Ulica czy parking dla dostawczaków? Problem z rozładunkiem na Gdańskiej

(fot. czytelnik)
Ulica czy parking dla dostawczaków? Problem z rozładunkiem na Gdańskiej
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Chciałbym nagłośnić sprawę ulicy Gdańskiej, gdyż zawsze z rana zamienia się ona w towarowy rozładunek sklepów.

Pasy są zastawiane przez ciężarówki, które nawet nie włączają awaryjnych świateł. Przecież tak nie można zostawiać samochodu.

Ludzie nie mogą normalnie przejechać swoim pasem, ani przejść przez ulice.

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (35)
dodaj komentarz

  • qq_gość

    23.02.2018, 10:30

    Dawno mówiłem żeby zrobić tam deptak między krzyżówkami PKP i Sobieskiego.

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx3.xxx 
  • szpieg szoguna

    23.02.2018, 10:35

    I cały ruch przekierować gdzie?

    Na Wojska Polskiego? Jesteś z ekipy Rumcajsa, że taki niedorozwój intelektualny prezentujesz? Co do problemu, dzwonić na SM i policję od tego są.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    do szpiega_gość

    23.02.2018, 11:13

    z sobieskiego możesz jechać w lewo w Niepodległosci iw prawo w zwycięstwa i na pkp, lub prosto na Mostową i do pkp a po stronie suchostrzyg ruch bez zmian

    Cytuj
    IP: 109.197.xx3.xxx 
  • Ana_gość

    23.02.2018, 11:02

    Przez ulicę to się przechodzi na pasach, a nie gdzie popadnie...Kolejny problem Gdańskiej to ludzie przechodzący prze ulicę gdzie im się podoba, jak święte krowy...Byleby za daleko nie trzeba było iść do sklepu.

    Odpowiedz
    IP: 195.191.xx1.xx0 
  • mw_gość_gość

    23.02.2018, 14:15

    popieram

    wczoraj kobieta weszla mi przed auto nawet nie patrząc czy coś jedzie tak była pochłonięta rozmowa przez telefon.ja rozumiem wszystko ale ci ludzie przechodzący gdzie chcą to jakaś plaga na tej ulicy i jeszcze zachowują się tak jakby to że są już na ulicy było równoznaczne z tym że mogą sobie po niej chodzic

    Cytuj
    IP: 109.197.xx7.xx2 

    Nickita_gość

    23.02.2018, 14:16

    Bo nie ma przejścia po środku, nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie gnał 500 m żeby po kilka razy chcąc zrobić zakupy.

    Cytuj
    IP: 188.252.xx6.xx2 

    Andrzej_gość

    23.02.2018, 17:10

    Przez ulicę można przechodzić w obrębie skrzyżowania nawet wtedy gdy nie ma pasów i nie jest to wykroczenie.Paragraf 13 punkt 2 KD.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx8.xx9 

    Ana_gość

    23.02.2018, 19:01

    @Nickita_gość Osoba przy zdrowych zmysłach w pierwszej kolejności pomyśli przede wszystkim o swoim bezpieczeństwie. Kierowcy nic się nie stanie, ale pieszemu już niestety może. Chwila nieuwagi i nieszczęście gotowe. Niestety prawda jest taka, że 9 na 10 pieszych na Gdańskiej pcha się między samochody w ogóle nie patrząc co się dookoła nich dzieje.

    Cytuj
    IP: 178.235.xx2.xx3 
  • zgrywus_gość

    23.02.2018, 13:01

    szpieg szoguna

    "Na Wojska Polskiego? Jesteś z ekipy Rumcajsa, że taki niedorozwój intelektualny prezentujesz? Co do problemu, dzwonić na SM i policję od tego są."

    A ty myślisz, że policja i SM tego nie widzą? Oni mają to głęboko w du..e! Po co się użerać z kierowcami! Wolą spokojnie sobie pojeździć po mieście! Jak by chcieli już dawno by coś z tym zrobili! Swoją drogą ciekawe czy ten problem został uwzględniony przez osoby odpowiedzialne za przebudowę ulicy gdańskiej? Czy pomyśleli jak rozwiązać ten problem! Prawie na 100% jestem pewny, że nie!!

    Odpowiedz
    IP: 78.133.xx9.xx0 
  • parasol_gość

    23.02.2018, 15:31

    Najlepiej wszystko zwalić na policję i SM, myślicie ,że jesteście sami na tej ulicy ? Jest za mało policjantów i za dużo wezwań, trochę pokory. Ludzie !

