Kilka słów o tym co było. I o tym, że o wielu sprawach już się nie mówi

Kilka słów o tym co było. I o tym, że o wielu sprawach już się nie mówi
Byłeś(aś) świadkiem jakiegoś zdarzenia? Coś Cię bulwersuje? Chcesz przekazać coś ciekawego? Zgłoś teraz zdarzenie, zapewniamy anonimowość.
Wielka nagonka Donalda Tuska na kibiców dobiegła końca. To co pan premier chciał zostało zrealizowane - o długu publicznym, systemie emerytalnym i innych niespełnionych obietnicach już się nie mówi.

Teraz wszystko wraca do normy, choć śpiewy kibiców nie milkną na temat tej sprawy i można się było o tym przekonać chociażby podczas meczu Gryf Tczew - Gryf Wejherowo - kto był ten wie. Pozostaje jednak do wyjaśnienia jedna kwestia... Kwestia prawdy.

To co się stało już się nie odstanie. Kibice zostali niesłusznie poddani odpowiedzialności zborowej, stadiony zostały zamknięte, itd. Trzeba swych praw dochodzić drogą sądową ale akurat ta medialna kampania anty kibicowska nie jest kwestią sądu jako władzy, organu sprawiedliwości ale Nas - zwykłych ludzi do których te media docierają dlatego ten artykuł pragnę opublikować na łamach tcz.pl.



O co chodzi?

Chodzi o to, że wmawiano społeczeństwu, że z "kibolami" trzeba się rozprawić jak to miało miejsce w Anglii tylko czy w Anglii już tego problemu nie ma? Poniżej prezentuje kilka filmów z ostatniego czasu które przedstawiają to jak kibice "bawią" się w Anglii a po których obejrzeniu proszę o odpowiedź, czy na pewno chcemy żeby u nas było tak jak w Anglii i czy to przypadkiem u nich nie jest gorzej?

Wszystkim zaś którzy wierzą tylko w słowa z mediów polecam wysłuchanie wypowiedzi prof Moniki Płatek:



Pozdrawiam!!!

Angielscy kibice:



Tcz24 jest częścią serwisu Tcz.pl, którą współtworzą jego użytkownicy. Znajdujące się tutaj materiały nie zostały stworzone przez redakcję serwisu Tcz.pl, lecz przez użytkowników serwisu zgodnie z zasadami wymienionymi tutaj: Regulamin publikacji w Tcz24.
Drukuj
Prześlij dalej

Komentarze (25)
dodaj komentarz

  • tczObserwerrr_gość

    03.07.2011, 08:13

    Ale to już było...

    I znowu... znowu. Podobny temat już był, gdzie ani złego słowa na kiboli, a cała wina zrzucona na rząd. Trzeba było Wam przypominać że stadiony są notorycznie demolowane (np. stadion Zawiszy w tym i zeszłym roku) i że na stadiony nie przychodzą już normalni ludzie bo się boją. Nudne i żenujące to Wasze narzekanie.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx8 
  • _gość

    03.07.2011, 10:08

    ten cały temat bardzo dobrze ujęła

    krytykapolityczna- "Platforma wybudowała te stadiony, żeby kibice na nią zagłosowali. A teraz je zamyka. Społeczeństwo wyraziło swoje słuszne oburzenie wyrwanymi krzesełkami i premier musiał coś zrobić. Bo benzyna kosztuje 5,49 i cukier podrożał, więc znajdźmy sobie jakiegoś chłopca do bicia, bo PiS to za mało. Ludzie są znudzeni. A to jest super ekstra temat. Wróg, który zagraża naszej europejskiej tożsamości. A przecież jesteśmy państwem wieśniaków. Jak spojrzymy na historię Polski, to w miastach nie mieszkali Polacy, tylko Żydzi, Ormianie albo Niemcy. Polak – czy to chłop, czy szlachcic – mieszkał na wsi. I mamy takie wiejskie sposoby zabawy."

