Poszukuję świadków zdarzenia. Nikt nawet się nie zatrzymał...

Droga

wydarzyło się
25
06.2022 15:40
Sobota
Poszukuję świadków zdarzenia. Nikt nawet się nie zatrzymał...
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Poszukuję świadków zdarzenia z dnia 25.06.2022 o godz 15:40 na alei Solidarności w pobliżu skrzyżowania 30 stycznia.

Została tam potrącona kobieta jadąca hulajnogą poboczem. Sprawca nie zatrzymał się, aby pomóc. W wyniku tego zdarzenia kobieta trafiła do szpitala z licznymi otarciami i złamaniami. Sprawa zgłoszona na policję wraz z oględzinami i dokumentacją miejsca zdarzenia. Nikt nawet się zatrzymał pomimo strasznie krwawiącej kobiety.

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (28)
dodaj komentarz

  • Ja_gość_gość_gość

    28.06.2022, 10:58

    Ja

    A to trasa dla elektrycznej hulajnogi ogólnie?? Tak tylko pytam...

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx0.xx2 
  • Jk_gość

    29.06.2022, 08:05

    Nie. To znaczy że kierowca ma prawo wymierzyć karę śmierci za taki czyn?

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx4 

    Xxx_gość

    16.07.2022, 09:19

    Takich wypadków będzie więcej bo teraz mają prawo hulajnogami jeździć po ulicy! Ale to nie znaczy że pomocy ma kierowca nie udzielać

    Cytuj
    IP: 104.28.xx1.xx3 
  • Gość _gość_gość

    28.06.2022, 11:16

    ...

    Jeśli poszkodowana trafiła do szpitala że złamaniami to zdarzenie powinno być zakwalifikowane jako wypadek - tzn policja powinna być wezwana na miejsce + technik, który wykona dokumentację. Ponadto według naszych przepisów nie ma obowiązku zatrzymać się i udzielić fizycznie pomocy. Udzieleniem pomocy jest np zadzwonienie pod 112. A tak na marginesie hulajogą nie wolno poruszać się po poboczu/drodze, tej pani w ogóle nie powinno tam być.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx3.xxx 
  • X_gość

    28.06.2022, 14:02

    Otórz mylisz sie. Masz udzielic całej pomocy jaka możesz, jesli nic nie zagraza Twojemy bezpieczenstwu. Sam telefon nie jest udzieleniem pomocy

    Cytuj
    IP: 188.147.xx2.xx2 

    gość_gość

    28.06.2022, 14:32

    Ależ można się poruszać po poboczu/drodze. Hulajnoga jest objęta tymi samymi zasadami co rower- nie ma ścieżki rowerowej można, a nawet trzeba jechać jezdnią. :)

    Cytuj
    IP: 213.195.xx0.xx2 

    _gość_gość

    29.06.2022, 12:48

    Wypadek

    Kto ci dał prawo jazdy jeśli wogule posiadasz a co do udzielania pomocy poszkodowanemu to masz prawo udzielić pomocy i zabezpieczyć miejsce jest numer telefonu jak 112 bedzwale

    Cytuj
    IP: 46.204.xxx.xx5 
  • Antoni_gość

    28.06.2022, 11:38

    No Jo bo wielka Pani ma hulajnogę to może wszędzie jeździć wkoncu ma pierwszeństwo

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx7 
  • Piotr _gość

    28.06.2022, 12:15

    Głupie i nie potrzebne komentarze są tu nie potrzebne. Sam fakt że sprawca uciekł. W świetle polskich przepisów, pobocze jest wydzielone z jezdni liniami krawędziowymi P7a (przerywana) lub P7b (ciągła). Mogą się po nim poruszać piesi, pędzone bydło, osoby jadące wierzchem, rowery, motorowery i pojazdy zaprzęgowe. Więc mogła się znajdować na poboczu tym bardziej że nie ma tam chodnika i drogi rowerowej

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx2.xx2 
  • Jeżdżąca też hulajnoga _gość

    28.06.2022, 14:32

    Przepisy

    Może poruszać się hulajnoga elektryczna po jezdni jeśli nie ma chodnika lub ścieżki rowerowej ale tylko wtedy gdy jest tam ograniczenie do 30km/h inaczej powinna prowadzić huljnoge. Co nie zmienia faktu że kierowca powinien udzielić pierwszej pomocy a nie zwiać.

