128 mandatów na niestosowanie się do obostrzeń pandemicznych

Patrol policji (fot. KPP Tczew)
128 mandatów na niestosowanie się do obostrzeń pandemicznych
Od 10 października br. w całym kraju wprowadzono obowiązek zakrywania ust i nosa w przestrzeni publicznej. Od soboty 152 powiaty wejdą do czerwonej strefy, w tym powiat tczewski. Policjanci stale prowadzą działania, które mają na celu zwiększyć bezpieczeństwo epidemiczne. Tylko w ostatnich dniach mundurowi ukarali mandatami 128 osób, które nie stosowały się do wprowadzonych obostrzeń, a wobec kolejnych 21 osób skierują wnioski o ukaranie do sądu. Stróże prawa apelują do wszystkich mieszkańców powiatu o odpowiedzialność i stosowanie się do wprowadzonych obostrzeń. Zadbajmy o swoje zdrowie oraz swoich najbliższych, zwłaszcza osób starszych.

Od minionej soboty w całym kraju mamy obowiązek zakrywania nosa i ust w sklepie, autobusie, ale także na wolnym powietrzu. Zwolnione z tego obowiązku są jedynie osoby, które mają zaświadczenie lekarskie czy też dokument potwierdzający niepełnosprawność. Od jutra 152 powiaty wejdą do czerwonej strefy, w tym powiat tczewski. To oznacza szereg nowych obostrzeń - m.in. chodzi o zmniejszenie liczby klientów w sklepach, zmniejszenie liczby pasażerów w transporcie publicznym, zamknięcie basenów i siłowni, przejście na zdalny tryb nauki w szkołach średnich.

- Policjanci cały czas prowadzą wzmożone działania, które mają na celu zmniejszenie rozprzestrzeniania się koronawirusa i apelują o przestrzeganie przepisów sanitarnych. W odpowiedzi na widok braku przestrzegania przepisów i zaleceń sanitarnych mundurowi interweniują i zwracają uwagę na zagrożenie, z jakim wszyscy mamy do czynienia. W związku z rosnącą falą zakażeń policjanci nie pobłażają osobom, które łamią przepisy. Do tej pory przekonało się o tym wiele osób, które uznały, że wprowadzone od soboty obostrzenia ich nie dotyczą. Za te wykroczenia 128 osób zostało ukaranych mandatami karnymi. Ponadto policjanci wobec 21 osób skierują wnioski do sądu. - mówi asp. sztab. Dawid Krajewski, rzecznik tczewskiej policji.

Funkcjonariusze przypominają, że w przypadku naruszenia przepisów wprowadzonych w związku z walką z koronawirusem policjant może nałożyć mandat karny w kwocie do 500 złotych lub skierować wniosek o ukaranie do sądu, a także powiadomić inspektora sanitarnego. Kara administracyjna nałożona przez tę instytucję może wynieść nawet 30 tys. złotych.


Pamiętajmy, że obowiązujące ograniczenia oraz nakazy mają na celu ochronę zdrowia i życia nas wszystkich. Dlatego bądźmy odpowiedzialni, stosujmy się do zaleceń sanitarnych i dbajmy o siebie nawzajem. Przypominamy o tym, że samodyscyplina, świadomość zagrożenia i dbanie o zdrowie swoje i najbliższych jest teraz najważniejsze.

Nowe obostrzenia obowiązujące od 17 października: https://www.gov.pl/web/koronawirus/nowe-zasady-profilaktyki-przeciw-covid-19

Ten artykuł jest częścią bloku tematycznego:
Koronawirus
Nowy koronawirus SARS-CoV-2 wywołuje chorobę o nazwie COVID-19. Choroba najczęściej objawia się gorączką, kaszlem, brakiem smaku i/lub węchu, dusznościami, bólami mięśni, zmęczeniem. Wirus przenosi się drogą kropelkową. Ciężki przebieg choroby obserwuje się u ok. 15-20% osób. Do zgonów dochodzi u 2/3% osób chorych. Najbardziej narażone na rozwinięcie ciężkiej postaci choroby i zgon są osoby starsze, pacjenci onkologiczni, z obniżoną odpornością, którym towarzyszą inne choroby.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (70)
dodaj komentarz

  • Tczew_gość

    16.10.2020, 17:03

    To debile tylko przyjeli nie ma nakazu zakrywania ust i nosa

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx0 
  • kika_gość_gość_gość

    16.10.2020, 17:43

    Po niedzieli wyjdzie ustawa i będziesz miał obowiązek zasłaniania ust i nosa.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx8 

    Bezsrejtu_gość

    16.10.2020, 17:50

    Debilem jesteś ty. Prowadzisz jakąś rewolucję buntując się jak dziecko? Zaimponowałeś już tym swoim kolegom dresom spod bloku?

