Tcz.pl logo

Szukaj

Gorąco w Pelplinie. Burzę wywołała jedna fotografia

Podczas styczniowej sesji w Pelplinie było gorąco (fot. tcz.pl)
Gorąco w Pelplinie. Burzę wywołała jedna fotografia
Gorąca sesja w Pelplinie. Podczas obrad pojawił się temat budowy zakładu utylizacji odpadów poubojowych. A zaczęło się od zaprezentowania fotografii, na której widać prywatne spotkanie kilku mężczyzn - m. in. burmistrza Pelplina i syna inwestora. Trwa procedura zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla tej inwestycji, stąd przeciwnicy burmistrza mówili o "wątpliwym układzie towarzysko-biznesowym". Z kolei burmistrz wyjaśniał, że wobec inwestycji Michnów nie zastosowano żadnego nadzwyczajnego trybu, a wystąpienie radnych nazwał "kiepskim spektaklem". Niewykluczone, że sprawa znajdzie się swój finał w sądzie.

Cała sprawa ma związek z planowaną inwestycją w okolicy Pelplina - chodzi o spółkę Michna, która planuje w podpelplińskim Nowym Dworze otworzyć zakład utylizacji odpadów poubojowych. Inwestycja jest jeszcze w sferze planów, ale inwestor otrzymał już dotację na budowę zakładu z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Inwestycja ma być warta blisko 105 mln zł, a rada przestępuje już do procesu zmiany planu zagospodarowania przestrzennego dla sołectwa Ropuchy (chodzi o odrolnienie gruntów i przeznaczenie ich pod tego typu działalność). Wśród części mieszkańców budowa zakładu budzi jednak sprzeciw - stąd ruszyła zbiórka podpisów pod petycją o zablokowanie zadania:

Pod petycją dotyczącą spalarni podpisało się kilkuset mieszkańców, którzy są przeciw tej śmierdzącej inwestycji. Mimo to burmistrz zaproponował zmiany w planie zagospodarowania przestrzennego, aby inwestor mógł budować spalarnię. Osobiście bronił inwestycji przed pracownikami Urzędu Marszałkowskiego. To działanie skierowane było przeciwko naszej gminie, które może prawdopodobnie wynikać z osobistych korzyści, jakie czerpał ze znajomości z Michnami. Wystarczy wspomnieć publiczne już zdjęcie ze spotkania, gdzie burmistrz Demski świetnie bawił się z Andrzejem Michną i innymi osobami. Sami do niego pozowali i podpisali je "Los Milioneros" - mówił podczas styczniowej sesji Miasta i Gminy Pelplin Marcin Rulewski, którego zdaniem rodzina prowadząca zakład Michna może mieć długi wobec gminy Pelplin za niezapłacony podatek.


Rulewski poinformował również gości sesji, że burmistrz Pelplina w 2016 roku był we Włoszech, oglądać zakład podobny do tego, jaki ma powstać w Pelplinie. Z informacji przemawiającego wynika, że w wizycie brał też jeden z przedstawicieli rodziny Michnów, a burmistrz miał - jak mówił Rulewski - "do dzisiaj nie przedstawić żadnej dokumentacji z wyjazdu",


- Pan burmistrz wdał się w bardzo wątpliwy układ towarzysko-biznesowy - mówił Rulewski, prezentując wszystkim fotografię zamieszczoną 1 grudnia ub. roku na facebookowym profilu przez szwagra Patryka Demskiego. Na zdjęciu widać rozbawionych sześciu mężczyzn (twarze trzech z nich zostało zamazane - jeden z nich wykonuje wulgarny gest, pokazując do obiektywu środkowy palec), pozostali trzej to szwagier burmistrza, Patryk Demski - i Andrzej Michna - syn inwestora zakładu utylizacji.

Szok! Młodzi ludzie, 30-, 40-latkowie z taką pogardą traktują nas wszystkich? To zdjęcie daje do myślenia. Dlaczego pan burmistrz tak zaangażował się w tę inwestycję? - zastanawiał się radny Zdzisław Kamieniecki.

Z sali pojawiło się pytanie, czy spółka Michna ma zaległości finansowe wobec gminy Pelplin i czy stosowano wobec firmy jakieś umorzenia.

To zdjęcie stawia pana burmistrza w bardzo złym świetle - mówił radny Andrzej Dwornik.


Wnioskowano także, by komisja rewizyjna przyjrzała się wyjazdom służbowym - szczególnie wspomnianej wyprawie do Włoch.

Na tym zdjęciu widać grupę młodych, aż takich wielkich nieprawidłowości nie widzę. Nie widzę tu lobbingu - mówił Tomasz Zaborowski, z kolei radny Konrad Leczkowski dodawał - Niezależnie od podejrzeń, to radni będą podejmować decyzję co do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, dlatego proponowałbym skupić się na kwestiach merytorycznych. Mamy tu jedno zdjęcie, a pojawiły się ciężkie zarzuty o korupcję.

Głos na sesji zabrał również burmistrz Patryk Demski:

Taki kiepski spektakl, jak i aktorzy. Jeśli aktorzy są słabi, weny nie starczy, a przede wszystkim intelektu, żeby poznać sprawę, to i takie zarzuty. Zarzuty miałkie, słabe, nieprzemyślane. Każdemu wolno być głupim na własny rachunek - panom radnym, którzy odegrali ten spektakl. Panu Rulewskiemu, inicjatorowi - mówił burmistrz, nazywając Rulewskiego - swojego współpracownika z ostatniej kampanii samorządowej - Robespierrem gminy Pelplin "wprowadzającym jakobiński terror". - To znana praktyka socjologiczna - w tłumie równa się do najgłupszego - nie podążajcie państwo za tłumem, za najgłupszymi oskarżeniami, bo tam gdzie rozum śpi, budzą się demony.


Demski zarzucał brak savoir vivru politycznego, co miało się objawić wykorzystaniem zdjęcia z prywatnego profilu na portalu społecznościowym. Dodał, że zachowanie było "nieeleganckie. Ale
że każdy gra tak, jaką ma moralność, jakie ma sumienie". Burmistrz mówił o bezpodstawnych oskarżeniach i dodał, że podczas obrad przekroczono wszelkie granice i odniósł się również do kwestii zmiany planu pod zakład Michny:

To Rada podejmie decyzję, przecież czekamy na dokumenty, przecież będzie debata - a wszystkie wnioski mieszkańców analizujemy z wielką atencją. W moim postępowaniu nie ma żadnego nadzwyczajnego trybu - mówił burmistrz. - Kiepski reżyser, ale to, że radni dali się uwieść? Nawet nie dostalibyście "złotej maliny".

W rozmowie z dziennikarzami burmistrz nie kwestionował autentyczności zdjęcia. Patryk Demski zapowiedział natomiast, że wobec Marcina Rulewskiego oraz radnych Andrzeja Dwornika i Zdzisława Kamienieckiego najprawdopodobniej wystąpi z cywilnym pozwem. Dodał też, że sprawdzi, czy nie ma podstaw do wszczęcia drogi karnej. Dodawał, że wobec inwestycji Michnów nie zastosowano żadnego nadzwyczajnego trybu. Z kolei Rulewski zapowiedział, że zawiadomi w tej sprawie organy powołane do zapobiegania korupcji. Uchwała dotycząca zmiany zagospodarowania planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu przyszłej inwestycji ma być głosowana wiosną. Na początku lutego ma odbyć się z kolei spotkanie z mieszkańcami, dotyczące budowy.


Nie przegap tego, co dzieje się w Tczewie! Sprawdź kalendarz imprez i wydarzeń i bądź zawsze na bieżąco z koncertami, spektaklami, festynami i innymi atrakcjami. Możesz też dodać swoje wydarzenie.
Jeśli zauważyłeś/aś błąd w artykule, prosimy o kontakt. Twoja pomoc jest dla nas bardzo cenna i pozwala nam utrzymywać wysoką jakość treści.
Jesteśmy otwarci na Twoje pomysły! Chcesz podzielić się ważną informacją, napisać o ciekawym wydarzeniu, które miało miejsce w Twojej okolicy, czy po prostu wyrazić swoją opinię na jakiś temat? Zapraszamy Cię do tworzenia treści razem z nami. Wyślij swój tekst, zdjęcia lub wideo poprzez formularz, a my opublikujemy je na naszej stronie. Pokaż, co jest ważne dla Ciebie i Twojej społeczności! Pamiętaj, że każdy głos ma znaczenie.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (121)
dodaj komentarz

  • +11

    Propozycja_gość

    01.02.2018, 10:43

    Pelplinianin roku 2018-Patryk Demski,tak do kolekcji Tczewianina roku:)

    Odpowiedz
    IP: 79.187.xx2.xx9  #
  • +5

    Deja vu__gość

    01.02.2018, 21:43

    Niech żyje koalicja PNP+PIS

    Nie ma domku bez ulomku. Czy artykuł o Panu Demskim pisała red. Pobłocka? Co na to Mirościsław?

