Parafia założyła szlabany i zamknęła parking

Parafia założyła szlabany i zamknęła parking

zobacz galerię zdjęć: 1
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Wszyscy wiemy, jak ciężko jest o miejsca parkingowe. Mamy przykład np. Starego Miasta. Nie inaczej jest w innych miejscach miasta. No, ale jak widać największej parafii w Tczewie to chyba nie obchodzi.

Założyła bowiem szlabany na otwartym dla wszystkich (od wielu lat) parkingu blukujac z 20 miejsc parkingowych np. dla mieszkańców okolicznych bloków przy ul. Rokickiej.

Szczerze jak to zobaczyłem na myśl przyszło mi do głowy... hipokryzja i bezduszność. Jak mamy dawać na tacę to ok, ale jak kościół ma coś dać od siebie to szlaban. Nie zauważyłem też czegoś takiego w innych miejscach i miastach, no ale mogę się mylić, niech mnie ktoś poprawi.

Jakoś zrobiło się niesmacznie, jak kościół ma zamiar dbać o i tak mocno poszarganą reputację? Brakuje jeszcze parkometrów...


Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (92)
dodaj komentarz

  • Gość _gość

    30.10.2021, 17:36

    Parking

    A nikt nie pomyślał że ten parking należy do parafii i proboszcz posłuchał swoich parafian bo nie mieli gdzie zaparkować jak na msze przyjeżdżali bo mieszkańcy sobie zajmowali parking.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xxx.xx7 
  • h_gość

    30.10.2021, 17:46

    Parking jest otwarty dla wszystkich w czasie mszy. Patrz tablica informacyjna. Więc gdzie sens?

    Cytuj
    IP: 189.30.xx1.xx0 

    Ufo_gość

    30.10.2021, 18:25

    Pobłocki buduje bloki?

    Pozwalasz komuś parkować w swoim ogródku? Gęściej więcej bloków brawo dla prezydents

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx3 

    Tadeusz B_gość

    30.10.2021, 18:54

    to niech piechotą chodzą, na zdrowi im to wyjdzie

    Cytuj
    IP: 195.191.xx1.xx3 

    Tajemniczy_gość

    30.10.2021, 18:55

    Parking

    Wobec tego zostaje dzwonić po Policję gdy w niedzielę samochody przyjezdnych na mszę, stawiane są gdzie popadnie, włącznie ze skrzyżowaniem i chodnikami. Wtedy mieszkańcy osiedla z kolei nie mają gdzie zaparkować bo miejsca parkingowe również są zajęte przez parafian.

    Cytuj
    IP: 205.201.xx5.xx2 

    Mieszkanka_gość

    31.10.2021, 06:07

    Parking

    A dlaczego parking miejski na ul. Kaszubskiej / okolice dworca i galerii/ nie jest otwarty dla mieszkańców. Ulica Gdańska zatłoczona a obok parking zamknięty na klucz. Miasto nie udostępnia mieszkańcom.

    Cytuj
    IP: 83.8.xx2.xx8 

    Ssss_gość

    31.10.2021, 10:01

    Dddd

    Dokładnie to samo miałam na myśli, parkują się na tym parkingu ludzie z okolicznych bloków, a chcąc zaparkować przed mszą marne szanse. Ludzie to z niczego potrafią zrobić problem i gówno burzę! Nie chcesz nie chodź do kościoła, ale i nie krytykuj!

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx4 

    Marion_gość

    31.10.2021, 10:13

    Do gosc

    Głupoty gadasz. Od 30 lat są korki na parkingach przy parafiach podczas mszy, nawet na wsi a co dopiero w mieście. My parafianie Matki Kościoła ten kawałek idziemy na piechotę. Parking jest potrzebny przyjezdnym, cząsto z innych parafii dalszych. 20 miejsc nic nie zmienia. To proboszcz ma jakiś film wkręcony. Po obu stronach jezdni stoi nawet i 50 samochodów i tak zawsze było. Więc zamknięcie parkingu jest kompletna głupota. Może wspulnota Barbakan też powinna się ogrodzić ? A tysiące ludzi powinni chodzić do około? Głupota nowego proboszcza. KS senior Budowniczy kościoła niezrobl tego przez 35 lat posługi.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xx4 

    Maciej Sz_gość

    16.11.2021, 19:58

    Parking

    W d**ach się poprzewracało taka prawda .Kościół to firma i niejedna zakonnica w Tczewie to powie . Taka wiara. Gdybyśmy z wiarą szli tak jak mówi Biblia, że bóg jest wszędzie to księża z gołą dupą by zostali a tak to na tace do koperty. Cennik tam jest cennik gdy W biblii nie ma o tym mowy. Zamiast wziąść się za robote to żerują na starszych ludziach. Dzisiejsza młodzież wierzy w Boga lecz nie w księdza Kwestia kilku lat i wprowadza podatki bo kościół upadnie. Dojdzie wtedy do selekcji Księży którzy pracują na kościół a tych co siedzą i czekają na wpływy

    Cytuj
    IP: 79.186.xx1.xx9 

    ksantia_gość

    18.11.2021, 22:48

    ?

