Kino podniosło ceny biletów? Tylko w Tczewie?

Kino podniosło ceny biletów? Tylko w Tczewie?
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Nasze tczewskie kino podniosło ceny biletów? Nigdzie nie było o tym słychać, więc ostrzegam by nie przepłacać bo uważam, że ceny są wygórowane i tani wtorek z 14 zł podniósł się na 17 zł co jest śmieszne.

W Gdańsku ceny są normalne a u nas nagle podrożały.

Dlatego zanim pójdziecie do kina to sprawdźcie cenę biletu, bo naprawdę cena nie jest adekwatna do oferowanych usług.

Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (38)
dodaj komentarz

  • zło_gość

    27.07.2015, 15:05

    lipa

    w Olsztynie w Heliosie tani wtorek za 12 zł - pozdrawiam Tczew ; /

    Odpowiedz
    IP: 78.31.xx6.xx7 
  • Kruk_gość

    04.08.2015, 01:11

    Nie polecam tego kina. Po pierwsze strasznie niewygodne siedzenia. Kino w Tczewie było nowe tylko z nazwy. Wszystkie siedzenia były ściągnięte z innych kin. Oni dostali nowe, my stare po nich. Projektory używane co odbija się na jakości. Jakość popcornu. Jak sprawdzić czy dostajemy świeży popcorn ? Wystarczy spojrzeć czy popcornica jest czysta. Jeżeli tak oznacza to, że popcorn jest stary wczorajszy. Wiem od pracowników, że zwłaszcza karmelowy potrafi leżeć kilka dni bo nie schodzi. Nie polecam sosu salsa. Leży czasami kilka dni w słoiku na ladzie i nie jest nawet chowany na noc (widziałam jak wychodziłam z kina na barze słoik po zamknięciu baru dalej leży) Co do pracowników pracują tam w większości dzieci, którzy nie skończyli jeszcze 18 lat. Słyszałam rozmowę pracowników, że za tą stawkę brakuje tak ludzi że zmuszeni są zatrudniać 16-latków. A ceny biletów ? W Gdańsku w Heliosie jest taniej...

    Cytuj
    IP: 83.8.xx2.xx7 
  • e_gość

    27.07.2015, 15:10

    e pal licho cena biletu - najlepsze jest przeplacanie 20x za popcorn (12 zł !!!) I nie mozna tego milczaco zaakceptowac - bo kino narzuca marze, owszem ma prawo narzucic marze, ale w granicach akceptowalnosci (wytworzenie produktu 2 zł - marża zwyczajowa 2 zł i dodatkowa przebitka z uwagi na to, ze to kino 2 zl 6 zl, a nie 12 zł). Jak dlugo bdziemy akceptowali takie po prostu zdzierstwo to ono bedzie istniec. 12 zl to koszt pizzy w Hacjendzie

    Odpowiedz
    IP: 159.205.xx4.xx2 
  • Euphorbiaceae

    27.07.2015, 20:02

    Kino nie obniży cen za żarcie, bo ludzie i tak zawsze będą kupować. A swoją drogą, do kina chodzi się filmy oglądać, czy popcorn jeść? Między innymi dlatego nie chodzę do kin, mdlący zapach popcornu i odgłosy mlaskania przez pierwsze pół godziny filmu mnie nie bawią. Jestem pewien, że przez te 2-3h nikt z głodu nie umrze. Ale cóż..

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    vrx_gość

    27.07.2015, 20:58

    cebula

    Nikt Ci nie każe tam kupować popcornu i picia. Dopóki ludzie będą kupować, to jest ok. Niech przepłacają, jak chcą. Tak działa wolny rynek.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx9.xx9 

    Kalafior_gość

    04.08.2015, 01:00

    Koszt wytworzenia dużego popcornu nie przekracza 1 złotówki kolego. Wiem, bo tam pracuję :)

    Cytuj
    IP: 83.8.xx2.xx7 
  • _gość

    27.07.2015, 15:11

    Kolego cena równa się. (Koszty stałe + koszty zmienne)/ilość sprzedanych biletów + marża. Chyba nie myślisz ,że w Tczewie przy tych samych kosztach stałych jest to tak samo opłacalne jak w Gdańsku gdzie tłumy wiecznie siedzą w kinie. Dla przykładu ja byłem tylko raz w tczewskim kinie, była to premiera a sala nie była nawet w połowie pełna.

