Pod koniec marca płatne parkowanie na terenie Tczewa

Tczew idzie śladem Gdańska, Gdyni, Starogardu, czy Malborka - na terenie miasta już pod koniec marca ruszą strefy płatnego parkowania. Jak będą wyglądały opłaty, w jakie dni zapłacimy i czy przygotowano jakieś zniżki? W jaki sposób będziemy uiszczać płatność za parkowanie? Opłatami objętych będzie ok. 750 miejsc. Chodzi głównie o teren Starego Miasta, ale też parkingi przy ulicy Żwirki, miejsca postojowe wzdłuż al. Zwycięstwa (od ul. Gdańskiej do ul. Niepodległości). Nieodpłatne pozostaną duże zbiorcze parkingi w kilku punktach miasta. W Tczewie statystycznie na 1000 mieszkańców przypada 500 samochodów.
© Zabrania się kopiowania, przetwarzania, bądź dalszego publikowania materiałów wideo bez podania ich autora i źródła pochodzenia!
Kontakt w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie - tutaj.
    
Jak oceniasz ten materiał wideo?
Ocena ogólna tego wideo: 2.33
Subskrybuj kanał Tcz.pl
YOUTUBE 12200 SUBSKRYBCJI
Filmy Tcz.pl w YouTube
Kanał wideo Telewizji Tczew w YouTube
12 134 300 wyświetleń wszystkich filmów
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (83)
dodaj komentarz

  • Jan_gość

    01.03.2023, 10:07

    Czas najwyższy! W końcu, będą jakieś wolne miejsca parkingowe. Ja tam chętnie zapłace, ale bedzie miejsce. No i bardzo fajne taryfy cenowe dla mieszkańców Tczewa, czyli ludzi dokładających się w podatkach do parkingów.

    Odpowiedz
    IP: 192.142.xx7.xx0 
  • Paweł_gość

    01.03.2023, 10:18

    Dobrze powiedziane. Dokładamy się w podatkach, mamy taniej, to bardzo logiczne i uczciwe podejście.

    Cytuj
    IP: 51.124.xx7.xx0 

    hv _gość

    01.03.2023, 11:34

    Najwyższy czas ruszyć mózgiem

    Miasto zamiast budować podziemną infrastrukturę parkingową twierdzi, że wprowadzi parkometry i rozwiąże problem braku miejsc. No ale ludzie z IQ ameby cieszą się, że będą mogli płacić z parking w aplikacji - no super. Sorry, płacicie podatki w tym mieście i macie prawo wymagać darmowych miejsc parkingowych.

    Cytuj
    IP: 87.205.xx5.xx4 

    redaktor Czopek_gość

    01.03.2023, 12:18

    Pytanie do prezydenta cz.1

    Pobłocki ty mi wytłumacz, jak zyski z opłat za płatne parkowanie w Tczewie mają pokryć darmową komunikację, skoro prawie wszystkie zyski idą do firmy obsługującej parkometry? czyli do firmy City Parking Group S.A.

    Cytuj
    IP: 5.173.xx0.xx6 

    Redaktor Czopek_gość

    01.03.2023, 12:44

    Pytanie do prezydenta cz.2

    Pobłocki ty mi wytłumacz, jak dywidenda ze spółek miejskich ma pokryć darmową komunikację w Tczewie, skoro - odnosząc się do wyników za 2021 rok - zysk ZWIK za 2021r wyniósł 220 tyś. zł. a zysk ZUOS za 2021r wyniósł 4,2 mln zł. a zysk TTBS za 2021r wyniósł 158 tyś. zł. Czy będą podwyżki opłat za wodę i podwyżki opłat za śmieci, a wtedy ta dodatkowa kasa zostanie przeznaczona na bezpłatną komunikację? Zapytam wprost: komu i z czego chcesz zabrać, żeby sfinansować darmową komunikację?

    Cytuj
    IP: 5.173.xx0.xx6 

    Redaktor Czopek_gość

    01.03.2023, 12:47

    Pytania do prezydenta cz.3

    Pobłocki, ty mi wytłumacz z czego chcesz w przyszłości finansować bezpłatną komunikację, bo oszczędności na kasownikach i biletach - druku i dystrybucji możesz mieć tyko jeden raz. Przy okazji dopytam, czy to prawda, że do systemu FALA i biletu metropolitalnego Tczew jednak wejdzie?