    Cytuj
    IP: 165.22.xx5.xx4 

    bezsrejtu

    16.10.2020, 20:44

    Tylko chorzy i podejrzewani o zachorow!

    Białorusini też buntują się jak dzieci? Ludzie co jest z wami, tu nie chodzi o to czy noszenie ma sens czy nie. Tu chodzi o jasne prawo i przestrzeganie go przez wszystkich, a nie że nam wmawiają że mamy robić to i to mimo, że NIE MA to podstawy prawnej. To jest po prostu skandal, że sam premier powiedział, że dorabia na bieżąco prawo do dotychczasowo bezprawnych działań! "Pytanie posła Brauna o podstawy prawne obostrzeń epidemicznych wprowadzanych przez rząd. Odpowiedź premiera Morawieckiego: Podstawą prawną jest ustawa z marca, a jeśli nie do wszystkich działań mamy podstawę prawną to na następne posiedzenie Sejmu przygotujemy nową ustawę."

    Ja prawa przestrzegam a wobec policjantów sugeruję składać skargi za przekroczenie uprawnień!

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    ktoś_gość

    16.10.2020, 20:56

    ustawa

    odp. dla "kika" jeżeli po niedzieli wyjdzie nakaz zasłaniania ust i nos zarządzony ustawą to będzie znaczyło, ze wszystkiw dotychczas wystawione mandaty są bezprawne..... więc wątpię by rząd sam sobie strzelił w stopę ( chociaż sądząc po ich stanie umysłowym - wszystko jest mozliwe...).....

    Cytuj
    IP: 84.38.xx9.xx8 

    Fakty nie Mity_gość_gość_gość__gość

    17.10.2020, 00:09

    UJAWNIAMY !!!

    POLECAM YOUTUBE ! - ZAGŁADA LUDZKOŚCI 2030 !

    Cytuj
    IP: 188.147.xx3.xx8 
  • Piotr_gość_gość

    16.10.2020, 17:55

    I bardzo dobrze, ścigać koronosceptyków. Jakim trzeba być idiotą, aby wierzyć, że ktoś będzie nam chciał zaszczepić chipy. Takich co podważają fakty należy spisywać, a jak zachorują na covid to niech płacą za swoje leczenie. Czekam na minusy, tylko na to Was stać, a jak widzicie policję to maseczki naciągacie aż na oczy. Szkoda że tylko wtedy.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx6.xx9 
  • Mmm_gość

    16.10.2020, 18:20

    Mamy niewyedukowane i dosc proste spoleczenstwo, ktore wiedze o swiecie czerpie z memow, oto efekt.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx0.xx1 

    bezsrejtu

    16.10.2020, 19:58

    Ok, niech oddadzą mi moje składki

    Przecież każdy płaci za leczenie swoje (a nawet innych a nie swoje gdy nie korzysta ze służby zdrowia) płacąc podatki nieuku

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    bezsrejtu

    16.10.2020, 20:04

    Gdy wiara staje się faktem

    http://www.youtube.com/watch?v=U88ZKJhztiM na razie w telefonie

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    Prawda Czasu__gość_gość_gość_g_gość

    17.10.2020, 00:12

    UJAWNIAMY !!!

    YOUTUBE - Sierżant Kamil C. W AKCIE PROTESTU ODCHODZI Z POLICJI

    Cytuj
    IP: 188.147.xx3.xx8 
  • Marian_gość

    16.10.2020, 18:22

    Wiele osób ma problem z zasłanianiem nosa...bo nosem nie oddycha się chyba. Gdyby było jakieś zapylenie czy coś podobnego i dostali by inne maski, gazowe np, to też by kombinowali żeby nos mieć odkryty?

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx7.xx5 
  • MAX_gość

    16.10.2020, 19:50

    Ci debile w maskach gazowych wycięli by otwory bo lepiej się oddycha. To banda debili do utylizacji. Im wcześniej zdechną tym lepiej.

