Wojska Polskiego. Młody mężczyzna wtargnął pod koła osobówki

Potrącenie na Wojska Polskiego (fot. Tcz.pl)
Wojska Polskiego. Młody mężczyzna wtargnął pod koła osobówki

zobacz galerię zdjęć: 1
Potrącenie na ulicy Wojska Polskiego. Pod koła samochodu wtargnął 18-latek, który w wyniku zdarzenia został przewieziony do szpitala.

Do zdarzenia doszło we wtorek, 13 kwietnia, około godziny 18.30.

- Z naszych ustaleń wynika, że 18-latek wtargnął pod koła mitsubishi - 31-letni kierowca pojazdu był trzeźwy. Nastolatek z obrażeniami ciała trafił do szpitala - mówi asp. sztab. Dawid Krajewski, rzecznik tczewskiej policji.



Funkcjonariusze zabezpieczyli miejsce zdarzenia. Technik kryminalistyki sporządził dokumentację fotograficzną i wykonał szkic sytuacyjny. Policjanci na miejscu rozmawiali ze świadkami zdarzenia. Stróże prawa zabezpieczyli ujawnione ślady na miejscu zdarzenia, które pomogą w wyjaśnieniu okoliczności tego wypadku.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (37)
dodaj komentarz

  • Ktoś_gość

    14.04.2021, 11:47

    Proponuję jeszcze bardziej wmawiać imbecylom, że pieszy ma pierwszeństwo zawsze i wszędzie. Proponuję zrezygnować całkowicie z przejść dla pieszych i ustanowić takie prawo, aby pieszy mógł przechodzić wszędzie gdzie tylko ma na to ochotę (po co ograniczać się do jakichś głupuch przejść). Coraz rzadziej widać pieszych, którzy zbliżając się do przejścia rozglądają się w lewo - prawo - lewo. Wchodzą kompletnie na pałe, nie oceniają odległości ani prędkości nadjeżdżającego pojazdu. Nie wspominam już o przejściach na dwupasmowych jezdniach gdzie już prawie nikt nie sprawdza, czy drugim pasem nadjeżdża pojazd i czy w stanie wyhamować. Jeżeli dojdzie do wypadku pewnie kierowca będzie winny, ale czy pieszy nie mógł zapobiec temu? Oczywiście, że mógł. Wystarczyłoby spojrzeć i ocenić sytuację. Kierowcy nic się nie stanie, uszkodzi tylko samochód a pieszy? Proponuję włączyć myślenie i ROZGLĄDAĆ się, oceniać sytuację. Tak niewiele a tak wiele. Wszystkie kampanie kierowane są wyłącznie do kierowców, że powinni zachować ostrożność, zwolnić itp. Dlaczego nie ma takich kampanii do pieszych?

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx7.xx2 
  • EkO_gość

    14.04.2021, 12:09

    Ok, zgodzę się, że czasem piesi potrafią wtargnąć na jezdnię lub przechodzić w miejscach niedozwolonych. Dlaczego jednak próbujesz całą winę za wszelkie tego typu wypadki zwalić na pieszych??? Czy kierowcy nie obowiązuje myślenie? Raz to prędkość w terenie zabudowanym. Dwa, dojeżdżając w okolice przejścia kierowca powinien prewencyjnie zwolnić. No, ale jak skoro tak się spieszy... A jeśli już tak robi to reszta za nim trąbi czemu zwalniasz. chcesz się kłócić z faktami?

    Cytuj
    IP: 82.160.xx7.xx5 

    Tomek_gość

    14.04.2021, 12:18

    A co on ma oceniać? Co to, ekspert od hamowania? Ma czekać aż samochód się zatrzyma i wtedy włazić na jezdnię. Będzie decydował taki potencjalnie bez prawa jazdy czy mam hamować czy nie.

    Cytuj
    IP: 83.23.xx2.xx1 

    agent_gość

    14.04.2021, 12:35

    piesi

    Wydaje mi się, że pieszym się jest od lat młodzieńczych, w szkołach/przedszkolach uczą(przynajmniej kiedyś uczyli) jak zachowywać się przed i na przejściach, gdzie można przechodzić a gdzie nie. Kierowcą może zostać osoba pełnoletnia( nie licząc kat. B1/A1), a niestety większość szkół jazdy uczy jak zdać, a nie jak dobrze jeździć, dla tego większość kampanii informacyjnych jest kierowana do kierowców. jeszcze jedną sprawą jest wychowanie w domu, jak Mama, Tata, Babcia czy Dziadek nie nauczą podstaw/utrwalą poruszania się po mieście to nikt tego nie zrobi... Ale tak, kampanie informacyjne przydadzą się obu grupom społecznym :)

