Rozpoczął się montaż bramownic przed wiaduktem

Rozpoczął się montaż bramownic przed wiaduktem

zobacz galerię zdjęć: 1
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Dziś odbywa się montaż długo oczekiwanych bramownic przed wiaduktem w ciągu ulicy 1 Maja. O ile instalacja tych prostych urządzeń jest konieczna i nie budzi niczyjej wątpliwości, o tyle można powiedzieć, że jest mocno spóźniona, o co najmniej pół roku - być może zostałoby uratowane w ten sposób jedno życie ludzkie.

Pamiętajmy, że montaż bramownic nie zdejmuje dalszej odpowiedzialności z zarządcy obiektu, tj. Starostwa Powiatowego w Tczewie. Wciąż otwartą pozostaje kwestia prawidłowego oznakowania tego miejsca, tj. zgodnie z odpowiednim rozporządzeniem Ministerstwa Infrastruktury, znaki ostrzegawcze, informujące o ograniczeniu skrajni, powinny zawierać ostrzeżenie z wysokością o pół metra niższą, od faktycznego ograniczenia, czyli w przypadku umieszczenia przez Starostwo belki na wysokości 2,5 metra, znak ostrzegawczy zgodnie z obowiązującymi przepisami, powinien ostrzegać kierujących o ograniczeniu do 2 metrów!

Biorąc to pod uwagę oraz fakt, że w grudniu minionego roku na tym obiekcie zginął człowiek, sprawą tą powinna zająć się prokuratura w celu sprawdzenia, czy prawo nie zostało naruszone po stronie zarządcy obiektu, oraz czy ograniczenie skrajni w tak brutalny sposób, stosując takie oznakowanie, jest zgodne z polskim prawem.

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (37)
dodaj komentarz

  • _gość

    08.05.2012, 16:44

    no to teraz bramownice będą na celowniku za przeproszeniem"kierowców"

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx0 
  • +2

    Gość_gość

    08.05.2012, 17:05

    ?

    "O ile instalacja tych prostych urządzeń jest konieczna i nie budzi niczyjej wątpliwości..." - no nie wiem, np. moją budzi. Ludzie! Zamiast się zastanawiać, czy bramownica, czy migające światła, czy skrajnia może jednak zaczniemy się zastanawiać nad nieudolnymi włodarzami niepotrafiącymi wyremontować wiaduktu? Chcecie być znowu znani w Polsce jak po "daj kamienia", tyle że z "remont po tczewsku, czyli po co naprawiać jak można zabronić wjazdu"? Kratownice - NIE, skrajnie - NIE, remont - TAK!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx5 
  • +4

    gość_gość

    08.05.2012, 17:36

    wreszcie

    belka gilotynka zniknie .Ale może ją udostępnić jako zabytek?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx1 
  • -4

    taschoon

    08.05.2012, 17:53

    BEZEDURA

    O ile pamiętam to belka ograniczająca wysokość miała tez na celu ograniczyć wjazd samochodów przewożących ciężkie ładunki. Teraz będą łańcuchy więc jak nikt nie będzie widział to po cichu sobie lekko podjadą i zaoszczędzą 1km drogi bo łańcuch przepuści /sama bramownica będzie wyżej aby łańcuch wisiał/. Teraz tylko czekać aż kilka cięższych autek bardziej dociąży most aż się w końcu zawali i w końcu zrobią remont tego mostu bo tylko to ma sens.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • C>K>M

    09.05.2012, 19:57

    A to nie ma być tak, że belka zostaje, a łańcuchy są po to, żeby ostrzegać przed belką?

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    -4

    taschoon

    10.05.2012, 09:10

    C>K>M

    Kurcze nie mam pojęcia czy belka zostanie. Jednak patrząc na te wszystkie zdarzenia które miały miejsca na tym "mostku" to znając możliwości kierowców od bramownic nie wyhamują do tej belki. Mam tylko nadzieję, że jak już usłyszy, że coś po dachu skacze to pomyśli bo znaków i tak nie zobaczy.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • Tczewianin_gość