    Cytuj
    IP: 84.38.xx3.xx6  #

    m.w_gość

    02.02.2018, 11:36

    obiektywnym okiem

    Nie znam wszystkich zażyłości towarzyskich w Pelplinie, ale w tak małej miejscowości jaką jest ta miejscowość nie trudno że każdy z każdym się zna, czasami robi zdjęcia itp. Jestem w Pelplinie prawie codziennie i patrząc z zewnątrz mogę powiedzieć ze w ciągu ostatnich 3 lat Wasze miasto zrobiło kosmiczna drogę w porównaniu do tego co było. Parafrazując słynne powiedzenie można powiedzieć, że Demski " zastał Pelplin buraczany a zostawił murowany".Miasto zyskało również na znaczeniu w regionie, i tu nie bez znaczenia był pewnie pozycja polityczna Waszego Burmistrza. Zobaczcie kto rządzi krajem i będzie rządził przez najbliższe 6 lat i spójrzcie jakie kontakty polityczne ma Wasz Burmistrz i chciejcie ZOBACZYĆ ile korzyści to przyniesie Waszej miejscowości. Możecie byś miejscem o dużym znaczeniu turystycznym i nie tylko, i odcinać kupony od historyczno-kościelnej przeszłości i teraźniejszości Waszego miasta. Do tego trochę biznesu zewnętrznego i będziecie żyć jak Paczki w maśle. Nie dajcie się zwieść ludziom którzy nie maja warunków jakichkolwiek żeby coś w tek miejscowości zrobić. Ten układ ludzi którzy rządzili Pelplinem tak, aby siedzieć na stołu wraz z rodzinami wypalił się częściowo parę lat temu. Niestety tzw. jak to mówicie "psierdo....ie" od ucha do ucha sprawia, że w radzie są ludzie, którzy nie byliby w stanie ogarnąć nawet zarządzania kioskiem ruchu. Mój obraz jest taki że kiedyś przybywałem do bez perspektywicznego wyp***..wa a teraz bywam w miejscowości z pomysłem i dobrym widokiem na przyszłość. Powiem tyle, gdybyście mieli tą elektrownię, to bylibyście 50 lat dalej jak Bełchatów. Mielibyście miejsca pracy, warunki pracy takie że za 3000 na rękę nikt by się nawet dzieckiem na pół etatu nie opiekował. Ufajcie dalej leśny dziadkom a wrócicie do czasów w których nic, i nikt niczego nie ogarniał w zarządzaniu miastem, jego majątkiem i spółkami. Jestem z zewnątrz i lata mi to co zrobicie ze swoim losem, ale nie zaprzepaśćcie tej, przepraszam za oczywiste nawiązanie "dobrej zmiany" dla Waszej miejscowości.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx8  #
  • +13

    gościu_gość

    01.02.2018, 11:35

    Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o UDZIAŁY w firmie.

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx1.xx5  #
  • +12

    Zielona Wyspa_gość_gość_gość

    02.02.2018, 22:23

    Do Dymisji !

    Patryk Demski do dymisji - chyba że ma kręgosłup moralny i sam odejdzie - ale to wątpliwe - nie ma honoru !!

    Cytuj
    IP: 188.146.xx0.xx0  #
    +8

    Bogna_gość

    04.02.2018, 17:21

    Z deszczu pod rynnę !

    Mieszkańcy wpadli z deszczu pod rynnę ! Demski jak milczy to ma się wrażenie że myśli, ale jak się wypowiada to wrażenie znika !

    Cytuj
    IP: 188.146.xx9.xxx  #
  • +34

    ela_gość

    01.02.2018, 12:20

    michny

    Pan Demski nie jest moim burmistrzem, ale jego arogancja, buta i wręcz chamstwo jest przerażające!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 77.253.xx1.xx4  #
  • +15

    PawkoM_gość_gość_gość

    01.02.2018, 12:49

    Pelplińskie Tuzy

    Grunt że jest kolesiem Jakiego ! Taki sam buc A zastępca były rzecznik psiarni nie lepszy!

    Odpowiedz
    IP: 185.89.xx7.xx6  #
  • +12

    Halina_gość

    04.02.2018, 05:23

    Cień !

    Patryk Demski to cień posła, ministra Smolińskiego i nigdy do pięt mu nie dorośnie!

    Cytuj
    IP: 188.146.xx3.xx2  #
  • paweł_gość

    01.02.2018, 12:55

    A ja ostatnio minąłem się z panem Demskim na parkingu policyjnym na ul.Kasprowicza....

    Odpowiedz
    IP: 83.21.xx4.xx5  #
  • -9

    Kokokol_gość

    01.02.2018, 14:44

    Coś dużo pana Demskiego ostatnio w mediach. Coś mi mówi, że szykuje się na wyższe stanowisko po najbliższych wyborach. Ale nie obrzucajmy bezpodstawnie błotem - obojętnie, czy go popieramy czy nie.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx7.xx9  #
  • +1

    Anka S_gość

    01.02.2018, 18:04

    No grać to potrafi jak mało kto . Tu się pojawi w TVP tu zapali lampki ehh szkoda ludzi mieszkających tam

    Cytuj
    IP: 31.0.xx6.xx9  #
    +17

    Fakty nie Mity_gość_gość_gość__gość

    01.02.2018, 21:36

    Kompetencja !?

    By zarządzać zasobem ludzkim ,gospodarczym - to przerasta Patryka Demskiego ! To cynik i hipokryta ! A jak walczył o szpital publiczny i publiczną przychodnię w Pelplinie to każdy wie ! W która stronę ciągnął ! Ale większość go wybrała, za tym jesteście współodpowiedzialni za porażkę tych czterech lat ,jak on sam!

    Cytuj
    IP: 188.146.xx0.xx8  #
    +15

    Sumienie_gość

    02.02.2018, 22:26

    Do Dymisji !

    Patryk Demski do Dymisji !!

    Cytuj
    IP: 188.146.xx0.xx0  #
  • +10

    gość_gość

    01.02.2018, 15:10

    a gdzie są te zdjęcia ?

    Odpowiedz
    IP: 81.210.xx6.xx8  #
  • +19

    Prawda Czasu__gość_gość_gość

    01.02.2018, 15:12

    Mądry Polak !

    Mądry Polak po szkodzie, lecz jeśli przypowieść i z nas z tego zbodzie, nową przypowieść Polak sobie kupi, że i przed i po szkodzie Głupi! Wybraliście sobie takiego burmistrza gminy to musicie żyć do wyborów ! Ale jak nastąpi opamiętanie to dokonajcie zmiany całej rady wraz zarządem ! Dla dobra gminy i tych którzy pozostali ! W tej gminie jest stagnacja !!

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx1.xx9  #
  • +17

    gość_gość

    01.02.2018, 17:39

    Jeżeli merytoryczną odpowiedzią na stawiane zarzuty ma być straszenie radnych i innych uczestników sądem, to gratuluję burmistrzowi poczucia dowcipu. Jeżeli potwierdzą się zarzuty, że burmistrz w towarzystwie inwestora bo p. A.M. jest inwestorem był na prywatnej wycieczce we Włoszech, lub Belgii czy też Niemczech to, to jest sprawa dla ABW lub CBŚ. Tego nie powinno zamiatać się pod dywan. Co na to p. Prezes PIS.

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx7.xx7  #
  • Jac_gość

    01.02.2018, 18:03

    Wszystko zamiecione będzie . Zaraz komentarze będę poblokowane albo pojawi się zaraz tysiąc pozytywów z innych kont . Paranoja

    Cytuj
    IP: 31.0.xx6.xx9  #
    -1

    Zorientowany_gość

    01.02.2018, 19:29

    Pokrzyżowane plany

    Demski pucuje się na marszałka ( a co niemożna?....)otóż chyba nie bo Kaczor zakazał w tajnych wytycznych że obecni pisowcy na stanowiskach mają kandydować w swoich miejscach .... i to Patryczkowi bardzo nie pasi ale musi trzymać prosto swojemu furerowi

    Cytuj
    IP: 185.89.xx7.xx9  #
    -12

    Gość _gość

    01.02.2018, 21:33

    Błędne Kolo

    Inwestorem jest osoba prawna nie fizyczna

    Cytuj
    IP: 95.48.xx1.xx2  #
    -9

    Adrian_gość_gość

    02.02.2018, 01:28

    Jak można merytorycznie dyskutować,kiedy adwersarze nie maja najmniejszego pojęcia i elementarnej wiedzy w zakresie przedmiotu debaty.

