Co z tym sportem?

Co z tym sportem?
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Fajne mecze piłkarskiej rozgrywane są na Pomorzu. W Chojnicach i Bytowiu gra Reprezentacja Polski. Niestety w Tczewie od kilkudziesięciu lat katastrofa między innymi sportowa.

Brak zaplecza ,bazy do uprawiania sportu. Jest to miasto, które jest daleko w tyle na mapie sportowej Polski. Brak prawdziwego stadionu ,areny czy kompleksu basenu. Młodzi,uzdolnieni sportowcy odchodzą do innych klubów. A przecież była bardzo silna drużyna koszykówki.żeńskiej,która otarła sie o ekstraligę Unia Comes czy Wisła ,która była nawet liderem w walce o ekstraklase w piłce ręcznej. Ktoś jest za to odpowiedzialny, że sport nie rozwija sie wcale.

Nie chce mówić nazwiskami ale czas rozliczyć tych Panów ze wszystkiego co do tej pory zrobili czyli niczego.Miasto stoi marketami i developerami.A przecież była szansa zmienić ten stan rzeczy w niedawnych wyborach w naszym mieście...

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (28)
dodaj komentarz

  • prezydent_gość

    16.11.2019, 12:57

    podziękuj pobłockiemu

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx9.xxx 
  • biegam_gość

    16.11.2019, 15:41

    to osttnia jego kadencja i oby.

    jemu tylko brzuch rośnie , więc nie rozumie ludzi dbających o zdrowie, sportowców, czynnych fizycznie.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx1 
  • Fresh_gość

    16.11.2019, 22:52

    Hahahha

    W Bytowiu? :D Od kiedy tak się pisze? Może od razu w Bydgoszczu? :D A może w Lublinu? :D

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx8 
  • Jest_gość

    16.11.2019, 23:59

    napisane

    a nie ''pisze''.Nie dostrzegasz istoty problemu?W,Tczewie jest zastój kilkanaście lat i nic dobrego sie nie zapowiada.

    Cytuj
    IP: 5.173.xxx.xx8 

    nn_gość_gość

    17.11.2019, 13:03

    Jest - w tym wypadku "pisze", bo to czasownik.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • qq_gość

    17.11.2019, 11:43

    Tczew to wiocha, zaplecze, sypialnia 3city to czego sie spodziewać. niech wszystko sprzedadzą...komunikacja miejska dno, infrastruktura sportowa dno, mevo srevo samo sie zamkneło na zimę lub na zawsze...dno...gastromomia i lokale "imprezowe" dno...twór galerii zakupowej w której nic nie ma ....dno....bulwar od mosty do mostu....dno....ale czczewiacy i tak głosują na Mirka...lub jego całe podwórko w UM wystarczy do większości?? było samo prezydium nie...trzeba zabrać CED....może teraz czas na stary budynek sądu zeby elektorat powiększyć? i stworzyć sztuczne stanowiska w administracji na wsi...grunt w bałdowie my podatnicy uzbroimy w wod-kan...niech ma deweloper...lepiej budować dla dewelopera niż dla społeczenstwa...Ulice: Bałdowaka bez chodnika ...Dno.....Sobieskiego....koniem można jechać...dno....rejon starej jednostki.....sprzedamy za grosze i Miasto i mieszkańcy nic z tego nie mają...ośrodek sportu "a'la...niby lodowisko niby basenik...albo wieksza wanna...dno...a dobra starczy... Tczew to wiocha i tyle w temacie.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx0 
  • m_gość

    17.11.2019, 14:14

    jest tak jak mówisz

    myślę ze tczewianie maja ambicje, ale na końcu przy wyborach nie chcą zaryzykować. To problem takich "miast na niby" niby coś tam jest ale wszystko mikre i byle było. Wokół prezydenta zgromadzone towarzystwo kompletnie od niego zależne radni/dyrektorzy (miejscy w strukturach powiatowych i odwrotnie) - można sobie sprawdzić. jeden człowiek i to bez charyzmy zarządza 60 tys miastem. I tu zauważamy wąska perspektywę ograniczona i sprowadzającą się do pomysłowości jednego człowieka. PNP to nie gremium kreatywne tylko klakierzy, którzy spotykają się w większym gronie tylko przed wyborami (informacja od byłego członka), maja czasami pomysły, ale nic do powiedzenia (informacja od radnych, którzy z pytają ich dlaczego...?, a odpowiedź jest krótka "jak ja mu nie ten tego, to on mi nie da na ten pojemnik do kapselków i zasłonki do świetlicy albo na śpiącego policjanta. Nie masz racji co do tego że Tczew to wiocha bo jest 60 tys miastem, ale zarządzanym jak wioska przez sołtysa.

