy, ogromny maszt - być może to 5G

zobacz galerię zdjęć: 3
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Pamiętam jak dziś o nagonce, krzykach, wrzaskach i sprzeciwach niektórych radnych oraz mieszkańców takich ulic jak Niepodległości, Jagiełły, czy rejonu Czyżykowo. Wszystko to przez nowe instalacje masztów na budynkach, które według tych grup były szkodliwe dla zdrowia, promieniowały, itd.

Pamiętam nawet jak jakiś ekspert przyjechał do Tczewa i tłumaczył radnym i mieszkańcom, czy w końcu te maszty i systemy są szkodliwe, czy też nie.

I cóż się stało?



A no nic, wygrała kasa. Spółdzielnie otrzymują miesięczne płatności za wynajmowane dachy, wspólnoty biorą kasę za powierzchnie na swoich dachach, nikogo to nie dziwi - no może zdziwić jedynie rozmiar niektórych konstrukcji.

I tak jest w tym wypadku, instalowany tutaj maszt jest ogromny - zaryzykuję nawet stwierdzenie iż jest to maszt 5G.

Kurtyna!

PS. Do mieszkańców z promienia 100 - 200 metrów od masztu i dalej - pamiętaj, że na twój ból głowy nie pomoże już ibuprom.

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (66)
dodaj komentarz

  • +27

    dddd_gość

    19.11.2020, 15:08

    ddddd

    nawet jeśli to 5g to co w związku z tym? przestańcie oglądać filmiki z żółtymi napisami, foliarze

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx9 
  • +6

    Joker_gość

    19.11.2020, 20:43

    Inwestycja roku

    Ajajaj w tvn powiedzieli o żółtych napisach w filmikach z youtube to już stalo się to święta prawdą. Przed 5 G przynajmniej chroni folia a widać przed telewizja nic :) Miasto co raz bardziej odstrasza, ale co się dziwić jak ciągle ta sama klika u władzy.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx2.xx8 
    +28

    gdr_gość

    19.11.2020, 20:54

    Dokładnie. Trzeba być idiotą aby pisać takie bzdury. Autor tych wypocin jest w stanie znaleźć zagrożenia z 5g, natomiast nie ruszy mózgu aby sprawdzić co to za maszt. Otóż jest to nadajnik P4 (Play) w częstotliwości 800, 900, 1800, 2100, 2600 mhz. Jest to zwykły nadajnik gsm/lte. Z resztą tylko Plus oferuje prawdziwe 5g w centrach dużych miast. Pozostali operatorzy mają podrasowane LTE które sprzedają jako 5g. Inna sprawa to wygląd tego masztu. Kto ze starostwa pozwolił na budowę tego szkaradztwa w centrum miasta?

    Cytuj
    IP: 5.172.xx8.xx2 
    -1

    Rowerowy_johny_gość

    20.11.2020, 00:09

    W końcu jak będę jechał ścieżką....

    .... przez Wojska Polskiego to będę miał dobrą łączność i full wypas w telefonie.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx9.xx3 
    +23

    Rowerowy_johny_gość

    20.11.2020, 08:37

    Dodam jeszcze, że niestety .....

    .... maszt, mimo swojego wzniosłego celu, wygląda ch**owo.

    Cytuj
    IP: 157.25.xx0.xx6 
    +4

    observeur_gość

    21.11.2020, 13:57

    Wysoka czestotliwosc jest szkodliwa. Wsadz rekę do mikrofalówki, zatrzasnij klapę i powiedz, ze ci nie szkodzi. Wiedzą to nawet w NASA. Tutaj maszcik dookolnie będzie "swiecil" wszystkim po baniach. Docelowa czestotliwosc 5G to 26GHz, no to życzę powodzenia okolicy. W ubiegłym roku badanie o wartości 30 milionów dolarów przeprowadzone przez amerykański Narodowy Program Toksykologiczny (NTP) znalazło wyraźny dowód na to, że dwa lata ekspozycji na RF-EMF telefonu komórkowego zwiększało ryzyko raka i uszkodzenie DNA u szczurów i myszy. Na ludziach sie nie bada, bo to niehumanitarne :-))) Viva kasa! Viva głupota!

    Cytuj
    IP: 5.172.xx9.xx0 

    observeur_gość

    21.11.2020, 14:01

    A jeszcze dodam, ze ten kto nie wierzy w siłe promieniowania elektromagnetycznego niech uziemi w bezposredniej odległosci od masztu zwykła swietlówkę jednym koncem w ziemi a drugim do góry w powietrze, swietlówka bedzie swiecic nonstop (jak to się dzieje z nia TYLKO podczas burzy, teraz bedzie swiecic jakby byla na stale podłaczona do pradu). Moze to niedowiarkom otworzy oczy.

    Cytuj
    IP: 5.172.xx9.xx0 
  • +6

    Sąsiad_gość

    19.11.2020, 15:13

    W końcu będę miał szybki internet, cieszę się, że miasto inwestuje w maszty

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx1.xx6 
  • Tomasz tcz_gość

    19.11.2020, 16:12

    Maszt

    To nie miasto tylko Play. Bardzo dobrze ze go budują bo nadajnik na farze ktirt obsługuje Wojska Polskiego jest przeciążony

    Cytuj
    IP: 5.173.xxx.xx5 
    +3

    Jankop_gość

    19.11.2020, 20:00

    Szybki internet

    Tylko ze ten szybki internet to stosuj jammer. W okolicy kilku km przestanie funkcjonować. A światłowód to nie jest lepszy.