    Cytuj
    IP: 5.173.xx0.xx6 

    Redaktor Czopek_gość

    01.03.2023, 12:49

    szwagier minusuj, ludzie nie są głupie

    zapraszam wszystkich do oglądania http://www.youtube.com/watch?v=ii_SAmE87_4

    Cytuj
    IP: 5.173.xx0.xx6 

    Prawda Czasu_gość

    01.03.2023, 14:26

    Hipokryzja

    Dla kogo tworzy się ten interes dochodowy- zapewne nie dla mieszkańców miasta!? W marcu należy zrobić referendum i odwołać Radę Miasta i Prezydenta Pobłockiego, oraz dokonać audytu z jego działalności!!

    Cytuj
    IP: 188.147.xx0.xx5 

    Bezsrejtu_gość_gość_gość

    01.03.2023, 18:57

    Denne manipulacje

    Jakaś akcja manipulowania ocenami komentarzy? Urzędnicze lizusy się nudzą czy jak!? Był prikaz minusować nieprzychylne komentarze?

    Cytuj
    IP: 5.173.xx4.xx3 

    Felek_gość

    01.03.2023, 19:24

    "Jakaś akcja manipulowania ocenami komentarzy? Urzędnicze lizusy się nudzą czy jak!? Był prikaz minusować nieprzychylne komentarze?"

    To już nie można mieć innego zdania niż Pan? Jak ktoś ma inne zdanie, to już manupulacja i inne przymiotniki?

    Cytuj
    IP: 154.6.xx2.xx9 

    Kierowca_gość_gość

    01.03.2023, 22:56

    Jestem przeciwny płatnym parkingom

    Ceny za parkowanie są zbyt wysokie.

    Cytuj
    IP: 188.146.xx4.xx4 

    Tczewianin_gość_gość

    02.03.2023, 07:04

    Co w tym dobrego?

    Super taryfy, rewelacja. Siedzisz w urzędzie koło rumcajsa?

    Cytuj
    IP: 193.200.xx1.xx8 

    Prawda Czasu _gość

    02.03.2023, 14:33

    Miasto Stagnacji

    Tu trzeba pilnie zorganizować referendum i odwołać Radę Miasta i Prezydenta Pobłockiego!!

    Cytuj
    IP: 188.147.xx8.xx1 

    Prawda Czasu _gość

    02.03.2023, 17:19

    Hipokryzja

    Podwładni Pobłockiego jako trolle! Czas na przewietrzenie Rady Miasta i kadry urzędu!!

    Cytuj
    IP: 188.147.xx8.xx1 

    Arek _gość

    03.03.2023, 00:06

    Jak tak chętnie lubisz wywalać kasę i dodatkowo za coś płacić to podam ci numer mojego konta. W końcu pieniądze nie są ci potrzebne, a skoro popierasz tak durną inicjatywę, to bez hamulców ograbiłbym cię do gołego.

    Cytuj
    IP: 31.0.xx8.xx9 

    Koko_gość_gość_gość_gość_gość_gość

    05.03.2023, 06:59

    TYLKODO WYBORÓW I CH...I NIE MA.PIJAWKI,DARMOZJADY ,A JAK TAM RADN A CO LUDZI KASUJE NA PASACH...

    Cytuj
    IP: 5.173.xx6.xx7 
  • Tom_gość

    01.03.2023, 10:09

    To naprawdę dobre informacje! Mam nadzieje, że lista miejsc płatnego parkowania będzie poszerzana.

    Odpowiedz
    IP: 138.199.xx8.xx8 
  • Piotr_gość

    01.03.2023, 10:35

    Też, mam taką nadzieję. Bo z tymi samochodami to czyste szaleństwo jest. Róznież mam nadzieję, że pojawią się parkometry przed dyskontami (dla klientów godzina za darmo), a pewnie tak będzie, patrząc na inne miasta, to przed każdym Lidlem i Biedronką jest parkometr.

    Cytuj
    IP: 178.175.xx9.xx2 

    _gość

    01.03.2023, 11:40

    do Piotra

    Ponownie głupoty opowiadasz, chłopcze z morskiej piany ! Nie pod każdą Biedronką, Lidlem i innym marketem są parkometry. Rozumiem, że twoja fascynacja płatnym parkowaniem wynika z bycia częścią inwestycji.

