Polregio z nowym system sprzedaży

Polregio (fot. mat. prasowe)
Tczew - Polregio z nowym system sprzedaży
POLREGIO zakończyło kolejny etap unowocześniania obsługi pasażerów. Klienci POLREGIO mogą już korzystać z nowoczesnego, intuicyjnego systemu sprzedaży biletów online oraz aplikacji mobilnej.

Pasażerowie POLREGIO korzystają już z nowej platformy sprzedaży biletów online oraz aplikacji mobilnej będących własnością przewoźnika. Nowy system sprzedaży oraz współpracująca z nim aplikacja mobilna POLREGIO zostały wyposażone w szereg intuicyjnych, oczekiwanych przez pasażerów rozwiązań.

System sprzedaży biletów POLREGIO jest jednolity. Oznacza to, że bilet zakupiony przez stronę www.bilety.polregio.pl jest od razu dostępny do wyświetlania w aplikacji jak

i odwrotnie - gdy bilet zostanie zakupiony przez aplikację, można go pobrać w postaci PDF z internetowego systemu sprzedaży. Co istotne, bilety w aplikacji mobilnej są zapisywane w pamięci urządzenia, stąd wyświetlenie biletu jest możliwe nawet gdy urządzenie jest w trybie offline (bez dostępu do Internetu). Platforma internetowa POLREGIO oraz aplikacja mobilna umożliwiają zapamiętanie karty płatniczej, dzięki temu druga i kolejne płatności z jej użyciem są bardzo proste i nie wymagają ponownego wpisywania jej danych. W tym przypadku zaimplementowana został tzw. metoda "oneclick", podobna do płatności BLIK.

- Obok wdrożenia nowoczesnych terminali mobilnych dla obsługi pociągów, stopniowego uruchamiania płatności kartą w pociągach, kolejny projekt POLREGIO kończymy z sukcesem. Z żelazną konsekwencją wprowadzamy zmiany, których oczekują nasi pasażerowie. To o ich potrzeby i sugestie oparliśmy funkcjonowanie nowego systemu sprzedaży wraz z aplikacją mobilną. Własny system i aplikacja umożliwią nam pełen wpływ na ich funkcjonowanie i kierunki rozwoju. Pragnę zaznaczyć, że nie rezygnujemy ze współpracy z dotychczasowymi partnerami i nadal jesteśmy otwarci na współpracę również z innymi dostawcami oferującymi usługę sprzedaży biletów. Takie rozwiązania zwiększają dostępność naszej oferty - powiedziała Anna Lenarczyk, Członek Zarządu - Dyrektor Handlowy Spółki Przewozy Regionalne.

System sprzedaży POLREGIO posiada zaawansowaną i szybką wyszukiwarkę połączeń z inteligentną funkcją zapamiętywania ulubionych relacji użytkownika. Pozwala również
na definiowanie stacji "przez", filtrowanie rodzajów pociągów czy ograniczanie wyników wyłącznie do połączeń bezpośrednich. System umożliwia zakup biletów jednorazowych, okresowych (tygodniowych, miesięcznych i kwartalnych) oraz grupowych. Automatycznie dobiera i wyświetla oferty biletów jednorazowych i okresowych odpowiadające określonej przez użytkownika trasie przejazdu, liczbie pasażerów i ich uprawnień do ulg. Równolegle POLREGIO pracuje nad wdrożeniem sprzedaży REGIOkarty w postaci elektronicznej. Aplikacja POLREGIO jest bezpłatna i dostępna na urządzeniach posiadających system operacyjny Android i iOS.

Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (6)
dodaj komentarz

  • +1

    Po co?_gość

    26.03.2019, 08:15

    Mam już od kilku lat apke na telefon w której kupuję bilety. Trochę się spóźnili... z tym "wynalazkiem"

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx8.xx5 
  • +7

    Alex_gość

    26.03.2019, 08:23

    Gdzie się pytam są te nowe składy zakupione pod koniec ubiegłego roku. Dlaczego nie jeżdżą rano i po południu jak ludzie jadą i wracają z pracy? Traktujecie nas jak hołotę wożąc starymi ENami. Na czym polega ta nowoczesność na apkach w smartfonach? Konkrety ludzie, konkrety, a nie mydlenie oczu. Póki co przewozy regionalne czyt. Polregio kojarzy mi się z ciasnym, śmierdzącym, zdezelowanym składem.

    Odpowiedz
    IP: 88.199.xx2.xxx 
  • +7

    Pasażer_gość

    26.03.2019, 10:06

    Nowy jeździ 6:25 do Gdyni. Szczerze to wolę stare składy, bo w nowym jest mniej miejsc do siedzenia. Część ludzi niestety musi podróżować na stojąco. W starych nie było problemu :-(

    Cytuj
    IP: 153.19.xx6.xx5 
    +7

    posiadacz biletu_gość

    26.03.2019, 10:34

    A jechałeś wygodnie do pracy nowymi składami? Wygodnie, na stojąco do Gdańska. Niestety, nowe składy są krótkie i mają mniejszą ilość miejsc siedzących. Dlatego dojeżdzający do pracy wczesnym rankiem wolą te "stare , zdezolowane" składy w których można siąść. Czy te nowe są tak wspaniałe? Raczej nie. Jadą ciszej, ale wydzierająca się z podsufitu zapowiadaczka stacji nie pozwala się zdrzemnąć. Układ siedzeń jest dziwny, jest ciasno, a są przestrzenie bardzo luźne. Klimatyzacja też albo działa, albo nie. I często lepiej że nie działa. Bardzo mocno wychładza, nie ma możliwości regulacji ciągu. Właśnie traktują ludzi jak chołotę, udając, że dają nam nowoczesność, a pogarszają warunki dojazdu. Zaraz zacznie się jazgot.... Tak chcę siedzić, jadąć do Gdańska, albo wracają z pracy do domu. Wstając rano sporo przed piątą, chciałbym się jeszcze chwilę zdrzemnąć i stojąc na peronie wypatruję, aby wjechał stary EN.

    Cytuj
    IP: 178.19.xx0.xx3 
  • +10

    a_gość

    26.03.2019, 09:39

    Jaja sobie robicie z ludzi to polregio to syf nad syfy jak można puszczać 1 słownie jeden skład rano /lub po pracy gdy setki ludzi jadą i wracają są ścisnięci jak sardynki o miejsce siedzące trwa walka jak o ogień .Oni piszą o zadowoleniu klienta jak jest pełen skład to konduktor chowa się jak szczur w swojej kabinie żeby ludzie go nie zlinczowali .Kolej XXI w polregio ,omijam ten syf z daleka .

    Odpowiedz
    IP: 77.240.xx6.xx0 
  • +2

    qq_gość

    26.03.2019, 13:40

    zapraszam o 5;25 na dworzec jak przyjeżdża nowy JEDEN sklad. po staremu kurła jechały dwie fajne EN-ki. kurła wygody im sie zachciało. i jeszcze te zapowiedzi co stacje... next stejszon, fajnal stejszon....komu to potrzebne...

    Odpowiedz
    IP: 157.25.xx1.xx8 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.