Flex na skraju przepaści? Tysiące ludzi boi się zwolnień

Flex na skraju przepaści? Tysiące ludzi boi się zwolnień
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Flex to firma zatrudniająca ponad 4000 pracowników. Nie tylko ze Tczewa i okolic, ale też z powiatów starogardzkiego, malborskiego, a nawet Trójmiasta. W ostatnim czasie na halach produkcyjnych nie milką rozmowy o zbliżającym się kryzysie. Zmiany systemu pracy na obu halach są tego potwierdzeniem, a plotki o planowanych zwolnieniach są coraz głośniejsze.

Jak poważny kryzys idzie w stronę Flex'a?

Czy jeden z liderów zatrudnienia na Pomorzu jest w dużych tarapatach? Czy pracownicy mają się czego bać?

Niech przedstawiciele Tcz.pl, jako lokalnych mediów, zainterweniują w sprawie i dowiedzą się czegoś, bo pracownicy jak zwykle są zbywani, a sprawa jest poważna.


Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (71)
dodaj komentarz

  • -6

    _gość

    29.07.2016, 23:34

    Niech to padnie.. To kołchoz wyzysku. Wiele innych firm chętnie zajmie ich miejsce i da lepsze pieniądze

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx8 
  • +25

    Tczewianin_gość

    31.07.2016, 11:28

    Głupi jesteś

    Ta firma daje pracę tysiącom. NIe podoba się to wypad gdzieś indziej.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx9 
    +9

    Ala_gość

    03.08.2016, 14:34

    Kołchoz wyzysku ?

    Cały czas słucham narzekań na flexa. Obóz pracy, kołchoz itd itp - jestem ciekawa kto tak naprawdę to pisze. Nie neguję stosunkowo niskich zarobków, nie pochwalam zatrudnienia przez agencje, ale bez przesady. Ludzie którzy to piszą to albo wylecieli z flexa ( część pewnie odeszła na własną rękę ), albo znają flexa z opowieści. Jak obserwuję część ludków i ich tryb pracy ( byle odpękać ) to zastanawiam się gdzie byłoby im dobrze. Najlepiej nic nie robić i 5 tys brać na rękę - niestety tak się nie da. Zresztą mam wrażenie, że i tak są osoby, które tylko w flexie by się odnalazły. Bo niby gdzie można opuścić stanowisko pracy przed jej oficjalnym zakończeniem ? Np takie dwie gwiazdy z NPI potrafią już przed 14 stać przebrane przy logowniku w biurze inżynierów i ledwo minie 14 wybiec do samochodu. W tym czasie reszta uczciwie pracujących ludków stoi w kolejce do logowników, potem dopiero idą do szatni się przebrać. Podczas gdy my wyjeżdżamy z terenu flexa one już pewnie są daleko. Jeżeli ich szefostwo na to pozwala, to zarzut kolesiostwa jest w stosunku do flexa jak najbardziej zasłużony. Kończąc - różowo nie jest, ale tragedii nie ma. Jeżeli ktoś chce ponarzekać zapraszam do Dovisty w Wędkowach.

    Cytuj
    IP: 188.146.xx3.xx8 
    -1

    king_gość

    24.06.2017, 07:36

    Flex

    Prawda.Kołchoz WYZYSKU!!!!. Za przyzwoleniem DYREKCJI - KIEROWNIKA produkcji,sami sobie w kolano strzelają,PRODUKTY ŹLE SIĘ PRODUKUJE-Naciski ,aby omijać instrukcje(Wiedzą o tym)

    Cytuj
    IP: 88.156.xx2.xxx 

    I_gość

    27.06.2017, 03:11

    Ty chyba nie wiesz co mówisz! Nie wypowiadam się bardziej .

    Cytuj
    IP: 188.146.xxx.xx1 

    ddd_gość

    19.11.2019, 15:49

    flex

    brawo

    Cytuj
    IP: 188.146.xx6.xx3 
  • +12

    _gość

    30.07.2016, 08:43

    Który debil sieje panikę?