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx9 

    Vpanter

    03.07.2011, 10:25

    chłopie

    Pokaż mi gdzie w Polsce stadiony są notorycznie demolowane? Czekam na odpowiedź. Za dużo Wyborczej czytasz. Zmień punkt widzenia. Bydgoszcz było incydentem i to na życzenie PZPN-u gdyż policja mówiła jasno-ten obiekt się nie nadaje do tego typu meczu.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • Vpanter

    03.07.2011, 10:20

    TAK

    To co prezentowały media było nieprawdą jak i to czym się zasłaniał Donek. W Polsce od kilku lat notuje się spadek incydentów na stadionach(każdy może zobaczyć statystyki)a Tusk wyjechał jak filip z Konopi bo mu słupki sondażowe opadały gdyż nie potrafił wytłumaczyć dlaczego ten kraj jest tak zadłużony za czasów PO i dlaczego mamy takie a nie inne ceny w sklepach. Skomercjalizowane media oczywiście temat podchwyciły i wspólnie z GW pomogły Donkowi po raz kolejny ogłupić społeczeństwo. Tak się gada na tych kibiców ale bez nich nasza piłka by nie istniała. Mamy grajków bardzo słabych których poziom w porównaniu np z ligą angielską,czy niemiecką to dno. Ci kibice zaś to światowa elita. Spójrzcie jaki ci kibice wlewają koloryt w te szare trybuny a potem gadajcie.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • gosia_gość

    03.07.2011, 10:48

    ave ..............

    no tak wolność dla kiboli,dla gejów i pokolenia szczurów.To już ostatni etap zabijania ducha tego narodu......Quo Vadis Domine

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx0.xx1 
  • Vpanter

    03.07.2011, 14:08

    a kto mówi o gejach?

    Przedstaw mi choć jedną grupę kibicowską która toleruje i dba o prawa gejów. Znasz takową w Polsce? Ja nie. A co do ducha narodu to właśnie ci "kibole" o niego dbają organizując pochody w dni rocznic historycznych czy robiąc stosowne oprawy na stadionach. Na pewno o tego ducha nie dbają politycy PO z Donkiem na czele który to nawet nie chciał dopuścić transparentu na Lechii upamiętniającego zamach na Papieża a ostatecznie zawieszonego przez księży na 10 minut.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 
  • Imię, login, pseudonim, nick (_gość

    03.07.2011, 11:02

    Tępić analfabetów

    "Teraz wszystko wraca do normy, choć śpiewy kibiców nie milknął" Czy szanowna redakcja może poprawić na "milkną"?

    Odpowiedz
    IP: 178.235.xx0.xxx 
  • zaratustra83

    03.07.2011, 11:10

    Kibole

    Piękna ta pro kibolowska propaganda jaką tu rozsiewasz nasz drogi autorze. Piszesz nam tu o Anglii a ona nas kompletnie nie obchodzi, mam głęboko w poważaniu co się tam dzieje. Interesuje mnie to co dzieje się w moim kraju. Twierdzisz że premier zastosował temat pseudokibiców jako odwrócenie uwagi od innych spraw? Masz rację i to jedyne z czym jestem skłonny się tutaj zgodzić. Jednak temat zastępczy musi być na tyle ważny by wzbudzać zainteresowanie. Problem z kibolami jest, premier go nie wymyślił tylko przywołał i nagłośnił. Tak jak teraz kibole przywołują problemy w państwie by wyciszyć sprawę o nich. Po prostu kibole do repertuaru swojej działalności dodali grę polityczną. Powinszować :-D Mnie w tej sprawie interesuje tyle że nie mogę wyjść spokojnie z synami na mecz piłki tak jak chodziłem z ojcem i dziadkiem. Że szlajają się po ulicy bałwany i pytają "za kim jesteś?" szukając pretekstu do rozróby. To mnie interesuje a nie twoje wybielanie popaprańców w świetle tego że Tusk ich skrzywdził. Że tak ładnie to zobrazuje: >>>Mam nie patrzeć na to że w mojej piaskownicy nasrali kibole, bo Tusk obiecał mi nową ławeczkę przy niej a jej nie postawił, a najlepiej mam patrzeć jak jest w Angielskiej piaskownicy a nie w mojej.<<< Dziękuje już za tego typu artykuły. Poszukaj elektoratu dla swoich racji gdzie indziej.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • _gość

