Naukowcy z Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego chcą zbadać zachowania komunikacyjne mieszkańców gmin, w których od listopada funkcjonować będzie Rower Metropolitalny MEVO.
Celem badań jest m.in identyfikacja barier, które zniechęcają do poruszania się rowerem po Obszarze Metropolitalnym Gdańsk-Gdynia-Sopot. Z drugiej strony zadane w kwestionariuszu pytania dotyczą też czynników, które motywują do jazdy na rowerze. Autorzy badania - Tomasz Bieliński i Agnieszka Ważna, sprawdzą też poziom poczucia bezpieczeństwa rowerzystów w ruchu drogowym. Po roku, powtarzając badanie, chcą wykazać jak (i czy w ogóle) zmieni się podejście mieszkańców OMGGS do jazdy na rowerze wskutek uruchomienia systemu MEVO.
Sukces badania zależy od odpowiedniej liczby pełnych odpowiedzi z poszczególnych miejscowości. Tczew jest jednym z miast, w których nie osiągnięto jeszcze wystarczającego wyniku, dlatego zapraszamy do wypełniania ankiety, która zajmie maksymalnie 10 minut: https://badania.biz.pl/index.php/575892/lang-pl
Celem badań jest m.in identyfikacja barier, które zniechęcają do poruszania się rowerem po Obszarze Metropolitalnym Gdańsk-Gdynia-Sopot. Z drugiej strony zadane w kwestionariuszu pytania dotyczą też czynników, które motywują do jazdy na rowerze. Autorzy badania - Tomasz Bieliński i Agnieszka Ważna, sprawdzą też poziom poczucia bezpieczeństwa rowerzystów w ruchu drogowym. Po roku, powtarzając badanie, chcą wykazać jak (i czy w ogóle) zmieni się podejście mieszkańców OMGGS do jazdy na rowerze wskutek uruchomienia systemu MEVO.
Sukces badania zależy od odpowiedniej liczby pełnych odpowiedzi z poszczególnych miejscowości. Tczew jest jednym z miast, w których nie osiągnięto jeszcze wystarczającego wyniku, dlatego zapraszamy do wypełniania ankiety, która zajmie maksymalnie 10 minut: https://badania.biz.pl/index.php/575892/lang-pl
Komentarze (8) dodaj komentarz
badania sa ok_gość
22.10.2018, 09:03
a naukowcy radzieccy jako pierwsi odkryli połączenie nerwu wzrokowego z mięśniem okrężnym czyli D....ą. Wbili szpilkę w oko , to pacjent się zesrał natychmiast. Jakie badania tacy naukowcy...hahahaha
Odpowiedzasdads_gość
22.10.2018, 10:54
bardzo dobrze że ktos w końcu zajmuje się komunikacją w Tczewie, nawet w formie badania. No przecież nienormalne jest żeby autobusy w mieście ok 60 tys. mieszkańców kursowały co 30 min./ 45 min.na os. Górki i jeździły przez prawie wszystkie dzielnice Tczewa ( kurs to kolejne 20 min) Tak więc szybciej dojdziesz pieszo ...masakra
OdpowiedzMIKI_gość_gość
22.10.2018, 15:58
Ale oni nie zajmują się komunikacją miejską tylko prywatną - rowerową. Tytuł ma zmylić czytelnika. Oni badają komfort pedalarzy. Mają w głębokim ... czy meteor spóźnia się, czy drzwi się zamykają i czy wychodząc z autobusu lądujesz w błocie. Tym bardziej mają gdzieś, że miasto śmierdzi spalinami meteora. Wszystko po to by mówiąc ludziom "ulepszamy komunikację w Tczewie" - budować kolejne ścieżki rowerowe, z których pedalarze i tak nie korzystają.
CytujKLAUS_gość
22.10.2018, 16:01
To ma być przykrywka na te rowery które kupili za grube miliony. Jak nie jeździ autobus na Górki to masz popylać na Górki rowerem MEVO.
Cytujkik_gość
22.10.2018, 13:10
Naukowcy :D A jakie stopnie naukowe mają? I dlaczego nie badają poczucia bezpieczeństwa pieszych i kierowców odnośnie rowerzystów?
OdpowiedzJozia Fruzia_gość
22.10.2018, 16:04
Jeden naukowiec jest "porucznikiem złotego wentyla", a drugi "nadkomisarzem rowerowym".
Cytujola_gość
23.10.2018, 14:34
Gdańsk-Gdynia-Sopot.
Jak wypełnić ankietę skoro pytania (w ankiecie) dotyczą Gdańska-Gdyni-Sopotu?
OdpowiedzTczewian_gość
07.11.2018, 06:09
Obuwie Tczewian?
Wiecie jak nazywają się buty ludzi z Tczewa? Tczewian.
Odpowiedz