    Cytuj
    IP: 188.146.xx0.xx5  #
  • +9

    Jacek_gość

    01.02.2018, 17:56

    Bardzo dobrze ze mieszkańcy się burza. Niechciałbym aby moje dziecko wdychało ten syf ze spalarni . W dodatku robactwo , szczury . Ochyda !!! O tym burmistrzu tez nie jedno słyszałem masakra !

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx6.xx9  #
  • +1

    Bart_gość

    01.02.2018, 18:00

    Znając życie pan burmistrz ma swoje znajomosci i wszystko standardowo zostanie Zamiecione pod tzw dywan ! Elektrownia Północ chciała tam zainwestować napewno mniej szkodliwa byłaby od tej spalarnii. Aż strach pomyśleć nie chciałbym żeby te zapachy zalatywały do mnie . Mieszkańcy musza interweniować .

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx6.xx9  #
  • +10

    Tomasz_gość

    01.02.2018, 18:54

    Elektrownia Północ

    Elektrownia Północ nigdy nie miała powstać. To był wirtualny projekt Kulczyka do wykupu pod ten projekt i dzisiaj handluje emisjami CO2.

    Cytuj
    IP: 155.133.xx0.xx9  #
  • -10

    Wanda_gość

    01.02.2018, 18:55

    Do: Jacek_gość ("Bardzo dobrze ze mieszkańcy się burza. Niechciałbym aby moje dziecko wdychało ten syf ze spalarni . W dodatku robactwo , szczury . Ochyda !!!") oraz do: Bart_gość ("Elektrownia Północ chciała tam zainwestować napewno mniej szkodliwa byłaby od tej spalarnii. Aż strach pomyśleć nie chciałbym żeby te zapachy zalatywały do mnie . Mieszkańcy musza interweniować"), a także do każdego, który wyznaje zasadę "nie znam się, ale się wypowiem"... Zanim się wypowiecie, poszukajcie wiarygodnych informacji w temacie inwestycji. Nie róbcie z siebie ciemnoty. Przeczytajcie chociaż minimum informacji w tym temacie. Wystarczą dwie strony internetowe, żeby zacząć myśleć: 1. tnij.tcz.pl/?u=5e1994 2. tnij.tcz.pl/?u=55ad58 Do: Anka S_gość ("No grać to potrafi jak mało kto . Tu się pojawi w TVP tu zapali lampki ehh szkoda ludzi mieszkających tam") Czy to źle, że burmistrz promuje miasto?

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx2  #
  • -8

    Adrian_gość

    02.02.2018, 01:11

    sami wygenerowaliście sobie problem

    Oczywistym jest,ze przedmiotowa inwestycja w żaden sposób nie wpłynie na jakość życia w Pelplinie i okolicy- w sensie zagrożeń jakie eksponują przeciwnicy. Oczywistość ta wywodzi się z tego prostego faktu,iż NFOŚiGW nie spojrzałby nawet na dokumenty,gdyby ta inwestycja miała stanowić zagrożenie dla środowiska,a co dopiero przyznać środki na jej realizację. Inwestor popełnił straszny błąd,poprzez dopuszczenie do głosu ,,negatywnej propagandy szeptanej",która widzi mury tam gdzie ich nie ma. Na kanwie tej sprawy ujawnia się sytuacja,kiedy to,Inwestor lekceważy bardzo ważny w procesie inwestycyjnym punkt - czyli komunikację ze społeczeństwem. Inaczej rzecz ujmując - aura tajemniczości i niedopowiedzeń wygenerowała przeciwników,którzy epatując strachem,zyskują kolejne dusze,stąd te setki podpisów pod petycjami. Najgorsze w tym wszystkim jest to,że do chwili obecnej nie dajecie rzeczowego odporu w postaci transparentnego działania i informowania o rzeczywistych aspektach tego projektu ,a całą aktywność sprowadzacie do polemiki w postaci pyskówki z owymi ,,przeciwnikami". Zdaje się być bezsprzecznym,że atak ad persona na Burmistrza jest motywowany konfliktem personalnym,a kwestie związane z ową inwestycją,stanowią jedynie instrument w tej znanej wszystkim pelpliniakom ,,wojenki". Trzeba też tu jasno powiedzieć,że błąd inwestora dał pożywkę wszystkim ciemnym mocom,które w kontekście tej sprawy zwąchali faktyczne czy tez wyimaginowane korzyści. Pan Janusz Michna jest mądrym człowiekiem,aczkolwiek w tym wypadku popełnił głupstwo - więc dobrze by było,aby na poważnie podszedł do sprawy,czym by sobie oszczędził zgryzot,a przy okazji pozbawił oręża jaki niechcący dał Panu M.R.który dwoi się i troi,aby chociaż dokuczyć Panu Patrykowi Demskiemu - który tak naprawdę w oczach większości mieszkańców Miasta i Gminy jest najlepszym z burmistrzów jakiego Miasto i Gmina miała do tej pory.

    Cytuj
    IP: 188.146.xx0.xx5  #
    +1

    prosze _gość

    02.02.2018, 10:50

    Skład Rady Nadzorczej WFOŚIGW w Gdańsku

    tnij.tcz.pl/?u=dd61e9

    Cytuj
    IP: 37.128.xx5.xx9  #
    +1

    Ada_gosc_gość

    27.02.2018, 18:24

    Do Adrian_gosc

    Inwestycja uciazliwa dla nosa.Minimalizacja zmniejsza oddzialywanie na srodowisko,ale go nie wyklucza.Dzisiaj kazda produkcja rolna ,czy przemyslowa musi odpowiadac najwyzszym standartom europejskim,oraz uwzgledniac obowiazek najlepszej techniki/BAT/-nawet przy produkcji swin.Nie stosuje sie przestarzalych technologii!Zdjecia komentowac nie trzeba.Mowi samo za siebie!Obawy mieszkancow nie sa bezpodstawne.Maja obowizek wypowiedziec sie w tej kwesti To jest demokracja-liczy sie kazdy obywatel a nie tylko spolka Michna.Inwestycje sa bardzo wazne ,ale tylko te bezpieczne dla ludzi i srodowiska,oraz realizowane w porozumieniu z mieszkancami a nie przeciwko nim.!

    Cytuj
    IP: 46.238.xx9.xx1  #
  • -1

    ramses_gość

    01.02.2018, 19:50

    dożynki

    Mieszkałem kiedyś w Pelplinie teraz jest mi wstyd się przyznać że pochodzę z tej średniowiecznej wioski :/. Społeczność zamieszkująca tą gminę, miasteczko żyje z plotek na temat "Michnów, księży, i lewactwa" najbardziej żenujące jest to że niektórzy ludzie z tej szajki są jak celebryci z okładek tanich gazet plotkarskich (tak się noszą po dzielni), od dawna wiadomo że niektóre rodziny mają dużo przywilejów w urzędach a nie wspomnę w kościele. Szkoda jest mi tylko tych ludzi którzy pracują w tych zakładach "celebrytów psielpińskich" za psi grosz i pod presją mobbingu i poniżania. pozdrawiam Ramzes.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx9.xx0  #
  • -1

    Gosc_gość

    01.02.2018, 21:26

    Wieczne narzekanie

    Zawsze Ci ludzie którzy pracują w tych zakładach "pelplińskich celebrytów" mogą sami ruszyć głowa, postarać sie o dofinansowanie, stworzyć firmę, zatrudnić ludzi, dać im zacne wynagrodzenie i kręcić biznes. A nie tylko narzekać. Nikt ich nie zmusza do pracy. Zawsze mogą ja zmienić.

    Cytuj
    IP: 95.48.xx1.xx2  #
    +1

    Adrian_gość_gość

    02.02.2018, 01:17

    Właśnie największym atutem Pelplina jest to,iż ( jak to nazwałeś) jest on ,,średniowieczną wioską" i chyba należysz do nielicznych,którym jest z tego powodu wstyd. Więc dobrze się stało,że już tu nie mieszkasz,bo bynajmniej pozbyliśmy się frustrata.

    Cytuj
    IP: 188.146.xx0.xx5  #
  • -7

    Piotr_gość

    01.02.2018, 19:58

    tnij.tcz.pl/?u=e651ff to jest burmistrz

    Odpowiedz
    IP: 109.40.xx9.xx2  #
  • +3

    RRRamzes_gość

    01.02.2018, 20:57

    Do Ramzes

    Pytanie co nazywasz psim groszem. Jaki przedzial wynagrodzenia? Na wszystko trzeba zapracowac..... na wszystko.... i miec umysl zdrowy.....