    03.07.2011, 14:37

    Dobrze,ale pokaż gdzie jest ten problem z burdami na stadionach? W jakim mieście? Nie mówimy tutaj o debilach latających z szalikiem w środku lata po ulicy z pytaniem na ustach "za kim jesteś" tylko o sytuacji na stadionach. Tusk rozpoczął walkę z kibicami w momencie jasno pokazującym jakie jest jego zastosowanie. Zrobił to przed wyborami. Dlaczego nie zrobił tego podczas np zadym w meczu Lech-Wisła? Wiadomo-nie było to w tamtym czasie potrzebne. Tusk to taki cwany,rudy lis który nie robi jeśli nie jest ot w jego interesie. I daj sobie spokój z tymi bredniami że na stadionie jest tak niebezpiecznie że z dzieckiem nie możesz pójść bo to kłamstwo. Popatrz ilu rodziców z dziećmi przychodzi a mecze a potem gęgaj.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx9 
  • AH_gość

    03.07.2011, 11:11

    AH

    Policja powinna Was tak zgnębić KIBOLE abyście nie mogli trafić do domu tylko do PUDŁA !!

    Odpowiedz
    IP: 84.38.xx2.xxx 
  • Vpanter

    03.07.2011, 14:03

    wyprany mózg

    Ciekawe jaką telewizję oglądasz i prasę czytasz-o ile potrafisz? Swoją drogą nie wiem czy wiesz ale swoim głupim komentarzem utwierdziłeś "kiboli" w ich przekonaniach że warto bo oni lubią jak się źle o nich mówi. A tak na poważnie to za co policja ma ich gnębić? Za oprawy,czy za to że wspierają np domy dziecka? Stowarzyszenia kibicowskie przeprowadziły ponad 300 akcji charytatywnych i pewnie jeszcze wiele ich będzie. jestem ciekaw ile ty przeprowadziłeś internauto? Jestem ciekaw czy poświeciłbyś obcym dzieciom swój czas i pieniądze jak np opiekujący się kilkoma domami dziecka w Warszawie kibice Legii?

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    vndgv`_gość

    03.07.2011, 17:10

    FEFNF

    Kibice przeprowadzili akce dla dzieci nie kibole !!

    Cytuj
    IP: 84.38.xx2.xxx 
  • GryFFF

    03.07.2011, 11:38

    Zawsze rząd mający kłopoty z finansami szuka tematu zastępczego. W Polsce są to kibice, w Grecji zapewne emeryci rzucający kamieniami w ministerstwo finansów za skradzione im emerytury. Jak widać duża część ludzi ulega iluzji tv i patrzą na świat przez "szkiełko kontaktowe". Pośród każdej społeczności są czarne owce, tymbardziej w tak dużej grupie jak kibice znajdą się osobniki które zaszkodzą opinią reszcie. Oni i tak w społeczności kibiców nie istnieją, są jak hejterzy robiący dużo krzyku. A wracając do sytuacji na stadionach w Polsce. Rozmawiałem z kilkoma osobami którzy kibicują Trójmiejskim drużynom, ale boją się iść na mecz, mieszkając nawet w mieście jego drużyny. Nie mówię o dojazdach bo to inna sprawa, ale też się da bezpiecznie. Ale na stadionie jeśli ktoś nie chce dostać po głowie to nie dostanie! Nie ma się czego bać, ale media wpajają ludziom, że wchodząc na stadion muszą mieć oczy dookoła głowy bo jakiś kibol ich zaatakuje. Brednie. Mediom o to chodzi byśmy bali się iść na stadion, wyjść na ulice, robić to co nas interesuje, bo stanie nam się krzywda, lepiej siedźmy w domku i oglądajmy ich świetne edukacyjne programy typu "Mam talent", a później te talenty widać na maturze, gdzie co 4 oblewa. Ale może gdzieś pójdzie zaśpiewać, pomaluje sobie paznokcie i będzie "gwiazdą". Wg mnie póki co nie ma co liczyć na przebudzenie się ludzi i nie ma cienia szansy by pogonić to bydło z rządu. Klasa średnia w Polsce nie odczuwa kryzysu, drożyzny. Łykają tanie kłamstwa i tłumaczą sobie, że benzyna musi drożeć bo wszędzie drożeje. Tylko, że zanim to zrozumieją wielu ludzi biedniejszych od nich będzie na skraju ubóstwa, o ile już nie jest. I czym są zniszczenia na stadionie w porównaniu do afery hazardowej, ustawianych przetargów, korupcji w urzędach, lobbingu? Ludzie nie widzicie jak was mamią i odwracają uwagę od siebie? Premier twierdzi, że będzie walczył z kibicami bo wśród nich są bandyci. Pytam się jacy to bandyci w porównaniu z tymi na Wiejskiej? http://newsgroups.derkeiler.com/Archive/Soc/soc.culture.polish/2009-04/msg01045.html