    Odpowiedz
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • Zmielony Dżony_gość

    27.07.2015, 22:00

    Kolego lub tez koleżanko...zarówno Ty jak i własciciele kina w tczewie maja jak widac tzw januszowe podejscie do biznesu...jak mi interes nie idzie (mało ludzi w kinie) to podniosę ceny biletów bo przeciez kasa musi sie zgadzac. Efekt tego moze byc tylko jeden - oczywiście kolejny spadek klientów. A co wystarczy zrobić? No logiczne chyba ze obniżyc ceny biletów i odpowiednio to rozreklamować (bo tez samo obniżenie ceny, skutku raczej nie przyniesie, jesli nikt nie bedzie o tym wiedział). Stawiam dolary przeciwko orzechom, ze przyniosłoby to oczekiwany skutek (czyli zwiekszenie liczby klientów a co za tym idzie - wieksza kasa). Co do cen tej starej kukurydzy, podgrzewanej w kółko i w kółko - jest ona zjadliwa przez pierwsze 10 minut, póki jest ciepła. A jej cena to kpina...no ale typowy polak "kinomaniak" idzie ze swoja dziunia, to co, nie kupi...kupi a jakze, musi pokazac ze ma hajs i moze sie rzucic. Stac go, niech plebs patrzy jaki on figo fago - kupuje kukurydze w cenie szafranu. A jego dziunia potem mlaska przez pół filmu jakby w lodziarni była. Jeśli chodzi o biznes to zawsze potwarzam - łyżeczką a nie chochlą. Ale co ja tam moge wiedziec...nie pozdrawiam

    Cytuj
    IP: 178.235.xx3.xx7 

    Gosc_gość

    27.07.2015, 23:23

    Zupelnie sie nie zgadzam. Wyzsza cena- nizszy popyt. Zamiast dcisgnac ludzi do kina, podwyzszaja cene. Absolutnie wbrew logice. Tylko u nas mamy kazdorazowa oplate za okulary 3d. Tczewskie kino rzadzi sie swoimi prawami, cenami i oplatami. Do tego bardzo okrojony repertuar, jakby ludzie tylko na bajki chcieli chodzic...

    Cytuj
    IP: 66.249.xx1.xx3 

    _gość

    28.07.2015, 11:26

    Napisałem proste i logiczne wytłumaczenie. To czy przedsiębiorstwo (kino) weźmie na siebie część kosztów i uderzy w promocje to tylko i wyłącznie decyzja indywidualna. Najwidoczniej controlling finansowy doszedł do wniosku ,że nie opłaca się przerzucać kosztów na sieć/holding i ponosić dodatkowych kosztów reklamy. Nie wierze ,że podwyżka cen biletów była wynikiem "widzimisię" tylko dokładnej analizy RZIS. Maksymalizacja sprzedaży/produkcji ma sens przy konkretnych obłożeniach i też tylko do pewnego poziomu. Ale co ja będę dyskutował z rekinem biznesu. CO z coca-coli też pewnie podnosząc cenę strzelili na pałę, a wynik finansowy podskoczył natychmiastowo zamiast spaść jakby się mogło wydawać. Edit: Strzelając kino doszło do wniosku ,że mimo podwyżki biletów i tak ludziom z Tczewa bardziej się opłaci kupić bilet o 2zł droższy, niż płacić za paliwo jadąc do Gdańska. Takie decyzje nie są podejmowane na stopniu ceteris paribus tylko w oparciu o wiele czynników zewnętrznych. Żadna korporacja nie jest dobrym duszkiem, tylko instytucją nastawioną na maksymalizacje profitu.

    Cytuj
    IP: 213.17.xx8.xx5 

    Zmielony Dżony_gość

    28.07.2015, 12:23

    wiele slicznych i mądrych słowek...co nie zmienia faktu ze kino strzeliło sobie w stope - bo zapominasz kolego o trzeciej możliwości (1. płace 2 zl więcej, 2. jade do gdańska/starogardu) mianowicie 3. nie ide do kina wcale...czekam, zciągam i oglądam w domowym zaciszu bez wszechobecnych mlaskających twarzy...nadal nie pozdrawiam

    Cytuj
    IP: 87.205.xx9.xx6 

    _gość

    28.07.2015, 12:47

    Te piękne słówka jak to nazwałeś to rzeczywistość. Większość się uniosła o tą podwyżkę o 3zł jakby chodziła do kina dwa razy w tygodniu. Ciekawy jestem ilu z tych co najgłośniej szczekają chodzi do kina częściej niż raz w miesiącu. 3zł to lekko ponad jeden bochenek chleba. Na pewno zarząd kina się powiesi z tego powodu ,że pojedziesz do Gdańska/Starogardu :) Jak punkt będzie nie rentowny to po prostu zamkną i wtedy będzie z kolei płacz ,że nie ma kina. Tak samo jak wszyscy marudzili na veolie a to co meteor wyprawia przechodzi ludzkie pojęcie :) No cóż, taka już nasza cecha narodowa :)

    Cytuj
    IP: 213.17.xx8.xx5 
  • CELOWNIK_gość

    27.07.2015, 15:20

    bo nikt nie chodzi do kina

    bo nikt nie chodzi do kina w TCZ i muszę je utrzymać

    Odpowiedz
    IP: 87.204.xx2.xx4 
  • QQ13_gość

    27.07.2015, 15:21

    Temat dotyczy tylko wtorków.