    Takie ponure gnioty, to nic innego jak szkodliwe działanie na wizerunek firmy. Mam nadzieję, że stosowne osoby zgłoszą sprawę do prokuratury, a autor odpowie karnie przed sądem.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx9 
  • +27

    Imię, login, pseudonim, nick

    30.07.2016, 14:01

    Jakie szkodliwe działanie?

    Nie zdziwiłbym się jakby ktoś z góry puścił taką plotę - zapieprzajcie lepiej za dwóch bo będzie zwolnienie. Polityka strachu jest od lat domeną tej "firmy".

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
    -5

    Pracownik _gość

    31.07.2016, 00:19

    Kolego, chyba Cię trochę poniosło. Jakie działanie na szkodę firmy? Ilu pracowników tyle różnych opinii na temat pracy. Wiec z tą prokuraturą to pojechałeś ostro. Sam jestem pracownikiem. Prace w firmie sobie chwale. I uważam, tak jak maciek, że praca jest dobra, i przede wszystkim za godne pieniądze. A to co się dzieje w firmie...mnie osobiście ciekawi, nic dziwnego, że innych ludzi też. Ale posądzanie kogoś o szkodliwe działanie na wizerunek firmy to spora przesada. Pozdrawiam :)

    Cytuj
    IP: 94.254.xx3.xx1 
    -12

    suaf_gość

    31.07.2016, 20:31

    mecenasi amatorzy

    Kolego, prokurator z takim zarzutem to z uśmiechem odprowadzi cie do drzwi swojego gabinetu. Jeśli już dopatrujesz sie tu zniesławienia firmy to poszukaj geniuszu w jakim trybie toczą się sprawy o ten czyn.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx1 
    +7

    _gość

    01.08.2016, 05:16

    To nie pierwszy raz, gdy pomawia się Flexa

    W dzisiejszych czasach firmy dbają o swój wizerunek, w tym przypadku powództwo cywilne jest uzasadnione.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx2.xx6 
    +1

    pp_gość

    07.08.2016, 11:46

    zakałamanie Flexa

    Niestety ale pracowalem tam przeszło 10 lat i wiem z doświadczenia, że takie "plotki" okazywały się poźniej prawdą, a ci co piszą takie debilne komentarze typu "który debil sieje panikę" to zapewne jeden z tych patologicznych szefów, który nie ma za grosz honoru i odwagi przyznać się wcześniej do tego co zamierzają zrobić z pracownikami. Przypominam sprawę w 2011 roku kiedy to około 100 pracowników nie zostało wpuszczonych do zakładu i zabrano im identyfikatory oraz klucze do szafek okradając ich z pozostawionych rzeczy. Podobnych przykładów bezczelnego i aroganckiego traktowania pracownikó przez kierownictwo Flexa można przytoczyć sporą ilość.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx0.xx4 
  • +21

    Tczewiak napływowy_gość

    30.07.2016, 09:11

    ...

    ZE TCZEWA - i wszystko jasne...

    Odpowiedz
    IP: 176.58.xx2.xx7 
  • -3

    Żołnierze Flexa_gość

    30.07.2016, 09:56

    flex to nasz bóg, a ja nie będę miał cudzych bogow przed tobą flexie!

    Odpowiedz
    IP: 195.222.xx8.xx5 
  • +18

    olas_gość

    30.07.2016, 12:48

    powieś sobie

    nad łóżkiem, wydrukowane logo flexa i czcij.

    Cytuj
    IP: 83.8.xx0.xx4 

    _gość

    31.07.2016, 15:13

    mam!

    Cytuj
    IP: 195.222.xx8.xx5 
  • +7

    olas_gość

    30.07.2016, 11:33

    idzie nowe

    wschodni kołchoz się chwieje, co na to warszawka?

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx0.xx4 
  • +21

    gość _gość

    30.07.2016, 12:01

    Dla mnie to jest chore raz zatrudniaj a póżniej zwalniają.ludzi traktuje się jak przedmioty .Człowiek się wyszkoli a póżniej jak gdyby nic zwolnią cię o nie ma pracy ,ale na dwa miesiące zatrudnią bo jest robota . Co się dzieje w tych firmach to chore jest.powinnien tym sie zająć

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx2 
  • ddd_gość_gość

    19.11.2019, 15:51

    flex

    Racja!!!