    Cytuj
    IP: 85.203.xx5.xx5 
  • +16

    Dark Lord 5G_gość

    19.11.2020, 15:15

    "I tak jest w tym wypadku, instalowany tutaj maszt jest ogromny - zaryzykuję nawet stwierdzenie iż jest to maszt 5G." To powinno być napisane żółtą czcionką

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx4.xx2 
  • +15

    hy_gość

    19.11.2020, 15:17

    Najbardziej cieszą się gimby i patusy z przyspawanymi do ryja telefonami. Nie mający o niczym pojęcia. oderwani od rzeczywistości z jedym problemem jakim jest doładowanie telefonu.

    Odpowiedz
    IP: 104.244.xx4.xx1 
  • +16

    m_gość

    20.11.2020, 07:33

    tak bo tylko gimby i patusy uzywaja telefonow.hahaha.co 2 kierowca jezdzi z "przyspawanym do ryja telefonem" jak to określiłeś. Ludzie wpatrzeni w te swoje pudełka przechodzą przez ulice nie patrząc nawet czy coś jedzie. Mamusie zamiast patrzec na swoje dzieci ida z telefonem przed nosem. to nie jest problem patologi to jest problem całego społeczeństwa uzależnionego od internetu.od gier od facebooka i innych gówien. nie można już zyc spokojnie wszyscy o wszystkich wiedza wszystko.ludzie na tych swoich fb zamieszczaja informacje tak denne ze slow szkoda.ze wam ludzie nie szkoda zycia na takie bzdury.czy kazdy musi wiedzieć co ty na śniadanie jesz albo kiedy kupe idziesz zrobic.masakra co te pudełka robia z ludźmi

    Cytuj
    IP: 37.47.xx5.xx6 
  • +10

    zyx_gość_gość

    19.11.2020, 15:18

    no to foliowa czapeczka na durną łepetynę i fale 5G nie zaszkodzą ;)

    Odpowiedz
    IP: 78.10.xx5.xx6 
  • +2

    Ahahaha_gość

    19.11.2020, 15:19

    Foliarze obsrali się na miętowo ahahahha. Wypad do puszczy buraki albo chociaż do kraśnika.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx5.xx5 
  • +13

    Inżynier_gość

    19.11.2020, 15:59

    Czy autor tekstu może podać źródła, najlepiej techniczne, gdzie potwierdzono, że wyżej wymieniony maszt jest czy też będzie źródłem bólu głowy? Czy autor tekstu może wykazać, podpierając się na badaniach naukowych, najlepiej jeszcze autoryzowanych przez specjalistów z dziedziny komunikacji czy przesyłania sygnałów, szkodliwość takich nadajników? Czy autor tekstu może się pochwalić dyplomem ukończenia uczelni wyższej, technicznej by udowodnić, że ma jakiekolwiek pojęcie czy podstawy wiedzy technicznej na powyższy temat? Dziękuję.

    Odpowiedz
    IP: 83.12.xx0.xx8 
  • -4

    Terminator_gość

    19.11.2020, 16:58

    Drogi inżynierze, badania naukowe, analizy specjalistów to możesz poczytać na temat covid. Prawda jest taka że wszystkie tego to rodzaju wynalazki oddziałują na ludzki organizm. W mniejszym lub większym stopniu, jedne być może są obojętne być może szkodliwe. Fakt jest taki że przeskok na 5 G to duża zmiana i nie ma się czym cieszyć bo więcej niewiadomych niż odpowiedzi. Za duże pieniądze są zainwestowane by ktoś badał szkodliwość takich masztow. A sprawa rozkłada się na kilkanaście lat jeśli chodzi o ludzkie zdrowie. Maszt na suchostrzygach też już stoi tyle lat, ale jakoś nie ma chętnych do sprawdzenia wplywu na zdrowie okolicznych mieszkańców. Oczywiście zachorowania na nowotwory to też całkowity przypadek. Współczuję mieszkańcom bliskiej okolicy.

    Cytuj
    IP: 5.173.xxx.xx3 
    -1

    Jankop_gość

    19.11.2020, 20:09

    Szkodliwosc

    Sprawami szkodliwości zajmują się biolodzy i medycy. Elektrotechnicy mogą snuć opowieści o falach radiowych ich propagacji. A badania istnieją. Te na które powołują się operatorzy. Dotyczą kukieł silikonowych. A ludzie żywi używają te telefony. Tacy sami muszą żyć w pobliżu tych anten. Normy Europeam to korporacje nie chcą uznać. Własnych badań też nie zlecają. Jeśli duży poziom pem jest szkodliwy. To mały nie juz nie jest.

    Cytuj
    IP: 85.203.xx5.xx5 
    +3

    Dzień dobry _gość_gość

    19.11.2020, 23:14

    ????

