Czytelniczka pyta o zwroty w Biedronce

Zakupy, kosze
Czytelniczka pyta o zwroty w Biedronce
O zasady zwrotu towarów w sieci Biedronka pyta nasza czytelniczka, która poczuła się zaskoczona pewną promocją. O wyjaśniania poprosiliśmy Jeronimo Martins Polska S.A.


- Robiłam zakupy w Biedronce i skorzystałam, jak mi się wydawało, z promocji zakupu 2 opakowań ryżu. Metka promocyjna umieszczona bezpośrednio nad produktem, który zakupiłam, sugerowała promocję, ale po zakupie na kasie samoobsługowej zauważyłam, że cena nie została zmieniona. Poinformowałam o tym pracownika sklepu pokazałam zdjęcie promocji i dowiedziałam się, że ona dotyczy produktu o innej gramaturze, ale ponieważ zakupy zrobiłam na kasie samoobsługowej to nie mogę towaru zwrócić. Moje pytanie dotyczy tego, czy w Polsce są jakieś nowe przepisy, które zabraniają zwrotu towaru? Czy nie obowiązuje już. zasada, że jeśli to sklep źle oznaczył towar, to musi go sprzedać po cenie, którą sugeruje duża metka przy produkcie? Szanowni Państwo w taki sposób można oszukiwać rzesze klientów w Tczewie i nie tylko. Proszę podjąć ten temat i wyjaśnić klientom jakie są ich rzeczywiste prawa. - pisze czytelniczka.


O wyjaśniania poprosiliśmy sieć Jeronimo Martins Polska S.A. Poniżej odpowiedź, której autorem jest Dawid Krzyżowski, starszy menedżer ds. wsparcia i satysfakcji klienta w sieci Biedronka:

- Dziękujemy za zapytanie. W przypadku przesłanej historii klientki mamy do czynienia z dwoma aspektami. Po pierwsze - zwrot produktu pełnowartościowego. Zgodnie z 3 punktem II rozdziału Regulaminu Zwrotów i Reklamacji, klienci mogą dokonać zwrotu pełnowartościowych towarów zakupionych w sklepach Biedronka z wyłączeniem m.in. wszystkich produktów spożywczych. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy Klient dokonał zakupu towaru na kasach z obsługą i chce zrezygnować z ich zakupu zaraz po dokonaniu płatności, gdy nie odszedł jeszcze od kasy. Zwrot może dotyczyć każdego zakupionego towaru z wyjątkiem wszystkich produktów z kategorii: mroźni i chłodni, mięsa i ryb, owoców i warzyw, pieczywa, artykułów spożywczych dla dzieci i środków farmaceutycznych. Zatem w opisanym przypadku, przy transakcji w kasie samoobsługowej, zwrot pełnowartościowego produktu spożywczego nie był możliwy. Drugą kwestią jest prawidłowe oznaczenie produktów, których dotyczy promocja. W tej sytuacji prosimy klientkę o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, który taką reklamację rozpatrzy - dane kontaktowe: https://www.biedronka.pl/pl/kontakt.


Sieć zachęca do kontaktu z BOK również przez aplikację.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (28)
dodaj komentarz

  • +22

    Bogdan_gość_gość

    02.12.2024, 09:11

    Biedronkę omijać szerokim łukiem , pełno czerwonych kartek z wielkimi promocjami żeby jak najwięcej starszych ludzi zwabić , a jakie to promocje to człowiek dowiaduje się przy kasie samoobsługowej i jest już za późno na zwrot .

    Odpowiedz
    IP: 46.205.xx2.xx0 
  • +2

    Kazz_gość

    02.12.2024, 13:29

    Kasa samoobsługowa jest najlepsza - nabijasz produkt po produkcie - jak nie wskoczy spodziewana cena lub promocja - wołasz obsługę by cofnęli towar z kosza i tyle. A jak tedy biegają po sklepie i sprawdzają, że jednak jest wciąż stara cena....