    Cytuj
    IP: 188.146.xx6.xx3 
  • +15

    maciek_gość

    30.07.2016, 12:42

    milczeć chciwcy

    Pracuje na mechu od 5 lat i nie marudze choć lekko nie jest ale po betoniarni to robota nie jest taka zła i zawsze pensja na czas, wracamy po postoju a tam na fabrykacj pusto, pytamy więc dyr. Piórko o co chodzi, i co. Okazuje sie ze przyjedzdzie do nas cała fabryka z Włoch, wiadomo było wcześniej ze cos sie dzieje bo nasi już tam jeżdzą od jakiegoś czasu sie szkolić. Ale z tego co sie dowiedzieliśmy to bedzie praca dla ponad 100 osób, wiec nie siać paniki. Portal tcz niech przestanie pluć na nasz zakład, mamy rodziny, dzieci i kredyty do spłacania a takimi bredniami nie pomagacie. Po coś ten 3 magazyn zbudowali. Były całkiem niezłe powyżki, premie też są niczego sobie, absencyjne też ostanio dochodzi, nie widać też zeby nas dyrekcja dymała na kase. WIĘC MILCZEĆ MĄCIWODY I DAJCIE SPOKOJNIE NORMALNYM LUDZIOM PRACOWAĆ

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx8.xx2 
  • +3

    tczewiak_gość

    30.07.2016, 13:15

    Flex

    Autor postu używał złego słowa "kryzys". Jestem przekonany, że w takiej korpo mają analityków finansowych, ryzyka i nie wybudowali by nowej hali, gdyby p pół roku stanęli by na skraju bankructwa. A co do zwolnień, tak to już w kapitalizmie jest, że rynek decyduje o opłacalności posiadania danej ilości pracowników, a co za tym idzie danej produkcji. Nie slyszałem żeby Flex złamał prawo pracy jak zwlaniał ludzi itd. Oczywiście z socjologicznego punktu widzenia to dramat dla regionu, ludzi, lokalnej gospodarki, ale takie firmy jak Flex interesuje makroekonomia a nie los przysłowiowych Kowalskich ze Tczewskich Łąk. Reasumując rynek weryfikuje wszystko, jeżeli jesteś wykwalifikowanym pracownikiem to sobie poradzisz, jeżeli całe życie nic nie robiłeś ze sobą, nie przeszedłes żadnych kursów szkoleń to już wasze zmartwienia. Komuna już upadła i trzeba na rynku potrafić się odnaleźć. Oczywiście pomijam tutaj fakt polskich przedsiębiorców bo to temat rzeka, oni akurat żyją w głębokiej komunie i prcownika mają za nic.

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx9.xx6 
  • hazik_gość

    30.07.2016, 16:27

    i się przejadą

    Bo ludzie już mają dość tej firmy i tam po prostu już nie chcą pracować.

    Cytuj
    IP: 78.88.xx9.xx1 
  • +3

    Nie takie straszne_gość

    30.07.2016, 15:52

    Nie takie straszne

    Do zwykłych kowalskich ! Ludzie rozwijać się robić kursy,uprawnienia podnosić kwalwikacjie inwestować w siebie! Czym więcej umiejętności i kursów to w najgorszym razie bezrobotnym będziesz tydzień :-) Lęk,obawa czy nie pokój ma podłoże psychologiczne z braku umiejętności radzenia sobie czy nieudolnego szukania rozwiązań...

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx5.xx3 
  • +3

    ON_gość

    30.07.2016, 19:41

    OFF

    Właśnie dzięki zmianie systemu pracy, Flex nie będzie zwalniać pracowników.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx1 
  • +4

    Flexiarz_gość

    30.07.2016, 20:05

    Jaki kryzys ?