    Cytuj
    IP: 78.88.xx5.xx8 
  • Anx_gość_gość

    16.10.2020, 19:05

    Mam nadzieję, że finkcjunariusze w tym przypadku nakładają najwyższe mandaty 500zł. Przy niższych foliarze niczego się nie nauczą.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx7.xx4 
  • xd_gość

    16.10.2020, 20:46

    xd

    Bo nie noszą masek na świeżym powietrzu? XDDDDDD K***a największym foliarzem jesteś ty zakładając maseczkę na świeżym powietrzu gdzie nikogo do okola cb nie ma

    Cytuj
    IP: 185.167.xx2.xx0 

    Uli_gość

    16.10.2020, 21:29

    Wszystkich Was nieukow ,paranoicznych tchorzy prawdziwych debili ,osadzajacych ludzi potrafiacych myslec,powinni pozamykac do konca zycia....oczywiscie dla waszego dobra...i nigdy czubki nie pozwolic wam juz wyjsc,oczywiscie byscie sie covidem nie zarazili...brak slow na wasza glupote i na to ze caly czas gadacie ze zaslanianie madka ratuje czy pomaga ...ten wirus byl w obiegu juz 2 lata ,tylko pocichu i ludzie bywali w szpitalach na grypy ,zapalenia pluc ,itd.a to juz bylo takze to...ale tacy tchorze sraja w gacie od momentu gdy uslyszeli to w tv i tak zaczela sie pseudopand.!!!zal patrzec na takich paranoikow najpierw byli smieszni teraz stali sie zalosni!!!i wystarczy jeden taki czubek w rodzinie i zarazs tym nia cala...przykro.patrzec i sluchac ...to sa prawdziwe niedouki myslace ze sa superinteligentni...jak to sie mowi -uczony szkolony a debi.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx3.xx5 
  • ss_gość

    16.10.2020, 19:07

    Pozdrawiam policjantów z VW Transportera nr 479. Sami bez masek, a mandaty wystawiają.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx4 
  • Patriota niezależny_gość_gość__gość

    17.10.2020, 09:03

    UJAWNIAMY !!!

    YOUTUBE PILNE! CAŁA PRAWDA O PLANDEMII . PRAWNIK MIAŻDŻY ROZPORZĄDZENIE....... DYKTATURA CIEMNOTY !!!?

    Cytuj
    IP: 188.147.xx7.xx4 
  • julian 123_gość

    16.10.2020, 19:12

    galeria

    A w Galerii Kociewskiej żadnego stróża prawa nie widać , a tam to dopiero lud ma używanie i pokaz noszenia masek pod nosem , pod brodą , jako zwis prosty , lub w ręku wyprowadzają maski na spacer , ani policji , ani ochrony nikogo nie widać.

    Odpowiedz
    IP: 79.163.xx0.xx9 
  • Julian 123 to_gość_gość

    16.10.2020, 22:33

    Społeczniak

    Społeczniak stfu

    Cytuj
    IP: 178.235.xx8.xx8 
  • Cinek _gość

    16.10.2020, 19:17

    Niedługo powiedzą wam żebyście nałożyli swój kau na twarz i też tak zrobicie? Maseczki powodują grzybicę przed niczym was nie chronią nawet przed waszą głupotą

    Odpowiedz
    IP: 94.213.xx0.xx9 
  • MAX_gość

    16.10.2020, 19:52

    Tak dokładnie. I tylko co sobie wasz Braun i Bosak zażyczy.

    Cytuj
    IP: 78.88.xx5.xx8 

    Ktoś _gość

    17.10.2020, 01:03

    Pozwolisz, że się nie zgodzę z Tobą. Maseczki chronią... przed mandatami.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx2.xx0 
  • Ds_gość_gość

    16.10.2020, 19:19

    Kolega wyżej...

    "Debilem jesteś ty. Prowadzisz jakąś rewolucję buntując się jak dziecko? Zaimponowałeś już tym swoim kolegom dresom spod bloku?"