    Cytuj
    IP: 5.173.xxx.xx8 

    Sławek EU07_gość

    30.06.2022, 09:24

    Dla rowerów, hulajnóg el.

    Dla takich pojazdów powinien być wyznaczony w jedni pas ruchu dla rowerów, a to oznacza "remont" drogi 91.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx8 
  • Gość _gość

    28.06.2022, 14:08

    Ciekawe czy pani wogule miała jakąś kamizelkę odblaskową i jakie kolwiek pojęcie o przepisach ruchu drogowego

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx7.xx4 
  • Majster _gość

    28.06.2022, 14:13

    "Wogule" po co jej kamizelka o 15:40 w czerwcu? Inaczej nie jesteś w stanie dostrzec osoby poruszającej się na jezdni?

    Cytuj
    IP: 37.47.xx8.xx3 
  • mój nick_gość

    28.06.2022, 15:58

    Skończyłem czytać jak doszedłem do momentu "kobieta jadąca hulajnogą poboczem". Jak mozna przejechac kogos kogo tam nie powinno byc? Juz wam thebile do końca odpierala? Niedługo jakies niedopchane dresiki zaczna jezdzic na desce srodkiem ulicy, pomiedzy liniami podwójnie ciągłymi i pewnie tez jakis kaczor jeden z drugim uchwali ze tak mozna, ze kierowcy znowu musza uwazac...na kolejnego klopsa KTÓRY MA PIERWSZEŃSTWO i nic poza tym sie nie liczy

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx7.xx3 
  • Waldek_gość

    28.06.2022, 19:03

    P

    Ja tam się nie dziwię,że nikt się nie zatrzymał. Ludzie wiedzą, że to pachnie lazeniem na policję kilka razy a potem po sądach. Ja raz byłem świadkiem potrącenia i więcej tego błędu nie popełnię. 6 razy byłem na policji, musiałem się zwalniać z pracy i tracić czas za frajer. Potem jeszcze do sądu wezwanie, pojechałem a tam się okazało ,że sprawa zakończona bo się babka jednak przyznała. I po dupę wiatru jechałem. Porażka

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx0.xx8 
  • Natka_gość

    28.06.2022, 20:36

    Dokładnie, tak samo widziałam jak babka na parkingu uszkodziła auto na parkingu i byłam jako świadek. Ciągali mnie po komisariatach a właściciel uszkodzonego auta, znając mój nr telefonu nawet nie zadzwonił żeby podziękować. Sam policjant mówił ze za to to dobra flachę powinnam dostac bo uszkodzenia były duze

    Cytuj
    IP: 89.204.xx7.xx2 
  • Natka_gość

    28.06.2022, 20:33

    A może poprostu się przewróciła i teraz jej głupio przyznać się ze nawet hulajnoga nie potrafi jeździć i wymyśliła bajeczkę z potrąceniem ....

    Odpowiedz
    IP: 89.204.xx7.xx2 
  • observeur_gość

    10.07.2022, 20:14

    Sprawdzono pani zapach oddechu? Krwawiła z otarć? To chyba musiałabyc otarta jak kartofel w obieraczce. Liczne złamania??? Hulajnoga sie połamała przy upadku?

    Cytuj
    IP: 109.207.xx8.xx2 
  • Mc_gość

    29.06.2022, 10:45

    "Otórz mylisz sie. Masz udzielic całej pomocy jaka możesz, jesli nic nie zagraza Twojemy bezpieczenstwu. Sam telefon nie jest udzieleniem pomocy"

    Sam telefon jest udzieleniem pomocy, zapytaj jakiekolwiek prawnika. Pomijam fakt bycia przyzwoitym , bo wiadomo, należy pomagać

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx3.xx8 
  • elo elo_gość

    29.06.2022, 11:23

    "Nie. To znaczy że kierowca ma prawo wymierzyć karę śmierci za taki czyn?"

    hulajnogami sie jezdzi po sciezkarch rowerowych do predkosci 20km/h gdyby tak osoba poszkodowana jechala przepisowo to raczej by sie nic nie stalo. a po drugie moze kierowca sie wystraszyl proste.