    Ciekawe kto go wybudował?

    Cytuj
    IP: 83.8.xx3.xx9 

    observeur_gość

    01.12.2021, 10:25

    Czarni co do zasady mnie zwiasaja kalafiorem, dopoki swoich paluchów nie wciskaja mnie miedzy drzwi a oscieznicę. Z drugiej strony im sie nie dziwię, juz w lato bylo widac jak ładnie są poplamione miejsca parkingowe na tym parkingu olejami wyciekajacymi z wcale nie starych aut, gdyby mi ktos tak "sr.ał" autem na mojej posesji to tez bym mu zapalił kopa. Z drugiej strony, jesli wierni w niedziele muszą kołowac jak Boeing wokol koscioła by znaleźc miesjce do zaparkowania na czas mszy , bo na koscielnym parkingu od tygodnia stoją poparkowane auta, bo mieskzancy okolicznych blokow zrobili tu sobie meiscówki, to nie dziwie sie ponownie, ze tak zrobiono. Po trzecie , kto zdrowy umysle przyjezdza samochodem na mszę skoro jest z tej parafii, a nie z Czestochowy. Lansik, pokazac się błyszczącym lakierkiem, zeby somsiada krew zalała? To chyba nie o to chodzi w tym katolstwie co?

    Cytuj
    IP: 31.0.xx2.xx0 
  • To ja_gość_gość_gość

    30.10.2021, 17:46

    Jest to czyiś teren

    W tym przypadku parafii ale jak sobie oszlabanujecie parking wokół swojej wspólnoty to wtedy gra gitara. Jaka nie przepadam za KK tak tym razem jest to kręcenie gównoburzy.

    Odpowiedz
    IP: 37.30.xx6.xx8 
  • ada_gość

    04.12.2021, 20:37

    Do parkujących ...

    Mieszkam przy kościele, mamy parkingi wokół bloku , które w niedziele i wszelakie święta kościelne są oblegane przez parafian. Co więcej wjeżdżają pod nasze garaże , dewastują trawniki i chodniki... Jak dotąd nikt nie zgłaszał tych spraw do straży miejskiej , ale biorąc pod uwagę to, co się dzieje , to może powinniśmy...

    Cytuj
    IP: 109.197.xx6.xx9 
  • stąd_gość

    30.10.2021, 17:58

    Własność parafii

    "Parking jest otwarty dla wszystkich w czasie mszy. Patrz tablica informacyjna. Więc gdzie sens?"

    Jaki sens? A no taki sens, że skoro mieszkańcy okolicznych bloków nagminnie parkowali na weekend samochody na parkingu kościelnym, to w niedzielę dla uczestników Mszy zostawało tylko kilka miejsc wolnych. Parafianie stawiali więc na dziko wzdłuż Rokickiej, co też nie podobało się mieszkańcom, bo Rokicka zatłoczona. Jeśli ktokolwiek podejmuje dzisiaj działalność publiczną (vide: parafia), to musi ludziom zagwarantować miejsca parkingowe. Proboszcz zamknął teren długo po tym, jak mieszkańcy dostali nowy parking wzdłuż Jagiellońskiej i mieli gdzie parkować.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx0 
  • stąd_gość_gość

    30.10.2021, 18:02

    Po co?

    A tak w ogóle, to dajmy sobie spokój. Pora wiedzieć, że na weekend tcz.pl wrzuca kontrowersyjne tematy, żeby nabić poziom oglądalności... Ludzie mają czas, będą bić pianę. Wyłącznie po to. Szlabany są już pół roku albo i dlużej, ale widocznie tcz.pl brakowało mięsa armatniego, więc temat "kościelny" się znalazł.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx0 
  • Mój nick_gość_gość