    Cytuj
    IP: 81.210.xx6.xx8 

    Ktoś _gość

    14.04.2021, 12:38

    EkO_gość. Nie mam zamiaru zwalać całej winy na pieszych. Nie o to chodzi. Zwracam tylko uwagę na sytuacje podbramkowe, że jeżeli kierowca zagapi się, nie dostosuje prędkości itp. zachowanie szczególnej ostrożności przez pieszego wystarczy aby uniknąć nieszczęścia. Ciężko jest nie zauważyć nadjeżdżajacego pojazdu ale nie zwracając uwagi jest pod niego bardzo łatwo wpaść. Jeżeli zbliżam się pojazdem do skrzyżowania gdzie mam pierwszeństwo to i tak upewniam się, czy ktoś mi nie wymusi, jesteśmy tylko ludźmi, każdy może popełnić błąd więc dlaczego pieszy wchdzi jak święta krowa nie zważając na nic? Tomek_gość Ty chyba nic z tego nie zrozumiałeś... Ma to zrobić dla własnego bezpieczeństwa.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx7.xx2 

    Uljana_gość_gość

    14.04.2021, 14:15

    zgadzam się i dodaję z moich obserwacji, że nawet czerwone światło nie zatrzyma pieszego, przecież on zawsze i wszędzie ma pierwszeństwo. Mam wrażenie, że czasem jestem w Indiach, gdzie po ulicach chodzą "Święte Krowy" i zawsze mają pierwszeństwo.

    Cytuj
    IP: 5.173.xxx.xx7 

    Uwaga_gość

    14.04.2021, 14:27

    Tylko że ten IMBECYL nie przechodził na pasach a parę metrów przed ????

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx9 

    arni_gość

    14.04.2021, 18:29

    niesamowite co piszesz

    jak nie wiesz to doczytaj albo powtórny kurs wykonaj !!! 26, ust. 1: Kierujący pojazdem, zbliżając się do przejścia dla pieszych jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustąpić pierwszeństwa pieszemu, który znajduje się na przejściu dla pieszych lub oczekuje na możliwość wejścia na nie.

    Cytuj
    IP: 78.31.xx7.xx6 

    Ktoś_gość

    14.04.2021, 20:29

    Drogi arni_gość. Nie używaj tylu znaków interpunkcyjnych obok siebie, bo wydajesz się niestabilny emocjonalnie. Po pierwsze spokojnie ;) a po drugie przeczytaj oba moje powyższe komentarze. W drugim to doprecyzowałem, pozwolę sobie zacytować " Zwracam tylko uwagę na sytuacje podbramkowe, że jeżeli kierowca zagapi się, nie dostosuje prędkości itp. zachowanie szczególnej ostrożności przez pieszego wystarczy aby uniknąć nieszczęścia. Ciężko jest nie zauważyć nadjeżdżajacego pojazdu ale nie zwracając uwagi jest pod niego bardzo łatwo wpaść." Tak jak mówiłem, samochodu nie zatrzymasz w ułamku sekundy a pieszy jest w stanie się zatrzymać. Wolisz wchodzić na pewniaka, dlatego, że kierowca jest zobowiązany zachować szczególną ostrożność i ustąpić pierwszeństwa pieszemu czy jednak rozejrzeć się, upewnić, przejść przez jezdnie i przeżyć? ;)

    Cytuj
    IP: 109.197.xx2.xx0 

    Tomek_gość_gość

    15.04.2021, 00:15

    do Ktoś

    Ty KTOŚ chyba nie zrozumiałeś. Piszę o tym samym. Pieszy dla swojego bezpieczeństwa powinien być na 100% pewny, że może wejść na jezdnię. Nie włazić jak "święta krowa" z przeświadczeniem, że każdy się zatrzyma bo to on ma pierwszeństwo. On rządzi. Czasami może być za późno i to nie pieszy powinien o tym decydować.

    Cytuj
    IP: 83.23.xx2.xx1 
  • Andzrej_gość

    14.04.2021, 11:57

    To bardzo przykre. Niestety przepisy , które wchodzą w życie od czerwca zdają się być przyczynną do częstszych taki fatalnych zdarzeń.

    Odpowiedz
    IP: 178.217.xx5.xx3 
  • Marian_gość

    14.04.2021, 12:35

    Ostatnio na przejściu przez WP na wysokości dawnego Retmana wszedł mi prawie pod koła taki imbecyl sebix w kapturze z pieskiem na smyczy, miał czerwone światło i jeszcze wielkie pretensje jak zatrąbiłem. O dziwo, nie zapatrzony w telefon...