    Cytuj
    IP: 80.52.xx9.xx8 
  • +14

    gt_gość_gość_gość

    02.12.2024, 09:18

    złodzieje

    w biedronce czesto sa takie oszustwa sam kilka razy sie przekonałem

    Odpowiedz
    IP: 91.224.xx8.xx2 
  • +2

    ..._gość

    02.12.2024, 09:29

    ...

    ...tylko lidl...

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx2 
  • -1

    Ja _gość

    02.12.2024, 09:33

    Pier... Normalnie trudne sprawy bo ktoś nie potrafi czytać co bierze z półki... Zgłoś to do TVN uwaga

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx9.xx4 
  • +13

    1 z 7 mld_gość

    02.12.2024, 10:54

    ja się dziwie ze ktokolwiek w tym sklepie robi zakupy! niby czemu? bo jest taniej? tylko w reklamach, tylko...

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx9.xx2 
  • +14

    Klient_gość

    02.12.2024, 11:07

    Standardowo, biedronka wprowadza w błąd "promocjami", źle oznaczonymi produktami, w skali kraju kroi na tym kilkadziesiąt milionów złotych, później śledztwo i kara przez UOKiK w wysokości kilku procent tego co zarobili na "lewiźnie".

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx6.xx7 
  • +7

    Zwrot _gość

    02.12.2024, 11:10

    Zwrot

    Według polskiego prawa sprzedawca nie ma obowiązku przyjmowania zwrotu towaru, jeżeli został zakupiony w sklepie stacjonarnym, tylko dlatego, że klient się rozmyślił. Inną sprawą jest niezgodność ceny, powinni zmienić na tą, która znajdowała się przy towarze.

    Odpowiedz
    IP: 37.31.xx4.xx4 
  • +11

    Hehe_gość

    02.12.2024, 11:53

    Żeby było jasne- klient ma prawo skorzystać z promocji - nawet w przypadku gdy promocja się skończyła a etykieta nadal wisi. Tutaj zawinił czynnik ludzki . Bierzesz etykietę i sprzedawca ma obowiązek sprzedać w takiej cenie jaka widnieje na cenówce.

    Cytuj
    IP: 37.248.xx3.xx7 
  • +4

    Egt_gość

    02.12.2024, 11:31

    Biedronka

    Proszę uważać na zakupy towarów w Biedronce dotyczy rzeczy artykułow gospodarczych. Od paru miesięcy jeśli ktoś chce dokonać zwrotu towaru artykułów gospodarczych rzeczy itd.nie otrzyma zwrotu pieniędzy tylko vouczer do wykorzystania na kolejne zakupy scfanili się .Chyba że ktoś reklamuje towar to jest zwrot pieniędzy na kartę lub gotówką. Lidl nie wprowadził takiego czegoś normalnie w Lidlu jest zwrot środków na konto lub gotówką Proszę pamiętać o tym

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx2.xx1 
  • +1

    Gość _gość

    02.12.2024, 12:29

    Zanim skorzystasz z zakupu w sklepie to zapoznaj się z regulaminem sklepu . Każdy sklep ma swój regulamin i jak Ci się nie podoba to nie kupuj w biedronce

    Cytuj
    IP: 178.37.xx6.xx3 
  • +8

    Biedronka _gość

    02.12.2024, 11:59

    Biedronka- można epopeję napisać.Już dawno przekonałam się że do zaoferowania nie mają nic.Oprócz smrodu, bałaganu, palet i chamskiego nastawienia do klienta nie mają nic do zaoferowania. Błędne wprowadzanie klienta- pytasz? To specjalnie odpowiedź brzmi tak, żebyś zapłacił i spier....ł. No tak to wygląda. Seniorom wciskają kit, zapominając że sami będą starszymi. Zachowania na poziomie dna. Źle się dzieje w tych sklepach, czuć tą atmosferę nawet między sobą zero kultury, pomocy , kupa jadu. Hitem gdzie jest brak kultury jest biedronka na Kwiatowej . Mistrzostwo

