Ministerstwo Cyfryzacji, w ramach projektu Rozwój Systemu Rejestrów Państwowych (RSRP), uruchomiło Rejestr Danych Kontaktowych (RDK), który jest kolejnym z rejestrów wchodzących w skład Systemu Rejestrów Państwowych (SRP).
Głównym celem usług udostępnionych w ramach Rejestru Danych Kontaktowych jest ułatwienie kontaktu urzędników z obywatelami. Dzięki RDK urzędy mogą z wyprzedzeniem informować obywateli np. o kończącym się terminie ważności paszportu lub dowodu osobistego, ale i o rozpatrzeniu złożonych wniosków o świadczenia (np. 500+).
- Przekazanie danych do RDK jest dobrowolne i bezpłatne. Ponadto, w każdej chwili można je zmienić lub usunąć. - tłumaczą urzędnicy.
Głównym celem usług udostępnionych w ramach Rejestru Danych Kontaktowych jest ułatwienie kontaktu urzędników z obywatelami. Dzięki RDK urzędy mogą z wyprzedzeniem informować obywateli np. o kończącym się terminie ważności paszportu lub dowodu osobistego, ale i o rozpatrzeniu złożonych wniosków o świadczenia (np. 500+).
Komentarze (3) dodaj komentarz
Mariusz_gość
20.07.2020, 08:17
Proszę się wpisywać. Z chęcią do państwa zadzwonimy z ofertą kupna zestawu garnków nie przypalających.
Odpowiedz!_gość
20.07.2020, 08:58
Właśnie, kto mi da gwarancje, gdzie te dane wylądują?
OdpowiedzEight Stars_gość
20.07.2020, 09:55
na pewno....
....na pewno podzielę się z nimi informacją o moim tel. nr oraz adresem e-mail. Przecież tak tęsknię za otrzymywaniem "gorących" informacji o dokonaniach matołków, że nie wyobrażam sobie nocy i dni bez śledzenia ich postępów!
Odpowiedz