    08.05.2012, 18:58

    "Dodajmy, że obiekt ma już 105 lat i od dawna nie był kompleksowo remontowany. Teraz nie nadaje się do remontu, a jedynie do rozbiórki - budowa nowego obiektu kosztowałaby według bardzo wstępnych szacunków od 12 do nawet 30 mln zł" To fragment artykułu z dnia 25.04. (ktoś napisał o remoncie). Bramownice są potrzebne, każdorazowe uderzenie w bariery ograniczające naruszają konstrukcję wiaduktu, a przecież nie można dopuścić do zamknięcia ruchu na nim. Nie wyobrażam sobie tłoku w godzinach porannych na skrzyżowaniu z ulicą Gdańską i Mostową, chociaż i tak jest tam w miarę tłoczno. :)

    Odpowiedz
    IP: 93.154.xx1.xxx 
  • +8

    ja15_gość

    08.05.2012, 20:57

    hmm

    Tak sie zastanawiam, gdyby kierowcy robili to co do nich należy np. znali przepisy ruchu drogowego, patrzyli na znaki itp. to żadne bramownice nie byłby potrzebne.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx0 
  • -14

    Gość_gość

    09.05.2012, 00:37

    Następny baran

    Juhas kazał to barany idą? Winisz ludzi, że chcą korzystać z wiaduktu, a nie winisz władz miejskich za zaniedbanie obiektu i za wywalanie pieniędzy "na promocję miasta" zamiast na remonty? Aż mnie ciarki przechodzą jak sobie pomyślę, że masz prawo wyborcze...

    Cytuj
    IP: 84.38.xx3.xx5 
    +8

    empatia_gość

    09.05.2012, 09:14

    Gość_gość - wiadukt NIE JEST miejski!

    Cytuj
    IP: 109.243.xx7.xx2 
    +2

    ja15_gość

    09.05.2012, 09:38

    te góral

    Wiadukt nie jest miejski,. a tak na marginesie, dlaczego nie wyremontujesz kamienicy moich sąsiadów? wszak nie należy do ciebie ale to nieważne.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx0 

    Gość_gość

    09.05.2012, 23:47

    Co mnie interesuje

    czy wiadukt jest miejski, gminny czy wojewódzki? Powinien być remontowany, a zamiast tego jest ograniczany ruch na nim. I jeszcze się barany cieszą, że im jeszcze wolno, bo np. takie woły już nie mogą śmigać krótszą drogą na pastwisko. Ale to jeszcze można przeboleć. Szczytem lizusostwa i wykastrowania jest to, że co poniektórzy kultywując wspaniałą tradycję jarząbkowania podpieprzają niepokornych. Wasze motto "równaj szereg zamknij mózg" czy "znakami i dekretami można kształtować rzeczywistość"? "Wyborcy" psia jego mać

    Cytuj
    IP: 84.38.xx3.xx5 
    -1

    ja15_gość

    10.05.2012, 08:19

    Wyborca

    A co mnie interesuje czy kamienica jest twoja czy moich sąsiadów masz ją wyremontować bo Ja tak chcę koniec kropka. P.S. Czy jakimi kolwiek wyborami uda się zwiększyć budżet miasta, powiatu czy też gminy?? Nie masz zielonego pojęcia o polityce wiec proszę nie wypowiadaj się w tym temacie.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx0 
    -2

    Gość_gość

    10.05.2012, 15:34

    Nie ma sprawy

    Mogę remontować kamienice twoich sąsiadów ... pod warunkiem, że będą mi oddawać 70% swoich dochodów, bo tyle państwo zabiera ludziom kasy w podatkach. To tak samo jakbym zabierał z kolegą od ludzi te 70%, a gdy przyjdzie co do czego to się zasłaniał "akurat to nie mój zakres obowiązków tylko jego". Bez kitu coraz mniej dziwią mnie wyniki wyborów....