    A czy autor komentarza, może pochwalić się tym samym, skoro ma takie wymagania od innych? Pisać można wszystko, wierzyć też można we wszystko. Faktem jest, że nikt normalny bez łapówki nie postawi takiego żówna ludziom na podwórku.

    Cytuj
    IP: 46.204.xx7.xx1 
    +4

    observeur_gość

    21.11.2020, 14:45

    Odpowiem za autora, moge sie pochwalic wysokim wyksztalceniem technicznym w stopniu habilitacji. Zatem czuję sie upowazniony do wygłoszenia mowy ;-) Promieniowanie elektromagnetyczne w całosci pochłaniane jest przez skórę, nie da rady tym razem owinąc sie folią. NIgdzie na swiecie nie prowadzono zadnych komplementarnych badan nad skutkami promieniowania wysokich czestotliwosci, z pominieciem kilku dosłownie niszowych badan w USA, Austrii i UK. Ale z tych niszowych badań juz wynika, ze w dobie cywilizacji juz obarczonej powszechnymi chorobami cywilizacyjnymi taki smog elektromagnetyczny 5G bedzie dodatkowo obarczał tą częsc schorowanego spoleczenstwa poprzez długotrwała emisję elektromagnetyczną. Teraz co nieco o skórze ludzkiej. Skóra ludzka jest pierwszym organem uczestniczacym w ochronie ciała człowieka, jest bezzposrednio narazona na czynniki zewnetrzne. Jesli emisja zanieczyszczen jest niska to działa jak nalezy, skóra się broni, paogeny nie przenikaja do wewnątrz organizmu. Jesli skóra stanie sie przeciązona patogeny zaczynaja wnikac do srodka, najpierw zaczyna chorowac skóra, potem inne organy wewnatrz. Problemem 5G (jak i innych promieniowania elktromagnetycznego) nie jest to, ze sie tego uzywa, ale to że nie sprawdzono jaki wpływ na skórę bedzie miała długofalowa transmisja promieniowania. Czy moze byc tak, ze potencjał ochronny skóry się wysyci i skóra przestanie stopniowo spełniac swoją rolę? Moze, nikt tego nie wie. Jednak te badania, które juz wczesniej przeprowadzono na temat 4G, a i najnowsze na temat 5G (Wieden, Austria) jednoznacznie odpowiadaja na pytania skąd nagła zachorowalnosc wsrod najmlodszego pokolenia. Obserwuje się tam u dzieci klasyczne objawy zatrucia promieniowaniem elektromagnetycznym: krwawienia z nosa, bóle głowy, bóle oczu, bóle w klatce piersiowej, nudności, zmęczenie, wymioty, szum w uszach, zawroty głowy, objawy grypopodobne i ból serca. Sytuacja zaogniła się w okresie od pierwszego pół roku po zainstalowaniu niemal w całym miescie anten 5G. W USA badania sprawiły, ze są stany, w których zakazano instalacji sieci 5G do czasu aż pojawią sie wiarygodne badania skutków promieniaowania na ludzi. Poki co, nikomu z instytucji promujacych 5G nie zalezy na robieniu kosztownych badan, zaniechaniu instalacji anten. W renomowanym czasopismie Lancet publikuje się tylko publikacje renomowanych i wiarogodnych badaczy zjawisk medycznych (tam nie znajdziesz wiedzy pochodzacych od foliarzy ani spiskujacych), według badań z 2014 i 2017 roku na szczurach opublikowanych w czasopiśmie Lancet wykazało, że promieniowanie elektromagnetyczne wysokich czestotliwosci powoduje raka i pogorsza rokowania, a także obserwowane są zmiany w mózgu, a przewlekła ekspozycja na pola elektromagnetyczne może prowadzić do dysfunkcji odporności, przewlekłych reakcji alergicznych, reakcji zapalnych i ogólnego złego stanu zdrowia. Dołączono do tego takze inne bardziej niepokojace objawy nasycenia smogiem elektromagnetycznym wysokiej czestotliwosci: niewłaściwa reakcja układu odpornościowego i zmiany w komórkach odpornościowych, wzrost komórek tucznych w górnych warstwach skóry, większy rozmiar komórek tucznych u osób z nadwrażliwością elektromagnetyczną, tłumiona lub upośledzona funkcja odpornościowa, zmniejszona liczba komórek odpornościowych, które pomagają zabijać komórek zainfekowanych wirusami i kontrolować wczesne objawy raka, czy wreszcie negatywny wpływ na ciążę u kobiet. Kiedy tak sobie to wszystko poczytac to włosy jeżą sie na głowie. Wiele badan jest juz z 2014 roku, kiedy to zaobserwowano pierwsze protesty na swiecie zwiazane z wprowadzaniem technologii 5G, potem sprawa przyschła, a teraz instytucje znowu szturmem biora miasta. Jesli bardzo pragniesz wiedzy to poszukaj sobie w internecie w renomowanych źródłach jak wyzej.

