W listopadzie powinny zakończyć się prace związane z przebudową drogi dojazdowej do autostrady A1. Rozbudowa drogi wojewódzkiej numer 224 między Stanisławiem a Godziszewem trwa już wiele miesięcy. Część prac udało się już wykonać. Roboty podzielone były na etapy - rozpoczęły się w Godziszewie, toczą się również na terenie gminy Tczew - w okolicy Turza, czy Rukosina. Na zadaniu pierwszym obejmującym rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 224 i 222 w Godziszewie roboty budowlane zostały zakończone. Jeśli chodzi o odcinki położone bliżej Tczewa, wystąpiły roboty dodatkowe, skutkujące koniecznością wydłużenia terminu realizacji. Całość polegała na wykonaniu wzmocnień wgłębnych poprzez wykonanie kolumn przemieszczeniowych w celu uzyskania podłoża gruntowego o wymaganej nośności. Zgodnie z umową całość powinna zakończyć się w listopadzie. Prace prowadzone są na zlecenie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku.
W listopadzie powinny zakończyć się prace na drodze 224
TELEWIZJA INTERNETOWA: NAJNOWSZE
© Zabrania się kopiowania, przetwarzania, bądź dalszego publikowania materiałów wideo bez podania ich autora i źródła pochodzenia!
Kontakt w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie - tutaj.
Kontakt w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie - tutaj.
Jak oceniasz ten materiał wideo?
Ocena ogólna tego wideo: 3.75
Ocena ogólna tego wideo: 3.75
Subskrybuj kanał Tcz.pl
YOUTUBE 12200 SUBSKRYBCJI
Filmy Tcz.pl w YouTube
Kanał wideo Telewizji Tczew w YouTube
12 154 477 wyświetleń wszystkich filmów
12 154 477 wyświetleń wszystkich filmów
Pokaż:
Najnowsze
Komentarze (7) dodaj komentarz
Krzysztof_gość_gość
05.10.2022, 14:46
Oby wytrzymała
Oby ta droga wytrzymała bo te ciężarówki z jednej i drugiej żwirowni to mogą rozjechać ją jeszcze przed wiosną A tak naprawdę to trzeba było by ITD z wagą postawić i to nie raz w miesiącu a codziennie
OdpowiedzTczewiak_gość
05.10.2022, 15:08
Droga Godziszewo-Stanisławie
Mnie zastanawia jedna kwestia.Jak to jest że część ścieżki rowerowej jest zrobiona z kostki brukowej a część z masy bitumicznej. Według mnie szybciej ejst położyć masę bitumiczną niż na kolanach kłaść kostkę brukową ,która też nie jest tania
OdpowiedzJa_gość
05.10.2022, 15:29
I do tego jakość jazdy po nawierzchni bitumicznej jest o sto razy lepsza niż po wyłożonej kostce. Widocznie ktoś sobie wymyślił, że poza terenem zabudowanym będzie nawierzchnia bitumiczna, a w miejscowościach kostka brukowa. Też mnie to bardzo dziwi... Jako użytkowanik tej ścieżki rowerowej wolałabym nawierzchnię bitumiczną na całej długości trasy.
CytujSławek EU07_gość
06.10.2022, 08:04
Nawierzchnia
Jeśli pod drogą dla rowerów jest infrastruktura podziemna to w przypadku jej awarii łatwiej rozebrać taką ścieżkę w celu zrobienia wykopu.
CytujTgh_gość
06.10.2022, 08:21
TO są przyzwyczajenia z projektowania nawierzchni w miastach. Bardzo często na terenach miejskich pod chodnikami, czy ścieżkami rowerowymi przebiegają ciągi kanalizacyjne i elektryczne, wtedy stosuje się kostkę, bo można ją łatwo zdjąć i w razie potrzeby wykopać dziurę w miejscu awarii. Na terenach wiejskich zwykle tych podziemnych ciągów nie ma pod chodnikami, ale być może po remoncie się pojawiły i stąd kostka. Oczywiście warstwa bitumiczna byłaby wygodniejsza w użytkowaniu. ;)
CytujTczewiak_gość
07.10.2022, 15:24
Co z Knybawa -Czarlin
Chociaż jedną inwestycję zakończą .Teraz czas na odcinek Czarlin -Knybawa
OdpowiedzMarek_gość
12.10.2022, 17:12
doszła kolejna Knybawa - Kończewice
Cytuj