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • _gość

    04.07.2011, 21:56

    PO to zło!! Pamietajcie o tym na wyborach! Amen.

    Odpowiedz
    IP: 178.37.xx6.xx8 
  • adam_gość

    05.07.2011, 10:58

    patriotyzm?

    kibicowski "patriotyzm" polegający na burdach, demolce stadionów, rzucaniu wszystkim co popadnie w policję, ustawkach i darciu japy - i to dla ligi piłkarskiej która korupcją jest w stanie zarazić Antarktydę. proponuję zburzyć stadiony - skończy się problem z "małpami" - wyjdzie nam to taniej i szybciej, rozwiązać PZPN, Extraklasę - niech piłka nożna zostanie tylko na szkolnych boiskach i służy prawdziwemu duchowi sportowej rywalizacji i rekreacji;

    Odpowiedz
    IP: 91.94.xx6.xx9 
  • _gość

    05.07.2011, 17:47

    Zapomniałeś jeszcze o kamieniowaniu, nabijaniu na pal, wieszaniu wrogich kibiców, zamykanie w dybach osób nieśpiewających i wiele, wiele innych strasznych rzeczy, które wyrządzają KIBOLE!

    Cytuj
    IP: 109.207.xx7.xx4 
  • JKM_gość

    05.07.2011, 19:16

    NOWA PRAWICA!

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx2.xx8 
  • _gość

    06.07.2011, 13:23

    JKM

    Nie rozśmieszaj mnie. Ten człowiek jest chory psychicznie nie potrafi się zachować. A poza tym to egoista i niepoprawny liberał. Cytuję jego słowa kiedy to rolnicy protestowali o lepsze jutro "Blokady? Jakie blokady? Za mojej władzy żadna nie utrzymałaby się dłużej jak 5 minut. Blokadę bym rozwalił, chłopom poobijał mordy, a ciągniki spalił!" To nie jest normalny człowiek i w pełni popieram wszystkich posłów,wszystkich ugrupowań którzy go uznają za politycznego błazna.

