To oni wiedzą najwięcej więcej o historii Tczewa

Młodzi tczewianie sprawdzali swoją historyczną wiedzę o mieście. W Miejskiej Bibliotece Publicznej w Tczewie odbył się konkurs dla uczniów ze szkół na terenie grodu Sambora. Komisja konkursowa w składzie: Kazimierz Ickiewicz oraz Krzysztof Zieliński, w oparciu o wyniki wygenerowane przez program Kahoot, przyznała następujące miejsca:

- I miejsce - Szkoła Podstawowa nr 12 im. Bronisława Malinowskiego w składzie: Adam Górski, Jakub Draheim, Jan Korda
- II miejsce - Szkoła Podstawowa nr 10 im. płk. Stanisława Dąbka w składzie: Filip Puckowski, Ignacy Stachowicz, Jan Galikowski
- III miejsce - Niepubliczna Szkoła Podstawowa im. św. Ojca Pio w składzie: Jan Haska, Konstanty Liss, Antoni Jędrzejewski
© Zabrania się kopiowania, przetwarzania, bądź dalszego publikowania materiałów wideo bez podania ich autora i źródła pochodzenia!
Kontakt w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie - tutaj.
    
Jak oceniasz ten materiał wideo?
Ocena ogólna tego wideo: 5
Subskrybuj kanał Tcz.pl
YOUTUBE 12300 SUBSKRYBCJI
Filmy Tcz.pl w YouTube
Kanał wideo Telewizji Tczew w YouTube
12 274 463 wyświetleń wszystkich filmów
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (3)
dodaj komentarz

  • +2

    nickni_gość

    27.02.2024, 11:21

    Graulacje!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx8 
  • +1

    więcej niż_gość

    27.02.2024, 13:55

    więcej rządzi więcej więcej

    więcej najwięcej najwięcej więcej więcej naj więcej więcej więcej naj naj więcej więcej też tak umiem napisać... to gdzie można wysłać CV?

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx1 
  • portal _gość

    27.02.2024, 14:30

    ANALFABETÓW

    pozdrawiam .

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx2.xxx 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.