    Ty to zacny Kozak jesteś... Zobaczymy jak za tydzień będziesz kwiczal i się ładnie podporządkowywał jak dostaniesz mandat. Albo sąd dzięki ustawie dowi Ci 5 tys plus koszty za ceaniakowqnie a jak nie zapłacisz to komornik . Właśnie przez takich bałwanów mamy coraz więcej obstrzezen. Bo gdybys świadomie zakładał maskę zachowywał dystans i nie edukował się z napisów na klatce schodowej albo od swoich znajomych z fejsbuka to byś wiedział. Kozaku z gilem w nosie

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx2 
  • MAX_gość

    16.10.2020, 19:58

    Prawda.... debile edukowani przez Grażynki i Januszy z Facebooka. Buntują się by zaistnieć wśród dresów na dzielni. Niech te k***iszony napiszą oświadczenie że nie chcą być pod respiratorem z powodu Corvid-19

    Cytuj
    IP: 78.88.xx5.xx8 

    bezsrejtu

    16.10.2020, 20:00

    Białoruś

    No to jak wejdzie ustawa to będzie całkiem inna sprawa bo na razie to jest BEZPRAWIE!!!

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • Ja_gość_gość_gość_gość

    16.10.2020, 19:56

    Maski

    Zeby nie bylo, nie mam Facebooka, nie stoje pid klatka, nie szukam atencji... A mimo to maseczki mnie nie przekonuja, moj sceptyzm, poczucie wolnosci nie pozwala mi byc slepo posluszna nakazom z ktorymi sie nie zgadzam, mialam okazje stac w kolejce za policjantem bez masaeczki, on służbowo..... Nic, zarejestrowal.... Ja tez... I tyle, a to byl ktos wyzszy ranga, bo miał 3 gwiazki na pagonach.... Takze ten

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx9.xx9 
  • Poldek_gość

    17.10.2020, 02:24

    Poczucie źle rozumianej wolności. Wolność to odpowiedzialność i nie godzenie w wolność innych. Ja chce być wolny od wirusa, a Ty przechodzisz obok i masz maseczke pod brodą. Czas dorosnąć.

    Cytuj
    IP: 188.146.xx3.xx9 

    K_gość_gość

    17.10.2020, 09:25

    Mam nadzieje ze, jesli akurat tobie sie wirus przytrafi ( nie zycze!)kierujac sie swym rozumem dobrowolnie zrezygnujesz z pomocy lekarskiej.

    Cytuj
    IP: 5.173.xx4.xx9 

    Prawda Czasu__gość_gość_gość_g_gość

    17.10.2020, 09:53

    UJAWNIAMY !!!

    YOUTUBE PILNE! PRZEKRĘTY, KŁAMSTWO I PLANDEMIA ! SUMLIŃSKI MÓWI O KSIĄŻCE " ZAPIS ZARAZY "

    Cytuj
    IP: 188.147.xx7.xx4 

    observeur_gość

    19.10.2020, 09:36

    Czujesz sie wolny, to wyjdż na ulicę bez ubrania. Nikt prrzecież nie bedzie ci dyktował jak masz zyc.

    Cytuj
    IP: 5.172.xx3.xx0 

    observeur_gość

    19.10.2020, 09:39

    Ach i jeszcze zapamiętaj na całe zycie: Twoja wolnosc konczy sie tam, gdzie zaczyna moja. A ja sobie nie życzę, byś mnie terroryzowała swoja wolnością i podejmę wszystkie mozliwe kroki, żeby skrócic Twoje zapędy.

    Cytuj
    IP: 5.172.xx3.xx0 
  • radzik_gość

    16.10.2020, 19:58

    hmmm

    Tak sobie myślę , że tych wszystkich głośno krzyczących że to ściema , zamiast karać mandatami , wysłałbym na 2 tygodnie do opieki nad chorymi na COVID, albo chociaż do punktów robienia wymazów (NAMIOTÓW) . Ciekaw jestem czy dalej by tak BEZ MASECZKI , czy radykalnie zmieniłby swoje podejście do tematu już w chwili gdy usłyszał o "nagrodzie za swoje męstwo"

    Odpowiedz
    IP: 83.18.xx5.xx0 
  • bezsrejtu

    16.10.2020, 20:49

    Spoko

    Ale potencjalna kwarantanna oraz test gdyby miał jakieś objawy to tylko i wyłącznie za moją zgodą?