    Cytuj
    IP: 37.47.xx9.xx2 

    ja_gość

    24.02.2018, 17:27

    SM

    Właśnie straż miejska u nas w mieście jest ale nie wiadomo do czego... jak się dzwoni to tylko oni tego nie mogą... a to nie ich robota... a to od tego jest administracja... to po cholerę wogóle oni są??

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xxx 
  • gość_gość

    23.02.2018, 13:24

    Teraz można powiedzieć, że nie ma problemu bo ulica Gdańska jest szeroka i nawet ominięcie stojącego samochodu dostawczego na drodze nie stanowi tak naprawdę większego kłopotu. Problem to dopiero będzie jak droga zostanie wyremontowana zgodnie z założeniami urzędników to ominięcie nawet pojazdu osobowego będzie nie możliwe!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx5 
  • ktoś_gość

    23.02.2018, 14:09

    Kolego który napisałeś posta, na gdańskiej, w tym rejonie jest pełno sklepów w których na pewno coś kupujesz. Powiedz mi co byś kupował gdyby tam nie stawali ? :) To raz, a dwa znajdź inne miejsce gdzie będą mogli stawać. Kierowca ma dostarczyć towar, odbierającego i wysyłającego nie obchodzi to gdzie staje, to ma być na czas krótka piłka.

    Odpowiedz
    IP: 46.77.xx6.xx5 
  • mk_gość_gość

    23.02.2018, 14:20

    mi osobiście te dostawczaki nie przeszkadzają bo jak pisał kolega wyżej ulica jest szeroka na tyle zeby je ominąć, bardziej niebezpieczni są ci piesi którzy przechodzą byle gdzie i byle jak

    Cytuj
    IP: 109.197.xx7.xx2 
  • michał_gość

    23.02.2018, 15:03

    musza być parkometry

    Tak jak widać i auta stoją cały dzień muszą być parkometry to nie bedzie problemu a tak ludzie zostawiają auta na całe dnie. Straż miejska niby tego nie widzi nic z tym nie robi bo jest napisane ze 2h a kto to sprawdzi? proszę zrobić parkometry

    Odpowiedz
    IP: 178.37.xx9.xx8 
  • Zyga_gość_gość

    23.02.2018, 17:06

    Autorze

    Zabłysłeś. Przeczytaj sobie w jakich sytuacjach używa się świateł awaryjnych. Do tych sklepów niema możliwości podjechania od zaplecza, więc rozładunki są od przodu sklepu. Piesi natomiast przechodzą tylko w wyznaczonych do tego miejscach. A z nudów możesz pozbierać papierki wokół sklepów , będzie to z pożytkiem dla innych.

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx6.xx8 
  • Patryk_gość

    23.02.2018, 17:09

    Boże, człowieku. A jak mają dostarczyć zaopatrzenie? Helikopterem? Niech ludzie zastanowią się co piszą, gdyż są to bzdury. Mieszkam na ulicy Gdańskiej i jakoś mi to nie przeszkadza. Do sklepów towar trzeba dowieźć. Niektórzy zapominają, że mieszkają w mieście. Tym bardziej, że jest to centrum... nie szukajmy tu wiejskich, cichych i spokojnych warunków.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx4 
  • Hill_gość

    23.02.2018, 17:12

    "Bo nie ma przejścia po środku, nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie gnał 500 m żeby po kilka razy chcąc zrobić zakupy."

    Odcinek między dwoma przejściami z sygnalizacją na Gdańskiej to 200 metrów i kilka cm. Jesteś tak otyła że nie przejdziesz 100 metrów do przejścia?

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx1.xx2 
  • szofer_gość

    23.02.2018, 17:13

    Zwężona po przebudowie, ulica Gdańska, będzie jednym wielkim korkiem. Korkiem w butelce zburzonego szampana, który po otwarciu strzeli po wszystkich. Przepisy przepisami, ale co mądrzejsi nie zwężają istniejących ulic. W Tczewie nie ma drogowców którzy by się na tym znali. Oni są zajęci swoimi biznesami i działają na skróty. Mówienie, że obecnie ulica Gdańska jest torem wyścigowym, to bzdura i oklepana urzędnicza niewiedza. Ciekawe jak to będzie, kiedy trzeba będzie umożliwić przejazd pogotowiu, straży pożarnej i policji. Co zrobić, jak przed nami będzie szedł kondukt pogrzebowy?! Jeden wielki korek!!!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx8 
  • micz_gość

    23.02.2018, 20:52

    Fakt, nowa gdańska jest przerażająca. Te zwężenia z kosmosu wzięte to typowy obaw zwężenia mózgownic osób to projektujących i tych, którzy to zatwierdzają.