    Odpowiedz
    IP: 85.222.xx4.xx0 
  • Świadek potrącenia_gość

    14.04.2021, 12:40

    Nie widzieliście potrącenia, a pieprzycie byle by pieprzyć. Grupa imbecyli chciała przebiec przez jezdnię ale nie na przejściu dla pieszych, tylko w miejscu niedozwolonym więc tutaj ewidetnie jest wina grupy rozwydrzonych nastolatków a nie kierowcy. Ten chłopak po potrąceniu przez samochód odbił sie dodatkowo od autobusu który wyjeżdżał z zatoczki, dobrze że tylko on jeden bo reszta grupki od razu sie wycofała jak zobaczyła czym to faktycznie grozi. Nie życzę nikomu źle, ale widać musiało dojść do takiej sytuacji aby uświadomić naszej dzisiejszej młodzieży czym to może sie skończyć.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx1.xx7 
  • X_gość

    14.04.2021, 15:28

    Widziałeś wszystko tak dokładnie, to czemu nie chciałeś udzielić młodemu pomocy tylko stałeś i patrzyłeś czy zdjęcia też masz jakieś do kolekcji

    Cytuj
    IP: 5.173.xxx.xx5 
  • on_gość_gość

    14.04.2021, 13:50

    do policjii

    stanac z suszarka na czatkowskiej jak z flexa jada barany nie kierowcy zapraszam bardzo o 18 i 6 rano je....c kierowcow

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx3 
  • Polak_gość_gość_gość_gość

    14.04.2021, 14:34

    Traktujcie wszystkich jednakowo.

    Dobre parę dni temu dziewczynka w targnęła na drogę na ul. Al Zwycięstwa i tam nie było fotek ani danych kierowcy i marki pojazdu. Widzę że portal tcz. To układy.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx3.xx2 
  • X_gość

    14.04.2021, 14:40

    "Tylko że ten IMBECYL nie przechodził na pasach a parę metrów przed ????"

    Ciekawe jak nazwiesz swoje dziecko jak wtargnie pod koła auta. Fakt wina chłopaka ale czy od razu trzeba wyzwiskami sypac?

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xxx.xx5 
  • m_gość

    14.04.2021, 21:56

    szczerze i bez obrazy ale za mądre to nie było tez uwazam tego gówniarza za imbecyla. trzeba było nauczyc dzieciaka gdzie można przechodzić. ma mozg niech mysli nie ma 5 lat zeby go za rękę prowadzić

    Cytuj
    IP: 37.47.xx9.xx1 
  • obserwer_gość

    14.04.2021, 14:48

    stacz widział wszystko

    Dobrze ,że jest świadek wydarzenia . To ten osobnik stojący przez cały rok na tych schodach. Ma chłop zdrowie tak stać ...może choruje na katatonię ...

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx6 
  • Js_gość

    14.04.2021, 15:58

    On pilnuje dziewczynom z lumpa ciuchów, zeby z wieszaków nikt nie buchnal. Ale skubany zdrowie ma, specjal dobrze konserwuje

    Cytuj
    IP: 188.147.xx8.xx7 
  • Skajpy _gość

    14.04.2021, 15:02

    J.bac was konfitury j**ane

    Trzymaj się mordo w szpitalu czekamy na ciebie TAG

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx9.xx2 
  • Ktoś_gość

    14.04.2021, 15:37

    O proszę, okazało się, że to nie tylko debil ale i kibol. Choć to w sumie jedno i to samo.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx7.xx2 
  • X_gość

    14.04.2021, 16:03

    "O proszę, okazało się, że to nie tylko debil ale i kibol. Choć to w sumie jedno i to samo."

    O proszę, okazało się że po jednym wpisie doszles do wniosku że to kibol. Gratuluję, jesteś bardzo spostrzegalny. Ale czy mądry? A może kibice Arki - nie mylić z kibolami po prostu współczują młodemu chłopakowi?

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xxx.xx5 
  • Ktoś _gość

    14.04.2021, 17:53

    Po samej treści tytułu, komentarza jak i ilości wulgaryzmów można wysunąć takie wnioski.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx2.xx0 

    m_gość

    14.04.2021, 21:58

    spostrzegalny? jest takie słowo?