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    ee_gość

    16.10.2020, 20:52

    eee

    Dlaczego rok temu zmarło więcej osób niż w tym roku licząc od stycznia do września? Przecież mamy pandemie

    Cytuj
    IP: 185.167.xx2.xx0 
  • xd_gość

    16.10.2020, 20:48

    Biznes

    Ogólnie tak. Biznes się kreci na maseczkach, kupują i kupują, schodzą jak świeże bułeczki XD Czekam tylko na kolejne restrykcję aby dowalić płyny specjalnie do sprzedaży

    Odpowiedz
    IP: 185.167.xx2.xx0 
  • Gość _gość

    16.10.2020, 21:08

    "Ci debile w maskach gazowych wycięli by otwory bo lepiej się oddycha. To banda debili do utylizacji. Im wcześniej zdechną tym lepiej."

    W maskach gazowych masz filtr ( debilu) w szmatkach nie ma, od taka różnica.

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx3.xx1 
  • ric_gość

    16.10.2020, 21:53

    Gdzie ty debilu widziałeś w masce gazowej filtr /tłuku jeden filtr jest oddzielną częścią/

    Cytuj
    IP: 109.197.xx0.xx7 

    NIKI NIK_gość

    17.10.2020, 10:22

    To sobie kup maseczkę z filtrem a nie opuszczaj na brodę

    Cytuj
    IP: 78.88.xx5.xx8 
  • Tczewianka-gosc _gość

    16.10.2020, 22:38

    "Dlaczego rok temu zmarło więcej osób niż w tym roku licząc od stycznia do września? Przecież mamy pandemie"

    Bo przez pseudopandemie odwołano wiele operacji co wiąże się z brakiem powikłań i ewentualnych zgonów po powikłaniach. Bardzo wiele zakładów pogrzebowych upada w związku z mniejszą umieralnością. Ludzie zacznijcie myśleć to jest zwykła grypa, jest była i będzie i noszenie maseczek w niczym nie pomoże. Jest sezon grypowy jak co roku jesienią. Druga sprawa, im więcej testów rym więcej zachorowań. Wcześniej robili 10tys testów i było 500- 1000 zakażonych logiczne że jak teraz robią 50tys testów to mamy o wiele więcej zakażonych. Zwykła grypa też da wynik dodatni. Nie masz objawów ale walną Ci wynik dodatni bo testy bywają błędne. Bezobjawowa choroba jak to wgle brzmi. I te wytyczne że podczas sek*u miej maseczkę, z domownikami trzymaj odległość, alkoholu nie kupisz po 19, w knajpie wirus atakuje tylko po 21, na siłowni czy basenie jest wirus a w kościele nie ma. W liceum jest, w podstawówce nie ma. W urzędach jest w marketach nie ma. Czy wy nie widzicie jak oni próbują manipulować nami wszystkimi? Rozumiem, że jak Wasze dzieci czy partnerzy zaczną mieć objawy grypy to wyrzucicie ich na zbity pysk z domu bo covid? Kurcze czy Wy na prawdę chcecie by mówili Wam jak macie żyć? Za chwilę karzą wam nosić maski w domu bo wirus oknami wylatuje i co będziecie siedzieć na kanapie z kagancami? Może od razu zróbmy sobie boksy 2x2 i pozamykajmy się każdy z osobna. Choroby były, są i będą. Można by tak pisać w nieskończoność a to i tak nic nie da bo większość odpali sobie TVP i dalej będzie zahipnotyzowana tymi bredniami, które opowiadają. Ja maseczki nie noszę i nosić nie będę. Mijam na codzień policję i jakoś nikt mi mandatu nie wlepił, nikt mi uwagi nie zwrócił. A w sklepie mi dziś starsza kobieta wygarnęła, że nie mam maseczki więc od razu jej uświadomiłam, że mogła robić zakupy między 10 a 12 i nie musiałaby patrzeć na ludzi myślących skoro myślenie ją tak boli.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx2.xx2 
  • Piotr_gość_gość

    16.10.2020, 23:14

    Cała twoja wypowiedź świadczy o tym, że myślenie jest ci obce.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx9 

