Tcz.pl logo

Szukaj

Kolejne niebezpieczne zdarzenie na al. Kociewskiej

Kolejne niebezpieczne zdarzenie (fot. nadesłane od redakcji)
Kolejne niebezpieczne zdarzenie na al. Kociewskiej
Dopiero co, bo kilka dni temu, miało miejsce zderzenie dwóch aut, w którym na szczęście nikt nie ucierpiał. "Dopiero", bo dzisiaj ponownie doszło tutaj do wypadku. Mowa o słynnym już skrzyżowaniu al. Kociewskiej z ulicą Żwirki.

Świadek zdarzenia zrelacjonował nam, że niecałą godzinę temu na wymienionym skrzyżowaniu doszło do zdarzenia, w wyniku którego prawdopodobnie ucierpiał mężczyzna. Mało tego...

Według świadka, który mieszka tuż obok:

Kierowcy traktują ten odcinek jak tor rajdowy i notorycznie przekraczają prędkość. Strach wyjść, bo nigdy nie wiadomo, czy szybko jadący samochód zatrzyma się przed przejściem dla pieszych. W zasadzie co kilka dni z okna możemy zaobserwować, jak dochodzi do stłuczek. Ostatnio zderzył się tutaj bus z osobówką. Może warto zwrócić uwagę władzom miasta nad postawieniem na tym skrzyżowaniu sygnalizacji świetlnej? Tylko czekać, aż dojdzie do tragedii.


Jeśli zauważyłeś/aś błąd w artykule, prosimy o kontakt. Twoja pomoc jest dla nas bardzo cenna i pozwala nam utrzymywać wysoką jakość treści.
Jesteśmy otwarci na Twoje pomysły! Chcesz podzielić się ważną informacją, napisać o ciekawym wydarzeniu, które miało miejsce w Twojej okolicy, czy po prostu wyrazić swoją opinię na jakiś temat? Zapraszamy Cię do tworzenia treści razem z nami. Wyślij swój tekst, zdjęcia lub wideo poprzez formularz, a my opublikujemy je na naszej stronie. Pokaż, co jest ważne dla Ciebie i Twojej społeczności! Pamiętaj, że każdy głos ma znaczenie.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (60)
dodaj komentarz

  • +5

    Tyuyy_gość

    26.06.2023, 17:17

    Sygnalizacja to niezły pomysł ! Poprawiłaby bezpieczeństwo

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx6.xx3  #
  • +41

    Romek_gość

    26.06.2023, 17:25

    Zwiększyła bezpieczeństwo i stworzyła kolejny zakorkowany punkt w mieście.

    Cytuj
    IP: 89.64.xx1.xx8  #
    +13

    v_gość

    27.06.2023, 08:24

    Sygnalizacja spowoduje powstanie korków. Po prostu kierowcy jadący ul Żwirki myślą, że mają pierwszeństwo. To trzeba zwalczyć, nie wstawić sygnalizację, bo ucierpią wszyscy, a powinni ucierpieć Ci, którzy są bezmyślnymi dzbanami.

    Cytuj
    IP: 5.226.xx3.xx6  #
    +1

    Ahc_gość

    27.06.2023, 14:45

    Sygnalizacja

    I zaczęłabym generować zatory, ludzie przepisy, przepisy, podobno je zmacie.Telwfon w kieszeni, oczy do okola głowy.

    Cytuj
    IP: 31.0.xx3.xx2  #

    gość _gość

    27.06.2023, 17:58

    sygnalizacja świetlna na tym skrzyżowaniu to świetny pomysł

    Cytuj
    IP: 37.30.xx4.xxx  #
  • +32

    _gość

    26.06.2023, 17:17

    nie bardzo wiadomo o co chodzi

    kto w kogo i w jakich okolicznościach. To chyba podstawy? Bez sensu jest ten artykuł.

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx8.xx3  #
  • +1

    Redaktor_gość

    27.06.2023, 14:33

    Dlatego nikt się pod nim nie podpisał.