    Jaki kryzys ? Tak jak przedmówca napisał wyżej do Flexa wchodzi całkiem nowy projekt z fabryki we Włoszech, do tego inżynierowie na hali mechanicznej co chwilę pracują nad nowymi projektami tj.drukarki 3D , sprzęt do digitalizacji czy też szafy telekomunikacyjne.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx3.xx0 
  • +3

    spoko_gość

    30.07.2016, 21:01

    co chwile jakieś nowe projekty ruszają, jakby nie było kasy, to by ich nie sprowadzali, bo nie byłoby ich na to stać ;) praca jak każda inna, szału nie ma, ale pracować trzeba..

    Odpowiedz
    IP: 83.20.xx7.xx3 
  • +1

    Tatko_gość

    30.07.2016, 21:44

    Pozdrawiam wstystkie marudy

    3000 na rèke i skladam podanie.Czemu?Temu že rezygnuje z 500 + i mam na oplacenie opiekunki.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx2.xx7 
  • +3

    _gość

    31.07.2016, 09:18

    3000 zl netto ? W Polsce 2 tys zl netto to jest max ... no chyba że robisz nadgodziny

    Cytuj
    IP: 83.11.xxx.xx1 
    +6

    Michał_gość

    31.07.2016, 19:55

    Ja mam 4500 netto ale w Gdańsku i ledwo wiąże koniec z końcem. Dobrze że mieszkanie povrodzicach dostałem bo nie wiem jak miałbym funkcjonować.

    Cytuj
    IP: 164.126.xx0.xx8 
    +2

    Ja_gość

    01.08.2016, 16:35

    4500

    To jesteś mega łajzą😀😀😀😀

    Cytuj
    IP: 5.60.xx0.xx0 

    Pracownik_gość

    02.08.2016, 12:41

    Ja mam za kazdym razem ponad 2000 tys na reke bez nadgodzin, a i sie nie przepracuje. Jako placa dla kobiety w Tczewie to nie narzekam

    Cytuj
    IP: 37.248.xxx.xx6 
    -4

    _gość

    02.08.2016, 13:33

    było sie uczyć a nie kamieniami w szkołe rzucać. teraz mam 6000 netto i luźne życie tj nie potrzebuje zadnych kredytów prowidentów itp. pozdrawiam marudy

    Cytuj
    IP: 164.127.xx0.xx9 
    -2

    baba _gość

    04.08.2016, 22:08

    yogi

    ja mam 100 tys na rękę ;]

    Cytuj
    IP: 88.156.xx2.xx2 
  • +1

    Ciech _gość

    30.07.2016, 23:54

    Jest wszystko wporzadku....

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx8.xx5 
  • -2

    _gość

    31.07.2016, 12:30

    ?

    A ile osób zatrudnionych jest tam przez agencje pracy tymczasowej?

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx7.xx6 
  • +1

    _gość

    31.07.2016, 20:54

    A ile mięsa w mięsie

    Masz problem, nie ma co...

    Cytuj
    IP: 84.38.xx5.xx9 
  • +43

    myślący_gość

    31.07.2016, 12:41

    podziwiam współczesnych niewolników

    Zakład pracy jest super bo "wypłata jest na czas' , napiszcie jeszcze "mogę iść do kibla i zjeść na przerwie" .Ludzie prawo pracy to nie przywilej a obowiązek pracodawcy. "Rynek reguluje rynek pracy ' , "makroekonomia' podziwiam podobne bzdury .Rynek pracy to rynek pracownika. Będą płacić mało tak długo ,jak długo będą chętni na pracę. Zobaczcie handel-80 % kobiet, weszło 500 plus ,wiele osób przeliczyło 2ka dzieci , do tego dojazdy i opiekunka, i się przestało opłacać harować za to samo co ma siedząc w domu. Efekt/ Brak ludzi do pracy w handlu w marketach ,których "nie stać 'zapłacić ludziom więcej niż minimum , lub stać tylko trochę ponad minimum ,a dziwne ,że polski producent pieczywa jest wstanie przeskoczyć stawkę z sieci i płacić godnie, a płaci podatki i CIT . Chcecie robić za grosze to Wam tak płacą. FLEX- zakład pracy , który ma związek zawodowy, a ten jakby chciał wejść w spór zbiorowy z pracodawcą odnośnie wynagrodzeń może przeprowadzić referendum strajkowe i zablokować na godzinę maszyny i linie. I pieniądze , które są na pewno by się znalazły na podwyżki. Traktują WAS jak kolonię do robienia " lodów' a plotki o "kryzysie" to tylko plotki, bo nadal główny zysk TO WASZA TANIA SIŁA ROBOCZA. WIĘC TRZEBA POSTRASZYĆ DURNY LUDEK BY DWA RAZY SZYBCIEJ PRACOWAŁ ZA TE SAME MARNE PIENIĄDZE. Naród który pokonał komunę , nie umie pokonać strachu i się zorganizować ,by polepszyć warunki pracy....