    Ale widać, że jak to w Tczewie, chyba chcą wygnać ludzi we wtorki z kina, bo w naszym przebogatym mieście muszą być wtorki droższe niż w gdańsku! Chyba, że to celowa akcja zorganizowana, żeby nam do kina nie zjeżdżała się ta gdańska hołota. Przecież mają swoje kino! :-D

    Odpowiedz
    IP: 94.40.xx4.xx0 
  • benex_gość

    27.07.2015, 15:23

    konkurencja w starogardzie to tutaj ceny popwinni jeszcze obnizyć, ale może chca już zmaknąć kino stad te ruchy marketingowe

    Odpowiedz
    IP: 87.204.xx4.xx3 
  • klof_gość

    27.07.2015, 15:42

    nie myśl tyle bo ci rybi łep zgnije

    Ooo tczewska patologia dała głos?....Cycki wam urosły...Do 13.30 cena 14zł...zdążysz na dobranockę...

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx7.xx6 
  • lux_gość

    27.07.2015, 16:23

    HEH, w Tczewskim heliosie byłem raz. Wolę wydać kilka ziko więcej i jechać do Gdańska gdzie jest pełen repertuar i dużo lepsze warunku np. w Krewetce.

    Odpowiedz
    IP: 91.212.xx2.xx0 
  • bez loginu _gość

    27.07.2015, 18:02

    Helios

    Cena netto pepsi 1l nie przekracza 1,5 zł a sprzedawana jest za 10 zl...

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx1.xx4 
  • _gość

    27.07.2015, 19:18

    to kino niebawem podzieli los kina Wisła

    Marketing na poziomie listwy podłogowej... Wystarczy ruszyć głową i ludzie sami zaczną zapełniać sale, ale po co się wysilać..

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx5.xx9 
  • ziuta_gość

    27.07.2015, 20:27

    helios

    tnij.tcz.pl/?u=17bcb1

    Odpowiedz
    IP: 5.172.xx7.xx4 
  • XXX_gość

    27.07.2015, 23:05

    Cena 22-24 PLN (standardowa cena) zdecydowanie za wysoka, biorąc pod uwagę konkurencję w Starogardzie, gdzie jest zdecydowanie ciekawszy repertuar, a cena ta sama. Wybór może być tylko jeden. Jest zdecydowanie bliżej do Starogardu niż do Gdańska.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx7.xx2 
  • Łukasz Rościszewski ;P

    27.07.2015, 22:41

    Tczewskie kino jest sieciówką i ceny powinny być jednakowe niezależnie czy to Tczew, Gdańsk czy Białystok. Jak się je gówno z Mc Donalda, to gówno kosztuje w każdym miejscu tyle samo chyba, jakby w Tczewie była powiedzmy IKEA to ceny mebli byłyby takie jak gdzieś indziej. Czemu z kinem jest inaczej, nie wiem. Np. we Wrocku są tanie poniedziałki w jednym kinie, a środy w drugim za 11 zł. tnij.tcz.pl/?u=a91e09

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • _gość

    27.07.2015, 23:39

    100% racji

    Cytuj
    IP: 84.38.xx7.xx9 

    QQ13_gość

    28.07.2015, 08:29

    Nie, nie, nie.

    Mylisz się. Opisujesz sytuację, jaka być POWINNA a nie jaka JEST. Tczew jest taką oazą bogaczy, że tu wszystko musi być drożej i na przykładzie McDonald'sa napiszę, że pamiętam jak cheesburger się zrobił po 3,5 zł, to w Gdańsku nadal był do nabycia za 3 zł. BigMac też chyba 0,3 drożej. Dlatego Mc nie ma cennika na stronie. Jakby w Tczewie była IKEA, to też pewnie wszystko byłoby 20% droższe. P.S. Jak zwykle ktoś nie zrozumiał sarkazmu w moim powyższym wpisie.

    Cytuj
    IP: 94.40.xx4.xx0 

    m_gość

    30.07.2015, 10:21

    tak masz rację ale....

    ....ale jest takie ze nawet w maku nie są ceny równe. W wa-wie strefa dobrych cen 3 zł w Tczewie było po 3,5. Prawo rynku, nie wiem czy to się mieści w ramach dyskryminacji. Ostatnio unia kazała zaprzestać praktyk w Disneylandzie w Paryżu. Francuzi kupują bilety wstępu taniej od obcokrajowców, ale jakby nie patrzeć to się dzieje w jednym obiekcie. Idąc tym samym tropem trzeba by zrównać ceny maka na całym świecie. Kino to co robi to głupota a nie niesprawiedliwość. Zemści się to na nich. Pisałem już o tym w gościowi,  który napisał że ta podwyżka to TYLKO 3 zł.