    Cytuj
    IP: 5.172.xx9.xx0 

    Kysel _gość_gość

    24.11.2020, 23:05

    do observeur Wielokrotnie mijasz się z prawdą. Co do badań naukowych, które szczegółowo pochylają się nad oddziaływaniem pola elektromagnetycznego (PEM), to są prowadzone w wielu krajach, np.: w Danii w latach 1990-2008 przebadano prawie 4 mln. ludzi i dowiedziono, że promieniowanie elektromagnetyczne wywołane przez urządzenia telekomunikacyjne i związaną z nimi infrastrukturę, nie powodują zwiększonego ryzyka wystąpienia nowotworów. Podobne badania w ostatnich latach robiono w Szwecji i nie ustalono związku przyczynowego, między narażeniem na pole elektromagnetyczne, a zagrożeniami dla ludzkiego zdrowia. Bardzo często poruszanym problemem związanym z PEM jest nadwrażliwość elektromagnetyczna. Osoby twierdzące, że są dotknięte tym schorzeniem najczęściej uskarżają się na ogólne osłabienie, zmęczenie, bóle głowy, szumy w uszach, bezsenność, zaburzenia pamięci, a nawet nieokreślone bóle w różnych częściach ciała. Badacze w Holandii wykazali, że objawy u osób określających się jako nadwrażliwe występują tylko wtedy, gdy dana osoba subiektywnie uważa, że jest szczególnie narażona na działanie PEM, a nie wtedy, gdy pomiary pokazują, że tak jest rzeczywiście. Skłoniło to badaczy do wysnucia konkretnych wniosków - nadwrażliwość elektromagnetyczna ma podłoże psychologiczne i nosi wszelkie znamiona choroby psychosomatycznej. Oznacza to, że faktyczne promieniowanie elektromagnetyczne w żaden sposób nie wpływa na osoby.

    Cytuj
    IP: 185.167.xx5.xx3 
  • -1

    Inżynier_gość

    19.11.2020, 17:11

    "Drogi inżynierze, badania naukowe, analizy specjalistów to możesz poczytać na temat covid. Prawda jest taka że wszystkie tego to rodzaju wynalazki oddziałują na ludzki organizm. W mniejszym lub większym stopniu, jedne być może są obojętne być może szkodliwe. Fakt jest taki że przeskok na 5 G to duża zmiana i nie ma się czym cieszyć bo więcej niewiadomych niż odpowiedzi. Za duże pieniądze są zainwestowane by ktoś badał szkodliwość takich masztow. A sprawa rozkłada się na kilkanaście lat jeśli chodzi o ludzkie zdrowie. Maszt na suchostrzygach też już stoi tyle lat, ale jakoś nie ma chętnych do sprawdzenia wplywu na zdrowie okolicznych mieszkańców. Oczywiście zachorowania na nowotwory to też całkowity przypadek. Współczuję mieszkańcom bliskiej okolicy."

    Publikacje naukowe, badania, poproszę źródła, do twierdzeń, że prawda jest taka.

    Odpowiedz
    IP: 83.12.xx0.xx8 
  • +2

    Xxx_gość_gość

    20.11.2020, 05:46

    Każde fale komórkowe są szkodliwe zgodzę się, ale nikt nie wykaże szkodliwości ich bo wszystko po latach wychodzi, więc ja nie uwierzę w te teorie o wyższej szkodliwości 5G bo moim zdaniem bardziej do raka przykłada się chemia w jedzeniu. Jeśli ktoś mi wyskoczy z wynikami badań to niech dwa razy pomyśli i dotyczy to obu stron wyższej szkodliwości 5g (niektórzy mówią że covid tam jest gdzie 5G-ale w Tczewie niema jeszcze 5G a ludzie na covid już chorują) i nieszkodliwości. Tak jest to rakotwórcze tak jak i poprzednie techniki jeśli ktoś całymi dniami jest przyklejony ryjem do telefonu.

    Cytuj
    IP: 31.0.xx1.xx3 
  • +1

    Michu_gość

    19.11.2020, 18:11

    Szkoda, że nikt nie podpisuje pod takimi wypocinami, byłoby wiadomo oszołoma z imienia i nazwiska.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx0.xx3 
  • +5

    Arsen(e) Lupinek_gość

    19.11.2020, 19:11

    pozwolenia/zgłoszenia

    Wydział Budownictwa Starostwo Powiatowe zgodził się na taki maszt? Przecież to wymaga pozwolenia, tarasu, zadaszenia , wiaty bez zgłoszenia lub pozwolenia nie można a ta konstrukcja nie naruszy stabilności budynku? Za chwilę będą popękane ściany lub stropy, lecz kto bogatemu zabroni...

    Odpowiedz
    IP: 178.37.xx5.xx5 
  • +9

    g_gość_gość

    19.11.2020, 19:15

    Maszt

    Współczuję okolicznym mieszkańcom. Dali się oszpecic i sprzedac za parę groszy. Zdrowie jak zdrowie ale maszt strasznie oszpecil ten rejon miasta. Kolejna antywizytowka Tczewa.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xxx.xx0 
  • +11

    juzew_z _kozenu___gość_gość_go_gość

    20.11.2020, 03:48

    Za pół roku prezydent podświetli go ledami i będzie fajnie wyglądał w nocy. A może będzie świecił sam z siebie bez podświetlenia?