    Odpowiedz
    IP: 37.7.xx1.xx4 
  • +2

    flexiara_gość

    03.08.2016, 17:12

    zwiazki zawodwe

    hahahha Związki zawodowe...jakie związki ? wycieczki, pseudo szkolenia.....a ludzie sami muszą walczyć o swoje. Krzykaczy ze Związków nikt się nie boi i nie słucha.....

    Cytuj
    IP: 178.217.xx4.xx4 
    +1

    _gość

    07.08.2016, 11:56

    Związki Zawodowe to nieporzumienie

    Związki Zawodowe, obydwa, we Flexie to śmiech na sali. Oni robią wszystko co im patologiczne szefostwo Flexa powie, a ludzi maja w głebokim poważaniu. Ważne, że stołki związkowców sa nie zagrożone, a potrafia tylko organizować paczki świąteczne. Nawet nie potrafią obronić własnych "członków", o pozostałych pracownikach nie ma co mówić.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx0.xx4 
  • -4

    janek_gość

    31.07.2016, 16:03

    praca dla kogo?

    ta firma to wyzysk pracownika. Gdyby mieli hotel darmowy i stołówkę to ludzie by mogli za friko robić bo 1600 i tak na nic więcej nie starczy. Najwięcej ludzi i tak pracuje tam z GMB, pruszcza i okolic więc dla Tczewa nic dobrego to nie wnosi.

    Odpowiedz
    IP: 83.23.xx6.xx0 
  • +10

    _gość

    31.07.2016, 20:56

    A co ty wnosisz swoją osobą?

    Roszczeniowa postawa i nic poza tym.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx5.xx9 
  • JA_gość

    31.07.2016, 21:19

    Flex

    Jak ktos cos soba reprezentuje to nie zarabia w tej firmie minimum. A jak ktos tylko ma wymagania, bo przciez sie nalezy, to sprawy sie maja tak a nie inaczje. Pozdrawiam tych co widza kryzys:)

    Odpowiedz
    IP: 81.182.xx7.xx6 
  • _gość

    09.08.2016, 01:34

    Moze minimum nie ale szalu nie ma... Po kilku latach 2200 brutto z pelna matryca to smiech w porownaniu do pupili ktorzy nic nie potrafia i maja tyle samo lub wiecej, bzdura chyba ze chodzilo Ci o reprezentowanie sie poprzez liza oe 4liter.. Bo uczciwa praca to nikt tam sie nie dorobil...

    Cytuj
    IP: 94.174.xx1.xx1 
  • +10

    lolek93

    01.08.2016, 10:59

    do Pracownik

    Panie kolego o jakich godziwych pieniądzach pan mówi ? O tej głodowej najniższej krajowej i zatrudnieniu przez agencje pracy ? Ja pracowałem kiedyś na hali mechanicznej i kołchoz na maxa za najniższą krajową, jedyną podwyżkę jaką dostałem to podwyżka ale NORMY, ciągle mało i mało a siano takie same i były premie ale kwartalne i w zależności od % przyznanej premii różnie bywało. Może elita flexa i podpier***aczy oraz leserów dostawała dobre pieniądze - ale tak na prawdę to ludzie zatrudnieni przez agencję pracy mieli najbardziej przesrane - bo zapieprzali ciężko a za nędzne pieniądze :) Pozdrawiam