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx3.xx7 
  • +8

    Były klienta _gość

    02.12.2024, 12:33

    Jak ten bajzel z paletami zastwiającymi drogi ewakuacji ma się z przepisami ppoż w razie jakiegokolwiek zagrożenia dojdzie do tragedii

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx6.xx5 
  • -4

    Eryk_gość

    02.12.2024, 13:27

    Biedra

    "Zanim skorzystasz z zakupu w sklepie to zapoznaj się z regulaminem sklepu . Każdy sklep ma swój regulamin i jak Ci się nie podoba to nie kupuj w biedronce"

    Po co ten komentarz złośliwy od niedawna to biedronka wprowadziła nie każdy chce dostać vouczer za zwrot towaru !!!! Dlatego już tam kupić rzeczy nie będę

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx2.xx1 
  • -2

    Gość _gość

    02.12.2024, 14:15

    Zwrot

    Od ponad roku jest zmiana w regulaminie i po to jest ten regulamin. Zakupy robi się z głową, czytanie nie boli . Jak każdy inny sklep ma swój regulamin tak ma i biedronka. A skoro nie chcesz zwrotu na voucher to przemyśl zanim kupisz.

    Cytuj
    IP: 178.37.xx6.xx3 
  • +4

    Puknij się _gość

    02.12.2024, 15:58

    "Zanim skorzystasz z zakupu w sklepie to zapoznaj się z regulaminem sklepu . Każdy sklep ma swój regulamin i jak Ci się nie podoba to nie kupuj w biedronce"

    Wewnętrzne przepisy to możesz mieć w domu. Jest coś takiego jak prawa Klienta i inne podległe instytucje- i te wewnętrzne to wiesz ;)

    Odpowiedz
    IP: 37.31.xx0.xx0 
  • +4

    X_gość

    03.12.2024, 02:35

    interwencje konieczne

    Interwencje konieczne u Powiatowego Rzecznika Klienta bądź u Prezesa Urzędu Ochrony konkurencji i klienta.Tam jest bałagan szczególnie z masłem w promocji tak jest w Biedronce Żwirki 49,przywieszki cenowe rzekomo ceny promocyjne,a kasa kradnie i pokazuje ceny ceny bez promocji.tak wiele produktów jest w oszustwie sprzedawanych.po co ceny na przywieszkach brązowych nieczytelnych tylko po to by okraść klienta.Palety , że się nie boją, że w takiej ciasnocie spadnie klientowi na głowę ze skutkiem śmiertelnym. Złodzieje Jeronimo się bogaci w naszym Kraju i reszta złodziei z obcym kapitałem szczujac promocjami 7+5 mleka 3,2%

    Cytuj
    IP: 37.47.xx7.xx8 
  • -2

    Czytająca etykiety _gość

    02.12.2024, 16:28

    Pani zapomniała dodać, że wisiały dwie cenówki. Jedna od produktu nie będącego w promocji o gramaturze 150 gramow, a parędziesiąt centymetrów dalej druga cenówka od produktu będącego w promocji o gramaturze 125 gramów. Wystarczyło przeczytać ze zrozumieniem, ewentualnie zapytać obsługę. Wiem, bo sama kupowałam ten produkt w promocji. Towar był prawidłowo oznakowany. Ja nie miałam problemu z odczytaniem etykiet.