    Cytuj
    IP: 109.207.xx3.xx9 
  • Vpanter

    06.07.2011, 16:31

    Haha ten siwy królik? ;D

    On wo ogóle ludzi nie sanuje a swoje poparcie zyskuje u ludzi chcących zapalić trawkę itp. Poza tym JKM to populista większy od Tuska cudotwórcy. Czy zastanawialiście się kiedyś w ogóle do czego by jego system doprowadził? Np jak wyobrażacie sobie życie samotnie wychowującej sprzątaczki która zarabia w tym kraju 1200PLN bez dodatkowej pomocy państwa? Przecież to nie jej wina że jest jak jest. Ktoś powie no tak ale nie płaciła by haraczu od państw-ok tylko jakby np nie zapłaciła ubezpieczenia to jakby zachorowała była by zdana na laskę losu. Co do innych jego cytatów to należy jeszcze doliczyć gościu: "Wiadomo że w każdym ustroju zawsze będą żyli śmieciarze, tyle że w dobrym ustroju śmietniki są znacznie lepiej zaopatrzone"-rozumiesz to? W jego ustroju nie zmieni się to że ludzie będą głodować. Jak można z tych słów wywnioskować lepiej żyć będą bogaci a biedni po prostu będą wyciągać więcej z kibla-to potwarz dla ubogich warstw społeczeństwa. -"W socjalizm mają prawo wierzyć dzieci, kobiety i starcy. Ci z rozmiękczeniem mózgu, oczywiście. to obraża ludzi o innych poglądach i moim zdaniem nawet bardziej słusznych".-"Sprawiedliwość polega na tym, że dobrze powinni mieć ludzie, którzy umieją pracować lub myśleć – natomiast ci, co są głupi i na dodatek lenie, mają mieć bardzo źle!". Tego chyba komentować nie trzeba. Itd,itd. Ten człowiek ma spazmy na bani.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • GryFFF

    06.07.2011, 18:50

    NOWA PRAWICA

    Vpanter a masz coś przeciwko temu żeby lenie miały bardzo źle? Bo ja nie. Ta sprzątaczka o której wspomniałeś bez podatków z niej zdzieranych będzie zarabiać 1800zł, do tego jednym z głównych celów JKM jest zmniejszenie akcyzy na paliwo, co za tym idzie obniżenie cen jedzenia, energii. Choćby za 1200zł tej kobiecie żyło by się dużo lepiej, jej tak bo ona ciężko pracuje. Ale lenie? Zero zasiłków dla takich. Niech ludzie przejrzą na oczy to JKM wyrzuci conajmniej 50% tych urzędasów (już widzę to oburzenie pod moim komentarzem, tych leni z urzędów, którzy dostają kasę za parzenie kawy i chodzenie z papierkiem po korytarzu). A co do innych wypowiedzi JKM to poprostu albo trzeba je rozumieć, albo są tak wycięte przez media, żeby ludzie się do niego zrazili. Mam nadzieje, że po odejściu Kluzik - Roztkowskiej, dogadają się z PJN-em by wbić się do Sejmu, a za parę lat dojść do władzy. Wtedy wreszcie będą pełne stadiony i pewnie nawet marichuanę będzie można na meczu palić.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    yhy_gość

    07.07.2011, 10:53

    @GryFFF

    czy ty w ogóle słuchałeś kiedykolwiek Korwina-Mikke? Ten człowiek jest za likwidacją najniższego wynagrodzenia. Ta sprzątaczka za jego rządów zarabiałaby pewnie z 600 zł. Chociaż kto wie, bo jak by zniósł obowiązek zezwoleń na pracę dla obcokrajowców (coś co wg niego ogranicza wolny rynek) to pracodawca wolałby zatrudnić np. Ukrainkę za połowę stawki. Jeszcze jedno. Czy osoba ze znacznym stopniem niepełnosprawności jest dla Ciebie leniem? Albo czy upośledzona umysłowo osoba uznana przez ZUS za całkowicie niezdolną do pracy jest leniem? Już teraz te osoby mają problem z wyżyciem za głodowe świadczenia socjalne (np. rentę socjalną 611 zł brutto). Co będzie z tymi ludźmi jak ten "Mędrzec" zabierze im dotychczasowe uprawnienia? Poglądy JK-M to nie postęp tylko duży krok w tył do XVIII-XIX w.