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx7.xx2  #
  • +6

    Zizu_gość

    01.02.2018, 21:25

    Układziki

    Tępić dziadostwo. Układy trzeba zwalczać.

    Odpowiedz
    IP: 95.40.xx0.xx1  #
  • -3

    Barbara_gość

    01.02.2018, 23:53

    Super Panie Marcinie, oby więcej było takich ludzi jak Pan, którzy nie boją się mówić prawdy! Szkoda, że poparło Pana tylko dwóch radnych, a reszta siedziała cicho. Co to za radni że bali się wyrazić swoją opinię na temat spalarni, ale Pan Burmistrz chyba o to dba żeby zastraszyć ich wszystkich co było widać na zebraniu Rady Miejskiej. Obejrzał to cały Pelplin, także wszyscy wiedzą jakiego mamy Burmistrza i jakich mamy radnych. Dobrze, że niedługo są wybory. To radni mają ostatnie słowo do powiedzenia we wszystkich sprawach, które dotyczą Pelplina i Ci radni którzy walczą o dobro mieszkańców nie muszą się obawiać wyborów.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx4.xx9  #
  • -5

    Gosc_gość

    02.02.2018, 06:31

    Radni

    Bo radni juz sie wypowiedzieli wcześniej a teraz odnieslo sie tylko 3 z nich do opublikowanego zdjecia i rzeczy wyssanych z palca przez tego mieszkańca, za które rzecz jasna odpowie przed sądem. Oj będzie bulic :-D

    Cytuj
    IP: 95.48.xx1.xx2  #
  • -2

    janek_gość

    02.02.2018, 01:42

    "By zarządzać zasobem ludzkim ,gospodarczym - to przerasta Patryka Demskiego ! To cynik i hipokryta ! A jak walczył o szpital publiczny i publiczną przychodnię w Pelplinie to każdy wie ! W która stronę ciągnął ! Ale większość go wybrała, za tym jesteście współodpowiedzialni za porażkę tych czterech lat ,jak on sam!"

    Jaki Szpital Publiczny w Pelplinie...no weź się ogarnij! W Pelplinie nie ma Szpitala od połowy lat 70 ubiegłego wieku - kiedy Szpital został zlikwidowany,to Pana Patryka nie było na świecie. W Pelplinie ku zadowoleniu mieszkańców funkcjonują trzy Przychodnie i nikt nie jest niezadowolony.

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx0.xx5  #
  • +9

    Fakty nie Mity_gość_gość_gość__gość

    02.02.2018, 11:04

    Do Janka - zabetonowanego !?

    Tczewskie szpitale które były publiczne , już nie właśnie dzięki inicjatywom dla ciebie Pana Patryka ! Proszę poprosić o scenogramy ze sesji rady powiatu i nie pleść bzdur !!

    Cytuj
    IP: 188.146.xx2.xx2  #
  • -1

    Gość _gość

    02.02.2018, 06:39

    Do Adrian

    Poniekąd masz racje ale... dlaczego masz sie tłumaczyć ludziom ze swojego biznesu? Rozkręcasz za swoje, budujesz na swoim i jeszcze masz mieć błogosławieństwo od ludu? To nie te czasy... ten Fundusz Ochrony na pewno ze 100 razy zbadał sprawę zanim wydał zgodę - przecież sami bronią środowisko nie pozwoliliby na jego zanieczyszczanie. Z drugiej strony słyszałam ze ludzie z petycji nie przybyli na zaproszenie inwestora a takie miało juz miejsce. Przybyły tylko dwie czy trzy osoby... wiec taki mamy naród i przez to robią sami smród..

    Odpowiedz
    IP: 95.48.xx1.xx2  #
  • +1

    Specjslista_gość

    02.02.2018, 07:20

    Stek bzdur

    Od 15 lat pracuje w branzy renderingu (czyli przetwarzania odpadow poubojowych) i oczywiscie wiekszosc informacji zawartych zarówno w artkule jak i komentarzach to bzdury wyssane z palca. W precesie przetwarzania nawet w kiepskiej jakosci zakładach nie ma procesu spalania odpadów, co byloby nielogiczne. Jeśli ktoś chce uzyskać sensowny produkt to musi zachować możliwie niską temperaturę w całym procesie. Większość zakładów, ktore znam pozostają w zgodzie z naturą bez istotnego na nią wpływu. Nie znam co prawda tej inwestycji jednak biorąc pod uwagę fakt, iż maczał w niej palce NFOŚiGW to z całą pewnością o fetor czy walającą się padlinę nie ma co się martwić. Inną kwestią jest fakt braku dialogu ze społeczeństwem. Biorąc pod uwagę moje doświadczenia jest to istotny czynnik bez, którego powstaja takie jak powyższe plotki o spalarni, fetorach, dzikich psach ( o zgrozo!) i szczurach. Dzisiaj nawet w średnio zaawansowanych technologiach przetwarzania takie zjawiska nie występują. Biorąc pod uwagę budżet inwestycji szukuje się nam nowoczesny zakład. Ludzie... bez paniki, bez obaw, więcej merytoryki.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx7.xx8  #
  • -5

    heh_gość

    02.02.2018, 10:53

    Skład Rady Nadzorczej WFOŚIGW w Gdańsku

    tnij.tcz.pl/?u=cfbd96

    Cytuj
    IP: 37.128.xx5.xx9  #
  • +4

    gość_gość

    02.02.2018, 07:37

    Czy,ktoś mi odpowie : o ile spadnie wartość nieruchomości w gminie, na której terenie będzie działać tego typu zakład???, a co jeśli w tym super bezpiecznym systemie coś się popsuje???

    Odpowiedz
    IP: 153.19.xx1.xx0  #
  • +17

    Dzid_gość

    02.02.2018, 08:13

    Czerwiński przestań pisać

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx2.xx0  #
  • +18

    Julka_gość

    02.02.2018, 08:57

    HAHAHAHA

    czerwiński jak zwykle rów liże do otwartego złamania

    Cytuj
    IP: 188.146.xx0.xx5  #
    +17

    Marian_gość

    02.02.2018, 12:01

    hahahaha, pełna racja, mistrz sportu lansu i nic nie robienia

    Cytuj
    IP: 153.19.xx1.xx0  #
  • +14

    Paweł _gość

    02.02.2018, 09:33

    Tak tak, jak chce tam z żonką pracować to musi tyłek lizać

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx5.xx6  #
  • +16

    Julka_gość_gość

    02.02.2018, 10:05

    Czerwiński to szuja

    Przecież On prosił Patryka na kolanach aby Go zostawił w Urzędzie,bo oddał legitymację PISu,kiedy Stanuch Go zatrudniał (taki był warunek) i kiedy znowu zajrzało jemu w oczy widmo bezrobocia i pożyczek na chleb , to padł na kolana- nie jest to kit,tylko fakt! Teraz jeszcze się los do niego uśmiechnął i po trupie Wasiuka został Radnym Powiatu. Patryk na sesji mówi tak ,, w tłumie równa się do najgłupszego - nie podążajcie państwo za tłumem, za najgłupszymi " aczkolwiek super by było jakby ta radę zastosował do siebie,bo sam się otoczył Czerwińskimi Tomaszami

    Cytuj
    IP: 188.146.xx0.xx5  #
    +17

    Olo_gość

    08.02.2018, 07:56

    Jemu żadna partia nie przeszkadza

    Jest uniwersalny,dostosuje się pod każdą partię,byle być na świeczniku...

    Cytuj
    IP: 94.254.xx7.xx6  #
  • +3

    Mariusz .W_gość

    02.02.2018, 09:52

    Będzie tego

    Panowie Andrzej Dwornik i Zdzisław Kamieniecki chylę czoła .To jest prawidłowa postawa radnych, dbać o interesy Mieszkańców Gminy Pelplin ,Patrzeć na ręce Włodarzom.Niestety co do reszty mam odrębne zdanie,bierność większości morze świadczyć o Ich zastraszeniu.Co do kiepskiego aktorstwa to radny Zaborowski odczytał treść z karki.Ciekawe pod którym biurkiem siedział jego sufler, który mu dyktował? Czyżby najlepszym aktorem był nasz Pan Burmistrz? czyżby walczył o nominację do Maliny Roku?potraktowanie pani radnej Gierszewskiej to szczyt kultury dyskusji i przykład jak włodarz miasta wsłuch**e się w głosy mieszkańców.Pachnie mi tu kubańskim cygarem...

