Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Jako student, który posiada ulgę na przejazdy komunikacją miejską, od dnia wczorajszego 27.09, na każdym kasowniku gdy wcisnę U - ulgowy, ponieważ nowe karty nie mają zakodowanej ulgi jak stare, przewoźnik pobiera pełną kwotę za przejazd.
Nie powinno tak być ponieważ po to jest zainstalowany inny czytnik, który ma możliwość wybrania jaką ulgę posiada kazda osoba. Niech przewoźnik odniesie się do tej usterki.
Zdjęcie poglądowe dodane przez redakcję
Nie powinno tak być ponieważ po to jest zainstalowany inny czytnik, który ma możliwość wybrania jaką ulgę posiada kazda osoba. Niech przewoźnik odniesie się do tej usterki.
Zdjęcie poglądowe dodane przez redakcję
Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Komentarze (17) dodaj komentarz
falin_gość
29.09.2019, 11:37
Dokładnie
Skala nieprawidłowości w pobieraniu opłat przez systemy RFID umieszczone w autobusach Gryf jest bardzo wysoka i wielokrotnie była zgłaszana do ZUK , niestety bez rezultatu ...
Odpowiedz,._gość
07.10.2019, 08:04
nie chcemy tej karty, chcemy powrotu biletu miesięcznego tak jak jest to w innych miastach, rąbią nas na kasę w tym tcz na każdym kroku przez tą badziewiastą kartę. BILET MIESIĘCZNY ma wrócić!!
CytujStudent_gość
29.09.2019, 19:14
Skoro zakończyła się ważność legitymacji studenckiej zarejestrowanej w systemie to pewnie z automatu karta przeszła w tryb opłat normalnych.
OdpowiedzStudent _gość
29.09.2019, 22:22
Ulga
A widać że dzieci skoro mają przejazdy ulgowe, mają pobieraną opłatę całą czy tylko część? Raczej nie bo każdy jest przekonany że karta ma zarejestrowaną ulgę a wcale tak nie jest. Ulgę wybiera się na kasowniku.
CytujJa_gość
29.09.2019, 20:33
Nie kasuje nie siadam dziekuje
Odpowiedzbela_gość
30.09.2019, 08:03
jeszcze jedno
już kilka razy nie chciało mi skasować biletu po przejechaniu 2 przystanków, co skutkowało pobraniem kwoty za cały przejazd, zamiast niższej kwoty. w meteorze tez tak bywało, dla mnie to zwyczajne oszustwo.. czy firma gryf może się do tego odnieść i naprawić awarię?
OdpowiedzJa_gość
30.09.2019, 08:48
Jaka awaria
Proponuje zapoznac sie z zasadami, to zadna awaria. Skad gryf ma wiedziec, ze wysiadles po 2 przystankach? Zawsze tak bylo, ze pobierana jest w takim przypadku oplata "cala"
Cytujtrx_gość
30.09.2019, 10:55
do Ja
No jeśli by się nie wylogował, to raczej by nie wiedział, że pobrano całą kwotę. Zacznij chłopie używać mózgu.
CytujTrue_gość
30.09.2019, 10:57
Nikt nie panuje nad Gryfem
Opłaty pobierane są z kosmosu. Miasto powinno przyjrzeć się całej sprawie i wyciągnąć wnioski !
OdpowiedzJa_gość
30.09.2019, 14:42
Do trx
Moze sobie zapisuje w notesiku stan konta przy kazdym wejsciu do autobusu. Bela pisze wyraznie, ze nie kasowala biletu po przejechaniu 2 przystankow
Odpowiedztrx_gość
30.09.2019, 17:14
ujk
Skasowała gdy wchodziła do autobusu :-)
CytujM_gość
01.10.2019, 00:28
Bela pisze wyraźnie, że po przejechaniu dwóch przystanków kasownik nie chciał wylogować jej karty, musiała wysiąść z autobusu po przejechaniu dwóch przystanków bez wylogowanej karty, dlatego pobierało jej opłatę za cały przejazd. Proste
Cytujbela_gość
01.10.2019, 08:08
do M
własnie to miałam na myśli, chociaż ktoś tu rozumuje logicznie.. pozdrawiam.
CytujŚmiech na sali _gość
01.10.2019, 12:40
Mylicie pojęcia
Kasuje się w kasownikach i to jeden raz. W autobusach są logowniki, logujemy się na wejściu i wylogowujemy się przy wyjściu.
CytujStudentka_gość
30.09.2019, 19:20
Witam Od ostatnich kilku dni też miałam ten problem, że pobierało mi kwotę jak za bilet normalny (1,74 zł) zamiast ulgowego (bodajże 0,87 zł). Od momentu otrzymania nowej karty miejskiej klikałam "U" na kasowniku, że przejechać na bilecie ulgowym (który mi przysługuje, bo studiuję), ponieważ parę dni wcześniej ktoś na spotted na fb pisał, że trzeba kliknąć to "U", bo inaczej pobiera mnóstwo pieniędzy, więc tak robiłam i widziałam, że nie tylko ja tak robię. Myślałam, że po prostu tak musi być. Jednak niedawno zauważyłam, że moi znajomi uczęszczający np. do liceum przykładali swoje karty bez wciskania przycisku "U" i pobierało im prawidłową ulgową opłatę. Dopiero kiedy ostatnio wyłączyli tę opcję z guzikami zauważyłam, że jest problem i pobiera mi za dużo pieniędzy (za pierwszym razem sądziłam, że to wina kasownika), dlatego poszłam do punktu karty miejskiej i Pan powiedział, że od początku trzeba było przyjść, bo karta nie miała wgranej ulgi - o czym nie wiedziałam, bo nie próbowałam przykładać karty inaczej niż jak po wciśnięciu tego nieszczęsnego "U". I jeszcze miał pretensje w stylu: "Ludzie nauczyli się guziki wciskać na kasownikach i ciągle wciskają, a my tą opcję wyłączyliśmy i nagle problem, na ostatnią chwilę pani przychodzi". Oczywiście kasa za te kilka przejazdów nie została mi zwrócona... Mam tylko żal do osób odpowiadających za karty miejskie i kasowniki, że tak słabo informowali o wszystkim. Człowiek musi się z fejsa dowiadywać co i jak... A później jeszcze słucha pretensji pana z punktu karty miejskiej. Gdyby od początku była informacja o niewgranych ulgach albo gdyby od początku informowali o tym, że te przyciski to bezsens, to myślę, że wiele osób mogłoby zaoszczędzić trochę groszy na kolejne przejazdy.
OdpowiedzNiko_gość
07.10.2019, 09:32
karta miejska
Ten pan z obsługi karty miejskiej to wyjątkowo arogancki człowiek. Nie dość że nie potrafi obsłużyć kompa to jeszcze ma pretensje do klienta. Ja również jestem oszukiwany przez kasowniki ( mając ulgę kasownik w pierwszej wersji, po naciśnięciu U podaje komunikat, że brak karty, jeśli przyłożę ponownie kartę bez naciskania U kasuje jako przejazd 100%) Jedynym wyjściem jest jazda na "gapę" do czasu jak przewoźnik i ZUK nie rozwiąże problemu. Nie mam zamiaru podwójnie płacić
CytujStudentka_gość_gość
30.09.2019, 19:24
I przypominam, że legitymacja studencka jest ważna do 31 października, a później do 31 marca. Po prostu ten, komu kasownik pobiera więcej niż powinien musi wybrać się do punktu karty miejskiej na dworcu i to wyjaśnić, zanim straci więcej pieniędzy. Pozdrawiam
Odpowiedz