    Cytuj
    IP: 37.47.xx9.xx1 
  • Zenek zenek_gość_gość_gość_goś_gość

    14.04.2021, 16:35

    Przecież to WP.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx1.xx3 
  • Monika_gość_gość

    14.04.2021, 17:32

    Hej

    Cześć panowie, mam na imie Monika 25 lat. Chętnie poznam normalnego faceta. Nie szukam sponsora, nie interesuje mnie jakie masz zarobki, samochód itp. Przede wszystkim cenię kulturę osobistą i poczucie humoru, wygląd dla mnie to sprawa drugorzędna. Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu. Wymagam oczywiście dyskrecji. Kontakt jak i moje zdjęcia możecie zobaczyć na tnij.tcz.pl/?u=b2b714

    Odpowiedz
    IP: 77.111.xx7.xxx 
  • Monika_gość_gość_gość

    14.04.2021, 17:35

    Hej

    Cześć panowie, mam na imie Monika 25 lat. Chętnie poznam normalnego faceta. Nie szukam sponsora, nie interesuje mnie jakie masz zarobki, samochód itp. Przede wszystkim cenię kulturę osobistą i poczucie humoru, wygląd dla mnie to sprawa drugorzędna. Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu. Wymagam oczywiście dyskrecji. Kontakt jak i moje zdjęcia możecie zobaczyć na tnij.tcz.pl/?u=0bb2c4

    Odpowiedz
    IP: 77.111.xx7.xxx 
  • Antoni_gość

    14.04.2021, 19:29

    Monika kto cię bzyka....??

    Cytuj
    IP: 79.141.xx2.xx1 
  • Prokurator_gość

    14.04.2021, 19:27

    Według mnie samobójca. Umarzam śledztwo.

    Odpowiedz
    IP: 79.141.xx2.xx1 
  • Tia_gość

    15.04.2021, 08:11

    Ile tam sie jedzie na godzinę że nie zdążył wychamować , a swoją drogą to wszystkie przejścia powinny być odstawione spowalniaczami prawo mówi jasno pieszy ma pierszenswto i tyle w temacie nie umiesz jeździć jeden z drugim to se toczkę kup koniec tematu

    Odpowiedz
    IP: 46.15.xx3.xx0 
  • mirek_gość

    15.04.2021, 13:10

    tam jest 50kmh, a 18-latek przebiegał poza przejściami, w znacznym od nich oddaleniu. A zatem wtargnął i nie wyhamujesz nigdy.

    Cytuj
    IP: 83.8.xx2.xx3 

    Guma_gość

    15.04.2021, 14:56

    do TIA

    Ty chyba jeszcze w wózku jeździsz dziewczynko co?

    Cytuj
    IP: 83.23.xx2.xx1 
  • Monika_gość_gość_gość

    15.04.2021, 22:16

    Hej

    Cześć panowie, mam na imie Monika. Chętnie poznam normalnego faceta. Nie szukam sponsora, nie interesuje mnie jakie masz zarobki, samochód itp. Przede wszystkim cenię kulturę osobistą i poczucie humoru, wygląd dla mnie to sprawa drugorzędna. Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu.. Kontakt jak i moje zdjęcia możecie zobaczyć na : tnij.tcz.pl/?u=e8bcb7

    Odpowiedz
    IP: 77.111.xx7.xx9 
  • Piotr_gość

    16.04.2021, 06:03

    Powiem tak

    Cmentarze są pełne ludzi którzy mieli pierwszeństwo. Czy w imię tego warto ryzykować i pchać się pod samochód żeby udowodnić kto ma pierwszeństwo, a kto nie?

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx6.xx4 
  • Świadek potrącenia_gość

    17.04.2021, 10:33

    Do X_gość

    "Widziałeś wszystko tak dokładnie, to czemu nie chciałeś udzielić młodemu pomocy tylko stałeś i patrzyłeś czy zdjęcia też masz jakieś do kolekcji"

    Bo siedziałem w autobusie? Wracałem z pracy akurat, a tak sie składa że patrol policji jechał z naprzeciwka i widział całe zdarzenie, więc oni udzielili młodemu pomocy. Proponuję dwa razy pomyśleć zanim coś napiszesz, bo widzę że mózg niekoniecznie współgra z resztą ciała u Ciebie.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx1.xx7 
  • słoń_gość_gość

    13.09.2021, 09:22

    Ciekawe kto prowadził osobówkę...że Policja orzekła "WTARGNIĘCIE"? Czy to nie pierwszy przypadek w Tczewie, że ktoś wtargnął...a nie kierowca potrącił?

    Odpowiedz
    IP: 153.19.xx3.xx9 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.