    Odpowiedz
    IP: 178.252.xxx.xx0  #
  • -1

    Robin Hood_gość

    02.02.2018, 10:23

    Przed kim chylisz czoła? Przed cwaniakami, którzy próbują ugrać swoje??? Wybory zbliżają sie, trzeba podlizać sie wyborcom. Gdzie merytoryczne argumenty? Powtarzanie bzdur nie wyjdzie nikomu na zdrowie. Mam nadzieje, ze sprawa znajdzie swój finał w sądzie i wszyscy, a przede wszystkim Rulewicz, odpowiedzą za szkalowanie dobrego imienia mieszkańców Pelplina.

    Cytuj
    IP: 95.48.xx1.xx2  #
  • +2

    Zosia _gość

    02.02.2018, 10:00

    Masakra

    Burmistrz to buc i cham! Ale ludzie już to widzą i nie przejdzie w kolejnych wyborach! ???? no ale skoro jest taki świetny to pewnie w Warszawce czeka na niego jakiś fotel :-P

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx4.xx4  #
  • Adrian_gość_gość_gość

    02.02.2018, 10:45

    "Przed kim chylisz czoła? Przed cwaniakami, którzy próbują ugrać swoje??? Wybory zbliżają się, trzeba podlizać się wyborcom. Gdzie merytoryczne argumenty? Powtarzanie bzdur nie wyjdzie nikomu na zdrowie. Mam nadzieje, ze sprawa znajdzie swój finał w sądzie i wszyscy, a przede wszystkim Rulewicz, odpowiedzą za szkalowanie dobrego imienia mieszkańców Pelplina."

    Nie byłoby tego wszystkiego,gdyby Inwestor działał transparentnie,a tym samym nie wygenerował możliwości ,,ugrywania swojego"

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx0.xx5  #
  • -5

    Pajacu_gość

    02.02.2018, 11:41

    Naucz sie wyciagac wnioski

    "tnij.tcz.pl/?u=dd61e9 "

    To nie WFOSiGW dal kase. Czyli wojewodzki Michna dostal kase z Narodowego z Warszawy! Wyzej juz nie mogl wnioskowac.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx6.xx2  #
  • -4

    Gosc_gość

    02.02.2018, 16:06

    Ciemnogrod

    Brawo! Ale ludzie wola słuchać ploty zamiast przeznaczyć 5 minut na rzetelne przeanalizowanie tematu.

    Cytuj
    IP: 95.48.xx1.xx2  #
  • +11

    gość_gość

    02.02.2018, 14:57

    Wakat po śp. Wasiuku, to wakat po członku KKR - u. I co na to partia PIS, że jej zwolennik p. Czerwiński jest członkiem KKR, ??? bo z tego ugrupowania startował w wyborach.

    Odpowiedz
    IP: 153.19.xx1.xx0  #
  • +12

    Tvn_gość

    02.02.2018, 17:15

    Tomazz Czerwiński nam się udał

    Tomaszek to nasz gminny wodzirej - taki pelpliński lucek kydryński przybruniony na solarium w garniturku z sieciowki z przeceny

    Cytuj
    IP: 188.146.xx0.xx5  #
  • -6

    czarek_gość

    02.02.2018, 17:53

    czytając te bzdury na Demskiego zastanawiam się jakim trzeba być idiotą i jak bardzo zlasowany mieć umysł aby takie brednie powielać. Pewnie tych piszących to 3 może 4 te same osoby i wszystkie o podobnym ilorazie inteligencji co Rulewski.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx2.xx0  #
  • +2

    czarek_gość_gość

    02.02.2018, 18:41

    A swoją drogą jaki to paradoks że o korupcję Pana Demskiego oskarża osoba, którego krewna przez ładnych parę lat jako księgowa, okradała szkołę w Rudnie (głośna sprawa księgowej z Rudna) a żona jako pracownik Urzędu Miasta i Gminy w Pelplinie była odpowiedzialna za kontrolę swojej krewniaczki i prawidłowe wydatkowanie finansów w tejże szkole . To jest dopiero patologia. Żona oczywiście wyleciała z pracy a księgowa do pudła, nasuwa się jednak pytanie, gdzie podziała się cała kasa i kto był do podziału.......????? Tak więc Panie Rulewski aby kogoś oskarżać trzeba być najpierw samemu czysty. A co do zdjęcia , to niech Pan sobie wyobrazi że normalni ludzie mają znajomych , kolegów , przyjaciół i robią sobie zdjęcia , dla Pana jest to totalna abstrakcja bo Pan nie ma ani znajomych ani kolegów a już tym bardziej przyjaciół. Wyłapuje Pan w Pelplinie ludzi z deficytem mózgu(nawet kilku udało się Panu wyłapać, co pokazała ostatnia sesja Rady Miejskiej) i nakręca ich na burmistrza Demskiego załatwiając przy tym prywatną zemstę na burmistrzu że po wygranych wyborach nie przyjął Pańskiej żony do pracy , a Pana nie mianował komendantem straży miejskiej. Brawo Panie burmistrzu za te decyzje. Wiele można by o Pańskiej anty lokalnej działalności pisać , jak choćby to ile razy naraził Pan budżet naszej Gminy na niepotrzebne wydatki. Idiotyczne referendum o odwołanie Straży Miejskiej którego Pan był inicjatorem , kto za to zapłacił ? wszyscy mieszkańcy Gminy. A te wszystkie donosy i zawiadomienia do prokuratury na działania burmistrza. Zapłać ze swojej kieszeni za swoje prywatne wojenki. A od burmistrza brudne łapy precz.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx2.xx0  #
  • -4

    ja_gość

    02.02.2018, 19:15

    zasady

    Czemu wobec tego "pana" używa pan wielkiej litery? Ten "pan" to nie "pan".

    Cytuj
    IP: 178.235.xx2.xx6  #
    -2

    wanda_gość

    02.02.2018, 20:21

    komentarz

    a może opowiesz coś o swojej rodzinie bo na temat innej to masz dużo do powiedzenia i żeby chociaż była to prawda.jestem ciekawa ile jeszcze masz tej wazeliny

    Cytuj
    IP: 178.252.xxx.xx8  #
    -2

    Karolina J_gość

    03.02.2018, 13:21

    Czyżby kolejny komentarz pana burmistrza i jego ludzi . Świat schodzi ma pay jak można sobie poklaskiwac

    Cytuj
    IP: 31.0.xx8.xx7  #

    Ela_gość

    05.02.2018, 22:24

    Czarek ty jeszcze możesz ?!

    Czarek ty jeszcze możesz ,to idź zrób siku , gdyż na więcej to możesz w kinie popatrzeć !

    Cytuj
    IP: 188.146.xx1.xx6  #
  • -4

    To ja_gosc_gość

    02.02.2018, 19:03

    Do Czarka

    Czarek_gość a ja się zastanawiam jakim trzeba być idiotą, by pisać takie bzdury jak Ty. Bo kto przy zdrowych zmysłach rzucał by takie oskarżenia nie mając dowodów? Także kto tu ma niski, a kto wysoki poziom inteligencji pozostawiam do przemyślenia.

    Odpowiedz
    IP: 37.7.xx9.xx2  #
  • +1

    Rh_gość

    02.02.2018, 19:39

    Wlasnie kto przy zdrowych zmysłach rzuca oskarżenia bez dowodów??!! To chyba rulewski zrobił cos takiego. Dowody były wystarczające skoro księgowa straciła prace. Ile przez nia gmina straciła naszych pieniędzy?! Oby to sie jemu czkawka odbiło, zeby w przyszlosci trzymał język za zębami.

    Cytuj
    IP: 37.185.xx7.xx4  #
  • +3

    Mariusz_gość

    02.02.2018, 19:32

    Co ma piernik do wiatraka?

    "tnij.tcz.pl/?u=dd61e9 "

    Googlować umiesz, ale czytać już nie? WFOŚiGW to odrębny strukturalnie podmiot od NFOŚiGW! W jednym zarzadza ministerstwo a w drugim urząd marszałkowski. Majac na uwadze 3stopniowy podzial wladz w kraju to sa niezalezne od siebie podmioty! I co ciekawe w jednym ma duzo do powiedzenia PO a w drugim PiS

    Odpowiedz
    IP: 157.25.xx4.xx3  #
  • -1

    Marcin_gość

    02.02.2018, 19:35

    Utylizacja to dla Was nie nowość!

    Przecież Michna już teraz utylizuje głowy świń. Jakoś nic tam nie śmierdzi, a co ciekawe (i tu proszę o uwagę).. NIE MA DZIKICH PSÓW CZY SZCZURÓW! HAHAHA... Kocham ten ciemnogród!