    Cytuj
    IP: 5.173.xxx.xx8 

    Stiks_gość_gość_gość

    19.11.2019, 06:50

    Tczewski SPORT?///?///?

    Może czas z tym skończyć . Może potrzeba nowej krwi , nowego lansu dla Tczew i Tczewian . Jest potencjał sportowy wykorzystajmy to. Młodzi ludzie odchodzą z Tczewa tu nie ma szansy na rozwój po 8 klasie , najlepsi potem gdzieś giną w większych miastach . Tu nie pozwala się im zaistnieć a władze nic nie robią . Trzeba zmienić plan podejścia na najbliższe lata ,ktoś musi ruszyć to siedlisko w UM i przedstawić nowy plan rozwoju Tczewa . Sport nie jedno miasto wypromował a i ludzom i ich dzieciom żyje się lepiej.

    Cytuj
    IP: 158.116.xx5.xx1 
  • qq_gość_gość

    17.11.2019, 14:53

    @ do m....czyli duża wiocha....rzekłbym największa na pomorzu

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx5.xx0 
  • Gość 234_gość

    17.11.2019, 16:50

    Kluby

    Żeby klub mógł się rozwijać potrzebne są finanse których Pan Prezydent nie chce przeznaczyc na sport i wszystkie kluby trzeba rozwiązać

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx4.xx9 
  • Ł.W_gość

    18.11.2019, 04:14

    Markety - jakie markety ???

    w Tczewie nawet porządnych marketów nie ma. Kilka sklepów na 60 tyś. Brak Hipermarketu typu Real , Auchan , brak Budowlanego typu Obi , Castorama itp. W 25 tys. Kościerzynie jest więcej marketów i i wiele inych rzeczy.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx4 
  • dick_gość

    18.11.2019, 08:08

    Nie wiem jaka jest Twoja wiedza odnośnie finansowania sportu ale chyba głównie zajmują się tym sponsorzy. Czu może miasto ma wydać z pieniędzy publicznych 2mln na jeden czy drugi klub sportowy? To zaraz się znajdzie ktoś, że sobie nie życzy tego bo sport go nie obchodzi. Tak jak w przypadku rowerów...

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx0.xx2 
  • m_gość_gość

    18.11.2019, 09:56

    to kwestia polityki miasta

    Gdyby taki scenariusz miał być realizowany to trzeba by zaznaczyć taką opcję przy wyborach. Nie chcemy sportu, jak komitet wyborczy nie będziemy wspierać sportu i wówczas wyborcy rozlicza taki pomysł w wyborach. Po to płacimy podatki, żeby wspierać m.in takie działania. Równie dobrze możemy nie finansować kultury, wspomnianych rowerów, polityki społecznej oświaty itp. To kwestia tego kto rządzi i mandatu wyborczego. Jeżeli obiecujesz sport na poziomie to mniemam ze wyborcy to wiedzą i między innymi na ciebie glosują (chociaż wiem, że ludzi programy nie interesują). Inną sprawą są obietnice, a ich wykonanie, zagrywki PRowe itp. Abstrah**ąc o wyżej wymienionych kwestii, pomyśl że z tych pieniędzy finansujesz rozwój dzieci, wyrywasz je sprzed komputera, dajesz ludziom jakąś rozrywkę (mowa o sporcie seniorskim). Nie życzysz sobie finansowania sportu i Mevo nie głosuj na Partie, które w programie maja takie cele. Chociaż takich nie znajdziesz, więc jak widzisz sport to kwestia ważna społecznie.

    Cytuj
    IP: 46.238.xx7.xx8 

    dawna wisła_gość

    19.11.2019, 00:27

    Ja sobie np. nie życzę! Można lekko dofinansować, ale STOP wyręczaniu nieudolnych działaczy i trenerów!

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • sok_gość

    18.11.2019, 11:28

    i pewnie powstanie nijaki basenik przy kanonce , pokażemy ,że coś tam robimy, wydamy mnóstwo piniędzy i marazm dalej będzie się toczył bez wizji na cały sport w mieście . tereny wojskowe nadal puste powstająca nowa mieszkaniówka to budynki żywcem wzięte z PRL-owskich suchostrzyg, to wręcz nie wiarygodne co tu się wyrabia , tutaj po prostu nie ma wizji i pomysłów na miasto. jeszcze chwila i pomyślę że słowa Sławka miały szerszy ,bardziej globalny kontekst nie odnoszący się tylko do działaczy, może też sami mieszkańcy popadli w letarg i mają to wszystko gdzieś....?