    Cytuj
    IP: 46.205.xx8.xx0  #
  • +24

    Romek_gość

    26.06.2023, 17:24

    Dane

    Konkretne dane podaj. Ile samochodów przekracza prędkość, Ile niebezpiecznych zdarzenia miało miejsce? Kto zawinił? Może przyzwyczaił się autor posta do prędkości pojazdów jadących w miejskich korkach tj.20-30km/h, pojazdów kierowanych przez nieudolnych kierowców nie wiedziedzących co to dynamiczna jazda? Czekam aż policja nareszcie zacznie wystawiać mandaty za flegmatyczną jazdę.

    Odpowiedz
    IP: 89.64.xx1.xx8  #
  • -10

    Rocky_gość

    26.06.2023, 23:52

    Podziwiam

    Brawo panie dynamiczny , z wypowiedzi wnioskuję milion kilometrów po świecie , a nie zauważył pan , ze w większości światowych miejskich aglomeracji jest zone 30 ? Zapraszam pana dynamicznego na drogi Skandynawii ...

    Cytuj
    IP: 188.147.xx8.xx3  #
    +1

    Kris_gość

    27.06.2023, 06:40

    Nie spinaj się

    Gościu dobrze to określił torem rajdowym. Jeżeli ja jadę 50km/h a tej drodze dynamicznie wyprzedza mnie inne auto i to pomimo podwójnej linii ciągłej, lub motocyklista STARTUJE z skrzyżowania z ulicą Jagiellońską i Kociewską i jeszcze przed przejściem dla pieszych w kierunku Żwirki wbija czwarty bieg. Też mieszkam w pobliżu i mialem kilka filmików z takich zajść. Na Kociewskiej co 100m zrobić progi, lub przejścia dla pieszych uniesione z polbruku. Skoro kierowcy nie szanują takich dróg.

    Cytuj
    IP: 46.204.xx3.xx1  #
    +3

    Jan _gość_gość_gość_gość_gość__gość

    27.06.2023, 12:11

    do Romka

    Co dla Ciebie oznacza flegmatyczna jazda ? Ustawodawca ustanowił że prędkość w terenie zabudowanym jest 50 /h poza nielicznymi wyjątkami , i wszystko w temacie Takich co jada poniżej tej prędkości a mogą szybciej to można policzyć na palcach jednej ręki Wymienione w artykule skrzyżowanie jest b proste nie potrzeba tam myśleć ,jeżeli dochodzi tam do wypadków to tylko z czyjeś arogancji ,braku poszanowania przepisów

    Cytuj
    IP: 109.207.xx8.xx2  #
  • +22

    Joanna_gość

    26.06.2023, 17:31

    Kolejny artykuł nic niewnoszący. Zdjęcie robione kalkulatorem. Redaktorek nie wysilił się tylko przepisał SMS-a

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx6.xx6  #
  • Henryk_gość

    26.06.2023, 17:38

    No tak, trzeba teraz chodzić z kamerą z iMax pod pachą i szukać okazji, wypadku, zdarzenia. Ty się babko stuknij w głowę.

    Cytuj
    IP: 94.38.xx3.xx0  #
    +2

    do Henryk_gość

    26.06.2023, 21:44

    Sugerujesz stulejarzu, że redakcji nie stać na to by wysłać na miejsce redaktorka z najzwyklejszym aparatem (choćby w telefonie)?

    Cytuj
    IP: 146.70.xx6.xx0  #
  • Mona_gość

    26.06.2023, 17:37

    Sygnalizacja

    "Zwiększyła bezpieczeństwo i stworzyła kolejny zakorkowany punkt w mieście."

    A może by jednak poprawiła. Bo jak chce skręcić w prawo, ze Żwirki na Kociewską to Ci co jadą prosto, albo skręcają w lewo stanął się ma samym środku i tym samym blokują zjazd w prawo. Nie wiem jak ich uczyli na kursie, ale powinni się doszkolić

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx5.xx3  #
  • +4

    qq_gość

    26.06.2023, 17:57

    "..to Ci co jadą prosto, albo skręcają w lewo stanął się ma samym środku.." ale o co Ci chodzi?

