Było MIŁO! Prawie 2,5 tysiąca młodych ludzi nie skorzystało z aut

Zakończyła się czwarta edycja kampanii MIŁO! w naszym mieście, która miała na celu zmniejszenie liczby dzieci dowożonych samochodem do przedszkoli i szkół. Tegoroczna kampania trwała od 8 kwietnia do 21 czerwca i przyciągnęła 2391 uczestników. Sponsorem nagród w kampanii jest Tczewskie Centrum Sportu i Rekreacji. Cała inicjatywa jest realizowana przez Urząd Miejski w Tczewie we współpracy z Tczewskimi Kurierami Rowerowymi.
© Zabrania się kopiowania, przetwarzania, bądź dalszego publikowania materiałów wideo bez podania ich autora i źródła pochodzenia!
Kontakt w sprawach audiowizualnych usług medialnych na żądanie - tutaj.
    
Jak oceniasz ten materiał wideo?
Ocena ogólna tego wideo: 5
Subskrybuj kanał Tcz.pl
YOUTUBE SUBSKRYBCJI
Filmy Tcz.pl w YouTube
Kanał wideo Telewizji Tczew w YouTube
0 wyświetleń wszystkich filmów
Drukuj
Prześlij dalej