Ruszają e-wizyty. Pomorski ZUS czeka na klientów online

Laptop
Ruszają e-wizyty. Pomorski ZUS czeka na klientów online
ZUS dba o bezpieczeństwo i czas swoich klientów, dlatego wprowadza kolejne udogodnienie. To e-wizyta, czyli wideorozmowa z ekspertem z placówki ZUS.

Żeby odwiedzić ZUS online, wystarczy komputer lub smartfon z kamerą i mikrofonem. Klient sam wybiera dogodny dla siebie termin i godzinę takiej wizyty. Podczas e-wizyty eksperci odpowiedzą na pytania z zakresu emerytur i rent, zasiłków, ubezpieczeń i składek. Na wirtualną wizytę można umówić się w dni robocze w godzinach 9.00-14.30. Może ona trwać nie dłużej niż 20 min.

Wirtualną wizytę można zarezerwować na stronie www.zus.pl. Podczas rezerwacji podajemy swoje dane: imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail i kod pocztowy miejsca zamieszkania. Trzeba też wybrać obszar merytoryczny e-wizyty, czyli: zasiłki, emerytury i renty, firmy i pracujący, założenie profilu PUE. Docelowo będzie to również doradca ds. ulg i umorzeń.

Dzień przed spotkaniem klient otrzyma na wskazany podczas rejestracji numer telefonu SMS z przypomnieniem o e-wizycie. Natomiast w dniu e-wizyty, godzinę przed spotkaniem dostanie e-mail. Po kliknięciu w znajdujący się w mailu link, będzie można połączyć się z pracownikiem ZUS. Jeśli klient będzie chciał uzyskać informacje w konkretnej, indywidualnej sprawie, powinien przygotować dokument tożsamości. Należy go pokazać do kamery podczas e-wizyty.


- W e-wizycie może też wziąć udział opiekun faktyczny lub prawny. Wtedy klient powinien zaznaczyć odpowiednią opcję na etapie rezerwacji. Jeżeli klient posiada pełnomocnictwo, które jest zarejestrowane w ZUS, może także odbyć e-wizytę w imieniu swojego mocodawcy. W Oddziale w Gdańsku nowa usługa będzie dostępna od 29 października, a w Słupsku od 4 listopada. - mówi
Regionalny Rzecznik Prasowy województwa pomorskiego, Krzysztof Cieszyński.


Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (1)
dodaj komentarz

  • Cywilizacja..._gość

    29.10.2020, 10:07

    krok do przodu...

    ...to jest kolejny krok do przodu nie tylko na czs pandemii, ale w ogole! Roznego rodzaju teleporady, telekonferencje i teleleczenie jest nasza przyszloscia. Kobiety nadal i wciaz odczuwaja znaczny dyskomford w spotkaniu z lekarzem ginekologiem face to face. Oczywiscie, o ile zwrot "face to face" jest absolutnie wlasciwy! A tak bierze do reki nowoczesny telefon np. marki "Hyawei" (nazwa nie bez znaczenia) dokonuje cala serie zdjec okolic dolegliwosci i bezstresowo wrzuca na FB lekarki/lekarza. Diagnostyka zamjuje pare chwil. Lekarz telefonicznie informuje o przypadlosci lub poprosi o jakies dodatkowe ujecie.....

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx3.xx7 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.