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx0.xx1  #
  • -1

    przem_gość

    02.02.2018, 21:24

    komentarz

    Tak się zastanaiam jak to jest że nikt z Was nie zwrócił uwagi na to że michna już otrzymał dotację na tą śmierdzącą inwestycje to kiedy chciał powiadomić o tym pomyśle mieszkańców Pelplina i Okolic?a po co prawda?Sami pomyślcie.myslał że jak pogada z demskim to się nie wyda?dopiero po fakcie?a tu nie spodzianka.Brak słów.Panie Marcinie Dziękujemy jesteśmy z Panemi nie pozwolimy by michna i demski rządzili nami.te czasy już mineły.

    Cytuj
    IP: 178.252.xxx.xx8  #
    +13

    Ela_gość

    03.02.2018, 22:40

    Burmistrz i stagnacja !

    Burmistrz i jego świta do Dymisji !!

    Cytuj
    IP: 188.146.xx3.xx5  #
  • +9

    Tak. Sobie myślę_gość

    02.02.2018, 20:18

    Ustawka

    Tak czytam te komentarze za i przeciw. Wywlekanie brudów od dziada pradziada, koneksje rodzinne. Fakty wyjdą na jaw szybciej, czy później. Pożyjemy zobaczymy. Tymczasem niech żyje prawda.

    Odpowiedz
    IP: 37.7.xx9.xx2  #
  • +13

    Róża_gość

    03.02.2018, 07:38

    Do Dymisji !

    Patryk Demski do DYMISJI !! Dla dobra miasta i mieszkańców !

    Cytuj
    IP: 188.146.xx2.xx1  #
  • +2

    Ania_gość

    02.02.2018, 20:27

    Ładnie liżesz dupkę lachociągu! Widać, że jesteś znajomym Pana Demskiego albo pracujesz w Urzędzie Miasta. Żeby nie Pan Marcin, to ludzie z Pelplina i okolic dowiedzieli by się dopiero o tej spalarni jakby już stała. Pan Burmistrz nie liczy się z ludźmi i z radnymi. Pokazał to wyraźnie na zebraniu Rady. Radni, nie dajcie sobą pomiatać od Pana Burmistrza!

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx7.xx7  #
  • -6

    Gosc_gość

    02.02.2018, 21:17

    Inteligencji brak i u Ciebie

    Ania sama jesteś spalarnia :-))

    Cytuj
    IP: 95.48.xx1.xx2  #
  • -6

    adrian_gość

    02.02.2018, 21:25

    zgadzam się zupełnie

    "Nie znam wszystkich zażyłości towarzyskich w Pelplinie, ale w tak małej miejscowości jaką jest ta miejscowość nie trudno że każdy z każdym się zna, czasami robi zdjęcia itp. Jestem w Pelplinie prawie codziennie i patrząc z zewnątrz mogę powiedzieć ze w ciągu ostatnich 3 lat Wasze miasto zrobiło kosmiczna drogę w porównaniu do tego co było. Parafrazując słynne powiedzenie można powiedzieć, że Demski " zastał Pelplin buraczany a zostawił murowany".Miasto zyskało również na znaczeniu w regionie, i tu nie bez znaczenia był pewnie pozycja polityczna Waszego Burmistrza. Zobaczcie kto rządzi krajem i będzie rządził przez najbliższe 6 lat i spójrzcie jakie kontakty polityczne ma Wasz Burmistrz i chciejcie ZOBACZYĆ ile korzyści to przyniesie Waszej miejscowości. Możecie byś miejscem o dużym znaczeniu turystycznym i nie tylko, i odcinać kupony od historyczno-kościelnej przeszłości i teraźniejszości Waszego miasta. Do tego trochę biznesu zewnętrznego i będziecie żyć jak Paczki w maśle. Nie dajcie się zwieść ludziom którzy nie maja warunków jakichkolwiek żeby coś w tek miejscowości zrobić. Ten układ ludzi którzy rządzili Pelplinem tak, aby siedzieć na stołu wraz z rodzinami wypalił się częściowo parę lat temu. Niestety tzw. jak to mówicie "psierdo....ie" od ucha do ucha sprawia, że w radzie są ludzie, którzy nie byliby w stanie ogarnąć nawet zarządzania kioskiem ruchu. Mój obraz jest taki że kiedyś przybywałem do bez perspektywicznego wyp***..wa a teraz bywam w miejscowości z pomysłem i dobrym widokiem na przyszłość. Powiem tyle, gdybyście mieli tą elektrownię, to bylibyście 50 lat dalej jak Bełchatów. Mielibyście miejsca pracy, warunki pracy takie że za 3000 na rękę nikt by się nawet dzieckiem na pół etatu nie opiekował. Ufajcie dalej leśny dziadkom a wrócicie do czasów w których nic, i nikt niczego nie ogarniał w zarządzaniu miastem, jego majątkiem i spółkami. Jestem z zewnątrz i lata mi to co zrobicie ze swoim losem, ale nie zaprzepaśćcie tej, przepraszam za oczywiste nawiązanie "dobrej zmiany" dla Waszej miejscowości."

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx0.xx5  #
  • +5

    Lusia_gość

    03.02.2018, 11:15

    Dymisja !

    Dymisja burmistrza i całego zarządu dla oczyszczenia powietrza w gminie ! Zastał murowaną , a zostawi buraczaną i skłóconą gminę !

    Cytuj
    IP: 188.146.xx5.xx2  #
    +8

    Ewa _gość

    03.02.2018, 13:18

    Pięknie panie burmistrzu może jeszcze chce pan coś dodać albo współpracownik pana ha ha żenada . Pisać komentarze na swój temat albo dawać ludziom taki przydział obowiązków totalna porażka .

    Cytuj
    IP: 31.0.xx8.xx7  #
    -2

    m.w_gość

    05.02.2018, 11:55

    Pani Ewo i Lusiu

    tak się składa że nie mieszkam w Pelplinie i nie mam żadnych powiązań z osobami zarządzającymi gminą Pelplin. Udowadnianie tego zresztą jest bezsensowne. Można się z moją opinią zgodzić, albo nie, to kogo znam nie ma znaczenia i nie knebluje Paniom ust. Mogą się Panie również wypowiedzieć, a nie pisać tylko bezpodstawne przypuszczenia. Pan Demski wygrywając wybory i uzyskując poparcie 2550 osób (zadałem sobie trud i sprawdziłem w internecie) może mieć przynajmniej tylu obrońców, a jak widać ma przynajmniej jeszcze jednego z poza Pelplina. Nie płaci mi za to , nie namawia. Pisałem o tym, co widzę, ale Panie mają inny pogląd i mają do tego prawo.

    Cytuj
    IP: 46.238.xx0.xx8  #
  • +2

    Andrzej _gość

    02.02.2018, 21:56

    Jak masz tak pisać wazeliniarzu to lepiej wcale nie pisz! Od razu widać, że to jakiś paź Pana Demskiego pisał ten długi komentarz.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx7.xx7  #
  • -1

    ~~bodzio~~ gość_gość

    02.02.2018, 22:07

    Tak ogólnie sobie myślę.

    Ogólnie to powinni być Pelpliniacy zadowoleni z rządów p.Demskiego.Mają ciągle igrzyska,więc powinni się cieszyć.Kasa ucieka ciągle do kleru.A w sumie będziecie płacić za wejście np. do ogrodów biskupa po remontach.I tak to się się bawicie.A długi rosną.

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx6.xx2  #
  • +15

    Piotr_gość

    03.02.2018, 19:03

    To wielka porażka !

    Patryk Demski wraz z całym zarządem do dymisji , a jak nie to przy urnach wyborczych dajmy jasno do zrozumienia ! Bezwzględny audyt z jego działalności !!