    Cytuj
    IP: 158.116.xx2.xxx 
    -2

    ja15_gość

    10.05.2012, 18:38

    buhua

    Typowy opozycjonista z ciebie. Czytaj uważnie: wiadukt ten nie należy do miasta tylko do Starostwa, podatki odprowadzamy jako mieszkańcy Tczewa do kasy miejskiej. I powiedz mi w którym miejscu doprowadzasz 70% podatek?? Chyba do kasy swojej żony jeżeli z takową jesteś w związku. Od niedawna mówi się aby wprowadzić 50% dla najbogatszych a ty 70% gdzieś znalazłeś.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx0 

    Gość_gość

    11.05.2012, 00:12

    Kilka spraw wymaga odkłamania

    1. Podatki nie są odprowadzane do kasy miasta. Jedynie CZEŚĆ z nich trafia do kasy miasta, ale nie bezpośrednio od podatników, ale jako dotacje z budżetu centralnego. 2. 70% podatek to średni podatek rolowany (wszystkie podatki pośrednie i bezpośrednie) pomiędzy dochodem wypracowanym przez ciebie, a średnim kosztem produktów przez ciebie zakupionych. Jeżeli jesteś ignorantem to możesz nadal wierzyć, że jedynym podatkiem jakim płacisz jest dochodowy 18%/32%. Na nasze nieszczęście to dopiero początek kasy po którą rząd wyciąga łapy. Następnym razem zanim zaczniesz się wypowiadać na tematy o których nie masz zielonego pojęcia poczytaj, pomyśl, policz sam, a nie się opierasz o zafałszowane półprawdy ze środków masowego przekazu. PS. A opozycjonista nie jestem z prostej przyczyny. Opozycjonista to ktoś komu odpowiada istniejący porządek polityczny, ale jest zwolennikiem frakcji mniejszościowej. Mi natomiast nie podoba się nie tyle rządząca frakcja, a porządek polityczny w naszym kraju. Kolejny głupi błąd w twoim wykonaniu wynikający z braku wiedzy i wykształcenia, albo zwykłej głupoty...

    Cytuj
    IP: 84.38.xx3.xx5 
    -2

    ja15_gość

    11.05.2012, 08:05

    lol

    Widać typowy Pisiak z ciebie. Nadajesz na rząd (który sam wybierałeś) wytykasz nieudolnośc władz a sam siedzisz zaszufladkowany w domu, wychodzisz tylko do sklepu, kościoła i lekarza. Cwaniak jesteś ukrywając się za IP w sieci a w realu ludziom boisz się w oczy spojrzeć a o odezwaniu się nie wspomnę. Skąd możesz wiedzieć jakie mam wykształcenie? uczyłeś mnie? w polityce siedze od około 15 lat i nie praw mi tu morałów bo nie znasz politycznego zaplecza i gadasz bzdury zasłyszane w środkach przekazu. Lepiej idz do lekarza pokłócić sie o nr w kolejce.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx0 
    +1

    Gość_gość

    11.05.2012, 14:37

    ?

    Kto? Pisiak? Tylko kompletny ignorant mógł wywnioskować z tego co napisałem moje poparcie dla którejkolwiek partii znajdującej się w parlamencie. Przeczytaj cześć poprzedniego wpisu, w którym tłumacze ci dlaczego nie jestem opozycjonistą, a potem poproś kogoś z mózgiem, żeby ci wytłumaczył co tam jest napisane. Druga sprawa: rząd nie jest wybierany przez wyborców. Rząd (ściślej ministrowie wraz z zastępcami) jest wybierany przez osobę desygnowaną na stanowisko premiera (ściślej prezesa rady ministrów). Sugerujesz, że jestem premierem, czy nie rozróżniasz pojęć i znowu brakuje ci podstawowej wiedzy? Wyborcy wybierają skład parlamentu, a żeby do końca wyjaśnić moje stanowisko: nie głosowałem na żadną z 5 partii obecnie zasiadających w parlamencie (z prostego powodu - niczym istotnym się od siebie nie różnią). Do kościoła nie chodzę, dom owszem mam, a jeżeli "chodzenie do lekarza" to coś karygodnego w twoich oczach to może ty powinieneś się wybrać do jednego z nich, np. psychiatry. Nie masz kompletnie żadnego pojęcia jak postępuje z ludźmi "w realu", a mimo to sam chowając się za numerem IP bezpodstawnie lżysz moje rzekome tchórzostwo w realu ile wlezie. Skąd wiem jakie masz wykształcenie? Nie mam pojęcia jakie dyplomy i świadectwa (to jest wykształcenie) udało ci się zgromadzić i nigdy o nich nie wspominałem. Natomiast po ilości i jakości błędów zrówno logicznych jak i merytorycznych którymi sypiesz praktycznie w każdym zdaniu każdy może wywnioskować, że brakuje ci podstawowej wiedzy na tematy z których starasz się zgrywać eksperta. PODSTAWOWE BŁĘDY = BRAK WIEDZY. Bardziej bezpośrednich wniosków już się nie da znaleźć. I na koniec wisienka na torcie: "w polityce siedze od około 15 lat" - jeżeli tak wygląda poziom wiedzy ludzi z kilkunastoletnim doświadczeniem w polityce to chyba nie mamy już więcej o czym rozmawiać. Weź mi powiedz jakim cudem "siedząc 15 lat w polityce" nie wiesz, że w wyborach do parlamentu nie wybiera się "członków rządu" tylko członków parlamentu, ani jak wygląda ordynacja wyborcza? Jakim cudem panie "ekspercie z wiedza jak wygląda zaplecze polityki" nie masz pojęcia co to jest i ile wynosi podatek rolowany w Polsce? I jakim cudem możesz pomylić anty-socjalistę ze zwolennikiem socjalistycznego PiSu? Że o tym bełkocie na temat kościoła, lekarzy i zamknięcia w domu nie wspomnę. Ty chcesz zgrywać "doświadczonego eksperta"? Żenada...