    Cytuj
    IP: 5.173.xxx.xx7 
  • +8

    Joanna_gość

    19.11.2020, 19:56

    Lokatorka przedstawianego budynku

    Niestety nie liczy się sprzeciw niektórych lokatorów. Kasa za dzierżawę dachu niewielka a szkodliwość????. No cóż, taki zarząd spódzielni????

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx2.xx5 
  • +5

    Jankop_gość

    19.11.2020, 20:18

    Szkodliwosc

    Należałoby ten dach ekranować ale to kosztuje. Zlecić badanie pem. Ale podniesiono normy. Więc można podnosić moc.

    Cytuj
    IP: 85.203.xx5.xx5 
  • +3

    Nasa_gość

    19.11.2020, 20:53

    Centrum nasa

    To jest Platforma do wystrzelenia w kosmos tych o których mówił pewien poseł.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx4.xx1 
  • +1

    gość_gość

    19.11.2020, 20:56

    5 G

    Zwolennicy teorii spiskowych, opanujcie swoją głupotę! Główne fale elektromagnetyczne między masztami, rozchodzą się wysoko nad naszymi głowami. Są normy które mówią, jakie jest dopuszczalne natężenie tego pola, dla zdrowia człowieka. Polska ma bardzo restrykcyjne przepisy, w tym temacie. Kiedy powstawały pierwotne maszty telefonii komórkowej, to protesty przeszły przez cały świat, a na końcu były w Polsce. I co ? I nic!. Mamy 60 milionów, telefonów komórkowych. Ci co mówią, że bolą ich głowy, to oni urodzili się z takimi bólami. Nie ma żadnych takich badań. Obiegowo powtarzane są bzdury, z teorii spiskowych. Najlepiej to porozumiewać się jak dzikie plemiona - tam tamy, albo czarny lub siwy dym. Kiedy jechały pierwsze lokomotywy parowe, to podobno krowy na pobliskich łąkach mniej mleka dawały. Cywilizacja powoduje to, że przestrzeń jest zaśmiecana różnymi słupami, urządzeniami, masztami itp. Jest coś, za coś i nie ma na to rady. Różni administratorzy budynków, słusznie zezwalają na montaż masztów, bo mają dodatkowe pieniądze, na cele wspólnoty mieszkańców.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx5 
  • +5

    Toma_gość

    19.11.2020, 21:17

    "Zaryzykuję nawet stwierdzenie, że to masz 5G" :) Gdyby głupota ludzka mogła latać, to nie potrzebowalibyśmy samolotów.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx5 
  • +2

    gosc_gość

    20.11.2020, 00:48

    hahaha

    to bedzie działac jesli chodzi o zasieg na starostwo itd ;) chyba jednak ignorancja to choroba śmiertelna :)

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx5 
  • sz_gość

    20.11.2020, 01:23

    wy na prawde publikujecie takie arty? omfg

    Odpowiedz
    IP: 93.179.xx0.xx4 
  • +13

    Napewno nie z tej waszej wioch_gość

    20.11.2020, 05:20

    Ale sobie daliscie zeszpecić miasto tczewikowskie wieśniaki.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx1.xx2 
  • +2

    Xxx_gość_gość

    20.11.2020, 05:35

    A co tu szpecic? Itak wyglada choojowo

    Cytuj
    IP: 31.0.xx1.xx3 
    -1

    Gosc_gość_gość_gość

    20.11.2020, 17:43

    Ulica pięknie wygląda ,jeszcze tecze na maszt wciagnijcie i wszystko wiadomo.hahaha ????

    Cytuj
    IP: 5.173.xxx.xx7 
  • -2

    Zwycięstwa_gość

    20.11.2020, 05:29

    No w końcu będę mieć zasięg 5G i szybszy net do póki ta technologia nie stanie się popularna jak lte na którym w dzień mam 1mb/s a w nocy 80 (nie czepiajcie się liter bo pewnie coś powinno być w jednostkach z dużej napisane). Oczywiście że 5G jest szkodliwe, 3G i 4G też to jest niepodważalne jeśli telefon ma się przy dooopie całą dobę to nie od dziś wiadomo, więc o co ten krzyk? Ameryki nie odkryliście bo to od lat wiadomo że fale komórkowe szkodzą najbardziej jak ma się telefon przy sobie. Nie chcesz to wyrzuć swój telefon do kosza to się nie napromieniujesz

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx1.xx3 
  • -2

    Xxx_gość_gość

    20.11.2020, 05:34

    "Drogi inżynierze, badania naukowe, analizy specjalistów to możesz poczytać na temat covid. Prawda jest taka że wszystkie tego to rodzaju wynalazki oddziałują na ludzki organizm. W mniejszym lub większym stopniu, jedne być może są obojętne być może szkodliwe. Fakt jest taki że przeskok na 5 G to duża zmiana i nie ma się czym cieszyć bo więcej niewiadomych niż odpowiedzi. Za duże pieniądze są zainwestowane by ktoś badał szkodliwość takich masztow. A sprawa rozkłada się na kilkanaście lat jeśli chodzi o ludzkie zdrowie. Maszt na suchostrzygach też już stoi tyle lat, ale jakoś nie ma chętnych do sprawdzenia wplywu na zdrowie okolicznych mieszkańców. Oczywiście zachorowania na nowotwory to też całkowity przypadek. Współczuję mieszkańcom bliskiej okolicy."