    Cytuj
    IP: 87.205.xx5.xx4 

    Janek_gość

    01.03.2023, 11:44

    "Ponownie głupoty opowiadasz, chłopcze z morskiej piany ! Nie pod każdą Biedronką, Lidlem i innym marketem są parkometry. Rozumiem, że twoja fascynacja płatnym parkowaniem wynika z bycia częścią inwestycji."

    To raczej zdroworozsądkowe. Też jestem klientem dyskontów i w wielu z nich bardzo czesto nie ma gdzie parkować, bo parking jest zawalony autami mieszkańców okolicznych bloków. I rzeczywiście, juz prawie wszystkie dyskonty tak mają, jeśli w okolicy znajdują się bloki.

    Cytuj
    IP: 156.146.xx0.xx7 

    Prawda Czasu_gość

    01.03.2023, 15:09

    STOP STAGNACJI MIASTA

    PILNE REFERENDUM I ODWOŁANIE RADY MIASTA ORAZ PREZYDENTA POBŁOCKIEGO - AUDYT z DZIAŁALNOŚĆ ZA CAŁY OKRES - PUBLIKACJA DO WIADOMOŚCI MIESZKAŃCÓW

    Cytuj
    IP: 188.147.xx0.xx5 
  • Ida_gość

    01.03.2023, 10:11

    Ja się cieszę, mam nadzieję, że będzie można płacić przy pomocy aplikacji, SkyCash lub mPay (jak w komunikacji miejskiej).

    Odpowiedz
    IP: 37.46.xx5.xx7 
  • Yusa_gość

    01.03.2023, 10:37

    Dokładnie, płatność aplikacją, to bardzo duża wygoda.

    Cytuj
    IP: 176.125.xx9.xx3 

    Kierowca_gość_gość

    01.03.2023, 23:04

    mPay - przypiszesz kartę i 2 zł extra

    W mPay, gdy przypiszesz kartę, żeby szybciej płacić, to za przechowywanie danych karty za każdą transakcje doliczają 2 zł. Zmieniło regulamin w mPay. Dlatego zrezygnowałem z tej apki.

    Cytuj
    IP: 188.146.xx4.xx4 
  • Olek_gość

    01.03.2023, 10:13

    Samochód można zostawić na parkingu dalej lub poruszać się alternatywnymi środkami, rowery, hulajnogi, komunikacja miejska lub przejść się pieszo.

    Odpowiedz
    IP: 45.133.xx2.xx3 
  • ktoś _gość

    01.03.2023, 16:13

    przejść się

    ...a można się przejść w jakiś inny sposób niż pieszo? ;):):)

    Cytuj
    IP: 77.255.xx3.xx5 

    Ktoś _gość

    01.03.2023, 17:58

    A mieszkańcy?

    A ludzie którzy mieszkają na danej ulicy też mają sprzedać swój samochód i poruszać się wszędzie rowerem aby nie płacić za parking pod swoim domem? Czy może parkować 2-3 km od swojego domu aby nie płacić codziennie za caly dzień.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx1 
  • Paweł_gość

    01.03.2023, 10:17

    Mam nadzieję, że do tego systemu będą dodawnane kolejne miejsca. A spółdzielnie mieszkaniowe wezmą się zabudowe systemów parkingowych dla swoich mieszkańcow, a nie ciągle podnosza wszelkie opłaty, a inwestycji 0.

    Odpowiedz
    IP: 51.124.xx7.xx0 
  • Fryc_gość_gość_gość_gość

    01.03.2023, 10:21

    Komunikacja darmowa będzie to muszą na czymś kasę zbić Pod blokami niech też płatne zrobią

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx2.xx4 
  • Roman_gość

    01.03.2023, 10:32

    Pod blokami w większości nie są to parkingi miejskie, ale spółdzielni mieszkaniowych. Może to w końcu zmobilizuje je do większych inwestycji w miejsca parkingowe.

    Cytuj
    IP: 194.32.xx2.xx8 

    Ula_gość

    01.03.2023, 10:33

    Przy cenie 2zł za godzinę, to rzeczywiście jeszcze fortunę zbiją. Bardzo rozbawił mnie Pana komentarz.