    Odpowiedz
    IP: 164.127.xx7.xx0 
  • +1

    Biedronka_gość

    02.12.2024, 17:29

    Bidronka

    Biedronka to jakas pomyłka... ceny przy kasie okazuja sie inne i nic nie mozna z tym zrobic A jesli okaże sie,ze zapomnialem portfela i nie moge zaplacic? Musze zostawić towar upsss

    Odpowiedz
    IP: 46.205.xx0.xx0 
  • +2

    X_gość_gość_gość_gość_gość_goś_gość

    02.12.2024, 23:03

    Smród w markecie biedronka

    W dniu 22 listopada będąc w markecie biedronka przy ul .Żwirki 49 weszłam do środka wody pełno na posadzkach w przejściach między pułkami,a dalej gdzie chłodnie i gabloty z wędliną i miesem ogrodzone w tym miejscu z powodu zalania posadzki.Na drugi dzień 23 listopada będąc w tym markecie Smród od zalania śmierdziało zepsutym mięsem, smród przerażający czy nie było można na ten dzień zamknąć sklep i wykonać dezynfekcję ponieważ są tam produkty różnego rodzaju.CO na to miejscowy Sanepid?

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx7.xx8 
  • +2

    ._gość

    03.12.2024, 02:41

    Biedronka zlodzieje

    "Od ponad roku jest zmiana w regulaminie i po to jest ten regulamin. Zakupy robi się z głową, czytanie nie boli . Jak każdy inny sklep ma swój regulamin tak ma i biedronka. A skoro nie chcesz zwrotu na voucher to przemyśl zanim kupisz."

    Za zwrot w gotówce dają paragon Voucher Polsko czego się doczekałam że obcy rządzą naszym krajem i na Polakach się bogacą

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx7.xx8 
  • -1

    B._gość_gość

    03.12.2024, 05:21

    Biedronka przy ulicy Gdańskiej

    Przykre są te komentarze. Nie wiem, jak jest ze zwrotami, nigdy tego nie robiłam.Wiem, iż bez podania przyczyny, mam do tego prawo za zakupy w internecie. Jednak chciałabym się odnieść do tych komentarzy : " brud, smród, chamscy pracownicy itd."Moje doświadczenia są zupełnie odmienne. Korzystam z zakupów w Biedronce na Gdańskiej i spotykam się tam z miłą, pomocną obsługą. Smrodu brak. I nie, nie jestem pracownikiem, czy też członkiem rodziny któregoś z pracujących. A może to jest tak, że sami państwo zachowujecie się chamsko?

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx8.xx5 
  • -2

    B._gość_gość_gość

    03.12.2024, 05:25

    I jeszcze

    Ciekawa jestem, czy wśród tych piszących bardzo nieprzyjemne komentarze, są osoby, które wchodząc do sklepu i napotykając pracownika ( gdy nie ma tłumów) mówią po prostu: dzień dobry?

    Cytuj
    IP: 178.235.xx8.xx5 
  • +1

    Adamek_gość_gość

    03.12.2024, 09:37

    Kombinacje

    Biedronka to zlodziejski sklep. Jak coś oddajesz to nie dostaniesz kasy tylko jakieś wouczery na następne zakupy. Kto na to pozwolił.

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx4.xx2 
  • -1

    Kay_gość

    04.12.2024, 16:24

    Może voucher jest wtedy gdy dotyczy to promocji np 2+1 i gdy chcesz oddać cześć produktów? Czy zakupione bez promocji?

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx1 
  • -3

    X_gość_gość_gość_gość_gość_goś_gość

    03.12.2024, 10:17

    Brudni klenci

    Smród przynoszą klienci co śmierdzą potem pomieszanym z smrodem od papierosów i nie wypraną odzieżą.w Biedronce na ul Żwirki 49 obsługa miła pomocna ,a praca ciężka, nie mają wpływu na bałagan okrojone etaty tak ich wykorzystuje przedsiębiorca z obcym kapitałem ,którego w przeklętym kraju utrzymują go udają zarobić.Polski handel upadł np:Piotr i Paweł"

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx7.xx8 
  • -2

    Gosc_gość

    03.12.2024, 14:51

    No ale czytać nie potrafi że zrozumieniem i gow...burze kręci

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx0.xx5 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.
 
KOMENTARZ DNIA