    Nowotwory mogą być od chemii ładowanej kilogramami w jedzenie i stołowanie się w fastfoodach-to jest najczestszy powód.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx1.xx3 
  • +2

    Gość _gość

    21.11.2020, 10:20

    Współczucie

    Żal mi osób którym ciężko jest myśleć. Ale może o to chodzi by nam było obojętnie na wszysto i tak juz panuje przerażająca znieczulica .Mieszkanie pod linią wysokiego napięcia szkodzi , anteny takie tez szkodzą. Wystarczy o tym poczytać. Ale jakoś dziwnie wszystkim wstyd by się bronić. By powiedzieć, ,Nie" .

    Cytuj
    IP: 188.147.xx3.xx0 
  • +9

    EkO_gość

    20.11.2020, 08:12

    plusy ujemne

    Nie będę się wypowiadał na tematy około medyczne, bo nie mam kompetencji, a filmiki na YT nie są rzetelnym źródłem wiedzy, choć słyszałem glosy specjalistów mówiące o tym, że te fale mogą negatywnie wpływać na ludzkie funkcjonowanie. Wypowiem się w innym kontekście-estetycznym. Jak dla mnie to kolejne "zaśmiecanie" miasta! Czy ten maszt fajnie się prezentuje? Nie. I atrakcją turystyczną również nie zostanie

    Odpowiedz
    IP: 85.198.xx9.xx8 
  • -4

    Xxx_gość_gość

    20.11.2020, 14:48

    No właśnie... Czemu by go na święta nie obstroić lampkami było by ładnie nocą...

    Cytuj
    IP: 5.173.xx5.xx3 
  • +9

    Olek_gość

    20.11.2020, 09:59

    Olaboga

    Wygląda to fatalnie . Jak to się wpisuje w architekturę miasta no nie wieże serio jeszcze na głównej ulicy normalnie leje ze śmiechu takie rzeczy tylko u na w Tczewie .

    Odpowiedz
    IP: 37.30.xx6.xx6 
  • +5

    Dikembe_Mutombo_gość_gość_gość

    20.11.2020, 10:22

    "Do mieszkańców z promienia 100 - 200 metrów od masztu i dalej - pamiętaj, że na twój ból głowy nie pomoże już ibuprom", śmiechłem, bo ktoś nie czai jak mierzy się wpływ emisji pola magnetycznego i na czym polega konstrukcja anten. Może kogoś uspokoję, bo w tym wszystkim chodzi o kierunek wiązek z poszczególnych anten sektorowych. Jeżeli miejsca dostępne dla ludzi nie znajdują się w osiach głównych promieniowania wiązek anten sektorowych to nie mają one wpływu. Wystarczy obserwować jak skierowane są poszczególne anteny, a żaden operator nie pozwoli sobie na złamanie tego przepisu bo to oznacza obowiązek rozbiórki obiektu - żródło: tnij.tcz.pl/?u=58a4dd

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx6.xx0 
  • +2

    Ktos_gość

    20.11.2020, 11:29

    "Dokładnie. Trzeba być idiotą aby pisać takie bzdury. Autor tych wypocin jest w stanie znaleźć zagrożenia z 5g, natomiast nie ruszy mózgu aby sprawdzić co to za maszt. Otóż jest to nadajnik P4 (Play) w częstotliwości 800, 900, 1800, 2100, 2600 mhz. Jest to zwykły nadajnik gsm/lte. Z resztą tylko Plus oferuje prawdziwe 5g w centrach dużych miast. Pozostali operatorzy mają podrasowane LTE które sprzedają jako 5g. Inna sprawa to wygląd tego masztu. Kto ze starostwa pozwolił na budowę tego szkaradztwa w centrum miasta?"

    Pouczasz innych, a sam nie masz pojęcia. Play również ma technologię 5G(nie mylić z 5G Ready - to tylko LTE-A czyli z LTE z agregacją pasm). LTE w P4 do czasu licytacji pasm przez UKE jest na paśmie 2100mhz(łącznie z LTE) oraz 3500mhz - to że jest na tym samym paśmie nie oznacza że to nie jest technologia 5G. A reszcie polecam telefon stacjonarny, jak kogoś boli głowa ;)

    Odpowiedz
    IP: 185.135.xxx.xx5 
  • +1

    happy_gość

    20.11.2020, 14:31

    Choinka jak pod Rockefeller Center :D

    Tczew pozazdrościł NY i my lepszą choinkę niż pod Rockefeller Center, no ale troche przystroić by jednak wypadało !

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx9 
  • +1

    gtgt_gość

    20.11.2020, 15:25

    Piękny ten tczew hehe

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx6.xxx 
  • -1

    Obiektywizm_gość

    21.11.2020, 01:29

    Obiektywne pytanie

    Telefon ma? No pewnie ma... Taki o to aparacik oddziaływuje na tępy omamiony łeb setki razy bardziej od nadajnika, choćby i kilka metrów odległości to nie to co centymetr, a im zasięg słabszy (dalej od masztu, tym telefon więcej mocy zużywa do podtrzymania transmisji), telewizory mata? A mikrowelle?