    Justyna _gość__gość

    17.10.2020, 08:05

    Jestem za

    Zgadzam sie w 200%

    Cytuj
    IP: 188.147.xx9.xx2 
  • Kama_gość

    16.10.2020, 22:41

    covid

    Nikt z nas "antymaseczkowcow'' nie twierdzi, że nie ma tej choroby. Choroba jest, tylko, że jest zbyt bardzo koloryzowana przez media, przez rząd. Jak wiemy chorują przede wszystkim ludzie w wieku starszym, chorzy ze słabszą odpornością. Ale jeżeli to nie dotyczy całego społeczeństwa, to dlaczego wszyscy mamy być ukarani odpowiedzialnością ? Wiadomo, ze nikt nie jest egoistyczny i nie chce zarazić swoich rodziców, dziadków czy krewnych. Ale moim zdaniem szczególną ostrożność powinny zachować ci z grupy ryzyka. To oni powinni unikać wychodzenia domu aby się nie narażać. Powinni także zostać objęci szczególną opieką zdrowotną (która teraz prawie nie funkcjonuje). A my "bez objawów'' powinniśmy poprostu trzymać dystans od osób narażonych na zachorowanie, pomagać w zakupach i dalej normalnie funkcjonować. Nie może być tak, że ludzie tracą prace, przedsiębiorstwa i firmy zamykane. Kto ma zapracowac na ten kraj ? Musi być robione wszystko w miarach rozsądku. Tyle ludzi umiera każdego roku z powikłaniami grupowymi, teraz nawet o tym się nie mówi, a przecież covid jest odpowiedzialny za część przeziębień, jest jak grypa i jest z nami od lat, chociaż o tym w mediach się nie mówi. Nie jest niczym nowym. Nikomu nie życzę choroby, ale musimy nauczyć się z tym żyć, maseczki za 2 zł w tym napewno noe pomogą a jedynie mogą jeszcze gorzej zniszczyć naszą odporność.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx8.xx5 
  • Uu_gość

    17.10.2020, 10:06

    Oj uwierz mi, że sam osobiście znam sporo ludzi którzy twierdzą że koronaworirus NIE ISTNIEJE WCALE a jest tylko wymysłem i globalnym spiskiem. Pracuje we Flexie i aż nie dowierzam ilu ludzi, których wcale nie uważałem nigdy za głupków, nagle ujawniają się ze swoimi paranoicznymi spiskowymi teoriami. Chodzą i pokazują co chwila jakieś nowe artykuły z fake newsowych stron, jak np. że ludzi siłą będą z domów wyciągać i chipować żeby mieć nad nami całkowita kontrolę. Normalnie zacząłem tracić wiarę w ludzkość, i przeraża mnie fakt ze tylu ich jest moim najbliższym otoczeniu

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx3 
  • Gość _gość

    16.10.2020, 22:54

    Ludzie jak nie będziemy nosić masek a wiecej będziecie się buntować na całym świecie to wam powiem je.... bombę i będzie po ludziach albo będzie jakaś wojna ogarnijcie się to wam powiem

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx0.xx9 
  • Prawda Czasu__gość_gość_gość_g_gość

    17.10.2020, 17:35

    UJAWNIAMY !!!

    YOUTUBE - ZAGŁADA LUDZKOŚCI 2030

    Cytuj
    IP: 188.147.xx7.xx4 
  • Prorok_gość

    17.10.2020, 00:05

    Dziel i rządź!!!

    Odpowiedz
    IP: 31.1.xx2.xx6 
  • Anx_gość_gość

    17.10.2020, 00:47

    Słuchajcie foliarze,musicie czegoś dowiedzieć. Nowa akcja! Globalny spisek - udostępniajcie! Chipy w szczepionkach już nie przejdą dlatego teraz stomatolodzy będą je Wam wszczepiać je w plombach!!!! Nie dajcie się zniewolić. Włączcie myślenie i usuńcie wszystkie zęby!!! Macie w końcu takie prawo. XD XD XD

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx8.xx3 
  • toy_gość

    17.10.2020, 01:28

    Ależ mistrzowsko udało się podzielić społeczeństwo. Mamy szurów płaskoziemców, a z drugiej strony zmanipulowanych lemingów. Dwa plemiona wzajemnie uważające się za po**bów, gotowi skoczyć sobie do gardeł. Wszyscy najmądrzejsi, wszyscy dziwią się jakim trzeba być debilem, żeby być po drugiej stronie. Jedni przedawkowali wiadomości i fakty, drudzy przedawkowali youtuba. Bardzo to zabawne. Jak świnki w błocie.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xx1 
  • Mm_gość

    20.10.2020, 00:46

    Maska

    I o to chodzi rządzącym. Plan doskonały.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx1.xx7 
  • Just a _gość

    17.10.2020, 08:06

    Skup sie

    "Cała twoja wypowiedź świadczy o tym, że myślenie jest ci obce."