    Cytuj
    IP: 109.197.xx2.xx9  #
    -4

    Tedi _gość

    26.06.2023, 18:40

    Blokują prawoskręt

    Jak wyżej

    Cytuj
    IP: 5.173.xx3.xx9  #
  • -15

    Elwis_gość_gość

    26.06.2023, 18:13

    A jednak

    "Zwiększyła bezpieczeństwo i stworzyła kolejny zakorkowany punkt w mieście."

    Lepsze zakorkowane miasto niż widok trupów. A jak Ci się nie podobają korki w miescie to fora ze dwora i szukaj miejsca na wsi.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx6.xx1  #
  • -5

    Bubu_gość

    26.06.2023, 18:32

    Kolizje

    Głupi pomysł z sygnalizacją bo zakorkuje kolejny punkt. Male rondo załatwiło by sprawę

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx7.xx9  #
  • -3

    _gość

    26.06.2023, 22:30

    Sam jesteś głupi

    Cytuj
    IP: 31.0.xx0.xx6  #

    ????_gość

    28.06.2023, 01:02

    Wypadki

    Gdzie ty chcesz tam wstawić rondo tam również jeżdżą autobusy i ciężarówki

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx2  #
  • +10

    sen_gość

    26.06.2023, 18:33

    ojjj jak ja kocham tamtędy jezdzic. Spokojna jazda 50km/h a jakis osobnik za tobą świeci dlugimi i siedzi na zderzaku

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx8.xx0  #
  • +9

    Op_gość_gość

    26.06.2023, 18:51

    Nie światła a rondo poprawiłoby sytuację, tam gdzie jest idealne miejsce na rondo, projektują skrzyżowanie równorzędne, ot taka mentalność

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx7.xx4  #
  • +10

    Michał_gość

    26.06.2023, 19:08

    Ja bym postawił dróżnika z rogatkami. Drogówka może zawsze prewencyjnie stanąć w dozwolonym miejscu i "suszyć". Skoro ten odcinek jest tak lubiany przez rajdowców, to mandaty będą pewniakiem.

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx8.xx9  #
  • +3

    Poszkodowany _gość

    26.06.2023, 22:51

    .

    W tym wypadku akurat nie rozchodzi się o prędkość, a o to że Pani kierującą peugeotem wymusiła pierwszeństwo wyjeżdżając 50m przed maską...

    Cytuj
    IP: 188.147.xx4.xx8  #
  • +8

    Aaaa_gość

    26.06.2023, 19:18

    Jak to taki tor wyścigowy to może warto postawić patrol z suszarkami i mandaty poleca, przynajmniej chłopaki zarobią i będzie bezpieczniej bo tczewianie się nauczą kto ma pierwszeństwo.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx7.xx5  #
  • +4

    Y&_gość

    26.06.2023, 23:47

    Zasady ruchu drogowego

    Zasady Ruchu Drogowego się kłaniają!! Tu nie jest potrzebna sygnalizacja świetlna, ale potrzebny rozsądek i myślenie! Natomiast do rozwijających nadmierną prędkość - to tablica świetlna informująca o prędkości z fotokomórką i mandaty utęperują kierowców!!

    Cytuj
    IP: 188.147.xx4.xx5  #
  • +7

    Triko _gość

    26.06.2023, 19:39

    Kto buduje nowe tak niebezpieczne

    "Zwiększyła bezpieczeństwo i stworzyła kolejny zakorkowany punkt w mieście."

    Skrzyżowanie. Autobusy najeżdżają na wysepki. Oznakowanie tragiczne. Słaba widoczność do skrętu. Już doszło do potrącenia. Musimy poczekać aż ktoś zginie i wtedy ruszą głową z jednak jest to Czarny punk Tczew.