    Cytuj
    IP: 169.150.xx7.xx2 
  • karolW_gość

    01.03.2023, 10:34

    super_tczew

    Zarobki zalosne, ceny trojmiejskie, do tego jeszcze te parkingi. Tczew to miasto dla masochistow

    Odpowiedz
    IP: 134.191.xx0.xx5 
  • Grzegorz_gość

    01.03.2023, 11:41

    Chyba dawno byłeś w trójmieście, nie widziałem tam parkingów po 2 zł za godzinę. To naprawde niewielka opłata, patrząc na inne miasta. Ktoś lubi się bawić w populistę.

    Cytuj
    IP: 154.47.xx1.xx3 

    Fakty i Mity _gość

    02.03.2023, 17:29

    NIK DO KONTROLI URZĘDU

    Takich niedorzeczności bez ekonomicznego uzasadnienia to tworzą tylko urzędnicy (nie którzy) podlegli Pobłockiemu!! Tą jednostkę samorządową winien skontrolować NIK w trybie pilnym!!

    Cytuj
    IP: 188.147.xx8.xx1 
  • Koniec tuż tuż _gość

    01.03.2023, 10:45

    Rada do wymiany. Pamiętajcie kto głosował za płatnym parkowaniem! Dowidzenia. Dodam, parkingi były pobudowane z naszych podatków, miały służyć nam a nie dojeniu kasy. Efekt tylko taki ze zarobi kolejny podmiot z poza miasta. Brak słów.

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx1.xxx 
  • Ign_gość

    01.03.2023, 11:39

    Opłata jest symboliczna dla mieszkańców. 2zł za godzine to nie majątek. A właśnie jak wspomniałeś, w końcu z parkingów będą mogli korzystać ludzie płacący podatki w tym mieście, a nie mieszkańcy okolicznych gmin. Bardzo dobrze, że będą parkometry!

    Cytuj
    IP: 154.6.xx1.xx6 

    PRAWDA Czasu _gość

    01.03.2023, 15:24

    Miasto stagnacji

    Prezydencie Pobłocki do tablicy! Co Pan zrobił dla tego miasta by mógłby się pochwalić? Szpetny Bulwar, a parkingi zrobione pod dewelopera, wiadukt na ul. Woj. Polskiego, opłaty za odpady - co z nimi się dzieje? A jak jest recykling plastyku, szkła, złomu - co z tego mają mieszkańcy? Kolejną podwyżkę za segregację? Sprzedaje Pan grunty miejskie, a mieszkańcom podnosi podatki! Dlaczego MIESZKAŃCY NIE MAJĄ DARMOWEGO BASENU, PRZEDSZKOLA, ŻŁOBKA, STOMATOLOGA W SZKOŁACH!!!!

    Cytuj
    IP: 188.147.xx0.xx5 

    Do PRAWDA Czasu_gość_gość

    01.03.2023, 17:46

    Do PRAWDA Czasu

    Tak, walnij jeszcze 10 innych nic nie znaczących frazesów. Jakby prezytent miasta był wszechmogący i mógł wszystko zrobić. To nie Ameryka, tutaj najwięcej może władza centralna, samorządom w wielu przypadkach niewiele zostaje do decydowania. W niektórych sytuacjach, moze mógłby zrobić troche wiecej. Ale co ma zrobić, że w przedszkolach nie ma miejsc? Co ma zrobić z podniesieniem kosztów wywozu odpadów, związanych z wzrostem cen paliw oraz rosnącymi płacami? Stomatolog w szkołach, pewnie czemu nie, a rozumiem, że zapłaci za to minister Czarnek?

    Cytuj
    IP: 192.166.xx5.xx3 
  • Łupaszko_gość_gość

    01.03.2023, 11:17

    "a 'la long"

    Pobłocki=Porażka

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx9.xx0 
  • Alicja_gość

    01.03.2023, 11:43

    Oo

    Te pochlebne komentarze chyba sama elita radnych pisze. Juz widzę jak wszyscy się cieszą, że będą płacić za możliwość korzystania z parkingu na który już raz dali w podatkach... Lepiej drogi naprawcie, bo dziura na dziurze! Z przykrością patrzę jak Tczew zamiast się rozwijać staje się podmiejską sypialnią z monopolowym za rogiem.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx6 
  • Viktor_gość

    01.03.2023, 11:58

    Bo może mamy mieszkańców, którzy umieją logicznie myśleć. Drobna opłata, ale dostępne miejsca dla wszystkich mieszkańców vs. Brak opłaty i miejsca dostępne tylko dla mieszkańców okolicznych bloków