    15.11.2021, 08:14

    Dokładnie

    Chcesz uderzyć psa, to kij się zawsze znajdzie. Do niedawna ,żeby wywołać g....burzę wystarczyło walnąć g..nem w Kościół i piana gotowa. Teraz ludzie zaczynają się budzić i widzą,że kij ma 2 końce. Bo jednak nie Kościół zarządza miastem i nie obowiązkiem Kościoła jest zapewnienie lokatorom miejsc parkingowych. W mojej parafii ksiądz pozwalał na trzymanie na parkingu samochodów, tylko był problem jak trzeba było przeprowadzić prace porządkowe z drzewami. Kilka niedziel prosił w ogłoszeniach, żeby je zabrać. Problem w tym ,że właściciele aut do kościoła nie chodzili..... Skąd autor tego jakże wybitnego artykułu wie,że ci co parkują dają na tacę i czy w ogóle do kościoła chodzą,skoro sam zapewne widuje budynki sakralne jedynie od zewnątrz?

    Cytuj
    IP: 46.204.xx9.xx3 
  • Ges_gość

    30.10.2021, 18:23

    Za mało na tace dajecie, hehe.

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx2.xx5 
  • Wit_gość

    30.10.2021, 19:53

    "Wobec tego zostaje dzwonić po Policję gdy w niedzielę samochody przyjezdnych na mszę, stawiane są gdzie popadnie, włącznie ze skrzyżowaniem i chodnikami. Wtedy mieszkańcy osiedla z kolei nie mają gdzie zaparkować bo miejsca parkingowe również są zajęte przez parafian."

    Hehe czyli twierdzisz że jak pojedziesz gdzieś do rodziny lub znajomych to nie masz prawa na ich osiedlu parkować bo blokujesz miejsce mieszkańcom? Gratuluje rozumu

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx2.xx1 
  • ._gość

    30.10.2021, 21:55

    .

    art. 49 ust. 2 pkt.4 p.r.d

    Cytuj
    IP: 5.173.xx0.xx9 

    qq_gość

    31.10.2021, 09:51

    to teraz dałeś _gość....:)

    Cytuj
    IP: 109.197.xx1.xx8 
  • Polak_gość

    30.10.2021, 21:35

    lewacki atak..

    Lewactwo już w pogotowiu żeby to co zaatakować Polski kościół katolicki! Nie wasze doczekanie bo dzieci narodu Polskiego obronią najskrytszą świętość polski!

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx2.xx3 
  • ._gość

    30.10.2021, 22:01

    .

    "dzieci narodu Polskiego (nudzi już) najskrytsza świętość polski!" Swoją stroną, pisze Pan/Pani przymiotnik z dużej a nazwę kraju z małej?

    Cytuj
    IP: 5.173.xx0.xx9 

    Ruda_gość

    31.10.2021, 01:16

    Najskrytszą? To skryjcie ją sobie bardzo głęboko... ????

    Cytuj
    IP: 80.238.xx8.xx1 

    m_gość

    31.10.2021, 11:29

    DO POLONISTY

    "... dzieci narodu Polskiego (nudzi już) najskrytsza świętość polski!" Swoją stroną, pisze Pan/Pani przymiotnik z dużej a nazwę kraju z małej?" - swoją drogą, to po pierwsze, i z wielkiej, nie dużej, swoją drogą!

    Cytuj
    IP: 109.207.xx5.xx0 

    JAN_gość__gość

    02.11.2021, 14:39

    do Polaka

    Lecz się idioto na nogi bo na głowę nic ci nie pomoże

    Cytuj
    IP: 109.207.xx8.xx2 

    Haha_gość

    26.11.2021, 18:17

    Nawiedzony czy jak? Dobrze że nie napisałeś kościół polskokatolicki bo to kościół protestancki by był:)

    Cytuj
    IP: 178.235.xx8.xx5 
  • Bert_gość

    30.10.2021, 22:06

    Następny...

    Następny Lewak robi hałas na Lewackiej stronie. Miasto zapowiada płatne strefy na wspólnym terenie i utworzy je za nasze podatki.... OK! Kościół chce żeby parafianie mieli gdzie parkować i udostępnia im PRYWATNY teren NIE OK! Ps. 1. Jestem niewierzący 2. PiS i PO to szmaty - tak tylko piszę zanim mnie ktoś błędnie zaszufladkuje.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx8.xx2 
  • Jaca_gość

    30.10.2021, 23:17

    Parking

    Dalej pozwalacie tym biznesmenom za jałmużnę czuć się Waszymi Panami!!!!!!

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx0.xx9 
  • Edyta _gość

    30.10.2021, 23:43

    Kościół

    Jakim trzeba być debilem aby chodzić do kościoła i dawać kasę pedofilom w czarnych kieckach wstyd ????