    Cytuj
    IP: 46.238.xx7.xx8 
  • _gość

    27.07.2015, 23:33

    moze ktos mi wytlumaczyc dlaczego w tym kinie filmy z dubingiem puszczaja tylko do 14? a potem tylko z napisami

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx9.xx0 
  • _gość

    28.07.2015, 10:10

    Bo dzieci nie potrafią czytać, a one chodzą do 14?

    Cytuj
    IP: 164.126.xx2.xx3 
  • mamuśka_gość

    28.07.2015, 09:04

    obsługa kina

    Poza tym, za takie pieniądze obsługa mogłaby przynajmniej próbować udawać, że cieszy się z przybycia klienta. Kilka tyg. temu byłam z dzieckiem w naszym kinie, to pan sprzedający bilety wydawał mi je niemal z pozycji leżącej, więdnącą rączką, dosłownie robił łaskę, że w ogóle mi te bilety sprzedał. Gdyby nie dzieciak, to bym chyba nie zdzierżyła...

    Odpowiedz
    IP: 83.17.xx1.xx7 
  • anonym_gość

    28.07.2015, 18:46

    obsługa

    obsługa (uczniowie i studenci) zarabia 5 zł/godz i dostaje kilka wejściówek do kina, czy myślisz, że za te pieniądze będą się cieszyć?

    Cytuj
    IP: 89.200.xx9.xx1 

    _gość

    28.07.2015, 19:45

    Jak im płacą też gówniane pieniądze tak traktują ludzi .Żaden baran nie rozumie że jak grosze płaci to tak ma ,ale najpierw biznesmen musi się obłowić .To samo było z naszymi wspaniałymi zakładami pracy jak mieli ludzi to mieli ich w dupie ,grosze płacili i wywalali na zbity pysk teraz jak są w ciemnej dupie to nawet ulotki do skrzynek przynoszą ogłaszają gdzie tylko można a i tak ludzie mają ich w du....pie I bardzo dobrze cieszy mnie to

    Cytuj
    IP: 109.207.xx4.xx0 

    mamuśka_gość

    29.07.2015, 10:34

    do anonym_gość

    To po kiego grzyba tam poszli? Praca to transakcja. Skoro za taką stawkę zgadzają się świadczyć pracę, to niech ją świadczą, a nie leżą za ladą. Gila mnie to, czy dla nich to dużo, czy mało. Zgodzili się na warunki pracodawcy, to niech są konsekwentni.

    Cytuj
    IP: 83.17.xx1.xx7 
  • Matnik_gość

    28.07.2015, 09:47

    mountain dew 0,5l 8zł to już gruba przesada

    Odpowiedz
    IP: 78.88.xx8.xx9 
  • _gość

    28.07.2015, 15:33

    ale po co tam zaglądacie

    nie wystarczy Wam REAL. Trzeba szanować się i nie biegać za głupotami   wymyślanymi dla gawiedzi na które traci czas, pieniądze i jak sami  zauważacie niezbyt udaną rozrywkę.

    Odpowiedz
    IP: 83.8.xx2.xx6 
  • E_gość

    28.07.2015, 18:59

    bylem w kinie w tcz ze 3-4 razy (w roznych okresach - na poczatku, po paru miesiacach, po roku) na roznych filmach (bajka dla doroslych, akcja, komedia) i zawsze sala byla wypelniona MINIMUm do polowy, co w gdansku rzadko wystepuje

    Odpowiedz
    IP: 109.197.xx8.xx4 
  • gość_gość

    30.07.2015, 15:16

    Ludzie... cena biletu we wtorek podniosła się tylko o 1 zł i nigdy nie wynosiła 14 zł. Po co to całe podkrecanie?

    Odpowiedz
    IP: 80.252.xxx.xx4 
  • QQ13_gość

    31.07.2015, 08:49

    To jeszcze gorzej.

    Było drożej niż w Gdańsku a jeszcze zeta więcej chcą wyrwać!

    Cytuj
    IP: 94.40.xx4.xx0 
  • Martyna_gość

    01.08.2015, 16:22

    Kino podniosło cene biletów jeszcze żeby zarobić przed otwarciem kina w Starogardzie, Cinema City , później będzie musiała ceny obniżyc bo taniej wyjdzie dojechać do starogardu i iść di kina , niz pójść na seans w rodzinnym miescie , jeżeli chodzi o cene popcornu- zgadzam sie gruba przesada !

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx8.xx0 
  • marcin_gość

    01.08.2015, 22:56

    stg

    W starogardzie jest za 14 zlotych ale w środe

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx8.xx9 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.