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • -5

    toja_gość

    01.08.2016, 12:51

    ... to ludzie zatrudnieni przez agencję

    Przeczytaj jeszcze raz co napisałeś i pochwal Flex-a Co ma w/g Ciebie oznaczać zatrudnianie przez Agencję pracy? Nie ma czegoś takiego jak zatrudnianie przez agencję pracy. Jesteś pracownikiem Agencji i to z nimi masz podpisaną umowę na (jak piszesz najniższą krajową). Więc jeżeli tak narzekasz to narzekaj na agencję z jaką podpisywałeś umowę - bo przecież z Flex-em nie podpisałeś. Agencja ma prawo wynająć Ciebie dziś do Flex-a, a jutro zmienić Ci firmę nawet na fabrykę prezerwatyw jeśli spełnisz kwalifikacje. Nikt nie zmusza Ciebie do podpisywania umów, a jeśli tak to jest niezgodne z prawem.

    Odpowiedz
    IP: 87.204.xx7.xx1 
  • -2

    Stefan_gość

    01.08.2016, 19:55

    MILIONY

    miliony drżą, całuj sygnet

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx9.xx2 
  • -10

    e_gość

    01.08.2016, 21:23

    wspolczuje autorowi artykulu.... Widzieliscie strate firmy z powodu artykulu ?

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx4 
  • +6

    Michał_gość

    02.08.2016, 00:58

    jesteś idiotą i nic nie rozumiesz...

    Cytuj
    IP: 164.126.xx0.xx8 
  • +2

    ja_gość

    01.08.2016, 21:34

    to jak to jest? teraz jak mój pracodawca (nie flex) będzie padał- to co sruu do mediów o interwencję? Widziały gały co brały. Wyposażenie na kółkach- Tiry wywiozą na prom w tydzien (po wydojeniu kasy z tzw strefy ekonomicznej). Poza tym nie ma co narzekać na warunki. Jak sie podpisuje umowę i są poważne deficyty w kadrze "zarządzającej" (wykształciuchy- ale nie do końca;-) to taki jest efekt :) powodzenia fleksowicze (byłem tam krótko tuż na starcie kariery- wystarczyło i wystarczyło odwagi żeby iść w świat, teraz jestem na swoim i jak wspomnę tamten czas- to dziekuję za cenne krótkie doświadczenie)

    Odpowiedz
    IP: 109.243.xx5.xx7 
  • +6

    bert_gość

    01.08.2016, 23:29

    Głupota :) Proszę tylko przejść się do pośredników współpracujących z FLEXEM tj. toolip, progres i randstad i zapytać czy mają wakaty. W każdym odpowiedź twierdząca :) Proszę tylko znaleźć pracowników za 1850 brutto :)

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx0.xx9 
  • +6

    Wuj_gość

    02.08.2016, 06:57

    Cyt. Albo rezygnujesz z urlopu albo cie zwalniam. Pozatym mobbing. Ludzie są zastraszani.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx7 
  • +1

    Maciek_gość

    02.08.2016, 07:12

    Najwięcej zarabia ten co liże dupe. ..... Ić Flexa.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx7 
  • -2

    _gość

    05.08.2016, 08:27

    Tak jest w każdej firmie i w każdym kraju.

    Cytuj
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • +4

    Jagoda_gość

    02.08.2016, 07:20

    2011

    W 2011 tez nibu krazyly plotki ktorych nikt nie potwierdzal jednoczesnie otwieraly sie nowe projekty i tu ni z gruchy ni z pietruchy kierownictwo na nockach sie zjawialo brygadzista wysylal na gore no i z tamtad na hale nie wracali...razem polecialo 437 ludzi

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx1.xx7 
  • -2

    _gość

    02.08.2016, 12:08

    Coś ci się cyferki i daty pomyliły

    Farmazony opowiadasz.