    Odpowiedz
    IP: 185.129.xx4.xx2 
  • Trump _gość

    31.10.2021, 10:27

    Który ksiądz z tej parafii jest pedofilem? Masz dowody?

    Cytuj
    IP: 109.207.xx2.xx8 

    Niebieski_gość

    03.11.2021, 11:13

    od najmłodszych lat....

    http://www.youtube.com/watch?v=b74M4Y3eUEE

    Cytuj
    IP: 82.40.xx8.xx4 

    Na drzewach zamiast liści będą_gość

    15.11.2021, 09:59

    ...

    Nie ma jak lewacka mowa miłości i tolerancja. Zgłaszam

    Cytuj
    IP: 46.204.xx9.xx3 
  • polak_gość

    31.10.2021, 00:26

    hipokryzja

    Jak ksiądz parking zamyka bo jego A jak niedziela I od ch**a ludzi przyjeżdża I zajmują miejsca mieszkańców przy blokach I stają gdzie k***a popadnie że przejechać nie idzie to jakoś policja się nie zainteresuje jak są auta zaparkowane Ale mnie to nie dziwi swietoj**liwi wyznawcy pisu A policja też PiS steruje więc nic dziwnego że tak jest.

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx6.xx3 
  • Aleks_gość_gość

    31.10.2021, 00:29

    Tcz. Mega hipokryci

    Najpierw promowali czarne marsze, teraz szczuja p-ko Kosciołowi. Urban jest z was dumny.

    Odpowiedz
    IP: 79.186.xx2.xx5 
  • Lutek_gość

    31.10.2021, 01:55

    Parkomaty

    Kiedy w końcu będą w Tczewie płatne miejsca postojowe?Jak powstaną płatne miejsca to powinno zrobić się luźniej,chociażby że względu na tych dziadów co będzie im żal płacić za parkowanie.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx9.xx8 
  • skarbnik _gość

    31.10.2021, 06:16

    kasa tylko kasa

    Wszystkim wielbicielom kleru , pastorom zielonoświątkowym i innym zbijającym kasę na wierze....mają lekkie życie na naiwnych owieczkach. Lenie , pasożyty i żyjącym na koszt innych....http://www.youtube.com/watch?v=35K6vQRt67g

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx2 
  • Trump _gość

    31.10.2021, 10:25

    Nikt nie każe Ci dawać. Chcesz to dajesz. Nie chcesz to nie dajesz.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx2.xx8 
  • kto ma uszy ten usłyszy_gość

    31.10.2021, 06:36

    słowo ostrzeżenia

    http://www.youtube.com/watch?v=ymPmBhFIMHY

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx4.xx2 
  • Willy_gość_gość

    09.11.2021, 12:54

    ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=yVRk0Q3SFYY

    Cytuj
    IP: 5.173.xxx.xx3 
  • Tak_gość

    31.10.2021, 07:18

    XD

    Inaczej nie da określić się tego artykułu jak słowem "XD" kręcenie dramy, to jest parking parafialny należący do kościoła i to kościół decyduje czy zamyka czy otwiera a jak widzę te komentarze o "tacy" to aż mi się przykro robi jak ludzie w naszym mieście są ograniczeni intelektualnie, kwestia tacy to jak ktoś chce to daje a jak nie to nie bo nikt tego nie wymaga, także lewacką hołota znów na siłe próbuje z czegoś "zasłynąć", Nie pozdrawiam autora artykułu

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx7.xx0 
  • _gość

    01.11.2021, 12:04

    a ten kosciół za swoje wybudował?

    Zacznij myśleć tępy dzbanie.

    Cytuj
    IP: 84.38.xx5.xx9 
  • Gościu_gość_gość_gość_gość_goś_gość

    31.10.2021, 08:05

    Czytając artykuł i większość komentarzy, stwierdzam iż pan Sławek N. miał rację mówiąc, że w Tczewie same p....y

    Odpowiedz
    IP: 185.167.xx5.xx0 
  • Kinjo _gość

    31.10.2021, 08:51

    Błaznowanie sfrustrowanej osoby

    Ten teren jest prywatny! Parafia ma prawo wykorzystywać go tak jak chce. Osoby z okolicznych bloków chciały traktować go jako swój parking. Ludzie przyjeżdżający do Kościoła nie mieli gdzie zaparkować. O co wam chodzi? Pojawiają się również wpisy, że osoby, które przyjeżdżają autem do Kościoła zajmują też inne miejsca parkingowe. No tak. Wedle przepisów mają do tego prawo. Kiedyś mieszkańcy kozen burzyli się, że wiele aut jest parkowanych na osiedlu, bo ich właściciele chcą mieć furę blisko dworca. W odpowiedzi usłyszeli, że nic z tym nie da się zrobić, bo ulica nie jest miejscem prywatnym. Jak dla mnie ten artykulik to żałosny sposób uderzenia w Kościół.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx7.xx5 
  • Rycerz_gość