    Odpowiedz
    IP: 165.225.xx6.xx4 
  • +2

    s_gość

    21.11.2020, 14:22

    Może potrzebny slownik?

    Nazwy miast miasteczek i wsi piszemy z wielkiej litery analfabeto. Nie skonczyles nawet podstawówki a już udajesz madrego

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx5.xx8 
  • +2

    Ruski_Troll_gość

    21.11.2020, 21:16

    Maszt

    Nowa atrakcja miasta. 300 metrów dalej wiatrak, byłoby czym się pochwalić, w końcu tylko kilka takich zostało. Kolejna atrakcja, spory kawałek mostu Lisewskiego, piękny przykład trwonienia pieniędzy "niczyich"- czyt. Twoich, z podatków. Inny, wspaniały przykład "gospodarności"- rondo w Czarlinie i remont "berlinki". Przypadek? Nie ma przypadków. To i owo miasto zrobiło dobrze, żeby nie było, że tylko krytykuję. Ale przykładów trwonienia kasy i działających synekór- niestety, nie brakuje

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx6.xx7 
  • +2

    ANTY 5G_gość

    22.11.2020, 00:11

    CZŁOWIEK CZŁOWIEKOWI WILKIEM

    NO TO CZAS SMARZENIA MÓZGÓW NADCHODZI CIEKAWE KOT WYDAŁ ZGODĘ NA PPOSTAWIENIE TEGO MASZTY W CENTRUM MIASTA !!!

    Odpowiedz
    IP: 37.128.xx4.xx2 
  • +4

    RIK_gość

    22.11.2020, 11:20

    No jak to kto , Wydział Budownictwa Starostwa Powiatowego.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx0.xx7 
  • -2

    ANTY 5 G_gość

    23.11.2020, 00:52

    "No jak to kto , Wydział Budownictwa Starostwa Powiatowego."

    A skąd to wiesz jesteś tego pewien?

    Odpowiedz
    IP: 37.128.xx4.xx2 
  • +3

    RIK_gość

    23.11.2020, 12:07

    Tak jestem pewien

    Cytuj
    IP: 195.191.xx1.xx8 
  • +4

    maliniak_gość

    23.11.2020, 09:03

    jak na kosmodromie

    Gdzie miejski architekt? Gdzie pan prezydent? Podoba im się takie "cudo"? Tak pięknieje Tczew? Nic dziwnego, że z miesiąca na miesiąc mieszkańców miasta coraz mniej... parę lat temu 60 tyś. teraz 55 i ciągle spada.

    Odpowiedz
    IP: 77.111.xx7.xx2 
  • +2

    XD_gość

    23.11.2020, 13:04

    Komentarze

    Kto przyszedł poczytać komentarze? xddd

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx4 
  • -1

    MIO MIO_gość

    23.11.2020, 13:09

    "A jeszcze dodam, ze ten kto nie wierzy w siłe promieniowania elektromagnetycznego niech uziemi w bezposredniej odległosci od masztu zwykła swietlówkę jednym koncem w ziemi a drugim do góry w powietrze, swietlówka bedzie swiecic nonstop (jak to się dzieje z nia TYLKO podczas burzy, teraz bedzie swiecic jakby byla na stale podłaczona do pradu). Moze to niedowiarkom otworzy oczy."

    Super!!! Oświetlenie za darmo. Kiedy takie cudo na Suchostrzygach?

    Odpowiedz
    IP: 31.186.xx5.xx4 
  • ..._gość

    23.11.2020, 14:46

    "A jeszcze dodam, ze ten kto nie wierzy w siłe promieniowania elektromagnetycznego niech uziemi w bezposredniej odległosci od masztu zwykła swietlówkę jednym koncem w ziemi a drugim do góry w powietrze, swietlówka bedzie swiecic nonstop (jak to się dzieje z nia TYLKO podczas burzy, teraz bedzie swiecic jakby byla na stale podłaczona do pradu). Moze to niedowiarkom otworzy oczy."

    Trik że świetlówka działa nie tylko na masztach 5G...

    Odpowiedz
    IP: 213.205.xx8.xx6 
  • gość_gość

    23.11.2020, 18:16

    "A jeszcze dodam, ze ten kto nie wierzy w siłe promieniowania elektromagnetycznego niech uziemi w bezposredniej odległosci od masztu zwykła swietlówkę jednym koncem w ziemi a drugim do góry w powietrze, swietlówka bedzie swiecic nonstop (jak to się dzieje z nia TYLKO podczas burzy, teraz bedzie swiecic jakby byla na stale podłaczona do pradu). Moze to niedowiarkom otworzy oczy."

    Podejdz sobie z tą świetlówką pod linie średniego napięcia...... zobaczysz efekt :), nawet nie będziesz musiał jej uziemić.

    Odpowiedz
    IP: 185.241.xx8.xx6 
  • +1

    Artur Holz_gość

    23.11.2020, 22:01

    5G

    Cwaniacy próbują rozmydlić temat i straszą 5G a to nie o numer chodzi a o MOC nadajnika. Powinno być 20 (50 ?) razy więcej i o 20 razy mniejszej mocy aby nie było szkodliwości i maszt by wystarczył mały.