    Cytuj
    IP: 154.6.xx0.xx3 

    Prawda Czasu _gość

    01.03.2023, 23:34

    STOP Stagnacji

    Nie chcesz osób decydujących bez Ciebie, weź udział w referendum i odwołaj Radę Miasta i Prezydenta Pobłockiego! Ich decyzję są zaprzeczeniem władzy dla obywatela - mieszkańca! Bezpłatna komunikacja, opłaty za bezsensowne płatne parkowanie w mieście nie mają nic wspólnego z demokracją cywilizowanego świata, a narzucaniem mieszkańcom iluzji- gdzie konsultację społeczne - czyżby obawa własnego elektoratu i tego obywatela który był przeciwny waszego wyboru! Zwalanie na rząd to wasza asekuracja???

    Cytuj
    IP: 188.147.xx0.xx5 

    Ooo_gość

    02.03.2023, 14:36

    To tylko pokazuje jak bardzo się boją opinii publicznej w zakresie wprowadzenia oplat

    Cytuj
    IP: 37.248.xx1.xx2 

    Gość _gość

    02.03.2023, 17:38

    Stagnacja

    Czy Prezydent Pobłocki wraz z Radą Miasta chce puścić Tczew z TORBAMI?? PO BYŁYM obiekcie na Jagiellońskiej, Armii Krajowej nic się nie dzieje,, komu to sprzedano i kto miał w tym interes - Mieszkańcy, Bulwar groteska, zegar słoneczny w parku kpina!!

    Cytuj
    IP: 188.147.xx8.xx1 
  • A_gość

    01.03.2023, 11:55

    O

    "Opłata jest symboliczna dla mieszkańców. 2zł za godzine to nie majątek. A właśnie jak wspomniałeś, w końcu z parkingów będą mogli korzystać ludzie płacący podatki w tym mieście, a nie mieszkańcy okolicznych gmin. Bardzo dobrze, że będą parkometry!"

    Symboliczne 2 zł za godzinę? Jaja sobie robisz? Gdyby to było centrum Gdańska, albo w Sopocie pod samą plażą to spoko, korzystam z atrakcji od czasu do czasu to zaplace za parking. Ale nie w Tczewie, gdzie parkujesz, bo musisz podjechać do lekarza, zrobić zakupy starszym osobom w rodzinie, odwieźć dziecko do przedszkola, czy załatwić coś w urzędzie. Dodaj sobie te 2 złotówki, ile ich będzie w miesiącu? W roku? One z nieba nie spadają. Tczew siorpie kasę od własnych mieszkańców, którzy się tu rozliczają, bo sorry, ale przyjezdnych jest tu jak na lekarstwo. Chyba jednak nie warto rozliczać podatków w tym mieście, bo tu nie ma dobrego gospodarza. Łatwo wydawać czyjeś pieniądze bez zastanowienia.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx6 
  • Szatan_gość

    01.03.2023, 11:55

    Te komentarze z dużą ilością plusów to dzieło urzędu, czy redakcji? Styl pisania i nazewnictwo komentujących trąci na kilometr nieudolną ściemą :D Propaganda jak w Korei. Jak podszywacie się pod kogokolwiek, róbcie to umiejętnie.

    Odpowiedz
    IP: 83.12.xx0.xx8 
  • Lili_gość

    01.03.2023, 12:01

    Temat chodliwy i budzący wiele skrajnych emocji, to i mieszkańcy sie angarzują. Radzę założyć swoją aluminową czapeczkę i schronić się w piwnicy.

    Cytuj
    IP: 191.101.xx0.xx6 

    Szatan_gość

    01.03.2023, 13:27

    Proponowałbym, abyś drogi urzędniku nie używał w wypowiedzi słów, których nie umiesz poprawnie napisać!

    Cytuj
    IP: 83.12.xx0.xx8 

    Do_Szatan_gość

    01.03.2023, 14:23

    "Proponowałbym, abyś drogi urzędniku nie używał w wypowiedzi słów, których nie umiesz poprawnie napisać!"