    Cytuj
    IP: 46.113.xx5.xx9 

    gość_gość

    24.02.2018, 08:55

    Będzie nawet problem ominąć rowerzystę który i tak nie będzie korzystał z wyznaczonej drogi dla rowerów, bo w Tczewie taki zwyczaj że rowerzyści i tak wolą jeździć ulicą mimo istniejącej ścieżki bo przecież tak wygodniej, nie trzeba niepotrzebnie nadkładać drogi, a Tczewska policja i SM oczywiście też ten problem bagatelizuje.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx3.xx9 

    a_gość

    24.02.2018, 11:52

    Jak ostatnio słyszałem wypowiedz tego barana dyrektora to nóż mi się w kieszeni otwierał .W innych miastach też są remonty ale takich głupot nie ma czyli można tylko jak zwykle debile stawiają na rowery a resztę mają w dupie będzie szedł kondukt to zobaczycie co będzie do tego w tym czasie pojedzie karetka i nieszczęście gotowe .Jak zwykle wszyscy mieszkańcy to widzą tylko nie buraki z UM potem będzie płacz i lament.Trzeba się zebrać przy wyborach i tych baranów pogonić do niczego się nie nadają .Szkodniki pierdo.....ne.Nie jestem za pisem ale 2 kadencje i wynocha z urzędu trzymam kciuki żeby to zrobili bo oszołom trzyma się koryta a tyle zła robi dla miasta to może ustawa go pogoni .

    Cytuj
    IP: 109.207.xx6.xx7 
  • gość .._gość_gość

    23.02.2018, 19:32

    Gdańska

    Poczekaj jak skończą remont to na pewno przejedziesz jak będzie wyglądała jak na remontowanym odcinku to życzę wszystkim powodzenia.

    Odpowiedz
    IP: 178.217.xx0.xx2 
  • passat_gość

    23.02.2018, 21:45

    passat

    piszesz że "Ludzie nie mogą normalnie przejechać swoim pasem" . Co ty masz za Pasa , Ja moim Pasetem zawsze przejeżdżam. heheheeee

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx9.xx9 
  • srfta_gość

    24.02.2018, 09:30

    tak widac czarna chmure za twoim szrtoem z daleka.

    Cytuj
    IP: 178.235.xx6.xx7 
  • Denver _gość

    24.02.2018, 15:13

    Do autora tego gniota

    Myślałeś chociaż jak rozwiązać taki problem?? Napisać taka debiliade to jest łatwo. Towar musi dojechać do sklepu bo inaczej z głodu zdechniesz.... mysle ze cale miasto jak i sklepy beda miec to gdzies i się wcale nie dziwię. A do pieszych chodzących przez gdańską jak pisząc się o śmierć to powinni tam stać i hurtem mandaty pisać po 500zl bo raz ktoś zginie i zaś kierowca będzie ten zły. Myślcie to nie kosztuje nawet w Tczewie!!!!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx7.xx0 
  • Wujek zenek_gość

    24.02.2018, 16:13

    Popieram posta

    Jak zwykle w Naszym miescie na kazdy post same hejty.. Koles ma racje. Co mnie obchodzi jak dowiaza towar. Na moje moga nawet "helikopterem". Nie zalezy mi na tych sklepach nawet jesli mieszkam na gdanskiej. Mam auto to sobie podjade do jakiejs sieciwoki gdzie jest gdzie stanac itp. Jak ktos kupuje lokal to powinien opracowac plan logistyczny oraz plan dostaw. Jakos Arni moze to zrobic. Niech wykupia miejsce parkingowe i oznacza do dostaw. Jest tyle prostych rozwiazan. A nie lamanie prawa i blokowanie drog. Zanim kogos zhejtujecie to moze warto by bylo przeczytac ze zrozumieniem. To naprawde nie boli. Pozdro

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx4.xx7 
  • gosc z tczew_gość

    24.02.2018, 17:20

    dobrze napisane :) brawo

    Cytuj
    IP: 109.197.xx6.xx3 

    mw_gość_gość

    24.02.2018, 19:32

    to idź sobie do tej swojej sieciowki kup stara szyneczke albo bułeczki z mrożonych gotowców.a drogi nie blokują raczej bo jakoś korków nie widziałam z tego powodu że stoi dostawczak.