    31.10.2021, 09:46

    Parking

    Moi drodzy. Kto ma auto musi sobie kupic albo wynająć garaz lub miejsce postojowe .Nie da się korzystac z parkingu nalezacego do Kościoła. To tak jakby parkowac pod sklepem caly dzien i noc Stac Ciebie na auto lub 3 auta to musi Cie stac na parking. Patrz przyklad na Suchostrzygach na przeciwko Apteki Gemini. Za darmo to juz bylo i cwaniactwo się konczy.Zawsze mozna sprzedać auto lub jezdzic autobusem.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx7.xx3 
  • cogito_gość

    31.10.2021, 10:38

    Parkomaty

    wkrótce się pojawią. Kasa oto wielka tajemnica wiary.

    Odpowiedz
    IP: 89.69.xx7.xx1 
  • miro_gość

    31.10.2021, 10:44

    Kurde, a jak to samo zrobili pod biedronką na bajkowym, to płaczu nie było (tylko że tam wszedł płatny, a nie szlaban). A kościół robi, to lament i tragedia.

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx1.xx9 
  • Piotr-gość_gość

    31.10.2021, 10:48

    Parking kościelny

    Dziwne podejście do tematu. Jeśli kolego nie bierzesz udziału w nabożeństwach to nie masz problemu z parkowaniem. Przyjeżdżasz na poranną mszę i nie masz możliwości zaparkowania bo okoliczni mieszkańcy wykorzystują jako swój parking . Przecież są perkingi na osiedlu płatne mażna tam mogą korzystać. Jeśli brakuje miejsc parkingowych na osiedlu to jest przecież administracja lub zarządy spółdzielni , niech rozwiążą problem ! Jeszcze powinno być zablokowane parkowanie wzdłóż drogi wewnętrznej do parafii. Bardzo słuszna decyzja księdza Proboszcza !!! Popieram. Wreszcie nie ma problemu.

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx3.xx2 
  • Jan_gość_gość_gość_gość

    02.11.2021, 14:46

    do Piotra

    Co ty bredzisz ,dla mieszkańców wystarczy miejsce parkingowych tylko tacy jak ty niech parkuję tylko na parkingu kościelnym Jest parking wzdłuż ul Jagielońskiej ale to za daleko do kościoła

    Cytuj
    IP: 109.207.xx8.xx2 
  • Lucjan_gość

    31.10.2021, 13:57

    Uslugi

    Kościół udziela usług jak każdy prywaciarz lub firma korpo. Więc ma prawo zamknąć swój parking. Skargi proszę składać do głównej siedziby. W Watykanie jest główną rada nadzorca ale można pisać to Torunia. On poleci prawidłowo co zrobić z zamkniętym parkingiem i polepszyć usługi chętnych do współpracy.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx0 
  • _gość

    31.10.2021, 15:07

    dawaj, dawaj ostro w gaz

    http://www.youtube.com/watch?v=69fjwAnBf6c

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx9 
  • inny_gość

    31.10.2021, 19:37

    Pomyśleliście, ciołki tczewskie z czyich pieniędzy ten szlaban postawili ? Brawo. na tacę dawać i będę wam szlabany stawiać , Ironia losu

    Odpowiedz
    IP: 91.230.xx7.xx4 
  • Parafianin_gość

    31.10.2021, 21:27

    Parkingowe szaleństwo

    Proboszcz realizując oczekiwania Parafian zabezpieczył parking przed osobami, które nie powinny na nim pozostawiać samochodów. Osobiście nie mam nic przeciwko takim działaniom. Większość Parafian udaje się na msze pieszo bo znalezienie miejsca do zaparkowania samochodu było odwiecznym problemem. W Tczewie to nie jest jedyny kościół w którym można się pomodlić. Ja nie ma z tym żadnych problemów. Ale nie podzielę się informacja gdzie można obok kościoła zaparkować samochód. Osobiście obawiam się wprowadzenia karty parafiania, która będzie uprawniała do zajmowania miejsca siedzącego w kościele. Wtedy wystąpią unuedogodnienua. Mieszkańcy okolicznych zabudowań przy kościele nie powinni mieć pretensji do Proboszcza bo wiedzieli ze będzie w tym miejscu kościół. Oczywiscie mogą zgłosić zakłócanie ciszy- bo dzwony dzwonia. Może decyzja Probiszcza jest głębsza. Moim zdaniem do parkingu winny mieć dostęp w pierwszej kolejności osoby z trudnościami ruchowymi. Im lub uch najbliższym powinno się wydać piloty. ŻYCZE SPOKOJNEJ NOCY!