    Jak sugeruje Twoj nickname, to niezły troll z Ciebie

    Cytuj
    IP: 166.0.xx8.xx8 
  • miki61_gość

    01.03.2023, 12:11

    Czy ktoś pytał mieszkańców ulic gdzie ma być płatne parkowanie czy tego chcą? NIE. Więc dla społecznej sprawiedliwości ustawcie parkometry pod każdym blokiem, na każdym parkingu i wtedy zobaczymy ilu będzie takich, którzy cieszą się z płatnego parkowania.

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx0.xx0 
  • Uasm_gość

    01.03.2023, 12:37

    Temat wałkowany od kilku lat. Każdy mieszkaniec może napisać do rady miejskiej swoje obawy, moze spotkać się z radnymi. Ale jak zwykle w Polsce, coś już wprowadzą i wtedy narzekanie, jak to z nikim nie rozmawiali. To rada miasta ma chodzić od domu do domu i pytać sie o zdanie?

    Cytuj
    IP: 37.120.xx1.xx9 

    Mieszkaniec_gość

    01.03.2023, 14:28

    Przepraszam, bardzo, a to są prywatne parkingi osób mieszkających w okolicy. Jak juz mieliby kogoś pytać, to mieszkańców miasta ogólnie.

    Cytuj
    IP: 31.171.xx4.xx7 
  • Tczew_gość

    01.03.2023, 12:26

    Fejkowe oceny przy komentarzach

    W minute -30 ocen. Fejkowy portal niczym TVP czy inne media reżimowe. Komuś bardzo zależy na propagandzie sukcesu tego debilnego pomysłu. Niech to patologiczne miasto zacznie budować parkingi zamiast okradać mieszkańców na każdym kroku.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx0.xxx 
  • Zegarek_gość

    01.03.2023, 13:05

    Polecam wrócić do podstawówki, tam uczą czytania godziny z zegarka. Bo masz dzwną definicję minuty.

    Cytuj
    IP: 138.199.xx8.xxx 
  • Ba_gość

    01.03.2023, 12:34

    Niepochlebne komentarze to pewnie mieszkańcy Rokitek, Lubiszewa i Bałdowa piszą, ich najbardziej zaboli.

    Odpowiedz
    IP: 146.70.xx1.xx0 
  • Bezsrejtu_gość_gość_gość

    01.03.2023, 19:07

    Taa... I antyszczepionkowcy!

    Lecz się na nogi

    Cytuj
    IP: 5.173.xx4.xx3 
  • Szatan_gość

    01.03.2023, 13:06

    Hahahaha, co się tu dzieje :D Urzędasy, wy naprawdę myślicie, że ktoś łyknie te wasze komentarze? Jeśli tak, to srogo obrażacie wszystkich mieszkańców tego miasta. Ale co tam - piszcie dalej pochwały, jest dobra beka :D

    Odpowiedz
    IP: 83.12.xx0.xx8 
  • Irena_gość

    01.03.2023, 13:37

    Tak, tak, urzędnicy i radni siedza razem i piszą komentarze XD To dopiero foliarstwo.

    Cytuj
    IP: 154.6.xx0.xx2 

    Natalia_gość

    01.03.2023, 14:17

    Tak, Ci sami radni i urzędnicy, plusowali nieprzychylne komentarze w stosunku do obecnie rządzących, jak był art o potrąceniu pieszego przez radną. Skąd ludzie biorą te teorie spiskowe? Ludzie chyba mają za dużo wolnego czasu. Temat jest popularny i się nie dziwie.

    Cytuj
    IP: 154.6.xx2.xx2 
  • Tcz_gość

    01.03.2023, 13:10

    Wiarygodność ocen komentarzy

    jest wysoko dyskusyjna. Ewidentnie jest to mówiąc kolokwialnie, lipa.

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx5.xx4 
  • Mieszkaniec_gość

    01.03.2023, 14:04

    Faktycznie, również i mnie to bardzo zdziwiło, że w tak świeżym temacie (bądź co bądź, dopiero minęły 4 godziny od publikacji) jest już tyle komentarzy z tak dużą ilością plusów. I wszystkie zachwalające decyzję o wprowadzeniu stref płatnego parkowania... A wszystkie inne komentarze są minusowane. Jak rozpocząłem pisać odpowiedź do Twojego komentarza, @Tcz_gość, to miałeś ocenę +2. Jak chciałem wysłać komentarz, sprawdziłem ponownie i masz -28. Nie ładnie, nie ładnie

    Cytuj
    IP: 188.147.xx0.xx5 

    Prawda Czasu_gość

    02.03.2023, 14:47

    Trolle Pobłockiego

    Do akcji propagandowej ruszyli trolle z urzędu! Po co im spotkania z mieszkańcami? Radni i prezydent wychodzą jak potrzebują głosu wyborczego od naiwnego elektoratu!! Ich trzeba pożegnać w referendum i rozliczyć!