    Za to Ty jestes myslicielem, brawo

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx9.xx2 
  • Zbigniew stonoga_gość

    17.10.2020, 09:01

    Bez litosci

    Skonczyla sie zabawa obywatele. Tczewska policja czai sie za kazdym rogiem. Wpadaja o 9 rano na rynek a za chwile sa w galerii. I dobrze!!Sam komendant kpp w tczewie pan krasula mowil ze beda nagrody za wyniki dla najlepszych wiec uwazajmy a jednoczesnie patrzmy na siebie bo za chwile beda drugie Czechy u nas. A patologia spod bloku sie sama wytlucze i pozamyka za mandaty... Kwestia czasu...

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx4.xx6 
  • duch_gość_gość

    17.10.2020, 09:20

    sklepy

    od poniedziałku wszystkie sklepy zamkniete na 2 tyg

    Odpowiedz
    IP: 91.224.xx8.xx2 
  • Konkety_gość

    17.10.2020, 09:28

    "Dlaczego rok temu zmarło więcej osób niż w tym roku licząc od stycznia do września? Przecież mamy pandemie"

    Rok jeszcze trwa. Moze zyjesz w innej czasporzesrzeni???

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx4.xx9 
  • Ds_gość

    17.10.2020, 09:29

    "Dlaczego rok temu zmarło więcej osób niż w tym roku licząc od stycznia do września? Przecież mamy pandemie"

    Bo ludzie zaczęli bardziej dbać o siebie, zaczęli być bardziej higeniczni, zaczęli się myć! Czego Ty nie rozumiesz ?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx2 
  • Mm_gość

    20.10.2020, 00:50

    No właśnie tego że jak jest epidemia to ludzie umierają. Dużo ludzi umiera. I dbanie o siebie niewiele tu zmienia. Ludzie dalej umierają i widać to w statystykach. Ze w roku kowidowy powinno umrzeć więcej ludzi niż w roku poprzednim. Bo epidemie zabijają ludzi! Jak w czasie epidemii umiera mniej ludzi niż w poprzednich okresach to...? Nie ma epidemii!

    Cytuj
    IP: 94.254.xx1.xx7 
  • Ja_gość_gość

    17.10.2020, 09:29

    Maseczki,NIE,

    Od czasu noszenia maseczki,coraz gorzej sie czuje Mam dusznosci i kaszel Nigdy tak się nie czułam Na wlasnej skórze doswiadczyłam,ze maseczki nie pomagaja,tylko szkodzą

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx1.xx4 
  • Hhh_gość_gość_gość_gość_gość_g_gość

    17.10.2020, 11:18

    Ja pyrdole

    Kiedy te chipy będą nam wszczepiac wie ktoś już się nie mogę doczekać hahahha Ja nawet nie wiedziałem że w śród moich znajomych są takie j**ane bezmuzgi Wierzące w każdy fejk news czas k***a pousuwać baranów z fejsa bo ile można patrzeć jak coś udostępnia .

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx0.xx7 
  • BezMaseczki_gość

    17.10.2020, 11:46

    Kto przyjmuje mandat ten trąba

    "Wszystkich Was nieukow ,paranoicznych tchorzy prawdziwych debili ,osadzajacych ludzi potrafiacych myslec,powinni pozamykac do konca zycia....oczywiscie dla waszego dobra...i nigdy czubki nie pozwolic wam juz wyjsc,oczywiscie byscie sie covidem nie zarazili...brak slow na wasza glupote i na to ze caly czas gadacie ze zaslanianie madka ratuje czy pomaga ...ten wirus byl w obiegu juz 2 lata ,tylko pocichu i ludzie bywali w szpitalach na grypy ,zapalenia pluc ,itd.a to juz bylo takze to...ale tacy tchorze sraja w gacie od momentu gdy uslyszeli to w tv i tak zaczela sie pseudopand.!!!zal patrzec na takich paranoikow najpierw byli smieszni teraz stali sie zalosni!!!i wystarczy jeden taki czubek w rodzinie i zarazs tym nia cala...przykro.patrzec i sluchac ...to sa prawdziwe niedouki myslace ze sa superinteligentni...jak to sie mowi -uczony szkolony a debi."