    Cytuj
    IP: 188.146.xx6.xx5  #
  • czarek_gość_gość

    02.02.2018, 23:03

    Czarna strefa idioto-debili pelplińskich działa szkoda a mogło być tak pięknie Rulewski , Weroniecki , Sobieralska LUDZIE JESTEM W SZOKU TAKIE ZDJĘCIE Z URORZIN WERONIECKIEGO - klopsiki jak w latach 80 , śledzik ala łosoś i jajko w majonezie Panie Kamieniecki : JESTEM W SZOKU :

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx0.xx4  #
  • +5

    Tomek S_gość

    03.02.2018, 13:15

    Bardzo dobrze niech wychodzą brudy pana Demakiego . Brawo radni . wstyd powinno być lizusom

    Cytuj
    IP: 31.0.xx8.xx7  #
  • +1

    czarek_gość_gość_gość

    02.02.2018, 23:28

    JEŚLI KTOŚ Z PELPLINIAKÓW CHCIAŁBY DOZNAĆ EKSTAZY Z NAJWIĘKSZYM KRETYNEM I NAJWIĘKSZYM PRZEKRĘTEM OSTATNICH 20 LAT to proponuję lekturę " Biznes wg. Mariusza W. przekręt śp . Stasia R, wielki przekręt w Rajkowach TadeuszaD., i wiele jeszcze innych przekrętów . Urodziny 50 które się odbyły w podejrzanych okoliczościach Mariusza W, gówno zawsze śmierdzi. Zdjęcie z urodzin tego Pana ze wszystkimi gośćmi do wglądu w Kościele Parafialnym w Lignowach , paru radnych się zdziwi

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx0.xx4  #
  • -3

    krystyna _gość

    03.02.2018, 07:37

    brawo czarek wreszcie ktoś przypomniał tym ludziom szkalującym naszego burmistrza kim tak naprawdę są . To małe zawistne hieny które maja więcej za kołnierzem niż nie jeden recydywista. Pelplin ma najlepszego burmistrza o którym inni mogą tylko pomarzyć.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx2.xx6  #
  • +6

    Ania _gość

    03.02.2018, 13:13

    I pan burmistrz każe wam pisać komentarze a wy jak takie pieski . Masakra

    Cytuj
    IP: 31.0.xx8.xx7  #
  • +10

    Wojtek _gość

    03.02.2018, 09:53

    Przestań pisać głupoty, bo nasz Burmistrz traktuje bardzo źle naszych mieszkańców i nie załatwia ich spraw. Wyrzuca ludzi ze swoich konsultacji w środy. Jest chamski, bezczelny, arogancki i na dodatek co drugie słowo kłamie!

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx4.xx5  #
  • +9

    Natalia _gość

    03.02.2018, 13:12

    Dokładnie tak jest zagłuszarki w gabinetach żeby nie można było nagrywać rozmów . Brak słów a na pierwszy rzut oka wydaje się miły.

    Cytuj
    IP: 31.0.xx8.xx7  #
  • +13

    Wojtek _gość_gość

    03.02.2018, 10:40

    W dodatku Pan Patryk Demski nie ma szacunku do starszych! Pokazał to dobitnie na ostatnim zebraniu Sesji Rady Miejskiej traktując bardzo źle dwóch Radnych którzy mieli swoje zdanie. Jak tak można traktować starszych ludzi? Brawo dla tych dwóch panów z Rady Miasta, że nie bali się wyrazić swojej opinii na ten temat. Szkoda tylko, że pozostali Radni schowali głowę w piasek.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx4.xx5  #
  • +2

    Marek _gość

    03.02.2018, 13:10

    Dokładnie z ta woda nie na miejscu . Widać ze słoma z butów wystaje .

    Cytuj
    IP: 31.0.xx8.xx7  #
  • -1

    krystyna _gość_gość

    03.02.2018, 11:45

    Ty Wojtek , śmigaj szybko się przebadać do psychiatryka wez ze sobą szczoteczkę i papier toaletowy. Mieli swoje zdanie ale kabaret. Dwóch najgłupszych radnych jacy kiedykolwiek pojawili się w radzie dają się już od dłuższego czasu manipulować człowiekowi który jest najbardziej niebezpieczny dla samego siebie. Doznali szoku bo kilku młodych ludzi zrobiło sobie wspólne zdjęcie i jajcarsko je podpisali . Weż się za uczciwą robotę a nie biegaj po gabinetach burmistrza to nikt cię nie będzie wyrzucał i umyj się na litość boską bo nikt nie lubi smrodu w swoim gabinecie. Mydło gratis.

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx6.xx4  #
  • +2

    Grześ _gość

    03.02.2018, 12:09

    tnij.tcz.pl/?u=055ddb

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx4.xx5  #
  • +6

    kosa_gość

    03.02.2018, 12:43

    dobrze czarek że przypomniałeś sprawę księgowej z rudna największej afery finansowej w naszej gminie co niektórym to nie na rękę i chcieliby o tym zapomnieć co widać po wpisach a ja mam pytanie do tych co napisali po tobie o dowodach i takie tam a co nie było takiej afery? a co żona rulewskiego nie została zwolniona z pracy przez poprzedniego burmistrza? a co księgowa z rudna nie poszła do więzienia? a co nie ma polrewieństwa pomiędzy wspomnianą księgową a żoną rulewskiego ? jakich jeszcze dowodów chcecie

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx8.xx5  #
  • +4

    kosa_gość

    03.02.2018, 12:51

    dobrze że czarek przypomniałeś aferę księgowej z rudna co niektórym to nie na rękę i chcieliby wymazać rzeczywistość ale się nie da pbojętnie ile nędą się produkować w komentarzach to faktów mie zmienią

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx8.xx5  #
  • +5

    Zbyszek_gość

    03.02.2018, 12:55

    Ty, mądralo co to napisałeś! Powiedz lepiej teraz dlaczego Burmistrz Pelplina nie wywiesił nigdzie ogłoszeń, że ma powstać w Pelplinie spalarnia. Dlaczego ludzie się tak późno dowiedzieli? Co, tu miało chodzić o to, że spalarnia miała najpierw powstać a ludzie mieliby się dowiedzieć dopiero po fakcie.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx4.xx5  #
  • -5

    A Ty pajacu_gość

    03.02.2018, 15:46

    A Ty sie kogos pytasz ze chce Ci sie na kibel? Idziesz i robisz. Moze jeszcze Ciebie prosic ma o pozwolenie na budowe??? Kazdy na swoim terenie robi co mu sie podoba. Jezeli Srodowisko i Weterynaria na to pozwala to mozesz tylko sie zamknac w swojej budzie i patrzec jak ktos ma pomysl na biznes. No chyba ze sam sie za cos wezmiesz w swoim zyciu... Dlatego jak z czyms wyskakujesz to pomysl jakie masz przeszkody...

    Cytuj
    IP: 37.47.xx7.xx6  #

    Gosc _gość

    04.02.2018, 12:37

    Bo to nie spalarnia

    Cytuj
    IP: 37.47.xx4.xx8  #
    +1

    Ewa-gosc_gość

    11.03.2018, 19:25

    Do Pajac_ gosc

    Jestes arogancki Mieszkancy dbaja o sodowisko bo nie godza sie na smrod Wyludzanie pieniedzy z Uni i produkcja smrodu uwazasz za biznes?

    Cytuj
    IP: 46.238.xx9.xx1  #
  • +5

    Karol_gość

    03.02.2018, 13:02

    Nie musiało minąć sporo czasu żeby pan burmistrz zaangażował swoich ludzi w dodawanie pozytywnych komentarzy . Piękne są te dodawane komentarze ???????? cóż działać trzeba

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx8.xx7  #
  • +5

    Janek_gość

    03.02.2018, 13:08

    Panie burmistrzu dosyć już tych wychwalanek pod innymi pseudonimami . Po co to . Trzeba brać wszystko na klatę. Oby ta spalarnia pseudoekologiczna nie powstała . Ludzie obudźcie się !!! Czy nie widzicie ze pan burmistrz napuszcza swoich ludzi w dodawaniu pozytywnych komentarzy . Gołym okiem widać te wywody . W sunie z tego jest Znany !!!

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx8.xx7  #
  • Janek_gość

    03.02.2018, 15:50

    Co ty chlopcze wiesz o biznesie? Co Ty wiesz jakie sa procedury powstania zakladu produkcyjnego? Dzisiaj nikt nie pozwoli na budowe nieekologicznego. Mozesz siedziec pajacu bez matury i tylko klikac w klawiature. Napisze w Twoim stylu: że nu ła

    Cytuj
    IP: 37.47.xx7.xx6  #
    +8

    m.w_gość

    05.02.2018, 12:23

    Panie Janku, Pnie Karolu

    Piszecie o ludziach burmistrza, którzy dają pozytywne komentarze z tego samego IP. Takich przypadków jest więcej

    Cytuj
    IP: 46.238.xx0.xx8  #
    +1

    Ewa-gosc_gość

    11.03.2018, 19:35

    Do Janek gosc

    Wiemy jakie komentarze pisze.Lobbuje wszedzie za tym smrodem,klamie jak z nut .

    Cytuj
    IP: 46.238.xx9.xx1  #
  • +5

    Gruby_gość

    03.02.2018, 13:08

    Pan Burmistrz to się czuje Panem Bogiem w Pelplinie. Nic nie można mu zrobić, nic nie można mu powiedzieć, nic nie można z nim załatwić, bo zaraz straszy Cię sądem. I to ma być Burmistrz? My nie chcemy takiego Burmistrza! Dał popisówkę na ostatnim zebraniu Rady i tam pokazał swoje wychowanie i kulturę oraz to jak traktuje ludzi starszych!