    Odpowiedz
    IP: 37.7.xx7.xx5 
  • +5

    Jan_gość

    25.11.2020, 12:15

    maszt

    Zastanawiam się tylko dlaczego ten maszt postawiono akurat na tym budynku, gdzie jak to już ktoś wcześniej wspomniał niesamowicie szpeci ulicę i nie pasuje do architektury. Jeżeli musiał się znajdować już w tej okolicy, to jest znacznie lepsze miejsce, gdzie nie byłby on tak widoczny, a mianowicie na dachu budynku Starostwa Powiatowego. Miejsce idealne. Budynek znacznie młodszy i o nowocześniejszej konstrukcji niż ten 59 letni przy Wojska Polskiego 13. Ktoś wcześniej zauważył to, że mogą popękać ściany. Zgadzam się z tym całkowicie i mam nawet większe obawy związane z zamontowaniem tej konstrukcji. Mieszkałem w tym budynku około 30 lat i wiem jak został wykonany i jakie w nim były problemy. O konstrukcji dachowej już nie będę wspominał. Mam tylko nadzieję, że do niczego złego nie dojdzie. Pozdrawiam wszystkich mieszkańców Wojska Polskiego 13 - Jan

    Odpowiedz
    IP: 77.115.xx5.xx8 
  • md_gość

    25.11.2020, 15:16

    "Wysoka czestotliwosc jest szkodliwa. Wsadz rekę do mikrofalówki, zatrzasnij klapę i powiedz, ze ci nie szkodzi. Wiedzą to nawet w NASA.! ..."

    No, z tym to dyskutować nie będę. Faktycznie, jeśli włożę rękę do mikrofalówki i przytrzasnę ją sobie "klapą" to zdecydowanie poczuję ból.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx5.xx0 
  • Ds_gość_gość

    28.11.2020, 11:56

    Za dużo teorii soiskowych

    "A jeszcze dodam, ze ten kto nie wierzy w siłe promieniowania elektromagnetycznego niech uziemi w bezposredniej odległosci od masztu zwykła swietlówkę jednym koncem w ziemi a drugim do góry w powietrze, swietlówka bedzie swiecic nonstop (jak to się dzieje z nia TYLKO podczas burzy, teraz bedzie swiecic jakby byla na stale podłaczona do pradu). Moze to niedowiarkom otworzy oczy."

    To co przytqczas to stek bzdur. Idiotyzmy które wypisujesz chyba lajkuja ludzie z IQ później 60 pkt. Których trzeba uczyć obslugi papieru toaletowego . Przestań powtarzać brednie. I może poczytaj jeżeli umiesz że zrozumieniem jakikolwiek podręcznik fizyki. Ludzie nie wierzcie w te brednie. 5g nie jest szkodliwe!!! Nie ma żadnych naukowych dowodów na szkodliwość! Przeprowadzone badania i testy dały jednoznaczne wyniki o nieszkodliwości. Chyba że ktoś przyklei się do samego nadajnika. I spędzi t 5-10 lat non stop to odczuje to zdrowotnie.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx2 
  • +1

    _gość

    30.11.2020, 14:33

    Do autora

    Ciebie jak widać nie tyle boli głowa, co d**a !

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx9 
  • Nick_gość

    30.11.2020, 20:50

    Te maszty to nic najgorsze są szczepionki. Moja curka jest hora a nie ma pieniędzy na leczenie i jeszcze chce kowidowom szczepionke jej dać. Ja jusz nie mam siły a za coś trzeba rachunki opłacić. Przyjmę buciki najki rozmiar 42 najlepiej nowe takie co ma Bojonse bo też chcem żeby curka miała lepiej. Partner teraz nawet piwa nie pije bo nie mamy pieniędzy. A ojciec już nie płaci na curke bo jest hora.

    Odpowiedz
    IP: 46.204.xx3.xx8 
  • +1

    _gość

    04.12.2020, 12:02

    Tczewskie specjalisty od 7 boleści

    "Wysoka czestotliwosc jest szkodliwa. Wsadz rekę do mikrofalówki, zatrzasnij klapę i powiedz, ze ci nie szkodzi. Wiedzą to nawet w NASA. Tutaj maszcik dookolnie będzie "swiecil" wszystkim po baniach. Docelowa czestotliwosc 5G to 26GHz, no to życzę powodzenia okolicy. W ubiegłym roku badanie o wartości 30 milionów dolarów przeprowadzone przez amerykański Narodowy Program Toksykologiczny (NTP) znalazło wyraźny dowód na to, że dwa lata ekspozycji na RF-EMF telefonu komórkowego zwiększało ryzyko raka i uszkodzenie DNA u szczurów i myszy. Na ludziach sie nie bada, bo to niehumanitarne :-))) Viva kasa! Viva głupota!"

    U ciebie głupota szybciej postępuje niż stawianie nowych masztów 5G. Sama częstotliwość o niczym nie świadczy, liczy się jeszcze moc, a o tym tumanie nie masz zielonego pojęcia - czytasz tylko pierdy w internecie,a w szkolę rzucałeś kamieniami. Moce regulowane są automatycznie w zależności od infrastruktury oraz obciążenia, ruchu sieci.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx9 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.