    Cytuj
    IP: 158.116.xx2.xxx 
    -3

    ja15_gość

    11.05.2012, 16:02

    le ja

    Widze twoją wypowiedź tak: wyszukiwarka google - kopiuj-wklej nawet sam zdania nie potrafisz sklecić. Nie przegap kolejki u lekarza.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx0 
    +1

    Gość_gość

    12.05.2012, 09:24

    Równie dobrze mogłeś napisać "poddaje się". Tylko nie zapomnij znowu się popisać niewiedzą, potem napiąć się udając "eksperta" i dorzucić jakiś kretyński tekst w stylu "kolejka do lekarza" kompletnie niezwiązany z którąkolwiek wypowiedzią i mamy odpowiedź "doświadczonego polityka 15 lat w branży". Argumentów jak zwykle brak, merytoryczna wartość (jak w każdym twoim poście 0), ale ulżysz swojej frustracji. C'mon.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx3.xx5 
    -1

    ja15_gość

    13.05.2012, 10:06

    A.S.

    Talk to the hand.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx0 
    +1

    Gość_gość

    13.05.2012, 13:38

    O właśnie

    polityk z 15 letnim doświadczeniem. Żenada...

    Cytuj
    IP: 84.38.xx3.xx5 
    -2

    ja15_gość

    13.05.2012, 15:06

    A.S

    Nie jestem politykiem, napisałem że siedzę w polityce od 15 lat, a to jest różnica. Widzę, że czytanie ze zrozumieniem i logiczne rozumowanie jest dla ciebie kompletnie obce, zresztą jak dla większości moherków.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx0 
    +1

    Gość_gość

    13.05.2012, 18:15

    Dalej się tego kłamstwa trzymasz? Z 5 postów temu wyszło jakie masz "pojęcie" o polityce...

    Cytuj
    IP: 84.38.xx3.xx5 

    ja15_gość

    13.05.2012, 20:29

    A.S.

    Tak tak a czarne jest białe i białe jest czarne wg. ciebie.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx0 

    Gość_gość

    13.05.2012, 23:54

    W rozróżnianiu kolorów też masz 15 lat doświadczenia? Widać...

    Cytuj
    IP: 84.38.xx3.xx5 

    ja15_gość

    14.05.2012, 09:39

    A.S.

    Potwierdziło się, że nie czytasz ze zozumieniem w poprzednim poście jak byk napisałem "wg. ciebie". Zapewne masz już pogryzioną klawiaturę ze złości.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx0 
  • -5

    Waski_gość

    09.05.2012, 07:43

    zgadzam sie

    ~`ja15- Zgadzam sie z Toba w 100 % ale nie stety wielu z internautow nie widzi tego problemu . Z wszystko winia wladze miasta . SZkoda ale nadal twierdze ze jeszcze sie zdziwimy wszystcy jak za chwile znowu ktos tam pojedzie na wydre .