    Cytuj
    IP: 94.254.xx7.xx1 

    pp_gość

    07.08.2016, 12:06

    prawda

    Niestety ale to wlaśnie w 2011 roku Flex zasłynął sprawą kiedy to około 100 osób nie wpuszczono do zakładu tylko na bramie zabrano im identyfikatory i klucze od szafek ubraniowych - defacto okradając ich z tego co pozostawili w szafkach - i powiedziano im, że już tu nie pracują. Dzien przed tą akcją sam widziałem jak Związki Zawodowe szły na rozmowę z szefową działu HR i zapewne rozmawiali o tych "zwolnieniach", a później tłumaczyli się, że o niczym nie wiedzieli.Tak właśnie działa patologiczne kierownictwo Flexa i szkoda tylko, że ci pracownicy nie wytoczyli im spraw sądowych za takie łamanie praw pracowniczych bo koszty adwokatów mocno by ich "trzepnęły" po kieszeni, a i rozgłos byłby wiekszy. To jest właśnie prawdziwe oblicze kierownictwa Flexa, szczególnie od momentu kiedy niejaki "póljajko" został szefem w tczewskim Flexie.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx0.xx4 
  • +9

    polakzwierzaki_gość

    02.08.2016, 10:00

    typowy sklep dla ludzi którym nie chciało się uczyć, dostają 1500 na rączke i jeszcze całują Szanownego Pana Prezesa i bronią jego imienia w internecie ahhahaa "Pracownik nie jest winien swemu pracodawcy służalczości i posłuszeństwa. Jest mu jedynie winien usługę, za którą otrzymuje zapłatę, będącą nie łaską, lecz zasłużonym wynagrodzeniem"

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx2 
  • +9

    _gość

    02.08.2016, 12:14

    Jakiś czas temu z Flexa odszedł przewodniczący ZZS

    Jaki był powód odejścia Pana Krzysztofa A. ?

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx7.xx1 
  • +4

    Pracownik_gość

    02.08.2016, 12:33

    Jak zwykle tcz.pl sieje panike. Pierwsze spekulacje na temat "upadłości" jakie sie pojawiaja spotykam na tej stronie. Owszem, duzo wpisow jakie tcz.pl umieszcza to wiadomosci przydatne, ale niektore sa wrecz smiesznie wyidealizowane. To, ze Flex jest przedsiebiorstwem, ktore zatrudnia najwiecej ludzi na pomorzu to trzeba logicznie pomyslec, ze i zwolnienia beda w wiekszej liczbie jak np spadna zamowienia (firma zatrudniajaca 1000 ludzi zwolni ok 100 osob, firma zatrudniajaca 4000 ludzi zwolni 400 osob - proste). Ludzie zatrudniajacy sie w firmie, w ktorej zatrudnienie jest wyznaczone przez wielkosc zamowien musi sie liczyc z mozliwoscia utraty pracy (szczegolnie osoby przez agencje)

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xxx.xx6 
  • -5

    rudi_gość

    02.08.2016, 18:51

    W końcu...

    ZAMKNĄĆ TĄ PIEPRZONĄ NIEWOLNICZĄ DZIAŁALNOŚĆ, AMERYKAŃSKI GÓWNOLIT.

    Odpowiedz
    IP: 2.96.xx8.xx2 
  • _gość

    03.08.2016, 10:09

    Sam się zamknij tumanie

    Jak ci coś nie pasuje, poniewaz to się zwolnij i przestań truć D...e

    Cytuj
    IP: 94.254.xx3.xx6 
  • +6

    malarz_gość

    02.08.2016, 22:28

    Flex mech

    We Flexie pracowałem ponad 4 lata, strach ludzi przed kierownikiem byl najlepszy jaki tam widziałem. " przyszedl uważaj" - kierownik obserwował ludzi jak pracowali. Ludzie zestresowani, jeszcze szybciej pracowali, ludzie boją się że stracą pracę, słowa brygadzistow "ogień, ogień" szczególnie na mechu, na malarni, mobbing, mobbing i jeszcze raz mobbing. Ludzie nie bójcie się podejmować decyzji i zmiencie pracę, bo z tym flexem już nigdy nie będzie lepiej jeden wielki wyzysk na pracowniku. słowa jednego z brygadzistow z działu mecha byłego wojskowego, kto robi to się domyśli o kogo chodzi  "Robota musi iść.. Ogień ogień ma iść!!!" jest tyle firm w Tczewie, tyle zakładów ale i tak ktoś napisze ze ma rodzinę na utrzymaniu. Okej, każdy ma wydatki ale sami sobie zdrowie psujecie i boicie się zmian na lepsze. Flex traci coraz więcej pracowników z Tczewa i okolic, aż firma podstawia z Elbląga autobus bo już powoli nie ma kto tam pracować. Pozdrawiam