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx4.xx5  #
  • +5

    Dar_gość

    03.02.2018, 13:19

    Pelplin

    Burmistrz Dębski to nie śpi a myśli w Wyborach będzie kandydatem na Burmistrza z ramienia PiS ok każdy ma prawo ale ustala on jeszcze listy do Sejmiku i tu się wystawi jako nr 1 dlaczego już wam piszę bo jeśli nie zostanie Burmistrzem to będzie się pchal na Marszałka Pomorza bo z jedynki na pewno wejdzie do Sejmiku piszę na różnych forach że Pelplin jest najważniejszy to dlaczego startować będzie do Sejmiku bo to osoba idzie po całości byle do celu a w kampanii pamiętacie redukcja etatów w urzędach w Pelplinie a jest ich więcej i to znajomych przeszkadzał likwidacji Straży Miejskiej do tego dochodzą powiązania z Michna szok ludzie otwórzcie oczy Burmistrz miej odwagę odejdź

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx5.xx1  #
  • czarek_gość_gość_gość

    03.02.2018, 15:50

    Zbyszek , Karol Janek ,Gruby,Dar - trzeba było odczekać trochę czasu i zrobić większe przerwy pomiędzy wpisami może ktoś by się nabrał że wpisy robi kilka osób a tak - dno i wodorosty. Jest sobota odejdż od tego kompa idz na spacer , do kościoła do knajpy pobaw się z dziećmi cokolwiek i przestań się nakręcać bo to nic nie da.

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx5.xx1  #
  • Gruby_gość_gość

    03.02.2018, 18:42

    Czarek, a Ty sobie kup pistolet i sobie w łeb strzel, bo na nic innego nie zasługujesz.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx4.xx5  #
  • -2

    Zbyszek_gość_gość

    03.02.2018, 18:45

    Czarek na bystrzaka to Ty mi nie wyglądasz, a inteligencję to masz chyba arbuza.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx4.xx5  #
  • +12

    Lila_gość

    03.02.2018, 22:53

    Dymisja !

    Czy człowiek pokroju Patryka Demskiego ma kręgosłup moralny - on nie ma honoru ! Wybory na jesień nie głosujmy na niego i jego towarzyszy !!

    Cytuj
    IP: 188.146.xx3.xx5  #
    +7

    m.w_gość

    05.02.2018, 12:27

    Gruby i Zbyszek

    znowu to samo IP. Boże albo pracujecie w jednej stajni i piszecie z roboty, albo.....

    Cytuj
    IP: 46.238.xx0.xx8  #
  • +4

    Dariusz_gość

    03.02.2018, 18:52

    Pelplin

    Jeśli ktoś ukrywa się pod pseudonimem to ma obawy z jednej strony Burmistrza a drugiej strony to by stać za kimś i pisać różne życzy a przechodząc do meritum sprawy Po pierwsze wszystkie wątpliwości trzeba wyjaśnić zbyt dużo jest wątpliwości Osobiście jestem przeciw Burmistrzowi bo nie dotrzymuje słowa arogancja itp Po drugie temat spalarni Burmistrz za ja przeciw tak jak wielu mieszkańców Po trzecie Burmistrz jest za miastem a wsie ma w nosie Za prawdę jeszcze nikogo nie skazano ale jest grono ludzi którzy boją się Burmistrza nie wiem dla czego co jest powodem dobrze że nie długo wybory mieszkańcy zadecydują To prawda że Burmistrz wystartuje ale pewnie poparcie będzie mniejsze niż 4 lata temu sam dobrze o tym wie dlatego się zabezpieczy i będzie startował do Sejmiku Województwa Pomorskiego jestem przekonany

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx2.xx7  #
  • +6

    ~~bodzio~~gość_gość

    03.02.2018, 19:53

    Żeby zrozumieć.

    Coś mi się wydaje że te wasz burmistrz uważa wszystkich prawie Pelpliniaków za drugi sort.Wy swoje a burmistrz się w ogóle nie odzywa.A czy rolą burmistrza jest informowanie opinii publicznej o wydarzeniach w Diecezji Pelplińskiej.Tym powinni zajmować się księża.

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx6.xx2  #
  • +5

    Basia_gość_gośćt_gość

    06.02.2018, 20:24

    To jest racja niedlugo Bedzie mszę św odprawial

    Cytuj
    IP: 109.207.xx0.xx5  #
  • +6

    Siwy_gość

    04.02.2018, 13:53

    Do Gość_gość no pewnie, że to będzie spalarnia. Tam będzie palone wszystko z Polski i z zagranicy. A smród jaki będzie. Wszyscy ludzie z Pelplina będą chorować i umierać.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx6.xx2  #
  • +9

    Waldek_gość

    04.02.2018, 15:40

    Do tego trzeba mieć honor i jaja żeby się podać do dymisji.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx6.xx2  #
  • +10

    Bożena_gość

    06.02.2018, 16:06

    Popieram ten sprzeciw bo już jeden smród w pelplinie mieliśmy z fabryki kwasu cytrynowego a teraz nasz burmistrz chce nam zafundować nowy on mysli ze jak w pelplinie zrobi jakies widowisko to starsi ludzie dadzą się omamic ze co on dla pelplina nie zrobil a Tak naprawde to wszystkie inwestycje sa konczone za starej kadencji bo dobrze wiemy ze na wszystkie inwestycje i przetargi potrzeba czasu wiec nysle ze czas na wybory inowa wladze w naszym mieście

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx5  #
  • +9

    Basia_gość

    06.02.2018, 20:19

    Proszę zrobic referendum napewno mieszkancy pelplina nie zgodza sie na zanieczyszczenie naszego miasta dość smrodu i chorob juz bylo z fabryki kwasu cytrynowego

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx5  #
  • -5

    Hahaha_gość

    08.02.2018, 17:12

    Co ty stara babo wiesz ???? To ze zylas w czasach PRLu i tam sie wychowalas to zostaw dla siebie ????

    Cytuj
    IP: 37.47.xx9.xx1  #
  • -4

    adrian_gość_gość

    09.02.2018, 02:11

    Tylko pluć jadem potraficie

    jak możecie pluć jadem,oskarżać bez dowodów,siać zamęt i spustoszenie.wstyd,wstyd wstyd. daliście się podpuścić osobnikowi,który waszymi rękoma realizuje własną ,,wojenkę" ale najgorsze jest to,że pod płaszczykiem dobra publicznego tak naprawdę robicie szkody.

    Odpowiedz
    IP: 188.146.xx7.xx9  #
  • +2

    beta _gość

    09.02.2018, 21:40

    dymisja

    dużo masz tej wazeliny adrianku?

    Cytuj
    IP: 178.252.xxx.xx8  #
    +1

    Ewa-gosc_gość

    11.03.2018, 18:59

    do Adrian-gosc

    Kto tu robi szkody realizuje swoje podstepne haniebne plany nie placi podatkow w gminie wyludza pieniadze z Uni wciaga w swoja wojenke Burmistrza i Biskupa pluje jadem chce jeszcze smrodem to wszystko wola o pomste do nieba Stop bezprawiu i korupcji.

    Cytuj
    IP: 46.238.xx9.xx1  #
  • +5

    Hans_gość

    10.02.2018, 14:27

    stop smrodowi

    Ciekawe że gmina akurat teraz na hura próbuje sprzedać działki w tamtej części Pelplina która będzie najbliżej tej mega ekologicznej utylizacji dobrze wiedzą że jak ona powstanie to tych działek za darmo nikt nie będzie chciał tylko co z ludźmi którzy już tam mają swoje domy na które ciężko pracują latami kto im zwróci gdy ceny ich nieruchomości spadną o połowę lub więcej może zrobi to pan biznesmen Michna lub jaśnie wielmożny pan burmistrz który obiecywał tak dbać o mieszkańców jeśli będą mieli dokąd pójść to może chociaż wynajmą te domy obywatela Ukrainy którzy będą pracować w tej ekologicznej firmie ...

    Odpowiedz
    IP: 87.251.xx1.xx7  #
  • -1

    Mieszjanka_gość

    14.05.2018, 00:28

    Subiektywna opinia mieszkanki

    Czytając opinie krew mnie zalewa!!! Gdybyśmy mieli tAkiego burmistrza wcześniej nasze dzieci nie wyjeżdżałyby z Pelplina Byłaby praca a Pelplin byłby miejscem obowiązkowo odwiedzanym przez turystów Nie wspomnę o niepełnosprawnych dla których byłyby miejsca pracy Czy nikt nie pamięta co było wcześniej? Pyskują Ci którzy wcześniej mieli korzyści dla siebie

    Odpowiedz
    IP: 178.252.xxx.xx3  #
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.