    Cytuj
    IP: 188.147.xx8.xx1 
  • a_gość

    01.03.2023, 14:03

    Ile będzie kosztowało utrzymanie tego systemu? przy założeniu że będzie zajęte 80% miejsc przez 7-8 h dziennie przy rotacji licząc 22 dni robocze x 2 zł to są gówniane pieniądze po odliczeniu wszystkich opłat dla firmy obsługującej skórka nie warta za wyprawkę ,będzie jak z komunikacją że lepiej zrobić za darmo niż utrzymywać cały system no ale to Tczew Kiedyś boss w wywiadzie się zarzekał że nie ma możliwości zrobienia komunikacji za darmo a teraz zmienia zdanie ,jak chorągiewka na wietrze byle tylko koryto utrzymać wybory się zbliżają

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx7.xx2 
  • Tczewiak_gość_gość_gość_gość

    01.03.2023, 15:17

    darmowy transport publiczny

    płatne parkingi to łatanie dziury budżetowej miasta Tczew , coś za coś

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx4.xx2 
  • Tomasz_gość

    01.03.2023, 15:22

    Ja proponuję wprowadzić opłatę za przejście chodnikiem ulicą Bałdowską proporcjonalnie do zarobków korzystających z tego chodnika

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx6.xx3 
  • Tomasz_gość

    01.03.2023, 15:33

    Parkingi przy urzędzie miasta rozumiem też będą płatne

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx6.xx3 
  • Jadwiga_gość

    01.03.2023, 16:05

    Tak, również dla urzędników i radnych.

    Cytuj
    IP: 172.98.xx1.xx2 
  • Gość_gość_gość

    01.03.2023, 20:28

    płatne oddychanie

    "Tczew idzie śladem Gdańska, Gdyni, Starogardu, czy Malborka..." - każdy artykuł zaczynacie tak samo. Przestańcie się powtarzać, Tczew to nie jest miasto odwiedzane przez tłumy turystów. Całe to płatne parkowanie jest wymierzone w mieszkańców Starego Miasta, którzy już teraz przez zwartą zabudowę nie mają gdzie parkować. Pieniądze, które będziemy zmuszeni zapłacić za parkowanie pod domem, nie pójdą na darmową komunikację, budowę ścieżek rowerowych czy dróg. One w większości zasilą konto prywatnego operatora tychże płatnych stref parkowania

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx6.xx3 
  • Lukas _gość_gość

    01.03.2023, 20:52

    Parkometry

    A po jaką holere będzie trzeba wbijać nr rejestracyjny nie potrzebna strata czasu. A co jeśli się pomyle przy wpisywaniu o jedną cyferkę i ci wtedy mandat dostanę bo nie będzie się zgadzać

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx4 
  • gość_gość

    01.03.2023, 22:08

    parkingi

    Jestem za płatnymi parkingami wszędzie. Pilnie takowe powinny powstać w Gniewie. Obecnie za parkingi służą chodniki i jeszcze raz chodniki. trawniki i skrzyżowania. Zapraszamy Gazetę Tczewską do rekonesansu po Gniewie i uchwycenie problemu w obiektywie. Burmistrz zadowolony, Policja problemu nie widzi, może obiektyw dostrzeże. Dziwne znaki, parkowanie byle gdzie i byle jak. Jakieś przywileje. Lepsi, gorsi. Płatne parkingi w Gniewie od zaraz.

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx6.xx2 
  • Wojtek__gość_gość

    01.03.2023, 23:14

    Konentarze kupione w firmie?

    Masa komentarzy pisana z jednoimiennych kont. Jednocześnie plusowana po kilkadziesiąt razy. Przeciwne komentarze minus kilkadziesiąt komenrarzy. Ale to wszystko do pewnej godziny 01.03.2023. Pozniejsze nieprzychylne komentarze już zupełnie inny trend +/- czyżby usługa hurtowego komentowania i ocen nie działała po tej godzinie?