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx9.xx1 
  • sopel_gość_gość_gość_gość

    17.11.2021, 09:13

    decyzje

    Zajmijcie się lepiej dzwonami co rano dzwonią bez potrzeby, 30 metrów od bloków i walenie w dzwony nikomu dobrze nie robi, dzwonienie nic nie daje a szkodzi ludziom( omijam głuchych) na bębenki słuchowe przecież od hałasu się choruje bo Ci co chodzą do kościoła to jeszcze dają na tacę by dzwonili

    Cytuj
    IP: 84.38.xx8.xxx 
  • Nick_gość

    31.10.2021, 21:36

    Do kościoła samochodem?

    Odpowiedz
    IP: 83.25.xx0.xxx 
  • czczewiak_gość

    07.11.2021, 14:33

    Do marketu samochodem? I to 200m?

    Cytuj
    IP: 31.0.xx4.xx6 
  • Op_gość

    01.11.2021, 07:29

    Piszecie że to parking kościelny. A kto dał ziemię pod budowę tego bizancjum, kto zbudował tą skocznie narciarska? Ludzie, także nie powinni robić czegoś przeciw ludziom. Ciekawe jak teraz wpuszczają na ten parking.

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx1.xx0 
  • Ja_gość

    11.11.2021, 16:15

    Czyj parking

    A ty dałeś wątpię a drzesz gębę jakbyś dał miliony.

    Cytuj
    IP: 31.0.xx8.xx5 

    Mój nick_gość_gość_gość

    15.11.2021, 10:30

    ...

    A co twój lekarz na to?

    Cytuj
    IP: 46.204.xx9.xx3 
  • Xxx_gość

    01.11.2021, 18:05

    Bez

    Nowy proboszcz nowe zasady za poprzedniego proboszcza tego nie było a ten się pokazał jaki dla ludzi to ludzie dla niego

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx4.xx7 
  • Zxx_gość

    01.11.2021, 18:12

    Gość

    Jak postawił szlaban to na tace nie dawać niech dają ci którzy siedzą w pierwszych ławkach bo się dorobili na złodziejstwo innych

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx4.xx7 
  • ..._gość_gość_gość

    15.11.2021, 10:34

    Mów za siebie

    Na tacę nie dawać? A dam , całą pensję,a ty lewaku nic z tego nie zobaczysz . Moja kasa i robię z nią co zechcę. Wolę dać Kościołowi,bo zawsze te pieniądze są dobrze zarządzone w przeciwieństwie do państwa.

    Cytuj
    IP: 46.204.xx9.xx3 
  • Belzebub _gość

    01.11.2021, 18:29

    Straszna nagonka na kościół i katolików a ja nawet nie mam dachu nad głową powiedział ksiądz wsiadając do swojego kabrioleta.

    Odpowiedz
    IP: 188.47.xx7.xx2 
  • MieszkankaTczewa_gość

    01.11.2021, 21:46

    Parking Kościoła

    Gówboburzący się wierni parafianie kościoła NMP przy ulicy Rokickiej: parking na wasze samochody powstał za placem Jana Pawła II, z którego nie korzystacie, bo ciężko 200m przejść pieszo. Ludzie gdyby mogli zaparkowali by w kościele, bo ciężko d**y ruszyć.

    Odpowiedz
    IP: 37.47.xx9.xx2 
  • JAN_gość_gość_gość_gość_gość

    02.11.2021, 14:55

    x

    Masz rację gdyby nie schody to wiechachaliby do kościoła

    Cytuj
    IP: 109.207.xx8.xx2 

    nie_katolik_gość

    03.11.2021, 09:21

    wygodni

    Powinni im zrobić kościół na polu, jak w filmach kina samochodowe żeby wierni modlili się z aut a komunię dronami rozdawać

    Cytuj
    IP: 37.109.xx3.xx7 
  • Basta _gość

    02.11.2021, 08:25

    Macie swój kler

    A wy im jeszcze na tacę rzucacie gruby hajs. Ładnie...