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx0 
  • +2

    stef_gość

    09.05.2012, 09:06

    bramownica

    OD STRONY ul,KOLEJOWEJ ustawienie prawidłowe,po przeciwnej stronie porażka ,czemu nie postawiono 20m wcześniej-- możliwość wycofania bez problemu .ALE KTO MIAŁ POMYŚLEĆ???????

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx1.xx5 
  • Kierowca_gość

    09.05.2012, 09:06

    Remont

    Zgadzam się z poprzednikami, że powinno się wyremontować wiadukt, za pieniądze z kar umownych przy budowie wiaduktu w ciągu ul. W.Polskiego. Czy to jest takie trudne?? Z tym wiaduktem jest tak jak z mostem Lisewskim /Tczewskim/ niech pojazdy się poruszają do momentu aż będzie konieczność zamknięcia całkowitego wiaduktu i sprawa załatwiona.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx0.xx7 
  • -6

    kajot551_gość

    09.05.2012, 09:54

    wiadukt

    Nadzieja iż bedzie zdjeta BELKA-GILOTYNA jest zludna MARIA jest uparta i jak POkazała takiego wała tak JEJ zostało w łokciu.POczekajmy na POmysły POdatku chodnikowego już małe bramki przygotowane Urzędnicy zacierają BRUDNE LAPY.HASLO -BY URZEDNIKOM I DZIALACZOM PO-oszustow ZYLO SIE LEPIEJ. AKTUALNE.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx3 
  • -4

    pierre.dzoncy

    09.05.2012, 13:29

    Człowieku, czy Ty masz jakieś problemy osobiste? Idź i osobiście złóż skargę na danego urzędnika, a nie rozpisujesz się jaka jest zła i w ogóle samo nieszczęście. A jeśli zdejmą belkę i wjedzie tam jakiś agent kilkudziesięciotonową ciężarówką (bo mu łańcuchy niestraszne) i poleci na tory, to będziesz krzyczał że to wszystko jej wina bo zdjęli belkę itd. Dziś rano widziałem jednego gościa jak szedł na ulicy i krzyczał coś o złodziejach i politykach... robisz dokładnie to samo, ale anonimowo... a może to byłeś Ty?

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • -6

    val_gość

    09.05.2012, 13:06

    belki

    Belki zdjęte, zostały tylko bramownice.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx9 
  • -4

    kajot551_gość

    09.05.2012, 13:57

    wiadukt

    DO pierre.dzoncy- jesli Tobie POdobają sie opłaty Viatol,POdwyżki WSZYSTKIEGO ,nędzne płace dla WIEKSZOSCI ,a RZAD SOBIE NIE ZALUJE WYSOKIE PLACE, 526 LIMUZYN w MINISTERSTWACH i zakup dalszych.Jeśli nie przejmujesz się EGOISTA losem NARODU ,SPOLECZENSTWA to jeśli Tobie stanie się krzywda wtedy dostrzeżesz /Twoja skorupa żółwiu może odpaść /krzywdzonych ..Gdybyś to powiedział w czasie strajku lat 80-tych byś do dziś pamiętał jak STOCZNIOWCY by Tobie dokopali.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx3 
  • achach_gość

    09.05.2012, 17:21

    co na to lekarze?

    Polecam czytac mniej "Faktu" i naprawic klawiature bo ci sie caps lock blokuje.

    Cytuj
    IP: 78.88.xx5.xx7 
  • -3

    kajot551_gość

    09.05.2012, 21:18

    wiadukt

    Do-ach ach jesli chcesz by rzad Ciebie skubał Twoja sprawa. Szukanie pieniędzy u ludzi gdzie bezrobocie totalne ,społeczenstwo biedne,by ELYTY mogły się pławić jest zbrodnią przeciw SPOLECZENSTWU .SOLIDARNOSC BIS winna zrobić porzadek także z takimi ślepymi na los ludzi skrzywdzonych.Trzeba byc DURNIEM jeśli nie dostrzega się BIEDY,BEZROBOCIA -rada do OKULISTY jeśli widzisz czubek swego NOSA.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xx3 
  • +2

    ali_gość

    10.05.2012, 08:37

    x

    w dzisiejszych czasach jakiekolwiek inwestycje haha koszt po lini prostej kilka tysięcy a przez pośredników i kilku wręczeniach w łapę rośnie do kilkuset

    Odpowiedz
    IP: 83.11.xx1.xx3 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.