    Odpowiedz
    IP: 188.47.xx6.xx5 
  • Mieszkaniec_gość

    02.03.2023, 08:20

    Jakoś trzeba wykazać, że to ludzie chcieli płatnych parkingów. "O proszę, tutaj mamy artykuł, gdzie ludzie bardzo chętnie przyjęli płatne parkingi, ludzie są zadowoleni z tego pomysłu". I tak działa propaganda... Jakoś na profilu Tcz.pl na Facebooku nie ma tak przychylnych komentarzy. Dziwne, naprawdę dziwne.

    Cytuj
    IP: 188.147.xx0.xx5 
  • Tczewianin_gość_gość

    02.03.2023, 07:05

    Co za błazenada

    Po komentarzach widac że trole z urzędu mają swoje 5 minut...

    Odpowiedz
    IP: 193.200.xx1.xx8 
  • . _gość

    02.03.2023, 08:42

    Kilkadziesiąt minusów dla tego Pana!

    Cytuj
    IP: 37.47.xx9.xx3 
  • Uja_gość

    02.03.2023, 10:27

    Nikt nie zadał kluczowego pytania. W jakim kolorze będą parkometry?

    Odpowiedz
    IP: 138.199.xx9.xx4 
  • Miki_gość

    02.03.2023, 10:28

    Ja bym chciał w jakiś fajnych kolorach. Może róznych. Idealnie byłoby w kolorach tęczy.

    Cytuj
    IP: 191.101.xx1.xx0 
  • Aleks_gość

    02.03.2023, 10:29

    może różowy? Byłby przynajmniej z daleka widoczny, a to bardzo ładny, niedoceniany kolor.

    Odpowiedz
    IP: 165.231.xx2.xx4 
  • anka_gość

    02.03.2023, 14:24

    Wow, sekcja komentarzy opanowana przez pracowników UM. Będzie premia trolle ;) Ładnie tam was Rumcajs za mordy trzyma, współczuję. No ale co, posadka ciepła, wypłata na czas, więc napiszecie wszystko co wam każą. Bo przecież żaden normalny człowiek nie cieszy się tak na kolejną opłatę. Jak wchodzicie do sklepu to też tryskacie entuzjazmem? "Popatrz Heniu, chleb podrożał, ale cudownie! Mleko i nabiał też, świetnie! Jak to dobrze że przy kasie wydam więcej!". Myślicie że tczewianie to głupki? Ta propaganda to prawdziwa twarz tczewskiego Urzędu Miejskiego. A wybory tuż-tuż.

    Odpowiedz
    IP: 77.222.xx4.xx2 
  • Gość _gość

    02.03.2023, 14:55

    Urząd do przewietrzenia

    Oni sprawiają wrażenie że myślą jak milczą!!!!

    Cytuj
    IP: 188.147.xx8.xx1 
  • Aria_gość

    02.03.2023, 15:01

    "Dla kogo tworzy się ten interes dochodowy- zapewne nie dla mieszkańców miasta!? W marcu należy zrobić referendum i odwołać Radę Miasta i Prezydenta Pobłockiego, oraz dokonać audytu z jego działalności!![/cytuj Zastanawiam się kiedy ktoś to w końcu zrobi

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx1.xx2 
  • Arek _gość

    02.03.2023, 23:57

    Jedyne prawdziwe i cenne komentarze to te z kilkudziesięcioma minusami. Reszta to propaganda godna obecnej władzy.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx8.xx9 
  • gość1988_gość

    03.03.2023, 15:02

    Znowu ktoś zwęszył dobry interes

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx1.xx1 
  • Jozfa _gość

    05.03.2023, 09:26

    Koryto

    "Nie chcesz osób decydujących bez Ciebie, weź udział w referendum i odwołaj Radę Miasta i Prezydenta Pobłockiego! Ich decyzję są zaprzeczeniem władzy dla obywatela - mieszkańca! Bezpłatna komunikacja, opłaty za bezsensowne płatne parkowanie w mieście nie mają nic wspólnego z demokracją cywilizowanego świata, a narzucaniem mieszkańcom iluzji- gdzie konsultację społeczne - czyżby obawa własnego elektoratu i tego obywatela który był przeciwny waszego wyboru! Zwalanie na rząd to wasza asekuracja???"

    Ty to chyba chcesz się do koryta dopchać

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx9.xx7 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.