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx8.xx3 
  • Stiks_gość_gość_gość

    19.11.2019, 06:55

    basen

    Ma powstać duży 50 metrowy basen dielony ruchomym dnem na dwa mniejsze . 25 metrowy już maym i niech tak zostanie!

    Cytuj
    IP: 158.116.xx5.xx1 
  • NIC 1_gość

    18.11.2019, 19:26

    Pieniądze a sport

    Proponuję wszystkim sceptykom aby Naszym Mieszkańcom zaproponowali dobrowolne opodatkowanie na poziomie x ( myślę, że jakieś 10 złotych od mieszkańca co miesiąc), co da około 7 milionów i możemy myśleć o piłce nożnej na poziomie I ligi , a pozycja to gdzieś 10 w tabeli, jeżeli mierzymy wyżej to należy zaproponować mieszkańcom dobrowolne opodatkowanie na poziomie 20 złotych miesięczne, co da kwotę około 14 mln, a pozycja w lidze gdzieś koło 3. W ten sposób można stwożyć za kilka lat może gry w ekstra klasie. Oczywiście na przeszkodzie staną niezbędne inwestycje w infrastrukturę ( podgrzewana murawa, oświetlenie, odpowiedni stadion, a to kolejne wydatki. Czy miasto na to by było stać, jedena z wypowiedzi porusza sprawę finansowania prze sponsorów i tak sie dziej w sporcie zawodowym, a jakoś nie widać sponsorów. Mieliśmy dwa razy w ostatnich lata zespoły w superlidze piłki ręcznej - mogliś być dalej w tym systemie ale brak sponsorów przyczynił się do tego co się stało ( brak możliwości w odpowiednim czasie zawarcie kontraktów z topowymi zawodnikami. I na tym bym poprzestał.

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx1.xx9 
  • To są_gość

    18.11.2019, 19:48

    Zaniedbania

    Kilkudziesięciu lat ostatnich rządów w Tczewie.Ja sie pytam na co idą nasze pieniądze i mam na myśli sprzedaż ziemi.tczewskiej podejrzanym instytucją.To że nie ma pieniędzy ani sponsorów w mieście gdzie jest masa zagranicznych fabryk to tylko świadczy o niegospodarności,niekompetencji i łapówkarstwie.Dzisiaj te same rządy tej samej partii opozycyjnej rządzą Warszawą,która już niżej upaść nie może.Wydają,miliony na Lgbt jakieś palety a nie ma prawdziwego stadionu Skry,a nawet zmarnotrawili pieniądze dla dzieci.Tam to jest obłęd.Trzeba ich wszystkich pozamykać.

    Cytuj
    IP: 5.173.xxx.xx8 

    m_gość

    19.11.2019, 12:09

    masz racje po części

    Po pierwsze, miasto wielkości Tczewa bez strategicznego sponsora, który ma interesy w danym mieście nie ma racji bytu. Aby uzyskać frekwencje na poziomie ekstrakalsowej miasto musiałoby się wyludniać. Ekstraliga piłki ręcznej kobiet to żaden szczyt a przy naszej hali żaden dochód z biletów, poziom organizacyjny i finansowy zespołu III ligowego. Taki zespół przy odpowiednim szkoleniu młodzieży może spokojne funkcjonować w II lidze. Info do kolegi od międzynarodowych firm, one nie maja bezpośredniego rynku zbytu w naszym kraju a co dopiero w regionie. Jeżeli coś dadzą to wyłącznie, aby poprawić swój wizerunek lokalnie. Na meczu III ligi piłki nożnej byłoby 3 razy tyle kibiców niż na superlidze kobiet. Jest też inna strona medalu w każdy kto przyjrzy się odrobinę wnikliwiej tczewskiemu sportowi zauważy że pomiędzy włodarzami miasta a sportem nie ma chemii, nie ma dobrego klimatu, infrastruktura sportowa jest też tego odzwierciedleniem. Paradoksalnie mówimy o tym na krótko przed oddaniem do użytku stadionu lekkoatletycznego. Jaki stadion będzie każdy już wie. Minimalizm tego stadionu LA wyraźnie koresponduje z podejściem do sportu władz. Brak wizji, brak promocji młodych talentów. Ludzie potrzebują chleba i igrzysk. To drugie zapewnia kultura i sport. A jak jest każdy widzi.