    Odpowiedz
    IP: 77.112.xx6.xx7 
  • pfff_gość

    29.06.2022, 11:25

    "Ależ można się poruszać po poboczu/drodze. Hulajnoga jest objęta tymi samymi zasadami co rower- nie ma ścieżki rowerowej można, a nawet trzeba jechać jezdnią. :)"

    ha. ha. ha. od tego jest chodnik a hulajnoga nie wazy 100kg zeby nie dac rady jej zabrac pod pache :-)

    Odpowiedz
    IP: 77.112.xx6.xx7 
  • gość_gość

    29.06.2022, 11:27

    ""Wogule" po co jej kamizelka o 15:40 w czerwcu? Inaczej nie jesteś w stanie dostrzec osoby poruszającej się na jezdni?"

    nie nie jestem w stanie

    Odpowiedz
    IP: 77.112.xx6.xx7 
  • Gosc_gość

    29.06.2022, 14:54

    Te wstrętne hulajnogi nie powinny nawet istnieć, ciągle jakiś problem jest bo jeżdżą na ślepo i myślą że wszystko im wolno.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx2.xx2 
  • Mr M_gość

    29.06.2022, 21:32

    "Nikt nawet się zatrzymał pomimo strasznie krwawiącej kobiety." Super artykuł, taki nie za profesjonalny :)

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx9.xx4 
  • Prokurator P. Szeliga_gość

    30.06.2022, 00:08

    Obalam

    Gdy nie ma drogi rowerowej teoretycznie powinniśmy jechać jezdnią. Jeśli warunki jazdy po jezdni stwarzają zagrożenie dla bezpieczeństwa hulajnogisty może on wybrać jazdę po chodniku. Jeśli na jezdni jest ograniczenie prędkości do 30 km/h wtedy bezdyskusyjnie powinien on wybrać jezdnię. Wtedy jedziemy normalnie wśród samochodów identycznie jak rowerzyści- przy prawej krawędzi. Elektryczna hulajnoga staje się pełnoprawnym uczestnikiem ruchu i kierowcy muszą to zaakceptować pomimo jej ograniczonej prędkości.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx1.xx5 
  • Sol_gość

    30.06.2022, 11:16

    ....

    Można jechać poboczem tylko i wyłącznie jeśli na jezdni obowiązuje ograniczenie do 30 km/h. W innym przypadku nie ma takiej opcji

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx7.xx4 
  • Gość _gość_gość

    30.06.2022, 11:20

    Pierwsza pomoc

    A co do udzielania pomocy: Wystarczy zgłosić wypadek drogowy odpowiednim służbom ratunkowym, bez konieczności zatrzymania się i udzielenia pomocy w przypadku, gdy: okoliczności wypadku nie wskazują, że ofiara poniosła co najmniej średni uszczerbek na zdrowiu, widać zbliżające się pojazdy służb ratowniczych, okoliczności zdarzenia wskazują, że udzielając pomocy ofierze sami moglibyśmy ucierpieć, ofierze jest już udzielana fachowa pomoc przez wyspecjalizowane służby ratownicze.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx7.xx4 
  • Michal_gość__gość

    03.07.2022, 18:43

    "Kto ci dał prawo jazdy jeśli wogule posiadasz a co do udzielania pomocy poszkodowanemu to masz prawo udzielić pomocy i zabezpieczyć miejsce jest numer telefonu jak 112 bedzwale"

    A posiadasz słownik ortograficzny? Słowo "wogule " piszemy tak "w ogóle. "Zapamiętaj i nie dziękuj.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx3 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.