    Odpowiedz
    IP: 37.18.xx4.xx7  #
  • +8

    kjhgf_gość

    26.06.2023, 20:24

    Ile potrzebujesz znaków przed skrzyżowaniem, żebyś mógł się domyśleć, że przetniesz drogę?

    Cytuj
    IP: 84.38.xx1.xx9  #
    +4

    Rocky_gość

    27.06.2023, 00:06

    Normalne skrzyżowanie

    Uważam , że skrzyżowanie jest normalne całkowicie , tylko nerwusy w bolidach muszą się doceniać i nie pasuje rozwaga i szacunek... przecież jak można dieslem 110 koni podjechać powili , zatrzymać się i nie wymuszać , raczej hamowanie z 80km/h cienkimi tarczami żeby na stopie wyhamować do 5 km/h i dalej rura , potem do garażu , dolać oleju i od rana to samo...

    Cytuj
    IP: 188.147.xx8.xx3  #
  • +1

    Robert_gość

    26.06.2023, 19:54

    Proponuję rondo

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx9.xx2  #
  • +1

    Yeti_gość_gość

    27.06.2023, 16:27

    A ja zasieki i most zwodzony.

    Cytuj
    IP: 37.225.xx4.xx6  #
  • +9

    KZK_gość

    26.06.2023, 20:21

    Że jaki tor?

    Tor to może być wyścigowy, a nie rajdowy. A oceny prędkości pojazdów przez osoby postronne, które nie odróżniają rajdu od wyścigu, nie traktowałbym zbyt poważnie. Ludzie raczej nie noszą radarowych mierników w oczach, za to z pozycji pieszego zawsze mają tendencję do fantastycznych wizji w tym temacie. Jeśli zaś dochodzi tam do "stłuczek" to dlatego , że ktoś komuś nie ustępuje pierwszeństwa. A ono jest tu bardzo wyraźnie określone i to bez sygnalizacji świetlnej.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx0.xx5  #
  • +11

    marko_gość

    26.06.2023, 20:48

    Popieram w pełni powyższy komentarz. To nie prędkość w Tczewie jest problemem a nie ustepowanie pierwszeństwa i wpychanie się na chama. Tam sa znaki STOP poziome i pionowe, a nikt prawie się nie zatrzymuje. Umieścić patrol z dronem lub innym, w godzinę ze 30 mandatow gwarantowane...

    Cytuj
    IP: 178.235.xx0.xx1  #

    Xyz_gość

    28.06.2023, 03:43

    Dokładnie. Jest STOP to trzeba się zatrzymać i ustąpić. Obojętnie ile auto z pierwszeństwem jedzie, a jeśli jedzie szybko to tym bardziej tylko głupi się pcha. Wina w tym wypadku jest po stronie auta które mimo znaku stop postanowiło sobie przejechać.

    Cytuj
    IP: 188.147.xx4.xx8  #
  • +4

    mar_gość

    26.06.2023, 20:43

    Normalne skrzyżowanie, ale kierowcy słabi. Dla poprawy bezpieczeństwa akurat w tym miejscu można było wybudować rondo, bo miejsca jest dosyć, ale w naszym mieście ronda powstają tam gdzie nie są nikomu potrzebne.

    Odpowiedz
    IP: 165.225.xx6.xx7  #
  • +4

    a_gość

    26.06.2023, 21:09

    Prawda- super rondo JN, Saperska potrzebne jak dziura w płocie autobusy się nie mieszczą, kierowcy ścinają przez środek ,ruch minimalny kilkanaście aut na godzinę ,ale urzędasy każdą papraninę przyjmą , podpiszą ,i odbiorą dlatego to miasto tak wygląda bo nikt nie ma pojęcia co robi są bezkarni.

    Cytuj
    IP: 178.235.xx7.xx8  #
  • -3

    K_gość

    26.06.2023, 20:51

    "Zwiększyła bezpieczeństwo i stworzyła kolejny zakorkowany punkt w mieście."