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx3.xx5 
  • +5

    stara gwardia_gość

    04.08.2016, 09:37

    'Bój', bój, oj bój się :-P

    A jak mowa o byłym wojskowym to o Andrzeju ;-) do dzisiaj tam pracuje, choc ma padaczke i... Grzyba tego ciapka :-P

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx8 
  • KARMA_gość

    03.08.2016, 16:45

    KTO MOZE NIECH ZMIENIA PRACE JAK NAJSZYBCIEEJ

    PODOBO TERAZ BEDA ZATRUDNIAC UKRAINCOW I WYBUDUJA DLA NICH BUDYNKI MIESZKALNE :)

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx5.xx3 
  • -1

    apork_gość

    05.08.2016, 20:59

    :)

    i dobrze może co nie którzy zaczną cenić to co mają ,a nie marudzić ps(a my co robimy nie imigrujemy aby było nam lepiej) kij ma dwa końce ,tylko który lepszy :)

    Cytuj
    IP: 83.16.xx5.xx9 
  • -1

    as_gość

    06.08.2016, 22:16

    PIS swym rzadzeniem rozwali te firme...

    Odpowiedz
    IP: 164.126.xx4.xx5 
  • +2

    pp_gość

    07.08.2016, 11:40

    Flex to obóz pracy

    Niestety ale kadra kierownicza Flexa to czysta patologia. Wiem co piszę bo pracowałem tam przeszło 10 lat. Kolesiostwo, kumoterstwo i nepotyzm to podstawa działania kadry kierowniczej. Nawet teraz szukając pracowników przez agencje pracy- np. "progres" - zastrzegają sobie aby nie podawać nazwy firmy. Ciekawe czego sie wstydzą bo firma, która ma naprawdę dobrą renomę na rynku pracy nie bedzie się ukrywać podczas rekrutacji, a pozatym jak to wygląda kiedy masz iść do pracy nie wiedząc w jakiej firmie masz pracować. Dodatkową ciekawostką jest fakt iż tczewskie mendia nie chciały sie zająć tym tematem kiedy napisałem do nich e-maila, bo tak boja się "prawników" flexa lub mają jakieś układy i bronią tej "patologii" flexowskiej. Tak o to, te niby (nie)zależne media , boją się pisać prawdę o takich patologicznych korporacjach.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx4 
  • +2

    były pracownik_gość

    08.08.2016, 22:00

    flex to obóz pracy - odp

    Witam, pracowałem pare lat w tym zakładzie i odszedłem z własnej woli,ze stwierdzeniami w/w trudno sie nie zgodzic, szczególnie z tym nt.kadry kierowniczej,jak osoby która tak naprawde nic nie potrafią mogą byc SV- ewa.s, tomek.g??dla tych co nie mają nic do stracenia i chcą coś osiagnąc życze odwagi i powodzenia byle jak najdalej od flexa Pozdr dla normalnych , niestety zostało ich niewielu .

    Odpowiedz
    IP: 84.105.xx9.xx6 
  • +3

    EDEK_gość

    10.08.2016, 16:40

    pracowalem tam kiedys

    lata 2001-2005 i zatrudniali wtedy przewaznie ludzi ktorzy cos soba reprezentowali. Ale z biegiem czasu zaczal robic sie syf.

    Odpowiedz
    IP: 213.212.xx1.xx2 
  • -1

    Rysoo_gość

    03.07.2017, 11:53

    Flex

    Uwaga na lofoten nbo kobiety tam pracuja ciezej od facetow bo te skur**e tylko przed kompem siedza i nic nie robia.A kobiety targaja sie z ciezarami i kreca srubki nawet po 90 szt na szafe. A zarobiaja tyle co te leniwe lenie

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx4.xx1 
  • WTF_gość_gość_gość_gość_gość

    21.02.2019, 21:43

    Równouprawnienie biało-rycerzyku

    Cytuj
    IP: 178.235.xx0.xx4 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.