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx0.xx3 
  • xxx_gość

    03.11.2021, 09:04

    "Pozwalasz komuś parkować w swoim ogródku? Gęściej więcej bloków brawo dla prezydents"

    Kościół należy do ludzi bo to ludzie go utrzymują

    Odpowiedz
    IP: 37.109.xx3.xx7 
  • Ja_gość

    11.11.2021, 16:24

    Parking

    Tak ludzie utrzymują kościoły ale w zasadzie tylko wierzący ludzie ty nie uczęszczasz to nie dajesz i dlatego komentarz na poziomie Kubusia Puchatka

    Cytuj
    IP: 31.0.xx8.xx5 

    Mój nick_gość_gość_gość

    15.11.2021, 09:20

    ....

    Kościół należy do ludzi bo to ludzie go utrzymują Poważnie? To od czego mamy państwo i dziesiątki urzędów , również od tych spraw? Skoro wszystkim ma się zajmować Kościół,(gdzie dasz na tacę albo nie to twoja sprawa),to czym zajmuje się państwo,na które MUSISZ płacić ponad 70% podatków we wszystkim ze swojej pensji. No geniusz ekonomii!!!

    Cytuj
    IP: 46.204.xx9.xx3 
  • nie_katolik_gość

    03.11.2021, 09:17

    Żałośni jesteście, na pielgrzymki do Częstochowy pieszo, a ze suchostrzyg do kościoła 1000m cztery litery musicie przewieźć, zamiast zrobić rodzinny spacer!

    Odpowiedz
    IP: 37.109.xx3.xx7 
  • maron4_gość

    06.11.2021, 04:49

    parking przy kosciele na Rokickiej

    Już niedługo będą te swoje majątki czarne nieroby musiały oddawać. Wtedy będzie tam parking dla wszystkich.

    Odpowiedz
    IP: 46.205.xx5.xx7 
  • ..._gość_gość

    15.11.2021, 10:28

    Przestępca

    Groźba karalna

    Cytuj
    IP: 46.204.xx9.xx3 
  • Islam_gość

    07.11.2021, 14:29

    Pytanie retoryczne: Jak wyglądałaby ta dyskusja, gdyby dotyczyła postawienia szlabanu na parkingu meczetu?

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx4.xx6 
  • Ja_gość

    11.11.2021, 16:21

    Parking

    "Powinni im zrobić kościół na polu, jak w filmach kina samochodowe żeby wierni modlili się z aut a komunię dronami rozdawać"

    Z tego co pamiętam ten kościół powstał w polu baranku boży a potem deweloperka za zgodą kogoś upchnęła budynki. Pomyśl zanim napiszesz nie boli????

    Odpowiedz
    IP: 31.0.xx8.xx5 
  • Nie_katolik_gość

    26.11.2021, 18:31

    Nie bardzo wiem czego ten komentarz ma dotyczyć, bo najwyraźniej nie przeczytałeś/łaś mojego ze zrozumieniem. Wiem że kiedyś było tam pole! Sprawdź jak wygląda kino samochodowe zanim skomentujesz.

    Cytuj
    IP: 178.235.xx8.xx5 
  • Mój nick_gość_gość_gość

    15.11.2021, 08:17

    ...

    "Lecz się idioto na nogi bo na głowę nic ci nie pomoże"

    Rzekł leming

    Odpowiedz
    IP: 46.204.xx9.xx3 
  • ..._gość

    15.11.2021, 09:52

    Genialny artykuł pana dzbana.

    Czy naprawdę ten portal musi wionąć prowincją w najgorszym wydaniu? Poważnie ,wszyscy ludzie inteligentni wyjechali z Tczewa? Nie wiem z jakiego gwna są niektórzy ukulani. Lata przymusowej edukacji ,a wielu nie wie, że nie Kościół ma zapewniać mieszkańcom miasta miejsca parkingowe, wywóz śmieci, funkcjonowanie straży pożarnej, czy co tam jeszcze do łba wam strzeli. Na to płacimy państwu PRZYMUSOWE PODATKI. Kościół to instytucja religijna na którą DATKI SĄ DOBROWOLNE i która nie zajmuje się organizacją i zarządzaniem miastem. Jak ktoś decyduje się na auto to niech kupi sobie własny garaż, albo miejsce parkingowe, albo niech idzie do spółdzielni,czy wspólnoty i niech wymyśli co robić. Od Świadków Jehowy czy Zielonoświątkowców nie chcecie parkingu? Ich też jest dużo i do nich też nie chodzicie jak i do kościoła....Artykuł i reakcja co poniektórych ,jest na tyle ohydna, że akurat księża z tego kościoła mają duże zasługi w walce z komuną i po co?... Krowy doić!

    Odpowiedz
    IP: 46.204.xx9.xx3 
  • Mój nick_gość_gość_gość

    15.11.2021, 09:55

    ...