    Tak, można wybrać bezpieczeństwo kontra korek w godzinach szczytu. Jak kto woli.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx7.xx2  #
  • +4

    normalny_gość

    26.06.2023, 21:28

    Nauka jazdy

    Jak ktoś nie potrafi ustąpić pierwszeństwa to proponuje wrócić do szkoły jazdy. Po co komu sygnalizacja świetlna w tym miejscu która będzie powodować kolejne korki?

    Odpowiedz
    IP: 188.47.xx4.xx3  #
  • -2

    Daniel _gość

    26.06.2023, 21:48

    Ulica

    Napewno dobrym pomysłem jest rondo które rozwiązuje korki i problem pierwszeństwa na tym skrzyżowaniu

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx8.xx7  #
  • -2

    Mieszkaniec _gość

    26.06.2023, 22:53

    Zmiana

    Może lepszym rozwiązaniem byłoby rondo ,jak jest na zachodzie .

    Odpowiedz
    IP: 91.224.xx8.xx1  #
  • Rocky_gość

    26.06.2023, 23:45

    Jest sposób...

    Rondo, światła, fotoradar, progi , może tunel albo kolczatki... nie to nic nie da , sekret tkwi w kulturze , szanowaniu się oraz rozsądku ... 50km/h to max , więcej stef 30km/h i to się da gdyby wszyscy się stosowali ... do tego synchronizacja świateł ... a nie but w passata diesel, kupa dymu i jest pierwszy na kolejnym czerwonym i tym samem zagrożenie i korek ...

    Odpowiedz
    IP: 188.147.xx8.xx3  #
  • -2

    Suche strzygi_gość

    27.06.2023, 00:50

    Czas na zmiany

    Może faktycznie ktoś zacznie planować w tym miejscu sygnalizację ...tyle ludzi tędy przechodzi,osobiście byłam świadkiem zderzenia ,w którym samochód po zderzeniu wjechał na chodnik, przejeżdżając przez przejście ..serio tamtędy codziennie chodzi pełno ludzi , w roku szkolnym pełno dzieciaków...obudzi się ktoś w końcu?

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx2.xx1  #
  • +1

    Maciej_gość

    27.06.2023, 03:42

    pis drożyzna

    Nawet bilbord się załapał

    Odpowiedz
    IP: 188.47.xx5.xx0  #
  • -3

    czytelnik_gość

    27.06.2023, 04:19

    podpisywać nazwiskiem te wypociny

    "Sugerujesz stulejarzu, że redakcji nie stać na to by wysłać na miejsce redaktorka z najzwyklejszym aparatem (choćby w telefonie)?"

    tak nie stać , ponieważ same pisanie wciąż z błędami jest na niskim poziomie . upadł ten czypyly i to nisko.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx3  #
  • +1

    STOP HEJT_gość

    27.06.2023, 07:25

    "Zwiększyła bezpieczeństwo i stworzyła kolejny zakorkowany punkt w mieście."

    Jak nie potrafią jeździć to będą stać w korkach :)

    Odpowiedz
    IP: 89.174.xx5.xxx  #
  • +4

    jncc_gość

    27.06.2023, 07:29

    super pomysł z tym dronem nad skrzyżowaniem i mandacik i nie tylko tam - niech latają i "kasują" ćwoków

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx9  #
  • -4

    Bobo_gość

    27.06.2023, 08:11

    Dlaczego zdjęcie

    Dlaczego zdjęcie przedstawia skrzyżowanie Jagiellońskiej z Zygmunta Starego i Braci Grimm?

    Odpowiedz
    IP: 5.226.xx8.xx2  #
  • +1

    ręce opadają_gość

    27.06.2023, 12:27

    to las vegas

    nieopodal moskwy, od strony sierra leone

    Cytuj
    IP: 87.205.xx8.xx3  #

    Abc_gość

    27.06.2023, 15:23

    Dlaczego...

    Bo to tylko tcz.dno.pl, nie wymagają cudów, ja nie są na miejscu na czas tylko lecą po relacje i wypisują błędnie to nie powinniśmy się dziwić.