    Cytuj
    IP: 77.253.xxx.xx1 

    GryFFF

    07.07.2011, 14:46

    Propagadna demokratów trwa ;)

    Yhy to nie krok w tył tylko krok w stronę wolności człowieka. Myślisz, że przedsiębiorcy zwolnieni z tych bzdurnych podatków nie byliby w stanie zatrudnić sprzątaczki za jakieś 1500zł? Jeszcze bym im zbywało i by nie wiedzieli co z kasą robić. A co do osób niepełnosprawnych to powiedz mi jak radzono sobie z niepełnosprawnością gdy państwo się tym nie zajmowało? Żyło im się dużo lepiej niż teraz, a i ludzie potrafili im pomagać. Teraz każdy ma ich gdzieś bo dostają grosze z ZUS-u. No i określ mi co to znaczy być niepełnosprawnym? Ktoś zrobi salto w tył, ja nie dam rady. Jestem niepełnosprawny tak? Może należy mi się kasa od państwa? I przestańcie ciągle z tym socjalem i socjalem. Komuchy was rozpieściły i sobie nie możecie poradzić. I ostatnie zdanie ode mnie na ten temat, JKM wiele razy powtarza, że on mówi DO LUDZI MĄDRYCH. Miłego głosowania w wyborach na bandę czworga.

    Cytuj
    Uż. zarejestrowany 

    yhy_gość

    07.07.2011, 23:36

    wtf???

    "propaganda demokratów"? a co ty jesteś liberalny faszysta? zamiast kryterium rasy kierujesz się zasobem portfela? prywatne szpitale, prywatne szkoły, prywatna policja.. powciskajmy w blaszane kontenery tych co mieszkają w lokalach komunalnych. stwórzmy getta. myśle że pod rządami tego lipnego matematyka historia moglaby zatoczyć koło. a co do mnie - przed określeniem "demokata" wolę określić się mianem "humanisty".

    Cytuj
    IP: 109.197.xx9.xx2 
  • Vpanter

    06.07.2011, 19:39

    GryFFF

    Cytuję ciebie " wbić się do Sejmu" i "dojść do władzy". Wiesz już nawet te słowa są wymowne. Dorwać się do koryta tak? Nie wiem czy wiesz ale on już był w Sejmie. Czy coś zrobił? Raczej nie. Oczywiście możesz powiedzieć bo nie rządził ale czy sądzisz że z PJN by rządził? JKM ma nudy dlatego się za politykę bierze. Aha i proszę nie próbuj przekręcać mojej wypowiedzi(wiesz w którym momencie). Mi nie chodzi o leni akurat w moim komentarzu ale o ludzi którzy nie mogą znaleźć pracy lub pracują za głodowe pensje bo tyle im płacą burżuje. gdyby JKM doszedł do władzy tym ludziom żyło by się jeszcze gorzej bo on dałby właścicielom firm totalnie wolna ręką a nie sądzą żeby tego nie wykorzystali przeciwko pracownikom-chcesz pracuj za 1000,nie chcesz to won. Wiesz może i to byłby dobry system ale w kraju gdzie każdy byłby "właścicielem". Poza tym ktoś kto publicznie obraża innych ludzi,czy lży pewne instytucje nie powinien piastować żadnego ważnego stanowiska. Ten człowiek uważa że człowiek mniej inteligentny od jego i jego grypy to człowiek gorszej kategorii i taki który nadaje się tylko do "służenia". Jeśli masz ten sam punkt widzenia to gratuluję i współczuję-zgadnij czego.

    Odpowiedz
    Uż. zarejestrowany 
  • _gość

    07.07.2011, 16:26

    Grfyie

    Aleś zajechał.Klękajcie narody.Taka prośba po pierwsze-nie przekręcaj.JKM ma nierówno pod sufitem.Myśli że te jego hasełka-korwinizmy znajdą jakieś poparcie u społeczeństwa bo obiecuje wolność,brak podatków itd tylko że właśnie społeczeństwo nie jest tak głupie żeby nie pomyśleć że jak im państwo nie zabierze to w inny sposób będą musieli tą kasę na dane cele wydać-ubezpieczenie społeczne itd.

    Odpowiedz
    IP: 109.207.xx3.xx9 
Uwaga! Publikowane powyżej komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników serwisu, które dodano po zaakceptowaniu regulaminu. Tcz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Jeżeli którykolwiek komentarz łamie zasady, zawiadom nas o tym używając opcji "zgłoś naruszenie zasad komentowania lub zgłoś nadużycie" dostępnej pod każdym komentarzem.