    Cytuj
    IP: 46.238.xx7.xx8 
  • H_gość_gość

    19.11.2019, 01:25

    Żynda wracaj!

    Wszystko się wali bo Żynde zabrali!hehehe.Ps.ciekawe co teraz robi...Pan Multimix?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx7 
  • Hahaha_gość

    19.11.2019, 12:04

    "Ja sobie np. nie życzę! Można lekko dofinansować, ale STOP wyręczaniu nieudolnych działaczy i trenerów!"

    "Nieudolnych trenerów"???? Od kiedy trener jest od pozyskiwania funduszy????????????????

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xxx.xx7 
  • dawna wisła_gość

    19.11.2019, 13:33

    A kto jest? Dawniej trenerzy wszystko ogarniali, bo mieli pasję. Obozy, dofinansowanie dla uboższych dzieciaków, dowozy na zawody. A działacze naprawdę działali, a nie jęczeli jak teraz

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • #wobronietcsir_gość

    20.11.2019, 17:42

    tnij.tcz.pl/?u=bb1cc4

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx9.xx8 
  • Rodzic_gość

    22.11.2019, 13:27

    Samo finansowanie czy obiekty nie pomoga jak nie ma chętnych do grania. Na treningi niekiedy przychodzi garstka dziciaków. Orliki świecą pustkami. Kasa się pojawi jak będą wyniki. Na chwile obecna brak samozaparcia. Siłownie pod chmurką stoją puste itd. Co do władzy to NIE pomaga aby się zmieniło. A Tczew to naprawdę jest wiocha.

    Odpowiedz
    IP: 195.33.xx4.xx9 
  • m_gość

    29.11.2019, 11:24

    dzieciaki trenją

    Właśnie trzeba to wykorzystać w każdym roczniku ok 50-60 dzieci trenujących. To dużo, jak na te czasy.

    Cytuj
    IP: 46.238.xx7.xx8 
  • Maly_gość

    23.11.2019, 11:11

    Od Stołków

    Najpierw żeby coś zrobić w Tczewie z Sportem trzeba było by odsunąć tych wszystkich Zlodzieji którzy zniszczyli Dawną Wisłę, dawną Unię pewnie większość wie o kim pisze więc nie będę tu przytaczal nazwiskami. Dac szansę młodym ludziom z pasją którzy zrobią to dla miasta dla klubów a nie Zlodzieji którzy wydoili wspomniane kluby do cna i mają szczelność chodzić po ulicy i patrzeć ludziom w oczy. Przecież jak by się skrzyknac tj. Np.poczynili to młodzi ludzie reaktuwujac Tczewska Wisłę tylko może na większą skalę przyciągnęła by ich aspiracja sponsorów darczyńców ITD. Tylko bez tych Zlodzieji wspomnianych wyżej. Wystarczy spojrzeć na przykłady ŁKS Łódź czy Widzewa Łódź którzy mieli podobne problemy z Złodziejami nieodpowiedzialnymi ludźmi zarządzających klubami najpierw degradacja reaktywacja i są w miejscu jakim Ekstraklasa i za Niedługo 1 Liga a wszystko przez ludzi którzy mają Ambicje Determinację i w Sercu swoje Kluby u nas też są napewno tacy Ludzie tylko dac im szansę!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx3.xx1 
  • wiślak_gość

    24.11.2019, 02:12

    Złodziej to taki ktoś kto kradnie? To mam pytanie: kto i co ukradł w kwestii sportu? Tak konkretnie. To jedno. Drugie: czy tzw. młodzi nie wzięli czasami się za piłkę w Wiśle? Jakie oprócz szumnych zapowiedzi i podwórkowych mądrości mają sukcesy? Znowu im ktoś nie dał, nie załatwił, nie pomógł? Co ty zrobiłeś, jakie kroki?

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx9 
  • Tata piłkarza_gość

    25.11.2019, 15:48

    Bedzie dobrze

    Dzieci sa, chetne popatrzcie na MKS Gryf - niedługo młodzież zasili Wisłę. KKS Unia Tczew też próbyje się reaktywować. DO tego inne mnaijesze prywatne kluby. Dziewczyny z Pogoni radzą sobie całkiem dobrze, mają sponsorów jakoś to się ukłąda. Bedzie nowa murawa na Bałdowskiej. Oby były wyniki jak np w Nowym Stawie - III Liga.

    Odpowiedz
    IP: 195.33.xx4.xx0 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.