    Cytuj
    IP: 109.197.xx7.xx2 
  • Mm anonim_gość

    24.02.2018, 20:05

    Dla tych co spieszą się po zakupy

    Tak wam żal dupę ściska że stoją tam rano i towar rozładowują a może byście pomyśleli że sklepy do których tak się śpieszycie też ktoś musi zaopatrzyc, i oni nie stoją tam bo "akurat ma ochotę " tylko kierowca jest tam w pracy i towar musi jakoś dostarczyć a jeżeli dostawa od tyłu nie przejdzie z jakiegoś powodu to może stanąć nawet na jezdni. Pomyśl o tym że to jest ich praca dzięki której ty masz towar i raczej ich doceń bo bez nich byś g...o miał w tym sklepie

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx1.xx8 
  • Jachu_gość

    25.02.2018, 10:35

    Powtarzasz sie koles. Wieje nuda.

    Cytuj
    IP: 37.47.xx6.xx5 
  • zły Tczewianin_gość

    26.02.2018, 09:35

    problem braku pasów

    Dlaczego nikt nie pomyśli o nowym przejściu-pasach na tej ulicy? Jeśli ktoś np. mieszka na Pomira to chcąc podejść np. do bankomatu musi zrobić kilkaset metrów do najbliższych pasów. dodatkowe przejście rozwiązałoby problem z przechodzeniem pieszych przez jezdnię.

    Odpowiedz
    IP: 94.40.xx2.xx0 
  • Zenada_gość

    27.02.2018, 08:56

    Az mnie obrzydzenie bierze, jak takie posty czytam. Naprawde ciezko jest wam przejsc te 100 czy 200 metrow? Serio? A jakby wyprzedaz w biedronce byla, to kazdy z buta by kilomentry gnal. Lenie smierdzace, najlepiej wszystko pod sam nos podstawic, bo wielcy panstwo tragedie Posejdona wyczuwaja, jak sie kilka metrow na nogach trzeba przemiescic. Ruch to zdrowie, kilka minut spaceru wiecej nikomu nie zaszkodzi

    Cytuj
    IP: 213.148.xx8.xx8 
  • Magnum_gość_gość

    26.02.2018, 10:53

    .....

    Jak zawsze ludzię mają problem. Kierowca muśi jakoś dostarczyć towar do sklepu wystarczy że ma tabliczke zaopatrzenie za szybą i Policja oraz Straż Miejska mogą go pocałować w tyłek bo powie że ma tu rozładunek.Mi to nie przeszkadza bo sam jestem kierowcą i wiem jak wygląda taka praca. Druga sprawa jest taka że ludzie którzy prowadzą sklepy płacą podatki które trafiają do miasta i zatrudniają ludzi wiec o co wam chodzi wydaje mi się że niektórych zżera zazdrość.

    Odpowiedz
    IP: 94.254.xx7.xx9 
  • jurek-gość._gość_gość

    02.03.2018, 13:42

    jak można szybko problem rozwiązać z parkowaniem na czas wyladunku towaru. Postawić znak do 3,5t i pilnować aby pow. tej normy nic nie podjechalo. I dostawcy albo zmienią auta albo wcale towaru nie dowiozą, proste Kiedyś pamiętam był taki sam problem w GNIEWIE, wtedy pani burmistrz sprawę załatwila szybko, wprowadzila zakaz wjazdu pow. 3,5t i dostawy towarów w określonych godzinach.Oczywiście na początku były protesty, posypaly się wysokie mandaty i problem zostal rozwiązany, doszlo do tego że dostawcy na placu GS-u przepakowywali towar na mniejsze auta które mogly wjechac na starówkę i towar dowozili . Można !!!~Wystarczy tylko trochę pomyśleć nasi radni, za to bierzecie pieniądze. Bo w koncu dojdzie do tego, ż piekarze chleb będa dowozić TIR-ami . A II sprawa to dlaczego w naszym mieście nie ma jeszcze parkometrów , nie bylo by sytuacji że przyjedzie ktoś w gości stawia auto byle gdzie i byle jak i stoi 2,5 roku jak stary mercedes kolo DKK przy ul. Wyszynskiego. Tu trzeba szukać miejsc do parkowania p. prezydencie. Gdzie są slużby ktore odpowiadają za taki stan rzeczy. Ja rozumiem że za to premii nie będzie , ale za coś wam państwo placi. Ile jest takich porzuconych aut jak wspomnialem ,wystarczy dobrze patrzeć i juz kilkadziesiąt miejsc do parkowania więcej.

    Odpowiedz
    IP: 46.171.xx6.xx3 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.