    Uli, a teraz napisz to po polsku..

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx1.xx8 
  • gośc_gość_gość

    17.10.2020, 14:58

    udało się

    Udało się podzielić społeczeństwo. Teraz można łatwo nim sterować. Sztuczka wykorzystywana już w historii. Podkręcony strach. Bez wojska.

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx9.xx7 
  • ALEX_gość

    17.10.2020, 16:17

    BIEGAJĄCY TCZEW

    10.10.2020 Powiatowe Centrum Sportu i Biegający Tczew zorganizowali imprezę sportową przy mostku knybawskim. Uczestnicy nie zachowywali dystansu i mało kto miał maseczkę, a byliśmy w strefie żółtej! Kto odpowie za tą lekkomyślność i narażenie innych na zakażenie covid-19. Totalna bezmyślność! Kto wydał na to zgodę? Może policja się tym zainteresuje?

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx4.xx2 
  • LENA_gość

    17.10.2020, 20:44

    BIEGAJĄCY TCZEW

    Jedni dostają mandaty za brak maseczki, a inni mogą się gromadzić i być bez maseczek? Głupota i brak wyobraźni! Kto dał na to zgodę????

    Cytuj
    IP: 83.23.xx4.xx2 

    Sławek EU07_gość

    18.10.2020, 07:57

    sport

    Osoby uprawiające sport nie musiały jej nosić.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx8.xx8 
  • Ja_gość_gość_gość_gość

    17.10.2020, 18:03

    Dobra, już wierzę

    Skoro bratowa i brat maja potwierdzone, no to wierze..... Gowniany wirus

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx6.xx1 
  • Upośledzenie zachodnie_gość

    17.10.2020, 22:12

    Trudy zrozumienia

    Sądy orzekają zniesienie naniesionej sankcji na mandaty karne które w konkluzji nie mają odpowiedniego wyznaczenia ustawowego. Pamiętajmy jednak że są orzeczenia sądowe z Art. 54 kw które przez sąd zostały prawomocne a na osobę odmawiającą przyjmowania mandatu zostały nałożone kwoty postępowania sądowego. Brak wiedzy wynika z tego że umarzane są mandaty karne kredytowane które zawierają nie w pełni udokumentowaną konkluzje wielokrotnie funkcjonariusze idą na skróty aczkolwiek nie każdy z nich tak postępuje i jeżeli w konkluzji istnieje zapis zawierający sankcje z rozporządzenia wynikający z Ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi to przykro mi ale zapłacicie ten mandat. Pozdrawiam ludzi wychowanych na podstawie znawców prawa z YouTube.

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx8.xx9 
  • gośc_gość_gość

    19.10.2020, 23:45

    tak

    tak, zgodnie z tą ustawą - zdrowi nie muszą nosić masek. Cały czas te rozporządzenia o maskach nie mają umocowania...

    Cytuj
    IP: 188.147.xx8.xx8 
  • Ja_gość

    18.10.2020, 16:48

    Covid

    "Prawda.... debile edukowani przez Grażynki i Januszy z Facebooka. Buntują się by zaistnieć wśród dresów na dzielni. Niech te k***iszony napiszą oświadczenie że nie chcą być pod respiratorem z powodu Corvid-19"

    Respirator nie jest dla osób chorych na covid. Proszę się najpierw dowiedzieć jaki sprzęt jest używany przy zapaleniu płuc itp a w jakiej sytuacji podłącza się chorego pod respirator.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx4.xx2 
  • Sieger_gość

    19.10.2020, 00:26

    w maskach lub bez

    i tak zdechniecie głupi polacy...

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx0 
  • Sławek EU07_gość

    19.10.2020, 09:47

    Dostarczyciele towaru

    Niestety, dostarczyciele towarów do sklepów często nie zakrywają ust i nosa bo jadąc samemu w samochodzie nie muszą tego robić. Narażają sprzedawców i klientów na duże niebezpieczeństwo.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx8 
  • andrzej_gość

    20.10.2020, 15:49

    sławek jedynym niebezpieczeństwem dla ciebie jest radio i telewizja idioto. włącz mózg, zdejmij kaganiec : )

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx6.xxx 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.