    Cytuj
    IP: 31.0.xx3.xx2  #
  • -1

    Roman_gość

    27.06.2023, 11:19

    audii

    Kierowca audi jeżdzi nacpany pewnie pod prąd jechał n haju

    Odpowiedz
    IP: 80.187.xx8.xx0  #
  • Poszkodowany_gość

    27.06.2023, 14:42

    Roman

    Twoj tata cie zrobil gdy byl nacpany

    Cytuj
    IP: 37.47.xx9.xx0  #
    -1

    Świadek _gość

    27.06.2023, 14:43

    Byłeś na miejscu zdarzenia? Nie sądzę. To nie wypowiadaj się skoro gowno wiesz o zdarzeniu.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx3.xx3  #
  • Abc_gość

    27.06.2023, 14:53

    Dynamiczna strefa.

    Strefa 30k/h nie ma nic wspólnego z dynamiką. Dynamiką nakazuje zagęszczać ruchy a nie pędzić 100km/h, prędkość a dynamiką to dwa odrębne tematy, dlatego to tak wygląda przez wasze rozumowanie, zageszczaj ruchy poprostu. A nie plotki, makijaż telefon,

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx3.xx2  #
  • Prędkość_gość

    27.06.2023, 15:36

    Nie rozchodzi się o prędkość?

    "W tym wypadku akurat nie rozchodzi się o prędkość, a o to że Pani kierującą peugeotem wymusiła pierwszeństwo wyjeżdżając 50m przed maską..."

    Nie rozchodzi się o prędkość? Kierowca audi na pewno jechał z prędkością 100-120km/h, aż wyrzuciło go na drugi pas. Jakby jechał przepisowo, czy nawet przekroczyłby prędkość dozwoloną o 10km/h to takiego zdarzenia by nie było, pomijając już nawet to że kierowca audi nie hamował.

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx1.xx7  #
  • Znajomy_gość

    28.06.2023, 03:31

    Gdyby nie WYMUSIŁA to by tego nie było

    Czyli widziałeś to na własne oczy skoro wiesz z jaką prędkością jechał? Z tego co ja wiem tam jest znak stop. Więc czy auto by jechało przepisowo 50km/h czy 100km/h to tym bardziej się nie wyjeżdża przed maskę. Ludzkim odruchem jest uciekanie jak widzisz że ktoś Ci się pcha pod maskę więc próbował uciec na drugą stronę.

    Cytuj
    IP: 188.147.xx4.xx8  #
  • do Romek_gość

    27.06.2023, 17:00

    tczewskie myśłenie

    "Zwiększyła bezpieczeństwo i stworzyła kolejny zakorkowany punkt w mieście."

    To lepiej nic nie robić i czekać, aż ktoś zginie

    Odpowiedz
    IP: 87.205.xx8.xx3  #
  • +2

    Gość _gość

    27.06.2023, 20:24

    Gdyby tam było rondo problem by się rozwiązał sam

    Odpowiedz
    IP: 138.68.xx3.xx0  #
  • Poszkodowana_gość

    27.06.2023, 22:03

    W zeszłym roku również miałam wypadek na tym skrzyżowaniu, dokładnie 28 lutego. Do dziś mam traumę na skrzyżowaniu i omijam przejazd tą ulicą będąc przejazdem w Tczewie. Wracałam z dzieckiem od lekarza, koleś nie dostosował się do znaku STOP i z impetem wjechał w prawy bok pojazdu. Pojazd obróciło na bok, oraz obróciło nas o 180stopni. Szczęście w nieszczęściu cała nasza trójka wyszła z tego i nikt życia nie stracił.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx5.xx0  #
  • gość_gość_gość

    28.06.2023, 08:35

    wypadki

    Światła spowodują korki. Wydaje mi się że rondo było by lepszym rozwiązaniem

    Odpowiedz
    IP: 31.186.xx6.xx6  #
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.