    "A dlaczego parking miejski na ul. Kaszubskiej / okolice dworca i galerii/ nie jest otwarty dla mieszkańców. Ulica Gdańska zatłoczona a obok parking zamknięty na klucz. Miasto nie udostępnia mieszkańcom."

    Ale z miastem nie ma takich emocji jak z kościołem. Nie o ludzi i ich parkowanie tu chodzi...

    Odpowiedz
    IP: 46.204.xx9.xx3 
  • Katolik_gość

    15.11.2021, 10:16

    Do Katolików

    Jest tu mnóstwo hejtu i gróźb w kierunku Kościoła, duszpasterzy i nas samych. Zgłaszajmy to do moderacji, bo nie ma powodu,żeby obrażać i grozić ludziom bo są wierzący.

    Odpowiedz
    IP: 46.204.xx9.xx3 
  • ..._gość_gość

    15.11.2021, 10:23

    Dej mi piniendzy

    Lewactwo jak lewactwo.Wszystko ukradli i znowu z przyzwyczajenia wyciągają łapy po cudze, że ludzie na parafię dawali ,to lewakom się należy(?!) . Żaden lewak nic nikomu nie dał, tylko zajomał. Ewentualnie dał ochłap z kradzionego .Lewaki mają ból, bo Kościołowi ludzie dają,a Kościół umie zarządzać ,a lewaki kradną, a co ukradną to rozwalą . Ot i wszystko lewackie złodzieje.

    Odpowiedz
    IP: 46.204.xx9.xx3 
  • Xxx_gość

    02.12.2021, 09:31

    Chciałeś chuba powiedzieć że kościół umie zarabiać.

    Cytuj
    IP: 37.248.xx3.xx7 
  • jozef_gość

    17.11.2021, 08:20

    ksiondz bedzie pobieral oplaty za parking ministrant bedzie karal mandatami za brak bileciku za wycieraczka parkometry beda na osiedlach takie czasy

    Odpowiedz
    IP: 158.116.xx5.xx1 
  • sopel_gość_gość_gość_gość_gość

    17.11.2021, 09:26

    decyzje

    A po co tyle kościołów w Tczewie wystarczyłby jeden i wszyscy chodzili by do niego na pieszo w ramach pielgrzymki, a w miejsce kościołów zrobić parkingi, to samo jak dużo miejsca zajmuje pomnik papieża po co tyle ,teraz należy myśleć przyszłościowo, w kościołach i tak co raz mniej ludzi.

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xxx 
  • Nie_katolik_gość

    26.11.2021, 18:33

    A z czego by żyli pozostali księża? Przecież też chcą zarobić na naiwnych

    Cytuj
    IP: 178.235.xx8.xx5 
  • mar_gość

    17.11.2021, 12:49

    Kościół to miejsce użyteczności publicznej, w dużej części finansowane przez Państwo. Tak więc przypuszczam, że szlabany zostały zamontowane bezprawnie, bo teren parafii, tonie prywatny teren proboszcza.

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx3.xx7 
  • Tadeusz_gość

    19.11.2021, 00:22

    Odpowiedź

    "Ciekawe kto go wybudował?"

    Bardziej ciekawe z czyjej kieszeni i kto dba o bezpieczeństwo na terenie udostępnianym innym.

    Odpowiedz
    IP: 185.241.xx8.xx3 
  • Lontruz_gość_gość

    20.11.2021, 10:45

    Na tace przestać dawać

    Odpowiedz
    IP: 5.173.xx2.xx1 
  • Xxx_gość

    02.12.2021, 09:29

    "Tak ludzie utrzymują kościoły ale w zasadzie tylko wierzący ludzie ty nie uczęszczasz to nie dajesz i dlatego komentarz na poziomie Kubusia Puchatka"

    Nie masz pojęcia czy uczęszczam czy nie! Że nie robię z kleru świętych jak Ty to nie znaczy że nie uczęszczam

    Odpowiedz
    IP: 37.248.xx3.xx7 
  • Lopez_gość

    02.12.2021, 17:12

    Stop hipokryzji

    "Zajmijcie się lepiej dzwonami co rano dzwonią bez potrzeby, 30 metrów od bloków ..."

    Rozumiem, że kościół powstał po wybudowaniu bloków. Czyż tak? Ale nie, zaraz, zaraz... przecież było odwrotnie! Te pretensje są tyle warte, co narzekania osoby stawiającej dom w zabudowanym centrum, że ma sąsiadów.

    Odpowiedz
    IP: 5.174.xx6.xx1 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.